Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1540 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wielokrotnie okradziona przez PKO24 / 2021-08-19 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    ZLODZIEJE i prymitywne prostaki.

    Kredyt hipoteczny: prowizja 2 % od kwoty udzielonego kredytu ( gdzie inne banki juz dawno z tego zrezygnowaly.
    Ok. rozumiem. Musza sie nazrec jak jest okazja i czemu by nie skroic frajera skoro taki sie trafia).

    Wisienka na torcie: ok 1300 pln za UWAGA !!! przygotowanie umowy kredytowej!!!

    O ile prowizje od udzielenia kredytu w wys. 2 % moge przelknac o tyle rzniecie klienta za przygotowanie umowy z ktorych ten zlodziejski parabank jest strona to juz szczyt chamstwa!


    Z Lodzi wysylane sa pisma do klientow- frajertow. Wszystkie pisma sa anonimowe.
    Zaden pracownik tego zlodziejskiego przybytku pod zadnym pismem sie nie podpisze.
    Czyli ja jako klient banku ktorego doja niczym krowe nie zasluguje na uwage urzedasow ktorzy kieruja do mnie jak do smiecia anonimowe pisma. Wiadomo dlaczego. PIsmo wyslane z tygodniowym poslizgiem niz data jego wydruku.

    Jako klient majacy kredyt hipoteczny przez 3 lata od wziecia kredytu ten zlodziejski parabannk niczego nie zadal. Obudzili sie nagle w okresie wakacyjnym 2021. Uwaga termin na dostarczeni polisy 3 dni w okresie wakacyjnym, gdzie kadrowa w zakladzie pracy jest na urlopie bo ma do tego pelne prawo.


    Hieny z PKO 24 daja mi 3 dniowy termin na dostarczenie w zebach dokumentu, podczas gdy oni - niedoroby nie potrafia wyslac pisma nastepnego dnia po jego przygotowaniu. Na domiar tego wysylaja pismo grozace sankcjami jako zwykly list.

    Pisze raklamacje przez ich system elektoroniczny z konta bankowego 12/08/2021 podajac argument, ze nie mam mozliwosci dostarczenia polisy bo jest okres wakacyjny i kadrowa na urlopie do 31 licpa 2021.
    Na rozpatrzenie rekamacji maja nieudacznicy - krwiopijcy 30 dni.
    Na dwa dni przed uplywem 30 dni otrzymuje wiadomosc sms'em na telefon " Pismo w Twojej sprawie reklamacji znajdziesz w PKO 24...".

    Wchodze na konto a tu informacja, ze termin rozpatrzenia reklamcji przedluzaja o 30 dni. ( co daje w sumie 60 dni na odpowiedz z ich strony).

    Wniosek: oni - bezkarni zlodzieje maja czasu w brud na rozpatrzenie reklamacji ktora sami rozpatruja, natomiast ty-frajerze = kliencie masz 3 dni na zaniesienie w zebach swistka ktorego wystawienie nie zalezy od ciebie.

    Podniesli mi oprocentowanie kredytu o 1 %.

    Nastepna rata kredytu juz podwyzszona.
    NA 5 dni przed podwyzszona karnie splata kolejnej raty kredytu dostarczam przez ich system bankowy wymagany swistek.
    Mysle sobie, ze jesli swistek dostarcozny na 5 dni przed terminem to automatycznie kwota przez 5 dni powinna zostac obnizona. A SKAD!!! SCIAGNELI SOBIE KOLEJNY HARACZ. Dopiero po sciagniecu raty w 8 dniu od dostarczenia dokumentu raczyli obnizyc rate.

    JAK DYMAJA KLIENTA NA NADPLACIE KREDYTU:

    Postanowilismy pozegnac sie z tym zlodziejem PKO 24 jak najszybciej. Postanowilismy nadplacic kredyt. PO 3 latach ( gdzie przez pierwsze 3 lata odsetki to prawie polowa raty kredytu) udzielaja frajerom laski i mozna nadplacic kredyt bez odsetek.

    Umawiam sie z pracownikiem banku. Przyjezdzam do placowki. Mowie, ze chce aby z konta sciagnieto srodki.
    Uwaga: w innych bankach mozna to zrobic samemu. Tu nie ma takiej mozliwosci.
    Pracownik mowi mi, ze ok, ale najpierw mam wydac "dyspozycje nadlpaty" i podpisac swistek.
    BAnk dopiero po 7 dniach sciaga srodki z konta i wtedy musze przyjechac ze wspolmalzonkiem abysmy oboje podpisali aneks.

    Pytam ale dlaczego? Przeciez nie mamy rozdzielnosci. Skoro przyjezdzam raz, wydaje dyspozycje to po co ma pryzjezdzac wspolmalzonek i tracic czas. I dlaczego w PKO 24 ta procedura nie jest natychmiastowa. Mam srodki na koncie. Chce nadlplacic. Podpisuje swistek i bank w minute sciaga.

    NIEeeeeeeeeeeeeeeeeeee, masz zapierd... do banku drugi raz zeby poczuc sie jak smiec, a poza tym, zlodzieje z PKO 24 jeszcze przez 7 kolejnych dni dymac Cie beda na odsetki!!!

    To jeszcze nic.
    Po 7 dniach uwaga... siagneli wskazana kwote nadplaty a za przeleW WEWNATRZBANKOWY, Z KONTA NA KONTO UKRADLI OK 14 ZL.

    JUZ WIEM SKAD TAKA NAZWA BANKU.
    bo DYMAJA CIE 24 H NA DOBE i co najwazniejsze jak dotad calkowicie bezkarnie.











    Zaletymarmury w WC, jeslii ktos lubi
    klimatyzacja w pomieszczeniach ( ktora bardziej sluzy pracownikom niz klientom)
    Wadytraktownie klienta jak dojna krowe. ( pobieranie 2 % o dudzielonego kredytu; ok 1300 zl za sporzadzenie umowy, w ktorej bank tez jest storna)
    Oficjalne okradanie klienta
    brak szacunku do klienta
    opieszalosc w dzialaniu jesli chodzi o rozpatrywanie reklamacji
    nadplata kredytu sztucznie wydluzana o 7 dni od wydania dyspozycji
    oplata od przelewu z konta na konto w PKO 24 "nadplaty kredytu" po okresie 3 lat.

  • ~Barbara / 2021-08-17 14:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak coś było dobre,mówię o aplikacji to oczywiście trzeba popsuć dodając mnóstwo niepotrzebnych rzeczy . Aplikacja zrobiła się trudna dla starszych ludzi choć z początku była prosta. Powiadomienia o wpływie na konto przychodzą po tygodniu....obsługa w Kościerzynie bardzo niemiła...
  • ~Barbara Jędras / 2021-08-11 12:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Złodzieje wypłaciłam 3000zł z bankomatu euronet i pobrali prowizjie 1000zł
    Odradzam ten bank. Hieny złodzieje
    ZaletyNie
    WadyBardzo dużo
  • ~Wkurzony / 2021-08-10 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam, Najgorszy bank światra!!!! Imijać szrokim łukiem.
    Zaletybrak
  • ~EBK / 2021-08-07 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na naszej szerokosci ! Z czyms podobnym jeszcze sie nigdy nie spotkalam. Po przejeciu IDEA proponuja ich klientom np % za przeniesienie konta. Zalewaja klientow IDEA SMS/ami i emailemi , a jesli masz pytania zadzwon na infolinie. Problem z tym , ze infolinia nie laczy z konsultantem, zato jak mantre powtarza info i muzyczke mozna sluchac w nieskonczonosc. Formularze kontaktowe pozostaja bez odpowiedzi, zas na czacie tez nie pomoga, bo nie maja dostepu do emaili. Nawet pisma rzecznika klienta na nic sie zdaja.
    Przejli IDEA BANK, ale pomineli dobra obsluge klienta
    ZaletyZadne
    Wadymasa
  • ~Natalia / 2021-08-06 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonienie się do jakiegokolwiek konsultanta to tragedia, sekretarka powtarza jedno i to samo w koło nie pomagając przy tym. Po dodzwonieniu się do konsultanta przy próbie weryfikacji podałam rzekomo zle dane, bo przecież nie znam swojego imienia i nazwiska, daty urodzenia, imienia ojca i nazwiska rodowego matki. Po podaniu „złych danych” konsultant poinformował mnie, że musze zadzwonić jeszcze raz bo on po błędnej weryfikacji nie może kontynuować rozmowy. Oczywiście kolejne stracone minuty na dodzwonienie się do kogokolwiek. MASAKRA!!!!
    ZaletyBrak
    WadyMasa
  • ~Regina / 2021-08-06 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, niedouczenia, chamstwo, wprowadzanie w błąd NIE POLECAM, ODRADZAM.
  • ~CNK / 2021-08-04 08:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Niedawno ktoś kupił bilety lotnicze nielegalnie używając danych mojej karty kredytowej. Natychmiast to zauważyłem i zgłosiłem reklamacje. Najpierw kazali mi czekać kilka dni aż transakcja się zaksięguje, potem powiedzieli, że nie uznają reklamacji. Odwołałem się i odwołania też nie uznali. W związku z tym, że było to ponad 3 tyś zł poszedłem do adwokata który napisał do banku przedsądowe wezwanie do zapłaty i wtedy oddali pieniądze od razu. Niestety musiałem ponieść koszty przygotowania pisma do banku. Całkowicie straciłem zaufanie do Pekao po tym wszystkim.
    Wadynie uznają reklamacji transakcji na karcie kredytowej, dopiero groźba rozstrzygnięcia w sądzie przekonuje Bank do argumentów klienta
  • ~Karmelel / 2021-08-03 23:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystam już jakiś czas i obsługa czat i infolinia to istny dramat.Dzwonisz z pytaniem za co jest naliczona opłata , usłyszałam nie wiem ....Na czacie prosisz o podanie konkretów tez nic się nie dowiesz.
  • ~Tigo / 2021-08-03 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Starałem się o kredyt w banku ale opieszałość załatwiania spraw doprowadziła mnie do nerwicy i wycofania wniosku
    Zaletynie zauważyłem
  • ~karme999 / 2021-08-01 11:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo źle wspominam ten bank. Ogromne opłaty miesiąc w miesiąc a funkcjonalność bardzo słaba. Mało możliwości i drogo. Nie polecam
    Wadymała funkcjonalność, mnóstwo opłat pobocznych
  • ~Marek S. / 2021-07-28 15:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Radzę unikać jak ognia! Dzisiaj już TRZECI raz...

    ...w banku, bo bank postanowił zweryfikować przelew wewnętrzny! W dodatku trzecie pytanie weryfikacyjne było tak niezrozumiałe, że oczywiście weryfikacja przeszła negatywnie. Mamy zablokowane karty, konta i dostęp do aplikacji. Z każdą usługą wiążą się niezliczone odwiedziny w tym banku i mnóstwo telefonów na infolinię. Terminal - odkąd go mamy ciągłe brak usług związanych jego z normalnym funkcjonowaniem i kolejne wizyty w banku. Nic nie jest jak powinno być a sam bank jest bardzo absorbujący, w tym tygodniu musiałem być w nim SIEDEM razy po min 1 godzinie! Telefonów w oddziale nikt nie odbiera a Infolinia pisze do nich maile, które są bez odpowiedzi. Jak ci coś obiecają to po twoim wyjściu z banku zaraz zapominają. Infolinia to też totalna porażka i obiecanki bez pokrycia. Jestem hotelarzem, zamiast zająć się swoimi sprawami codziennie mam negatywną przygodę z bankiem...
    ZaletyNie ma
  • ~Agnieszka / 2021-07-22 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank . W sobotę wpłaciliśmy 500 zł oczywiście ich wpłatomat . ....Do dzisiaj jest czwartek nie ma naszych pieniędzy.. Usłyszeliśmy proszę złożyć skargę a ona jest rozpatrywana do 2 tyg . Gdybym wyrzuciła potwierdzenie wpłaty jest po mnie... Zastanawiamy się czy nie złożyć zawiadomienia o popelnieniu przestapstwa ... Jak można przetrzymywać od kogoś pieniądze. Jak tylko to oddają zmieniamy ten bank PORAZKA!!!
  • ~Klient Kowidowy / 2021-07-22 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejęciu Idea Bank bank PEKAO wydzwania natarczywie do klientów Idea by ich pozyskać mimo braku zgody na kontakty marketingowe. Kilka telefonów tygodniowo. Sprawa zgłoszona do Prezesa UODO. A konto już zakładam u konkurencji
    ZaletySłaba oferta
    WadyNachalny marketing
  • ~zaik / 2021-07-21 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Porazka bankomaty wplatomaty. zapchane ciagle awarie nic nie dziala kolejki , kasjerzy zamiast wyplacac sprzedaja wydluza to obsluge . nie polecam najgorszy bank jaki znam
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Dagmara / 2021-07-15 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Biorąc wolny dzień w pracy razem z synem udaliśmy się do placówki banku na Jagiellońskiej w Oświęcimiu.Chcielismy złożyć wniosek o likwidację PKP funduszu pracowniczego.Zaznaczam , że jest to jedna z niewielu placówek wyznaczonych do wykonania tej usługi.W pustym banku Pani dyrektor powiedziała nam żebyśmy wpadli w połowie sierpnia i powiedzieli , że byliśmy w lipcu bo są zawaleni robotą.Nie rozumiem ,w banku umówiliśmy się na (gębę)z Panią zawaloną niewidzialnymi klientami .Pierwszy i ostatni raz tam byłam.Pani dyrektor bank jest dla klienta a nie na odwrót.Nie uwierzy Pani ,ale klienci też pracują ,żeby Pani mogła dostać wypłatę.
    ZaletyPlacówka w Kętach powinna być przykładem dla placówki w Oświęcimiu.Tam każdy jest obsłużony z kulturą ,zrozumieniem i przede wszystkim nie w drzwiach.
  • ~msi / 2021-07-09 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    odszyfrowałem co oznacza skrót pekao - pieniądze kiedyś ewentualnie adwokatem odzyskasz
    Zaletybrak?
    Wadychyba wszystko, kontakt z klientem zarówno onliine jak i w oddziale banku, nikt nie wie co się dzieje, mieliśmy zablokowane konto przez kilka dni i nikt nie potrafił nam odpowiedzieć dlaczego... nienormalne
  • ~Krzysztof / 2021-07-08 20:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo chcę podziękować Pani w kasie w placówce przy Wrocławskiej w Warszawie, która swoim ponad przeciętnym zaangażowaniem pomogła mi 8.07 ok. godz. 16 w trudnej, bardzo ważnej dla mnie sprawie. Dziękuję????
  • ~M / 2021-07-08 13:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Wczoraj zadzwoniła do mnie pani z banku Pekao S.A., która nie przedstawiła na początku tematu rozmowy. Wydawała się obrażona, że w dzień roboczy, w godzinach, w których wiele osób pracuje, nie mam czasu na jej weryfikację i długie dochodzenie do sedna (przypuszczam, że chodziło o zaproponowanie kredytu). Natomiast poniżej wszelkiej krytyki było, gdy zasugerowała, że ja MUSZĘ z nią rozmawiać, bo jestem klientką banku. Jeszcze jeden taki telefon i zmieniam bank w trybie natychmiastowym!
    Poza tym - nowy serwis pekao 24 znacznie mniej przejrzysty od starego.
  • ~Długoletni klient banku / 2021-07-07 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem krótko, żenada obsługa, każdy mówi co innego w jednej sprawie albo, że nie wie . To jest koszmar tera to już na pewno zmienię ten koszmarny bank na inny. do dziś sprawa nie załatwiona a minęło na razie 4 dni i nie wiem kiedy ja załatwię i chyba w momencie zamykania konta może wtedy zrobią szpagat i wezmą się do roboty. NIE POLECAM
    ZaletyŻADNYCH
    WadyDługo by pisać
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1540
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009