Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2021-06-22 09:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziadostwo jakich mało. Kiedyś to był bank, teraz chłam. Wydzwaniają o 10 groszy niedoplaty!!!!Cały czas. Powiedziałem, żeby doliczyli do następnej raty odpowiedź: NIE BO TO NIE ZGODNE Z UMOWĄ!!! tylko, że ja podpisując byłem poinformowany, że tak będzie. Co za shitowie. Wyobraźcie sobie, że prowadzicie firmę, macie stałego klienta od ponad 10 lat. Przy inwestycji nie dopłacił 10 groszy a Wy do niego ciągle o te 10 groszy wydzwaniacie. Debilizm i nękanie poprzez opłacane za Swoje pieniądze szczekaczki. Ostatnia współpraca.
  • ~Dorota / 2021-06-21 18:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Słaba obsługa online. Co i rusz pojawiające się nowe opłaty za użytkowanie konta, konieczność ciągłego śledzenia korespondencji i regulaminów. Korespondencja mailowa w sprawie reklamacji trwająca ponad 90 dni. Z każdym błedem lub zawieszeniem w uslugach konta trzeba chodzić do banku, który w dodatku jest oznakowany niepoprawnymi godzinami otrwarcia. Zdecydowanie odradzam.
  • ~Edyta / 2021-06-18 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie. Zamykają konta bez żadnego powodu i bez uprzedzenia blokując tym samym środki na koncie! Trzeba się użerać żeby odzyskać własne pieniądze!!!!
    Infolinia odsyła do doradcy, doradca odsyła do siedziby banku gdzie mówią, że nie mają już doradcy, a pani dyrektor nie kwapi się zejść do klienta. Po ra żka!!!!
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Iza / 2021-06-16 14:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank z roku na rok spada jakosciowo. Pomijając ogromny bajzel - co dziwne bo np. taki Santander wchłonął kilka innych i świetnie sobie radzi a ten bank zamyka się póki co we własnej strukturze i systemach ale nie panują kompletnie nad obsługą klienta, danymi w systemach, ich forma zdalna jest sprzed 10 lat. Cokolwiek człowieku chcesz załatwić - leć osobiście, 4 usług na krzyż dostępne a i to wyłącznie w podstawowym zakresie. Panel aplikacji fatalny, połowy się nie da wyedytować, wielu czynności dostępnych u innych on line tu się nie da. Mimo iż od wielu lat jestem klientką czas chyba na zmianę. Ten bank stanął w realiach monopolu, wyłącznie pozornie dba o klientów i nie widzi własnych błędów. )
  • ~Janusz / 2021-06-14 15:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo zła obsługa klienta, na czas umówiony nikt nie podchodzi do klienta
  • ~Kazik / 2021-06-10 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku
    W Grodzisku Mazowieckim w oddziale wiecznie nie działające bankomaty.Skargi,pretensje i nic nie pomaga. Kolejki do kas przez pół banku.
    Nikt nie potrafii nic z tym zrobic.
    Zero kompetencji pracownikow.
    Tragedia...
  • ~mirek / 2021-06-10 09:38
    Ocena: 2.00 / 5
    w czterech oddziałach w Lublinie próbowałem wpłacić pieniądze na swoje konto jeden dopiero od 9 drugi- wpłatomat uszkodzona funkcja wpłacania trzeci przy wieniawskiej przy urzędzie miasta powiedziano mi, że obsługują tylko wpłaty do urzędu w dwóch miejscach płaciłem za parkowanie i czekałem w kolejce w urzędzie ponad 15 minut. przy krakowskim nieczynny. tragedia
    Zaletypeopay - obsługa przez internet
    Wadymnóstwo problemów dla chcących wpłacić pieniądze zmarnowałem 1,5 godz i objeździłem 10 km i nie dokonałem wpłaty
  • ~Darek / 2021-06-01 03:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można pracować w nocy .Cały czas pracę serwisowe.
  • ~Lidia / 2021-05-29 21:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj zamöwiłam produkt z allegro ,za który niestety nie udało mi się zapłacić .Nie przekierowało mnie do mojego banku z powodu prac serwisowych .Zbyt często są prowadzone takie prace A szczególnie w weekendy ,kiedy to mamy czas na zamówienia internetowe .Jestem zawiedziona i wkurzona ,bo nigdy w takich sytuacjach nie wiem czy to nie przypadkiem atak na moje konto .
    ZaletyBez opłat
    WadyNie stosowanie się do uwag klientów i opini
  • ~gość / 2021-05-29 19:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Do tej pory ok ale ta nowa witryna czy jak to zwał to koszmar małe literki dużo ramek do tej pory miałem przed oczami przelew który wysyłałem teraz mam stronę gazety w gąszczu której umieszczono malutkie rubryczki rozmywające się z tekstem jeśli to postęp to chyba do tyłu
  • ~Wicek / 2021-05-29 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza aplikacja jaka kiedykolwiek wyszla na telefon. Wiecej razy nie udaje sie zalogowac jak udaje. W przypadku kiedy potrzebny jest ruch na koncie np. Weekend kiedy bank jest zamkniety aplikacja oczywiscie nie dziala. Porazka
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~Klient / 2021-05-26 12:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie mam nic do zarzucenia samemu bakowi jaki obsłudze banku, Jednak aplikacja mobilna jak i sama strona internetowa to tragedia nie zdarzyło mi się ani razu żebym mógł się zalogować do aplikacji bez problemu za każdym razem kiedy chcę coś sprawdzić czy wykonać którąś z zachwalanych przez bank czynności na mobilnej aplikacji wyskakuje informacja o pracach serwisowych lub innym błędzie.
    Bank jako bank ok ale nad mobilnością radzę popracować. Ciężko ocenić.
    ZaletyObsługa
    Niskie koszty
    WadyAplikacja peopay
    Pekao 24
  • ~Grzegorz / 2021-05-26 12:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytam opinie innych osob o problemach jakie maja i nie rozumiem skad te problemy. Moja zona jest klientem banku od 30 lat, ja dolaczylem 4 lata temu i nigdy nie mielismy problemow. Mamy karte debit, czyli zyjemy za to co mamy, nie ponad stan, nie biezemy zadnych pozyczek, mamy dobrej jakosci smartphones, aplikacja chodzi bezblednie, nigdy mi sie nie zawiesila, strona internetowa chodzi bezblednie, szczegolnie ta nowa, nawet bylem mile zdumiony, testowalem ja zmieniajac specjalnie hasla, itp. Bez zarzutu. Jest to tez jedyny bank w Polsce, ktory umozliwil mi zrealizowanie czeku z USA. Inne banki odmowily, a ten bank mi pomogl. Urzednicy moze nie biegli w angielskim, ale przyszla kierowniczka i zalatwila mi sprawy od reki. Nie mam zastrzezen. Jestem klientem oddzialu w Gdansk-Srodmiescie
    ZaletyMiła obsługa
    Szybki kontakt
    Duże premie
  • ~krak / 2021-05-20 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który nie przestrzega własnego regulaminu.
    Najpierw napisałam reklamację. Mają na nią 30 dni. Wedle ich własnego regulaminu. Nie dostałam odpowiedzi. Nadeszła po kilku dniach tylko dlatego, że wydzwaniałam co chwilę na infolinię.
    Złożyłam zatem reklamację na obsługę reklamacji. Jak można się było spodziewać nie ma jakiegokolwiek odzewu.
    Ale co ciekawsze: czego dotyczy reklamacja.
    Ano bank pobrał sobie pieniądze na nieistniejącą, nigdy do mnie nienależącą polisę ubezpieczeniową w PZU. Nie mam, nie miałam i nigdy nie podpisywałam zgody na takie przelewy. Innymi słowy to po prostu zwykli ZŁODZIEJE.
    Zaletyładne logo
    WadyBrak kontaktu, brak przestrzegania własnego regulaminu, złodziejstwo, brak kompetentnych osób w oddziałach.
  • ~Klient / 2021-05-18 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu cały dzień tracę przez ten dziadowski bank, chyba specjalnie chcą przedsiębiorców podkopać. Ciągle znikają opcję, po kilka godzin się męczyć żeby przelew wysłać. STRASZNE !!!!!!!!!!
    WadyWszystko
  • ~Stefania / 2021-05-12 09:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank wywala ludzi na bruk. Kadry prowadzą zwolnienia pracowników przez SKYPE! Takiej dziczy nie było nigdy.
    Dzięki za 20 lat współpracy w tym b..lu
    ZaletyPIS żondzi
    WadyPIS
  • ~jerzy / 2021-05-04 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Mijajcie szerokim łukiem tych idiotów. Od czterech tygodni nie chcą rozwiązać problemu z aplikacją Peopay. Po ostatniej aktualizacji przestała działąć.
    Zaletybrak
    WadyIgnorowanie klienta
  • ~Feliks / 2021-04-28 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Udało mi się założyć konto w tym banku, to na plus. Żonie się nie udało bo pojawiał się błąd, na infolinii stwierdzili, że to wina telefony i trzeba by go wymienić:) Chciałem też założyć KK przez internet, ale ponownie wystąpił błąd i skierowano mnie do oddziały. A tam kolejka i brak perspektyw dostania się do okienka. Dziś po 5 dniach od otwarcia ROR zdecydowałem się go zamknąć i tu kolejne problemy - nie mogę zamknąć konta listownie bo bank nie ma mojego wzoru podpisu i i tak muszę udać się do oddziału.

    Nie polecam nikomu tego Banku.
  • ~Damo/dave / 2021-04-20 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    20/04/21- Właśnie udało mi się porozmawiać z Panem Marcinem, kierownikiem placówki, który stwierdził, iz nie rozumie chyba ze jest pandemia. Pani kasjerka choruje na Covid dlatego kasa zamknięta. Pan Marcin poszukuje zastepstwa już 3 tydzień jak nie dłużej . Mało tego jak zapytałem o dane jak mogę składać zażalenie na placówkę to Pan Marcin odmawiał gdyż to nie ja jestem klientem banku. Nie wierze ze coś takiego dzieje się w dzisiejszych czasach.Ciekawe czy jak człowiek nie zapłaci raty kredytowej to tez będzie mógł się tlumaczyc pandemia? Panie Marcinie życzę Panu i Pana współpracownikom dalszego spełniania zawodowego. Na koniec pozostaje mi tylko życzyć zdrówka w tej BANKOWEJ PANDEMII
  • ~Rozczarowana / 2021-04-19 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam kredyt. Ok. Ale to co się dzieje z oprocentowaniem w tym momencie to porażka. Rata niewielka ale codziennie na koncie przybywa mi około 1 zł do spłaty. Porażka i jeszcze raz porażka. Lepiej wziąć kredyt w providencie niż u nich. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie warto brać u nich kredytu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929