Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klient / 2018-07-02 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś przy spotkaniu pani manager powiedziała nam, że takiej jak u nich obsługi to nie będziemy mieli nigdzie. Nie da się ukryć, że miała rację. Bank ten jest instytucją tak zacofaną, że słów brak. Załatwienie czegokolwiek wymaga osobistego stawiennictwa w oddziale banku. Mało tego, np. odblokowanie konta wymaga obecności w oddziale przynajmniej dwóch pracowników, więc można zapomnieć o załatwieniu tego w niektóre dni/godziny/weekendy. Jest podobno możliwość odblokowania konta przez telefon, ale jak dotąd nigdy się nam to nie udało, ponieważ jeszcze nigdy nie zaakceptowano naszego pinu, który na pewno jest poprawny! Dodam tylko, ze korzystając wcześniej z innego banku przez 10 lat nie zablokowałam konta nigdy. Tymczasem w tym wspaniałym banku w ciągu 3 miesięcy zdarzyło mi się to już dwa razy. Mój mąż tak samo. Do zrobienia przelewu trzeba mieć równie wspaniałą co sam bank aplikację token. Szkoda tylko, że ta również nie działa jak powinna i doprowadza właśnie do zablokowania konta.
    Załatwienie drobnostki typu zmiana danych adresowych w innym banku pięć minut, w banku pekao sa ponad godzina przy okienku, milion papierów.
    Najgorsza decyzja w życiu to kredyt hipoteczny w tym banku. Nie dość, ze w trakcie wyniknęło wiele spraw, o których nikt nie raczył nas poinformować ani które nie były zapisane w umowie ani w ogólnych warunkach kredytu to jeszcze jesteśmy skazani na to konto żenujące konto, w którym interfejs rodem z windowsa 95 jest najmniejszą wadą. Cóż, sami sobie jesteśmy winni. Szczerze odradzam!!!!
    Zaletynie ma
    Wadybłędy z pinami
    brak podstawowych informacji od pracowników banku
    niczego nie da się załatwić online
    wiecznie blokujące się konto
    problem z załatwieniem czegokolwiek
  • ~Klient / 2019-03-08 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Od jakiegoś czasu bank ptzetrzymuje pieniądze, jeszcze rok temu pieniądze przelane rano z innego banku były w tym samym dniu w godzinach popołudniowych teraz jest tak, że są następnego dnua wieczorem.
  • ~Klient / 2019-06-12 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank w Polsce !!!! nie polecam nikomu , czegoś takiego jeszcze nie spotkałem w żadnym banku , obsługa jak za komuny , nikt nic nie wie , na infolini nic nie można załatwić , odsyłają do banku oddalonego od mojego miejsca zamieszkania o 20 km ,a po przyjezdzie dowiaduje się że muszę zadzwonić na infolinie , scenariusz jak u Bareji ,
  • ~Klient / 2020-04-08 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie otrzymałam fakturę za połączenia telefoniczne. Okazało się, że infolinia Pekao S.A skasowała mnie prawie 15 zł nie udzielając mi żadnej porady ani pomocy. Czas poświęcony na próbę połączenia się, a potem próbę uzyskania jakiejkolwiek informacji został całkowicie stracony. Nie polecam!!!
    WadyWszystko!!!
  • ~Klient / 2020-05-06 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Niepojęte jest to, że przelew zlecony 29 kwietnia dalej nie dotarł. Nie wiem dlaczego, ale niemiła pani na infolini powiedziała, że pieniądze z banku wyszły, a jak wyszły to i dojdą na konto, ale kiedy to ona nie wie bo pieniądze od tak se nie giną . Teraz tych pieniędzy nie ma ani PKO , ani bank do którego przelew był zlecony a tym bardziej nie mam ja. To gdzie one są ? Chyba się rozpłynęły. Najgorszy bank w jakim mogłem mieć konto. Jak tylko odzyskam pieniądze, zamykam je.
  • ~Klient / 2020-05-19 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    W momencie kiedy ochroniarz do wychodzącego klienta mówi ty gnoju /19.05,2020 godz.14,51/ to znaczy że bank osiągnął dno. Gratulacje dla dyrektora placówki, dla mnie PEKAO przestało istnieć, jaki poziom pracowników taki poziom banku. Kraków bank os. Centrum B1
  • ~Klient / 2020-11-10 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Spam. Chyba 15 raz dzwoni do mnie automat, zebym zapoznal sie z oferta kredytu na stronie po tym jak juz rozmawialem na ten temat z pracownikiem banku przez telefon, blokowanie ich numeru nic nie daje bo za kazdym razem dzwonia z innego
  • ~Klient / 2021-05-18 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu cały dzień tracę przez ten dziadowski bank, chyba specjalnie chcą przedsiębiorców podkopać. Ciągle znikają opcję, po kilka godzin się męczyć żeby przelew wysłać. STRASZNE !!!!!!!!!!
    WadyWszystko
  • ~Klient / 2022-01-14 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    W Oddzialach Nic nie da się załatwić

    W Każdej Placówce Duże Kolejki
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Klient / 2022-01-18 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam ponad godzinę w kolejce do okienka, Gdynia 10 lutego
    ZaletyMasakra
  • ~klient / 2022-06-29 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne dno a zarząd to ameby intelektualne
    dno
    dno
    dno
  • ~Klient / 2023-08-02 07:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze ? Oparte na faktach.
    Tragedia !
    Dlatego opinia jedna z najgorszych na rynku.
    Zwłaszcza: słabe zabezpieczenia, słaby kontakt, buta,chamstwo i perfidia przy rozpatrywaniu wielu reklamacji.
    ZaletyNie znam
    WadyNiewiarygodność. Zamiast informować klienta, że jest enty w kolejce do połączenia, zarabia się na oczekiwaniu na połączenie i wydłuża czas oczekiwania
  • ~Klient / 2023-12-03 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści. Nie polecam tego banku. Nie korzystam z debetu a tu trzeba im 1000 zł oddać niby za użycie debetu. Gdzie nie korzystam z tego konta. Śmiech na sali.
    ZaletyBrak
    WadyWyłudzają pieniądze
  • ~Klient - / 2024-05-22 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    PKO S.A Radom ul Kościuszki.
    Totalne dno. Pracownicy na sali głównej kompletnie nie eiedza o co chodzi a pięterko wyżej niekiedy mebager Klaudiusz Doroszynski to dopiero olewator. Jemu klient przeszkadza w praca, niemiły i iatrzy jak najszybciej pozbyć się interesanta
    Ten bank i tacy pracownicy to porażka
    ZaletyBrak zsket
    WadyWszystkie mizliwe
  • ~klient jeszcze tylko chwile / 2022-04-29 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    brak profesjonalizmu , straszenie konsekwęcjami finansowymi , doradcy nie odbierają
    telefonów , do banku nie można się dodzwonić nie mają nr telefonów , bankomaty/wpłatomaty nie działają ,prowizja przelewając z konta na konto swoje w tym samym banku , obsługa ma cię głęboko w d.... czekasz chociaż był człowiek umówiony na konkretną godzinę , NIE POLECAM NIKOMU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletynikt ich nie widział
    Wadysame wady
  • ~Klient Kowidowy / 2021-07-22 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejęciu Idea Bank bank PEKAO wydzwania natarczywie do klientów Idea by ich pozyskać mimo braku zgody na kontakty marketingowe. Kilka telefonów tygodniowo. Sprawa zgłoszona do Prezesa UODO. A konto już zakładam u konkurencji
    ZaletySłaba oferta
    WadyNachalny marketing
  • ~klient od początku / 2023-07-10 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem podjąć 5 tys zł w Oddziale a tu ...zonk! PROWIZJA! Od wszystkiego już płacisz prowizję! I ostatni bankomat w Kaliszu zamurowali......./nie liczę 2 w oddziałach banku, otwartych tylko w okr. godzinach/.
    ZaletyNiewiele
    WadyCoraz więcej
  • ~Klient07 / 2020-10-20 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z wszystkich możliwych!!! Komornik zajął mi konto bank nie powiadamiając mnie o tym Przelal komornikowi wszystkie moje pieniądze które miały mi starszcy do 10 następnego msc. Przez ten bank nie mam środków do życia tak właśnie traktują swoich "klientów" porażka.
    ZaletyŻadne
    WadyCały bank to wada.
  • ~Klient07 / 2021-10-08 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomaty nie dość że mało to jeszcze zepsute, prowizje z kosmosu (to już chyba lichwa? ) Klient potrzebny tylko do sprzedaży kredytu, potem z buta. Omijać wielkim łukiem !
    ZaletyBrak
    WadyWysokie prowizje, długi czas oczekiwania w oddziale, stare psujące się ciągle bankomaty
  • ~Klient888 / 2024-03-28 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat jak zawsze!!!! Gdańsk ul. Garncarska! 28.03.24 r!!! Tak naprawdę żadna kasa nieczynna!!!!!!! Bo przyszedł gość z CZEKIEM! I się zaczęło!!! Panie załamane! Bo się załączniki zmieniły!!! Szok!! Słuchajcie 40 min stałam jako pierwsza!!!!!! Wstyd!!
    ZaletyBrak!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 848
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976