strona 51 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~Katarzyna / 2023-02-05 09:18
Nie polecam tego banku nikomu najgorszy bank że wszystkich wypowiedzieli mi umowę i zamknęli mi konto bez poinformowania mnie o tym i nie chcą oddać mi 300zł które znajdowało się na końce -
-
~Katarzyna klientka / 2017-08-08 12:43
Koszmarny bank !!!!!!!!!!!!! Pieniądze zawsze spóźnione, panie w banku robią z ciebie głupka, podpisujesz konto darmowe- niestety płacisz!!!! Chcesz się zalogowac na konto, nie możesz bo przynajmniej raz w miesiącu mają problemy techniczne. Aby zaaktywować kartę bankomatową musisz wykonać tysiąc telefonów a na koniec się dowiesz że twój nowy telefon jest do kitu. Nie polecam nikomu!!!!! ZaletyŚwietne wprowadzanie klienta w błąd.WadyBrak szybkich przelewów, obsługa fatalna, serwis internetowy fatalny, obsługa kart fatalna, katastrofa nie bank -
~katarzyna31 / 2018-08-22 10:27
Ja również miałam problem z płatnością - transakcja odrzucona trzy razy, z konta kwota pobrana 2...
Zachęcam do weryfikacji rachunku po takich sytuacjach. Infolinia - tragedia, nie można się dodzwonić przez prawie 3h... nawet w godzinach wieczornych?!
Plusem była obsługa Pani w banku. Bardzo miła, dokładna, szybko załatwiłyśmy sprawę. -
~KATASTROFA / 2018-08-03 16:58
bank, złe słowo opłaty opłaty opłaty. Podpisane umowy, tylko dla tego tam tak zwanego banu, żeby mogli pobierać prowizje, od początku roku, brak odpowiedzialności, osób do obsługi.
UWAGA, UWAGA ODRADZAM, A JESTEM W TYM .........OD 2003ZaletyOD POCZĄTKU MARCA BRAKWadyKOSZTA, KOSZTA , BRAK OBSŁUGI -
~Kate / 2020-10-24 04:50
Bank Pekao 24 nowa wersja duze rozczarowanie dla klijentow I mnie osobiscie a szczegolnie werifikacja kont I blokowanie ich bez powodu I niemozliwosc ich odblokowania przez przestarzaly system powiazany z PiN ami, Kodami I nieprzyjaznymi pracownikami ktorzy zaslaniaja sie procedurami I przepisami I wszystko Jest szczegolnie poplatane zeby utrudnic bankowanie internetowe klijentom. ZaletyZadnych nie ma ten BankWadyW kazdej dziedzinie a szczegolnosci Pekao 24 / blokowania kont klijenow -
~Katika / 2023-07-06 16:16
Najgorszy bank świata!!!
Pod kazdym względem!!!
Pracownicy ubezwłasnowolnieni - o wszystko pisza do centrali i czekaj tatka latka...
Kradna kase z konta za rzekomo niespelnione warunki kredytowe, ktore zostaly spelnione, ale nie zauwazyli. Reklamacje na owa kradziez rozpatruja 60 dni, kase oddaja po kolejnych 30 dniach na konto techniczne, ktorego nie widze, oczywiscie bez odsetek, w dodatku niepelna kwote. Zadnego pisma, zadnego przepraszam. Moglabym pisac wiecej! P A R A N O J A.ZaletyBrakWadySame -
~Kazik / 2021-06-10 13:56
Nie polecam tego banku
W Grodzisku Mazowieckim w oddziale wiecznie nie działające bankomaty.Skargi,pretensje i nic nie pomaga. Kolejki do kas przez pół banku.
Nikt nie potrafii nic z tym zrobic.
Zero kompetencji pracownikow.
Tragedia...
-
~Kbipi / 2022-10-22 13:31
Wystawiam negatywna opinie. Bankomat w miejscowości Kozy , przy wypłacie ściąga mi 200 złotych, ginie transakcja w historii konta i również ginie kwota z mojego konta. Reklamacja ?! Kpina . Bank zagarnia bezprawnie pieniądze z konta. Zgłaszam sprawę do Rzecznika oraz na prokuraturę . Ja mogę poczekać. A Bank niech się tłumaczy . Uważajcie na swoje zasoby i je kontrolujecie . ZaletyBrakWadyNastawieni na dojenie klientów.
Niepolecam -
-
~Kicia / 2023-01-15 20:07
Od 4 miesięcy nie rozpatrzyli mojej reklamacji :(
Jak dla mnie ten bank jakaś masakra. Pobierają opłaty za smsy autoryzacyjne... Dominują jakichś przelewów "omyłkowych" na moje konto i chcą je ściągać... Dla mnie przesada -
~Kickyou / 2022-08-02 12:30
tragedia, nie da sie w ogole dodzwonic do konsulatanta, ustawili automat i zadowoleni ZaletybrakWadytragedia, nie da sie w ogole dodzwonic do konsulatanta, ustawili automat i zadowoleni -
~Kika / 2022-02-22 22:03
To jakaś kpina. 8 lat temu chciałam od Idea bank kredyt, okazało się, że pozakładali na mnie jakieś konta o których do tej pory nie miałem pojęcia. Przeszli pod PKO S.A. kolejny przekręt. Bank wysłał mi jakieś rozliczenie konta z saldem 0zl. Po 1 miesiącu już mam jakieś 60 zł zaległości i windykację. Nie było można się dodzwonić do PKO przełączanie z oddziału do oddziału. I że niby co teraz mam płacić nie wiadomo za co i jeszcze się okaże że nie wiadomo ile !!! ZaletyBrakWadySporo totalne oszustwo -
~Kinga / 2017-01-09 17:53
Szkoda gadać ciągłe problemy z zalogowaniem na konto.Zdziercy okropni, za wszystko trzeba płacić. Zabrali mi prawie 100 zł za wybranie kasy z konta , a wszystko przez panią która nie poinformowała mnie o tym ze przy zmianie Kanta otrzymam kartę nowa i dop.z karta mogę wybrać (zaledwie )dwa razy kasę z euronetu bez onoszenia kosztów. Reklamacja oczywiście odrzucona . Masakra najgorszy bank jaki znam .NIE POLECAM. ..!!!!!! ZaletyBrakWadySame wady -
~Kinga / 2018-05-29 16:57
Bank to masakra osoby przyjmujące robią wrażenie jak by pracowały za karę każda osoba mówi co innego zero podejście do klienta nigdy w życiu nie skorzystamy już z usług tego banku ZaletyBrakWadyNa każdym poziomie -
~Kinga / 2022-06-28 10:09
Tragedia, brak kontaktu, ciągle odrzucane dokumenty,polisa przyjęta w aplikacji a przysyłają pismo że nie . Nieaktywne numery telefonów . Najgorszy bank . -
~Kinga / 2023-03-08 22:58
Okradli mnie na koncie bank przyznał złodziejką pozyczkę na falszywe dane 14 lat konto z mezem wnioski na 50p+ składane przez bankowosc elektroniczna a pozyczka udzielona na panna bez dzieci. W odpowiedzi na teklamacje uslyszalam ze ktedyt przyznany po analizie kienta pytam jakiej moja zdolnosc pate miesiecy temu nie była na 4 tys zl a yetaz byla na 18 tys czyli dla zlodzieji zdolnosc jest. Pani w banku zagrizila mi ze moga oni podac mnie do sadu za falszywr dane a najlepsze jest to ze bank z 18tys zl odzyskal 3 tys zl i oni mnie strasza sadem. Zenada nie bank . naprawde nie powiezajcie im pieniedzy -
~klerk / 2022-12-19 12:25
Cyba nadszedł czas zeby zaorac ten bank
od wrzesnia czekam na odpowiedz reklamacyjną.
Decyzja podjeta - ide do konkurencji
Szkoda tylko zeby inni sie musieli denerwoawac
NIE WARTO TAM ZAKŁADAC KONTA
WadyAbsolutny brak poszanowania klienta -
-
~klient / 2018-07-02 20:59
Kiedyś przy spotkaniu pani manager powiedziała nam, że takiej jak u nich obsługi to nie będziemy mieli nigdzie. Nie da się ukryć, że miała rację. Bank ten jest instytucją tak zacofaną, że słów brak. Załatwienie czegokolwiek wymaga osobistego stawiennictwa w oddziale banku. Mało tego, np. odblokowanie konta wymaga obecności w oddziale przynajmniej dwóch pracowników, więc można zapomnieć o załatwieniu tego w niektóre dni/godziny/weekendy. Jest podobno możliwość odblokowania konta przez telefon, ale jak dotąd nigdy się nam to nie udało, ponieważ jeszcze nigdy nie zaakceptowano naszego pinu, który na pewno jest poprawny! Dodam tylko, ze korzystając wcześniej z innego banku przez 10 lat nie zablokowałam konta nigdy. Tymczasem w tym wspaniałym banku w ciągu 3 miesięcy zdarzyło mi się to już dwa razy. Mój mąż tak samo. Do zrobienia przelewu trzeba mieć równie wspaniałą co sam bank aplikację token. Szkoda tylko, że ta również nie działa jak powinna i doprowadza właśnie do zablokowania konta.
Załatwienie drobnostki typu zmiana danych adresowych w innym banku pięć minut, w banku pekao sa ponad godzina przy okienku, milion papierów.
Najgorsza decyzja w życiu to kredyt hipoteczny w tym banku. Nie dość, ze w trakcie wyniknęło wiele spraw, o których nikt nie raczył nas poinformować ani które nie były zapisane w umowie ani w ogólnych warunkach kredytu to jeszcze jesteśmy skazani na to konto żenujące konto, w którym interfejs rodem z windowsa 95 jest najmniejszą wadą. Cóż, sami sobie jesteśmy winni. Szczerze odradzam!!!!Zaletynie maWadybłędy z pinami
brak podstawowych informacji od pracowników banku
niczego nie da się załatwić online
wiecznie blokujące się konto
problem z załatwieniem czegokolwiek -
~Klient / 2019-03-08 23:00
Od jakiegoś czasu bank ptzetrzymuje pieniądze, jeszcze rok temu pieniądze przelane rano z innego banku były w tym samym dniu w godzinach popołudniowych teraz jest tak, że są następnego dnua wieczorem. -
~Klient / 2019-06-12 08:27
najgorszy bank w Polsce !!!! nie polecam nikomu , czegoś takiego jeszcze nie spotkałem w żadnym banku , obsługa jak za komuny , nikt nic nie wie , na infolini nic nie można załatwić , odsyłają do banku oddalonego od mojego miejsca zamieszkania o 20 km ,a po przyjezdzie dowiaduje się że muszę zadzwonić na infolinie , scenariusz jak u Bareji , -
~Klient / 2020-04-08 22:18
Właśnie otrzymałam fakturę za połączenia telefoniczne. Okazało się, że infolinia Pekao S.A skasowała mnie prawie 15 zł nie udzielając mi żadnej porady ani pomocy. Czas poświęcony na próbę połączenia się, a potem próbę uzyskania jakiejkolwiek informacji został całkowicie stracony. Nie polecam!!! WadyWszystko!!!
strona 51 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »