Ten bank to jeden wielki dramat i pomyłka. Najpierw organizacja pracy w placówce żałosna. Potem placówka zlikwidowana. Jak była to chociaż było dziadostwo ale było teraz już nie ma.
Bankomaty co chwilę nie działają.
Obsługa dramatyczna.
Dramat i dziadostwo
ZaletyZalety? Ładny szyld
WadyCały ten pseudo bank to wady i pomylka
~Jarosław / 2021-09-14 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem jak jest w innych placówkach w kraju ale Białystok to tragedia. Konsultanci przypisani do kredytu mieszkaniowego nie odbierają telefonu . Z siedziby głównej wysyłają pisma w sprawie braku ubezpieczenia mieszkania, które jest wykupione w innej firmie . I tak co roku . Żenada . Czas przenieść kredyt do innego banku . Nie polecam
Zaletynie ma
Wadyobecnie wszystko
~Jackie / 2021-09-13 20:09
Ocena: 1.33 / 5
Zarządzanie przez obecnego dyrektora Regionu w Szczecinie Katarzyne K to nieustanny mobbing stres i niechęć do pracy w tym Banku
~Radzik100 / 2021-09-11 12:23
Ocena: 1.00 / 5
Dno i wodorosty... po 8 latach pytają mnie gdzie znajduje się nieruchomość którą kredytują...
Zaletyżadnych
Wadyunikać
~Lukasz / 2021-09-06 18:32
Ocena: 1.67 / 5
Bank ma mega nachalna reklamę w internecie, bez mozliwosci odlaczenia po kilku sekundach, zamiast zachecac, to zniecheca, w moim miescie, polikwidowali oddzialy banku, trzeba stac w dlugiej kolejce, goraco bez klimy, do tego , jeden kasjer, bo drugi ma przerwe, a kolejka tasiemiec, mimo kilku innych pracownikow, nikt nie moze pomoc. Moim zdaniem, dziadostwo.
Zaletybrak
Wadyszacunek do klienta,zero
~Pawel / 2021-08-27 21:38
Ocena: 1.00 / 5
Ta infolinia to parodia , zlewają klienta i się rozłączają a na połączenie z konsultantem czeka się po 39 minut
ZaletyBrak
WadyZlewanie klienta , brak pomocy i kazanie znowu się łączenia z infolinia
~Zbych / 2021-08-23 16:41
Ocena: 1.67 / 5
Skrajna niekompetencja. Bardzo utrudnione procedury. Zalozenie konta to duze wyzwanie.
~Cichy / 2021-08-23 13:42
Ocena: 1.50 / 5
Witam chciałbym napisać o tym banku nikomu tego banku nie polecam a w szczególności w Konstantynowie łódzkim okradają ludzi za byle co zabierają z konta to jest żenada jak by ktoś chciał założyć konto to odradzam t zakładać konto w bankomacie czy w banku nie polecam i daje opinie negatywma
ZaletyNegatywme
WadyOkradają ludzi
~Tasman2320 / 2021-08-22 18:02
Ocena: 1.67 / 5
Witam jestem klientem banku PKO SA w Limanowej od 3 lat jest problem z bankomatem,wpłatomatem który jest notoryczne zepsuty zgłaszałem problem gdzie się da i zero REAKCJI.KTO MOŻE NIECH OMIJA TEN BANK TO JEST PORAŻKA.!!!
~Bartek / 2021-08-21 10:50
Ocena: 2.33 / 5
Czekam drugi miesiąc na rozwiązanie sprawy z cofniętymi pieniędzmi do bankomatu, masakra, jak jeszcze był eurobank to taki sam problem załatwili mi tego samego dnia zwracając mi pieniądze na konto
~wielokrotnie okradziona przez PKO24 / 2021-08-19 17:58
Ocena: 1.00 / 5
ZLODZIEJE i prymitywne prostaki.
Kredyt hipoteczny: prowizja 2 % od kwoty udzielonego kredytu ( gdzie inne banki juz dawno z tego zrezygnowaly.
Ok. rozumiem. Musza sie nazrec jak jest okazja i czemu by nie skroic frajera skoro taki sie trafia).
Wisienka na torcie: ok 1300 pln za UWAGA !!! przygotowanie umowy kredytowej!!!
O ile prowizje od udzielenia kredytu w wys. 2 % moge przelknac o tyle rzniecie klienta za przygotowanie umowy z ktorych ten zlodziejski parabank jest strona to juz szczyt chamstwa!
Z Lodzi wysylane sa pisma do klientow- frajertow. Wszystkie pisma sa anonimowe.
Zaden pracownik tego zlodziejskiego przybytku pod zadnym pismem sie nie podpisze.
Czyli ja jako klient banku ktorego doja niczym krowe nie zasluguje na uwage urzedasow ktorzy kieruja do mnie jak do smiecia anonimowe pisma. Wiadomo dlaczego. PIsmo wyslane z tygodniowym poslizgiem niz data jego wydruku.
Jako klient majacy kredyt hipoteczny przez 3 lata od wziecia kredytu ten zlodziejski parabannk niczego nie zadal. Obudzili sie nagle w okresie wakacyjnym 2021. Uwaga termin na dostarczeni polisy 3 dni w okresie wakacyjnym, gdzie kadrowa w zakladzie pracy jest na urlopie bo ma do tego pelne prawo.
Hieny z PKO 24 daja mi 3 dniowy termin na dostarczenie w zebach dokumentu, podczas gdy oni - niedoroby nie potrafia wyslac pisma nastepnego dnia po jego przygotowaniu. Na domiar tego wysylaja pismo grozace sankcjami jako zwykly list.
Pisze raklamacje przez ich system elektoroniczny z konta bankowego 12/08/2021 podajac argument, ze nie mam mozliwosci dostarczenia polisy bo jest okres wakacyjny i kadrowa na urlopie do 31 licpa 2021.
Na rozpatrzenie rekamacji maja nieudacznicy - krwiopijcy 30 dni.
Na dwa dni przed uplywem 30 dni otrzymuje wiadomosc sms'em na telefon " Pismo w Twojej sprawie reklamacji znajdziesz w PKO 24...".
Wchodze na konto a tu informacja, ze termin rozpatrzenia reklamcji przedluzaja o 30 dni. ( co daje w sumie 60 dni na odpowiedz z ich strony).
Wniosek: oni - bezkarni zlodzieje maja czasu w brud na rozpatrzenie reklamacji ktora sami rozpatruja, natomiast ty-frajerze = kliencie masz 3 dni na zaniesienie w zebach swistka ktorego wystawienie nie zalezy od ciebie.
Podniesli mi oprocentowanie kredytu o 1 %.
Nastepna rata kredytu juz podwyzszona.
NA 5 dni przed podwyzszona karnie splata kolejnej raty kredytu dostarczam przez ich system bankowy wymagany swistek.
Mysle sobie, ze jesli swistek dostarcozny na 5 dni przed terminem to automatycznie kwota przez 5 dni powinna zostac obnizona. A SKAD!!! SCIAGNELI SOBIE KOLEJNY HARACZ. Dopiero po sciagniecu raty w 8 dniu od dostarczenia dokumentu raczyli obnizyc rate.
JAK DYMAJA KLIENTA NA NADPLACIE KREDYTU:
Postanowilismy pozegnac sie z tym zlodziejem PKO 24 jak najszybciej. Postanowilismy nadplacic kredyt. PO 3 latach ( gdzie przez pierwsze 3 lata odsetki to prawie polowa raty kredytu) udzielaja frajerom laski i mozna nadplacic kredyt bez odsetek.
Umawiam sie z pracownikiem banku. Przyjezdzam do placowki. Mowie, ze chce aby z konta sciagnieto srodki.
Uwaga: w innych bankach mozna to zrobic samemu. Tu nie ma takiej mozliwosci.
Pracownik mowi mi, ze ok, ale najpierw mam wydac "dyspozycje nadlpaty" i podpisac swistek.
BAnk dopiero po 7 dniach sciaga srodki z konta i wtedy musze przyjechac ze wspolmalzonkiem abysmy oboje podpisali aneks.
Pytam ale dlaczego? Przeciez nie mamy rozdzielnosci. Skoro przyjezdzam raz, wydaje dyspozycje to po co ma pryzjezdzac wspolmalzonek i tracic czas. I dlaczego w PKO 24 ta procedura nie jest natychmiastowa. Mam srodki na koncie. Chce nadlplacic. Podpisuje swistek i bank w minute sciaga.
NIEeeeeeeeeeeeeeeeeeee, masz zapierd... do banku drugi raz zeby poczuc sie jak smiec, a poza tym, zlodzieje z PKO 24 jeszcze przez 7 kolejnych dni dymac Cie beda na odsetki!!!
To jeszcze nic.
Po 7 dniach uwaga... siagneli wskazana kwote nadplaty a za przeleW WEWNATRZBANKOWY, Z KONTA NA KONTO UKRADLI OK 14 ZL.
JUZ WIEM SKAD TAKA NAZWA BANKU.
bo DYMAJA CIE 24 H NA DOBE i co najwazniejsze jak dotad calkowicie bezkarnie.
Zaletymarmury w WC, jeslii ktos lubi
klimatyzacja w pomieszczeniach ( ktora bardziej sluzy pracownikom niz klientom)
Wadytraktownie klienta jak dojna krowe. ( pobieranie 2 % o dudzielonego kredytu; ok 1300 zl za sporzadzenie umowy, w ktorej bank tez jest storna)
Oficjalne okradanie klienta
brak szacunku do klienta
opieszalosc w dzialaniu jesli chodzi o rozpatrywanie reklamacji
nadplata kredytu sztucznie wydluzana o 7 dni od wydania dyspozycji
oplata od przelewu z konta na konto w PKO 24 "nadplaty kredytu" po okresie 3 lat.
~Barbara / 2021-08-17 14:37
Ocena: 2.33 / 5
Jak coś było dobre,mówię o aplikacji to oczywiście trzeba popsuć dodając mnóstwo niepotrzebnych rzeczy . Aplikacja zrobiła się trudna dla starszych ludzi choć z początku była prosta. Powiadomienia o wpływie na konto przychodzą po tygodniu....obsługa w Kościerzynie bardzo niemiła...
~Barbara Jędras / 2021-08-11 12:29
Ocena: 2.33 / 5
Złodzieje wypłaciłam 3000zł z bankomatu euronet i pobrali prowizjie 1000zł
Odradzam ten bank. Hieny złodzieje
ZaletyNie
WadyBardzo dużo
~Wkurzony / 2021-08-10 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam, Najgorszy bank światra!!!! Imijać szrokim łukiem.
Zaletybrak
~EBK / 2021-08-07 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na naszej szerokosci ! Z czyms podobnym jeszcze sie nigdy nie spotkalam. Po przejeciu IDEA proponuja ich klientom np % za przeniesienie konta. Zalewaja klientow IDEA SMS/ami i emailemi , a jesli masz pytania zadzwon na infolinie. Problem z tym , ze infolinia nie laczy z konsultantem, zato jak mantre powtarza info i muzyczke mozna sluchac w nieskonczonosc. Formularze kontaktowe pozostaja bez odpowiedzi, zas na czacie tez nie pomoga, bo nie maja dostepu do emaili. Nawet pisma rzecznika klienta na nic sie zdaja.
Przejli IDEA BANK, ale pomineli dobra obsluge klienta
ZaletyZadne
Wadymasa
~Natalia / 2021-08-06 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonienie się do jakiegokolwiek konsultanta to tragedia, sekretarka powtarza jedno i to samo w koło nie pomagając przy tym. Po dodzwonieniu się do konsultanta przy próbie weryfikacji podałam rzekomo zle dane, bo przecież nie znam swojego imienia i nazwiska, daty urodzenia, imienia ojca i nazwiska rodowego matki. Po podaniu „złych danych” konsultant poinformował mnie, że musze zadzwonić jeszcze raz bo on po błędnej weryfikacji nie może kontynuować rozmowy. Oczywiście kolejne stracone minuty na dodzwonienie się do kogokolwiek. MASAKRA!!!!
ZaletyBrak
WadyMasa
~Regina / 2021-08-06 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, niedouczenia, chamstwo, wprowadzanie w błąd NIE POLECAM, ODRADZAM.
~CNK / 2021-08-04 08:47
Ocena: 2.33 / 5
Niedawno ktoś kupił bilety lotnicze nielegalnie używając danych mojej karty kredytowej. Natychmiast to zauważyłem i zgłosiłem reklamacje. Najpierw kazali mi czekać kilka dni aż transakcja się zaksięguje, potem powiedzieli, że nie uznają reklamacji. Odwołałem się i odwołania też nie uznali. W związku z tym, że było to ponad 3 tyś zł poszedłem do adwokata który napisał do banku przedsądowe wezwanie do zapłaty i wtedy oddali pieniądze od razu. Niestety musiałem ponieść koszty przygotowania pisma do banku. Całkowicie straciłem zaufanie do Pekao po tym wszystkim.
Wadynie uznają reklamacji transakcji na karcie kredytowej, dopiero groźba rozstrzygnięcia w sądzie przekonuje Bank do argumentów klienta
~Karmelel / 2021-08-03 23:39
Ocena: 2.00 / 5
Korzystam już jakiś czas i obsługa czat i infolinia to istny dramat.Dzwonisz z pytaniem za co jest naliczona opłata , usłyszałam nie wiem ....Na czacie prosisz o podanie konkretów tez nic się nie dowiesz.
~Tigo / 2021-08-03 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Starałem się o kredyt w banku ale opieszałość załatwiania spraw doprowadziła mnie do nerwicy i wycofania wniosku