Najgorszy bank na naszej szerokosci ! Z czyms podobnym jeszcze sie nigdy nie spotkalam. Po przejeciu IDEA proponuja ich klientom np % za przeniesienie konta. Zalewaja klientow IDEA SMS/ami i emailemi , a jesli masz pytania zadzwon na infolinie. Problem z tym , ze infolinia nie laczy z konsultantem, zato jak mantre powtarza info i muzyczke mozna sluchac w nieskonczonosc. Formularze kontaktowe pozostaja bez odpowiedzi, zas na czacie tez nie pomoga, bo nie maja dostepu do emaili. Nawet pisma rzecznika klienta na nic sie zdaja.
Przejli IDEA BANK, ale pomineli dobra obsluge klienta
ZaletyZadne
Wadymasa
~Natalia / 2021-08-06 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonienie się do jakiegokolwiek konsultanta to tragedia, sekretarka powtarza jedno i to samo w koło nie pomagając przy tym. Po dodzwonieniu się do konsultanta przy próbie weryfikacji podałam rzekomo zle dane, bo przecież nie znam swojego imienia i nazwiska, daty urodzenia, imienia ojca i nazwiska rodowego matki. Po podaniu „złych danych” konsultant poinformował mnie, że musze zadzwonić jeszcze raz bo on po błędnej weryfikacji nie może kontynuować rozmowy. Oczywiście kolejne stracone minuty na dodzwonienie się do kogokolwiek. MASAKRA!!!!
ZaletyBrak
WadyMasa
~Regina / 2021-08-06 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, niedouczenia, chamstwo, wprowadzanie w błąd NIE POLECAM, ODRADZAM.
~CNK / 2021-08-04 08:47
Ocena: 2.33 / 5
Niedawno ktoś kupił bilety lotnicze nielegalnie używając danych mojej karty kredytowej. Natychmiast to zauważyłem i zgłosiłem reklamacje. Najpierw kazali mi czekać kilka dni aż transakcja się zaksięguje, potem powiedzieli, że nie uznają reklamacji. Odwołałem się i odwołania też nie uznali. W związku z tym, że było to ponad 3 tyś zł poszedłem do adwokata który napisał do banku przedsądowe wezwanie do zapłaty i wtedy oddali pieniądze od razu. Niestety musiałem ponieść koszty przygotowania pisma do banku. Całkowicie straciłem zaufanie do Pekao po tym wszystkim.
Wadynie uznają reklamacji transakcji na karcie kredytowej, dopiero groźba rozstrzygnięcia w sądzie przekonuje Bank do argumentów klienta
~Karmelel / 2021-08-03 23:39
Ocena: 2.00 / 5
Korzystam już jakiś czas i obsługa czat i infolinia to istny dramat.Dzwonisz z pytaniem za co jest naliczona opłata , usłyszałam nie wiem ....Na czacie prosisz o podanie konkretów tez nic się nie dowiesz.
~Tigo / 2021-08-03 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Starałem się o kredyt w banku ale opieszałość załatwiania spraw doprowadziła mnie do nerwicy i wycofania wniosku
Zaletynie zauważyłem
~karme999 / 2021-08-01 11:26
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo źle wspominam ten bank. Ogromne opłaty miesiąc w miesiąc a funkcjonalność bardzo słaba. Mało możliwości i drogo. Nie polecam
Wadymała funkcjonalność, mnóstwo opłat pobocznych
~Marek S. / 2021-07-28 15:05
Ocena: 2.00 / 5
Radzę unikać jak ognia! Dzisiaj już TRZECI raz...
...w banku, bo bank postanowił zweryfikować przelew wewnętrzny! W dodatku trzecie pytanie weryfikacyjne było tak niezrozumiałe, że oczywiście weryfikacja przeszła negatywnie. Mamy zablokowane karty, konta i dostęp do aplikacji. Z każdą usługą wiążą się niezliczone odwiedziny w tym banku i mnóstwo telefonów na infolinię. Terminal - odkąd go mamy ciągłe brak usług związanych jego z normalnym funkcjonowaniem i kolejne wizyty w banku. Nic nie jest jak powinno być a sam bank jest bardzo absorbujący, w tym tygodniu musiałem być w nim SIEDEM razy po min 1 godzinie! Telefonów w oddziale nikt nie odbiera a Infolinia pisze do nich maile, które są bez odpowiedzi. Jak ci coś obiecają to po twoim wyjściu z banku zaraz zapominają. Infolinia to też totalna porażka i obiecanki bez pokrycia. Jestem hotelarzem, zamiast zająć się swoimi sprawami codziennie mam negatywną przygodę z bankiem...
ZaletyNie ma
~Agnieszka / 2021-07-22 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank . W sobotę wpłaciliśmy 500 zł oczywiście ich wpłatomat . ....Do dzisiaj jest czwartek nie ma naszych pieniędzy.. Usłyszeliśmy proszę złożyć skargę a ona jest rozpatrywana do 2 tyg . Gdybym wyrzuciła potwierdzenie wpłaty jest po mnie... Zastanawiamy się czy nie złożyć zawiadomienia o popelnieniu przestapstwa ... Jak można przetrzymywać od kogoś pieniądze. Jak tylko to oddają zmieniamy ten bank PORAZKA!!!
~Klient Kowidowy / 2021-07-22 22:09
Ocena: 1.00 / 5
Po przejęciu Idea Bank bank PEKAO wydzwania natarczywie do klientów Idea by ich pozyskać mimo braku zgody na kontakty marketingowe. Kilka telefonów tygodniowo. Sprawa zgłoszona do Prezesa UODO. A konto już zakładam u konkurencji
ZaletySłaba oferta
WadyNachalny marketing
~zaik / 2021-07-21 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Porazka bankomaty wplatomaty. zapchane ciagle awarie nic nie dziala kolejki , kasjerzy zamiast wyplacac sprzedaja wydluza to obsluge . nie polecam najgorszy bank jaki znam
Zaletybrak
Wadywszystko
~Dagmara / 2021-07-15 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Biorąc wolny dzień w pracy razem z synem udaliśmy się do placówki banku na Jagiellońskiej w Oświęcimiu.Chcielismy złożyć wniosek o likwidację PKP funduszu pracowniczego.Zaznaczam , że jest to jedna z niewielu placówek wyznaczonych do wykonania tej usługi.W pustym banku Pani dyrektor powiedziała nam żebyśmy wpadli w połowie sierpnia i powiedzieli , że byliśmy w lipcu bo są zawaleni robotą.Nie rozumiem ,w banku umówiliśmy się na (gębę)z Panią zawaloną niewidzialnymi klientami .Pierwszy i ostatni raz tam byłam.Pani dyrektor bank jest dla klienta a nie na odwrót.Nie uwierzy Pani ,ale klienci też pracują ,żeby Pani mogła dostać wypłatę.
ZaletyPlacówka w Kętach powinna być przykładem dla placówki w Oświęcimiu.Tam każdy jest obsłużony z kulturą ,zrozumieniem i przede wszystkim nie w drzwiach.
~msi / 2021-07-09 10:22
Ocena: 1.00 / 5
odszyfrowałem co oznacza skrót pekao - pieniądze kiedyś ewentualnie adwokatem odzyskasz
Zaletybrak?
Wadychyba wszystko, kontakt z klientem zarówno onliine jak i w oddziale banku, nikt nie wie co się dzieje, mieliśmy zablokowane konto przez kilka dni i nikt nie potrafił nam odpowiedzieć dlaczego... nienormalne
~Krzysztof / 2021-07-08 20:39
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo chcę podziękować Pani w kasie w placówce przy Wrocławskiej w Warszawie, która swoim ponad przeciętnym zaangażowaniem pomogła mi 8.07 ok. godz. 16 w trudnej, bardzo ważnej dla mnie sprawie. Dziękuję????
~M / 2021-07-08 13:32
Ocena: 1.67 / 5
Wczoraj zadzwoniła do mnie pani z banku Pekao S.A., która nie przedstawiła na początku tematu rozmowy. Wydawała się obrażona, że w dzień roboczy, w godzinach, w których wiele osób pracuje, nie mam czasu na jej weryfikację i długie dochodzenie do sedna (przypuszczam, że chodziło o zaproponowanie kredytu). Natomiast poniżej wszelkiej krytyki było, gdy zasugerowała, że ja MUSZĘ z nią rozmawiać, bo jestem klientką banku. Jeszcze jeden taki telefon i zmieniam bank w trybie natychmiastowym!
Poza tym - nowy serwis pekao 24 znacznie mniej przejrzysty od starego.
~Długoletni klient banku / 2021-07-07 15:36
Ocena: 1.00 / 5
Powiem krótko, żenada obsługa, każdy mówi co innego w jednej sprawie albo, że nie wie . To jest koszmar tera to już na pewno zmienię ten koszmarny bank na inny. do dziś sprawa nie załatwiona a minęło na razie 4 dni i nie wiem kiedy ja załatwię i chyba w momencie zamykania konta może wtedy zrobią szpagat i wezmą się do roboty. NIE POLECAM
ZaletyŻADNYCH
WadyDługo by pisać
~Rafał / 2021-07-07 09:32
Ocena: 2.00 / 5
Dodzwonić się na infolinie Idea Banku po przejęciu przez PKO to jakaś droga przez mękę 3x po ponad 30min i jeszcze rozłączają. Pieniedzy z bankomatu nie idzie wypłacić, a środki na koncie sa, przelewy mozna wykonywać.jeszcze skasowali za sprawdzenie salda w bankomacie, bo byłem zdziwiony dlaczego nie ma środków na koncie skoro rano sprawdzalem i były.
Zaletynie widze
Wadybardzo słaby kontakt z infolinia, jak również zero odpowiedzi po przez wysłanie wiadomości z konta
~Hanna / 2021-07-01 22:01
Ocena: 1.67 / 5
Po 20 latach korzystania z usług PKO SA zmieniam zdecydowanie bank. Nowa strona internetowa jest beznadziejnym wymysłem w myśl powiedzenia "co by tu jeszcze spieprzyć Panowie..."Nieczytelna, z informacjami dla księgowych, albo analityków finansowych, nie dla zwykłych klientów: (Na starej stronie miałam czytelny obraz moich kont i sum, teraz muszę szukać, wśród mnogości całkowicie zbędnych i dla mnie nieczytelnych danych. Udręka! Jestem pewna, że ta zmiana, wpłynie na znaczący odpływ klientów drogiego w obsłudze i mało przyjaznego banku: (
ZaletyMiłe niektóre Panie w punktach obsługi:)
WadyFatalna nowa strona internetowa. Absolutnie wydumana i mało funkcjonalna
~Mateusz / 2021-06-30 20:25
Ocena: 1.00 / 5
Miałem problem z załatwieniem drobnego zrezygnowania z usług. Przez pomyłkę pracownika banku, nawet po reklamacji musiałem zapłacić finalnie 2k zł. Co lepsze 5 razy dzwoniłem na konsultację i za każdym razem dostawałem inne informacje. Nie polecam też obsługi konta, bo naprawdę ciężko coś załatwić.
Zaletynie widzę
Wadychaos
~szlag by ich trafił! / 2021-06-30 11:20
Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj otworzyłem konto przekorzystne /dlaczego nie przewielebne lub przeje..ne?/. Chciałem zamknąć posiadane konto w Idea Bank dzwoniąc na infolinię. Mimo podania wszystkich moich danych, dwukrotnie nie zweryfikowano ich jako prawidłowych. Dzisiaj jadę do banku i likwiduję konto w Pekao i w Idei. Nie chcę mieć z tym bankiem nic do czynienia.