Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1550 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Roka / 2021-10-16 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści kradną marne grosze ludzi. Bankomat niewypłaca pieniędzy a na koncie ich nie ma, minus te co mają być wypłacone
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~szon / 2021-10-15 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem konto w Idea Banku, odkąd Pekao przejął Idea zaczął się robić jeden wielki bałagan, nikt nic nie wie, co chwilę otrzymuje od nich jakieś komunikaty w stylu, że zamykają mój rachunek bo czegoś nie mają, mimo, że mają wszystkie dane, nikt nawet nie przeprosi za sytuację. Ich oferta produktowa jest podobna do oferty babci, która sprzedaję na bazarku szczypiorek i marchewkę, 2 produkty i jakoś to będzie, tyle tylko, że produkty babci mają jakość a Pekao niestety nie ma żadnej jakości. Systemy jak z lat 70tych, Pekao pobudka, jesteśmy w 21 wieku. Generalnie nie polecam, mam rachunki w innych bankach i widzę co oferuje konkurencja a co otrzymuje od Pekao (wielką śmierdzącą kupę).
    Zaletybrak
    Wadybłędne komunikaty, brak kontaktu z infolinią, brak odpowiedzi na wiadomości
  • ~Kalki / 2021-10-14 14:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Likwidacja oddziałów. Jeden pracownik na kilka stanowisk, żeby wypłacić gotówkę. Miałam kilka podejść do trzech oddziałów na Ursynowie. Wszędzie czekałam około godziny do kasy
  • ~Paulina / 2021-10-14 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Wsparcie klienta pozostawia wiele do życzenia. Ani na infolinii ani na czacie nie potrafią pomóc kinetowi. Powtarzają jak mantrę, że trzeba złożyć reklamacje (już złożyłam). Sugerują aby złożyć kolejną. Pani na czacie powtarza, że nie umie mi pomóc, nie wie również czy pomogą mi w placówce i nie zna numerów na infolinię. Dramat ! Czas zmienić bank.
  • ~Aneta / 2021-10-14 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich "ulepszona"aplikacja od razu na śmietnik się nadaje.Wiecznie problem i hasło:Coś poszło nie tak..Ja nawet wiem co,założenie u Was konta przeze mnie.5raz próbuję pobrać blik i non stop problem.XXI w.a Ci wciąż mają problem z tym,żeby poprawnie mobilnie działał ich bank-niestety też (chwilowo) jeszcze mój.
    WadyMobilnie bank,to wielkie nieporozumienie.
  • ~Mateusz / 2021-10-12 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    bank tragiczny brak kontaktu z ludźmi tylko same boty nigdy więcej idę zamknąć konto firmowe i prywatne
    Zaletybrak
    Wadywszyto na czele z botami i Konatem
  • ~Tomasz / 2021-10-08 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic tam nie działa jak trzeba. U nich panuje zasada: od klienta wszystko na czas i to klient jest dla banku. Ciągłe ganianie od okienka do okienka. Panie w obsłudze bezpośredniej są ok ale i przełożeni to porażka. Niekompetentni, niesłowni, aroganccy.
    ZaletyBrak
    WadyCały ten bank to jedna wielka korporacyjna WADA.
  • ~Klient07 / 2021-10-08 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomaty nie dość że mało to jeszcze zepsute, prowizje z kosmosu (to już chyba lichwa? ) Klient potrzebny tylko do sprzedaży kredytu, potem z buta. Omijać wielkim łukiem !
    ZaletyBrak
    WadyWysokie prowizje, długi czas oczekiwania w oddziale, stare psujące się ciągle bankomaty
  • ~Stara kobieta / 2021-10-07 17:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Nic nie jest już dopasowane do klienta, tylko klient ma się dopasować do banku. To mi się nie podoba.
  • ~Arek / 2021-10-07 15:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Krotko mowiac bardziej zjebany bank to chyba tylko idea bank. Sie polaczyly zreszta...
    W tym banku doslownie we wszystkim jest problem...
    Gorzej tylko w bankach z filmow barei
    ZaletyBrak
    WadyTen bank nawet przepisy bankowe lamie
  • ~Krzysztof / 2021-09-30 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    W Czestochowie przy ul.Kopernika bankomat i wplatomat ciagle zepsute.Trzeba bedzie zmienic bank ? Obsluga obrosla w piorka? Jak bedzie tak dalej to klienci pokażą fige, cierpliwosc sie konczy !!!
    Zalety0000000!!!!!!!!
    WadyObsluga kasowa slamazarna,najczesciej dwie kasjerki, za wszystkie operacje tzn.wplata na swoje konto np.50 pln pobieraja opłatę 8 pln !!!
  • ~TKO / 2021-09-30 13:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Strasznie złodziejski bank. Nie można wypłacić swoich pieniędzy w kasie bo trzeba za to zapłacić. Za zmianę limitów wypłat w placówce biorą sobie za to 10 zł nawet o tym nie informując. Czas uciekać. W żadnym banku jeszcze nigdy nie było mnie tak krótko. Działanie aplikacji mobilnej tez zostawia sporo do życzenia. Szkoda, ze człowiek wybiera zagraniczny bank niż swój własny, ale skoro własny probuje się obłowić na każdym kroku to jest gorzej jak obcy. Dziękuje i nie do widzenia.
  • ~Marcin / 2021-09-29 03:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Prowizje za wybieranie z innego bankomatu SERIO ???
    20 lat temu moze ok dziś to żenada.
  • ~Misiek / 2021-09-28 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki moze byc , zerowa pomoc w obsludze klijera , a najlepsze co to oszukany na pieniadze ktore bank sobie przywlaszczyl zaluje calkowicie ze zalozylem konto u tych zlodzieji
  • ~Marek / 2021-09-24 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank działa na niekorzyść klienta. Wystąpiłą u mnie 2-dniowe opóźnienie w spłacie kredytu i informacja odrazu poszła do BIK. Chciałbym tutaj nadmienić - opóźnienie by nie wystąpiło, gdybym, podobnie jak np. w m-banku dostał informację (np. sms) z informacją o niepowodzeniu w spłacie kredytu - w przeciągu godziny sprawdziłbym dlaczego pieniądze nie dotarły (tutaj, wystąpił problem z innym kontem) i przelał środki przelewem błyskawicznym (co uczyniłęm zaraz po otrzymanu aletru BIK). Tłumaczenia w biurze obsługi: "Bo my nie lubimy nękać klientów wiadomościami".
    Wady* bank działa na niekorzyść klienta (po częśći także swoją), nie informując o występujących problemach w ściągnięciu rat, tłumaczy to "nie nękaniem klientów"
    * bank nie jest wstanie naprawić aplikacji od kilku lat (zapętlone bujanie się od placówki do telefonicznego buira obsługi klienta - po 2ch latach zrezygnowałem)
  • ~Jan / 2021-09-23 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który nie chce mieć kontaktu z Klientem. Wieczne kolejki, skomplikowany proces obsługi. Od września prowizja o wpłat na własny rachunek w PLN, którego utrzymanie jest również odpłatne.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Zbig / 2021-09-22 11:42
    Ocena: 4.00 / 5
    PeKaO SA Oddział w Białymstoku.
    Pani załatwiająca moją sprawę bardzo uprzejma. Niestety aby skserować mój dowód osobisty (z czipem) musiała wyjść z dowodem z pokoju, w którym załatwialiśmy sprawę. Nie było jej 2-3 minuty. Jest to niedopuszczalne. Brak profesjonalizmu. Nie polecam Banku PeKaO SA.
  • ~Anna / 2021-09-21 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank z możliwych. Chamstwo, niekompetencja, wiecznie nie działające bankomaty (np. Nowy Targ) w holu banku. Zmusza to to korzystania z okienek, a panienki w okienkach to brak wiedzy, naburmuszone, w dodatku uważają, że bank robi łaskę wypłacając moją kasę. Urzedniczki w Nowym Targu czepiają się wszystkiego,sztorcują jakby ktoś był smarkaczem, czują się Panami życia dysponując moimi środkami. Jak najdalej należy trzymać się od tego banku.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Basiek / 2021-09-20 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czerwca do września próbowałam zlikwidować moje konta /bankowosć internetowa/ Poczta internetowa w banku internetowym winna pomagać i powinne być szybkie i rzeczowe odpowiedzi . Niestety niec mylnego w tym banku na przeczytanie widomości czeka sie kilka dni ,a odpowiedż jest kompletnie oderwana od rzeczywistości Jeszcze jesteś odsyłany do strefy najczęście zadawanych pytań , podczas gdy moja sprawa wymaga indywidualnej odpowiedzi. Tragedia nikomu nie polecam tego banku Katastrofalna nieodpowiedzialność
    WadyNiekompetencja, Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedzi i decyzje
  • ~Ewa / 2021-09-18 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, po ustanowieniu hipoteki w kredycie hipotecznym nie można doprosić się zmniejszenia oprocentowania. Pobierają zawyżone odsetki i na żadną korespondencję nie reagują.
    Zaletynie występują
    Wadybrak kontaktu, pobieranie zawyżonych odsetek, wypisywanie idiotyzmów np. że ma złożyć wniosek o obniżenie oprocentowania po ustanowieniu hipoteki, bezkarność
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 959
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4712
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4508
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3048