Fatalna obsługa klienta i niekompetencja. STANOWCZO NIE POLECAM
Jestem bardzo rozczarowany obsługą klienta w Banku Pekao S.A. Pracownicy są niekompetentni i nie potrafią udzielić rzetelnych informacji. Dodatkowo, bank blokuje środki na koncie, co jest niezgodne z przepisami w celu pobrania nieokreślonych opłat bądź prowizji. Nalicza opłaty i prowizje niezgodne z cennikiem. Brak odpowiedniego kontaktu i podawanie błędnych informacji lub unikanie odpowiedzi to niestety standard w tej placówce. Zdecydowanie nie polecam korzystania z ich usług.
Dla tych, którzy zastanawiają się nad wyborem tego banku - NIE WARTO!
Przez wiele lat był przeciętny ale od dłuższego czasu jest po prostu zaskakująco nędzny
Zaletybrak zalet
opłaty i prowizje w Banku Pekao S.A. wywindowały w górę i są niejasne, natomiast jakość obsługi klienta gwałtownie spadła
Wady- bardzo mała liczba bankomatów, a te które są, bardzo często nie działają
- niewystarczająca liczba oddziałów
- naliczanie opłat i prowizji niezgodnych z cennikami
- blokowanie środków bez uzasadnionego powodu
- bardzo niska jakość obsługi klienta
- częste przerwy w działaniu przestarzałego portalu oraz wyskakujące okienka rodem z lat 90-tych
~Jendrek / 2022-08-31 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli tylko można zalecam unikać tego banku, którego pełna nazwa nie ma nic wspólnego z opieką. Klientów traktuje się jak idiotów.
ZaletyŻadnych
WadyArogancja
~Jerry / 2021-10-28 13:01
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie najgorszy bank z jakim miałem kontakt, o ile coś takiego można w ogóle nazywać bankiem.
Przestrzegam przed korzystaniem z "usług" tego przybytku.
~Jerzy / 2020-10-08 10:17
Ocena: 1.00 / 5
Bank który ma same wady w kluczowych aspektach:
1. Beznadziejna obsługa w placówkach które są otwarte chyba tylko dla bezrobotnych (10:00 - 16:00). Panie wiecznie obrażone, że ktoś czegoś chce czy tez czegoś wymaga. Gdy zwróciłem uwage w umowie na zapis o któym Pani nie wspomniałą usłyszałem "ciepłe" - "Jak się nie podoba prosze nie podpisywać". Dramat, oczywiście nie podpisałem.
2. Wszystko dodatkowo płatne, prowizje z kosmosu których osoby z obsługi nie są w stanie wyjasnić po czym po 2 tygodniach dostaje mail, że to ich BŁAD i zwrócą kwotę. Mineło 4 dni dalej nie oddali tej oszałamiającej kwoty 50 zł. (pewnie co jakis czas wszystkim tak kradną, mało kto się skroi)
3. Przetrzymywanie pieniędzy. Przelewy wychodzące idą jakby na piechotę - zawsze najpóźniej. Przelewy przychodzące, nie chcą przyjść. Na konto w innym banku przelew wysłany o tej samej godzinie przyszedł w tym samym dniu. W Pekało na następny dzień o 11.
4. Smieszne lokaty - czytajcie umowy z tym bankiem.
5. Jeśli ten bank chce coś od Ciebie - weźmie bez Twojej zgody a nawet Cie nei poinformuje. Jak Ty coś chcesz to się nachodzisz i naczekasz.
6. Wypłacanie za darmo tylko w ich bankomatach to samo wpłaty. Tyle, że wpłatomaty w KRK co chwile - awwaria. Bankomatów mało.
7.
P.S. Do końca tygodnia uda mi sięwyciągnąć wszystkie aktywa z tego pseudobanku.
ZaletyBRAK
Wadydrogi i problematyczny bank z beznadziejna obsługą
~jerzy / 2021-05-04 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Mijajcie szerokim łukiem tych idiotów. Od czterech tygodni nie chcą rozwiązać problemu z aplikacją Peopay. Po ostatniej aktualizacji przestała działąć.
Zaletybrak
WadyIgnorowanie klienta
~JJ / 2023-05-18 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię banku. Musieliśmy dziś wysłać przelew za zakup mieszkania i nikt do nas nie oddzwonił żeby ten przelew autoryzować. Nam na infolinię też nie udało się dodzwonić. Przelew dziś nie wyszedł
Wadybrak kontaktu z infolinią w celu autoryzacji przelewu
~JKZ / 2024-01-25 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z możliwych!
Udzielanie kredytu hipotecznego zajęło im 4 miesiące.
Próba wcześniejszej całkowitej spłaty kredytu wymagała wielokrotnych wizyt, maili, rozmow na infolinii i zajęła 2 miesiące!!!
Wysiedziałam w tym banku godziny, żeby coś załatwić i napatrzyłam się "jak ciężka" jest praca pracowników tegoż banku...
Totalny brak szacunku i poszanowania klienta... nie wiem skąd te nagrody. Na oficjalnej stronie banku nie ma możliwości wystawienia opinii - ciekawe dlaczego
ZaletyKotek na karcie płatniczej ????
WadyMnóstwo!!!
~Joanna / 2022-02-12 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Po migracji z Idea Bank mnóstwo opłat bankowych, za obsługę konta, za kartę, za każdy przelew. W historii konta nie można się zorientować, za co de facto opłaty, bo jest podany tylko okres. Nie można przez infolinię zmienić rodzaju konta na bardziej korzystne (ponoć konto przekorzystne jest korzystne). Trzeba niestety udać się do placówki banku. Nie można telefonicznie dowiedzieć się za co opłaty z konta pobierane. Odsyłają albo do placówki banku albo do poczytania sobie na stronie www.
Najgorszy bank, z jakim miałam do czynienia, a było ich ładnych kilka..
~Joanna / 2023-03-01 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie można w żaden sposób skontaktować się z doradcą na infolinii żaden numer nie działa musiałam specjalnie przyjechać z zagranicy aby załatwić swoje sprawy.Na miejscu nie było lepiej pełno klientów stojących na zewnątrz banku 1 kasa otwarta szok!Ta frustracja klientów wylewająca się na pracownikach tego banku .Podziwiam za cierpliwość ludzi tam pracujących.
ZaletyProfesjonalna kadra
WadySame wady
~John Wick / 2022-02-07 11:04
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, aż szkoda się rozwodzić nad szczegółami bo KAZDA sprawa jaką miałem z nimi to porażka. Banda niekompetentnych kretynów i kretynek.Kontakt telefoniczny zerowy, żeby dowiedzieć się ile zostało do spłaty kredytu hipotecznego trzeba przyjść osobiście,czyli mam przylecieć z Australii żeby to sprawdzić.
Że to bagno jeszcze funkcjonuje to jakiś cud.
~Jolanta / 2023-03-18 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam konto w PKO od dawna ale od tego miesiąca straciłam do banku zaufanie gdy bez mojej zgody wypłynęły mi całe wynagrodzenie,więc się pytam gdzie zaufanie klienta do banku? Dlatego też zamknęłam konto
ZaletyŻadne
WadyDuże
~Jolka wieloletni klient / 2022-04-25 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Przestarzały bank. Aplikacje nie działają, strona nie działa. Wszystko co można w innych bankach załatwić przez aplikację lub stronę internetową tutaj trzeba fatygować się osobiście do banku. Ale kredyt to nawet na telefon się dostanie... Jak już się jest w banku trzeba uważać i skreślać osobiście, bo później okazuje się, że podpisało się zgodę marketingową! Aby cofnąć taką zgodę znów wizyta osobista.
Zaletyczasami dobre oferty kredytowe
Wadymnóstwo- jeśli ktoś stoi w miejscu to znaczy, że zostaje daleko w tyle
~Ju / 2022-08-05 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Przyszłam wybrać gotówkę i czekam i czekam. Jedno okienko.dostepne a ludzi tłum. To co można załatwić w kilka minut trwa godzinami.
~julek / 2021-11-19 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem banku od 1999 roku i powiem ze jest co raz gorzej z obsluga wiecznie kolejki do kas a z pieciu dostepnych czynne dwie i to w porywach powymyslali jakiejs prowizje przy wyciaganiu pieniedzy przy kasie kasierki odsylaja klientow do bankomatow ktore sa wiecznie nieczynne a juz w wekend to 100 procent No i godziny otwarcia zbyt krotkie Najlepiej zamknac te bude ja sie od nich wycofuje Opisalem oddzial w Radomsku moze gdzie indiej jest lepiej
Zaletynie
Wadysame
~Julia / 2019-06-04 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo NIE polecam!!! Jestem totalnie rozczarowana i zazenowana tym bankiem . Od 20 lat byłam klientem .Konto firmowe, prywatne . Przy każdej wizycie w banku pytanie - a moze kredycik??? Nie dziekuje ! Ale gdy przyszedł moment gdy powiedziałem Tak - proszę o kredyt .Bank wypiął się! W innym banku bez problemu dostałam kredyt ...A zatem szanowny Bank Pekao szanujcie swoich stałych klientów dzięki który zarabiacie, bo beda wam uciekać do konkurencji !
~Julia / 2022-05-10 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem założyć konto w banku dziewczyna powiedziała że trzeba chwilę poczekać 5-60 minut i zadzwonią, do mnie trzeci dzień nikt nie dzwoni jak chcesz tracić czas -welcome in pekao
~Jurek1 / 2022-08-16 12:19
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, od 1,5 godziny stoimy w kolejce. 1 okienko czynne i od początku załatwiają panie kredyt.
Po godzinie uruchomiono drugie. Załatwianie idzie w takim tempie, że trzeba czekać chyba 3-4 godziny.
Co to jest? Lublin ul. K. PRZEDMIEŚCIE. DALEJ STOIMY.
PO WAKACJACH ZMIENIAM BANK.
NIE TYLKO JA.
ZaletyZero zalet
WadySame wady
~Justyna / 2020-02-29 22:42
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!! Pan konsultant miał mi wysłać ofertę, a założył mi konto!! Umowy nie mam do dzisiaj, z resztą niczefo nie podpisywałam. Gdyby nie list z informacją o odsetkach za 2019 r. to nie wiedziałabym, że w ogóle od niezobowiązującej rozmowy z konsultantem mam załóżone konto
WadyOszuści
~Justyna / 2022-06-30 14:15
Ocena: 1.00 / 5
Reklamacja wpłaty pieniędzy do wpłatomatu uznana dopiero po 2 miesiącach oczekiwanie na ich zwrot 30 dni...
~Justyna / 2023-11-15 08:29
Ocena: 1.00 / 5
W życiu nie widziałam gorszej aplikacji. Mam 14 znakowe hasło, aplikacja wymaga hasła 15 znakowego. I nie, nie mam błędnego hasła, bo zdarza się, że czasami włącza się jednak hasło 14 znakowe i wtedy mogę je użyć. Infolinia może mi oczywiście pomóc, ale muszę podać 15 znakowe hasło, a ja mam 14 znakowe. Więc mam na koncie pieniądze, których nie mogę swobodnie używać, bo aplikacja mnie nie puści.