Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ju / 2022-08-05 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyszłam wybrać gotówkę i czekam i czekam. Jedno okienko.dostepne a ludzi tłum. To co można załatwić w kilka minut trwa godzinami.
  • ~julek / 2021-11-19 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem banku od 1999 roku i powiem ze jest co raz gorzej z obsluga wiecznie kolejki do kas a z pieciu dostepnych czynne dwie i to w porywach powymyslali jakiejs prowizje przy wyciaganiu pieniedzy przy kasie kasierki odsylaja klientow do bankomatow ktore sa wiecznie nieczynne a juz w wekend to 100 procent No i godziny otwarcia zbyt krotkie Najlepiej zamknac te bude ja sie od nich wycofuje Opisalem oddzial w Radomsku moze gdzie indiej jest lepiej
    Zaletynie
    Wadysame
  • ~Julia / 2019-06-04 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo NIE polecam!!! Jestem totalnie rozczarowana i zazenowana tym bankiem . Od 20 lat byłam klientem .Konto firmowe, prywatne . Przy każdej wizycie w banku pytanie - a moze kredycik??? Nie dziekuje ! Ale gdy przyszedł moment gdy powiedziałem Tak - proszę o kredyt .Bank wypiął się! W innym banku bez problemu dostałam kredyt ...A zatem szanowny Bank Pekao szanujcie swoich stałych klientów dzięki który zarabiacie, bo beda wam uciekać do konkurencji !
  • ~Julia / 2022-05-10 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem założyć konto w banku dziewczyna powiedziała że trzeba chwilę poczekać 5-60 minut i zadzwonią, do mnie trzeci dzień nikt nie dzwoni jak chcesz tracić czas -welcome in pekao
  • ~Jurek1 / 2022-08-16 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, od 1,5 godziny stoimy w kolejce. 1 okienko czynne i od początku załatwiają panie kredyt.
    Po godzinie uruchomiono drugie. Załatwianie idzie w takim tempie, że trzeba czekać chyba 3-4 godziny.
    Co to jest? Lublin ul. K. PRZEDMIEŚCIE. DALEJ STOIMY.
    PO WAKACJACH ZMIENIAM BANK.
    NIE TYLKO JA.
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Justyna / 2020-02-29 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!! Pan konsultant miał mi wysłać ofertę, a założył mi konto!! Umowy nie mam do dzisiaj, z resztą niczefo nie podpisywałam. Gdyby nie list z informacją o odsetkach za 2019 r. to nie wiedziałabym, że w ogóle od niezobowiązującej rozmowy z konsultantem mam załóżone konto
    WadyOszuści
  • ~Justyna / 2022-06-30 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja wpłaty pieniędzy do wpłatomatu uznana dopiero po 2 miesiącach oczekiwanie na ich zwrot 30 dni...
  • ~Justyna / 2023-11-15 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W życiu nie widziałam gorszej aplikacji. Mam 14 znakowe hasło, aplikacja wymaga hasła 15 znakowego. I nie, nie mam błędnego hasła, bo zdarza się, że czasami włącza się jednak hasło 14 znakowe i wtedy mogę je użyć. Infolinia może mi oczywiście pomóc, ale muszę podać 15 znakowe hasło, a ja mam 14 znakowe. Więc mam na koncie pieniądze, których nie mogę swobodnie używać, bo aplikacja mnie nie puści.
    WadyBezsensu aplikacja
  • ~K / 2022-12-01 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Ludzie nie bierzcie kredytu w PKO SA, to kretacki bank, który robi wszystko aby ściągnąć z ludzi pieniądze. Pan Rafał jest osobą niekompetentną na tym stanowisku. Ostrzegam nie bierzcie tu kredytów, a broń Boże mieszkaniowych. Ja zostałam oszukana przez Pana Rafała, a teraz nie mam za co żyć.
    ZaletyNie ma
    WadyNie bierzcie kredytów w tym banku.
  • ~K / 2023-09-14 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemożliwe jest dodzwonienie się na infolinię o żadnej porze,z każdą bzdeta trzeba chodzić do oddziału. Oddział otwarty do 17 po czym jest 1 otwarte okienko na tłum ludzi którzy próbują cokolwiek załatwić po pracy. Tragedia
  • ~K33 / 2019-09-03 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki w życiu spotkałam! Oszukali mnie na 15 000 zł!
    Podpisywałam umowę na kredyt mieszkaniowy z dopłatą dla singla na swoim.
    Zrobili symulację, dogadaliśmy się i wszystko było ustalone. Podpisanie umowy wyznaczyli na dzień w którym mają być pieniądze u osoby sprzedającej mieszkanie (celowa akcja, aby nie można było się cofnąć - obowiązywałaby mnie wówczas kara, którą byłabym obciążona w stosunku do sprzedającego)

    Przychodzi dzień podpisania umowy, a ja dostaję do rąk do podpisania umowę z wyższym oprocentowaniem i ratami!!! Na moje nieszczęście nie zabrałam ze sobą zrobionej przez nich symulacji i to był dla nich argument, który pani robiąca symulację skwitowała: ja??? no przecież to niemożliwe.
    Więc przestrzegam Wszystkich PRZED PODPISANIEM UMOWY ZABIERAJCIE ZE SOBĄ WSTĘPNĄ SYMULACJĘ RAT!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZMIANY JAKIE SĄ WPROWADZANE NA STR INTERNETOWEJ TO DRAMAT!!!
  • ~Ka / 2023-10-16 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to porażka dla firm. Nie dość, że opłaty jak za złoto to jeszcze 3 bankomat w Łodzi nieczynny z rzędu a pieniądze trzeba wpłacić… w lokalu dla firm nie ma bez prowizji na rzecz nieczynnego wpłatomatu… porażka
    ZaletyBRAK
    WadyBankomaty, wpłatomaty, prowizje
  • ~Kabo / 2021-12-30 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa to jakaś porażka. Zmiana najprostrzej rzeczy urasta do astronomicznych rozmiarów. Blika nie dało się założyć (3h w oddziale) bo niby numer zagraniczny ale w innym banku jak już uwolniłam się od tego jakoś bez problemu się dało z tym samym numerem. Kolejki to kas czy obsługi to standard. Pani w kasie widzi, że sznur ludzi to wypytuje klientów o jakieś nie istotne rzeczy, które można uzupełnić jak nie będzie tylu klientów ale nie lepiej rozciągnąć średni czas obsługi jednego klienta do godziny. Potrzebują 10 dni na dosłanie pinu do zablokowanej karty i nie da się tego załatwić w oddziale od ręki. Przypominam, że mamy XXI wiek i nie ma czegoś takiego jak nie da się szczególnie w tak prostej sprawie. Słowem nie jest to bank dla ludzi. Drogi, obsługa rodem z komuny z takim też nastawieniem do klienta i praktycznie nic nie da się załatwić. Na szczęście to już nie mój problem. Przegięli z tymi 10 dniami na dosłanie pinu. Aplikacje mobilne też mają słabe.
    Wadyprocedury, obsługa i poziom poniżej krytyki
  • ~Kacper / 2022-10-20 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wtorku tego tygodnia próbuję skontaktować się z bankiem bo z mojego konta znikają pieniądze , niestety bezskutecznie. Jak już udaję mi się z nimi skontaktować to bank nie potrafi mi odpowiedzieć gdzie jest reszta moich pieniędzy brakuję mi łącznie 37 tysięcy od początku tego roku , z początku myślałem że jest to wiarygodna spółka ale teraz niestety nie mogę tego powiedzieć oraz sprawa została zgłoszona na policję i do prokuratury pozdrawiam
    WadyWiarygodność, kultura ze strony banku, okradają ludzi
  • ~Kacper97 / 2022-05-22 06:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to za dużo

    .......................
  • ~Kaczuszka / 2023-07-22 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna żenada! Ze świeczką trzeba by szukać gorszego banku od PEKAO.

    1. Znikną Ci pieniądze z konta w piątek po 18:00 to na próżno szukać jakiejkolwiek pomocy na infolinii. Konsultant radzi żeby udać się do oddziału banku, bo on owszem widzi, że saldo konta się pomniejszyło w niewyjaśnionych okolicznościach ale on nie może sprawdzić szczegółów transakcji bo nie ma takich uprawnień. Doradza żeby złożyć reklamację, którą następnie szanowny bank rozpatruje po 1,5 miesiąca.

    2. Aplikacja działa jak za czasów kamienia łupanego, non stop ograniczony dostęp, brak możliwości logowania i zrobienia przelewu z powodu ich notorycznie występujących problemów technicznych.
    3. Kartę płatniczą unieważnili nagle z sobie tylko znanych powodów. Zero jakiegokolwiek kontaktu, uprzedzenia w tej sprawie. Po czym okazuje się, że przestały im się zgadzać moje dane. (Nie przypominam sobie, żeby było to poparte jakąś rzetelną przesłanką).

    Dno i wodorosty!
    ZaletyBRAK
    Wady1. Awaryjna, niedziałająca aplikacja.
    2. W przypadku zniknięcia pieniędzy z konta, klient pozostawiony jest sam sobie.
    3. Nagłe Unieważnienie karty (mimo jej rocznej ważności) bez jakiegokolwiek uprzedzenia, informacji.
  • ~Kaka / 2023-11-17 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedna wielka porażka! Wpłatomat wciągnął mi pieniądze po 3 tyg mam odpowiedz, ze przedłużone jest o następne 4 tyg! Żeby wziąć kasę to szybko bądź dać kredyt a jeśli ze swojej winy nawalili to już maja w dupie! Ludzie maja firmę i 2 miesiące czekać na pieniądze mam! Druga sprawa wiecznie niedziałające wpłatomaty i człowiek czy jest zepsute czy nie mając firmę ma płacić prowizje ŻENADA!
    Zaletybrak
  • ~Kalina / 2023-04-05 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez kilka lat (!) nie mogliśmy uzyskać danych własnego kredytu. Włączyła się instytucja nadzorcza, ale sprawa trwa kilka lat, a płacić co miesiąc trzeba. I to punktualnie, bo zerwą kredyt jak najszybciej im się uda, świetnie na tym zarabiają.

    Jedna z taktyk banku Pekao to jak najszybsze wpisanie Klienta do BIK żeby związać go ze sobą i zamknąć możliwość przejścia do innego banku.
    To są metody, nie pojedyncze przypadki - mają ocenę 1 na 5, o czymś to świadczy.

    To jest poPRLowska machina, tylko żre, niczego nie oferuje.
    Nie wolno z nimi mieć nic wspólnego jeśli się chce spokojnie żyć.

    Nie wiadomo jak ten moloch stoi jeszcze na nogach i zarabia! W tym banku NIC nie działa poprawnie. Może garść osób wie co robi, a te się wstydzą - rozmawiałem ostatnio z pracownicą. A jeśli się nie wstydzą to powinny.

    Masa niekompetentnych ludzi, chaos w systemie, jeśli raz coś pójdzie "nie tak", mataczą, kłamią, nigdy się nie przyznają (to jest również metoda) i wyciskają każdy grosz - zgodnie z prawem czy nie, wiedzą, że przed Sądem wygrają z każdym, mają silną pozycję i nikt nie dojdzie w tym chaosie co się stało. Doprowadzają do tragedii swoją bezbrzeżną głupotą i niekompetencją.

    Z drobnych i ostatnich - dwukrotnie wysyłali nas z infolinii do dwóch siedzib, które są zamknięte od przynajmniej 5 lat, ale nikomu nie wpadło do głowy, żeby to dodać do systemu żeby ludzie nie jeździli bez sensu. Lepiej wygląda na mapie jak jest dużo siedzib, nie ważne czy działają :)

    Wysyłają korespondencję o kredycie do obcych ludzi. Po pisemnej prośbie o zmianę adresu - dwukrotnie - okazało się, że kilka dni temu nadal był zły adres! :) I przez kilka lat nie udaje im się dostarczyć informacji o kredycie choć kłamią, że stale dostarczają. Nikt nie wie gdzie! :)
    To jest niestety prawda, jest to śmieszne i tragiczne zarazem.

    PEKAO TO TRAGEDIA i ten bank powinien dawno upaść - UNIKAJCIE PAŃSTWO tej koszmarnej instytucji!
    Mają opinie 1 na 5, ale i tak prosperują, i mają ludzi w nosie, bo ciągle łapią naiwnych na reklamy.

    Wypiszcie się jeśli jeszcze możecie, a pracownicy powinni się wstydzić, że tam pracują.
    Zaletyzero zalet
    WadyOgólny koszmar, chaos
  • ~Kamil / 2018-12-25 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują ludzi pobierają opłaty za nie używanie kart itp nie liczą się z ludzmi kredyty po jednej nie zaplacie sglaszają i robią pod góre na pszyszłość dlatego chętnie dają pożyczki OSTRZEGAM PRZED PKO Z ZUBREM
    Zaletyniema
    Wadysame wady
  • ~Kamil / 2019-03-21 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest do dupy. Takich pracowników niechciałbym nawet do roznoszenia ulotek.... wprowadzają klienta w błąd i są niemili. Nie rozwiązali mojego problemu wiec poszedłem do banku i opowiedziałem co mi kazali zrobic na info to sami mi powiedzieli ze obsługa klienta na info jest śmieszna i często w niczym nie pomogą wiec ja przenoszę się z tego banku dzięki ????
    ZaletyBrak
    WadyKompetencje zero
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976