Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~janusz ;) / 2022-09-14 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc wcześniej klientem biznesowym Idea Bank przyzwyczaiłem się do profesjonalnej obsługi. Teraz po wymuszonym przejściu do PKO SA mam ciągle jakieś kłopoty. Kontakt z osobą odpowiedzialną za moje sprawy polega na tym że najczęściej odrzuca połączenie i wysyła SMS że jest na spotkaniu i oddzwoni i następuje cisza. Co kilka dni próbuję i ciągle to samo. Jak już uda mi się dodzwonić to sprawa jest przekazywana do jakiejś tajemniczej "centrali" i od kilku tygodni "centrala" robi(nic). Dalej cisza. Za rok kończę spłacać kredyt i gaszę światło.
    Zdecydowanie nie polecam!
  • ~Jarek / 2018-01-16 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę bo jestem zbulwersowany jakością usług w Pekao sa. Kilka lat temu moi rodzice (ludzie w podeszłym wieku) otworzyli tam proste konto umieszczając na nim wszystkie swoje oszczędności. Tłumaczyli, że chodzi im tylko o to aby pieniądze te nie były trzymane w domu. Właścicielem konta był mój ojciec, a moja matka była, jak się później okazało, pełnomocnikiem. Nie wyjaśniono jej, że w razie śmierci mojego ojca konto zostanie zablokowane i nie zaproponowano żadnej innej opcji wyjaśniając, że nie będzie żadnych problemów z tymi pieniędzmi. Niestety po niedawnej śmierci mojego ojca, kiedy matka udała się do banku aby uregulować sytuację i poinformować o śmierci ojca, jak również wpłacić jeszcze drobną kwotę na konto, powiedziano jej, że wszystkie jej oszczędności zostały zablokowane i żeby odebrać SWOJE pieniądze z banku musi dostarczyć dokumenty od notariusza (akt notarialny) lub założyć sprawę spadkową!!! Równocześnie okazało się, że gdyby nie poinformowała banku o śmierci ojca to mogła spokojnie wyciągnąć wszystkie pieniądze!!! To nieludzkie, że niekompetencja, nieżyczliwość lub bezmyślność pracowników doprowadziła do utrudnienia sytuacji i zwiększenia stresu mojej starej matki. Przecież jasne jest, że uczciwość bankowca obliguje go do pomocy swoim klientom i rzetelnego przedstawienia wszystkich informacji. Uważam, że należy lepiej szkolić swoich pracowników zwracając szczególną uwagę na fakt, że swoją pracą zapewniają bankowi sukces lub prowadzą go do porażki.

  • ~Jarosław / 2021-09-14 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak jest w innych placówkach w kraju ale Białystok to tragedia. Konsultanci przypisani do kredytu mieszkaniowego nie odbierają telefonu . Z siedziby głównej wysyłają pisma w sprawie braku ubezpieczenia mieszkania, które jest wykupione w innej firmie . I tak co roku . Żenada . Czas przenieść kredyt do innego banku . Nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadyobecnie wszystko
  • ~jarosz / 2021-01-14 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    W życiu nie spotkałam się z takim brakiem kompetecji, jakim wykazują się pracownicy tego banku. To kpina i poważnie zastanawiam się nad przeniesieniem kredytu hipotecznego do innego banku.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Jasia / 2020-02-15 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Może ktoś z państwa podpowie mi jak zredagować pismo o likwidację konta w tym banku. Zależało mi na szybkim przelewie do GmbH stąd założyłam konto. Hamburg wyraźnie wskazał by nie przewalutowywać zł a co w PL w tym banku mi wciskano. Już mi tym podpadli. Jak czytam komentarze to włos mi się na głowie jeży. Proszę podpowiedzcie mi jak zlikwidować rachunek jak zredagować pismo by mieć pewność iż został skutecznie zamknięty.
  • ~JC / 2024-01-09 08:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, bałagan straszny, błędnie zajęli mi konto, zablokowali ponad 30 tyś złotych. Podali informacje do BIK, ze jestem dłużnikiem. Po wysłaniu do nich dokumentów wyjaśniających ich pomyłkę dali 2 tygodnie czasu na rozpatrzenie reklamacji. Skandal.
  • ~JD / 2016-02-22 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno o bardziej zacofany bank. Niby dostęp przez internet i telefon jest a z byle g* trzeba biegać do oddziału.
    ZaletyBrak
    WadyZacowany, Nieprzyjazny, Nieuprzejma obsługa
  • ~Jebać ich / 2021-02-01 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Stoję w banku godzinę wraz z rodziną po wyrobienie kart
    Obsługa fatalna nikt nas nie przyjmuje.Pani pracująca za wyrabianiem kart gada ciągle, że 5 minut
    Nie polecam elo
    ZaletyNie ma takiej
    WadyWszystko
  • ~Jedenztysięcyniezawodolonych / 2025-01-20 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta i niekompetencja. STANOWCZO NIE POLECAM

    Jestem bardzo rozczarowany obsługą klienta w Banku Pekao S.A. Pracownicy są niekompetentni i nie potrafią udzielić rzetelnych informacji. Dodatkowo, bank blokuje środki na koncie, co jest niezgodne z przepisami w celu pobrania nieokreślonych opłat bądź prowizji. Nalicza opłaty i prowizje niezgodne z cennikiem. Brak odpowiedniego kontaktu i podawanie błędnych informacji lub unikanie odpowiedzi to niestety standard w tej placówce. Zdecydowanie nie polecam korzystania z ich usług.

    Dla tych, którzy zastanawiają się nad wyborem tego banku - NIE WARTO!
    Przez wiele lat był przeciętny ale od dłuższego czasu jest po prostu zaskakująco nędzny
    Zaletybrak zalet
    opłaty i prowizje w Banku Pekao S.A. wywindowały w górę i są niejasne, natomiast jakość obsługi klienta gwałtownie spadła
    Wady- bardzo mała liczba bankomatów, a te które są, bardzo często nie działają
    - niewystarczająca liczba oddziałów
    - naliczanie opłat i prowizji niezgodnych z cennikami
    - blokowanie środków bez uzasadnionego powodu
    - bardzo niska jakość obsługi klienta
    - częste przerwy w działaniu przestarzałego portalu oraz wyskakujące okienka rodem z lat 90-tych
  • ~Jendrek / 2022-08-31 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli tylko można zalecam unikać tego banku, którego pełna nazwa nie ma nic wspólnego z opieką. Klientów traktuje się jak idiotów.
    ZaletyŻadnych
    WadyArogancja
  • ~Jerry / 2021-10-28 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorszy bank z jakim miałem kontakt, o ile coś takiego można w ogóle nazywać bankiem.
    Przestrzegam przed korzystaniem z "usług" tego przybytku.
  • ~Jerzy / 2020-10-08 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który ma same wady w kluczowych aspektach:
    1. Beznadziejna obsługa w placówkach które są otwarte chyba tylko dla bezrobotnych (10:00 - 16:00). Panie wiecznie obrażone, że ktoś czegoś chce czy tez czegoś wymaga. Gdy zwróciłem uwage w umowie na zapis o któym Pani nie wspomniałą usłyszałem "ciepłe" - "Jak się nie podoba prosze nie podpisywać". Dramat, oczywiście nie podpisałem.
    2. Wszystko dodatkowo płatne, prowizje z kosmosu których osoby z obsługi nie są w stanie wyjasnić po czym po 2 tygodniach dostaje mail, że to ich BŁAD i zwrócą kwotę. Mineło 4 dni dalej nie oddali tej oszałamiającej kwoty 50 zł. (pewnie co jakis czas wszystkim tak kradną, mało kto się skroi)
    3. Przetrzymywanie pieniędzy. Przelewy wychodzące idą jakby na piechotę - zawsze najpóźniej. Przelewy przychodzące, nie chcą przyjść. Na konto w innym banku przelew wysłany o tej samej godzinie przyszedł w tym samym dniu. W Pekało na następny dzień o 11.
    4. Smieszne lokaty - czytajcie umowy z tym bankiem.
    5. Jeśli ten bank chce coś od Ciebie - weźmie bez Twojej zgody a nawet Cie nei poinformuje. Jak Ty coś chcesz to się nachodzisz i naczekasz.
    6. Wypłacanie za darmo tylko w ich bankomatach to samo wpłaty. Tyle, że wpłatomaty w KRK co chwile - awwaria. Bankomatów mało.
    7.
    P.S. Do końca tygodnia uda mi sięwyciągnąć wszystkie aktywa z tego pseudobanku.
    ZaletyBRAK
    Wadydrogi i problematyczny bank z beznadziejna obsługą
  • ~jerzy / 2021-05-04 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Mijajcie szerokim łukiem tych idiotów. Od czterech tygodni nie chcą rozwiązać problemu z aplikacją Peopay. Po ostatniej aktualizacji przestała działąć.
    Zaletybrak
    WadyIgnorowanie klienta
  • ~JJ / 2023-05-18 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię banku. Musieliśmy dziś wysłać przelew za zakup mieszkania i nikt do nas nie oddzwonił żeby ten przelew autoryzować. Nam na infolinię też nie udało się dodzwonić. Przelew dziś nie wyszedł
    Wadybrak kontaktu z infolinią w celu autoryzacji przelewu
  • ~JKZ / 2024-01-25 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z możliwych!
    Udzielanie kredytu hipotecznego zajęło im 4 miesiące.
    Próba wcześniejszej całkowitej spłaty kredytu wymagała wielokrotnych wizyt, maili, rozmow na infolinii i zajęła 2 miesiące!!!
    Wysiedziałam w tym banku godziny, żeby coś załatwić i napatrzyłam się "jak ciężka" jest praca pracowników tegoż banku...
    Totalny brak szacunku i poszanowania klienta... nie wiem skąd te nagrody. Na oficjalnej stronie banku nie ma możliwości wystawienia opinii - ciekawe dlaczego
    ZaletyKotek na karcie płatniczej ????
    WadyMnóstwo!!!
  • ~Joanna / 2022-02-12 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Po migracji z Idea Bank mnóstwo opłat bankowych, za obsługę konta, za kartę, za każdy przelew. W historii konta nie można się zorientować, za co de facto opłaty, bo jest podany tylko okres. Nie można przez infolinię zmienić rodzaju konta na bardziej korzystne (ponoć konto przekorzystne jest korzystne). Trzeba niestety udać się do placówki banku. Nie można telefonicznie dowiedzieć się za co opłaty z konta pobierane. Odsyłają albo do placówki banku albo do poczytania sobie na stronie www.
    Najgorszy bank, z jakim miałam do czynienia, a było ich ładnych kilka..
  • ~Joanna / 2023-03-01 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można w żaden sposób skontaktować się z doradcą na infolinii żaden numer nie działa musiałam specjalnie przyjechać z zagranicy aby załatwić swoje sprawy.Na miejscu nie było lepiej pełno klientów stojących na zewnątrz banku 1 kasa otwarta szok!Ta frustracja klientów wylewająca się na pracownikach tego banku .Podziwiam za cierpliwość ludzi tam pracujących.
    ZaletyProfesjonalna kadra
    WadySame wady
  • ~John Wick / 2022-02-07 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, aż szkoda się rozwodzić nad szczegółami bo KAZDA sprawa jaką miałem z nimi to porażka. Banda niekompetentnych kretynów i kretynek.Kontakt telefoniczny zerowy, żeby dowiedzieć się ile zostało do spłaty kredytu hipotecznego trzeba przyjść osobiście,czyli mam przylecieć z Australii żeby to sprawdzić.
    Że to bagno jeszcze funkcjonuje to jakiś cud.
  • ~Jolanta / 2023-03-18 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam konto w PKO od dawna ale od tego miesiąca straciłam do banku zaufanie gdy bez mojej zgody wypłynęły mi całe wynagrodzenie,więc się pytam gdzie zaufanie klienta do banku? Dlatego też zamknęłam konto
    ZaletyŻadne
    WadyDuże
  • ~Jolka wieloletni klient / 2022-04-25 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestarzały bank. Aplikacje nie działają, strona nie działa. Wszystko co można w innych bankach załatwić przez aplikację lub stronę internetową tutaj trzeba fatygować się osobiście do banku. Ale kredyt to nawet na telefon się dostanie... Jak już się jest w banku trzeba uważać i skreślać osobiście, bo później okazuje się, że podpisało się zgodę marketingową! Aby cofnąć taką zgodę znów wizyta osobista.
    Zaletyczasami dobre oferty kredytowe
    Wadymnóstwo- jeśli ktoś stoi w miejscu to znaczy, że zostaje daleko w tyle
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976