W Pekao każdy przelew jest płatny. Przelewy w Banku - 0,7 zł, po za Bank 1,0 zł.
Tabela opłat i prowizji tak skonstruowana, że aż się boję jakie opłaty przyjdą na końcu miesiąca.
ODRADZAM!
Konsultant na infolinii nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie, każe czekać (leci muzyczka),a on/ona co kilka minut, po cwaniacku, sprawdza, czy już się poddałem z tym czekaniem, czy może jeszcze "walczę"..., później zrzuca połączenie i zabawa zaczyna się od nowa. Przy jednej z takich rozmów wymusiłem spisanie notatki/zgłoszenia i konsultant powiedział, że w przeciągu 2 godz. odezwie się do mnie pracownik banku. Minęło kilka dni i żadnego kontaktu nie było.
Zadałem pytanie, po zalogowaniu się na konto, w poczcie wewnętrznej - tydzień mija i brak odpowiedzi.
Dzwonię jeszcze raz na infolinię i teraz próbuję już nie daj się "zrzucić na drzewo", więc dostaję telefon komórkowy do, właśnie przydzielonego mi, opiekuna. Dzwonię i dzwonię, nikt nie odbiera... jakiś matrix, czy to dzieje się naprawdę, czy może jesteśmy w jakiejś ukrytej kamerze??!!! To jest moje konto firmowe, ręce opadają….
ODRADZAM!!!
ZaletyBrak
WadySame wady
