Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1539 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bargl / 2021-12-14 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Migracja z Idea Bank ogłoszona sukcesem a to jedna wielka klapa. Pekao obiecał zostawić stary cennik dla zmigrowanych klientów. Okazało się to jednym wielkim kłamstwem. Opłaty pobierane za wszystko - od sms autoryzacyjnych, poprzez płatności kartą (tak, prowizja za płatność kartą!!!) i kończąc za dostęp do konta przez internet.

    Brak możliwości podglądania historii rachunku VAT, problemy z wyciągami, utrudniony dostęp do infolinii.

    System transakcyjny pamięta jeszcze XX wiek.

    Nic w tym banku nie działa jak powinno.
    WadyObsługa, koszty, przejrzystość, ogólnie wszystko
  • ~Monika / 2021-12-14 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po migracji z Idea Banku 23.11.2021 PEKAO wystawia wyciąg z zaległością w spłacie kredytu na kwotę 400 zł i wpisuje do BIK o zaległości od 27 dni. Przed migracją wszystkie raty Idea pobierała automatycznie i nie było żadnych niedopłat. Reklamacja złożona a PEKAO nie jest w stanie wyjaśnić z jakiego tytułu wynika ta zaległość. Przez ten ich wpis do BIK nie dostałam kredytu w innym banku.
    Bank tragedia.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca żeby to opisać.
  • ~Kaśka / 2021-12-14 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed migracją dzwonił do mnie opiekun konta firmowego i zapewniał, że taryfa opłat po migracji do Pekao pozostanie taka sama, jaką miałam w Idea Banku.
    Oczywiście mnie okłamano. Na koncie pojawiły się opłaty za sms do potwierdzenia transakcji, prowadzenie konta, przelewy, jakiś pakiet exidea, za użytkownika serwisu. Wszystko na ponad 100 zl za kilkanaście dni korzystania z bankowości. Złożyłam reklamację i w odpowiedzi proszono o wskazanie pracownika, który przekazał mi informacje, że nie będzie opłat i że opłaty zmieniły się od 20 listopada br. :D Szkoda tylko, że mnie nie poinformowali na czas o tych zmianach w opłatach i telefon od opiekuna jeszcze przed migracją był zbędny.

    Poza tym wszystkim, nie działa bankowość mobilna. Blikiem i przelewami szybkimi nie zapłacisz... Infolinia nie może nic zrobić poza udzieleniem informacji, a i tak każdy konsultant mówi co innego niż poprzedni. Czas oczekiwania na rozmowę z infolinia to przy szczęściu 20 minut (jeżeli dzwonić przed północą), w ciagu dnia bliżej godziny oczekiwania. W oddziale też nic nie wiedzą i posiłkują się helpdeskiem, który nie odpowiada na pytania, a przesyła instrukcje, które nie działają. TRAGEDIA!
    Ja uciekam z tego parabanku.
  • ~Dorota / 2021-12-14 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    jezeli masz wieksza kwote do zdeponowania i jestes w wieku powyzej sredniego nie trzymaj pieniedzy w tym banku. Mimo wlasciwych danych nie bedziesz miec dostepu do internetu i do swoich pieniedzy bo mimo poprawnego wprowadzania danych nie uda ci sie zalogowac. Nie odzyskasz tez dostepu do swego konta. Tak wiec radze omijac wielkim lukiem ten bank. Jedna gwiazdka to za duzo dla tych zlodziei. Gdy bylam w Polsce mialam taka sama sytuacje i pracownica nie mogla mi pomoc az w koncu gdzies dzwonila i pewnie kazala wylaczyc komputer i sie logowac ponownie. W kadym razie byla bardzo zdziwiona ze nie moglysmy sie zalogowac ani odzyskac dostep. W koncu jakos sie jej udalo.
    Zaletyzadne
    Wadyodradzam ten bank jezeli nie chcesz utracic dostep do swoich pieniedzy
  • ~Leszek / 2021-12-13 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja takze jestem bylym klientem IDEA. Idea Bank to byl dobry bank . To cos z wylenialym zubrem w logo to bank pomylka. Nie mozna sie dodzwonic na infolinie, nikt nie chce Cie obsluzyc bo konto "korporacyjne", naliczyli mi od poczatku 20zl pozniej 64 oplat pozniej jakies 5 pozniej 64 oddali pozniej 39 i 43,26. Nie wiadomo za co w ramach jednego miesiac ponad 100zl kosztow. Nie podpisywalem z tym zlodziejami zadnych umow. Potwierdzenie przelewow wyglada jakby je robil przedszkolak w wordzie...czarne i niebieskie wyrazy na przemian jakas dziwna czcionka. ..nie polecam. Przy nim PKO bardzo dobry bank.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Niezadowolony klient / 2021-12-13 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejęciu banku Idea Bank (w którym nie miałam żadnych problemów) załatwienie jakiejkolwiek sprawy w Banku Pekao graniczy z niemożliwym. Pozamykane placówki, infolinie, na których przez 1,5 h nikt nie odbiera, a jak już łaskawie ktoś odbierze, to "nie posiada informacji na dany temat"/"nie zajmuje się kwestiami Idea Banku"). Wyciągi niezgodne z wymaganiami, bez daty, za połowę miesiąca, a jak chce się otrzymać poprawny to trzeba o niego zawnioskować (ciekawe do kogo, skoro nikt w tym banku niczego nie ogarnia). Niedziałające karty do bankomatu. Obsługi - brak. Oferta - mniej niż zero - opłąty za przelewy i logowanie od banku (płatne smsy z potwierdzeniem). Przejęcie Idea Banku przez Pekao to dla mnie jasny znak, żeby zabierać stąd nie tylko konto firmowe, ale również prywatne.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Maciej / 2021-12-13 06:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejne zalogowanie, ciągle problemy z identyfikacją na infolinii (twierdzą że powinienem klawisze wciskać co sekundę), nie działają przelewy błyskawiczne (według nich jest awaria i dopiero w nowym 2022 roku naprawia - śmieszne co?) i błędy przelewów przez peopay (twierdzi, że nie mam rachunku źródłowego). O pomocy na infolinii nie wspomnę (przekierowują w nieskończoność).
  • ~Dawny klient / 2021-12-12 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Spartolony formularz logowania do pekao24.pl zawsze wymaga 16 znaku hasła, nawet jak haslo nie ma 16 znaków..i jest to nie do przejścia...amatorka.
  • ~pozbawiony środków przez Pekao / 2021-12-10 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, wczorajszego wieczora zlecony przelew, do dzisiejszego popołudnia nie dotarł do nadawcy, kontakt z infolinią nie wiedzą co się dzieje ze środkami, może dojdą jeszcze dzisiaj ale czy wyszły z banku nie wiadomo, konsultant rozkłada ręce. Trafiłem do Pekao z Idea banku, najwyższa pora stąd uciekać bo przez 15 lat nigdy nie miałem takiej sytuacji jaką mam teraz, nikt nic nie wie. Wielkie totalne dno.
    Zaletybrak
    Wadynie wiedzą gdzie są pieniądze
  • ~Piotr / 2021-12-10 13:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Razem z żoną mamy w banku kredyt hipoteczny.
    Przed chwilą zadzwoniła jakaś pani do mojej żony na telefon komórkowy, wskazany w dokumentach kredytowych, ktoś z numeru 22 244 18 30 .
    Rozmawiając po rosyjsku (w dokumentach kredytowych wpisano obywatelstwo mojej żony białoruskie), potrzebowała od mojej żony potwierdzenia wypłaty 500 zł.
    Na moje pytanie "z kim rozmawiam?" dostałem obraźliwą odpowiedź i połączenie zostało zerwane.
    Poprosiłem służbę bezpieczeństwa banku odpowiedzieć, jak dane prywatne trafiły do osób trzecich.
    Czekam na odpowiedź.
  • ~Klijent / 2021-12-10 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie jest przyjazny klientowi, pracownicy na infoliniach nie są odpowiednio wyszkoleni z tego co wiem to firma, która ich zatrudnia, źle ich traktuje, jest też duża migracja pracowników tak więc średni czas pracy to kilka miesięcy. Potencjalny scammer miałby dużą łatwość zatrudnić się, może implikować ryzyko wycieku danych, w ogólnie odradzam i zlecam korzystanie z usług konkurencji. Bank wykorzystuje procedury bezpieczeństwa, które raczej są uciążliwe ale zapewnienie bezpieczeństwa jest na bardzo niskim poziomie.
    ZaletyZwykły bank
    WadyZła obsługa klijenta, złe traktowanie pracowników infolinii rzez podwykonawcę, ryzyko wycieku danych.
  • ~Magdalena / 2021-12-09 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejeciu Ideabanku przez tę instytucje, same problemy z obslugą, nie mam gdzie dostarczyc polisy bo mnie odsylaja po 5 oddzialach, karta platnicza dziala tylko w terminalach i bankomatach ale w necie nic nie mogę zaplacic. Platne przelewy. Koszmar. Rezygnuję natychmiast.
    ZaletyZadnych
    WadyObsluga w oddzialach koszmar. Karta nie dziala. Infolinia nic nie wie. Nie polecam.
  • ~Adi / 2021-12-09 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    9 dni grudnia i już ponad 180 zł potrąceń (nie wiadomo za co). Ku....a, chyba za to, że pada śnieg... Przelewy nie wychodzą, za to opłaty wpadają zaskakująco i niespodziewanie. Ludzie, zgłaszamy to dziadostwo i robimy pozew zbiorowy!
    Zalety nie ma żadnych zalet, nawet tych opcjonalnych
    Wadyza długo by pisać...
  • ~Anna / 2021-12-08 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Na zaksięgowanie pieniędzy trzeba bardzo długo czekać. Tragedia. Myślę o rezygnacji
    ZaletyŻadnych
    WadyDrogi, długie księgowanie
  • ~Artur / 2021-12-08 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Godzinę już wiszę na telefonie nikt nie odbiera. Dostałem raz telefon do mojego opiekuna biznesowego -> nigdy nie odebrał telefonu, nie odpisał na maila -> Bartłomiej Konopka
    Zaletybrak
    Wadypatrz na opinię
  • ~Robert / 2021-12-07 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne, podczas wpłaty pieniędzy wpłatomat połknął moje pieniądze, rozpatrzenie reklamacji 30dni a pinda z infolini zablokowała mi kartę, bankomat 5 x w tygodniu nieczynny, żeby wypłacić pieniądze trzeba korzystać z innych płacąc prowizję, trzymać się z dala od tego dziadostwa
  • ~Paweł / 2021-12-05 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Też jako klient Idea Banku czuję się oszukany. Nie działają niektóre przelewy internetowe z których korzystałem na co dzień. Do tego opłaty za przelewy, które w Idea były darmowe. Zmieniam bank, nie polecam nikomu konta firmowego w tym banku.
    Zaletybrak
    Wadykonto firmowe drogie i nie działa wiele funkcji
  • ~Ircys / 2021-12-04 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W Idea Banku wszystkie przelewy były za o zł.
    W Pekao każdy przelew jest płatny. Przelewy w Banku - 0,7 zł, po za Bank 1,0 zł.
    Tabela opłat i prowizji tak skonstruowana, że aż się boję jakie opłaty przyjdą na końcu miesiąca.
    ODRADZAM!

    Konsultant na infolinii nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie, każe czekać (leci muzyczka),a on/ona co kilka minut, po cwaniacku, sprawdza, czy już się poddałem z tym czekaniem, czy może jeszcze "walczę"..., później zrzuca połączenie i zabawa zaczyna się od nowa. Przy jednej z takich rozmów wymusiłem spisanie notatki/zgłoszenia i konsultant powiedział, że w przeciągu 2 godz. odezwie się do mnie pracownik banku. Minęło kilka dni i żadnego kontaktu nie było.
    Zadałem pytanie, po zalogowaniu się na konto, w poczcie wewnętrznej - tydzień mija i brak odpowiedzi.
    Dzwonię jeszcze raz na infolinię i teraz próbuję już nie daj się "zrzucić na drzewo", więc dostaję telefon komórkowy do, właśnie przydzielonego mi, opiekuna. Dzwonię i dzwonię, nikt nie odbiera... jakiś matrix, czy to dzieje się naprawdę, czy może jesteśmy w jakiejś ukrytej kamerze??!!! To jest moje konto firmowe, ręce opadają….
    ODRADZAM!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Wiesław / 2021-12-04 14:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Czy tylko ja po przeniesieniu z Idea Bank nie mogę się zalogować, bo system zamiast żądania nr pesel żąda hasła 16 znaków? Na infolini nic nie wiedzą - nikt nie potrafi wskazać gdzie są moje pieniądze z lokaty. Czy ktoś miał taki problem i go rozwiązał?
  • ~Adam / 2021-12-03 15:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadziejna aplikacja PeoPay. Starsza osoba aby coś odczytać musi używać szkła powiększającego.
    W aplikacji jest malutka szara cieniutka czcionka. Wygląda to tak jakby jakiś chińczyk robił tą aplikację. Powinni brać przykład z mBanku, tam jest super.
    ZaletyBrak
    WadyMała czcionka w aplikacji.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1216
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 924
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4660
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4483
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3953
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3007