Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1549 opinii

1.82 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Igor / 2023-09-11 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko co najgorsze jest w tym banku. Na 20 telefonów odebrali 2 a sprawa nadal nie wyjaśniona. ODRADZAM !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko od konta zwykłego po kredyt hipoteczny
  • ~Ina / 2024-05-31 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku Pekao Sa,który bezprawnie blokuje środki ze swiadczeń rodzinnych i robi teudniści z ich wyplatą ,choc jako pierwszy widzi źrodło,z ktorego pochodzą.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie z możliwych
  • ~ING4evah / 2021-11-16 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ile się trzeba namęczyć żeby zamknąć konto… chciałem zamknąć rachunek po spłacie pożyczki w oddziale banku, ale środki z konta jeszcze nie zostały pobrane na spłatę. No to przelejmy ręcznie na pożyczkę, proste, nie? Otóż nie :D Ale pani w okienku powiedziała że można złożyć dyspozycję zamknięcia przez czat, więc nie muszę się znowu tłuc do oddziału. Okej, pożyczka spłacona, wszystko cacy, piszę na czacie z prośbą o zamknięcie kont. Pierwsza pani chyba się wystraszyła i uciekła. Druga też XD trzecia salwował się ucieczką dopiero po napisaniu że nie można zamknąć konta przez czat w moim przypadku, po pytaniu czym zasłużyłem sobie na taki zaszczyt? Może teraz się okaże, że w związku z tym, że urodziłem się w parzystym dniu, ale nieparzystym miesiącu oznacza że muszę jechać do oddziału w Psiej Wólce?
    Zobaczymy ;)
  • ~Interlokutorka / 2024-04-10 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Bogaty bank który obraca pieniędzmi klientów nie dając nic w zamian. Mało tego, bankomaty okradają klientów bo ulegają częstym awariom. Obsługuje je jakaś prywatna firma, której bank powierzył bankomaty.
    Uważać na ten bank a najlepiej uciekać z niego.
    ZaletyZero
    WadyŻerowanie na klientach
  • ~Ircys / 2021-12-04 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W Idea Banku wszystkie przelewy były za o zł.
    W Pekao każdy przelew jest płatny. Przelewy w Banku - 0,7 zł, po za Bank 1,0 zł.
    Tabela opłat i prowizji tak skonstruowana, że aż się boję jakie opłaty przyjdą na końcu miesiąca.
    ODRADZAM!

    Konsultant na infolinii nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie, każe czekać (leci muzyczka),a on/ona co kilka minut, po cwaniacku, sprawdza, czy już się poddałem z tym czekaniem, czy może jeszcze "walczę"..., później zrzuca połączenie i zabawa zaczyna się od nowa. Przy jednej z takich rozmów wymusiłem spisanie notatki/zgłoszenia i konsultant powiedział, że w przeciągu 2 godz. odezwie się do mnie pracownik banku. Minęło kilka dni i żadnego kontaktu nie było.
    Zadałem pytanie, po zalogowaniu się na konto, w poczcie wewnętrznej - tydzień mija i brak odpowiedzi.
    Dzwonię jeszcze raz na infolinię i teraz próbuję już nie daj się "zrzucić na drzewo", więc dostaję telefon komórkowy do, właśnie przydzielonego mi, opiekuna. Dzwonię i dzwonię, nikt nie odbiera... jakiś matrix, czy to dzieje się naprawdę, czy może jesteśmy w jakiejś ukrytej kamerze??!!! To jest moje konto firmowe, ręce opadają….
    ODRADZAM!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Irena / 2022-07-26 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownice banku ( Bydgoszcz ul. Trybunalska) nie rozumieją znaczenia "pełnomocnictwo notarialne". Nie wypłacono mi środków przyznanych mojej mamie, mimo iż posiadam pełnomocnictwo notarialne m.in. do pobierania takich środków. Panie zasłaniały się instrukcją bankową, w której nie było mowy , że nie mogą wypłacić na podstawie pełnomocnictwa. Żaden z prawników , doradców banku nie był dostępny. Gdy , przed udaniem się do banku, próbowałam się dodzwonić przez kilka dni, nigdy nikt nie odbierał telefonu.
    ZaletyNie ma
  • ~iska / 2020-02-10 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Nie zakładajcie tam konta. Miałam konto walutowe dodatkowo, za kazdy przelew z pracy mi pobierano prawie 5 euro, gdzie w innych bankach to jakos koło 1 euro, wiec za 4 tygodniówki pobierano mi 20 euro! Już nie wspomne o płatnosci przelew sepa- pobrano mi prowizje,przelew nie doszedł,prowizji już nie zwrócono, a dowiedzieć się na ten temat na infolinii to oczywiście kolejna ciezka przeprawa zeby sie czegos dowiedziec. Usunęłam w koncu to nieszczesne konto, to odsetki mi naliczają - a żeby dowiedzieć się czy to konto zostało zamkniete - a powinno być, oddano mi pieniadze z obu kont itd, podpisywałam dokumenty- to mam iść do placówki. A mieszkam za granicą...PORAZKA
    ZaletyBRAK
    Wady-wysokie opłaty za wszystko
    -ciezko sie pozbyc tego banku, naliczają odsetki, każą co chwile cos płacic
    -nic się nie da dowiedziec na infolinii, nikt nic nie wie, nie umie wyjaśnić i najlepiej to idz pan do oddziału
  • ~Iwona / 2017-05-12 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w oddziale banku nie istnieje! Jeśli przychodzisz po kredyt/pożyczkę to jesteś "super klientem" a jeśli oczekujesz informacji lub pomocy to zbywają.
    Pracownicy nie mają szkoleń, nie mają zielonego pojęcia o usługach i procedurach banku.
    Prosisz o wysłanie wiadomości w celu ponownego zainstalowania Tokena- pani robi wielkie oczy...
    Pytasz o możliwość negocjacji oprocentowania przy kwocie powyżej 100tys - pani mówi "nie ma takiej możliwości" a wystarczyło iść do innego pracownika banku, żeby dowiedzieć się że jest taka możliwość.
    Przychodzisz z nowym dowodem osobistym, na którym nie ma już adresu zameldowania i już mają problem a czy to moja wina że na nowych dowodach adresów już nie wpisują??? i jakąś bzdetną kartę zakładają do potwierdzania transakcji w oddziale bo ich zaskakuje państwo Polskie, że wprowadza dowody bez adresów....porażka.
    Wadybrak kompetencji, brak wiedzy, brak empatii, brak wszystkiego
  • ~Iwona / 2019-04-29 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa beznadziejna. Czekanie na duplikat karty ponad miesiąc, wykonanie kilkunastu telefonów, odwiedzenie banku osobiście, a katy jak nie była tak nie ma. Nie polecam tego banku, chociaż jestem ich klientem od ponad 20 lat - zdecydowanie za długo..... Czas na zmiany
    Zaletyzero
    Wadyodsyłanie klienta od banku do Pań telefonistek w Warszawie, które podają mylne informacje.
  • ~Iwona / 2022-05-29 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra!!!!! Jak nie zablokowanie konta na 4 dni to teraz człowieku czekaj na zwrot pieniędzy po wcześniej spłaconym kredycie!!!!! Co za.... Oszuści złodzieje jak ktoś ma zamiar zakładać tam konto niech się lepiej 1000000 razy zastanowi!
    ZaletyŻart jakiś
    WadySame
  • ~Iza / 2022-04-13 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągła awaria bankomatów, dodzwonienie się na infolinie praktycznie niemożliwe. Brak możliwości wpłaty pieniędzy blikiem. Ostatnio nie wypłaciło mi pieniędzy ale pobrało z konta i jestem bez kasy a oni maja 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, żenada.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa, zła infolinia, oferty tylko dla bogztych, bankomaty/wpłatomat bez możliwości wpłaty blikiem
  • ~Izabela / 2022-04-11 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Strach skorzystać z aplikacji mobilnej bo przy każdym logowaniu dzwoni konsultant wcisnąć kredyt bo widział, moją aktywność w aplikacji ! Kilkukrotnie zgłaszane reklamacje i prośby o to by skończyli mnie nękać są odrzucane.
  • ~Ja / 2021-01-05 08:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracuje w tej instytucji i te 1.6 to i tak wysoka ocena. Sam na dzien dobry zostalem oklamany przy zakladaniu konta przez niekompetentna i niemila pracownice 60+ rodem z prl... Procedury wewnetrzne firmy pisopeerel... DNO
    Nie dziwcie sie, ze dostajecie mylne info lub brak skoro firma nie ma szkolen ani jednolitych nowoczesnych procedur.
    Przy wyzszych depozytach bardzo dobrze bym to przemyslal !
    ZaletyBrak
    WadyDostepnosc do uslug w efekcie slaba dostepnosc do pieniedzy
    Niekompetencja pracownikow
  • ~ja / 2022-03-17 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia. Brak aktualizacji numerów telefonów placówek, jeśli już takowy uzyskamy nikt nie odbiera przez kilka dni... Dodzwonisz się przez godzinne czekanie na infolinię i UMÓWIENIE rozmowy który raczy oddzwonić kiedy mu pasuje a potem nie potrafią pomóc bo już nie ma takiej oferty w ich oddziale, przekierowanie do następnego oddziału ta sama historia, nie można się dodzwonić na podany numer indywidualny doradcy .... TRAGEDIA
    Zaletyzero
    Wadywszystkie jakie mogą być
  • ~Ja_Klient PEKAO SA jeszcze tylko przez / 2022-05-12 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest czynny dla klientów tylko w godzinach 8:30 - 16:00. Dla kogo jest ten bank? Chyba nie dla klientów. Czy nie zdajecie sobie sprawy, że bank żyje z klientów i ma być dostępny dla klientów??? Człowiek który pracuje od 8 do 16 NIE MA szans na załatwienie sprawy w banku PEKAO SA w JAROSŁAWIU !!!!. Chcę dopisać pełnomocnictwo do rachunku osobistego a tego nie załatwię elektronicznie lecz tylko osobiście muszę przyjść z pełnomocnikiem. Pytam KIEDY??? mam to zrobić jak pracuję do 16tej??? Pracownicy banku szczęśliwi wychodzą z pracy o 16-tej i mają w d..ie swoich klientów. Rada dla obecnych i przyszłych klientów tego banku - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM BANK PEKAO SA w JAROSŁAWIU (ten z Żubrem!!!). PS. Wezmę dzień urlopu ale tylko po to by zlikwidować rachunek w tym banku!
    ZaletyŻADNYCH ZALET!!!
    WadyBank stworzył dogodne warunki tylko dla swoich pracowników a nie dla KLIENTÓW
  • ~jacek / 2021-12-23 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    4 grudnia 2021 we wpłatomacie Pekao SA. próbowałem wpłacić 270zl. Po przeliczeniu pieniędzy przez wpłatomat wyskoczył komunikat że transakcja została odrzucona jednak pieniądze nie zostały zwrócone. Złożyłem w tym samym dniu reklamacje w aplikacji PeoPay. Dziś tj 23.12 2021 otrzymałem odpowiedz, że termin rozpatrzenia mojej reklamacji z uwagi na jej zawiłość i skomplikowanie to maksymalnie 27 stycznia 2022. Ludzie to jest skandal!!!!!!!!!!!!Wyobraź sobie że wpłacasz swoją wypłatę i później musisz czekać od 4 grudnia do 27 stycznia na ewentualny zwrot pieniędzy na konto. Czyli prawie 2 miesiące zostajesz bez środków do życia. Dno
  • ~Jacek / 2023-01-05 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Na aplikacji w zakładce przelew na telefon nie pokazuje mi odbiorców mimo włączonego wszystkiego co potrzeba. Otrzywoscie piszę wszystkimi kanałami o prośbę i nic.
  • ~Jacek / 2023-10-09 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpłatomat pożera ostatnie pieniądze a pseudo bank 15 dni ma na rozpatrzenie i nie interesuje ich że ktoś nie ma co jeść
  • ~Jacek / 2023-10-28 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to totalna porażka. Uszkodzone wpłatomaty pożerają pieniądze a reklamacja trwa w nieskończoność. Przez telefon informacja że została przyjęta i czas reklamacji do 15 dni. Po paru dniach ponowny telefon i informacja że reklamacji nie złożono a czas do 30 dni. Wpłatomatu nikt nie naprawia (raz działa poprawnie raz nie taka ruletka) strach wpłacać a w oddziale kolejka trwająca godzinę i oczywiście opłata 8 PLN za wpłatę. Kierownik banku oczywiście zbyt ważny żeby wyjść na rozmowę. Moje wrażenie jest takie że bank robi to celowo żeby zmusić mniej zamożnych klientów do wzięcia szybkiego i wysoko oprocentowanego kredytu (propozycja padła natychmiast). Jak najdalej od tego czegoś. Szukam już innego.
    Zaletybrak jakichkolwiek.
    WadyObsługa fatalna. Podejście do klienta fatalne. Opieszałość (chyba celowa). Wpłatomaty beznadziejne.
  • ~Jacek / 2024-01-30 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank, najgorszy z jakim miałem styczność. Dwukrotnie zablokowano mi konto i nikt w banku nie wie dlaczego. Zamykam konto i nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1549
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4706
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4505
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3969
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3039