Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1539 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kruffka / 2021-12-28 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodzieji, mimo przedstawionej w terminie polisy na hipoteke, pobierają sobie sami za drugą polisę, nie chcą ,zwrocic pieniedzy a na infolini typ smieje mi się w twarz że mogę miec nawet 4 polisy- tak wyglada Polski Bank S.A. po nacjonalizacji PISu, kiedys nie do pomyślenia.
  • ~Ania / 2021-12-28 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesiecy mam pobierane oplaty za karte kredytowa mimo ze miala byc za 0 i mimo ze karta zostala juz zamknieta (byla warunkiem kredytu). Pracownicy nie potrafia rozwiazac problemu, konto zamkniete a dalej oplaty sa pobierane w wysokosci 99zł. Kpina jakas, miesiac w miesiac pisanie reklamacji, czas rozpatrzenia-miesiac. Stanowczo odradzam, nie warto psuc sobie nerwów.
    WadyOrganizacja, pobieranie niemalych oplat za zamkniete konto, ciagle reklamacje
  • ~Diabolo / 2021-12-28 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei. Pieniądze ukradzione przez wpłatomat a oni mają to w dupie, koniec, przenoszę konto firmowe
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Maximilian / 2021-12-27 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na ten bank! Pobrali mi środki z konta i nie chcą zwrócić. Czekam miesiącami na rozpatrzenie reklamacji. Ostrzegam
  • ~NN / 2021-12-27 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zabrali bank IDEA i go zepsuli. Trzeba się przenieść, a najlepiej nie trzymać szmalu w banku.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2021-12-25 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowany dostęp do konta firmowego, a do indywidualnego jest. Na infolinii (po ponad 2,5 godzinie czekania) stwierdzili, że nie wiedzą czemu tak się dzieje i że dołożą wszelkich działań, aby to rozwiązać. A ja nie mam dostępu do srodków, aby popłacić rachunki!!!!Jestem zablokowany na 3 tygodnie bo musze odblokowac tylko w odziale w banku.
    MIało być tak pięknie po migracji z IDEa Bank, a jest totalny burdel! Oplaty za wszystko nawet za przelew za graniczny
    WadyWszystkie
  • ~Marcin / 2021-12-25 17:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak mozliwosci odblokowania dostepu do konta poprzez infolinie, tylko w oddziale i trwa to caly dzien, z konta gina pieniadze a rozpatrzenie spraw trwa 30 dni a i tak nie zwracaja to co kradna
    ZaletyBrak,
    WadyKiepski dostep do bankowosci elektronicznej i pko24/peopay
  • ~jacek / 2021-12-23 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    4 grudnia 2021 we wpłatomacie Pekao SA. próbowałem wpłacić 270zl. Po przeliczeniu pieniędzy przez wpłatomat wyskoczył komunikat że transakcja została odrzucona jednak pieniądze nie zostały zwrócone. Złożyłem w tym samym dniu reklamacje w aplikacji PeoPay. Dziś tj 23.12 2021 otrzymałem odpowiedz, że termin rozpatrzenia mojej reklamacji z uwagi na jej zawiłość i skomplikowanie to maksymalnie 27 stycznia 2022. Ludzie to jest skandal!!!!!!!!!!!!Wyobraź sobie że wpłacasz swoją wypłatę i później musisz czekać od 4 grudnia do 27 stycznia na ewentualny zwrot pieniędzy na konto. Czyli prawie 2 miesiące zostajesz bez środków do życia. Dno
  • ~Paweł / 2021-12-23 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nikt nic nie wie wiszę godzinę na infolinii a nikt nie wie czemu nie mam wyciągu spółki za pełny miesiąc.
  • ~Michał / 2021-12-22 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Napisać, że dno to tak jakby nic nie napisać. Działanie banku, ociera się o pojęcie celowego działania na szkodę Klienta. Nie przestrzegają zapisów własnych umów. Zakładam, że problem nie dotyczył mnie ale również tysięcy innych klientów mających kredyt hipoteczny w opcej walucie. Tak zdatzały się z mojej strony opóźnienia, ale jak się okazało Bank przez ponad 19 lat stosował do przeliczeń własną tabelę kursów a nie kurs średni NBP. POlecam wszyskim tym, którzy takie kredyty mają w tym Banku o sprawdzenie czy też nie są oszukiwani (okradani). Ignorancja, niedouczenie ludzi na info linii, odpisywanie na reklamacje schematem bez zgłębienia zagadnień w niej poruszonych. Rzecznik Finansowy lub inne stosowne organy powinne bardziej zgłębić praktyki Banku. Ja napewno zgłoszę.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Marc / 2021-12-22 19:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Migracja z Idea Banku w moim przypadku to kompletna katastrofa:
    1. Czas oczekiwania na infolinii ok 20-30min
    2. Mnóstwo opłat (bardzo wysokich)
    3. Płatne usługi których nie zamawiałem
  • ~KLientka Banku / 2021-12-20 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dzisiejszym dniu stwierdzam, że ten bank to jakas kpina! Ni z gruchy ni z pietruchy, zablokowany dostęp do konta firmowego, a do indywidualnego jest. Na infolinii (po ponad 30 minutach czekania) stwierdzili, że nie wiedzą czemu tak się dzieje i że dołożą wszelkich działań, aby to rozwiązać. A ja nie mam dostępu do srodków, aby popłacić rachunki!!!!
    MIało być tak pięknie po migracji z IDEa Bank, a jest totalny burdel! Jeszcze w tym tygodniu zmieniam bank!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Wściekła / 2021-12-20 14:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Po migracji z Idea Bank to jakiś koszmar. Karta do konta wydana przez pekao 200 pln opłaty za jakieś pakiety i tym podobne. Wszystko miało być jak przed przejęciem, a jest całkiem na odwrót.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Amka / 2021-12-17 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    To mój pierwszy bank z jakim miałam kontakt. Niestety wszystko pod górkę. Brak kontaktu mimo próśb wysyłanych. Brak odpowiedzi na e-maile. Od miesiąca próbuje się skontaktować z działem reklamacji bezskutecznie. Zostaje tylko zamknąć konto i zapomnieć o straconych pieniądzach
  • ~MA / 2021-12-17 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby było zero, to takie noty bym wystawiła. Po migracji z idea banku mam tylko same kłopoty. Nadpłacone do przodu raty wyparowały, zamiast tego dostaję powiadomienia o zaległości. Masa dodatkowych opłat pojawiających się niewiadomo skąd. Od 2 tygodni nikt nie umie mi pomóc ani w oddziale ani na infolinii. Tracę masę czasu i stoję w miejscu. Będę szukała pomocy u rzecznika finansowego i zrobię wszystko, aby jak najszybciej przestać być klientem tego banku.
  • ~Byle daleko / 2021-12-16 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety , nic mi nie przychodzi tylko wystawić negatywna opinie. Nie jest to mój pierwszy bank , ale tak niedoświadczonych osób to nigdzie nie spotkałem. Obsługa klienta dramat. Nie polecam tego banku. Oprocentowanie mnie tutaj podkusiło , ale nie warto ...
    ZaletyBrak
    WadyOlewatorstwo, brak doświadczenia, zbywanie niby załatwione i potwierdzone na piśmie a potem wzywanie, że czegoś brakuje ...DRAMAT
  • ~marsow / 2021-12-16 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank nie polecam nikomu ,kontakt przez infolinie to jakas kpina ,po godzinie Pani odebrala poczym sie rozlaczyla ,kontakt meilowy zaden kaza dzwonic na infolinie na ktorej nikt nie odbiera nikt nic nie wie ale kase biora
  • ~Zażenowany / 2021-12-16 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pekao zatrzymało się w czasie. Obsługa klienta nigdy niczego nie wie. Zawsze słyszę że coś "może tak być...", "może jak Pan spróbuje..." etc. nigdy konkretnych odpowiedzi i przełączanie do innych konsultantów, którzy też nie potrafią rozwiązać problemu. Obsługa jest skomplikowana i wymaga dodatkowych kliknięć, bez których inne banki radzą sobie doskonale.
    Konieczność załatwiania większości spraw w oddziale bez możliwości zrobienia tego online czy przez linię telefoniczną jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem.
    Oczywiści sama aplikacja czy Apple Pay też nie działają.
    Do Pekao moje konto zostało przeniesione z Idea Bank - od 2 miesięcy ciągle coś nie działa i sporo swojego czasu spędzam na kontaktowaniu się bankiem. Jedno duże nie porozumienie.
    Zaletyżadnych
    Wadynie mam tyle miejsca, żeby wszystkie wymienić
  • ~R / 2021-12-16 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja bez której nie da się nic zrobić nie ma wsparcia do telefonów Huawei, w banku nie mogą zmienić limitów, trzeba samemu przez stronę (potrzeba aplikacji). Wszystko trzeba załatwiać przez bank, a tam w kolejce stoi się co najmniej godzinę. Karta jest zablokowana w bankomacie, a w sklepie można jej używać, nikt z obsługi nie wie co się dzieje.
  • ~V / 2021-12-15 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Po przeniesieniu z idea banku totalne zderzenie ze sciana... na infolinii czeka sie srednio ok 20min zanim ktos odbierze. Brak elementarnej wiedzy na temat banku w ktorym sie pracuje... mialem gorszy rok i bank zawiesil mi konto ze wzgledu na jakas niedoplate w zusie - ok 2 tys. W miedzyczasie wplynal przelew 25 tys. Ale bank nie zwraca roznicy po oddaniu do zusu naleznosci. Malo tego z wplacanych na moje konto firmowe srodkow najpierw uzupelnia sobie linie kredytowa ktora mam i dopiero po oplaceniu srodkow o rownowartosci linii kredytowej splacaja zus i zwracaja cala linie spowrotem do uzytku... na infolinii od 3 tygodni nikt nie jest w stanie udzielic informacji jakichkolwiek... banda zlodzieji nic wiecej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 922
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4659
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4483
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3951
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3006