jezeli masz wieksza kwote do zdeponowania i jestes w wieku powyzej sredniego nie trzymaj pieniedzy w tym banku. Mimo wlasciwych danych nie bedziesz miec dostepu do internetu i do swoich pieniedzy bo mimo poprawnego wprowadzania danych nie uda ci sie zalogowac. Nie odzyskasz tez dostepu do swego konta. Tak wiec radze omijac wielkim lukiem ten bank. Jedna gwiazdka to za duzo dla tych zlodziei. Gdy bylam w Polsce mialam taka sama sytuacje i pracownica nie mogla mi pomoc az w koncu gdzies dzwonila i pewnie kazala wylaczyc komputer i sie logowac ponownie. W kadym razie byla bardzo zdziwiona ze nie moglysmy sie zalogowac ani odzyskac dostep. W koncu jakos sie jej udalo.
Zaletyzadne
Wadyodradzam ten bank jezeli nie chcesz utracic dostep do swoich pieniedzy
~Leszek / 2021-12-13 12:27
Ocena: 1.00 / 5
Ja takze jestem bylym klientem IDEA. Idea Bank to byl dobry bank . To cos z wylenialym zubrem w logo to bank pomylka. Nie mozna sie dodzwonic na infolinie, nikt nie chce Cie obsluzyc bo konto "korporacyjne", naliczyli mi od poczatku 20zl pozniej 64 oplat pozniej jakies 5 pozniej 64 oddali pozniej 39 i 43,26. Nie wiadomo za co w ramach jednego miesiac ponad 100zl kosztow. Nie podpisywalem z tym zlodziejami zadnych umow. Potwierdzenie przelewow wyglada jakby je robil przedszkolak w wordzie...czarne i niebieskie wyrazy na przemian jakas dziwna czcionka. ..nie polecam. Przy nim PKO bardzo dobry bank.
Zaletybrak
Wadysame
~Niezadowolony klient / 2021-12-13 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Po przejęciu banku Idea Bank (w którym nie miałam żadnych problemów) załatwienie jakiejkolwiek sprawy w Banku Pekao graniczy z niemożliwym. Pozamykane placówki, infolinie, na których przez 1,5 h nikt nie odbiera, a jak już łaskawie ktoś odbierze, to "nie posiada informacji na dany temat"/"nie zajmuje się kwestiami Idea Banku"). Wyciągi niezgodne z wymaganiami, bez daty, za połowę miesiąca, a jak chce się otrzymać poprawny to trzeba o niego zawnioskować (ciekawe do kogo, skoro nikt w tym banku niczego nie ogarnia). Niedziałające karty do bankomatu. Obsługi - brak. Oferta - mniej niż zero - opłąty za przelewy i logowanie od banku (płatne smsy z potwierdzeniem). Przejęcie Idea Banku przez Pekao to dla mnie jasny znak, żeby zabierać stąd nie tylko konto firmowe, ale również prywatne.
Zaletybrak
Wadywszystko
~Maciej / 2021-12-13 06:39
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejne zalogowanie, ciągle problemy z identyfikacją na infolinii (twierdzą że powinienem klawisze wciskać co sekundę), nie działają przelewy błyskawiczne (według nich jest awaria i dopiero w nowym 2022 roku naprawia - śmieszne co?) i błędy przelewów przez peopay (twierdzi, że nie mam rachunku źródłowego). O pomocy na infolinii nie wspomnę (przekierowują w nieskończoność).
~Dawny klient / 2021-12-12 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Spartolony formularz logowania do pekao24.pl zawsze wymaga 16 znaku hasła, nawet jak haslo nie ma 16 znaków..i jest to nie do przejścia...amatorka.
~pozbawiony środków przez Pekao / 2021-12-10 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, wczorajszego wieczora zlecony przelew, do dzisiejszego popołudnia nie dotarł do nadawcy, kontakt z infolinią nie wiedzą co się dzieje ze środkami, może dojdą jeszcze dzisiaj ale czy wyszły z banku nie wiadomo, konsultant rozkłada ręce. Trafiłem do Pekao z Idea banku, najwyższa pora stąd uciekać bo przez 15 lat nigdy nie miałem takiej sytuacji jaką mam teraz, nikt nic nie wie. Wielkie totalne dno.
Zaletybrak
Wadynie wiedzą gdzie są pieniądze
~Piotr / 2021-12-10 13:42
Ocena: 2.00 / 5
Razem z żoną mamy w banku kredyt hipoteczny.
Przed chwilą zadzwoniła jakaś pani do mojej żony na telefon komórkowy, wskazany w dokumentach kredytowych, ktoś z numeru 22 244 18 30 .
Rozmawiając po rosyjsku (w dokumentach kredytowych wpisano obywatelstwo mojej żony białoruskie), potrzebowała od mojej żony potwierdzenia wypłaty 500 zł.
Na moje pytanie "z kim rozmawiam?" dostałem obraźliwą odpowiedź i połączenie zostało zerwane.
Poprosiłem służbę bezpieczeństwa banku odpowiedzieć, jak dane prywatne trafiły do osób trzecich.
Czekam na odpowiedź.
~Klijent / 2021-12-10 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Bank nie jest przyjazny klientowi, pracownicy na infoliniach nie są odpowiednio wyszkoleni z tego co wiem to firma, która ich zatrudnia, źle ich traktuje, jest też duża migracja pracowników tak więc średni czas pracy to kilka miesięcy. Potencjalny scammer miałby dużą łatwość zatrudnić się, może implikować ryzyko wycieku danych, w ogólnie odradzam i zlecam korzystanie z usług konkurencji. Bank wykorzystuje procedury bezpieczeństwa, które raczej są uciążliwe ale zapewnienie bezpieczeństwa jest na bardzo niskim poziomie.
Po przejeciu Ideabanku przez tę instytucje, same problemy z obslugą, nie mam gdzie dostarczyc polisy bo mnie odsylaja po 5 oddzialach, karta platnicza dziala tylko w terminalach i bankomatach ale w necie nic nie mogę zaplacic. Platne przelewy. Koszmar. Rezygnuję natychmiast.
ZaletyZadnych
WadyObsluga w oddzialach koszmar. Karta nie dziala. Infolinia nic nie wie. Nie polecam.
~Adi / 2021-12-09 16:41
Ocena: 1.00 / 5
9 dni grudnia i już ponad 180 zł potrąceń (nie wiadomo za co). Ku....a, chyba za to, że pada śnieg... Przelewy nie wychodzą, za to opłaty wpadają zaskakująco i niespodziewanie. Ludzie, zgłaszamy to dziadostwo i robimy pozew zbiorowy!
Zalety nie ma żadnych zalet, nawet tych opcjonalnych
Wadyza długo by pisać...
~Anna / 2021-12-08 17:06
Ocena: 1.00 / 5
Na zaksięgowanie pieniędzy trzeba bardzo długo czekać. Tragedia. Myślę o rezygnacji
ZaletyŻadnych
WadyDrogi, długie księgowanie
~Artur / 2021-12-08 11:28
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Godzinę już wiszę na telefonie nikt nie odbiera. Dostałem raz telefon do mojego opiekuna biznesowego -> nigdy nie odebrał telefonu, nie odpisał na maila -> Bartłomiej Konopka
Zaletybrak
Wadypatrz na opinię
~Robert / 2021-12-07 16:31
Ocena: 1.00 / 5
Dno totalne, podczas wpłaty pieniędzy wpłatomat połknął moje pieniądze, rozpatrzenie reklamacji 30dni a pinda z infolini zablokowała mi kartę, bankomat 5 x w tygodniu nieczynny, żeby wypłacić pieniądze trzeba korzystać z innych płacąc prowizję, trzymać się z dala od tego dziadostwa
~Paweł / 2021-12-05 19:08
Ocena: 1.00 / 5
Też jako klient Idea Banku czuję się oszukany. Nie działają niektóre przelewy internetowe z których korzystałem na co dzień. Do tego opłaty za przelewy, które w Idea były darmowe. Zmieniam bank, nie polecam nikomu konta firmowego w tym banku.
Zaletybrak
Wadykonto firmowe drogie i nie działa wiele funkcji
~Ircys / 2021-12-04 21:26
Ocena: 1.00 / 5
W Idea Banku wszystkie przelewy były za o zł.
W Pekao każdy przelew jest płatny. Przelewy w Banku - 0,7 zł, po za Bank 1,0 zł.
Tabela opłat i prowizji tak skonstruowana, że aż się boję jakie opłaty przyjdą na końcu miesiąca.
ODRADZAM!
Konsultant na infolinii nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie, każe czekać (leci muzyczka),a on/ona co kilka minut, po cwaniacku, sprawdza, czy już się poddałem z tym czekaniem, czy może jeszcze "walczę"..., później zrzuca połączenie i zabawa zaczyna się od nowa. Przy jednej z takich rozmów wymusiłem spisanie notatki/zgłoszenia i konsultant powiedział, że w przeciągu 2 godz. odezwie się do mnie pracownik banku. Minęło kilka dni i żadnego kontaktu nie było.
Zadałem pytanie, po zalogowaniu się na konto, w poczcie wewnętrznej - tydzień mija i brak odpowiedzi.
Dzwonię jeszcze raz na infolinię i teraz próbuję już nie daj się "zrzucić na drzewo", więc dostaję telefon komórkowy do, właśnie przydzielonego mi, opiekuna. Dzwonię i dzwonię, nikt nie odbiera... jakiś matrix, czy to dzieje się naprawdę, czy może jesteśmy w jakiejś ukrytej kamerze??!!! To jest moje konto firmowe, ręce opadają….
ODRADZAM!!!
ZaletyBrak
WadySame wady
~Wiesław / 2021-12-04 14:09
Ocena: 2.00 / 5
Czy tylko ja po przeniesieniu z Idea Bank nie mogę się zalogować, bo system zamiast żądania nr pesel żąda hasła 16 znaków? Na infolini nic nie wiedzą - nikt nie potrafi wskazać gdzie są moje pieniądze z lokaty. Czy ktoś miał taki problem i go rozwiązał?
~Adam / 2021-12-03 15:35
Ocena: 1.33 / 5
Beznadziejna aplikacja PeoPay. Starsza osoba aby coś odczytać musi używać szkła powiększającego.
W aplikacji jest malutka szara cieniutka czcionka. Wygląda to tak jakby jakiś chińczyk robił tą aplikację. Powinni brać przykład z mBanku, tam jest super.
ZaletyBrak
WadyMała czcionka w aplikacji.
~Beata / 2021-12-03 12:04
Ocena: 1.00 / 5
Zostałam siłą wcielona po przejęciu Idea Bank. Koszmar. Miało się nic nie zmienić a zmieniło się wszystko. Już raz uciekłam z tego banku i czas na kolejna ewakuację.
~Aga / 2021-12-02 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Po 47 minutach czekania na obsługę pani odłożyła telefon
Rozmowa dzisiaj tj 02/12/2921 rozpoczęta o 17:38 skończyła się niczym
System jest do dupy, nie chce wlogowac hasła
Czyli sumując, Bank jest do dupy
~pekało / 2021-12-02 10:18
Ocena: 1.00 / 5
DNO i KILO MUŁU.
Chapnięty z idea banku.
- Przydzielenie opiekuna indywidualnego WOOW ;). Zapewnienie telefoniczne, że opłaty nie zostaną zmienione - 0 zł za prowadzenie konta i obsługę transakcji na koncie i teraz będzie tylko lepiej! Przecież my nie mamy czasu wczytywać się w tabele opłat zapewnienie to zapewnienie. Myślę rozmawiam z poważna instytucją. Generalnie ciężko znaleźć te tabelki he he.
- migracja przeprowadzona w najbardziej niekorzystnym okresie płatności dla firmy CIT i VAT.
- 3 dni bez dostępu do środków na koncie.
- 5 dni nie działała możliwość podglądnięcia historii operacji - nie wiesz kto Ci wpłacił pieniądze jakie zobowiązania zostały itp.
- 7 dni nie działały wyciągi z konta - księgowość leży
- 30.11 pojawiły się na koncie dziwne opłaty, infolinia po 50min odebrała - nie jest w stanie powiedzieć co się stało, czego one dotyczą. Kolejne przerzucanie rozmów itp.
- Prosiłem o kontakt z opiekunem, który nie odbiera bezpośredniego telefonu - zapewniał mnie, że warunki nie ulegną zmianie.
- 3 dni zajęło im okradzenie "ściągnięcie" prawie 100 zł za różne opłaty tzw. "Pakiet powitalny"
obsługa rachunku 64 zł
każdy przelew 1 zł
kody do autoryzacji sms 30gr każdy
za użytkownika rachunku, którego macie podłączonego do banku 10 zł. Czyli jak w firmie macie 10 to 100zł.
za reset hasła 10 zł
- na pytanie tzw opiekuna o co chodzi odpowiedź "że o wszystkim byliśmy powiadamiani" gdzie? gdzieś ;) chyba siódma klapa kontener 5 śmietnik 6.
- Dodatkowo dowiedziałem się, że przecież bank może zmienić warunki z 2 tygodniową informacją ech...
- dzisiaj został zwrócony przelew za obsługę rachunku - niezłe archeo.
- boje się pomyśleć co będzie dalej zabrane zwrócone zmienione "na 2 tygodnie po"
- problem z firmami jest taki, że mamy masę zobowiązań u kontrahentów. Nie da się z dnia na dzień zamknąć tego badziewia.
- Tutaj nie chodzi o 100 czy 200 zł a o pewien profesjonalizm, zaufanie, jasne reguły. Przecież powierzam im moje pieniądze i musze wiedzieć czego się spodziewać.
Chce dać "0" gwiazdek może się uda - nie dało się niestety.
Ot to taka historyja.
Miejcie się i baczcie co by was dalej nie okradali ;).