strona 45 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~Hania / 2022-08-24 10:11
ten bank to jakiś żart, obsługa klienta jest na poziomie PRLu, podają sprzeczne informacje, a klienta traktują, jak gdyby przeszkadzał im w porannej kawie, dramat i jeszcze raz dramat -
-
~Hania / 2023-09-01 21:12
Jeśli ktoś potrzebuje czegoś innego niż pozyczka to mają cię gdzieś. ZaletyBrakWadyNie przeszkoleni pracownicy -
~Helena / 2024-07-28 16:00
W czerwcu (ponad miesiąc)otworzyłam konto dla dziecka, aby miało kartę bankową na wyjazdy. Za chwilę będzie sierpień, wakacje są w pełnym rozkwicie, a mój syn nie może zapłacić kartą, ponieważ karta nadal nie została dostarczona. Zostały zepsute mu wszystkie wyjazdy na obozy. Starszy syn też czekał ponad 3 tygodnie na kartę. Zadzwonił do banku zamulił nową kartę, a wysłali mu najpierw starą, która już była zastrzeżona i zablokowana. Fatalnie! -
~Hmmm / 2024-07-10 19:12
Próbuje już 4 raz dostać karte kredytowa Miles and More. 2x wprowadzili mnie w błąd mówiąc ze mogę podjechać do Wrocławia w sobotę i to załatwić od ręki. Drugi raz dzwoniłam na infolinie by sprawdzić czy napewno bank otwarty w sobotę. Mieszkam poza miastem. Oczywiście żaden oddział nie jest otwarty w sobotę ! Reklamacji nie przyjmą bo nie mam u nich konta, które próbuje założyć .
W końcu ściągnęłam apke by założyć konto. Oczywiście apka sie zawiesiła w połowie i podało informacje ze muszę podjechać do oddziału !
Dzisiaj miałam czas podjechać do oddziału, bo mam wolne. Oddziały tylko czynne w godzinach 16-17 wiec nie mam opcji dojechać po pracy.
W oddziale pani poinformowała mnie ze konto nie moze być założone bo ktoś w strukturach rządowych ma takie samo nazwisko jak ja. Wiec oni musza spytać centrali i czekać na odpowiedz do dnia kolejnego. Czy to konto może byv założone !!!!! To jakiś cyrk !
To jak ktoś jest Nowak czy Kowalski , to wykluczają polowe Polaków z obsługi !!!
Zastanawiam się jak bardzo nieprofesjonalni ludzie tam pracują ??? W okienku pani 3 razy warknęla. Na infolini robią ludzi w konia.
A podstawowe tematy są dla nich nie do przejścia ! Bank masakra. Jestem więcej niż pewna ze gdybym raz jeszcze pojechała po kartę tez byłoby to niewykonalne.
Bardzo nieprofesjonalne. Pani powiedziała ze tylko jedna moja rozmowa jest zarejestrowana w systemie i ze chciałam uzyskać kredyt gotówkowy !!! Strach im powierzyć swoje daneZaletyBrakWadyNiekompetencja i brak wiarygodności. -
~Hosso / 2022-06-07 09:55
Wydzwaniają, oszukują z promocja „dla młodych do 26lat 300zł” nie polecam ZaletyBrakWadyOszustwo ludzi -
~Hulahop / 2021-11-05 20:01
Najgorsza obsługa klienta karta do tej pory mi nie przyszła a dzwoniąc do nich do weekendu powinna być jeśli karta ma iść miesiąc to takim sposobem klientów mieć nie będą -
~Igor / 2023-09-11 15:35
Wszystko co najgorsze jest w tym banku. Na 20 telefonów odebrali 2 a sprawa nadal nie wyjaśniona. ODRADZAM !!!!! ZaletyBrakWadyWszystko od konta zwykłego po kredyt hipoteczny -
~Ina / 2024-05-31 14:20
Nie polecam banku Pekao Sa,który bezprawnie blokuje środki ze swiadczeń rodzinnych i robi teudniści z ich wyplatą ,choc jako pierwszy widzi źrodło,z ktorego pochodzą. ZaletyBrakWadyWszystkie z możliwych -
-
~ING4evah / 2021-11-16 20:54
Ile się trzeba namęczyć żeby zamknąć konto… chciałem zamknąć rachunek po spłacie pożyczki w oddziale banku, ale środki z konta jeszcze nie zostały pobrane na spłatę. No to przelejmy ręcznie na pożyczkę, proste, nie? Otóż nie :D Ale pani w okienku powiedziała że można złożyć dyspozycję zamknięcia przez czat, więc nie muszę się znowu tłuc do oddziału. Okej, pożyczka spłacona, wszystko cacy, piszę na czacie z prośbą o zamknięcie kont. Pierwsza pani chyba się wystraszyła i uciekła. Druga też XD trzecia salwował się ucieczką dopiero po napisaniu że nie można zamknąć konta przez czat w moim przypadku, po pytaniu czym zasłużyłem sobie na taki zaszczyt? Może teraz się okaże, że w związku z tym, że urodziłem się w parzystym dniu, ale nieparzystym miesiącu oznacza że muszę jechać do oddziału w Psiej Wólce?
Zobaczymy ;) -
~Interlokutorka / 2024-04-10 11:26
Bogaty bank który obraca pieniędzmi klientów nie dając nic w zamian. Mało tego, bankomaty okradają klientów bo ulegają częstym awariom. Obsługuje je jakaś prywatna firma, której bank powierzył bankomaty.
Uważać na ten bank a najlepiej uciekać z niego.ZaletyZeroWadyŻerowanie na klientach -
~Ircys / 2021-12-04 21:26
W Idea Banku wszystkie przelewy były za o zł.
W Pekao każdy przelew jest płatny. Przelewy w Banku - 0,7 zł, po za Bank 1,0 zł.
Tabela opłat i prowizji tak skonstruowana, że aż się boję jakie opłaty przyjdą na końcu miesiąca.
ODRADZAM!
Konsultant na infolinii nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie, każe czekać (leci muzyczka),a on/ona co kilka minut, po cwaniacku, sprawdza, czy już się poddałem z tym czekaniem, czy może jeszcze "walczę"..., później zrzuca połączenie i zabawa zaczyna się od nowa. Przy jednej z takich rozmów wymusiłem spisanie notatki/zgłoszenia i konsultant powiedział, że w przeciągu 2 godz. odezwie się do mnie pracownik banku. Minęło kilka dni i żadnego kontaktu nie było.
Zadałem pytanie, po zalogowaniu się na konto, w poczcie wewnętrznej - tydzień mija i brak odpowiedzi.
Dzwonię jeszcze raz na infolinię i teraz próbuję już nie daj się "zrzucić na drzewo", więc dostaję telefon komórkowy do, właśnie przydzielonego mi, opiekuna. Dzwonię i dzwonię, nikt nie odbiera... jakiś matrix, czy to dzieje się naprawdę, czy może jesteśmy w jakiejś ukrytej kamerze??!!! To jest moje konto firmowe, ręce opadają….
ODRADZAM!!!ZaletyBrakWadySame wady -
~Irena / 2022-07-26 16:42
Pracownice banku ( Bydgoszcz ul. Trybunalska) nie rozumieją znaczenia "pełnomocnictwo notarialne". Nie wypłacono mi środków przyznanych mojej mamie, mimo iż posiadam pełnomocnictwo notarialne m.in. do pobierania takich środków. Panie zasłaniały się instrukcją bankową, w której nie było mowy , że nie mogą wypłacić na podstawie pełnomocnictwa. Żaden z prawników , doradców banku nie był dostępny. Gdy , przed udaniem się do banku, próbowałam się dodzwonić przez kilka dni, nigdy nikt nie odbierał telefonu. ZaletyNie ma -
~iska / 2020-02-10 19:35
Tragedia! Nie zakładajcie tam konta. Miałam konto walutowe dodatkowo, za kazdy przelew z pracy mi pobierano prawie 5 euro, gdzie w innych bankach to jakos koło 1 euro, wiec za 4 tygodniówki pobierano mi 20 euro! Już nie wspomne o płatnosci przelew sepa- pobrano mi prowizje,przelew nie doszedł,prowizji już nie zwrócono, a dowiedzieć się na ten temat na infolinii to oczywiście kolejna ciezka przeprawa zeby sie czegos dowiedziec. Usunęłam w koncu to nieszczesne konto, to odsetki mi naliczają - a żeby dowiedzieć się czy to konto zostało zamkniete - a powinno być, oddano mi pieniadze z obu kont itd, podpisywałam dokumenty- to mam iść do placówki. A mieszkam za granicą...PORAZKA ZaletyBRAKWady-wysokie opłaty za wszystko
-ciezko sie pozbyc tego banku, naliczają odsetki, każą co chwile cos płacic
-nic się nie da dowiedziec na infolinii, nikt nic nie wie, nie umie wyjaśnić i najlepiej to idz pan do oddziału -
~Iwona / 2017-05-12 21:28
Obsługa klienta w oddziale banku nie istnieje! Jeśli przychodzisz po kredyt/pożyczkę to jesteś "super klientem" a jeśli oczekujesz informacji lub pomocy to zbywają.
Pracownicy nie mają szkoleń, nie mają zielonego pojęcia o usługach i procedurach banku.
Prosisz o wysłanie wiadomości w celu ponownego zainstalowania Tokena- pani robi wielkie oczy...
Pytasz o możliwość negocjacji oprocentowania przy kwocie powyżej 100tys - pani mówi "nie ma takiej możliwości" a wystarczyło iść do innego pracownika banku, żeby dowiedzieć się że jest taka możliwość.
Przychodzisz z nowym dowodem osobistym, na którym nie ma już adresu zameldowania i już mają problem a czy to moja wina że na nowych dowodach adresów już nie wpisują??? i jakąś bzdetną kartę zakładają do potwierdzania transakcji w oddziale bo ich zaskakuje państwo Polskie, że wprowadza dowody bez adresów....porażka.Wadybrak kompetencji, brak wiedzy, brak empatii, brak wszystkiego -
~Iwona / 2019-04-29 13:59
Obsługa beznadziejna. Czekanie na duplikat karty ponad miesiąc, wykonanie kilkunastu telefonów, odwiedzenie banku osobiście, a katy jak nie była tak nie ma. Nie polecam tego banku, chociaż jestem ich klientem od ponad 20 lat - zdecydowanie za długo..... Czas na zmiany ZaletyzeroWadyodsyłanie klienta od banku do Pań telefonistek w Warszawie, które podają mylne informacje. -
~Iwona / 2022-05-29 21:16
Masakra!!!!! Jak nie zablokowanie konta na 4 dni to teraz człowieku czekaj na zwrot pieniędzy po wcześniej spłaconym kredycie!!!!! Co za.... Oszuści złodzieje jak ktoś ma zamiar zakładać tam konto niech się lepiej 1000000 razy zastanowi! ZaletyŻart jakiśWadySame -
-
~Iza / 2022-04-13 10:11
Ciągła awaria bankomatów, dodzwonienie się na infolinie praktycznie niemożliwe. Brak możliwości wpłaty pieniędzy blikiem. Ostatnio nie wypłaciło mi pieniędzy ale pobrało z konta i jestem bez kasy a oni maja 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, żenada. ZaletyBrakWadyFatalna obsługa, zła infolinia, oferty tylko dla bogztych, bankomaty/wpłatomat bez możliwości wpłaty blikiem -
~Izabela / 2022-04-11 12:58
Strach skorzystać z aplikacji mobilnej bo przy każdym logowaniu dzwoni konsultant wcisnąć kredyt bo widział, moją aktywność w aplikacji ! Kilkukrotnie zgłaszane reklamacje i prośby o to by skończyli mnie nękać są odrzucane. -
~Ja / 2021-01-05 08:00
Pracuje w tej instytucji i te 1.6 to i tak wysoka ocena. Sam na dzien dobry zostalem oklamany przy zakladaniu konta przez niekompetentna i niemila pracownice 60+ rodem z prl... Procedury wewnetrzne firmy pisopeerel... DNO
Nie dziwcie sie, ze dostajecie mylne info lub brak skoro firma nie ma szkolen ani jednolitych nowoczesnych procedur.
Przy wyzszych depozytach bardzo dobrze bym to przemyslal !ZaletyBrakWadyDostepnosc do uslug w efekcie slaba dostepnosc do pieniedzy
Niekompetencja pracownikow -
~ja / 2022-03-17 11:40
Jedna wielka tragedia. Brak aktualizacji numerów telefonów placówek, jeśli już takowy uzyskamy nikt nie odbiera przez kilka dni... Dodzwonisz się przez godzinne czekanie na infolinię i UMÓWIENIE rozmowy który raczy oddzwonić kiedy mu pasuje a potem nie potrafią pomóc bo już nie ma takiej oferty w ich oddziale, przekierowanie do następnego oddziału ta sama historia, nie można się dodzwonić na podany numer indywidualny doradcy .... TRAGEDIA ZaletyzeroWadywszystkie jakie mogą być
strona 45 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »