Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1550 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~firma / 2022-01-06 21:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Po tym jak zlikwidowano IdeaBank otrzymałem konto w Pekao SA. Pierwsze co mnie spotkało w tym banku to opłata za każdy przelew do innego banku 1 zł, ba ten bank chce by płacić im nawet za przelewy wewnętrzne aż 70 groszy. Czaicie, nikt nie wpisuje tego ręcznie, wszystko robi automat a ten Bank chce by mu za to płacić. Dodatkowo nie poinformował mnie ten bank, że jakiekolwiek opłaty będą.
    ZaletyNie poznałem albo nie ma względem innych banków
    WadyWysokie opłaty bankowe dla firm
  • ~DXone / 2022-01-04 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku lat ten Bank zszedł na psy. Wysyłasz polisę ubezpieczeniową, do kredytu hipotecznego, a oni, że nie ma cesji bo zmieniła się nazwa ubezpieczyciela. Nazwa zmieniła się 3 lata temu - wcześniej im to nie przeszkadzało (w końcu się kapnęli). Oczywiście po cesję do oddziału, niby wszystko załatwione, dokumenty prześlą, a tu zonk, na wigilię pismo, że nie złożona polisa - i straszenie wypowiedzeniem umowy. Chyba ją zgubili, ciekawe podejście do RODO. Dzwonisz na infolinię 10 min czekania, a jedyna rada "pomocnego" Pana - to trzeba iść do oddziału, to po co ta infolinia? Pan na niej ma "w dupie" moją prośbę o sprawdzenie w oddziale Banku. Nie, ma to zrobić za nich klient. Chyba nie mają pieniędzy na e-maile i faksy do swoich oddziałów. Także jak mi się trafi lepszy kredyt to ich z radością pożegnam.
    Wadywszystko
  • ~Zaaz / 2022-01-04 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    ... niestety nie polecam banku PEKAO.... ratę kredytu podwyższają co miesiąc.... mam u nich 2 gotówkowe, jednak tylko jeden co miesiąc idzie w górę...i to ten wyższy....co za ironia!... żaden bank co miesiąc nie podwyższa rat!!!....nigdy więcej!!!
    ZaletyBrak
  • ~Syl / 2022-01-04 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    NIe polecam kredytu hipotecznego. Zainteresowanie Klientem konczy sie na etapie podpisania umowy kredytowej.
  • ~naprawcie swoj mozg pekao / 2022-01-04 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam banku. bank naliczył mi opłatę bankową, a rzekomo konto dla młodych ma być za darmo. nie polecam mbank lepszy. G***o i tyle!!
  • ~Zadowolony klient. / 2022-01-03 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdroższy bank dla firm jaki znam. Cennik z górnej półki a ofertą i obsługa z dolnej. Jeżeli ktoś ceni swój czas i swoje nerwy to polecam omijać ten bank szerokim łukiem. Konkurencja jest przed nimi o lata świetlne... Żenada
    ZaletyBrak
    WadyObsługa. Czas reakcji na zgłoszenie sprawy. Cennik. Bank z czasów PRL-u.
  • ~Zuzanna / 2022-01-03 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Mniej niż 0! Kompletna porażka! Jeśli ktoś zastanawia się nad założeniem konta w tym banku to odradzam.
  • ~Paweł / 2021-12-31 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przeniesieniu (nacjonalizacji) z ideabank opłaty, opłaty, opłaty... Kasują za wszystko, nawet za przelew wew.
    Pomoc nie istnieje - wysłałem 3 wiadomości przez ich panel obsługi klienta - wszystkie bez odpowiedzi od tygodni...
    Zaletybrak
    Wadywszystko!
  • ~Kabo / 2021-12-30 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa to jakaś porażka. Zmiana najprostrzej rzeczy urasta do astronomicznych rozmiarów. Blika nie dało się założyć (3h w oddziale) bo niby numer zagraniczny ale w innym banku jak już uwolniłam się od tego jakoś bez problemu się dało z tym samym numerem. Kolejki to kas czy obsługi to standard. Pani w kasie widzi, że sznur ludzi to wypytuje klientów o jakieś nie istotne rzeczy, które można uzupełnić jak nie będzie tylu klientów ale nie lepiej rozciągnąć średni czas obsługi jednego klienta do godziny. Potrzebują 10 dni na dosłanie pinu do zablokowanej karty i nie da się tego załatwić w oddziale od ręki. Przypominam, że mamy XXI wiek i nie ma czegoś takiego jak nie da się szczególnie w tak prostej sprawie. Słowem nie jest to bank dla ludzi. Drogi, obsługa rodem z komuny z takim też nastawieniem do klienta i praktycznie nic nie da się załatwić. Na szczęście to już nie mój problem. Przegięli z tymi 10 dniami na dosłanie pinu. Aplikacje mobilne też mają słabe.
    Wadyprocedury, obsługa i poziom poniżej krytyki
  • ~Agnieszka / 2021-12-29 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kiepski bank obsluga porazka .Stoisz 30 minut pid bankiem 30 minut w srodku podchodzisz do okienka a pani kasjerka ze ona waluty euro nie wyplaca i co kur...? stac do drugiej kasy ..i to nie pierwszy raz .Badz wychodzi z klientka do bankomatu ok. Ale stac z nia w kolejce 15 minut do tego bankomatu to juz kpina .Zmieniam bank bo nerw juz brak
    ZaletyBral
    WadyZa duzo by pisac
  • ~Marek / 2021-12-29 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wogole nie jest pomocny , w razie problemów czy awari bankomatu trzeba prosic o pomoc gdzie z wielką lasko ktos odpisze i mało tego skieruje do innej osoby zamiast rozwiązać problem , dział pomocy jakich kolwiek reklamacji jest tragiczny ci ludzie nie powinni tam pracować
  • ~Kruffka / 2021-12-28 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodzieji, mimo przedstawionej w terminie polisy na hipoteke, pobierają sobie sami za drugą polisę, nie chcą ,zwrocic pieniedzy a na infolini typ smieje mi się w twarz że mogę miec nawet 4 polisy- tak wyglada Polski Bank S.A. po nacjonalizacji PISu, kiedys nie do pomyślenia.
  • ~Ania / 2021-12-28 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesiecy mam pobierane oplaty za karte kredytowa mimo ze miala byc za 0 i mimo ze karta zostala juz zamknieta (byla warunkiem kredytu). Pracownicy nie potrafia rozwiazac problemu, konto zamkniete a dalej oplaty sa pobierane w wysokosci 99zł. Kpina jakas, miesiac w miesiac pisanie reklamacji, czas rozpatrzenia-miesiac. Stanowczo odradzam, nie warto psuc sobie nerwów.
    WadyOrganizacja, pobieranie niemalych oplat za zamkniete konto, ciagle reklamacje
  • ~Diabolo / 2021-12-28 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei. Pieniądze ukradzione przez wpłatomat a oni mają to w dupie, koniec, przenoszę konto firmowe
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Maximilian / 2021-12-27 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na ten bank! Pobrali mi środki z konta i nie chcą zwrócić. Czekam miesiącami na rozpatrzenie reklamacji. Ostrzegam
  • ~NN / 2021-12-27 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zabrali bank IDEA i go zepsuli. Trzeba się przenieść, a najlepiej nie trzymać szmalu w banku.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2021-12-25 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowany dostęp do konta firmowego, a do indywidualnego jest. Na infolinii (po ponad 2,5 godzinie czekania) stwierdzili, że nie wiedzą czemu tak się dzieje i że dołożą wszelkich działań, aby to rozwiązać. A ja nie mam dostępu do srodków, aby popłacić rachunki!!!!Jestem zablokowany na 3 tygodnie bo musze odblokowac tylko w odziale w banku.
    MIało być tak pięknie po migracji z IDEa Bank, a jest totalny burdel! Oplaty za wszystko nawet za przelew za graniczny
    WadyWszystkie
  • ~Marcin / 2021-12-25 17:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak mozliwosci odblokowania dostepu do konta poprzez infolinie, tylko w oddziale i trwa to caly dzien, z konta gina pieniadze a rozpatrzenie spraw trwa 30 dni a i tak nie zwracaja to co kradna
    ZaletyBrak,
    WadyKiepski dostep do bankowosci elektronicznej i pko24/peopay
  • ~jacek / 2021-12-23 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    4 grudnia 2021 we wpłatomacie Pekao SA. próbowałem wpłacić 270zl. Po przeliczeniu pieniędzy przez wpłatomat wyskoczył komunikat że transakcja została odrzucona jednak pieniądze nie zostały zwrócone. Złożyłem w tym samym dniu reklamacje w aplikacji PeoPay. Dziś tj 23.12 2021 otrzymałem odpowiedz, że termin rozpatrzenia mojej reklamacji z uwagi na jej zawiłość i skomplikowanie to maksymalnie 27 stycznia 2022. Ludzie to jest skandal!!!!!!!!!!!!Wyobraź sobie że wpłacasz swoją wypłatę i później musisz czekać od 4 grudnia do 27 stycznia na ewentualny zwrot pieniędzy na konto. Czyli prawie 2 miesiące zostajesz bez środków do życia. Dno
  • ~Paweł / 2021-12-23 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nikt nic nie wie wiszę godzinę na infolinii a nikt nie wie czemu nie mam wyciągu spółki za pełny miesiąc.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 958
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4709
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4508
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3048