Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2022-01-14 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    W Oddzialach Nic nie da się załatwić

    W Każdej Placówce Duże Kolejki
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Karolina / 2022-01-13 16:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank i obsługa klienta na najwyższym poziomie, jeśli ktoś nie ma "musu" zakładania konta to szczerze odradzam. Co chwilę wychodzą błędy i niejasności w obsłudze konta, a pracownicy obsługi klienta nie dość, że z uprzejmością nie mają nic wspólnego to i z kompetencjami niestety też nie. Odliczam dni do możliwości zakończenia współpracy
    WadyNiemiła, niekompetentna obsługa na infolinii.
  • ~Lukasz / 2022-01-13 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem przeniesiony z IDEA BANK przymusowo do tego pseudo banku. Bank nalicza ogromne prowizje za prowadzenie konta o których nie miałem pojęcia. Posiadałem także linię kredytową w koncie IDEA BANKU na kwotę 5000zł. 2 miesiące prosiłem o wyjaśnienie na jakich zasadach będzie ona funkcjonować ponieważ nie widniała ona w moich produktach na koncie. Po 2 miesiącach bez odzewu zminusowano moje konto na kwotę 5000z bez żadnej informacji. Po czym poinformowano mnie że linia się skończyła a ja stałem się dłużnikiem i moje dane wysłano do BIK. Zrobiono ze mnie dłużnika. Nie dano możliwości odnowienia linii ani zmienienia produktu na inny. odchodzę w trybie natychmiastowym zamykam konto i głoszę wszędzie że to niepoważna firma.
    Zaletybrak
    Wadybrak obsługi klienta, brak kontaktu z klientem, nieprzeszkoleni pracownicy, niekompetencja, oszukiwanie klientów
  • ~sg - spółka / 2022-01-11 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poniższym, czujemy się okradzeni. Pekao zachowało się w sposób ch...ki i przebiegły by wyłudzić od byłych Klientów IdeaBank jak najwięcej. Ci Złodz... bo inaczej ich nie można nazwać w ciągu miesiąca pobrali już 250 zł w kilku automatycznych pobraniach z konta spółki. Uważajcie na bank PEAKAO! Mam konta w innych 3 bankach i też nie są to ideały ale żaden tak perfidnie i bezczelnie z uśmiechem na twarzy nie "robi w konia" swoich Klientów narażając ich na ogromne koszty. W ideaBanku nie płaciliśmy nawet 20 zł miesięcznie a teraz 250!!! Wypowiadamy umowę natychmiastowo i będziemy tą historię opowiadać wszystkim tak by Pekao straciło wielu wielu potencjalnych Klientów. Polecam każdej w ten sposób oszukanej osobie opowiadać o tym na każdym kroku. W opinie tego typu rzadko kto wchodzi, może dopiero wtedy kiedy sam da się nabrać.Najskuteczniejsza jest poczta pantoflowa. Pozdrawiam serdecznie i na ten nowy 2022 rok życzę Pekao upadłości :) aby bank Pekao przejęła inna rzetelniejsza instytucja.
  • ~Właściciel Spółki z o.o. / 2022-01-10 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto w PEKAO mam przymusowo - przejęto IDEA BANK w którym miałem konto. W Idea Bank miałem wszystko darmowo. 0zł za konto, 0zł za przelew, więc było to moje główne konto spółki i to tam trzymałem środki.

    Po przymusowym przeniesieniu konta - okazało się, że moje konto trafiło do bardzo nieprzychylnego środowiska softwerowego - nie wiadomo gdzie co jest - nawet wyciągi są od jakiegoś dnia w miesiącu a nie od pierwszego!!

    Przestałem trzymać środki w tak nieprzychylnej przestrzeni i nagle okazało się, że na koncie mam -127zł!
    Nie mam karty do tego konta i nikt poza mną nie ma dostępu. Pomyślałem, że Ktoś się włamał ale gdy ochłonąłem, że to zbyt mała suma by Komuś chciało się mnie okradać okazało się, że to bank pobiera opłaty ponad 60zł/miesiąc za prowadzenie pustego konta i sam mnie zadłuża. Nie podpisywałem z tym bankiem nigdy żadnej umowy na prowadzenie płatnego konta - mam umowę na konto darmowe z Idea Bank.

    Natychmiat zamknąłem jedno z 3 moich kont w tym banku. Poprostuję informacje dla kontrachentów i zamykam moją obecność w tym softwarze
    Zaletybrak
    Wady- wysokie opłaty
    - o 22:00 infolinię na cały świat obsługuje dwóch konsultantów - na całą Polskę i Świat (informacja od konsultanta gdy udało mi się dodzwonić po ponad 40 minutowym oczekiwaniu)
  • ~Adam / 2022-01-10 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Z bankami mam do czynienia od jakiś 30 lat, ale ten bank to PORAŻKA po prostu mega. Mam przymusowo przeniesiony kredyt z IDEA BANKU i wszędzie była informacja, że raty trzeba wpłacać samemu więc wpłacałem... A dzisiaj mi pobrało z rachunku... WTF !!!!???? Więc najpierw wpłaciłem z innego banku, a teraz pobrało z rachunku w PEKAO.... Od początku grudnia próbowałem się dodzwonić na infolinię. Nigdy się nie udało ! Wiadomości bez odpowiedzi. Np. spłata minimalny kredytówki 3x wyższa niż w IDEA i nic się nie zmienia - suma ta sama. Jest jeszcze wiele więcej takich spraw, ale nie chce mi się nawet pisać. Brawo PiS - przejęliście bank prywatny, zastąpiliście na siłę państwowym jak tu ludzie piszą z czasu PRL... Brakuje po prostu słów na to jak zły jest ten bank.
    ZaletyNIC
    WadyWSZYSTKO
  • ~firma / 2022-01-06 21:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Po tym jak zlikwidowano IdeaBank otrzymałem konto w Pekao SA. Pierwsze co mnie spotkało w tym banku to opłata za każdy przelew do innego banku 1 zł, ba ten bank chce by płacić im nawet za przelewy wewnętrzne aż 70 groszy. Czaicie, nikt nie wpisuje tego ręcznie, wszystko robi automat a ten Bank chce by mu za to płacić. Dodatkowo nie poinformował mnie ten bank, że jakiekolwiek opłaty będą.
    ZaletyNie poznałem albo nie ma względem innych banków
    WadyWysokie opłaty bankowe dla firm
  • ~DXone / 2022-01-04 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku lat ten Bank zszedł na psy. Wysyłasz polisę ubezpieczeniową, do kredytu hipotecznego, a oni, że nie ma cesji bo zmieniła się nazwa ubezpieczyciela. Nazwa zmieniła się 3 lata temu - wcześniej im to nie przeszkadzało (w końcu się kapnęli). Oczywiście po cesję do oddziału, niby wszystko załatwione, dokumenty prześlą, a tu zonk, na wigilię pismo, że nie złożona polisa - i straszenie wypowiedzeniem umowy. Chyba ją zgubili, ciekawe podejście do RODO. Dzwonisz na infolinię 10 min czekania, a jedyna rada "pomocnego" Pana - to trzeba iść do oddziału, to po co ta infolinia? Pan na niej ma "w dupie" moją prośbę o sprawdzenie w oddziale Banku. Nie, ma to zrobić za nich klient. Chyba nie mają pieniędzy na e-maile i faksy do swoich oddziałów. Także jak mi się trafi lepszy kredyt to ich z radością pożegnam.
    Wadywszystko
  • ~Zaaz / 2022-01-04 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    ... niestety nie polecam banku PEKAO.... ratę kredytu podwyższają co miesiąc.... mam u nich 2 gotówkowe, jednak tylko jeden co miesiąc idzie w górę...i to ten wyższy....co za ironia!... żaden bank co miesiąc nie podwyższa rat!!!....nigdy więcej!!!
    ZaletyBrak
  • ~Syl / 2022-01-04 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    NIe polecam kredytu hipotecznego. Zainteresowanie Klientem konczy sie na etapie podpisania umowy kredytowej.
  • ~naprawcie swoj mozg pekao / 2022-01-04 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam banku. bank naliczył mi opłatę bankową, a rzekomo konto dla młodych ma być za darmo. nie polecam mbank lepszy. G***o i tyle!!
  • ~Zadowolony klient. / 2022-01-03 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdroższy bank dla firm jaki znam. Cennik z górnej półki a ofertą i obsługa z dolnej. Jeżeli ktoś ceni swój czas i swoje nerwy to polecam omijać ten bank szerokim łukiem. Konkurencja jest przed nimi o lata świetlne... Żenada
    ZaletyBrak
    WadyObsługa. Czas reakcji na zgłoszenie sprawy. Cennik. Bank z czasów PRL-u.
  • ~Zuzanna / 2022-01-03 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Mniej niż 0! Kompletna porażka! Jeśli ktoś zastanawia się nad założeniem konta w tym banku to odradzam.
  • ~Paweł / 2021-12-31 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przeniesieniu (nacjonalizacji) z ideabank opłaty, opłaty, opłaty... Kasują za wszystko, nawet za przelew wew.
    Pomoc nie istnieje - wysłałem 3 wiadomości przez ich panel obsługi klienta - wszystkie bez odpowiedzi od tygodni...
    Zaletybrak
    Wadywszystko!
  • ~Kabo / 2021-12-30 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa to jakaś porażka. Zmiana najprostrzej rzeczy urasta do astronomicznych rozmiarów. Blika nie dało się założyć (3h w oddziale) bo niby numer zagraniczny ale w innym banku jak już uwolniłam się od tego jakoś bez problemu się dało z tym samym numerem. Kolejki to kas czy obsługi to standard. Pani w kasie widzi, że sznur ludzi to wypytuje klientów o jakieś nie istotne rzeczy, które można uzupełnić jak nie będzie tylu klientów ale nie lepiej rozciągnąć średni czas obsługi jednego klienta do godziny. Potrzebują 10 dni na dosłanie pinu do zablokowanej karty i nie da się tego załatwić w oddziale od ręki. Przypominam, że mamy XXI wiek i nie ma czegoś takiego jak nie da się szczególnie w tak prostej sprawie. Słowem nie jest to bank dla ludzi. Drogi, obsługa rodem z komuny z takim też nastawieniem do klienta i praktycznie nic nie da się załatwić. Na szczęście to już nie mój problem. Przegięli z tymi 10 dniami na dosłanie pinu. Aplikacje mobilne też mają słabe.
    Wadyprocedury, obsługa i poziom poniżej krytyki
  • ~Agnieszka / 2021-12-29 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kiepski bank obsluga porazka .Stoisz 30 minut pid bankiem 30 minut w srodku podchodzisz do okienka a pani kasjerka ze ona waluty euro nie wyplaca i co kur...? stac do drugiej kasy ..i to nie pierwszy raz .Badz wychodzi z klientka do bankomatu ok. Ale stac z nia w kolejce 15 minut do tego bankomatu to juz kpina .Zmieniam bank bo nerw juz brak
    ZaletyBral
    WadyZa duzo by pisac
  • ~Marek / 2021-12-29 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wogole nie jest pomocny , w razie problemów czy awari bankomatu trzeba prosic o pomoc gdzie z wielką lasko ktos odpisze i mało tego skieruje do innej osoby zamiast rozwiązać problem , dział pomocy jakich kolwiek reklamacji jest tragiczny ci ludzie nie powinni tam pracować
  • ~Kruffka / 2021-12-28 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodzieji, mimo przedstawionej w terminie polisy na hipoteke, pobierają sobie sami za drugą polisę, nie chcą ,zwrocic pieniedzy a na infolini typ smieje mi się w twarz że mogę miec nawet 4 polisy- tak wyglada Polski Bank S.A. po nacjonalizacji PISu, kiedys nie do pomyślenia.
  • ~Ania / 2021-12-28 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesiecy mam pobierane oplaty za karte kredytowa mimo ze miala byc za 0 i mimo ze karta zostala juz zamknieta (byla warunkiem kredytu). Pracownicy nie potrafia rozwiazac problemu, konto zamkniete a dalej oplaty sa pobierane w wysokosci 99zł. Kpina jakas, miesiac w miesiac pisanie reklamacji, czas rozpatrzenia-miesiac. Stanowczo odradzam, nie warto psuc sobie nerwów.
    WadyOrganizacja, pobieranie niemalych oplat za zamkniete konto, ciagle reklamacje
  • ~Diabolo / 2021-12-28 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei. Pieniądze ukradzione przez wpłatomat a oni mają to w dupie, koniec, przenoszę konto firmowe
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929