strona 43 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
-
~EM / 2019-09-26 15:12
Obsluga klienta na najnizszym poziomie z jakim sie do tej pory spotkalam - w glowie sie nie miesci! Zero dobrej woli pracownikow. Oddzialy w Nowym Targ to szczyt nieprofesjonalnego podejscia do klienta. -
-
~EM / 2022-10-05 18:25
Zablokowali monego ojca kin to na ktore wplywa emerytura. Nie mozna z nikim sie porozumiec. Pracownicy jak roboty. Kwote nie zablokowana mozna tylko pobrac w oddziale... A co zrobic jak sie jest za granica????? -
~emerytka / 2020-03-25 22:40
Część oddziałów w Łodzi zamkniętych. Na stronie banku dostaję informację o otwartych oddziałach położonych najbliżej mojego miejsca zamieszkania, jestem w grupie ryzyka zakażenia koronawirusem. Jadę z Bałut na ul. Piotrkowską, tutaj bank miał być otwarty. Niestety jest inaczej. Nie mogę pobrać pieniędzy. ZaletyżadneWadyTylko same wady -
~Emerytka / 2024-04-08 12:27
24 lutego 2024 bankomat banku Pekao SA nie wydał mi pieniędzy. Telefon spod bankomatu został zignorowany a po dwóch tygodniach, gdy otrzymalam wyciąg, okazała się że wypłata została zaksięgowana. Złożyłam reklamację ale potraktowano mnie jak kłamcę , jak osobę próbującą wyłudzić od banku pieniądze. Klientką tego banku jestem od czasów PBG czyli ponad 30 lat. Jestem wiekową już emerytka i potraktowanie mnie jak zlodziejke, bardzo zabolało. Bardziej ufają firmie z ulicy, która obsługuje bankomaty, niż klientce, której pieniędzmi obracają. Wynoszę się z tego Banku oraz Biura Maklerskiego gdzie mam akcje i przenoszę do innego Banku, który promocyjną kwotą 600 zl oraz lokatą o wysokim oprocentowaniu, zrekompensuje mi tę STRATĘ. PODLI ludzie w tym PEKAO SA. Adwokatka u której byłam, powiedziała mi że miała podobna przygodę z bankomatem innego banku ale tanten Bank natychmiast zwrócił jej nie wypłacone pieniądze a kwota była znacznie wyższa.
Wszystkim odradzam ten bank, ponieważ ich bankomaty ulegają permanentne awarii, a obslugyluje hę firma zewnętrzna, której nie wiadomo czy można ufać.ZaletyBrakWadyStarych klientów traktują z nonszalancją i brakiem empatii. -
~emi / 2020-06-04 15:21
50%placówek zamkniętych, człowiek korzysta z wpłatomatu , odciąża te leniwe, powolne kasjerki, a jeszcze dowalą prowizje, żenada Zaletynie widzęWadyza mała rubryka -
~Emil / 2023-02-17 20:26
Po założeniu konta Nie działa funkcja Blik. konsultant brak wiedzy!!! Dziadowski Bank brak profesjonalizmu! Po wizycie w banku PKO SA Kłodzko żenada i brak pomocy ze strony pracowników niby banku PKO SA Kłodzko!!! Jedna pani do drugiej ona nie wie, nie pomoże WadyBrak profesjonalizmu i kompetencji pracowników Banku PKO SA Kłodzko -
~Emil / 2023-06-07 06:07
Pekao najgorszy bank z którym miałem do czynienia pobierają pieniądze z konta za nic reklamacja 22 dni czekasz. Wczoraj wpłatomat wciągnął pieniądze i zamiast dać kartkę że jest awaria to nic w oddziale nie zrobili. Nie polecam omijaj z daleka ten bank. -
~Emilia / 2020-04-23 23:03
Dawno nie spotkałam się z taką arogancja, brakiem wiedzy i powolnym działaniem jak w tym banku. Założyłam tam dziś konto, byłam już w 2 placówkach i w żadnej nie dostałam jasnych informacji na jakikolwiek temat. Panie odpowiadały na moje pytania bardzo arogancko, nie wiem czy dlatego że jestem bardzo młodym klientem, czy po prostu już tak mają z natury. Absolutny brak profesjonalizmu. Dodam tylko, że posiadam konta też w innych bankach i w żadnym innym nie spotkałam się z tak okropną i "nieogarnietą" obsługa. Konto założyłam tak naprawdę pod dużą presją Pani z banku, wcześniej tłumacząc jej że nie mam na to czasu. Niestety uległa presji I szczerze żałuję, przy najbliższej okazji usunę je I więcej moja stopa nie dostanie w tej placówce. -
-
~Emilila / 2024-02-21 17:21
Otwierasz konto online! Zamknąć musisz w okienku w banku! W banku zawsze czekasz! Na 6 stanowisk jest 1 pracownik! Żeby zamknąć konto czekałam 1,5 h! Kontakt z bankiem online utrudniony! Nie jest to bank dla ludzi młodych!
Nie wypłacają obiecanych premii i nagród za spełnione warunki promocji -
~Eryk / 2019-09-02 17:09
Obsługa banku żenująca, zero kompetencji wiedzy, głośnie pogaduszki przy klientach, Nie polecam nikomu tego banku ZaletyŻadneWadyWszystko -
~eurekaab / 2013-05-20 21:47
Bank Pekao ???? DRAMAT!!!!! Wzięłam tam kredyt hipoteczny bo było najtaniej ale oczywiście zmusili mnie do otworzenia konta. Otworzyłam, bo i tak mam w innym banku i z tamtego korzystam. Plan był taki-wpływa pensja i w tym samym dniu wypływa. Ale doszłam do wniosku - mam, to może będę używać? No i się zaczęło.... Usiłowałam wprowadzić przelewy zdefiniowane. Co przelew to telefon z infolinii - bo przecież klient debilem jest i nie wie co czyni. A żeby tego było mało - to panienka każe się logować do teleserwisu numerem klienta i pinem a potem dawaj mnie przepytywać - z kim rozmawia, adres, pesel, nazwisko panieńskie matki... Jak już to mieliśmy za sobą pytania czy to nie do działalności gospodarczej (bo klient nie dość że debil to jeszcze oszust), czy jakieś fiszki mi wyskakiwały i czy napewno dobry numer rachunku podałam.A skąd mam wiedzieć jak już ten inny bank wylogowałam???? Postanowiłam być twarda i przelew za przelewem robię za każdym razem konsultantowi wspominając co o takim banku myślę. Ja tam do biedaka nic nie mam bo on tam tylko pracuje za marne grosze ale żyję w przekonaniu, że po coś te rozmowy są nagrywane... Przy trzecim przelewie pekao się poddało. Nie zadzwonili a ja nie mam zatwierdzonej definicji...
JAK NAJDALEJ OD TEGO BANKU.....Zaletybrak!!!!!!!!!Wadywszystkie stwierdzone wyżej i wiele innych, o których jeszcze nie wiem -
~Ewa / 2019-10-23 14:40
Katastrofa, co innego piszą, co innego robią. Tysiące reklamacji, których rozpatrywanie trwa i trwa. Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tym bankiem -
~Ewa / 2020-04-21 18:44
nowe pekao 24 masakra, nie jest przyjazne dla klienta, nie wiem jaki był zamysł tego produktu Zaletynie widzę zaletWadynie przyjazne dla klienta -
~Ewa / 2021-02-06 12:17
Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak beznadziejną obsługą klienta - trzeba prosić się aby łaskawie chcieli obsłużyć, odsyłają do innych placówek, a na pół godziny przed zamknięciem to już nie ma mowy aby cokolwiek załatwić. Sami pracownicy przyznają, że poziom obsługi jest tak niski, dlatego że ludzie odchodzą i nikt nie chce u nich pracować. Nigdy więcej żadnej współpracy z tym bankiem. WadyObsługa klienta praktycznie nie istnieje, odsyłają klientów do innych placówek byleby się ich pozbyć. Bardzo ciężko jest cokolwiek załatwić, odradzam jakąkolwiek współpracę z tym bankiem. -
~Ewa / 2021-03-26 16:31
Masakra nigdy wiecej!!! zlodzieje i bandyci nie polecam Wadywszystko -
~Ewa / 2021-09-18 10:54
Dramat, po ustanowieniu hipoteki w kredycie hipotecznym nie można doprosić się zmniejszenia oprocentowania. Pobierają zawyżone odsetki i na żadną korespondencję nie reagują. Zaletynie występująWadybrak kontaktu, pobieranie zawyżonych odsetek, wypisywanie idiotyzmów np. że ma złożyć wniosek o obniżenie oprocentowania po ustanowieniu hipoteki, bezkarność -
-
~Ewa / 2022-07-21 14:26
Obsługa w banku jak za czasów PRL, kłania się brak jakichkolwiek szkoleń. Ale wiadomo ryba psuje się od głowy. Pracownicy u działający kredytów nie mają elementarnej wiedzy. Bank rozpatruje reklamacje ok. 60 dni. Aplikacja i strona Pekao24 tragiczna a użytkowaniu, brak szybkich przelewów. Średniowiecze. ZaletyŻadnychWadyZa mało miejsca na wymienienie wszystkiego -
~Ewa / 2023-08-22 10:50
Brak zalet, długie terminy na wszystko, zapewne po to, by pobierać dodatkowe pieniądze, bo to jest jedyny powód. Dlaczego nie można od razu zrealizować dyspozycji przy okienku? Papierologia, biurokracja, bezsensownie długie terminy i brak pracowników. Niekompetentni. -
~Ewa / 2023-10-10 19:30
Odradzam. Jeśli chcecie zaoszczędzić sobie wstydu i kłopotów radzę wybrać inny bank. Od 2021 roku to co się dzieje z tym bankiem to porażka. Bez uprzedzenia potrafią "zamknąć" kartę. Nie, nie zablokować, bo do zablokowania trzeba mieć podstawy. Po prostu zamknąć, bo będą wymieniać na nową. Nowej jednak bank nie dostarczył. Na infolinii czas oczekiwania ponad pół godziny, żeby dowiedzieć się, że konsultant nic nie może. Na pytania wysyłane przez pocztę wewnętrzną zamiast rzeczowych odpowiedzi wysyłane są propozycje pożyczek. Reklamacje zawsze rozpatrywane bez ładu i składu. Odnoszę wrażenie, że nawet nie są czytane. Żałuję, że dopiero teraz podjęłam decyzję o zamknięciu konta, bo powinnam to zrobić już dawno. ZaletyKonto oszczędnościowyWadynierzetelność, pomyłki w adresie, brak dostarczania kart w terminie, liczne telefony z reklamami pożyczek, każdy sms z kodem do płatności internetowych dodatkowo płatny, brak pomocy ze strony konsultantów na infolinii, bardzo długi czas oczekiwania na połączenie. -
~Ewa / 2023-10-12 19:33
Obsługa na bardzo niskim poziomie- nieuprzejma, mało pomocna, wrażenie jakby pracowała za karę. ZaletyBrakWadyWiększość spraw trzeba załatwiać osobiście w banku, zawsze są kolejki. Mało intuicyjna bankowość elektroniczna, słaba oferta ale największy minus za obsługę na bardzo niskim poziomie.
strona 43 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »