Wadywszystko
strona 43 z 79
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
-
~DXone / 2022-01-04 12:51Ocena: 1.00 / 5
Od kilku lat ten Bank zszedł na psy. Wysyłasz polisę ubezpieczeniową, do kredytu hipotecznego, a oni, że nie ma cesji bo zmieniła się nazwa ubezpieczyciela. Nazwa zmieniła się 3 lata temu - wcześniej im to nie przeszkadzało (w końcu się kapnęli). Oczywiście po cesję do oddziału, niby wszystko załatwione, dokumenty prześlą, a tu zonk, na wigilię pismo, że nie złożona polisa - i straszenie wypowiedzeniem umowy. Chyba ją zgubili, ciekawe podejście do RODO. Dzwonisz na infolinię 10 min czekania, a jedyna rada "pomocnego" Pana - to trzeba iść do oddziału, to po co ta infolinia? Pan na niej ma "w dupie" moją prośbę o sprawdzenie w oddziale Banku. Nie, ma to zrobić za nich klient. Chyba nie mają pieniędzy na e-maile i faksy do swoich oddziałów. Także jak mi się trafi lepszy kredyt to ich z radością pożegnam. -
-
~Dżast Me / 2023-05-10 18:49Ocena: 1.00 / 5
Blokują przelewy na większą kwotę z informacją, że oddzwonią- nie oddzwaniają. Śladu po przelewie brak. Nie można dodzwonić się na infolinię. 18 groszy za minutę a z automatem rozmaiwa się 1o minut po to, zeby i tak potem nikt nie odebrał. Okropni są. Zabieram od nich własne pieniądze. -
~EB / 2019-07-16 15:26Ocena: 1.00 / 5
Ostatnio miałam wątpliwą przyjemność,korzystać z nieuprzejmości i całkowitej niekompetencji młodej pani pracującej przy stanowisku obsługi.Pomagałam starszej pani,która chciała założyć konto na które spływała by emerytura ,była wcześniej zachęcana i obiecano ,że bank wszystkim się zajmie.Otóż nie.Starsza Pani nie znała adresu ZUSu więc pani obsługująca była poirytowana /choć ten adres wystarczyło wyszukać w internecie/.Powiedziałam ,że weżmiemy do domu i wypełnimy ,w odpowiedzi usłyszałam ,że będziemy musiały sobie wszystko same załatwiać.Myślałam ,że w interesie każdego banku jest pozyskiwanie klientów a nie zniechęcanie ich już we wstępnej rozmowie.Starsza Pani założy w końcu konto ale już w innym banku. WadyObsługa klienta -
~EBK / 2021-08-07 12:00Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na naszej szerokosci ! Z czyms podobnym jeszcze sie nigdy nie spotkalam. Po przejeciu IDEA proponuja ich klientom np % za przeniesienie konta. Zalewaja klientow IDEA SMS/ami i emailemi , a jesli masz pytania zadzwon na infolinie. Problem z tym , ze infolinia nie laczy z konsultantem, zato jak mantre powtarza info i muzyczke mozna sluchac w nieskonczonosc. Formularze kontaktowe pozostaja bez odpowiedzi, zas na czacie tez nie pomoga, bo nie maja dostepu do emaili. Nawet pisma rzecznika klienta na nic sie zdaja.
Przejli IDEA BANK, ale pomineli dobra obsluge klientaZaletyZadneWadymasa -
~Edward / 2024-11-09 15:25Ocena: 1.00 / 5
Czytają reklaamacje bez zrozumienia, odpowiadają szablonami W wyniku błędu technicznego wysłali dwa przelewy. Wina klienta.Osoby zatrudnione beż znajomosci języka polskiego, Opowiadają bez sensu na pytania. Sprawdza się nie musisz mieć odpoeiedniego wykształcenia, aby u na pracować - MBW.
WadySzablonowość -
~edyta / 2020-04-01 15:35Ocena: 1.00 / 5
Tempo w jakim księgujecie przelewy przychodzące woła o pomstę do nieba! pieniądze w dziobie niesie chyba gołąb pocztowy. Kasa, która powinna być na koncie przy pierwszej sesji o 11 na koncie jest o 18, jak się ma szczęście. Co przez ten czas dzieje się z pieniędzmi? Nie polecam absolutnie nikomu. -
~Edyta / 2020-06-08 17:07Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj wasz bankomat wciągnął mi kartę oczywiście też waszego banku ale niestety tej karty odzyskać nie mogę! Uważajcie bank PKO s.a nie obsługuje swoich bankomatów, robi to firma zewnętrzna i tym sposobem zostałam bez karty i muszę wyrobić nową, to chore!! -
~Edyta / 2021-06-18 15:19Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na świecie. Zamykają konta bez żadnego powodu i bez uprzedzenia blokując tym samym środki na koncie! Trzeba się użerać żeby odzyskać własne pieniądze!!!!
Infolinia odsyła do doradcy, doradca odsyła do siedziby banku gdzie mówią, że nie mają już doradcy, a pani dyrektor nie kwapi się zejść do klienta. Po ra żka!!!!ZaletyZeroWadyWszystko -
-
~Edyta / 2022-12-14 13:02Ocena: 1.00 / 5
masakra!!! omijać szerokim łukiem, mam konto firmowe w tymże pseudo banku, chciałam zwiększyć limit wypłat na karcie, ale UWAGA, Pani z banku stwierdziła, że sama nie mogę podjąć tej decyzji, musi wyrazić zgodę dyrektor banku, kpina! -
~Edyta / 2022-12-15 08:18Ocena: 1.00 / 5
Omijać szerokim łukiem, obsługa klienta nie istnieje w tym banku. Nie ma sensu się denerwować jest tyle innych banków, a z tego uciekać i nigdy nikomu nie polecać ZaletybrakWadyobsługa klienta, oferta, jakość, opłaty -
~Eilif / 2023-05-16 19:51Ocena: 1.00 / 5
Jestem uwięziony z tym bankiem z kredytem hipotecznym. Niestety nie ma wszystkich opcji spłacania kredytu, które są napisane w umowie, ponieważ aby skorzystać z niektórych opcji wymyślają dodatkowe utrudnienia, ponowne badanie zdolności.
Nadpłaciłem ostatnio kredyt chciałem zmniejszyć kwotę raty kredytu a dostałem info że zmniejszenie raty spowoduje zwiększenie raty. (Totalny absurd)ZaletySłaby bank i bardzo słabe wsparcie po podpisaniu kredytu
Przed podpisaniem umowy bardzo miała i pomocną obsługaWadyBrak wszystkich opcji spłaty kredytu
Utrudnianie opcji spłacania kredytu
Długi czas odpowiedzi, czekałem ponad 30dni na odpowiedzi i przeciągali odpowiedz jak długo było to możliwe z ich strony
Dużo reklam w aplikacji
Masowe wciskanie dodatkowych usłóg
Niekompetentna infolinia internetowa, nie mają uprawnień i nic nie wiedzą, strata czasu -
~elena / 2023-12-06 14:26Ocena: 1.00 / 5
nie da się ponownie założyć konta online, jeżeli było kiedys juz zakładane. Trzeba isć do oddziału. Bez sensu. Aha, zamknąć tez można tylko w oddziale (konto premium) ZaletynicWadytopornosc, NIE POLECAM -
~Eleonora / 2024-06-06 14:42Ocena: 1.00 / 5
Jak nie chcesz być okradziony przez bankomaty tego Banku obsługiwane przez jakąś prywatną firmę, to uciekaj od tego banku jak najdalej. Pieniędzy ci nie zwrócą i będą insynuowac że chcesz od nich je wyłudzić. Ten bank to TRAGEDIA. DRAMAT. ZaletyZero zaletWadyZłodziejskie bankomaty -
~Eliza / 2023-08-22 12:28Ocena: 1.00 / 5
Bardzo długie kolejki , czas oczekiwania do kasy ponad godzina . ZaletyBrakWadyCzas , brak wygody i klimatyzacji . -
~Elżbieta / 2022-06-13 13:17Ocena: 1.00 / 5
Ten Bank to totalne dno. Obsługa fatalna, niekompetentna. Patrząc z boku, wygląda to tak: Potrafią wlepić tylko kredyt naiwnym i na tym kończy się ich praca. Jeśli chcesz się coś dowiedzieć, zapomnij. Bankomatów mało po Polsce, jak są to awaria, żeby wpłacić pieniądze w banku płaci się kolosalną prowizję. Totalny bałagan w dokumentacji i brak kompetencji na każdym kroku. Nic nie można załatwić. Robią problemy ze wszystkiego. ZaletyBrakWadyLekceważące podejście do klienta, niekompetentna obsługa, brak bankomatów, a jak już są to zazwyczaj mają awarie, totalne dno, po reklamacji za chamską obsługę nawet nie upomniano pracownika... i jeszcze wiele innych .. -
~EM / 2019-09-26 15:12Ocena: 1.00 / 5
Obsluga klienta na najnizszym poziomie z jakim sie do tej pory spotkalam - w glowie sie nie miesci! Zero dobrej woli pracownikow. Oddzialy w Nowym Targ to szczyt nieprofesjonalnego podejscia do klienta. -
-
~EM / 2022-10-05 18:25Ocena: 1.00 / 5
Zablokowali monego ojca kin to na ktore wplywa emerytura. Nie mozna z nikim sie porozumiec. Pracownicy jak roboty. Kwote nie zablokowana mozna tylko pobrac w oddziale... A co zrobic jak sie jest za granica????? -
~emerytka / 2020-03-25 22:40Ocena: 1.00 / 5
Część oddziałów w Łodzi zamkniętych. Na stronie banku dostaję informację o otwartych oddziałach położonych najbliżej mojego miejsca zamieszkania, jestem w grupie ryzyka zakażenia koronawirusem. Jadę z Bałut na ul. Piotrkowską, tutaj bank miał być otwarty. Niestety jest inaczej. Nie mogę pobrać pieniędzy. ZaletyżadneWadyTylko same wady -
~Emerytka / 2024-04-08 12:27Ocena: 1.00 / 5
24 lutego 2024 bankomat banku Pekao SA nie wydał mi pieniędzy. Telefon spod bankomatu został zignorowany a po dwóch tygodniach, gdy otrzymalam wyciąg, okazała się że wypłata została zaksięgowana. Złożyłam reklamację ale potraktowano mnie jak kłamcę , jak osobę próbującą wyłudzić od banku pieniądze. Klientką tego banku jestem od czasów PBG czyli ponad 30 lat. Jestem wiekową już emerytka i potraktowanie mnie jak zlodziejke, bardzo zabolało. Bardziej ufają firmie z ulicy, która obsługuje bankomaty, niż klientce, której pieniędzmi obracają. Wynoszę się z tego Banku oraz Biura Maklerskiego gdzie mam akcje i przenoszę do innego Banku, który promocyjną kwotą 600 zl oraz lokatą o wysokim oprocentowaniu, zrekompensuje mi tę STRATĘ. PODLI ludzie w tym PEKAO SA. Adwokatka u której byłam, powiedziała mi że miała podobna przygodę z bankomatem innego banku ale tanten Bank natychmiast zwrócił jej nie wypłacone pieniądze a kwota była znacznie wyższa.
Wszystkim odradzam ten bank, ponieważ ich bankomaty ulegają permanentne awarii, a obslugyluje hę firma zewnętrzna, której nie wiadomo czy można ufać.ZaletyBrakWadyStarych klientów traktują z nonszalancją i brakiem empatii. -
~emi / 2020-06-04 15:21Ocena: 1.00 / 5
50%placówek zamkniętych, człowiek korzysta z wpłatomatu , odciąża te leniwe, powolne kasjerki, a jeszcze dowalą prowizje, żenada Zaletynie widzęWadyza mała rubryka
strona 43 z 79
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
