Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Mam tam kredyt hipoteczny i za każdym razem jak próbuję go nadpłacić muszę dwukrotnie odwiedzić oddział (raz na złożenie dyspozycji i drugi na podpisanie aneksu). Nadpłata to złożenie dyspozycji 7 dni do przodu (ponoć to czas na przesłanie pocztą listu z dyspozycją do innego oddziału). Każda wizyta jest jak cofnięcie się w czasie o kilkadziesiąt lat: długie kolejki, niemiła obsługa, mnóstwo papierologii, biurokracji, za każdym razem ktoś ręcznie sprawdza warunki mojej umowy i po kilku minutach czytania mówi, że spełniam warunki niepłacenia prowizji. Telefonów w placówkach nie odbierają. Klient jest intruzem i "dobrze by było, żeby pan sobie poszedł i złożył dyspozycję nadpłaty w oddziale, w którym pan brał kredyt".
Zaletybrak
Wadydramaytczna obsługa,
tony papieru,
zbędne wielokrotne wizyty
~Ryszard / 2022-02-08 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Wziąłem kredyt w pko sa I musiałem zmienić bank. Poważny błąd. Lepiej nie brać tam kredytu. Głęboka komuna, papierologia i biurokracja , trudny kontakt, drogie opłaty. Myślę żeby przenieść mój kredyt do innego banku bo już nie wytrzymuję. Co chwilę coś nie działa, a skontaktować się z infolinią to jak wygrać w totka.
ZaletyDają kredyt,
WadyAplikacja, opłaty, biurokracja, utrudnienia w kontaktach, nieudolność linii wsparcia, małe możliwości peo pay np szybsza spłata (trzeba aneks do umowy żeby szybciej spłacać)
~Przemysław / 2022-02-07 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Dramat
Mam konta w 6 bankach ale tak żenującej i dramatycznej obsługi klienta nie widziałem. Dzwonie na infolinie to mnie odsyłają, że mam sobie poszukać oddziału i że może tam mi pomogą.
do tej pory konto miałem w Idea banku ale niestety zmusili do przeniesienia
~John Wick / 2022-02-07 11:04
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, aż szkoda się rozwodzić nad szczegółami bo KAZDA sprawa jaką miałem z nimi to porażka. Banda niekompetentnych kretynów i kretynek.Kontakt telefoniczny zerowy, żeby dowiedzieć się ile zostało do spłaty kredytu hipotecznego trzeba przyjść osobiście,czyli mam przylecieć z Australii żeby to sprawdzić.
Że to bagno jeszcze funkcjonuje to jakiś cud.
~Marek / 2022-02-07 09:03
Ocena: 1.00 / 5
Brak slow co za d….. tam pracują , zabral pieniądze wpłatomat i miesiącami jeden na drugiego zrzucają kto ma rozwiązać ten problem , po długim czasie proszenie żeby oddali moje pieniądze słyszę „ mamy ileś dni na odddanie , po ustalonym terminie słyszę ze termin przesunęli znowu o miesiąc
Brak slow nie polecam tego banku
ZaletyWcale
WadyZero jakiej kolwiek spójności między pracownikami każdy mówi co innego jeśli problem sie pojawia
~MHD / 2022-02-04 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Trudny kontakt, brak możliwości na uzyskanie odpowiedzi dotyczących własnych produktów. Rozmowy przełączane od jednej osoby do drugiej, na koniec informacja że ktoś się ze mną skontaktuje w ciągu kilku minut. Minęło kilka dni. Drakońskie warunki, zmiana ich bez dokładnej informacji. Po spłacie karty przez aplikację pieniądze się księguję po kilku dniach!!!, jeszcze kilka dni później nie widać aktualizacji wskazującej aktualne zadłużenie i minimalnej kwoty do spłaty. Brak wskazanego terminu spłaty. Jak dla mnie celowe zagranie wprowadzające w błąd. Jak Idea Bank był Bankiem Złodziejskim tak przejął go jeszcze większy złodziej. Podzielam wszystkie negatywne opinie o tym banku. Dążę do jak najszybszego zakończenia współpracy z taką instytucją. Nie polecam i odradzam!!!!!!!!
~Anna / 2022-02-03 08:26
Ocena: 1.00 / 5
Po 6 latach współpracy dwóch kredytach hipotecznych stwierdzam że to jest naprawdę bardzo słaby bank. Nie polecam nikomu. Staroświeckie podejście do każdej sprawy, obsługa klienta bez kompetencji i chęci pomocy (wprowadzającą celowo w błąd) oraz produkty które nie są tymi najlepszymi. Przebicie się w prostej sprawię kończy się wielokrotnie staniem w długich kolejkach przed Okienkiem bo "internetowo tego Pani nie załatwi" Ja mamo wielu prób mam dość.
~Ola / 2022-02-02 18:50
Ocena: 1.00 / 5
po moich dzisiejszych i wcześniejszych doświadczeniach w mojej ocenie to najgorszy bank, w jakim miałam nieszczęście trzymać moje pieniądze. 31.12.2021 r. złożyłam wypowiedzenie umowy rachunku bankowego. Okres wypowiedzenia 1 m-c. 2.02.2022 - chciałam wiedzieć dlaczego nie przelali środków, co zostały na rachunku na wskazane w wypowiedzeniu konto. Na infolinii dowiedziałam się, że oni nadal uważają, że jestem ich klientem i nie przyjmują do wiadomości, że zrezygnowałam z ich usług, bo byłam bardzo niezadowolona. Mam pójść do banku, w którym złożyłam wypowiedzenie i wyjaśnić dlaczego umowa się nie zakończyła. Żądam wyjaśnienia tej sprawy
Zaletybrak
Wadysame
~ola / 2022-02-02 12:25
Ocena: 1.00 / 5
jak można mieć tyle ukrytych opłat? od lat pilnuję tego w innych bankach i nie są one tak chamskie i nielogiczne jak w tym banku. jak można we współczesnym świecie ściągać 1zł za każdy przelew blik?! to jest szczyt dla mnie. żałosne. kiedy wszędzie się płaci blikiem za drobne rzeczy i jest to jedna z bezpieczniejszych form. jeśli tego nie zmienią to stracą klientów. w żadnym banku się z tym nie spotkałam. ŻAŁOSNE!!!!
Zaletybrak
Wadyopłata za przelew blik, chore! no i za milion innych rzeczy, o czym nawet nie wspomnę. brak bezpłatnych wypłat ani w euronet ani w planet cash.
~York / 2022-02-01 19:33
Ocena: 1.33 / 5
Ile razy można dodawać urządzenie zaufane nb. TO SAMO nie popadając w smutek, że moje pieniądze mają jakieś nieodpowiedzialne dzieci... I na dodatek będą mi tłumaczyć, że to dla mojego dobra. Urządzenie albo jest przypisane do klienta, albo nie utrudniajcie logowania!!!
ZaletyNie widzę
~Piotr / 2022-02-01 07:29
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Widzę że nie jestem osamotniony w mojej opinii o tym banku. Również jestem szczęśliwcem którego konto zostało przeniesione z Idea Bank . O ile w Idea Bank powiedzmy było znośnie to w Pekao - dramat. Dzień dzisiejszy wchodzę na konto a tu jakby ktoś mi w mordę dał.
- każdy przelew płatny
- wewnętrzny przelew na konto Vat również płatny
- karta płatna
Jednym słowem dramat. Zawsze wybieram polskie banki ale moja cierpliwość właśnie się skończyła. Na szczęście mam drugie konto w banku komercyjnym.
Dla przyszłych przedsiębiorców omijać szerokim łukiem.
ZaletyBrak
Wadykoszty !!!!!!!!!
~Jan Wan / 2022-01-31 22:25
Ocena: 1.00 / 5
po migracji konta z Idea dO Pekao opłaty miesieczne siegaja kilkuset złotych!!!!
Nazwy opłat i pakietów to FARSA!! np.:
- Miesięczna opłata za dostęp do wyciągów z rachunku VAT - serio?? za dostęp do wyciągów o.0
- Opłata za kody autoryzacji
- Miesięczna opłata za użytkownika w systemie
- Abonament za prezentowanie danych za okres powyżej 3 miesięcy
- Miesięczny abonament za dodatkowy pakiet PekaoBiznes24 PLUS
- Opłata za przelew Ekspress Elixir 10PLN!!
- Opłata za przelew krajowy wewnątrz Banku Pekao 5zł!!!
- Opłata za przelew krajowy złotowy z rachunku 10zł!!!
- Opłata za obciążenie w ramach polecenia zapłaty!
- Opłata za Pakiet ExIdea
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!! PRL system
ZaletyBRAK
WadyWYSOKIE OPŁATY, TOPOORNY SYSTEM
~Agnieszka / 2022-01-28 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Powinny w tej opinii pojawić się słowa niecenzuralne, ponieważ poziom obsługi, traktowanie klienta i dostępność do usług jest po prostu nieakceptowalny!
Koszty prowadzenia konta w jednym miesiącu to ponad 100zł (zaznaczam przy wysokim saldzie).
Opłaty dodatkowe, opłaty za każdy przelew! Opłata za kartę pomimo wykonania nią wymaganych płatności a nawet przekroczenia ich kilkukrotnie!!!
Nie polecam, odradzam. Omijajcie ten bank!!!
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.
WadyTotalnie wszystko, obsługa banku jest po prostu bezczelna i arogancka. Interfejs przypomina rok 2000 w najgorszym możliwym wydaniu.
~safina / 2022-01-28 11:55
Ocena: 3.67 / 5
Szkoda że jeden z największych Polskich banków nie posiada oferty płatności telefonem dla użytkownków innych kont niż Google i pominięci są użytkownicy App Galery
~Aleksandra / 2022-01-27 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Po przeniesieniu Idea Banku dramat Przenoszą beż wysłania odpowiednich infor.acji,na infolini nic nie mozna załatwić,nie odpisują na wiadomości i do tego największy absurd-w placówce bankowej nie mogą zamknąć konta firmowego wie odsyłają do innej Do tego pobierają opłaty za kartę ,której nigdy nie posiadałam.
ZaletyBrak
WadySame
~Ola / 2022-01-27 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Dramat pod każdym względem. NIC NIEDA SIĘ ZALATWIĆ NA INFOLINI,nie odpisują na zapytania.I okazuje się,żenie w każdej placówce można zamknąć konto .
WadyBrak odpowiedzi przez kontakt on line,brak wiedzy by odpowiedzieć na pytanie,w placowce odsyłają do innej by zamknąć konto ,a inna nie obsłuży bo pani zajęta i trzeba się umówić.
~Alicja / 2022-01-27 12:16
Ocena: 1.33 / 5
najgorszy bank ,infolinia 20min czekania,za wszystko naliczana prowizja
Zaletyprzy podpisaniu umowy ,wszystko za darmo
Wadypo kilku latach prowadzenia konta,za wypłate z obcego bankomatu prowizja 4,5%?za prowadzenie-opłata,czyli za wszystko bulimy
~Odchodzący Klient / 2022-01-27 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam korzystania z usług tego Banku. Do czasu przenosin z Idea Banku nie było żadnych problemów z obsługą i opłatami. Po migracji zaczęto naliczać horrendalnie wysokie opłaty. Prowadzenie rachunku przy braku jakichkolwiek operacji 150 zł miesięcznie. Naliczają opłaty, których nie przewidują Tabele prowizji i opłat.
Strona internetowa z systemem transakcyjnym przypomina początek 2000 roku. Niefunkcjonalna.
Na infolinii nikt nic nie wie, nie uczyli ich tego na szkoleniach, skoro jest na wyciągu, to tak ma być Brak reakcji na rozpatrywane reklamacje. W oddziale Klient traktowany jest jak intruz. Umowa wypowiedziana
Chcesz mieć problemy, załóż konto w Pekao S.A.
Zalety-----
Wadybardzo wysokie niezasadne opłaty
~proroq / 2022-01-26 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Do czasu przenosin z Idea Banku nie było żadnych problemów z obsługą i opłatami. Po migracji zaczęto naliczać horrendalnie wysokie opłaty (w tym za usługi z których się nie korzysta ! ). Informacja o opłatach pojawia się natomiast w systemie z olbrzymią obsuwą - już po fakcie. Dostępność infolinii praktycznie żadna (przynajmniej mi nie udało się dodzwonić pomimo wielokrotnych prób). Udogodnień dla klientów brak. Przestarzałe i siermiężne formy załatwiania spraw, skostniałe i oderwane od rzeczywistości procedury.
Zaletynie widzę
Wadyjw.
~Teresa / 2022-01-26 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Otrzymałam list za nie zapłaconą prowizje nigdy nie byłam klientem tego banku.Prawdopodobnie przenieśli z banku IDEA BANK z którego tez nie korzystałam. Bez mojej zgody bank PEKAO nie powinien zakładać konta .
Żadnych powiadomień nie otrzymałam mam do zapłacenia prowizje 179 zł. Minęło 10 lat gdy byłam klientem banku IDEA z którego tez nie korzystałam, tym bardziej, ż dane moje są nie aktualne. Czyżby bank naciągał w ten sposób starych emerytów. Nie polecam tego banku za nieuczciwość i nierzetelność.