Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2020-11-24 03:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktos z Państwa wie kto jest kierownikiem Banku PKO w Al Jerozolimskich 2 w Warszawie?
    Serwisu po prostu BRAK.
    Zamknelam konto w lipcu i nadal naliczają opłaty.
    Nie mówiąc o tym ze mimo upoważnień notarialnych nie moglam z nimi niczego załatwić. Brak osoba kompetentnych do podjęcia jakichkolwiek decyzji.
    ZaletyBRAK
    WadyWIELE
  • ~Dorota / 2021-12-14 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    jezeli masz wieksza kwote do zdeponowania i jestes w wieku powyzej sredniego nie trzymaj pieniedzy w tym banku. Mimo wlasciwych danych nie bedziesz miec dostepu do internetu i do swoich pieniedzy bo mimo poprawnego wprowadzania danych nie uda ci sie zalogowac. Nie odzyskasz tez dostepu do swego konta. Tak wiec radze omijac wielkim lukiem ten bank. Jedna gwiazdka to za duzo dla tych zlodziei. Gdy bylam w Polsce mialam taka sama sytuacje i pracownica nie mogla mi pomoc az w koncu gdzies dzwonila i pewnie kazala wylaczyc komputer i sie logowac ponownie. W kadym razie byla bardzo zdziwiona ze nie moglysmy sie zalogowac ani odzyskac dostep. W koncu jakos sie jej udalo.
    Zaletyzadne
    Wadyodradzam ten bank jezeli nie chcesz utracic dostep do swoich pieniedzy
  • ~Dot / 2018-07-06 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, z jakim się w ogóle spotkałam. Pani na infolinii powiedziała do mnie : Jaka reklamacja? Ja żadnej reklamacji nie przyjmuję....... a bank dalej wysyła wyciągi z konta pod nieistniejący adres, oczywiście odbierają obce osoby, nawet nie wiem kto....
    ZaletyChyba nie ma zalet
    WadyNie można nic załatwić, odsyłają do oddziału gdzie założone było konto, jakby nie można było załatwic sprawy w każdym ich oddziale, przez infolinię nie da się nic załatwic, brak kontaktu mailowego
  • ~Drik / 2021-02-22 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień temu żona zadzwoniła do banku z inną sprawą. Nie mogła podpisać na koncie bankowym Pekao SA wniosku z tarczy antykryzysowej , jako pełnomocnik konta mamy. Specjalista od 7 boleści "Doradca osobisty" mamy firmy powiedział, ze nie wie dlaczego. Żona poprosiła go by uzupełnił swoją wiedzę i oddzwonił doradzając jej, jak rozwiązać ów problem. Niestety doradca już do niej , ani mamy nie oddzwonił w ogóle. Zostawił ją z nierozwiązanym problemem.... Czy to jest Bank????? Czy przechowalnie polityczna inwalidów umysłowych????
    Zaletynie ma żadnych
    WadyArchaiczna struktura umysłowych starców, niedostosowanych do czasów bankowości elektronicznej.
  • ~dwilk / 2021-02-22 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarny Bank z niedouczoną i nieprofesjonalną obsługą, która żadnego problemu nie umie rozwiązać i nie zna nawet zasad regulujących ich własne produkty i usługi bankowe. Porażka. Założyłem tam konto kilka lat temu. Pani mi powiedziała o nowoczesnej aplikacji mobilnej banku. Pobrałem ją na smartfona NOKIA i nie zadziałała. Udałem się do banku po rozwiązanie problemu i po 1.30 godzinie rozmowy z 6 pracownikami placówki w Kielcach, dowiedziałem się , że nie wiedzieli, że nie działa na Smartfonach pracujących na Windowsie i nie są w stanie rozwiązać tego problemu. Zamknąłem więc konto na szczęście bezkosztowo wobec wprowadzenia w błąd przez doradcę przy jego założeniu informacją, że działa na każdym smartfonie.
    ZaletyBank inwalidów elektronicznych
    WadyBank inwalidów elektronicznych
  • ~DXone / 2022-01-04 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku lat ten Bank zszedł na psy. Wysyłasz polisę ubezpieczeniową, do kredytu hipotecznego, a oni, że nie ma cesji bo zmieniła się nazwa ubezpieczyciela. Nazwa zmieniła się 3 lata temu - wcześniej im to nie przeszkadzało (w końcu się kapnęli). Oczywiście po cesję do oddziału, niby wszystko załatwione, dokumenty prześlą, a tu zonk, na wigilię pismo, że nie złożona polisa - i straszenie wypowiedzeniem umowy. Chyba ją zgubili, ciekawe podejście do RODO. Dzwonisz na infolinię 10 min czekania, a jedyna rada "pomocnego" Pana - to trzeba iść do oddziału, to po co ta infolinia? Pan na niej ma "w dupie" moją prośbę o sprawdzenie w oddziale Banku. Nie, ma to zrobić za nich klient. Chyba nie mają pieniędzy na e-maile i faksy do swoich oddziałów. Także jak mi się trafi lepszy kredyt to ich z radością pożegnam.
    Wadywszystko
  • ~Dżast Me / 2023-05-10 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokują przelewy na większą kwotę z informacją, że oddzwonią- nie oddzwaniają. Śladu po przelewie brak. Nie można dodzwonić się na infolinię. 18 groszy za minutę a z automatem rozmaiwa się 1o minut po to, zeby i tak potem nikt nie odebrał. Okropni są. Zabieram od nich własne pieniądze.
  • ~EB / 2019-07-16 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio miałam wątpliwą przyjemność,korzystać z nieuprzejmości i całkowitej niekompetencji młodej pani pracującej przy stanowisku obsługi.Pomagałam starszej pani,która chciała założyć konto na które spływała by emerytura ,była wcześniej zachęcana i obiecano ,że bank wszystkim się zajmie.Otóż nie.Starsza Pani nie znała adresu ZUSu więc pani obsługująca była poirytowana /choć ten adres wystarczyło wyszukać w internecie/.Powiedziałam ,że weżmiemy do domu i wypełnimy ,w odpowiedzi usłyszałam ,że będziemy musiały sobie wszystko same załatwiać.Myślałam ,że w interesie każdego banku jest pozyskiwanie klientów a nie zniechęcanie ich już we wstępnej rozmowie.Starsza Pani założy w końcu konto ale już w innym banku.
    WadyObsługa klienta
  • ~EBK / 2021-08-07 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na naszej szerokosci ! Z czyms podobnym jeszcze sie nigdy nie spotkalam. Po przejeciu IDEA proponuja ich klientom np % za przeniesienie konta. Zalewaja klientow IDEA SMS/ami i emailemi , a jesli masz pytania zadzwon na infolinie. Problem z tym , ze infolinia nie laczy z konsultantem, zato jak mantre powtarza info i muzyczke mozna sluchac w nieskonczonosc. Formularze kontaktowe pozostaja bez odpowiedzi, zas na czacie tez nie pomoga, bo nie maja dostepu do emaili. Nawet pisma rzecznika klienta na nic sie zdaja.
    Przejli IDEA BANK, ale pomineli dobra obsluge klienta
    ZaletyZadne
    Wadymasa
  • ~Edward / 2024-11-09 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytają reklaamacje bez zrozumienia, odpowiadają szablonami W wyniku błędu technicznego wysłali dwa przelewy. Wina klienta.Osoby zatrudnione beż znajomosci języka polskiego, Opowiadają bez sensu na pytania. Sprawdza się nie musisz mieć odpoeiedniego wykształcenia, aby u na pracować - MBW.
    WadySzablonowość
  • ~edyta / 2020-04-01 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tempo w jakim księgujecie przelewy przychodzące woła o pomstę do nieba! pieniądze w dziobie niesie chyba gołąb pocztowy. Kasa, która powinna być na koncie przy pierwszej sesji o 11 na koncie jest o 18, jak się ma szczęście. Co przez ten czas dzieje się z pieniędzmi? Nie polecam absolutnie nikomu.
  • ~Edyta / 2020-06-08 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj wasz bankomat wciągnął mi kartę oczywiście też waszego banku ale niestety tej karty odzyskać nie mogę! Uważajcie bank PKO s.a nie obsługuje swoich bankomatów, robi to firma zewnętrzna i tym sposobem zostałam bez karty i muszę wyrobić nową, to chore!!
  • ~Edyta / 2021-06-18 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie. Zamykają konta bez żadnego powodu i bez uprzedzenia blokując tym samym środki na koncie! Trzeba się użerać żeby odzyskać własne pieniądze!!!!
    Infolinia odsyła do doradcy, doradca odsyła do siedziby banku gdzie mówią, że nie mają już doradcy, a pani dyrektor nie kwapi się zejść do klienta. Po ra żka!!!!
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Edyta / 2022-12-14 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra!!! omijać szerokim łukiem, mam konto firmowe w tymże pseudo banku, chciałam zwiększyć limit wypłat na karcie, ale UWAGA, Pani z banku stwierdziła, że sama nie mogę podjąć tej decyzji, musi wyrazić zgodę dyrektor banku, kpina!
  • ~Edyta / 2022-12-15 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem, obsługa klienta nie istnieje w tym banku. Nie ma sensu się denerwować jest tyle innych banków, a z tego uciekać i nigdy nikomu nie polecać
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, oferta, jakość, opłaty
  • ~Eilif / 2023-05-16 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem uwięziony z tym bankiem z kredytem hipotecznym. Niestety nie ma wszystkich opcji spłacania kredytu, które są napisane w umowie, ponieważ aby skorzystać z niektórych opcji wymyślają dodatkowe utrudnienia, ponowne badanie zdolności.

    Nadpłaciłem ostatnio kredyt chciałem zmniejszyć kwotę raty kredytu a dostałem info że zmniejszenie raty spowoduje zwiększenie raty. (Totalny absurd)
    ZaletySłaby bank i bardzo słabe wsparcie po podpisaniu kredytu
    Przed podpisaniem umowy bardzo miała i pomocną obsługa
    WadyBrak wszystkich opcji spłaty kredytu
    Utrudnianie opcji spłacania kredytu
    Długi czas odpowiedzi, czekałem ponad 30dni na odpowiedzi i przeciągali odpowiedz jak długo było to możliwe z ich strony
    Dużo reklam w aplikacji
    Masowe wciskanie dodatkowych usłóg
    Niekompetentna infolinia internetowa, nie mają uprawnień i nic nie wiedzą, strata czasu
  • ~elena / 2023-12-06 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    nie da się ponownie założyć konta online, jeżeli było kiedys juz zakładane. Trzeba isć do oddziału. Bez sensu. Aha, zamknąć tez można tylko w oddziale (konto premium)
    Zaletynic
    Wadytopornosc, NIE POLECAM
  • ~Eleonora / 2024-06-06 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak nie chcesz być okradziony przez bankomaty tego Banku obsługiwane przez jakąś prywatną firmę, to uciekaj od tego banku jak najdalej. Pieniędzy ci nie zwrócą i będą insynuowac że chcesz od nich je wyłudzić. Ten bank to TRAGEDIA. DRAMAT.
    ZaletyZero zalet
    WadyZłodziejskie bankomaty
  • ~Eliza / 2023-08-22 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo długie kolejki , czas oczekiwania do kasy ponad godzina .
    ZaletyBrak
    WadyCzas , brak wygody i klimatyzacji .
  • ~Elżbieta / 2022-06-13 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to totalne dno. Obsługa fatalna, niekompetentna. Patrząc z boku, wygląda to tak: Potrafią wlepić tylko kredyt naiwnym i na tym kończy się ich praca. Jeśli chcesz się coś dowiedzieć, zapomnij. Bankomatów mało po Polsce, jak są to awaria, żeby wpłacić pieniądze w banku płaci się kolosalną prowizję. Totalny bałagan w dokumentacji i brak kompetencji na każdym kroku. Nic nie można załatwić. Robią problemy ze wszystkiego.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważące podejście do klienta, niekompetentna obsługa, brak bankomatów, a jak już są to zazwyczaj mają awarie, totalne dno, po reklamacji za chamską obsługę nawet nie upomniano pracownika... i jeszcze wiele innych ..
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4705
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3969
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3038