~Długoletnia, niebawem Była klientka / 2021-10-21 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie dbają o swoich klientów,którzy są już z nimi 20 lat. Nic nie można załatwić w oddziałach, ponieważ centrala przejęła wszytsko. A w centrali na wszystko trzeba czekać i nie da się tego ominąć, mimo,że w innych bankach, robione jest to w ciągu 24h. Nie polecam, mimo,że mam tam jeszcze konto,które niedługo zlikwiduję.
ZaletyZero
WadyObsługa klienta, podejście do klienta, papierologia
~Dodis / 2022-02-16 21:09
Ocena: 1.00 / 5
Czy łaskawie prezes banku PKO sa może zlecić naprawę swym "pracownikom " bankomatu w Krakowie na ulicy Witosa 39 Jest nieczynny od tygodnia A sytuacja się powtarza się notorycznie w każdym miesiącu....w pobliżu nie ma innego !!!! A może drugi prezes jaroslaw kaczynski by pomógł?
ZaletyBrak
~Dom / 2020-12-07 12:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki znam. Klientów mają w głębokim poważaniu, nic nie można załatwić. Kolejki w oddziałach. Nieczytelna i nie zawsze dzialajaca aplikacja mobilna.
~Dominik / 2024-06-03 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Skradziono mi z konta ponad 1000zł były próby kilkukrotnie ale system bankowy zablokował bo uznał to za podejrzane. Po złożeniu reklamacji z banku odpowiedź że nie zwrócą mi środków bo z ich strony tranzakcjia była poprawnie zatwierdzona ... Sami sobie zaprzeczają
DNOOO. NIE Polecam
WadyNie wiarygodności
~Dominika / 2024-02-08 10:51
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Infolinia zawsze jest zajęta i nigdy nie można się dodzwonić. Wysłałam formularz aby się ze mną skontaktowali. Pan z którym rozmawiałam nie wysłuchał mnie do końca i w trakcie rozmowy powiedział pozdrawiam i się rozłączył. Nic nie można załatwić przez infolinię jak w innych bankach tylko trzeba jeździć do placówek. Bardzo nie polecam tego banku.
~Doris / 2024-03-15 20:53
Ocena: 1.00 / 5
Złożona reklamacja, odwołanie dotyczące spłaty częściowej/całkowitej kredytu hipotecznego. Wprowadzono nas w błąd o rok kredytowy kredytu hipotecznego, spłaciliśmy i bank pobrał bezprawnie prowizje 900zł. W odwołaniu przepraszają, za błąd pracownika. Nikt do końca nie odpowiada na pytania zadane w reklamacji.
Nie polecam, na CC oraz w Oddziale nikt nie jest w stanie pomóc. Po kilkunastu latach będziemy zmuszeni przenieść swoje i dzieci konta do innego banku. Rozchodzi się o jeden dzień spłaty gdzie bank nie jest w stanie zwrócić niesłusznie pobranej prowizji. Była przesłana wiadomość gdzie pracownik wprowadził w błąd - bank tylko przeprasza.
ZaletyBrak
WadyNikt nie zapoznaje się z reklamacja i żądaniem klienta
Po kilkunastu latach współpracy nie polecam
~Dorka / 2022-09-21 13:38
Ocena: 1.00 / 5
Totalna beznadzieja. Pani zamiast obsługiwać klienta, bo czekają osoby w kolejce, to wypytuje klienta o bzdury np wakacje, o urlop, a gdzie się wybiera ... a ja czekam już godzinę. Tak jest w banku na Grójeckiej 74
Nie polecam
Zawsze tak długo czekam
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
~DOROTA / 2019-08-23 23:17
Ocena: 1.00 / 5
Na siłę wciskają debet bez zgody właściciela. Później nękanie telefonami że jest zadłużenie. 5 lat nawet razu nie przyszedł SMS o wpływach. Wydzwaniaja po nocach żenada. Nie polecam nikomu.Jak widzą kasę na kacie też dzwonią po kilka razy dziennie aby lokaty zakładać.
ZaletyZadnych
WadyWiele w sumie same wady
~Dorota / 2020-11-24 03:09
Ocena: 1.00 / 5
Czy ktos z Państwa wie kto jest kierownikiem Banku PKO w Al Jerozolimskich 2 w Warszawie?
Serwisu po prostu BRAK.
Zamknelam konto w lipcu i nadal naliczają opłaty.
Nie mówiąc o tym ze mimo upoważnień notarialnych nie moglam z nimi niczego załatwić. Brak osoba kompetentnych do podjęcia jakichkolwiek decyzji.
ZaletyBRAK
WadyWIELE
~Dorota / 2021-12-14 07:37
Ocena: 1.00 / 5
jezeli masz wieksza kwote do zdeponowania i jestes w wieku powyzej sredniego nie trzymaj pieniedzy w tym banku. Mimo wlasciwych danych nie bedziesz miec dostepu do internetu i do swoich pieniedzy bo mimo poprawnego wprowadzania danych nie uda ci sie zalogowac. Nie odzyskasz tez dostepu do swego konta. Tak wiec radze omijac wielkim lukiem ten bank. Jedna gwiazdka to za duzo dla tych zlodziei. Gdy bylam w Polsce mialam taka sama sytuacje i pracownica nie mogla mi pomoc az w koncu gdzies dzwonila i pewnie kazala wylaczyc komputer i sie logowac ponownie. W kadym razie byla bardzo zdziwiona ze nie moglysmy sie zalogowac ani odzyskac dostep. W koncu jakos sie jej udalo.
Zaletyzadne
Wadyodradzam ten bank jezeli nie chcesz utracic dostep do swoich pieniedzy
~Dot / 2018-07-06 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank, z jakim się w ogóle spotkałam. Pani na infolinii powiedziała do mnie : Jaka reklamacja? Ja żadnej reklamacji nie przyjmuję....... a bank dalej wysyła wyciągi z konta pod nieistniejący adres, oczywiście odbierają obce osoby, nawet nie wiem kto....
ZaletyChyba nie ma zalet
WadyNie można nic załatwić, odsyłają do oddziału gdzie założone było konto, jakby nie można było załatwic sprawy w każdym ich oddziale, przez infolinię nie da się nic załatwic, brak kontaktu mailowego
~Drik / 2021-02-22 21:49
Ocena: 1.00 / 5
Tydzień temu żona zadzwoniła do banku z inną sprawą. Nie mogła podpisać na koncie bankowym Pekao SA wniosku z tarczy antykryzysowej , jako pełnomocnik konta mamy. Specjalista od 7 boleści "Doradca osobisty" mamy firmy powiedział, ze nie wie dlaczego. Żona poprosiła go by uzupełnił swoją wiedzę i oddzwonił doradzając jej, jak rozwiązać ów problem. Niestety doradca już do niej , ani mamy nie oddzwonił w ogóle. Zostawił ją z nierozwiązanym problemem.... Czy to jest Bank????? Czy przechowalnie polityczna inwalidów umysłowych????
Zaletynie ma żadnych
WadyArchaiczna struktura umysłowych starców, niedostosowanych do czasów bankowości elektronicznej.
~dwilk / 2021-02-22 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Koszmarny Bank z niedouczoną i nieprofesjonalną obsługą, która żadnego problemu nie umie rozwiązać i nie zna nawet zasad regulujących ich własne produkty i usługi bankowe. Porażka. Założyłem tam konto kilka lat temu. Pani mi powiedziała o nowoczesnej aplikacji mobilnej banku. Pobrałem ją na smartfona NOKIA i nie zadziałała. Udałem się do banku po rozwiązanie problemu i po 1.30 godzinie rozmowy z 6 pracownikami placówki w Kielcach, dowiedziałem się , że nie wiedzieli, że nie działa na Smartfonach pracujących na Windowsie i nie są w stanie rozwiązać tego problemu. Zamknąłem więc konto na szczęście bezkosztowo wobec wprowadzenia w błąd przez doradcę przy jego założeniu informacją, że działa na każdym smartfonie.
ZaletyBank inwalidów elektronicznych
WadyBank inwalidów elektronicznych
~DXone / 2022-01-04 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku lat ten Bank zszedł na psy. Wysyłasz polisę ubezpieczeniową, do kredytu hipotecznego, a oni, że nie ma cesji bo zmieniła się nazwa ubezpieczyciela. Nazwa zmieniła się 3 lata temu - wcześniej im to nie przeszkadzało (w końcu się kapnęli). Oczywiście po cesję do oddziału, niby wszystko załatwione, dokumenty prześlą, a tu zonk, na wigilię pismo, że nie złożona polisa - i straszenie wypowiedzeniem umowy. Chyba ją zgubili, ciekawe podejście do RODO. Dzwonisz na infolinię 10 min czekania, a jedyna rada "pomocnego" Pana - to trzeba iść do oddziału, to po co ta infolinia? Pan na niej ma "w dupie" moją prośbę o sprawdzenie w oddziale Banku. Nie, ma to zrobić za nich klient. Chyba nie mają pieniędzy na e-maile i faksy do swoich oddziałów. Także jak mi się trafi lepszy kredyt to ich z radością pożegnam.
Wadywszystko
~Dżast Me / 2023-05-10 18:49
Ocena: 1.00 / 5
Blokują przelewy na większą kwotę z informacją, że oddzwonią- nie oddzwaniają. Śladu po przelewie brak. Nie można dodzwonić się na infolinię. 18 groszy za minutę a z automatem rozmaiwa się 1o minut po to, zeby i tak potem nikt nie odebrał. Okropni są. Zabieram od nich własne pieniądze.
~EB / 2019-07-16 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnio miałam wątpliwą przyjemność,korzystać z nieuprzejmości i całkowitej niekompetencji młodej pani pracującej przy stanowisku obsługi.Pomagałam starszej pani,która chciała założyć konto na które spływała by emerytura ,była wcześniej zachęcana i obiecano ,że bank wszystkim się zajmie.Otóż nie.Starsza Pani nie znała adresu ZUSu więc pani obsługująca była poirytowana /choć ten adres wystarczyło wyszukać w internecie/.Powiedziałam ,że weżmiemy do domu i wypełnimy ,w odpowiedzi usłyszałam ,że będziemy musiały sobie wszystko same załatwiać.Myślałam ,że w interesie każdego banku jest pozyskiwanie klientów a nie zniechęcanie ich już we wstępnej rozmowie.Starsza Pani założy w końcu konto ale już w innym banku.
WadyObsługa klienta
~EBK / 2021-08-07 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na naszej szerokosci ! Z czyms podobnym jeszcze sie nigdy nie spotkalam. Po przejeciu IDEA proponuja ich klientom np % za przeniesienie konta. Zalewaja klientow IDEA SMS/ami i emailemi , a jesli masz pytania zadzwon na infolinie. Problem z tym , ze infolinia nie laczy z konsultantem, zato jak mantre powtarza info i muzyczke mozna sluchac w nieskonczonosc. Formularze kontaktowe pozostaja bez odpowiedzi, zas na czacie tez nie pomoga, bo nie maja dostepu do emaili. Nawet pisma rzecznika klienta na nic sie zdaja.
Przejli IDEA BANK, ale pomineli dobra obsluge klienta
ZaletyZadne
Wadymasa
~Edward / 2024-11-09 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Czytają reklaamacje bez zrozumienia, odpowiadają szablonami W wyniku błędu technicznego wysłali dwa przelewy. Wina klienta.Osoby zatrudnione beż znajomosci języka polskiego, Opowiadają bez sensu na pytania. Sprawdza się nie musisz mieć odpoeiedniego wykształcenia, aby u na pracować - MBW.
WadySzablonowość
~edyta / 2020-04-01 15:35
Ocena: 1.00 / 5
Tempo w jakim księgujecie przelewy przychodzące woła o pomstę do nieba! pieniądze w dziobie niesie chyba gołąb pocztowy. Kasa, która powinna być na koncie przy pierwszej sesji o 11 na koncie jest o 18, jak się ma szczęście. Co przez ten czas dzieje się z pieniędzmi? Nie polecam absolutnie nikomu.
~Edyta / 2020-06-08 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj wasz bankomat wciągnął mi kartę oczywiście też waszego banku ale niestety tej karty odzyskać nie mogę! Uważajcie bank PKO s.a nie obsługuje swoich bankomatów, robi to firma zewnętrzna i tym sposobem zostałam bez karty i muszę wyrobić nową, to chore!!