i znów problemy techniczne,brak gotówki w bankomatach i nagminne awariee ich
Zaletybrak
Wadywszystko
~Justi / 2022-04-15 13:22
Ocena: 4.33 / 5
Wiecznie pracę techniczne kiedy zrobicie wreszcie porządek z tym człowiek nie ma własnego wejścia do sprawdzenia konta wieczne awarie mylę o zmianie banku????????????
ZaletyBrak
WadyPorzadek
~Dani / 2022-04-15 13:11
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, wczoraj założyłam konto i po świętach idę je usunąć. Przelew opóźniony, na dodatek minutę po tym gdy w końcu doszedł prace techniczne. Przed długim weekendem. BRAWO!!
~D / 2022-04-15 12:40
Ocena: 2.00 / 5
Najgorszy bank. Wybrałem, bo musiałem. Miałem konto w wielu bankach, to jakiś absurd. Systematyczne przerwy techniczne, problemy z przelewami i tłumaczenie, że już nad tym pracują. Parodia nie bankowość internetowa. Teraz mam konto firmowe, ostatni raz dałem się namówić na ten bank.
WadyPrzerwy techniczne, niestabilne działanie aplikacji, ciągłe problemy z bankowością internetową
~Iza / 2022-04-13 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Ciągła awaria bankomatów, dodzwonienie się na infolinie praktycznie niemożliwe. Brak możliwości wpłaty pieniędzy blikiem. Ostatnio nie wypłaciło mi pieniędzy ale pobrało z konta i jestem bez kasy a oni maja 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, żenada.
ZaletyBrak
WadyFatalna obsługa, zła infolinia, oferty tylko dla bogztych, bankomaty/wpłatomat bez możliwości wpłaty blikiem
~Izabela / 2022-04-11 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Strach skorzystać z aplikacji mobilnej bo przy każdym logowaniu dzwoni konsultant wcisnąć kredyt bo widział, moją aktywność w aplikacji ! Kilkukrotnie zgłaszane reklamacje i prośby o to by skończyli mnie nękać są odrzucane.
~Mirusia / 2022-04-10 14:55
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam wpłacić pieniądze w wplatomavie banku Niestety 4 odwiedzone przeze mnie wplatomaty z awaria Jestem klientem tego banku chyba 20 lat i takiego dziadostwa nigdy nie było Najwyraźniej trzeba zmienić bank
~zahra / 2022-04-07 19:33
Ocena: 1.00 / 5
porażka ..nie nadąża we wszystkim..zamknąć i zapomnieć
~Idol / 2022-04-06 22:00
Ocena: 1.33 / 5
Awaria za awarią, Bank dla Mopsów i rach. zajętych. Omijać z daleka. !! Zarządzają tą instytucją pseudo eksperci i tzn. spadochraniarze, to Ci którzy gdzie indziej się nie sprawdzili i co chwile zmieniali prace. Nie dajcie się na dziać na rogi !!!!!
~Daniel / 2022-04-06 18:25
Ocena: 1.67 / 5
Nie wiem jak biznesowy, ale klient indywidualny jest w tym (pseudo)banku po prostu dy..y. Za wszystko (albo prawie wszystko) jest pobierana prowizja, opłata itd. Kredyt ok. 15% a lokaty 0,1% - pomimo kolejnego wzrostu stóp procentowych. Żenada. OMIJAĆ Z DALEKA.
ZaletyBrak jakichkolwiek.
Wadyza dużo żeby wymieniać.
~bencwau / 2022-04-03 18:23
Ocena: 1.00 / 5
20 konsultantów i 3 doradców, 2 dni, a pieniądze niedostępne i powód niewiadomy, skandal i żenada, finalnie chyba zablokowano mój nr tel, bo nie moge sie dodzwonić
~Agnieszka / 2022-04-01 21:27
Ocena: 1.00 / 5
Masakra awaria i tylko awaria... Niestety zbyt długo się to ciągnie, zmieniam bank może będzie lepiej.
Zaletyzero
Wadysłaby dostęp
~Marcin / 2022-04-01 17:04
Ocena: 1.00 / 5
Awaria za awarią. Jeśli nie masz gotówki bo może liczysz że nic nie spierdo*ą to taki ch*j. Zatankujesz, spore zakupy, idziesz płacić a tu niespodzianka. I stoisz jak debil. Debilem byłem zakładając konto w pekao tfuu. Przechodzę do mBanku
ZaletyŻubr w logu
WadyAwaryjne gów*o, problem z obsługą.
~Patrycja / 2022-03-31 21:18
Ocena: 2.67 / 5
Wzięłam w tym banku swój pierwszy kredyt.
Ogólnie z zamiarem spłaty w pierwszej w racie , tak również się stało, ba nawet został spłacony przed pierwsza rata. Na zwrot prowizji czekam ponad 2 miesiące. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu jednego miesiąca. Dodatkowo po przyjęciu reklamacji dotyczącej prowizji mam czekać kolejne 14 dni na zwrot prowizji, śmiech na sali. Ostatni raz biorę w tym banku pożyczkę. Nie polecam :(
ZaletyAplikacja mobilna , łatwa w obsłudze
WadyZwlekanie z wypłata prowizji
~Tatromaniak / 2022-03-31 12:35
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna bankowość po ostatniej zmianie. Częste awarie wpłatomatów w Krakowie. Oprocentowanie lokat O,01%. Wciskają wszędzie aplikację Peopay poprzez wysokie opłaty w pekao24. Jak niżej napisane - 7 zł za przelew z rachunku Dobry Zysk. Nazwa tego rachunku też jest kpiną, bo oprocentowanie jest bliskie zera.
ZaletyZero
WadyNaciąganie klientów
~Tomek / 2022-03-31 12:25
Ocena: 1.00 / 5
Były prezes tego banku niejaki Lovaglio zarabia 4 mln, chociaż nie pracuje w banku od kilku lat. Chyba dlatego, że na lokatach oferują stałemu klientów 0,01%, a pożyczkę ekspresową z oprocentowaniem 15%. Za przelew z rachunku oszczędnościowego przez Pekao24 trzeba płacić 7 zł. Omijać szerokim łukiem.
ZaletyBrak
WadyTrudno wszystkie wymienić
~Nikita / 2022-03-31 08:03
Ocena: 5.00 / 5
Dzień Dobry, obecnie mam konto PKO BP, chciałabym przejść do PKO SA, czy ktoś użytkuje konto powyżej 26 roku życia i mógłby się wypowiedzieć jakie opinie na ten prowadzenia indywidualnego konta ?
~Luiza / 2022-03-30 17:49
Ocena: 1.00 / 5
Przelewy dochodzą dopiero na drugi dzień, gdzie inne banki dostają tego samego dnia. Prowizję zjada z każdej wypłaty z bankomatu.
~mocno podburzony klient / 2022-03-29 08:37
Ocena: 1.00 / 5
Czy może mi ktoś wytłumaczyć fenomen tego banku przez małe "b". Zmniejszają ilość placówek, swalniają pracowników, skracają czas pracy do 16:30 gdzie przeciętny człowiek właśnie po 16:00 jest w stanie cokolwiek załatwić i jeszcze likwidują co raz więcej bankomatów???? ja rozumiem, że oszczędności itp. no ale kuźwa chyba ktoś tu nie potrafi zarządzać??? Nie da się kuźwa na wszystkim oszczędzać, bo klienci uciekaja!!!
Zaletyzero
Wadynever-ending story
~wkurzona grubo / 2022-03-28 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank pod słońcem. Zwalniają pracowników, nie ma kto pracować. A ci co zostali nie wyrabiają psychicznie, pracują w nadgodzinach. Załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem. Na wizyty w placówce trzeba się łaskawie umawiać przez infolinię, a oczekiwanie na połączenie trwa ponad godzinę, żeby się umówić. Zatrudniają ludzi z przypadku, albo są tak szkoleni. Na infolinii nikt nic nie wie, albo wie, ale specjalnie udziela takich odpowiedzi, by wprowadzić w błąd. Jedynie można się dogadać ze starą kadrą, której jest już bardzo mało, a jak jest to wiadomo, że to tych osób są kolejki. Ogólna tragedia!! bo ja rozumiem, że wszędzie się zwalnia ludzi, ale to co robi się z klientami w tym banku to jest czyste przestępstwo. Dokumenty są nierozpatrywane, pobierane są opłaty niesłusznie, np. mi została pobrana opłata za ubezpieczenie kredytu który już dawno spłaciłam i złożyłam rezygnację z tego ubezpieczenia (choć uważam, że to powinno być zamknięte automatem wraz ze spłatą kredytu). Gdy klient natomiast spóźni się z dokumentem 2 dni od razu dostaje karę np. w postaci podniesienia marży kredytu. Bycie klientem tego banku to jest wieczne pisane reklamacji. POLECAM OMIJAĆ WIELKIM ŁUKIEM