Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Były urzędnik / 2024-04-19 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE PRZED POLSKIM BANKIEM.
    Przyjęta parę lat temu ustawą mówi że w przypadku zagrożenia kraju wojną , rząd może zgromadzone przez klientów środki PRZEWLASZCZYC na rzecz państwa i przeznaczyć je na cele obronności kraju.
    Wladciciele obcych banków nie mają tych uprawnień i zawsze będzie można odzyskać od nich zgromadzone pieniądze.
    ZaletyBrak
    WadyZagrożenie utraty
  • ~C'est moi / 2024-04-18 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie w tym miesiącu opuszczam ten bank bo bankomat, obsługiwany przez prywatna firmę, mnie okradł, a moją reklamację olano. Prawdopodobnie posądzono mnie, że po 30 latach konta w tym banku, chciałam go okrasc i wyłudzić od nich 200 zl. Bezwstydni.
    ZaletyKompletny brak
    WadyNie można im ufać. Bankomat cie okradnie a reklamując owe zdarzenie, nie masz żadnych szans. Nie oddadzą ukradzionych ci pieniędzy.
  • ~Caller / 2019-08-13 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bałagan jeden wielki syf! Numery telefonów kontaktowych w koncie wspólnym z żoną pomieszane dzwoniąc do mnie dzwonią do żony po awanturze jaką zrobiła mi obsługa klienta jakim prawem odbieram telefon żony bank zablokował wszystkie środki na kontach. Jakim prawem !!! Takiego syfu nie można nazwać bankiem nie chce trzymać u nich oszczędności ani dnia dłużej !! Zamykam wszystkie konta.
    ZaletyBrak
    WadyTragiczna obsługa brak wyrozumiałości i zrozumienia klienta to nie pierwszy problem z tym bankiem jaki mam.
  • ~Cezary Nowak / 2022-02-22 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podpisywałem żadnch aneksów a pekao i tak przeniosło moje konto z idea banku. Od dnia przeniesienia naliczają opłaty, mimo, że w życiu nie zgodziłem się zostać ich klientem. Jakby ktoś organizował pozew zbiorowy, chętnie dołączę.
    WadyOpłaty, niekopmpetencja
  • ~Cezzz / 2022-06-03 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez komentarza, złodziejskie odsetki w kredycie hipotecznym i nie mówię tu o większe racie. Ponadto brak kontaktu w sprawie obsługi kredytu hipotecznego.
  • ~Ciechan / 2019-10-31 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank częściej niedostępny niż dostępny, chu* mnie strzela. Za każdym razem jak mam coś przelać to nie da rady, ciągle serwery wyłączone, prace serwisowe, przerwy techniczne. Najwieksze gowno jakie w życiu widziałem
  • ~Ciejo / 2022-09-24 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia infolinia nie polaczy bo potrzebuja w celu weryfikacji nr tel z przed 6 lat ktorego poprostu nie pamietam a umowa mi zginela 3 tyg probuje wyrobic karte do bankomatu ktora mi bakomat wciągnął zero pomocy bylem w oddziale to pani zanim mnie obsluzyla 15 min z kolezanka przez tel o wakacjach gadala i jak sie okazalo nie zglosila zlecenia o wyrobienie nowej karty nikomu nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyZero pomocy
    Ludzie tam pracujacy powinni w biurze turystycznym pracowac a nie w banku
  • ~CRIS / 2023-06-12 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK, Z KTÓRYM NIE MOIŻNA NIC ZAŁATWIĆ
    REKLAMACJE CZEKAWSZ, CZEKASZ I CZEKASZ, DZWONISZ NIKT NIC NIE WIE

    JAK DLA MNIE NAJGORSZY BANK Z JAKIM MIAŁEM DOCZYNIENIA

    KLIENT TO OSTATECZNOŚĆ DLA PEKAO - Z BANKIEM MNIE DA RADY NIC ZAŁATWIĆ

    ZaletyBRAK
    WadyREKLAMACJE - DRAMAT
    INFORMACJIE - NIKT NIC NIE WIE
  • ~cxd / 2022-09-19 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od paru dni pekao blokuje mi gotówkę, której nie otrzymał sklep ani operator usługi. Niepoważne!!!
    Zaletybrak
    Wadyblokują pieniądze
  • ~D / 2024-01-09 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje konto pekao sa zostało zablokowane i zostałem beż środków to najgorszy bank jaki e życiu widziałem i żałuję że się do niego przeniosłem!!!
    Wady10/10
  • ~D&S / 2022-11-10 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukańcy. Zrobili mi zaległość 25 euro. 7 dni walczyłem, że by wytłumaczyli mi , skąd ta zaległość, i nic... Pobrali to sami , jak dostałem przelew na konto.
  • ~Dagmara / 2021-07-15 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Biorąc wolny dzień w pracy razem z synem udaliśmy się do placówki banku na Jagiellońskiej w Oświęcimiu.Chcielismy złożyć wniosek o likwidację PKP funduszu pracowniczego.Zaznaczam , że jest to jedna z niewielu placówek wyznaczonych do wykonania tej usługi.W pustym banku Pani dyrektor powiedziała nam żebyśmy wpadli w połowie sierpnia i powiedzieli , że byliśmy w lipcu bo są zawaleni robotą.Nie rozumiem ,w banku umówiliśmy się na (gębę)z Panią zawaloną niewidzialnymi klientami .Pierwszy i ostatni raz tam byłam.Pani dyrektor bank jest dla klienta a nie na odwrót.Nie uwierzy Pani ,ale klienci też pracują ,żeby Pani mogła dostać wypłatę.
    ZaletyPlacówka w Kętach powinna być przykładem dla placówki w Oświęcimiu.Tam każdy jest obsłużony z kulturą ,zrozumieniem i przede wszystkim nie w drzwiach.
  • ~Damian / 2019-10-28 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Placówka Pekao w Lublinie przy urzędzie miasta nie przyjmuje płatności kartą !!!!
    Czy to jest poważnie ????
    Nie bank a wielka porażka - nie ma szacunku do ludzi
    Pani na kasach powinny już siedzieć na emeryturze w domu, zamiast obsługiwać ludzi.
    Absolutnie nie polecam!!
  • ~Damian / 2023-03-07 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają tak stare bankomaty ze szok w przeciągu 2 miesięcy 2razy bankomat zabral kase z konta nie wypłacając jej zlodzieje i tyle
    ZaletyBrak
    WadyDodzwonic sie na infolinie tragedia obsługa masakra 20 lat w tym banku i ostatni rok zenada
  • ~Damian / 2024-09-05 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank całkowicie nie odpowiedni dla osób, które mają problemy z obsługą telefonu, itp.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja + infolinia
  • ~Damo/dave / 2021-04-20 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    20/04/21- Właśnie udało mi się porozmawiać z Panem Marcinem, kierownikiem placówki, który stwierdził, iz nie rozumie chyba ze jest pandemia. Pani kasjerka choruje na Covid dlatego kasa zamknięta. Pan Marcin poszukuje zastepstwa już 3 tydzień jak nie dłużej . Mało tego jak zapytałem o dane jak mogę składać zażalenie na placówkę to Pan Marcin odmawiał gdyż to nie ja jestem klientem banku. Nie wierze ze coś takiego dzieje się w dzisiejszych czasach.Ciekawe czy jak człowiek nie zapłaci raty kredytowej to tez będzie mógł się tlumaczyc pandemia? Panie Marcinie życzę Panu i Pana współpracownikom dalszego spełniania zawodowego. Na koniec pozostaje mi tylko życzyć zdrówka w tej BANKOWEJ PANDEMII
  • ~Dani / 2022-04-15 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, wczoraj założyłam konto i po świętach idę je usunąć. Przelew opóźniony, na dodatek minutę po tym gdy w końcu doszedł prace techniczne. Przed długim weekendem. BRAWO!!
  • ~Daniel / 2022-08-02 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z infolinią to jest jakaś porażka. Na początku bot, kilka minut stracone żeby wybrać kontakt z konsultantem, ale oczywiście kilka ofert kredytów, pożyczek w tym czasie można było usłyszeć. Oczekiwanie na konsultanta to jakaś kpina. Już czekam 30min na połączenie. Może na cały kraj jest tylko jedna osoba - tego nie wiem.
    ZaletyMili konsultanci
    WadyCzas oczekiwania na połączenie z konsultantem
  • ~Daniel / 2023-05-04 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero za przelewy na które trzeba czekać o jeden dzień dłużej niż w innych bankach i zero za wszystko bo to najgorszy bank jaki można mieć, pieniądze zawsze dostaje na końcu jeśli chodzi o wypłatę a wszyscy znajomi od razu gdy tylko wypłata wysłana to mają na koncie, zmieniam od jutra bank a tego nie polecam jeśli zależy wam na szybkiej i bezproblemowej firmie.
    ZaletyZero zalet
    WadyWszystko od a do z
  • ~Danuta / 2022-05-25 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank PeKaO dla spółek przejął nas wraz z bankiem IDEA. Bez naszej zgody wprowadzili ogromne prowizje za WSZYSTKO!!!Za prowadzenie konta, za każdy dostęp do konta, każdą kartę , każdy przelew. Tym Pazernym typom było jeszcze mało, więc bez naszej zgody wprowadzili dodatkowe funkcje np biała księga , czyli identyfikacja podatników VAT oczywiście kasując za to dodatkowe pieniądze. Strona internetowa w banku jest bardzo nieczytelna, mam wrażenie , że celowo utrudniona, by mieć argument , że klient nie zgłaszał zastrzeżeń. Ponieważ nie odnaleźliśmy możliwości złożenia reklamacji w tej sprawie przez internet, wybraliśmy się osobiście do Banku we Wrocławiu. Odsyłano nas od oddziału do oddziału, zwiedziliśmy ich 6 placówek przemierzając Wrocław, a jestem osobą niepełnosprawną. W końcu w placówce przy Powstańców Śl. przyjęli moją reklamację i rezygnację z ich usług. Po miesiącu otrzymaliśmy odpowiedź, że naliczone opłaty są zgodne z taryfą banku, a zamknięcie konta nastąpi po zapłaceniu tych wszystkich prowizji, które nam w międzyczasie naliczono. BARDZO NIE POLECAM TEN BANK!!!
    Zaletynie ma ZADNYCH!!!
    WadyDrogi, pazerny, utrudniają możliwość składania reklamacji - nie ma możliwości złożenia ich przez internet , w kolejnych placówkach banku obsługują np. tylko kredyty, w innych tylko firmy jednoosobowe, w innych spółki- bardzo zła informacja , gdzie można załatwić naszą sprawę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976