Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1572 opinii

1.84 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.86
  • Obsługa klienta
    1.83

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartunio / 2025-02-13 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam co ludzie mówią i piszą. Ja uciekłem od banku od sytuacjj co miałem zakup bez autoryzacji w Google sklep. Zero jakiekolwiek pomocy z ich strony i rozwiązania problemu i kłopotu. A ostatnio walczę o zwrot odsetek za wcześniejszą spłatę kredytu u nich przez kancelarie. Nie dość że pół roku czekałem na odpowiedź to jeszcze odrzucili wniosek kancelarii bo niby podpis się nie zgadza u nich. Bzdura bo wszędzie mam identyczny podpis. To jest specjalna ich zagrywka żeby nie wydać moich pieniędzy. Złożyłem reklamację nie dawno ale znów żadnej odpowiedzi a kancelaria czeka na odpowiedź kolejne pół roku. Nie korzystajcie z tego banku szkoda słów i nerwów. Wszystko i kontakt do klienta, poszanowanie i ogólnie na totalnym dnie.
  • ~Basia / 2022-10-03 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez mojej autoryzacji zostały pobrane pieniądze- ukradzione. Natychmiast zglosiłam na infolinię,pieniądze pobrane były w trakcje realizacji - prosiłam o zablokowanie i nie dokonywanie transakcji.Dodatkowo zablokowałam kartę kredytową. Kazano mi napisać reklamacje- napisałam ją. Bank oczywiście to zignorował i dokonał transakcji bez mojej autoryzacji. Odpowiedz z reklamacji dostałam - że jest niezasadna. Napisałam ponowni 2x odwołania do reklamacji z dokładnymi wyjaśnieniami, po miesiącu dostałam odpowiedz na moje odwołania, że jest niezasadne. Bank lekceważy prośby klienta. W banku nie ma czegoś takiego jak za każdym razy trzeba autoryzować przelew. Gdy się coś kupi z karty kredytowej raz obojętnie od kogo- to następne pobranie pieniędzy z konta bez wiedzy właściciela od tej osoby nie musi być autoryzowane (może wyczyścić konto do zera). Bank pekap sa tpuszcza wszystkie transakcje - nieautoryzowane i uważ , że jest ok. Gdy dzwoni łam na infolinię to pani była bardzo nieuprzejma i powiedziała, że taka sytuacja jest ok.
    WadyBank pozwala oszustom pobierać pieniądze konta - puszczają nieautoryzowane transakcje. Pisanie reklamacji jest bez sensu i bo klient nie ma racji i reklamacja jest niezasadna. Nie ma możliwości porozmawiać z osobą z działu reklamacji. odpowie jest ciągle taka samo kopiuj wklej. Osoby na infolinii są delikatnie mówiąc nie przyjemne i nie pomocne. NIE POLECAM TEGO BANKU
  • ~Basiek / 2021-09-20 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czerwca do września próbowałam zlikwidować moje konta /bankowosć internetowa/ Poczta internetowa w banku internetowym winna pomagać i powinne być szybkie i rzeczowe odpowiedzi . Niestety niec mylnego w tym banku na przeczytanie widomości czeka sie kilka dni ,a odpowiedż jest kompletnie oderwana od rzeczywistości Jeszcze jesteś odsyłany do strefy najczęście zadawanych pytań , podczas gdy moja sprawa wymaga indywidualnej odpowiedzi. Tragedia nikomu nie polecam tego banku Katastrofalna nieodpowiedzialność
    WadyNiekompetencja, Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedzi i decyzje
  • ~Bea / 2023-07-24 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Co jakiś czas znika mi dostęp do aplikacji Peopey. Nie mam informacji co się stało. Ogólnie tragedia. Próbuje się zatem połączyć z infolinią banku i co, kolejny koszmar bo żeby się połączyć trzeba uzbroić się w nieziemską cierpliwość. I teraz najlepsze, jak już w końcu się doczekam to konsultant potrafi się rozłączyć w trakcie rozmowy. Bez komentarza
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Beata / 2020-06-27 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziala strasznie wolno. Jest nielogiczna i nieprzejrzysta. Bardzo czasochlonna i stresujaca w uzyciu. Jestem naprawde rozczarowana. Rozwazam zmiane banku. Poprzednia wersja byla super.
    ZaletyBrak.
  • ~Beata / 2021-12-03 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam siłą wcielona po przejęciu Idea Bank. Koszmar. Miało się nic nie zmienić a zmieniło się wszystko. Już raz uciekłam z tego banku i czas na kolejna ewakuację.
  • ~Beata / 2022-04-28 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    TO chyba najgorszy bank na świecie. Nikt za nic nie odpowiada, nikt nic nie we.
    Jakaś komuna.
  • ~Beata / 2022-06-10 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lat bank ma bardzo zła opinię w obszarze obsługi klienta i przyjaznej komunikacji. Opinie wyrażane publicznie, niezadowolenie klientów, skargi - czy to za mało dla zarządzających bankiem na podjęcie działań naprawczych ? Może strategiczne stanowiska zajmują niewłaściwe osoby skoro od lat nic się nie zmienia. Wstyd. Moja opinia na bazie doświadczeń jako klient i kredytobiorca od kilkunastu lat. Spłaciłam kredyt bo nie chcę mieć z nimi do czynienia, kolejny większy wezmę w innym banku otwartym na klienta.
  • ~Beata / 2024-01-04 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Obsługa jednego klienta trwa prawie godzinę. Obsługę klientów indywidualnych prowadzi jeden pracownik. Najchętniej zajmuje się sprzedażą kredytów. Inne sprawy odwlekają... Beznadzieja :(
  • ~Beba / 2019-09-27 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Amelua jestem w tej samej sytuacji. Bankomat zablokowal się 2 sierpnia 2019r.Pieniadze z konta zostaly pobrane. Żadnych wyjaśnień, zadnego.pisma w tej sorawie, wprowadzanie w błąd terminami rozpatrzenia reklamacji,wydluzanie sobie jej bez poinformowania.o czasie jej dalszego rozpatrywania i ppdstaw do tego,zero reakcji na maile i telefony. W oddziale banku zbywanie byle odpowiedzią. Nic nie wiem na temat wlasnej sorawy i toku jej postepowania. Obsluga klienta beznadziejna łącznie z czasem oczekiwania na polaczenie z konsultantem. Pracownicy banku malo.pomocni, wszędzie tajrmnice, rozkladane ręce i odgrywana bezradnosc. Oni są ponad prawem a klient ważny wedle.zasobnosci konta. Chyba nie znam.drugiego tak lekcewazacego klienta banku, jak ten.
    ZaletyPerfekcyjna niewiedza w sprawach ważnych dla.klienta.
    WadyBrak informacji w sorawach waznych dla.klienta, zbywanie.klienta, brak konkretnych i jasnych informacji.
  • ~bencwau / 2022-04-03 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    20 konsultantów i 3 doradców, 2 dni, a pieniądze niedostępne i powód niewiadomy, skandal i żenada, finalnie chyba zablokowano mój nr tel, bo nie moge sie dodzwonić
  • ~Bettii / 2018-09-16 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział w Chełmnie przy ul.Kopernika najgorsza obsługa kasowa pomimo iz jest informacja ze podmioty gospodarcze sa obsługiwane poza kolejnością jeszcze nigdy żaden kasjer tego nie zastosował A wręcz ma się wrażenie ze kasjerzy boją się nas obsługiwać udając ze nas nie widzą.Bardzo miła i szybka obsługa na oddziale przy ul.I Armii WP w Chełmnie A szczególnie Pani Ewa.
  • ~Bob / 2019-11-07 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakieś nieporozumienie! Aplikacja non stop nie działa, przelewy idą kilka dni lub wogóle się gubią przez co trzeba co chwile biegać do banku z reklamacją. Do tego w mieście mam 1 bankomat który co chwile nie działa więc muszę wypłacać pieniądze w obcych bankomatach i płacić prowizję. Jedyne co potrafią robić to co tydzień/dwa dzwonić i wciskać kredyt. Odradzam każdemu.
  • ~Bodzio / 2018-10-19 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    pojedynczy członek wspólnoty mieszkaniowej - podający się jako zarząd -(pracownik uwierzył na słowo), mającej konto w waszym banku, skutecznie zablokował konto całej wspólnocie? - co stanowi wg prawa - naruszenie dóbr osobistych całej wspólnoty(taką praktykę zastosował szeregowy pracownik -"okienkowy" Waszego banku w stosunku do wspólnoty mieszkaniowej w Warszawie)
    Wady"krzykiem" można zablokować konto wspólnocie mieszkaniowej
  • ~Bodzio / 2024-10-22 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Niby darmowe konto a kurier przywozi kartę i 36 zeta w plecy
  • ~Bogdan / 2020-03-29 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda że zakładałem u nich konto !!! Aktualnie mam zablokowane konto ,a przebywam za granicą i nie mogę przyjechać do kraju bo koronawirus , wydzwaniałem do nich przez cały tydzień , zmarnowałem tyle czasu , nikt nie pomoże ci w tym banku i na infolini !!! Każą mi osobiście wstawić się w placówce !!! To jest tragedia kiedy cały świat zmaga się z wirusem oni każą mi przejechać ze Skandynawii i osobiście zgłosić się do placówki . A co będzie kiedy będę zarażony !!! Wiele instytucji zmienia sposoby płatności czy komunikacji ale nie ten bank !!!! Nie mogę dokonać żadnej płatności za mieszkanie , prąd itd .... a nie wiem ile to jeszcze potrwa ! Nie zakładajcie tam konta przestrzegam !!! Człowiek się tam nieliczy!!!
    ZaletyŻadne !!!!
    WadyTotalny brak pomocy!!!!
  • ~Bogo / 2020-05-30 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    popieram wszystkie negatywne opinie o baku.Dodatkowo nie wypłacono mi wypracowanej reklamowanej premii 200 zł pomimo wniesionej w banku reklamacji.Było to 3 miesiące temu. Dziadostwo i brak rzetelności.Nie dajcie się nabrać.
    ZaletyMam niedaleko oddział.
    WadySaame wady
  • ~boruc1 / 2008-11-20 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli ktoś był kiedykolwiek w oddziale Pekao S.A. w Sokołowie Podlaskim, wie, o co mi chodzi. Ta kadra jest chyba z łapanki na ulicy. Wchodzę, żeby coś załatwić- nikt nic nie wie, odsyłają od jednego super-specjalisty do drugiego, a raczej drugiej. Pełna niekompetencja, brak wiedzy. Wygląda to tak, jakby zatrudnili od dzisiaj samych stażystów. Ponadto ze wszystkim maja problem, brak podstawowej wiedzy nawet o tym, kto w ich banku może to wiedzieć. SZOK!! I nie jest to tylko moja opinia. W końcu udaje mi się złożyć dyspozycję np kupna waluty i czekam zaglądając na Pekao Biznes 24 kiedy w końcu wykonają moją dyspozycję. Godzina, dwie, cztery.... nic. Dzwonię więc do banku. Pierwsza osoba, z którą rozmawiałem na miejscu mówi, że to nie jest jej wina i że pójdzie pogoni towarzystwo.
    Zawsze to samo- czy ktoś robi łaskę że pracuje. Komuno wróć! Do pekao S.A. już wróciła.
  • ~Borys / 2023-07-10 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejęciu przez tą szarańczę z pis bank nastawiony jedynie na dojenie. Nawet za wpłatę w kasie euro pobrali 5 % wartości kwoty wpłacanej nie informując ze taką prowizję pobierają. Za wpłatę za to ze daję im kasę do obrotu. Jpdle co za ściek.
  • ~Brak / 2023-06-05 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank moja partnerka ma konto w tym banku raz chciała wypłacić pieniądze w Dino transakcja nie doszła do skutku ale pieniądze zostały pobrane z konta za parę dni pieniądze wróciły ale tylko na chwilę bank znowu je pobrał i od dwóch miesięcy nie chce ich oddać po wielokrotnym pisaniu reklamacji z banku cisza zostało nam tylko sprawa sądowa i komornik który ściągnie z banku to co nam się należy NIE POLECAM UNIKAJCIE GO JAK OGNIA
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1572
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1076
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 947
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4912
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4614
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4085
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3159