Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata / 2022-06-10 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lat bank ma bardzo zła opinię w obszarze obsługi klienta i przyjaznej komunikacji. Opinie wyrażane publicznie, niezadowolenie klientów, skargi - czy to za mało dla zarządzających bankiem na podjęcie działań naprawczych ? Może strategiczne stanowiska zajmują niewłaściwe osoby skoro od lat nic się nie zmienia. Wstyd. Moja opinia na bazie doświadczeń jako klient i kredytobiorca od kilkunastu lat. Spłaciłam kredyt bo nie chcę mieć z nimi do czynienia, kolejny większy wezmę w innym banku otwartym na klienta.
  • ~Beata / 2024-01-04 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Obsługa jednego klienta trwa prawie godzinę. Obsługę klientów indywidualnych prowadzi jeden pracownik. Najchętniej zajmuje się sprzedażą kredytów. Inne sprawy odwlekają... Beznadzieja :(
  • ~Beba / 2019-09-27 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Amelua jestem w tej samej sytuacji. Bankomat zablokowal się 2 sierpnia 2019r.Pieniadze z konta zostaly pobrane. Żadnych wyjaśnień, zadnego.pisma w tej sorawie, wprowadzanie w błąd terminami rozpatrzenia reklamacji,wydluzanie sobie jej bez poinformowania.o czasie jej dalszego rozpatrywania i ppdstaw do tego,zero reakcji na maile i telefony. W oddziale banku zbywanie byle odpowiedzią. Nic nie wiem na temat wlasnej sorawy i toku jej postepowania. Obsluga klienta beznadziejna łącznie z czasem oczekiwania na polaczenie z konsultantem. Pracownicy banku malo.pomocni, wszędzie tajrmnice, rozkladane ręce i odgrywana bezradnosc. Oni są ponad prawem a klient ważny wedle.zasobnosci konta. Chyba nie znam.drugiego tak lekcewazacego klienta banku, jak ten.
    ZaletyPerfekcyjna niewiedza w sprawach ważnych dla.klienta.
    WadyBrak informacji w sorawach waznych dla.klienta, zbywanie.klienta, brak konkretnych i jasnych informacji.
  • ~bencwau / 2022-04-03 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    20 konsultantów i 3 doradców, 2 dni, a pieniądze niedostępne i powód niewiadomy, skandal i żenada, finalnie chyba zablokowano mój nr tel, bo nie moge sie dodzwonić
  • ~Bettii / 2018-09-16 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział w Chełmnie przy ul.Kopernika najgorsza obsługa kasowa pomimo iz jest informacja ze podmioty gospodarcze sa obsługiwane poza kolejnością jeszcze nigdy żaden kasjer tego nie zastosował A wręcz ma się wrażenie ze kasjerzy boją się nas obsługiwać udając ze nas nie widzą.Bardzo miła i szybka obsługa na oddziale przy ul.I Armii WP w Chełmnie A szczególnie Pani Ewa.
  • ~Bob / 2019-11-07 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakieś nieporozumienie! Aplikacja non stop nie działa, przelewy idą kilka dni lub wogóle się gubią przez co trzeba co chwile biegać do banku z reklamacją. Do tego w mieście mam 1 bankomat który co chwile nie działa więc muszę wypłacać pieniądze w obcych bankomatach i płacić prowizję. Jedyne co potrafią robić to co tydzień/dwa dzwonić i wciskać kredyt. Odradzam każdemu.
  • ~Bodzio / 2018-10-19 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    pojedynczy członek wspólnoty mieszkaniowej - podający się jako zarząd -(pracownik uwierzył na słowo), mającej konto w waszym banku, skutecznie zablokował konto całej wspólnocie? - co stanowi wg prawa - naruszenie dóbr osobistych całej wspólnoty(taką praktykę zastosował szeregowy pracownik -"okienkowy" Waszego banku w stosunku do wspólnoty mieszkaniowej w Warszawie)
    Wady"krzykiem" można zablokować konto wspólnocie mieszkaniowej
  • ~Bodzio / 2024-10-22 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Niby darmowe konto a kurier przywozi kartę i 36 zeta w plecy
  • ~Bogdan / 2020-03-29 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda że zakładałem u nich konto !!! Aktualnie mam zablokowane konto ,a przebywam za granicą i nie mogę przyjechać do kraju bo koronawirus , wydzwaniałem do nich przez cały tydzień , zmarnowałem tyle czasu , nikt nie pomoże ci w tym banku i na infolini !!! Każą mi osobiście wstawić się w placówce !!! To jest tragedia kiedy cały świat zmaga się z wirusem oni każą mi przejechać ze Skandynawii i osobiście zgłosić się do placówki . A co będzie kiedy będę zarażony !!! Wiele instytucji zmienia sposoby płatności czy komunikacji ale nie ten bank !!!! Nie mogę dokonać żadnej płatności za mieszkanie , prąd itd .... a nie wiem ile to jeszcze potrwa ! Nie zakładajcie tam konta przestrzegam !!! Człowiek się tam nieliczy!!!
    ZaletyŻadne !!!!
    WadyTotalny brak pomocy!!!!
  • ~Bogo / 2020-05-30 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    popieram wszystkie negatywne opinie o baku.Dodatkowo nie wypłacono mi wypracowanej reklamowanej premii 200 zł pomimo wniesionej w banku reklamacji.Było to 3 miesiące temu. Dziadostwo i brak rzetelności.Nie dajcie się nabrać.
    ZaletyMam niedaleko oddział.
    WadySaame wady
  • ~boruc1 / 2008-11-20 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli ktoś był kiedykolwiek w oddziale Pekao S.A. w Sokołowie Podlaskim, wie, o co mi chodzi. Ta kadra jest chyba z łapanki na ulicy. Wchodzę, żeby coś załatwić- nikt nic nie wie, odsyłają od jednego super-specjalisty do drugiego, a raczej drugiej. Pełna niekompetencja, brak wiedzy. Wygląda to tak, jakby zatrudnili od dzisiaj samych stażystów. Ponadto ze wszystkim maja problem, brak podstawowej wiedzy nawet o tym, kto w ich banku może to wiedzieć. SZOK!! I nie jest to tylko moja opinia. W końcu udaje mi się złożyć dyspozycję np kupna waluty i czekam zaglądając na Pekao Biznes 24 kiedy w końcu wykonają moją dyspozycję. Godzina, dwie, cztery.... nic. Dzwonię więc do banku. Pierwsza osoba, z którą rozmawiałem na miejscu mówi, że to nie jest jej wina i że pójdzie pogoni towarzystwo.
    Zawsze to samo- czy ktoś robi łaskę że pracuje. Komuno wróć! Do pekao S.A. już wróciła.
  • ~Borys / 2023-07-10 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejęciu przez tą szarańczę z pis bank nastawiony jedynie na dojenie. Nawet za wpłatę w kasie euro pobrali 5 % wartości kwoty wpłacanej nie informując ze taką prowizję pobierają. Za wpłatę za to ze daję im kasę do obrotu. Jpdle co za ściek.
  • ~Brak / 2023-06-05 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank moja partnerka ma konto w tym banku raz chciała wypłacić pieniądze w Dino transakcja nie doszła do skutku ale pieniądze zostały pobrane z konta za parę dni pieniądze wróciły ale tylko na chwilę bank znowu je pobrał i od dwóch miesięcy nie chce ich oddać po wielokrotnym pisaniu reklamacji z banku cisza zostało nam tylko sprawa sądowa i komornik który ściągnie z banku to co nam się należy NIE POLECAM UNIKAJCIE GO JAK OGNIA
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Bronisław / 2022-02-14 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    W sierpniu 2021 ukradziono z mojej karty kredytowe, której nigdy nie używałem i mam ją w domu ponad 6 tys. zł. Bank nie poczuwa się do odpowiedzialności.Policja z prokuratorem umożyła śledztwo, ponieważ nie znaleźli złodzieja. Absurd. Firma, która odzwyskuje pieniądze w takich sytuacjach od banków, powiedziała mi jasno i wyraźnie, że z każdego banku ale nie z PEKAO. Nie radzę brać tam karty kredytowej. Z tego co się dowiedziałm ktoś z banku w ten sposób działa ze współpracą ze złodziejami.
  • ~Byle daleko / 2021-12-16 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety , nic mi nie przychodzi tylko wystawić negatywna opinie. Nie jest to mój pierwszy bank , ale tak niedoświadczonych osób to nigdzie nie spotkałem. Obsługa klienta dramat. Nie polecam tego banku. Oprocentowanie mnie tutaj podkusiło , ale nie warto ...
    ZaletyBrak
    WadyOlewatorstwo, brak doświadczenia, zbywanie niby załatwione i potwierdzone na piśmie a potem wzywanie, że czegoś brakuje ...DRAMAT
  • ~Była klientka / 2024-04-11 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Okradną cię, a potem reklamację załatwią negatywnie bo wiedzą, że to Ty musisz udowodnić przed sądem że oni cię okradli.
    ZaletyBrak
    WadyZdziercy
  • ~Były kl. / 2023-07-04 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank nie przestrzega RODO, pani pyta ile Pan ma dochodu i jakie raty a cała sala słucha ! ! !
    WadyAll
  • ~Były klient / 2022-05-09 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    za wypłatę blik 10000 z konta firmowego 100 pln
    Zaletynie ma zalet
    Wadykoszty rachunków wysokie
    infolinia porażka konsultanci niedoinformowani
  • ~Były klient ktory poszedł w koncu po ro / 2022-06-30 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Mniej niz zero skur....y złodzieje i oszuści. Likwidujcie rachunki. Jeb.... ten bank
    ZaletyZero
    WadySzkoda czasu bo za duzo by pisać, wystarczy poczytać opinie innych.
  • ~były klient tego syfu / 2022-09-29 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank powinien być dawno zamknięty, naćpana obsługa nie słucha klienta, brak jakiejkolwiek pomocy merytorycznej z dala od tego banku od tych ludzi masakra jakaś ...
    WadyNaćpana obsługa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976