Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara / 2023-05-06 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pekao SA w Sosnowcu to tragedia za transakcje w innym bankomacie za jedną operacje wzięli mi 45 zł a były 3 transakcje pa 1000 zł więc mi zabrali 135 zł byłam w szoku i jeszcze co miesiąc pobierają 13 zł za prowadzenie rachunku. Pojechałam do banku ale nic nie dało się załatwić dla mnie to był wielki szok. Jestem klientką już 25 lat i tak mnie potraktowali masakra więc zmywam się z tego banku przechodzę do innego. Złodzieje złodzieje złodzieje i jeszcze raz złodzieje.nie polecam
  • ~Bargl / 2021-12-14 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Migracja z Idea Bank ogłoszona sukcesem a to jedna wielka klapa. Pekao obiecał zostawić stary cennik dla zmigrowanych klientów. Okazało się to jednym wielkim kłamstwem. Opłaty pobierane za wszystko - od sms autoryzacyjnych, poprzez płatności kartą (tak, prowizja za płatność kartą!!!) i kończąc za dostęp do konta przez internet.

    Brak możliwości podglądania historii rachunku VAT, problemy z wyciągami, utrudniony dostęp do infolinii.

    System transakcyjny pamięta jeszcze XX wiek.

    Nic w tym banku nie działa jak powinno.
    WadyObsługa, koszty, przejrzystość, ogólnie wszystko
  • ~Bart94 / 2021-12-01 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam. Fatalna obsługa klienta, infolinia nie działa, do placówek się dodzwonić nie można...a gdy już uda Ci się gdzieś dodzwonić, jesteś odsyłany gdzie indziej... gdzieś gdzie nie ma kontaktu. Dramat.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Bartosz / 2023-01-21 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako klient od 20 lat mam już oficjalnie dość tego banku. Kiedyś był dobry, od dobrych kilku lat jest tylko gorzej. Gwoździem do trumny jest to, że nie mogłem za pomocą karty zapłacić za kupno kryptowalut - dane karty ok, potwierdzenie w aplikacji, ale i tak płatność nie została zrealizowana. Z tego co czytałem ten bank tak ma, do tego żadnego kontaktu ze strony banku aby mnie o tym poinformować. Musiałem przez to kupować później, po dużo wyższym kursie. Po co mi bank, który nie pozwala mi wydać własnych pieniędzy?

    Pekao SA obecnie zachowuje się jak zgraja oszustów którzy tylko czychają aby wcisnąć kredyt. Brakuje mi cenzuralnych słów aby określić ich "praktyki biznesowe". Nie mam już do nich żadnego szacunku ani zaufania, oby stracili jak najwięcej klientów to może nabiorą trochę pokory.
    Zalety+ mają placówki nawet w małych miastach
    Wady- wypłacać bez prowizji można tylko w ich bankomatach
    - ich bankomaty często nie działają
    - od jakiegoś czasu wypłata w placówce również jest płatna
    - zmuszają do swojej aplikacji poprzez płatne smsy (20 gr za sms)
    - aplikacja działa źle, czasem trzeba restartować bo nie wyświetla ekranu potwierdzenia
    - aplikacja wyświetla reklamy poprzez system powiadomień w telefonie. Wyłączenie powiadomień powoduje wielkie czerwone pop-upy przy każdym uruchamianiu aplikacji
    - aplikacja wyświetla za każdym razem pop-up o aktualizacji. Łącznie to dwa za każdym razem
    - aplikacja przestała się otwierać, żąda aktualizacji. Moje szczęście, że nie płacę w sklepach telefonem
    - reklamy kredytów przychodzą również pocztą elektroniczną, często
    - reklamy wyświetlają się również na stronie internetowej
    - nieopatrzne kliknięcie w reklamę na stronie internetowej powoduje kontakt z banku kilka godzin później
    - potrafią wydzwaniać codziennie gdy nie wyraża się zgody na nagrywanie rozmowy
    - oprocentowanie lokat to około połowa tego co można dostać w innych bankach
  • ~Bartosz / 2024-02-09 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonią cały czas na numer dziecka i szukają niewiadomo kogo pomimo informacji że ten numer jest nowy. Mam wrażenie że to pedofile jakieś . Jeszcze chwila i na policję zgłoszę nękanie dziecka 5 letniego
    ZaletyFrajery
    WadyUpośledzeni ludzie tam pracują
  • ~Bartunio / 2025-02-13 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam co ludzie mówią i piszą. Ja uciekłem od banku od sytuacjj co miałem zakup bez autoryzacji w Google sklep. Zero jakiekolwiek pomocy z ich strony i rozwiązania problemu i kłopotu. A ostatnio walczę o zwrot odsetek za wcześniejszą spłatę kredytu u nich przez kancelarie. Nie dość że pół roku czekałem na odpowiedź to jeszcze odrzucili wniosek kancelarii bo niby podpis się nie zgadza u nich. Bzdura bo wszędzie mam identyczny podpis. To jest specjalna ich zagrywka żeby nie wydać moich pieniędzy. Złożyłem reklamację nie dawno ale znów żadnej odpowiedzi a kancelaria czeka na odpowiedź kolejne pół roku. Nie korzystajcie z tego banku szkoda słów i nerwów. Wszystko i kontakt do klienta, poszanowanie i ogólnie na totalnym dnie.
  • ~Basia / 2022-10-03 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez mojej autoryzacji zostały pobrane pieniądze- ukradzione. Natychmiast zglosiłam na infolinię,pieniądze pobrane były w trakcje realizacji - prosiłam o zablokowanie i nie dokonywanie transakcji.Dodatkowo zablokowałam kartę kredytową. Kazano mi napisać reklamacje- napisałam ją. Bank oczywiście to zignorował i dokonał transakcji bez mojej autoryzacji. Odpowiedz z reklamacji dostałam - że jest niezasadna. Napisałam ponowni 2x odwołania do reklamacji z dokładnymi wyjaśnieniami, po miesiącu dostałam odpowiedz na moje odwołania, że jest niezasadne. Bank lekceważy prośby klienta. W banku nie ma czegoś takiego jak za każdym razy trzeba autoryzować przelew. Gdy się coś kupi z karty kredytowej raz obojętnie od kogo- to następne pobranie pieniędzy z konta bez wiedzy właściciela od tej osoby nie musi być autoryzowane (może wyczyścić konto do zera). Bank pekap sa tpuszcza wszystkie transakcje - nieautoryzowane i uważ , że jest ok. Gdy dzwoni łam na infolinię to pani była bardzo nieuprzejma i powiedziała, że taka sytuacja jest ok.
    WadyBank pozwala oszustom pobierać pieniądze konta - puszczają nieautoryzowane transakcje. Pisanie reklamacji jest bez sensu i bo klient nie ma racji i reklamacja jest niezasadna. Nie ma możliwości porozmawiać z osobą z działu reklamacji. odpowie jest ciągle taka samo kopiuj wklej. Osoby na infolinii są delikatnie mówiąc nie przyjemne i nie pomocne. NIE POLECAM TEGO BANKU
  • ~Basiek / 2021-09-20 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czerwca do września próbowałam zlikwidować moje konta /bankowosć internetowa/ Poczta internetowa w banku internetowym winna pomagać i powinne być szybkie i rzeczowe odpowiedzi . Niestety niec mylnego w tym banku na przeczytanie widomości czeka sie kilka dni ,a odpowiedż jest kompletnie oderwana od rzeczywistości Jeszcze jesteś odsyłany do strefy najczęście zadawanych pytań , podczas gdy moja sprawa wymaga indywidualnej odpowiedzi. Tragedia nikomu nie polecam tego banku Katastrofalna nieodpowiedzialność
    WadyNiekompetencja, Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedzi i decyzje
  • ~Bea / 2023-07-24 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Co jakiś czas znika mi dostęp do aplikacji Peopey. Nie mam informacji co się stało. Ogólnie tragedia. Próbuje się zatem połączyć z infolinią banku i co, kolejny koszmar bo żeby się połączyć trzeba uzbroić się w nieziemską cierpliwość. I teraz najlepsze, jak już w końcu się doczekam to konsultant potrafi się rozłączyć w trakcie rozmowy. Bez komentarza
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Beata / 2020-06-27 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziala strasznie wolno. Jest nielogiczna i nieprzejrzysta. Bardzo czasochlonna i stresujaca w uzyciu. Jestem naprawde rozczarowana. Rozwazam zmiane banku. Poprzednia wersja byla super.
    ZaletyBrak.
  • ~Beata / 2021-12-03 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam siłą wcielona po przejęciu Idea Bank. Koszmar. Miało się nic nie zmienić a zmieniło się wszystko. Już raz uciekłam z tego banku i czas na kolejna ewakuację.
  • ~Beata / 2022-04-28 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    TO chyba najgorszy bank na świecie. Nikt za nic nie odpowiada, nikt nic nie we.
    Jakaś komuna.
  • ~Beata / 2022-06-10 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lat bank ma bardzo zła opinię w obszarze obsługi klienta i przyjaznej komunikacji. Opinie wyrażane publicznie, niezadowolenie klientów, skargi - czy to za mało dla zarządzających bankiem na podjęcie działań naprawczych ? Może strategiczne stanowiska zajmują niewłaściwe osoby skoro od lat nic się nie zmienia. Wstyd. Moja opinia na bazie doświadczeń jako klient i kredytobiorca od kilkunastu lat. Spłaciłam kredyt bo nie chcę mieć z nimi do czynienia, kolejny większy wezmę w innym banku otwartym na klienta.
  • ~Beata / 2024-01-04 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Obsługa jednego klienta trwa prawie godzinę. Obsługę klientów indywidualnych prowadzi jeden pracownik. Najchętniej zajmuje się sprzedażą kredytów. Inne sprawy odwlekają... Beznadzieja :(
  • ~Beba / 2019-09-27 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Amelua jestem w tej samej sytuacji. Bankomat zablokowal się 2 sierpnia 2019r.Pieniadze z konta zostaly pobrane. Żadnych wyjaśnień, zadnego.pisma w tej sorawie, wprowadzanie w błąd terminami rozpatrzenia reklamacji,wydluzanie sobie jej bez poinformowania.o czasie jej dalszego rozpatrywania i ppdstaw do tego,zero reakcji na maile i telefony. W oddziale banku zbywanie byle odpowiedzią. Nic nie wiem na temat wlasnej sorawy i toku jej postepowania. Obsluga klienta beznadziejna łącznie z czasem oczekiwania na polaczenie z konsultantem. Pracownicy banku malo.pomocni, wszędzie tajrmnice, rozkladane ręce i odgrywana bezradnosc. Oni są ponad prawem a klient ważny wedle.zasobnosci konta. Chyba nie znam.drugiego tak lekcewazacego klienta banku, jak ten.
    ZaletyPerfekcyjna niewiedza w sprawach ważnych dla.klienta.
    WadyBrak informacji w sorawach waznych dla.klienta, zbywanie.klienta, brak konkretnych i jasnych informacji.
  • ~bencwau / 2022-04-03 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    20 konsultantów i 3 doradców, 2 dni, a pieniądze niedostępne i powód niewiadomy, skandal i żenada, finalnie chyba zablokowano mój nr tel, bo nie moge sie dodzwonić
  • ~Bettii / 2018-09-16 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział w Chełmnie przy ul.Kopernika najgorsza obsługa kasowa pomimo iz jest informacja ze podmioty gospodarcze sa obsługiwane poza kolejnością jeszcze nigdy żaden kasjer tego nie zastosował A wręcz ma się wrażenie ze kasjerzy boją się nas obsługiwać udając ze nas nie widzą.Bardzo miła i szybka obsługa na oddziale przy ul.I Armii WP w Chełmnie A szczególnie Pani Ewa.
  • ~Bob / 2019-11-07 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakieś nieporozumienie! Aplikacja non stop nie działa, przelewy idą kilka dni lub wogóle się gubią przez co trzeba co chwile biegać do banku z reklamacją. Do tego w mieście mam 1 bankomat który co chwile nie działa więc muszę wypłacać pieniądze w obcych bankomatach i płacić prowizję. Jedyne co potrafią robić to co tydzień/dwa dzwonić i wciskać kredyt. Odradzam każdemu.
  • ~Bodzio / 2018-10-19 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    pojedynczy członek wspólnoty mieszkaniowej - podający się jako zarząd -(pracownik uwierzył na słowo), mającej konto w waszym banku, skutecznie zablokował konto całej wspólnocie? - co stanowi wg prawa - naruszenie dóbr osobistych całej wspólnoty(taką praktykę zastosował szeregowy pracownik -"okienkowy" Waszego banku w stosunku do wspólnoty mieszkaniowej w Warszawie)
    Wady"krzykiem" można zablokować konto wspólnocie mieszkaniowej
  • ~Bodzio / 2024-10-22 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Niby darmowe konto a kurier przywozi kartę i 36 zeta w plecy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4704
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3968
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3038