Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1550 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2022-06-09 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś lubi utrudniać sobie życie i komplikować sprawy proste, to ten bank jest idealny.
    Sprawy proste załatwiane są miesiącami sprawy skomplikowane ... NIGDY.
    Brak kompetencji.
    Brak logicznego myślenia.
    Osoby decyzyjne są schowane przed upierdliwym klientem za barierą bezmyślnych bezdecyzyjnych przemądrzałych "gąsek", którym się tylko wydaje.
    Zaletynie znalazłem przez 11 lat spłacania kredytu
    Wadybezmyślność
    olewcze podejście do klienta
    brak kontaktu
    infolinia nie działa
    nawet jak infolinia działa to nic nie załatwisz
  • ~Graza / 2022-06-09 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziwnym trafem w firmie TOYSTAR składanie zabawek, trzeba celem podjęcia pracy założyć konto właśnie w tym banku. Przypadek? Lata temu wycofałam się z uwagi na skostniały sposób obsługi klienta. Sądzę, że przez to wielu klientów odpłynęło, a teraz reflinek akurat do tego banku. Hmmm......
  • ~Magda / 2022-06-08 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zalecam ten bank omijać szerokim łukiem. Stary skostniały komunistyczny twór. Nic nie da się załatwić telefonicznie przez infolinię a w oddziale odsyłanie od okienka do okienka.
    Zaletybrak
    Wadytrzeba wszystko załatwiać w oddziale, tam odsyłanie od okienka do okienka bo jak jest problem to nagle wszyscy mówią: ja się tym nie zajmuję. Koszmar. Załatwienie sprawy trwa miesiącami.
  • ~Sparky / 2022-06-07 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    nie mogę dodać karty do google pay mimo że wszystko robię poprawnie wyskakuje błąd, nie mogę podpiąć karty do stron typu Prime Video, Netflix, Spotify
    Zaletybrak
    Wadynie można dodzwonić się do infolini, nie odpisują na wiadomości dotyczące błędów, głupia polityka firmy
  • ~a / 2022-06-07 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wszystko można załatwić przez aplikację / przeglądarkę. Proponują dzwonić, lub pojawić się w oddziale. Dodzwonić się nie da w ogóle ani na infolinię, ani do oddziału banku. Wizyta w oddziale skutkuje kilkugodzinny oczekiwaniem. Omijać.
  • ~Hosso / 2022-06-07 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydzwaniają, oszukują z promocja „dla młodych do 26lat 300zł” nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo ludzi
  • ~marjucha / 2022-06-07 07:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi raz musiałem ratować się ucieczką z tego parabanku. Najgorsza obsługa klienta jakiej doznałem w swoim 49 letnim życiu. Bank potrafi naliczać opłaty nawet po umówię zamknięcia konta, 6 miesięcy po wizycie i podpisaniu dokumentów dowiedziałem się, że konta nadal jest aktywne, bo naliczyła im się w między czasie kolejna opłata :)))
    Zaletydużo oddziałow
    Wadyobsługa klienta z XiX wieku. Nieprawdopodobne problemy przy próbie załatwienia jakiejkolwiek sprawy
  • ~Mer / 2022-06-06 07:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobirają prowizję od wpłat na konto mobilne !!!!!! Szok
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~KSz / 2022-06-04 01:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Lokatę zakładana wygodnie on-line muszę fizycznie zamknąć w okienku banku czynnym 9-17. Kpina, Sredniowiecze a nie bankowosc elektroniczna.
    Bank bardzo nieprzyjazny klientowi. Nie polecam.
  • ~Tomasz / 2022-06-03 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeste to najmniej przyjazny bank klientowi!!! Nic się nei da załatwić nikt nie odbiera telefonów, nigdzie ani odzziały ani numery ogólne. W TV gadają że można wszystko przez internet a tam nie można NIC. Potem blokują dostęp i nie ma go nawet jak odblokować jak przez telefon, a jak dzwonei to mówią ż mam się zalogować. NO ja....
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Cezzz / 2022-06-03 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez komentarza, złodziejskie odsetki w kredycie hipotecznym i nie mówię tu o większe racie. Ponadto brak kontaktu w sprawie obsługi kredytu hipotecznego.
  • ~Rita / 2022-06-03 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet jedna gwiazdka to za dużo. Po co wam te sesje elixir skoro się ich nie trzymacie! XXI wiek a przelew idzie trzy dni, brawo!
  • ~B.M / 2022-06-02 17:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam, jestem klientem od 24 lat, ale to co ostatnio wyprawia się w tym banku to koszmar. Obsługa klienta niekompetentna, niegrzeczna. Pan na infolinii nie potrafi wytłumaczyć zaistniałego problemu, więc po prosty się rozłączył. Z takim chamstwem nie miałam jeszcze do czynienia. Po tylu latach szukam nowego banku.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji, niegrzeczna obsługa klienta i wiele innych
  • ~smo / 2022-06-02 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Wolna kwota od zajęcia nie przekroczona, a na koncie widnieje "0" W bankowości internetowej. Uniemożliwia to jakie kolwiek funkcjonowanie zdała od placówki. Do tego nie wiadomo ile tak naprawdę ma się środków płatniczych. Jedyna możliwość, to wypłata w okienku? Gdzie tak jest? To jest podobno bank z Polskim kapitałem. Konto zamknięte tak szybko jak zostało otwarte.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Bartek / 2022-05-30 22:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo długi czas przelewu,wyplata u wszystkich pracowników którzy mają konto w innym banku, w pekao brak.
    ZaletyNie ma zalet
    Wady2 bankomaty na miasto ,40 tys ludzi
  • ~Angie / 2022-05-30 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. BLOKUJĄ KONTA NA CAŁĄ KWOTE KTÓRA JEST NA KONCIE A NIE KWOTE PRAWDZIWEGO ZADŁUŻENIA. MASAKRA. Nie sprawdzają danych pełnomocnika i blokują konta
  • ~Iwona / 2022-05-29 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra!!!!! Jak nie zablokowanie konta na 4 dni to teraz człowieku czekaj na zwrot pieniędzy po wcześniej spłaconym kredycie!!!!! Co za.... Oszuści złodzieje jak ktoś ma zamiar zakładać tam konto niech się lepiej 1000000 razy zastanowi!
    ZaletyŻart jakiś
    WadySame
  • ~Barbara / 2022-05-28 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    W Szczecinie od wczoraj nie ma bankomatu w CH Molo , był i się zlikwidował.W pobliskim banku na ul.Smolanskiej bankomat nieczynny.Czas zrezygnować z ich usług.Wczesniej chciałam wziąć kredyt ok.30 tysięcy wciskali mi ubezpieczenie za 7 tysi.Mimo że konto u nich mamy od blisko 15 lat.W Santander dostałam bez problemów ,jeszcze z możliwością wcześniejszej spłaty i zmniejszeniem prowizji.Za wydruk podglądu płatności ze sklepu pani zawołała 20 zł,makabra.
    WadyBrak dostępu do bankomatu,uporczywe telefony z banku namawiają do wzięcia kredytu
  • ~Od 30 lat klient / 2022-05-27 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa skandal i żenada bank zmusza nas do wymiany telefonów bo jak nie to nic nie działa
  • ~Zbyszek / 2022-05-27 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bakn łamie prawo. Złożyĺem dyspozycję zamknięcia konta bo mam już ich dosyć. Na piśmie potwierdzającym jest wskazać data zamknięcia, która ma nastąpić po 30 d iach, w określonym dniu. Minął już ten termin a konto dalej sobie działa i bank nic z tym nie robi. Konsultant twierdzi że skoro składałem dyspozycję w oddziale to muszę to reklamowce też w oddziale nawet jeśli oddział lekceważy sobie umowy. Kompletne dno. Po ponad dwudziestu latach puzzle ten bank z radością. Nie polecam go nikomu. Obsługa jest kompletnie niekompetentna a każda sprawę trzeba załatwiać tygodniami.
    ZaletyBrak zalety
    WadyNie wywiązywanie się z umową i dyspozycji
    Beznadziejna i niekompetentną obsługa klienta
    Bardzo długie załatwianie jakiejkolwiek sprawy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1222
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 985
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 972
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 913
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4726
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4523
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064