Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1549 opinii

1.82 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Graza / 2022-06-09 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziwnym trafem w firmie TOYSTAR składanie zabawek, trzeba celem podjęcia pracy założyć konto właśnie w tym banku. Przypadek? Lata temu wycofałam się z uwagi na skostniały sposób obsługi klienta. Sądzę, że przez to wielu klientów odpłynęło, a teraz reflinek akurat do tego banku. Hmmm......
  • ~Magda / 2022-06-08 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zalecam ten bank omijać szerokim łukiem. Stary skostniały komunistyczny twór. Nic nie da się załatwić telefonicznie przez infolinię a w oddziale odsyłanie od okienka do okienka.
    Zaletybrak
    Wadytrzeba wszystko załatwiać w oddziale, tam odsyłanie od okienka do okienka bo jak jest problem to nagle wszyscy mówią: ja się tym nie zajmuję. Koszmar. Załatwienie sprawy trwa miesiącami.
  • ~Sparky / 2022-06-07 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    nie mogę dodać karty do google pay mimo że wszystko robię poprawnie wyskakuje błąd, nie mogę podpiąć karty do stron typu Prime Video, Netflix, Spotify
    Zaletybrak
    Wadynie można dodzwonić się do infolini, nie odpisują na wiadomości dotyczące błędów, głupia polityka firmy
  • ~a / 2022-06-07 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wszystko można załatwić przez aplikację / przeglądarkę. Proponują dzwonić, lub pojawić się w oddziale. Dodzwonić się nie da w ogóle ani na infolinię, ani do oddziału banku. Wizyta w oddziale skutkuje kilkugodzinny oczekiwaniem. Omijać.
  • ~Hosso / 2022-06-07 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydzwaniają, oszukują z promocja „dla młodych do 26lat 300zł” nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo ludzi
  • ~marjucha / 2022-06-07 07:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi raz musiałem ratować się ucieczką z tego parabanku. Najgorsza obsługa klienta jakiej doznałem w swoim 49 letnim życiu. Bank potrafi naliczać opłaty nawet po umówię zamknięcia konta, 6 miesięcy po wizycie i podpisaniu dokumentów dowiedziałem się, że konta nadal jest aktywne, bo naliczyła im się w między czasie kolejna opłata :)))
    Zaletydużo oddziałow
    Wadyobsługa klienta z XiX wieku. Nieprawdopodobne problemy przy próbie załatwienia jakiejkolwiek sprawy
  • ~Mer / 2022-06-06 07:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobirają prowizję od wpłat na konto mobilne !!!!!! Szok
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~KSz / 2022-06-04 01:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Lokatę zakładana wygodnie on-line muszę fizycznie zamknąć w okienku banku czynnym 9-17. Kpina, Sredniowiecze a nie bankowosc elektroniczna.
    Bank bardzo nieprzyjazny klientowi. Nie polecam.
  • ~Tomasz / 2022-06-03 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeste to najmniej przyjazny bank klientowi!!! Nic się nei da załatwić nikt nie odbiera telefonów, nigdzie ani odzziały ani numery ogólne. W TV gadają że można wszystko przez internet a tam nie można NIC. Potem blokują dostęp i nie ma go nawet jak odblokować jak przez telefon, a jak dzwonei to mówią ż mam się zalogować. NO ja....
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Cezzz / 2022-06-03 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez komentarza, złodziejskie odsetki w kredycie hipotecznym i nie mówię tu o większe racie. Ponadto brak kontaktu w sprawie obsługi kredytu hipotecznego.
  • ~Rita / 2022-06-03 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet jedna gwiazdka to za dużo. Po co wam te sesje elixir skoro się ich nie trzymacie! XXI wiek a przelew idzie trzy dni, brawo!
  • ~B.M / 2022-06-02 17:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam, jestem klientem od 24 lat, ale to co ostatnio wyprawia się w tym banku to koszmar. Obsługa klienta niekompetentna, niegrzeczna. Pan na infolinii nie potrafi wytłumaczyć zaistniałego problemu, więc po prosty się rozłączył. Z takim chamstwem nie miałam jeszcze do czynienia. Po tylu latach szukam nowego banku.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji, niegrzeczna obsługa klienta i wiele innych
  • ~smo / 2022-06-02 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Wolna kwota od zajęcia nie przekroczona, a na koncie widnieje "0" W bankowości internetowej. Uniemożliwia to jakie kolwiek funkcjonowanie zdała od placówki. Do tego nie wiadomo ile tak naprawdę ma się środków płatniczych. Jedyna możliwość, to wypłata w okienku? Gdzie tak jest? To jest podobno bank z Polskim kapitałem. Konto zamknięte tak szybko jak zostało otwarte.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Bartek / 2022-05-30 22:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo długi czas przelewu,wyplata u wszystkich pracowników którzy mają konto w innym banku, w pekao brak.
    ZaletyNie ma zalet
    Wady2 bankomaty na miasto ,40 tys ludzi
  • ~Angie / 2022-05-30 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. BLOKUJĄ KONTA NA CAŁĄ KWOTE KTÓRA JEST NA KONCIE A NIE KWOTE PRAWDZIWEGO ZADŁUŻENIA. MASAKRA. Nie sprawdzają danych pełnomocnika i blokują konta
  • ~Iwona / 2022-05-29 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra!!!!! Jak nie zablokowanie konta na 4 dni to teraz człowieku czekaj na zwrot pieniędzy po wcześniej spłaconym kredycie!!!!! Co za.... Oszuści złodzieje jak ktoś ma zamiar zakładać tam konto niech się lepiej 1000000 razy zastanowi!
    ZaletyŻart jakiś
    WadySame
  • ~Barbara / 2022-05-28 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    W Szczecinie od wczoraj nie ma bankomatu w CH Molo , był i się zlikwidował.W pobliskim banku na ul.Smolanskiej bankomat nieczynny.Czas zrezygnować z ich usług.Wczesniej chciałam wziąć kredyt ok.30 tysięcy wciskali mi ubezpieczenie za 7 tysi.Mimo że konto u nich mamy od blisko 15 lat.W Santander dostałam bez problemów ,jeszcze z możliwością wcześniejszej spłaty i zmniejszeniem prowizji.Za wydruk podglądu płatności ze sklepu pani zawołała 20 zł,makabra.
    WadyBrak dostępu do bankomatu,uporczywe telefony z banku namawiają do wzięcia kredytu
  • ~Od 30 lat klient / 2022-05-27 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa skandal i żenada bank zmusza nas do wymiany telefonów bo jak nie to nic nie działa
  • ~Zbyszek / 2022-05-27 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bakn łamie prawo. Złożyĺem dyspozycję zamknięcia konta bo mam już ich dosyć. Na piśmie potwierdzającym jest wskazać data zamknięcia, która ma nastąpić po 30 d iach, w określonym dniu. Minął już ten termin a konto dalej sobie działa i bank nic z tym nie robi. Konsultant twierdzi że skoro składałem dyspozycję w oddziale to muszę to reklamowce też w oddziale nawet jeśli oddział lekceważy sobie umowy. Kompletne dno. Po ponad dwudziestu latach puzzle ten bank z radością. Nie polecam go nikomu. Obsługa jest kompletnie niekompetentna a każda sprawę trzeba załatwiać tygodniami.
    ZaletyBrak zalety
    WadyNie wywiązywanie się z umową i dyspozycji
    Beznadziejna i niekompetentną obsługa klienta
    Bardzo długie załatwianie jakiejkolwiek sprawy
  • ~Danuta / 2022-05-25 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank PeKaO dla spółek przejął nas wraz z bankiem IDEA. Bez naszej zgody wprowadzili ogromne prowizje za WSZYSTKO!!!Za prowadzenie konta, za każdy dostęp do konta, każdą kartę , każdy przelew. Tym Pazernym typom było jeszcze mało, więc bez naszej zgody wprowadzili dodatkowe funkcje np biała księga , czyli identyfikacja podatników VAT oczywiście kasując za to dodatkowe pieniądze. Strona internetowa w banku jest bardzo nieczytelna, mam wrażenie , że celowo utrudniona, by mieć argument , że klient nie zgłaszał zastrzeżeń. Ponieważ nie odnaleźliśmy możliwości złożenia reklamacji w tej sprawie przez internet, wybraliśmy się osobiście do Banku we Wrocławiu. Odsyłano nas od oddziału do oddziału, zwiedziliśmy ich 6 placówek przemierzając Wrocław, a jestem osobą niepełnosprawną. W końcu w placówce przy Powstańców Śl. przyjęli moją reklamację i rezygnację z ich usług. Po miesiącu otrzymaliśmy odpowiedź, że naliczone opłaty są zgodne z taryfą banku, a zamknięcie konta nastąpi po zapłaceniu tych wszystkich prowizji, które nam w międzyczasie naliczono. BARDZO NIE POLECAM TEN BANK!!!
    Zaletynie ma ZADNYCH!!!
    WadyDrogi, pazerny, utrudniają możliwość składania reklamacji - nie ma możliwości złożenia ich przez internet , w kolejnych placówkach banku obsługują np. tylko kredyty, w innych tylko firmy jednoosobowe, w innych spółki- bardzo zła informacja , gdzie można załatwić naszą sprawę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1549
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4707
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4505
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3970
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3041