Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1572 opinii

1.84 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.86
  • Obsługa klienta
    1.83

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2024-04-29 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania,zakładania jakichkolwiek kont w *Pekao bezpodstawnie blokują pieniądze podczas płacenia blikem...informacja "blik nie powiódł się" a w rzeczywistości ściągają dwa razy ta samą kwotę! Co do zwrotu niesłusznie pobranych środków trzeba się prosić udowadniać podwójne pobranie środków gdy konsultant telefoniczny banku mówi "tak widzę te dwie operacje" bank jej nie widzi i musisz udowodnić...masakra nie POLECAM!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Andrzej Bełchatów / 2022-04-15 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę jasno, dno,dno,dno i jeszcze raz dno !!!
    Tak traktować klienta po tylu latach ???
    Banda debili tłumaczących się że o wszystkim system decyduje.
    Jak dzwonią żeby zaproponować kredyt to chcą w dupsko wejść bez wazeliny!!!
    Banda i mafia która może mnie w dupę pocałować .
    Nie polecam nikomu!!!
    ZaletyBRAK, BRAK, BRAK,BRAK,BRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyZłodzieje i jeszcze raz złodzieje , ciągłe przerwy techniczne, notoryczne utrudnianie w załatwieniu spraw , brak kompetentnych ludzi w infolini ,spłacam kredyty i rezygnuje z konta.
  • ~andzia / 2023-08-18 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.
    Czekanie w kolejce w oddziale - ponad pół godziny (5 pracowników na ponad 10 okienek)
    Utworzenie prostej dyspozycji - prawie godzina (bo system wolny, bo nie może znaleźć)
    Czekanie na realizację dyspozycji - 2 miesiące.
    Dodzwonić się do oddziału praktycznie nie było szans, na stacjonarny udało mi się wbić po miesiącu. Pani, która przyjmowała dyspozycję nie odebrała ani razu. Na infolinię nie ma szans się dodzwonić, za każdym razem konsultanci są zajęci i czas oczekiwania jest dłuższy niż zwykle.
    Nie do uwierzenia, że ten bank ma jeszcze klientów.
  • ~Aneta / 2021-10-14 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich "ulepszona"aplikacja od razu na śmietnik się nadaje.Wiecznie problem i hasło:Coś poszło nie tak..Ja nawet wiem co,założenie u Was konta przeze mnie.5raz próbuję pobrać blik i non stop problem.XXI w.a Ci wciąż mają problem z tym,żeby poprawnie mobilnie działał ich bank-niestety też (chwilowo) jeszcze mój.
    WadyMobilnie bank,to wielkie nieporozumienie.
  • ~Aneta / 2023-05-05 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z konsultantem na infolinii niemożliwy- ciągła muzyka.
    Obiecany kontakt zwrotny od konsultanta - niezrealizowany.
    Pobrana kwota poza regulaminem ciągle do wyjaśnienia.
    Jeżeli jest problem - niestety nie ma pomocy.
  • ~Aneta JM / 2018-04-06 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki można sobie wyobrazić. Wieczne czekanie w kolejkach, nigdy nic nie da się załatwić, z każdą błahostką, którą w innym banku załatwia się w minutę od ręki, tu trzeba się umawiać telefonicznie i to najlepiej między 11 a 15 i nie w poniedziałki.... Bank dla bezrobotnych albo emerytów. Coś takiego jak standardy obsługi klienta nie istnieje. Przekraczając progi czuję się jak w dniu świra. NIE POLECAM !!!!
    ZaletyBrak
    WadyBank rodem z komuny
    Pracownicy siedzą za karę
  • ~Angie / 2022-05-30 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. BLOKUJĄ KONTA NA CAŁĄ KWOTE KTÓRA JEST NA KONCIE A NIE KWOTE PRAWDZIWEGO ZADŁUŻENIA. MASAKRA. Nie sprawdzają danych pełnomocnika i blokują konta
  • ~Ania / 2021-12-28 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesiecy mam pobierane oplaty za karte kredytowa mimo ze miala byc za 0 i mimo ze karta zostala juz zamknieta (byla warunkiem kredytu). Pracownicy nie potrafia rozwiazac problemu, konto zamkniete a dalej oplaty sa pobierane w wysokosci 99zł. Kpina jakas, miesiac w miesiac pisanie reklamacji, czas rozpatrzenia-miesiac. Stanowczo odradzam, nie warto psuc sobie nerwów.
    WadyOrganizacja, pobieranie niemalych oplat za zamkniete konto, ciagle reklamacje
  • ~Ania / 2022-07-26 01:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa, po zmianie hasła nie mogę korzystać z aplikacji a oni może zajmą się moim problemem za 2 tygodnie. W tym czasie nie mogę przeprowadzić prostych operacji i korzystać z tego konta. Gorzej niż w PRLu. P Anna Po-ty-ra przyjmująca zlecenie na ten problem bardzo ironicznie mnie traktowała. Co za tupet!
    WadyLudzie omijajcie ten bank dalekim łukiem bo jak będziecie mieli poważny problem to wam nie pomogą.
  • ~Ania / 2022-08-01 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGICZNA OBSLUGA KLIENTA - dlugi czas oczekiwania, mnostwo mozliwosci, z ktorych zadna nie pasuje a na koniec i tak nikt nic nie wie
  • ~Ania / 2023-03-08 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Realnie nie ma możliwości założenia e pułapu . Od razu gdy w oddziale w Sopocie chcieliśmy to zrobić -działania na zniechęcenie . Tylko 1 pani wiedziała jak to zrobić w ich programie w ich oddziale. Niestety po 1 godz pani się poddała my po 2 . Oprogramowanie beznadziejne. Ich oddział ich sprzęt ich oprogramowanie i jeśli tam się nie da to znaczy ze to w tym banku jest niewykonalne . Beznadziejny bank
    Zalety1 pani próbowała pomoc
  • ~Ania / 2023-11-02 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to oszuści.Na infolinia nie da się nic załatwić pracują tam osoby nie posiadające żadnej wiedzy które celowo wprowadzają klienta w błąd
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo do wymienienia
  • ~Anita / 2016-10-26 01:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta oczywiście stuczny uśmieszek i naciągnąć klienta na kłamstwa. Pobieranie pieniędzy za dosłownie wszystko czego mi nie powiedziano. Utrata ponad stowy...
    ZaletyŁadna karta
    WadyWszystko
    3 miesiace
  • ~Anka / 2023-10-04 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z infolinia to jakaś tragedia, nie można się dodzwonić,postanowiłam napisać wiadomość do Banku, dostałam odpowiedź, że moja wiadomość została przekierowana do odpowiedniego działu i cisza, która trwa już miesiąc, nadal nie mogę się dodzwonić.. Kontakt z Bankiem jest bardzo szybki i prosty, tylko wtedy kiedy chcesz wziąć pożyczkę bądź kredyt, w przeciwnym razie mają Cię w głębokim poważaniu
  • ~Ann / 2021-10-25 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku.

    We wszystkich innych bankach przelewy są już, a w tym trzeba czekać Bóg wie ile na własne pieniądze.

    Ponadto opłaty za wszystko, za kody sms, za wpłacenie własnych pieniędzy do banku.

    Porażka.
  • ~anna / 2018-07-20 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    W siedzibie banku przy ul Parzeczewskiej w Zgierzu olewanie klientow to chyba specjalność kasjerow. Z tego co wiem to miedzy 10 a 16 jest dwoch kasjerow a nie pamietam zeby dwoch obslugiwalo jednoczesnie. zadko sie zdarza ze wogole we dwojke siedza bo z reguly drugi kasjer to przewaznie ma przerwe na "cos" a jak juz za oboje to jedno okienko jest nieczynne. dramat jakis a kolejki o kazdej porze jeszcze narzekaja pracownicy jak nie maja dosyc...
    Wadywieczne kolejki
  • ~Anna / 2019-04-20 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj płaciłam kartą za zakupy świąteczne, wcale nie mało. Trzykrotnie nastąpiła odmowa. Ostatecznie zapłaciłam gotówką. Jednak okazało się, że pieniądze potrójnie pobrano mi z konta. To chyba jakiś żart, uważam, że to kradzież. W oddziele banku złożyłam reklamację, na zwrot mam czekać 15 dni. Likwiduję konto w tym banku.
    ZaletyZero
    WadyKlient jest nikim dla tego banku.
  • ~Anna / 2019-08-21 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, nie będę się rozpisywać aby jeszcze bardziej się nie denerwować. Gdyby nie kredyt na mieszkanie to zrezygnowałabym z tego beznadziejnego banku. Dlatego nadpłacam raty aby jak najszybciej pozbyć się hipoteki i uciekam z tego banku i nigdy więcej nie chcę mieć nic do czynienia. Za wszystko trzeba płacić, drogo, długi czas księgowania przelewów. Aplikacja mobilna to porażka, od grudnia wprowadzają płatnego blika żenada. ODRADZAM wszystkim!!!!!
    Zaletybrak zalet
    Wadywszystko jest wadą
  • ~Anna / 2020-05-20 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiej porażki to nigdzie nie widziałam .dno i do tego okradają ludzi. Sprawą zajmie się prawnik bo inaczej się nie da.
    ZaletyŻadne
    WadyOkradanie ludzi bezprawne oczywiście.
  • ~Anna / 2021-09-21 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank z możliwych. Chamstwo, niekompetencja, wiecznie nie działające bankomaty (np. Nowy Targ) w holu banku. Zmusza to to korzystania z okienek, a panienki w okienkach to brak wiedzy, naburmuszone, w dodatku uważają, że bank robi łaskę wypłacając moją kasę. Urzedniczki w Nowym Targu czepiają się wszystkiego,sztorcują jakby ktoś był smarkaczem, czują się Panami życia dysponując moimi środkami. Jak najdalej należy trzymać się od tego banku.
    Zaletybrak
    Wadysame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1572
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1076
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 947
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4910
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4614
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4085
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3158