Wadywieczne kolejki
strona 36 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~anna / 2018-07-20 14:58
W siedzibie banku przy ul Parzeczewskiej w Zgierzu olewanie klientow to chyba specjalność kasjerow. Z tego co wiem to miedzy 10 a 16 jest dwoch kasjerow a nie pamietam zeby dwoch obslugiwalo jednoczesnie. zadko sie zdarza ze wogole we dwojke siedza bo z reguly drugi kasjer to przewaznie ma przerwe na "cos" a jak juz za oboje to jedno okienko jest nieczynne. dramat jakis a kolejki o kazdej porze jeszcze narzekaja pracownicy jak nie maja dosyc... -
-
~Anna / 2019-04-20 14:51
Wczoraj płaciłam kartą za zakupy świąteczne, wcale nie mało. Trzykrotnie nastąpiła odmowa. Ostatecznie zapłaciłam gotówką. Jednak okazało się, że pieniądze potrójnie pobrano mi z konta. To chyba jakiś żart, uważam, że to kradzież. W oddziele banku złożyłam reklamację, na zwrot mam czekać 15 dni. Likwiduję konto w tym banku. ZaletyZeroWadyKlient jest nikim dla tego banku. -
~Anna / 2019-08-21 14:32
Tragedia, nie będę się rozpisywać aby jeszcze bardziej się nie denerwować. Gdyby nie kredyt na mieszkanie to zrezygnowałabym z tego beznadziejnego banku. Dlatego nadpłacam raty aby jak najszybciej pozbyć się hipoteki i uciekam z tego banku i nigdy więcej nie chcę mieć nic do czynienia. Za wszystko trzeba płacić, drogo, długi czas księgowania przelewów. Aplikacja mobilna to porażka, od grudnia wprowadzają płatnego blika żenada. ODRADZAM wszystkim!!!!! Zaletybrak zaletWadywszystko jest wadą -
~Anna / 2020-05-20 19:13
Takiej porażki to nigdzie nie widziałam .dno i do tego okradają ludzi. Sprawą zajmie się prawnik bo inaczej się nie da. ZaletyŻadneWadyOkradanie ludzi bezprawne oczywiście. -
~Anna / 2021-09-21 18:09
Najgorszy Bank z możliwych. Chamstwo, niekompetencja, wiecznie nie działające bankomaty (np. Nowy Targ) w holu banku. Zmusza to to korzystania z okienek, a panienki w okienkach to brak wiedzy, naburmuszone, w dodatku uważają, że bank robi łaskę wypłacając moją kasę. Urzedniczki w Nowym Targu czepiają się wszystkiego,sztorcują jakby ktoś był smarkaczem, czują się Panami życia dysponując moimi środkami. Jak najdalej należy trzymać się od tego banku. ZaletybrakWadysame -
~Anna / 2021-12-08 17:06
Na zaksięgowanie pieniędzy trzeba bardzo długo czekać. Tragedia. Myślę o rezygnacji ZaletyŻadnychWadyDrogi, długie księgowanie -
~Anna / 2022-02-03 08:26
Po 6 latach współpracy dwóch kredytach hipotecznych stwierdzam że to jest naprawdę bardzo słaby bank. Nie polecam nikomu. Staroświeckie podejście do każdej sprawy, obsługa klienta bez kompetencji i chęci pomocy (wprowadzającą celowo w błąd) oraz produkty które nie są tymi najlepszymi. Przebicie się w prostej sprawię kończy się wielokrotnie staniem w długich kolejkach przed Okienkiem bo "internetowo tego Pani nie załatwi" Ja mamo wielu prób mam dość. -
~Anna / 2022-08-18 19:15
Dramat, na odpowiedz w aplikacji czeka sie blisko tydzien, nic nie dziala. Zamykam konto… ZaletyNicWadyWszystko -
-
~Anna / 2022-09-01 11:06
Jak mam napisać o banku PKO SA, który mnie okradł!!!! Rzeczowo piszę!!! Bankomat, który znajduje się w banku PKO SA przy ulicy al. Wojska Polskiego w Pruszkowie, okradł mnie na sumę 300 zł. Przy bankomacie od razu, kiedy zorientowałam się, że bankomat nie wypłacił mi żądanej sumy, udałam się wprost do kasy tej placówki i złożyłam reklamację. Reklamację przyjęto, ale za jakiś czas odpowiedź dostałam negatywną, więc ponownie złożyłam następną reklamację, na którą też dostałam odpowiedź negatywną, tylko trochę bardziej arogancką. Ponieważ w dalszym ciągu nie byłam usatysfakcjonowana, napisałam skargę i złożyłam wniosek do rzecznika klienta w Warszawie i do rzecznika konsumenta. Od rzecznika klienta dostałam odpowiedź również negatywną, a od rzecznika konsumenta, jeszcze nie dostałam wcale, więc tym faktem jestem bardzo rozgoryczona. Zatem pytam się? Jak to jest, że bank PKO SA okradł mnie na sumę dla mnie bardzo dużą, a ja z tym nic nie mogę zrobić. Gdyby okradł mnie złodziej na ''ul''chociaż mogłaby z tym iść na Policję, a tu nic więcej nie mogę zrobić, co najwyżej mogę ostrzec innych przed wypłacaniem pieniędzy z bankomatów PKO SA. Czyżby premie z bankowych ''przekrętów'' szły na aniołki prezesa? ZaletyBrak zaletWadyBank jest niewiarygodny, skoro kradnie mi pieniądze z mojej emerytury. Wystarczy, że oszukają tylko 200 osób w ten sposób i jest premia, ''JEST' -
~Anna / 2023-01-30 19:28
Najgorszy bank z jakim współpracowałam.Rozpatrzenie reklamacji trwa pół roku. Oszukują na promocjach. Nie informują o wszystkim żeby nie wypłacić bonusów. Nie wiem czy konsultanci robią to celowo czy są niedoszkoleni ale radzę unikać tego banku -
~Anna / 2023-02-15 19:44
Dramat, na infolini wisi się godzinami, bałagan w dokumentach, po 2 latach przysyłają faktury za terminal. Nie polecam WadyWszystkie możliwe -
~Anna / 2023-11-02 18:44
Obsługa klienta w banku to jakiś żart! Przełączają miedzy sobą i nikt nie umie odpowiedzieć na pytanie w sprawie kredytu! Oczekiwania na infolini po 30minut. Nie polecam ZaletyBRAKWadyNiekompetentni konsultanci
Obslugi klienta BRAK
Mało placówek obslugujacych kredyty hipoteczne
Konsultant on-line nie odpowiada
Telefon na infolinie = gadanie z botem
Prosba o kontakt = oczekiwaniem na infolinii godzinami
Jak juz jest połączenie to tak słabej jakości że nic nie słychać i pani się rozłącza i ze to ja mam dzwonić jeszcze raz!!!
Może teraz po takiej opinii ktoś się w końcu ze mną skontaktuje KOMPETENTNY!! -
~Anna / 2024-02-26 13:34
To jest tragedia wpłatomat nieczynny już któryś dzień kolejka do kasy że szkoda słów dwie panie obsługujące...szanujmy swój czas ZaletyŻadnych na terazWadyNie liczy się kloent -
~anonim / 2020-11-16 13:30
Obsluga klienta jest piekna...do momentu podpisania papierow.
Potem juz tylko dno.
Kazdy odsyla do kogos innego, nitk za nic nie odpowiada, a juz poziom infolinii to mniej niz zero. Plus tylko taki ze naprawda pierwszy raz musialam wykonac do nich polaczenie, ale arogancja garnituru ktory mial w zalozeniu mi pomoc przerosla moje oczekiwania. Nie wiem skad oni biora tych ludzi, ale takiego chamskiego i wyzyzszajacego sie podjescia dawno nie spotkalam. NIE POLECAM. radze unikac.Wadymnostwo -
~Anonim / 2021-11-18 13:04
Uważajcie na wypłaty z bankomatów w tym banku. Za każde 1000zł wypłaty z Euronet pobierają 33zł prowizji, czyli 3.3%. -
~Antea / 2020-09-26 05:15
Witam, każdemu klientowi który szanuje swój czas odradzam załatwianie jakichkolwiek spraw w oddziale tego banku przy płockiej 17. Jestem klientem tego Banku, ale już nie długo. 1,5 godziny stałam w kolejce do kasy..... przy mnie kilka starszych osób zmuszonych było zrezygnować, gdyż nie byli w stanie tyle czasu stać. Po mojej interwencji, czemu tylko jedna kasa pracuje usłyszałam że druga Pani jest na L4..... Masakra.... Kiedy wreszcie nadeszła moja kolej po prawie 2 godzinach oczekiwania w kolejce. Pani z kasy oświadczyła że kasa nie czynna bo przyjechał konwój i musi przyjąć pieniądze. Chciałam porozmawiać z dyrektorem oddziału, ale nagle okazało się że rzekomo ma właśnie jakiegoś interesanta.... czekałam kolejne 30 minut. na moje pytanie ile jeszcze czasu mam czekać. poinformowano mnie -" aż Pani kasjerka przyjmie pieniądze". Niestety po 2,5 godzinach oczekiwania nie załatwiłam tego po co przyszłam do banku, gdyż po prostu nie miałam czasu dalej czekać. Jestem załamana formą w jakiej ta placówka traktuje swoich klientów, dzięki którym tak na prawdę istnieje.... Z własnej praktyki wiem że w takich sytuacjach nagłej absencji pracownika w sytuacji gdy i tak skład personelu jest okrojony, następuje oddelegowanie pracownika z innego oddziału. a w sytuacji gdy jedna kasa tylko pracuje, to konwój z pieniędzmi powinien przyjąć kierownik oddziału. ale jak widać w tym oddziale klient jest na szarym końcu... Tu klienta i jego czasu nikt nie szanuje..... ZaletyZeroWadyWiele, na oddziale Płocka 17 przede wszystkim brak szacunku dla klienta, dzięki któremu tak na prawdę istnieją -
-
~antypekao24 / 2010-02-09 20:38
zadzwonilams pytac o dwie sprawy - m.in zmiane nr adesu,bo w okienku poprawilam to juz 2 razy, ale korespondencja przychodzi wciaz na zly adres - paniw infolinii nie ma takich mocy.ok. zapytalam jeszcze o cos. pani, ze nie ma dostepu do dokumntow wiec pytam o czym moge z nia rozmawiac. a ona, ze na tematy ogolne. (!!!!?????) czyli jaka ksiazke ostatnio przeczytala czy jaki film widziala? kpina!!!!!!!! Zaletybrak!!Wadytotalny brak profesjonalizmu!! -
~Anula / 2023-08-21 15:47
obsluga klienta w tym banku to jakis czarny humor. Nikt nie odbiera telefonow, napisalam na kontakt elektroniczny z zapytyniem jak mozna skontaktowac sie z bankiem w sprawie zrobienia terminu na wizyte, odpisano mi, ze mam sie zalogowac przez peopay lub pekao24, ale ja nie mam login, nie jestem klientem banku ale chce cos zalatwic na termin. NIE MA SZANS!!!
To jest jakis kompletny kosmos.
Za co ci ludzie dostaja pieniadze????ZaletyNie ma zadnych zaletWadyWad bez liku, obsluga klienta to kompletne zero!!!! ZERO!! -
~Apoonia / 2018-10-16 17:35
Do czasu, kiedy nic nie potrzebowałam z owego banku, a kredyt spłacał się co miesiąc nie miałam zastrzeżeń.
W momencie, kiedy zaczęłam likwidować kredyt, potrzebne były zaświadczenia i pomoc Pań tam pracujących zaczął się koszmar.
Pracownicy wprowadzają bardzo często w błąd, udzielając mylących i nierzetelnych informacji. NIKT nie odbiera telefonu. Pomimo obietnic NIKT też nie oddzwania w istotnych i pilnych sprawach. Ponadto Pani zajmująca się kredytem nie ma wiedzy oraz chęci do pracy.
Na wszystko DŁUGO SIĘ CZEKA.ZaletyBRAAAAK!!!!!WadyObsługa
terminowość
szybkość wykonywania usług - jej BRAK
nierzetelność informacji
wprowadzanie klientów w błąd
brak mobilności - z każdą sprawą trzeba osobiście pojawić się w banku...swoje odstać, a często i tak nic się nie załatwi -
~Arek / 2020-02-21 13:50
Jestem klientem od kilkunastu last. Obsługa klient koszmar. Od pół roku dopraszam się o coś do jest umownym obowiązkiem banku. Niczego nie idzie sie dowiedziec. Stara skostniała organizacja. ZaletyW stosunku do konkurencji zupełnie brakWadyWszystko skostniałe i papierologiczne
strona 36 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »