Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2023-11-02 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w banku to jakiś żart! Przełączają miedzy sobą i nikt nie umie odpowiedzieć na pytanie w sprawie kredytu! Oczekiwania na infolini po 30minut. Nie polecam
    ZaletyBRAK
    WadyNiekompetentni konsultanci
    Obslugi klienta BRAK
    Mało placówek obslugujacych kredyty hipoteczne
    Konsultant on-line nie odpowiada
    Telefon na infolinie = gadanie z botem
    Prosba o kontakt = oczekiwaniem na infolinii godzinami
    Jak juz jest połączenie to tak słabej jakości że nic nie słychać i pani się rozłącza i ze to ja mam dzwonić jeszcze raz!!!
    Może teraz po takiej opinii ktoś się w końcu ze mną skontaktuje KOMPETENTNY!!
  • ~Anna / 2024-02-26 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest tragedia wpłatomat nieczynny już któryś dzień kolejka do kasy że szkoda słów dwie panie obsługujące...szanujmy swój czas
    ZaletyŻadnych na teraz
    WadyNie liczy się kloent
  • ~anonim / 2020-11-16 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta jest piekna...do momentu podpisania papierow.

    Potem juz tylko dno.
    Kazdy odsyla do kogos innego, nitk za nic nie odpowiada, a juz poziom infolinii to mniej niz zero. Plus tylko taki ze naprawda pierwszy raz musialam wykonac do nich polaczenie, ale arogancja garnituru ktory mial w zalozeniu mi pomoc przerosla moje oczekiwania. Nie wiem skad oni biora tych ludzi, ale takiego chamskiego i wyzyzszajacego sie podjescia dawno nie spotkalam. NIE POLECAM. radze unikac.
    Wadymnostwo
  • ~Anonim / 2021-11-18 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na wypłaty z bankomatów w tym banku. Za każde 1000zł wypłaty z Euronet pobierają 33zł prowizji, czyli 3.3%.
  • ~Antea / 2020-09-26 05:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, każdemu klientowi który szanuje swój czas odradzam załatwianie jakichkolwiek spraw w oddziale tego banku przy płockiej 17. Jestem klientem tego Banku, ale już nie długo. 1,5 godziny stałam w kolejce do kasy..... przy mnie kilka starszych osób zmuszonych było zrezygnować, gdyż nie byli w stanie tyle czasu stać. Po mojej interwencji, czemu tylko jedna kasa pracuje usłyszałam że druga Pani jest na L4..... Masakra.... Kiedy wreszcie nadeszła moja kolej po prawie 2 godzinach oczekiwania w kolejce. Pani z kasy oświadczyła że kasa nie czynna bo przyjechał konwój i musi przyjąć pieniądze. Chciałam porozmawiać z dyrektorem oddziału, ale nagle okazało się że rzekomo ma właśnie jakiegoś interesanta.... czekałam kolejne 30 minut. na moje pytanie ile jeszcze czasu mam czekać. poinformowano mnie -" aż Pani kasjerka przyjmie pieniądze". Niestety po 2,5 godzinach oczekiwania nie załatwiłam tego po co przyszłam do banku, gdyż po prostu nie miałam czasu dalej czekać. Jestem załamana formą w jakiej ta placówka traktuje swoich klientów, dzięki którym tak na prawdę istnieje.... Z własnej praktyki wiem że w takich sytuacjach nagłej absencji pracownika w sytuacji gdy i tak skład personelu jest okrojony, następuje oddelegowanie pracownika z innego oddziału. a w sytuacji gdy jedna kasa tylko pracuje, to konwój z pieniędzmi powinien przyjąć kierownik oddziału. ale jak widać w tym oddziale klient jest na szarym końcu... Tu klienta i jego czasu nikt nie szanuje.....
    ZaletyZero
    WadyWiele, na oddziale Płocka 17 przede wszystkim brak szacunku dla klienta, dzięki któremu tak na prawdę istnieją
  • ~antypekao24 / 2010-02-09 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    zadzwonilams pytac o dwie sprawy - m.in zmiane nr adesu,bo w okienku poprawilam to juz 2 razy, ale korespondencja przychodzi wciaz na zly adres - paniw infolinii nie ma takich mocy.ok. zapytalam jeszcze o cos. pani, ze nie ma dostepu do dokumntow wiec pytam o czym moge z nia rozmawiac. a ona, ze na tematy ogolne. (!!!!?????) czyli jaka ksiazke ostatnio przeczytala czy jaki film widziala? kpina!!!!!!!!
    Zaletybrak!!
    Wadytotalny brak profesjonalizmu!!
  • ~Anula / 2023-08-21 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    obsluga klienta w tym banku to jakis czarny humor. Nikt nie odbiera telefonow, napisalam na kontakt elektroniczny z zapytyniem jak mozna skontaktowac sie z bankiem w sprawie zrobienia terminu na wizyte, odpisano mi, ze mam sie zalogowac przez peopay lub pekao24, ale ja nie mam login, nie jestem klientem banku ale chce cos zalatwic na termin. NIE MA SZANS!!!
    To jest jakis kompletny kosmos.
    Za co ci ludzie dostaja pieniadze????
    ZaletyNie ma zadnych zalet
    WadyWad bez liku, obsluga klienta to kompletne zero!!!! ZERO!!
  • ~Apoonia / 2018-10-16 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Do czasu, kiedy nic nie potrzebowałam z owego banku, a kredyt spłacał się co miesiąc nie miałam zastrzeżeń.
    W momencie, kiedy zaczęłam likwidować kredyt, potrzebne były zaświadczenia i pomoc Pań tam pracujących zaczął się koszmar.
    Pracownicy wprowadzają bardzo często w błąd, udzielając mylących i nierzetelnych informacji. NIKT nie odbiera telefonu. Pomimo obietnic NIKT też nie oddzwania w istotnych i pilnych sprawach. Ponadto Pani zajmująca się kredytem nie ma wiedzy oraz chęci do pracy.
    Na wszystko DŁUGO SIĘ CZEKA.
    ZaletyBRAAAAK!!!!!
    WadyObsługa
    terminowość
    szybkość wykonywania usług - jej BRAK
    nierzetelność informacji
    wprowadzanie klientów w błąd
    brak mobilności - z każdą sprawą trzeba osobiście pojawić się w banku...swoje odstać, a często i tak nic się nie załatwi
  • ~Arek / 2020-02-21 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od kilkunastu last. Obsługa klient koszmar. Od pół roku dopraszam się o coś do jest umownym obowiązkiem banku. Niczego nie idzie sie dowiedziec. Stara skostniała organizacja.
    ZaletyW stosunku do konkurencji zupełnie brak
    WadyWszystko skostniałe i papierologiczne
  • ~Arek / 2023-02-23 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to jedno wielkie nieporozumienie
    Założyłem konto na drugi dzień miałem przyjechać do oddziału ściągnąć blokady więc przyjechałem i niby mi zaciągnięto wyjechałem za granicę okazało się że blokady nie zostały ściągnięte ,do karty mam podpięte konto walutowe miało też z tego konta pobierać za płatności ,ale pobiera że zlotówkowego konto mam 4 miesiące i mam dość wydzwaniania i pisania do nich zaraz po powrocie do Polski idę zamknąć to nieszczęsne konto Odradzam Porażka ten Bank
    ZaletyBrak
    WadyBałagan
  • ~areusz19 / 2024-06-25 04:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zalogowaniu się do Pekao24 nie mogę przelać pieniędzy do innego banku, ponieważ mam ustawiony za niski limit przelewów, po wybraniu opcji zmień limity wyskakuje informacja, że zadzwoni konsultant, dostaję telefon z banku, odzywa się automatyczna sekretarka, że za chwilę połączy się konsultant, czekam kilkanaście minut i nic się nie dzieje, a jak odezwie się konsultant to po prośbie o zwiększenie limitu wyłącza się albo mówi, że mnie nie słyszy, w sumie było z dziesięć telefonów i dalej sprawa nie jest załatwiona, wygląda na to, że bank celowo utrudnia mi wykonanie przelewu do innego banku, z żadnym bankiem nie miałem tyle problemów co z bankiem Pekao, przestrzegam potencjalnych klientów by korzystali z usług tego banku.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Arkadiusz / 2020-07-16 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim korzystanie z usług tego banku. W dniu dzisiejszym chciałem aktywować nową kartę płatniczą, próby przy wprowadzeniu kodu PIN nie powiodły się. Po powrocie do firmy i wymianie email z bankiem otrzymaliśmy wiadomość, że najprościej będzie zadzwonić na infolinię i aktywować kartę (nr podany na karcie). Trzykrotnie byłem pouczany przez konsultantów, że to nie jest ten dział, że zostanę przełączony a wracałem do punktu wyjścia czyli do ,,katarynki"
    Na koniec otrzymałem nr od konsultanta, który miał mnie połączyć bezpośrednio z tym działem i w słuchawce usłyszałem ...nie ma takiego nr...
    Ręce opadają.
  • ~Aro / 2022-09-09 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki istnieje, nie mogą mi wypłacić moim własnych pieniędzy bo pani w okienku mówi że nie ma na koncie a dzień wcześniej przyszedł przelew . Jakieś kółko się jej na ekranie kreci . Ja poerdole co za dno. Omijajcie z daleka ten bank , każdy inny ale nie pekao
  • ~Artur / 2021-12-08 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Godzinę już wiszę na telefonie nikt nie odbiera. Dostałem raz telefon do mojego opiekuna biznesowego -> nigdy nie odebrał telefonu, nie odpisał na maila -> Bartłomiej Konopka
    Zaletybrak
    Wadypatrz na opinię
  • ~Artur / 2022-02-18 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat i tragedia. Poczta wśród banków. Najdroższy i najgorszy bank w Polsce. Łupi emerytów, dojony przez włodarzy z nadania politycznego, nie szanuje wyroków sądów nad którymi stawia własne procedury.

    Unikajcie kontaktu z tym bankiem za wszelką cenę!
    Zaletybrak
    Wadydrogo, dramatyczna odbługa.
  • ~Artur / 2024-01-15 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry miałem w tym banku fundusz emerytalno - kapitałowy .zamknęłam go w grudniu 12-22-2023. Pobrali jeszcze extra dla siebie 10% usługa banku .Pieniądze wycofane fundusz rozliczony ,urząd skarbowy poinformowany . Oni bez prawnie w dniu 13 styczeń 2024 pobrali sobie dalej kwotę 200 zl.na fundusz emerytalno - kapitałowy mój który w ich banku już nie istnieje . Uwaga wszyscy to są oszuści,złodzieje i naciągacze .drwią sobie z klijentow, nie mają szacunku facto typowi oszuści .chamstwo , dyskryminacja , szyrdzenie z ludzi .wyśmiewają polakow ,najgorsze jak słyszą że mieszkasz za granicą to ich chamstwo nie ma końca
    ZaletyKretacze
    WadyOszuści,dyskryminacja ,chamstwo
  • ~Artur / 2024-05-09 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Poszedłem założyć konto w PEKAO S.A. w Szczecinie na Ul. Grodzkiej. Wchodzę na salę obsługi dla klientów indywidualnych, nie ma żadnego klienta, jedynie starsza Pani wypłaca pieniądze z bankomatu, który jest zlokalizowany w środku. Przy stanowiskach 3 panie, z których jedna zajęta jest jakimiś dokumentami, druga rozmawia przez telefon, zaś trzecia nic nie robiła i zaprosiła mnie do stanowiska. Oznajmiłem, że chce założyć konto przekorzystne. Pani odpowiedziała mi, że nie jest to możliwe bo nie ma osoby, która będzie mogła założyć konto. W takim razie po co ta Pani mnie zaprosiła do stanowiska? Wyszedłem z tego banku, zrezygnowałem od razu z chęci założenia w tym banku konta. Poszedłem obok do PKO BP gdzie bezproblemowo w 10 minut miałem założone konto.
    ZaletyNie miałem okazji aby zapoznać się z zaletami
    WadyObsługa w oddziałach
  • ~Arturb / 2020-04-17 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomoc banku w czasach koronawirusa. Zawieszasz 3 raty oddajesz 6 z odsetkami oczywiście nie dowiesz się tego od pracowników infolinii, oddziału. Napisałem reklamacje i czekam na jednoznaczną odpowiedz kilka tygodni. Bank nie rozumie mojego pytania i „nie rozumie” treści dokumentu , który sam stworzył i który podpisać muszą klienci
  • ~Arun / 2019-02-09 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wielu latach użytkowania kończe współpraca.z tym bankiem.Bardzo kiepski!
    4 razy przystani.mi kartę debetową za każdym.razem uszkodzoną.Aplikacja payopal nie.dziala .10.dni czeka się na nową.karte.5 zlotych za użytkowanie bankomatów euronet.Zdecydowanie odradzam.
  • ~AS / 2020-12-25 05:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam. Kradzież pieniędzy z konta tego banku dwukrotnie.Bank nie stosuje zabezpieczeń 3D security pomimo dyrektywy wprowadzonej 19 września 2019. Wystarczy,że złodziej wykradnie dane z karty, wpisze dane znajdujące się na karcie i bez żadnego PIN-u , logowania, potwierdzenia wyprowadzą Ci pieniądze z konta a pracownicy banku uważają to za normę! Zero pomocy!!!Skandal-unikać tego banku, likwidować konta!
    Zaletybrak, jak najszybciej likwiduje konto
    Wadybrak bezpieczeństwa, brak pomocy z banku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976