strona 35 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~Przemekkk_83 / 2022-06-15 12:28
Koszmar nie bank, do placówki na rynku głównym w krakowie nie da się dodzwonić. Na infolinii można czekać po 40 minut, próbowałem w różnych godzinach i tak nikt nie odbiera, nie pozostaje nic innego jak wizyta osobista.
Chciałem założyć rachunek firmowy bo okropnie się chwalili jaką mają promocje, teraz Cieszę się, żę nie udało mi się do nich dodzwonić. -
-
~Elżbieta / 2022-06-13 13:17
Ten Bank to totalne dno. Obsługa fatalna, niekompetentna. Patrząc z boku, wygląda to tak: Potrafią wlepić tylko kredyt naiwnym i na tym kończy się ich praca. Jeśli chcesz się coś dowiedzieć, zapomnij. Bankomatów mało po Polsce, jak są to awaria, żeby wpłacić pieniądze w banku płaci się kolosalną prowizję. Totalny bałagan w dokumentacji i brak kompetencji na każdym kroku. Nic nie można załatwić. Robią problemy ze wszystkiego. ZaletyBrakWadyLekceważące podejście do klienta, niekompetentna obsługa, brak bankomatów, a jak już są to zazwyczaj mają awarie, totalne dno, po reklamacji za chamską obsługę nawet nie upomniano pracownika... i jeszcze wiele innych .. -
~OjejejejeX / 2022-06-13 13:11
Załatwienie banalnej( z pozoru) sprawy na infolinii jest niemożliwe po tym jak "wisi" się w kolejce po 30-60min. Jestem klientem od wielu ale to co się dzieje ostatnio to jest jakiś dramat -
~TOMASZ / 2022-06-12 18:50
Jestem klientem od paru lat nie mogę narzekać na obsługę klienta czy samej ofercie konta ZaletyWszystkoWadyBrak możliwości załatwienia sprawy w banku w sobotę -
~Krzysztof / 2022-06-11 05:18
Jedno słowo opisujące ten bank- dno. Spłaciłem kredyt, złożyłem dyspozycje przez PeoPay o wydanie kompletu dokumentów przychodzi informacja że dokumenty gotowe do odbioru w dowolnym oddziale banku. Jadę do oddziału w Warszawie a tam pani informuje mnie że nie, bo musi być pieczątka dla sądu z Krakowa tam gdzie jest nieruchomość. Dzwonię do obsługi klienta gdzie najpierw potwierdzają wersje pani z Warszawy ale po konsultacji stwierdzają że jednak mogę odebrać gdzie chce. I żebym zgłosił to kierownik banku i złożył reklamacje. Ten bank to jeden wielki bałagan. ZaletyBrakWadyBałagan, niekompetencja pracowników. -
~Beata / 2022-06-10 14:44
Od lat bank ma bardzo zła opinię w obszarze obsługi klienta i przyjaznej komunikacji. Opinie wyrażane publicznie, niezadowolenie klientów, skargi - czy to za mało dla zarządzających bankiem na podjęcie działań naprawczych ? Może strategiczne stanowiska zajmują niewłaściwe osoby skoro od lat nic się nie zmienia. Wstyd. Moja opinia na bazie doświadczeń jako klient i kredytobiorca od kilkunastu lat. Spłaciłam kredyt bo nie chcę mieć z nimi do czynienia, kolejny większy wezmę w innym banku otwartym na klienta. -
~Krzysztof / 2022-06-09 19:56
Jeżeli ktoś lubi utrudniać sobie życie i komplikować sprawy proste, to ten bank jest idealny.
Sprawy proste załatwiane są miesiącami sprawy skomplikowane ... NIGDY.
Brak kompetencji.
Brak logicznego myślenia.
Osoby decyzyjne są schowane przed upierdliwym klientem za barierą bezmyślnych bezdecyzyjnych przemądrzałych "gąsek", którym się tylko wydaje.Zaletynie znalazłem przez 11 lat spłacania kredytuWadybezmyślność
olewcze podejście do klienta
brak kontaktu
infolinia nie działa
nawet jak infolinia działa to nic nie załatwisz -
~Graza / 2022-06-09 10:52
Dziwnym trafem w firmie TOYSTAR składanie zabawek, trzeba celem podjęcia pracy założyć konto właśnie w tym banku. Przypadek? Lata temu wycofałam się z uwagi na skostniały sposób obsługi klienta. Sądzę, że przez to wielu klientów odpłynęło, a teraz reflinek akurat do tego banku. Hmmm...... -
-
~Magda / 2022-06-08 12:46
Tragedia, zalecam ten bank omijać szerokim łukiem. Stary skostniały komunistyczny twór. Nic nie da się załatwić telefonicznie przez infolinię a w oddziale odsyłanie od okienka do okienka. ZaletybrakWadytrzeba wszystko załatwiać w oddziale, tam odsyłanie od okienka do okienka bo jak jest problem to nagle wszyscy mówią: ja się tym nie zajmuję. Koszmar. Załatwienie sprawy trwa miesiącami. -
~Sparky / 2022-06-07 21:28
nie mogę dodać karty do google pay mimo że wszystko robię poprawnie wyskakuje błąd, nie mogę podpiąć karty do stron typu Prime Video, Netflix, Spotify ZaletybrakWadynie można dodzwonić się do infolini, nie odpisują na wiadomości dotyczące błędów, głupia polityka firmy -
~a / 2022-06-07 15:03
Nie wszystko można załatwić przez aplikację / przeglądarkę. Proponują dzwonić, lub pojawić się w oddziale. Dodzwonić się nie da w ogóle ani na infolinię, ani do oddziału banku. Wizyta w oddziale skutkuje kilkugodzinny oczekiwaniem. Omijać. -
~Hosso / 2022-06-07 09:55
Wydzwaniają, oszukują z promocja „dla młodych do 26lat 300zł” nie polecam ZaletyBrakWadyOszustwo ludzi -
~marjucha / 2022-06-07 07:31
Drugi raz musiałem ratować się ucieczką z tego parabanku. Najgorsza obsługa klienta jakiej doznałem w swoim 49 letnim życiu. Bank potrafi naliczać opłaty nawet po umówię zamknięcia konta, 6 miesięcy po wizycie i podpisaniu dokumentów dowiedziałem się, że konta nadal jest aktywne, bo naliczyła im się w między czasie kolejna opłata :))) Zaletydużo oddziałowWadyobsługa klienta z XiX wieku. Nieprawdopodobne problemy przy próbie załatwienia jakiejkolwiek sprawy -
~Mer / 2022-06-06 07:17
Pobirają prowizję od wpłat na konto mobilne !!!!!! Szok ZaletyNie maWadySame wady -
~KSz / 2022-06-04 01:25
Lokatę zakładana wygodnie on-line muszę fizycznie zamknąć w okienku banku czynnym 9-17. Kpina, Sredniowiecze a nie bankowosc elektroniczna.
Bank bardzo nieprzyjazny klientowi. Nie polecam. -
~Tomasz / 2022-06-03 14:06
Jeste to najmniej przyjazny bank klientowi!!! Nic się nei da załatwić nikt nie odbiera telefonów, nigdzie ani odzziały ani numery ogólne. W TV gadają że można wszystko przez internet a tam nie można NIC. Potem blokują dostęp i nie ma go nawet jak odblokować jak przez telefon, a jak dzwonei to mówią ż mam się zalogować. NO ja.... ZaletybrakWadywszystko -
-
~Cezzz / 2022-06-03 13:11
Bez komentarza, złodziejskie odsetki w kredycie hipotecznym i nie mówię tu o większe racie. Ponadto brak kontaktu w sprawie obsługi kredytu hipotecznego. -
~Rita / 2022-06-03 11:15
Nawet jedna gwiazdka to za dużo. Po co wam te sesje elixir skoro się ich nie trzymacie! XXI wiek a przelew idzie trzy dni, brawo! -
~B.M / 2022-06-02 17:03
Witam, jestem klientem od 24 lat, ale to co ostatnio wyprawia się w tym banku to koszmar. Obsługa klienta niekompetentna, niegrzeczna. Pan na infolinii nie potrafi wytłumaczyć zaistniałego problemu, więc po prosty się rozłączył. Z takim chamstwem nie miałam jeszcze do czynienia. Po tylu latach szukam nowego banku. ZaletybrakWadybrak kompetencji, niegrzeczna obsługa klienta i wiele innych -
~smo / 2022-06-02 09:44
Tragedia. Wolna kwota od zajęcia nie przekroczona, a na koncie widnieje "0" W bankowości internetowej. Uniemożliwia to jakie kolwiek funkcjonowanie zdała od placówki. Do tego nie wiadomo ile tak naprawdę ma się środków płatniczych. Jedyna możliwość, to wypłata w okienku? Gdzie tak jest? To jest podobno bank z Polskim kapitałem. Konto zamknięte tak szybko jak zostało otwarte. ZaletyBrakWadyWszystko
strona 35 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »