Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1562 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~???? / 2022-07-27 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
  • ~Irena / 2022-07-26 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownice banku ( Bydgoszcz ul. Trybunalska) nie rozumieją znaczenia "pełnomocnictwo notarialne". Nie wypłacono mi środków przyznanych mojej mamie, mimo iż posiadam pełnomocnictwo notarialne m.in. do pobierania takich środków. Panie zasłaniały się instrukcją bankową, w której nie było mowy , że nie mogą wypłacić na podstawie pełnomocnictwa. Żaden z prawników , doradców banku nie był dostępny. Gdy , przed udaniem się do banku, próbowałam się dodzwonić przez kilka dni, nigdy nikt nie odbierał telefonu.
    ZaletyNie ma
  • ~TOMASZ / 2022-07-26 16:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony jestem klientem tego banku kilka lat nie rozumiem tych negatywnych opinii.
    Jeżeli komuś nie pasuje ten bank to niech się przeniesie to innego nikt go nie trzyma w tym czy w innym banku
    ZaletySporo
    WadyBrak czynnego oddziału banku w sobotę
  • ~Teresa / 2022-07-26 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak komunikacji. Brak szacunku i dbałości o klienta
  • ~Lidia / 2022-07-26 08:04
    Ocena: 2.33 / 5
    W mieście są 2 bankomaty z funkcją wpłatomatu oczywiście żaden nieczynny beznadziejny bank łącznie z bankomatami wpłatomatami i całą obsługą. Wiecznie problemy łącznie z niedziałającą aplikacją
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ania / 2022-07-26 01:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa, po zmianie hasła nie mogę korzystać z aplikacji a oni może zajmą się moim problemem za 2 tygodnie. W tym czasie nie mogę przeprowadzić prostych operacji i korzystać z tego konta. Gorzej niż w PRLu. P Anna Po-ty-ra przyjmująca zlecenie na ten problem bardzo ironicznie mnie traktowała. Co za tupet!
    WadyLudzie omijajcie ten bank dalekim łukiem bo jak będziecie mieli poważny problem to wam nie pomogą.
  • ~Anna / 2022-07-25 11:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Co 3 dni dzwonią z propozycją pożyczki (nigdy nie byłam zainteresowana), a jak chcę coś załatwić to nie ma z kim rozmawiać, nikt nic nie wie. Przełączają od jednej osoby do drugiej. Załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem.
    ZaletyNiższe oprocentowanie kredytów hipotecznych.
    WadyFatalnie działająca infolinia. Namolni pracownicy wciskający pożyczkę. Mało intuicyjna aplikacja.
  • ~Ewa / 2022-07-21 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w banku jak za czasów PRL, kłania się brak jakichkolwiek szkoleń. Ale wiadomo ryba psuje się od głowy. Pracownicy u działający kredytów nie mają elementarnej wiedzy. Bank rozpatruje reklamacje ok. 60 dni. Aplikacja i strona Pekao24 tragiczna a użytkowaniu, brak szybkich przelewów. Średniowiecze.
    ZaletyŻadnych
    WadyZa mało miejsca na wymienienie wszystkiego
  • ~Dariusz / 2022-07-20 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby bank, lipa dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Zostaję przy ING . Nie polecam tego banku. Dziadowska infolinia.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Moni / 2022-07-20 10:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem również klientką tego banku, nie będę się rozpisywać zgadzam się z innymi opiniami i również mam negatywne zdanie. Dodatkowo jeszcze gdyby mogli pobieraliby opłatę za to że oddychamy, koszmar, ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!
    ZaletyBRAK, ZDECYDOWANIE BRAK!!!
    WadyZDECYDOWANIE BRAK!!!
  • ~Иван / 2022-07-19 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Играет сборная ГОСТЯХ, управляет баба валя с мясокомбината.
  • ~Mr.Robot / 2022-07-19 10:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Tragedia, zdecydowanie nie polecam tego banku! Jak cała moja rodzina. Dodzwonić się koszmar 2h oczekiwania na połączenie i nic... Do tego ciągle problemy z aplikacją jak i u innych znajomych. Przestrzegam przed założeniem tutaj ...właściwie to czegokolwiek.
    ZaletyPlus na akumulatorze w firmowym samochodzie. -BRAK
    WadyJak wyżej.
  • ~Katarzyna / 2022-07-16 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Odmowa dostępu, nie można się zalogować. Nie ma podanych przyczyn odmowy dostępu.
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyTylko wady
  • ~Szutam1 / 2022-07-15 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga uwaga moja żona zamknęła konto w banku PKO SA l5.12.2021 roku pani która zamykała konto stwierdziła że wszystkie opłaty zostały uregulowane resztę pozostałych pieniędzy proszę wypłacić i sprawa zostanie załatwiona po pół roku przypadkiem dzięki informacji z urzędu skarbowego że pieniądze zostały przesłane już 25.05.2022 na konto które prawdopodobnie nie miało być zamknięte przejechaliśmy się do oddziału PKO SA by wyjaśnić sytuację i dobrze że to zrobiliśmy bo okazało się mało to że konto nie zostało zamkniete to na koncie widniał stan konta na minusie
    Przestrzegam wszystkich którzy zamykają konto w PKO SA ZEBY DOPILNOWAC OSOBISCIE I NA PISMIE ZE KONTO ZOSTALO ZAMKNIETE I NIE MA ZADNYCH ZOBOWIAZAN WOBEC ZKNIETEHO KONTA
    ZaletyNIE MA ZADNYCH ZALET
    WadyUwaga uwaga pracownicy banków PKO SA wprowadzają w błąd klientów
  • ~Марина / 2022-07-15 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Хочу обратиться, если есть возможность не открывайте здесь счет.Есть много других банков.
  • ~Marek / 2022-07-14 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno , lepiej iść odrazu do innego banku.
    Pracują idioci , 0 perspektywy
    ZaletyBrak
    WadySame wady tylko - do dupy
  • ~Bogusław / 2022-07-14 15:14
    Ocena: 1.50 / 5
    To co trwa w innym banku 30 minut tu 36 godzin braklo
    ZaletyTylko produkty
    WadyNikt nic nie wie
  • ~Ania / 2022-07-14 14:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem klientem banku od kilkunastu lat. Ale ostatnio z bankiem dzieje sie cos bardzo zlego. 2 miesiace temu bank bezpodstawnie sciagnal mi z konta prawie 1000zl. Zglosilam reklamacje, dostalam informacje ze na rozpatrzenie maja 30 dni. Po 30 dniach echo, zadnej informacji. Po interwencji otrzymalam informacje ze potrzebuja kolejnych 30 dni! Po 2 miesiacach otrzymalam informacje ze reklamacje uznano. Minely 3 tygodnie a pieniedzy nadal nie oddali. Alarmuje w banku, zlozylam kolejna reklamacje i nic. Maja mnie w nosie, pieniedzy nie mam. Czuje sie okradziona. Nie wiem co moge jeszcze zrobic.
    WadyBank nie dba o klienta, jest nieuczciwy.
  • ~Zażenowany poziomem banku a kwota jaką / 2022-07-12 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank wszystko utrudnia ta ich pozalsie. ... Aplikacja obsługi 0 intuicyjna , tylko żeby brać kredyty jak człowiek chce coś załatwić to nie wiadomo gdzie szukać , beznadzieja , nie polecam niech się nad sobą zastanowią zamiast brać nasza kasę , nic nie potrafią paniusie siedą i nic nie wiedzą
    ZaletyŻadne są beznadziejni
    Wady Nieintuicyjna aplikacja, wkurzające podpowiadanie kredytów, nic nie można znaleźć , beznadIena obsługa na infolinii ,
  • ~niki / 2022-07-12 14:34
    Ocena: 2.33 / 5
    bankomat nie wypłacił mi pieniędzy ale pobrał je z mojego konta. Panie z banku tuż za ścianą, miały gdzieś że bankomat jest uszkodzony i że nie jestem pierwszą osobą z takim problemem. Reklamację napisałem od razu. I teraz okazuje się że czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji to równy miesiąc. Potem okazało się że bank po rozpatrzeniu pozytywnym reklamacji, ma kolejne 30 dni na zwrot pieniędzy. Ogólnie maje pieniądze mogą być zamrożone przez 60 dni. To jest jakieś pieprzone złodziejstwo. W głowie się nie mieści. Chyba zrezygnuję z usług tego tragicznego banku.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1034
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 993
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 935
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4828
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4037
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123