Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1572 opinii

1.84 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.86
  • Obsługa klienta
    1.83

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2023-10-26 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 17.10.23 wpłatomat który znajduje się w siedzibie banku wciągnął 1830 zł wypluwając karteczkę upsss coś poszło nie tak . Natychmiast z pracownikiem banku złożyliśmy reklamację . Pani za biurkiem stwierdziła , że nie mam się martwić bo dziś odzyskam jeszcze pieniądze , gdyż ona już zgłosiła awarię i czeka na serwis interwencyjny . Była to godzina 15:02.
    Wpłatomat miał już info że jest nieczynny , bankomat w tym dniu nie funkcjonował wcale . O godz 17 podjechałam do banku i ku mojemu zdziwieniu i bankomat i wpłatomat działał sprawnie , a więc już było po interwencji serwisu.
    Zadzwoniłam więc na infolinię i usłyszałam , że bank ma 30 dni na rozpatrzenie mojej reklamacji . Na drugi dzień po sprawdzeniu. Czy pieniądze zwrócono na moje konto zadzwoniłam ponownie na infolinię . Kolejna informacja , że mają 45 dni ????‍♀️ .
    Więc tłumaczę kobiecie , że jaka to reklamacja … chce półtłusty moje pieniądze , które wciągnął ich uszkodzony wpłatomat . To nie było 18,30 czy 183 zł tylko 1830 zł . No ale pani tylko może w moim
    Imieniu złożyć ponaglenie . Wczoraj to jest 25.10 zadzwoniłam ponownie , gdyż pieniędzy nadal mi nie zwrócono i słyszę , że mają 15 dni .
    I komu tu wierzyć
    Nie polecam tego banku . Mam tam konto firmowe , ale już nie długo .
    Będę odradzała ten bank każdemu , kto zapyta mnie o
    Opinie
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Agnieszka / 2023-12-20 01:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Pana Łukasza który bezczelnie się zwraca do klienta i podnosi głos. Zamiast pomocy uzyskałam nerwy i chamskie odzywki w moja stronę. Najgorszy bank !!! Jeden z wielu powodów dla których pora zmienić bank :).
  • ~Agnieszka / 2024-04-15 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje doświadczenia z bakiem PKO SA pozostawiają wiele do życzenia. Personel infolinii nie jest w stanie udzielić klarownych informacji, wprowadzają zamieszanie i dezinformację. Pani w jednym z oddziału banku w Łodzi nie potrafiła wykonać przelewu zagranicznego, twierdziła, że podałam jej zły numer konta. Ponadto koszty związane z przelewami w obcej walucie są kolosalne. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !
    ZaletyBRAK
  • ~Agnieszka Zalewska / 2021-11-24 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank okrada klientów byłego Idea Bank. Produkty, które zostały przeniesione są blokowane, nie można z nich korzystać. Nie zgadzają się środki na kontach. Pracownicy na infolinii nie mogą pomóc, bo trzeba iść do oddziału. Lista oddziałów, która jest dostępna na stronach nie jest aktualna w większości. Pracownik infolinii śmieje się i rozłącza. Zero profesjonalizmu!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje i brak kompetencji i profesjonalnej obsługi
  • ~Agu / 2023-03-26 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecę tego banku. Okradli moje dzieci z renty rodzinnej po ojcu. Obsługa fatalna (oddział Kłodzko), mimo przedstawiania dowodów , że to nie moje pieniądze , mają to w nosie. Żeby wam tak na chleb brakło, bo jak nam braknie , a bez renty dzieci brakuje to nie będę miała nawet na chleb dla dzieci. Nigdy więcej ten bank . Reklamacji również nie potraficie rozpatrzyć.
    ZaletyOszuści, nie znający prawa
    WadyZłodzieje
  • ~aja / 2019-04-17 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo odradzam, na skutek jakiejś awarii systemu przy zapłacie kartą pokazała się u mnie odmowa, a kasa zniknęła z konta. Uwaga! Oddadzą do 8 dni!!! A 10 sekund zajęło im zabranie mi pieniędzy. Do tego infolinia mega niekompetentna. Poprosiłam laskę o połączenie z przełożonym, czekałam na linii ponad 40 minut, na szczęście na ich koszt.
    Zamykam konto.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Aleksa / 2019-08-13 03:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. W nocy nie da się robić przelewów - codziennie to samo: błąd techniczny itd. Między północą/ pierwszą w nocy a 6 rano nie można za nic zapłacić!!! Tragedia. Drogie prowadzenie konta. Brak ekspresowych przelewów. Średniowiecze. Gdyby nie kredyt na mieszkanie to zrezygnowałabym z tego beznadziejnego banku.
    ZaletyKlik gotówka
    WadyPermanentna nocna awaria systemu pekao24 i aplikacji - noc w noc!!!!! Drogo i nie na XXI wiek te usługi...
  • ~Aleksander / 2018-06-10 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA BANK PKO to oszusci i zlodzieje niechca zwracac pieniedzy z Ubezpieczenia .
    To co pisza to sie nadaje jedynie do Prokuratora i Sadu ojecie to barachlo
  • ~Aleksandra / 2020-04-01 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tym banku dopiero niecałe 4 miesiące i już żałuję. Niekompetenta obsługa w oddziale, kolejki bez numerków jak za czasów starożytnych. Mamicie cudownymi ofertami, a potem na siłę wciskacie karty debetowe, za które każecie sobie płacić 9,99 zł miesięcznie jeżeli nie spełni się jakiś skomplikowanych warunków nie wspomnianych w ofercie. Dodam, że przy składanej reklamacji w oddziale wasz pracownik stwierdził, że to pewnie pomyłka, co świadczy o jego nieznajomości tabeli opłat. Przez to kolejny miesiąc nie miałam świadomości, że ponoszę opłaty. Nie polecam NIKOMU tego banku, to jest jakaś pomyłka.
  • ~Aleksandra / 2022-01-27 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przeniesieniu Idea Banku dramat Przenoszą beż wysłania odpowiednich infor.acji,na infolini nic nie mozna załatwić,nie odpisują na wiadomości i do tego największy absurd-w placówce bankowej nie mogą zamknąć konta firmowego wie odsyłają do innej Do tego pobierają opłaty za kartę ,której nigdy nie posiadałam.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Alicja / 2020-05-19 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja tez tak uwazam ze to najgorszy bank z jaki mam doczynienia, zmienilam numer tel. Jest "opcja" w ustawieniach na zmiane , ale nic nie zrobisz, bo zeby zmienic numer kod musi byc wyslany na stary (poprzedni numer???????) ....wiec pytanie ...po co zmienilam numer jak mam stary???? ,bo bank nie pozwala , poniewaz "chroni"?????????!!!!!!! jak mnie raczyl poinformowac moje konta....ale przed Kim? ??? Zebym nie moge dysponowac swoimi pieniedzy, a chca zmienic numer tel. musze odwiedzic szanowny bank osobiscie lub w moim przypadku jechac do konsulatu ,I powiedziec ze ja to ja .... TO JEST TRAGICZNE !!!!!PO CO JEST BANKOWOSC INTERNETOWA!!!!!Jest pandemia , I ja mieszkajac za granica mam leciec -jak ikar plus koszty zeby laskawie bank widze mnie zmienil mi numer telefonu!!!!!!!! Po co jest kontakt przez przez czad, wideo ,itd (pieknie to wyglada) jezeli to nie dziala !!!!!! Rozmawiajac dzisiaj (wymieniajac sms) przez video bo nie dziala, a penny momecie rozmowa zostala przerwana I tyle....prosilam o kontakt do menadzera I tu juz zaczely sir schody ,ze nic to nie da bla bla....I koniec ...przerwalo!?...pisze email byl to samo , dluzsze pisanie wylogowywalo mnie z konta , jednym slowem , brak slow ... w innych krajach zmiana numeru tel. Przebiega bez problemu , logowanie I w ustawieniach robie to co chca....ZERO SZACUNKU W TYM BANKU PEKO DLA KILIJENTA I JEGO PIENIEDZY , TO DZIEKI NAM TEN BANK DZIALA , JAK TYLKO BEDE MOGLA "DOLECIEC"DO POLSKI OD RAZU ZAMYKAM !!!!KONTO W TYM BANKU , JAK NAJDALEJ OD NICH !!!!!!
  • ~Alicja / 2020-12-16 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Negatywnie oceniam nowe Pekao 24 .Stara szata pekao 24 była bardzo przejrzysta czytelna ,wszystkie operacje robiło się sprawnie i szybko .Nie rozumiem jak można było zepsuć coś co było dobre , przyjazne dla klienta. Nagły brak możliwości robienia e-lokat i zmuszanie do lokat standardowych to porażka. Nie oceniam obsługi Oddziału bo korzystam z pekao 24które w nowej szacie oceniam negatywnie. Beznadziejna szata. Nie dziwię się że wielu moich znajomych mających konto w Banku Pekao SA zamierza zmienić bank.
    Zaletybrak
    WadyBeznadziejna nowa szata Pekao 24
  • ~ALICJA RYS / 2022-01-25 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, BANDA ZLODZIEJI I IDIOTOW. Za przelew 300zl pobrali mi 100zl, za wszystko kasuje pieniądze, nawet zamknąć konta nie potrafią. Zawsze próbuje wspierać Polskie biznesy, dlatego wybrałam ten bank ale się nie da niestety.
    Zaletynie ma żadnych zalet!!
    WadyOPLATY ZA WSZYTSKO, NIC NIE DZIALA, NIKT CI NIE POMOZE, NAWET ZAMKNAC KONTA NIE POTRAFIA ZA PIERWSZYM RAZEM
  • ~Amka / 2021-12-17 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    To mój pierwszy bank z jakim miałam kontakt. Niestety wszystko pod górkę. Brak kontaktu mimo próśb wysyłanych. Brak odpowiedzi na e-maile. Od miesiąca próbuje się skontaktować z działem reklamacji bezskutecznie. Zostaje tylko zamknąć konto i zapomnieć o straconych pieniądzach
  • ~Andrzdj / 2022-02-12 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia po przymusowym przejęciu IdeaBanku wraz z linia debetowa po roku nagle nie mogą z automatu przedłużyły oferty trzeba złożyć dokumenty . Myśle sobie Ok standardowa procedura jakże mylne to było . Procedura trwała ponad 10 dni wypytywanie o wszystko łącznie z historia z innych kont firmowych ulokowanych w innych bankach . W końcu finalnie na 2 dni przed końcem umowy oferta niższa plus pytanie o ile mogę linie miesięcznie zmniejszać . Myśle sobie jakiś żart No ale Ok życiem sumę niby wszystko Ok po czym następnego dnia całkowita zmiana warunków lina przyznana co miesiąc zmniejszana o 10 % tak aby po roku całkowicie ja zamknąć . Kompletnie maja ci w dupie nie zależy im na uczynieniu klienta.Jawny skok na kasę której nigdy nie pożyczali !!! Dodatków smaczek analityk 10 razy sprawdzał BIK w przeciągu 2 dni . Kończę współpracę za rok i nigdy więcej tam się nie pojawię
    ZaletyBrak
    WadyWszystko ci najgorsze ogólnie maja cię w d….
  • ~andrzej / 2016-03-05 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu pracownica banku zaproponowała mi kartę razem z PIN-em . Powiedziałem , ze nie jest mi potrzebna . Kilka dni temu zapytałem w banku i inna pracownica banku poinformowała mnie, ze posiadam jednak kartę .
    Pani z infolinii banku Pekao SA dotyczącej kart powiedziała , ze karta przyszła do mnie w grudniu .
    Kazałem ją zastrzec
    chodzi o bank Pekao SA w Wałczu
    Zaletybrak
    Wadyduzo
  • ~andrzej / 2017-08-27 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank z barbarzyńskimi metodami wobec klientów.
    Oddział przy ul. Grójeckiej w W-wie. Kliencki staż 32 lata.
    Ponad rok temu złożyłem wniosek o zamknięcie konta bank pozostał głuchy.
    Ktoś "w trosce o klienta" wrzucił papier do kosza.
    Półtora miesiąca temu ponownie złożyłem pisemną rezygnację z konta na dzień 1-go września br. i przez "menadżera" zostałem poinformowany, że jeszcze stosowne podpisy musi złożyć osoba upoważniona.
    Tydzień temu, przy ponownej wizycie z osobą upoważnioną do konta otrzymana wcześniej informacja okazała się kłamstwem. Pani w okienku była zażenowana...
    Oddałem więc wszystkie karty do konta i potwierdziłem termin zamknięcia konta 1.09.br. pozostawiając sobie dostęp do swoich środków drogą elektroniczną, nie chcąc mieć więcej do czynienia z PKO SA - podobno już polskim bankiem.
    Dzisiaj tj. 7 dni przed terminem bank wyłączył elektroniczny dostęp do moich pieniędzy uniemożliwiając mi dysponowanie moimi pieniędzmi.
    Pani z infolinii udzieliła mi rady, bym udał się do banku, bo nikt "z poziomu infolinii mi nie pomoże".
    Po czym dodała, że dzisiaj jest niedziela i wszystkie banki w W-wie są zamknięte.
    I tak bank, którego jeszcze jestem klientem wygenerował mi straty finansowe, uniemożliwiając mi dokonanie rozliczeń.
    W poniedziałek znowu udam się do banku... Złośliwość, głupota, brak profesjonalizmu, niedouczenie czy normalność takich praktyk?
    "Menadżerowie banku" wstydźcie się! A może już nie wiecie co to znaczy?
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyW moim przypadku tylko same kłopoty. Opisane wyżej.
    32 lata
  • ~Andrzej / 2020-08-12 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto w pekao nigdy nie miałem problemów z przelewami od półtora roku się pojawiły ,nie można wysłać przelewu .Piszę adres i pojawia się informacja zaloguj się ponownie.Dziadostwo,trzeba wymienić programistów albo zmienię bank.
    Zaletynie ma
    Wadyduże
  • ~andrzej / 2022-02-10 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    oddział PKO SA rzeszów w Millenium Hall..... tak niekompetentnych pracowników jeszcze nie widziałem.... przez TYCH ssaków straciłem ~ 2000,00 PLN......
    Uprzedzam przed kontaktem z TĄ firmą finansową i kożystznie z ICH usług:):):)
    Zaletybrak
    Wadynie wyliczę....
  • ~Andrzej / 2023-07-27 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani na infolini nie potrafi zrozumieć sensu problemu.Na pytanie odpowiada pobocznymi bzdurami.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kompetencji i chęci rozwiazania problemu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1572
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1076
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 947
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4910
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4614
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4085
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3158