Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~andrzej / 2016-03-05 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu pracownica banku zaproponowała mi kartę razem z PIN-em . Powiedziałem , ze nie jest mi potrzebna . Kilka dni temu zapytałem w banku i inna pracownica banku poinformowała mnie, ze posiadam jednak kartę .
    Pani z infolinii banku Pekao SA dotyczącej kart powiedziała , ze karta przyszła do mnie w grudniu .
    Kazałem ją zastrzec
    chodzi o bank Pekao SA w Wałczu
    Zaletybrak
    Wadyduzo
  • ~andrzej / 2017-08-27 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank z barbarzyńskimi metodami wobec klientów.
    Oddział przy ul. Grójeckiej w W-wie. Kliencki staż 32 lata.
    Ponad rok temu złożyłem wniosek o zamknięcie konta bank pozostał głuchy.
    Ktoś "w trosce o klienta" wrzucił papier do kosza.
    Półtora miesiąca temu ponownie złożyłem pisemną rezygnację z konta na dzień 1-go września br. i przez "menadżera" zostałem poinformowany, że jeszcze stosowne podpisy musi złożyć osoba upoważniona.
    Tydzień temu, przy ponownej wizycie z osobą upoważnioną do konta otrzymana wcześniej informacja okazała się kłamstwem. Pani w okienku była zażenowana...
    Oddałem więc wszystkie karty do konta i potwierdziłem termin zamknięcia konta 1.09.br. pozostawiając sobie dostęp do swoich środków drogą elektroniczną, nie chcąc mieć więcej do czynienia z PKO SA - podobno już polskim bankiem.
    Dzisiaj tj. 7 dni przed terminem bank wyłączył elektroniczny dostęp do moich pieniędzy uniemożliwiając mi dysponowanie moimi pieniędzmi.
    Pani z infolinii udzieliła mi rady, bym udał się do banku, bo nikt "z poziomu infolinii mi nie pomoże".
    Po czym dodała, że dzisiaj jest niedziela i wszystkie banki w W-wie są zamknięte.
    I tak bank, którego jeszcze jestem klientem wygenerował mi straty finansowe, uniemożliwiając mi dokonanie rozliczeń.
    W poniedziałek znowu udam się do banku... Złośliwość, głupota, brak profesjonalizmu, niedouczenie czy normalność takich praktyk?
    "Menadżerowie banku" wstydźcie się! A może już nie wiecie co to znaczy?
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyW moim przypadku tylko same kłopoty. Opisane wyżej.
    32 lata
  • ~Andrzej / 2020-08-12 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto w pekao nigdy nie miałem problemów z przelewami od półtora roku się pojawiły ,nie można wysłać przelewu .Piszę adres i pojawia się informacja zaloguj się ponownie.Dziadostwo,trzeba wymienić programistów albo zmienię bank.
    Zaletynie ma
    Wadyduże
  • ~andrzej / 2022-02-10 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    oddział PKO SA rzeszów w Millenium Hall..... tak niekompetentnych pracowników jeszcze nie widziałem.... przez TYCH ssaków straciłem ~ 2000,00 PLN......
    Uprzedzam przed kontaktem z TĄ firmą finansową i kożystznie z ICH usług:):):)
    Zaletybrak
    Wadynie wyliczę....
  • ~Andrzej / 2023-07-27 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani na infolini nie potrafi zrozumieć sensu problemu.Na pytanie odpowiada pobocznymi bzdurami.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kompetencji i chęci rozwiazania problemu
  • ~Andrzej / 2024-04-29 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania,zakładania jakichkolwiek kont w *Pekao bezpodstawnie blokują pieniądze podczas płacenia blikem...informacja "blik nie powiódł się" a w rzeczywistości ściągają dwa razy ta samą kwotę! Co do zwrotu niesłusznie pobranych środków trzeba się prosić udowadniać podwójne pobranie środków gdy konsultant telefoniczny banku mówi "tak widzę te dwie operacje" bank jej nie widzi i musisz udowodnić...masakra nie POLECAM!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Andrzej Bełchatów / 2022-04-15 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę jasno, dno,dno,dno i jeszcze raz dno !!!
    Tak traktować klienta po tylu latach ???
    Banda debili tłumaczących się że o wszystkim system decyduje.
    Jak dzwonią żeby zaproponować kredyt to chcą w dupsko wejść bez wazeliny!!!
    Banda i mafia która może mnie w dupę pocałować .
    Nie polecam nikomu!!!
    ZaletyBRAK, BRAK, BRAK,BRAK,BRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyZłodzieje i jeszcze raz złodzieje , ciągłe przerwy techniczne, notoryczne utrudnianie w załatwieniu spraw , brak kompetentnych ludzi w infolini ,spłacam kredyty i rezygnuje z konta.
  • ~andzia / 2023-08-18 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.
    Czekanie w kolejce w oddziale - ponad pół godziny (5 pracowników na ponad 10 okienek)
    Utworzenie prostej dyspozycji - prawie godzina (bo system wolny, bo nie może znaleźć)
    Czekanie na realizację dyspozycji - 2 miesiące.
    Dodzwonić się do oddziału praktycznie nie było szans, na stacjonarny udało mi się wbić po miesiącu. Pani, która przyjmowała dyspozycję nie odebrała ani razu. Na infolinię nie ma szans się dodzwonić, za każdym razem konsultanci są zajęci i czas oczekiwania jest dłuższy niż zwykle.
    Nie do uwierzenia, że ten bank ma jeszcze klientów.
  • ~Aneta / 2021-10-14 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich "ulepszona"aplikacja od razu na śmietnik się nadaje.Wiecznie problem i hasło:Coś poszło nie tak..Ja nawet wiem co,założenie u Was konta przeze mnie.5raz próbuję pobrać blik i non stop problem.XXI w.a Ci wciąż mają problem z tym,żeby poprawnie mobilnie działał ich bank-niestety też (chwilowo) jeszcze mój.
    WadyMobilnie bank,to wielkie nieporozumienie.
  • ~Aneta / 2023-05-05 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z konsultantem na infolinii niemożliwy- ciągła muzyka.
    Obiecany kontakt zwrotny od konsultanta - niezrealizowany.
    Pobrana kwota poza regulaminem ciągle do wyjaśnienia.
    Jeżeli jest problem - niestety nie ma pomocy.
  • ~Aneta JM / 2018-04-06 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki można sobie wyobrazić. Wieczne czekanie w kolejkach, nigdy nic nie da się załatwić, z każdą błahostką, którą w innym banku załatwia się w minutę od ręki, tu trzeba się umawiać telefonicznie i to najlepiej między 11 a 15 i nie w poniedziałki.... Bank dla bezrobotnych albo emerytów. Coś takiego jak standardy obsługi klienta nie istnieje. Przekraczając progi czuję się jak w dniu świra. NIE POLECAM !!!!
    ZaletyBrak
    WadyBank rodem z komuny
    Pracownicy siedzą za karę
  • ~Angie / 2022-05-30 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. BLOKUJĄ KONTA NA CAŁĄ KWOTE KTÓRA JEST NA KONCIE A NIE KWOTE PRAWDZIWEGO ZADŁUŻENIA. MASAKRA. Nie sprawdzają danych pełnomocnika i blokują konta
  • ~Ania / 2021-12-28 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesiecy mam pobierane oplaty za karte kredytowa mimo ze miala byc za 0 i mimo ze karta zostala juz zamknieta (byla warunkiem kredytu). Pracownicy nie potrafia rozwiazac problemu, konto zamkniete a dalej oplaty sa pobierane w wysokosci 99zł. Kpina jakas, miesiac w miesiac pisanie reklamacji, czas rozpatrzenia-miesiac. Stanowczo odradzam, nie warto psuc sobie nerwów.
    WadyOrganizacja, pobieranie niemalych oplat za zamkniete konto, ciagle reklamacje
  • ~Ania / 2022-07-26 01:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa, po zmianie hasła nie mogę korzystać z aplikacji a oni może zajmą się moim problemem za 2 tygodnie. W tym czasie nie mogę przeprowadzić prostych operacji i korzystać z tego konta. Gorzej niż w PRLu. P Anna Po-ty-ra przyjmująca zlecenie na ten problem bardzo ironicznie mnie traktowała. Co za tupet!
    WadyLudzie omijajcie ten bank dalekim łukiem bo jak będziecie mieli poważny problem to wam nie pomogą.
  • ~Ania / 2022-08-01 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGICZNA OBSLUGA KLIENTA - dlugi czas oczekiwania, mnostwo mozliwosci, z ktorych zadna nie pasuje a na koniec i tak nikt nic nie wie
  • ~Ania / 2023-03-08 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Realnie nie ma możliwości założenia e pułapu . Od razu gdy w oddziale w Sopocie chcieliśmy to zrobić -działania na zniechęcenie . Tylko 1 pani wiedziała jak to zrobić w ich programie w ich oddziale. Niestety po 1 godz pani się poddała my po 2 . Oprogramowanie beznadziejne. Ich oddział ich sprzęt ich oprogramowanie i jeśli tam się nie da to znaczy ze to w tym banku jest niewykonalne . Beznadziejny bank
    Zalety1 pani próbowała pomoc
  • ~Ania / 2023-11-02 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to oszuści.Na infolinia nie da się nic załatwić pracują tam osoby nie posiadające żadnej wiedzy które celowo wprowadzają klienta w błąd
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo do wymienienia
  • ~Anita / 2016-10-26 01:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta oczywiście stuczny uśmieszek i naciągnąć klienta na kłamstwa. Pobieranie pieniędzy za dosłownie wszystko czego mi nie powiedziano. Utrata ponad stowy...
    ZaletyŁadna karta
    WadyWszystko
    3 miesiace
  • ~Anka / 2023-10-04 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z infolinia to jakaś tragedia, nie można się dodzwonić,postanowiłam napisać wiadomość do Banku, dostałam odpowiedź, że moja wiadomość została przekierowana do odpowiedniego działu i cisza, która trwa już miesiąc, nadal nie mogę się dodzwonić.. Kontakt z Bankiem jest bardzo szybki i prosty, tylko wtedy kiedy chcesz wziąć pożyczkę bądź kredyt, w przeciwnym razie mają Cię w głębokim poważaniu
  • ~Ann / 2021-10-25 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku.

    We wszystkich innych bankach przelewy są już, a w tym trzeba czekać Bóg wie ile na własne pieniądze.

    Ponadto opłaty za wszystko, za kody sms, za wpłacenie własnych pieniędzy do banku.

    Porażka.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4704
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3038