strona 35 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~Angie / 2022-05-30 16:41
NIE POLECAM. BLOKUJĄ KONTA NA CAŁĄ KWOTE KTÓRA JEST NA KONCIE A NIE KWOTE PRAWDZIWEGO ZADŁUŻENIA. MASAKRA. Nie sprawdzają danych pełnomocnika i blokują konta -
-
~Ania / 2021-12-28 17:18
Od kilku miesiecy mam pobierane oplaty za karte kredytowa mimo ze miala byc za 0 i mimo ze karta zostala juz zamknieta (byla warunkiem kredytu). Pracownicy nie potrafia rozwiazac problemu, konto zamkniete a dalej oplaty sa pobierane w wysokosci 99zł. Kpina jakas, miesiac w miesiac pisanie reklamacji, czas rozpatrzenia-miesiac. Stanowczo odradzam, nie warto psuc sobie nerwów. WadyOrganizacja, pobieranie niemalych oplat za zamkniete konto, ciagle reklamacje -
~Ania / 2022-07-26 01:45
Tragiczna obsługa, po zmianie hasła nie mogę korzystać z aplikacji a oni może zajmą się moim problemem za 2 tygodnie. W tym czasie nie mogę przeprowadzić prostych operacji i korzystać z tego konta. Gorzej niż w PRLu. P Anna Po-ty-ra przyjmująca zlecenie na ten problem bardzo ironicznie mnie traktowała. Co za tupet! WadyLudzie omijajcie ten bank dalekim łukiem bo jak będziecie mieli poważny problem to wam nie pomogą. -
~Ania / 2022-08-01 09:37
TRAGICZNA OBSLUGA KLIENTA - dlugi czas oczekiwania, mnostwo mozliwosci, z ktorych zadna nie pasuje a na koniec i tak nikt nic nie wie -
~Ania / 2023-03-08 15:39
Realnie nie ma możliwości założenia e pułapu . Od razu gdy w oddziale w Sopocie chcieliśmy to zrobić -działania na zniechęcenie . Tylko 1 pani wiedziała jak to zrobić w ich programie w ich oddziale. Niestety po 1 godz pani się poddała my po 2 . Oprogramowanie beznadziejne. Ich oddział ich sprzęt ich oprogramowanie i jeśli tam się nie da to znaczy ze to w tym banku jest niewykonalne . Beznadziejny bank Zalety1 pani próbowała pomoc -
~Ania / 2023-11-02 14:34
Ten bank to oszuści.Na infolinia nie da się nic załatwić pracują tam osoby nie posiadające żadnej wiedzy które celowo wprowadzają klienta w błąd ZaletyBrakWadyZa dużo do wymienienia -
~Anita / 2016-10-26 01:42
Obsługa klienta oczywiście stuczny uśmieszek i naciągnąć klienta na kłamstwa. Pobieranie pieniędzy za dosłownie wszystko czego mi nie powiedziano. Utrata ponad stowy... ZaletyŁadna kartaWadyWszystko3 miesiace -
~Anka / 2023-10-04 11:59
Kontakt z infolinia to jakaś tragedia, nie można się dodzwonić,postanowiłam napisać wiadomość do Banku, dostałam odpowiedź, że moja wiadomość została przekierowana do odpowiedniego działu i cisza, która trwa już miesiąc, nadal nie mogę się dodzwonić.. Kontakt z Bankiem jest bardzo szybki i prosty, tylko wtedy kiedy chcesz wziąć pożyczkę bądź kredyt, w przeciwnym razie mają Cię w głębokim poważaniu -
-
~Ann / 2021-10-25 17:56
Nie polecam tego banku.
We wszystkich innych bankach przelewy są już, a w tym trzeba czekać Bóg wie ile na własne pieniądze.
Ponadto opłaty za wszystko, za kody sms, za wpłacenie własnych pieniędzy do banku.
Porażka. -
~anna / 2018-07-20 14:58
W siedzibie banku przy ul Parzeczewskiej w Zgierzu olewanie klientow to chyba specjalność kasjerow. Z tego co wiem to miedzy 10 a 16 jest dwoch kasjerow a nie pamietam zeby dwoch obslugiwalo jednoczesnie. zadko sie zdarza ze wogole we dwojke siedza bo z reguly drugi kasjer to przewaznie ma przerwe na "cos" a jak juz za oboje to jedno okienko jest nieczynne. dramat jakis a kolejki o kazdej porze jeszcze narzekaja pracownicy jak nie maja dosyc... Wadywieczne kolejki -
~Anna / 2019-04-20 14:51
Wczoraj płaciłam kartą za zakupy świąteczne, wcale nie mało. Trzykrotnie nastąpiła odmowa. Ostatecznie zapłaciłam gotówką. Jednak okazało się, że pieniądze potrójnie pobrano mi z konta. To chyba jakiś żart, uważam, że to kradzież. W oddziele banku złożyłam reklamację, na zwrot mam czekać 15 dni. Likwiduję konto w tym banku. ZaletyZeroWadyKlient jest nikim dla tego banku. -
~Anna / 2019-08-21 14:32
Tragedia, nie będę się rozpisywać aby jeszcze bardziej się nie denerwować. Gdyby nie kredyt na mieszkanie to zrezygnowałabym z tego beznadziejnego banku. Dlatego nadpłacam raty aby jak najszybciej pozbyć się hipoteki i uciekam z tego banku i nigdy więcej nie chcę mieć nic do czynienia. Za wszystko trzeba płacić, drogo, długi czas księgowania przelewów. Aplikacja mobilna to porażka, od grudnia wprowadzają płatnego blika żenada. ODRADZAM wszystkim!!!!! Zaletybrak zaletWadywszystko jest wadą -
~Anna / 2020-05-20 19:13
Takiej porażki to nigdzie nie widziałam .dno i do tego okradają ludzi. Sprawą zajmie się prawnik bo inaczej się nie da. ZaletyŻadneWadyOkradanie ludzi bezprawne oczywiście. -
~Anna / 2021-09-21 18:09
Najgorszy Bank z możliwych. Chamstwo, niekompetencja, wiecznie nie działające bankomaty (np. Nowy Targ) w holu banku. Zmusza to to korzystania z okienek, a panienki w okienkach to brak wiedzy, naburmuszone, w dodatku uważają, że bank robi łaskę wypłacając moją kasę. Urzedniczki w Nowym Targu czepiają się wszystkiego,sztorcują jakby ktoś był smarkaczem, czują się Panami życia dysponując moimi środkami. Jak najdalej należy trzymać się od tego banku. ZaletybrakWadysame -
~Anna / 2021-12-08 17:06
Na zaksięgowanie pieniędzy trzeba bardzo długo czekać. Tragedia. Myślę o rezygnacji ZaletyŻadnychWadyDrogi, długie księgowanie -
~Anna / 2022-02-03 08:26
Po 6 latach współpracy dwóch kredytach hipotecznych stwierdzam że to jest naprawdę bardzo słaby bank. Nie polecam nikomu. Staroświeckie podejście do każdej sprawy, obsługa klienta bez kompetencji i chęci pomocy (wprowadzającą celowo w błąd) oraz produkty które nie są tymi najlepszymi. Przebicie się w prostej sprawię kończy się wielokrotnie staniem w długich kolejkach przed Okienkiem bo "internetowo tego Pani nie załatwi" Ja mamo wielu prób mam dość. -
-
~Anna / 2022-08-18 19:15
Dramat, na odpowiedz w aplikacji czeka sie blisko tydzien, nic nie dziala. Zamykam konto… ZaletyNicWadyWszystko -
~Anna / 2022-09-01 11:06
Jak mam napisać o banku PKO SA, który mnie okradł!!!! Rzeczowo piszę!!! Bankomat, który znajduje się w banku PKO SA przy ulicy al. Wojska Polskiego w Pruszkowie, okradł mnie na sumę 300 zł. Przy bankomacie od razu, kiedy zorientowałam się, że bankomat nie wypłacił mi żądanej sumy, udałam się wprost do kasy tej placówki i złożyłam reklamację. Reklamację przyjęto, ale za jakiś czas odpowiedź dostałam negatywną, więc ponownie złożyłam następną reklamację, na którą też dostałam odpowiedź negatywną, tylko trochę bardziej arogancką. Ponieważ w dalszym ciągu nie byłam usatysfakcjonowana, napisałam skargę i złożyłam wniosek do rzecznika klienta w Warszawie i do rzecznika konsumenta. Od rzecznika klienta dostałam odpowiedź również negatywną, a od rzecznika konsumenta, jeszcze nie dostałam wcale, więc tym faktem jestem bardzo rozgoryczona. Zatem pytam się? Jak to jest, że bank PKO SA okradł mnie na sumę dla mnie bardzo dużą, a ja z tym nic nie mogę zrobić. Gdyby okradł mnie złodziej na ''ul''chociaż mogłaby z tym iść na Policję, a tu nic więcej nie mogę zrobić, co najwyżej mogę ostrzec innych przed wypłacaniem pieniędzy z bankomatów PKO SA. Czyżby premie z bankowych ''przekrętów'' szły na aniołki prezesa? ZaletyBrak zaletWadyBank jest niewiarygodny, skoro kradnie mi pieniądze z mojej emerytury. Wystarczy, że oszukają tylko 200 osób w ten sposób i jest premia, ''JEST' -
~Anna / 2023-01-30 19:28
Najgorszy bank z jakim współpracowałam.Rozpatrzenie reklamacji trwa pół roku. Oszukują na promocjach. Nie informują o wszystkim żeby nie wypłacić bonusów. Nie wiem czy konsultanci robią to celowo czy są niedoszkoleni ale radzę unikać tego banku -
~Anna / 2023-02-15 19:44
Dramat, na infolini wisi się godzinami, bałagan w dokumentach, po 2 latach przysyłają faktury za terminal. Nie polecam WadyWszystkie możliwe
strona 35 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »