Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Liudmyla / 2022-07-05 16:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem klientem banku od 6 lat. Byłam zadowolona ze współpracy przez cały ten okres. 29 czerwca 2022 r. z mojego konta skradziono środki w wysokości 59,90 zł. Złożyłam reklamację z nadzieją na zwrot tych środków. Odpowiedź banku była taka, że ​​wypłata tych środków z mojego konta odbyła się według wszystkich zasad i środki nie zostaną mi zwrócone. Niestety. Oznacza to, że pieniądze można ukraść z naszych kont w tym banku, a bank w odpowiedzi mówi, że to normalne. Zablokowałam kartę, czekam na nową, ale nie ma gwarancji...
  • ~Raan78 / 2022-07-04 23:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Lokaty w tym banku są słabe dla porównania Konkurencja oprocentowanie 6% w pekao 2,5%
    Gdyby nie hipoteka zamknąłbym kanto.
    Konto również słabo wygląda na tle konkurencji.
    WadyLokaty
  • ~Lulek / 2022-07-01 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia jest o strony byłego już pracownika.
    Pracodawca chwali się że jest Pracodawcą roku. Niestety nic bardziej mylnego. Wyzysk, mobbing, słaba płaca to na porządku dziennym. Ranking jest robione wśród wybranych osób które wiadomo co mają mowić. Przepracowałem ładnych parenaście lat. To co można się nabawić to nerwicy. Każdy menadzer swoje wie najlepiej, wszyscy tylko obiecują. Jeszcze 2 lata temu zwalniali grupowo a teraz ogłaszają program rekomendacji kandydatów z kasą 2 i 5 tys. Coraz więcej ludzi doświadczonych odchodzi a Ci co przychodzą po czasie też rezygnują. Bardzo dużo wrzucają obowiązków a pensje najniższe na rynku. Robisz za kilku. W IT jest taka grobowa atmosfera że nikt tu nie chce pracować. Ja zmyłem się do innego banku w którym jest o niebo lepiej chodz też nie kolorowo, ale bynajmniej nie ma mobbingu.
    ZaletyBrak
    WadyNiska Płaca, kada managerska. Zakłamanie.
  • ~Justyna / 2022-06-30 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja wpłaty pieniędzy do wpłatomatu uznana dopiero po 2 miesiącach oczekiwanie na ich zwrot 30 dni...
  • ~Były klient ktory poszedł w koncu po ro / 2022-06-30 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Mniej niz zero skur....y złodzieje i oszuści. Likwidujcie rachunki. Jeb.... ten bank
    ZaletyZero
    WadySzkoda czasu bo za duzo by pisać, wystarczy poczytać opinie innych.
  • ~klient / 2022-06-29 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne dno a zarząd to ameby intelektualne
    dno
    dno
    dno
  • ~rolnik / 2022-06-28 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrożnie z usługą BLIK. Kasa wysłana na prawidłowy numer telefonu poszła na nieznane nikomu konto. Terminy reklamacji kilkakrotnie przedłużany ze względu na "skomplikowany charakter sprawy". To bank popełnił błąd i bank powinien oddać kasę, a sprawę może sobie wyjaśniać tak długo, jak dusza zapragnie.
  • ~JAKUB / 2022-06-28 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    ŚCIERWO, NIE DA SIĘ Z TEGO KORZYSTAĆ, UTRUDNIA PRACĘ WSZYSTKIEGO, WSZYSTKO JEST PŁATNE, NAWET DURNE SKORZYSTANIE Z BANKOMATU, MAJĄ KLIENTA W GŁĘBOKIM POWAŻANIU, BO CZEKAM OD BARDZO DAWNA NA UZNANIE REKLAMACJI, CO CHWILĘ PRZERWY TECHNICZNE. Ś C I E R W O
    Zalety B R A K
  • ~smutne / 2022-06-28 14:24
    Ocena: 1.33 / 5
    no nietety widzę, że bank od dawna pracuje na swoją opinię - wczoraj wyszedł do mnie przelew, teraz jest 14:20 i ani słychu - czyżby tak źle stali że muszą sobie potrzymać? Spawność i profesjonalizm - bardzo słabo. Chyba po rozstaniu z Unicredit wrócili do standardów prl.
    Zaletynajczęściej bankomat działa
    Wadywszystko pozostałe
  • ~Kinga / 2022-06-28 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, brak kontaktu, ciągle odrzucane dokumenty,polisa przyjęta w aplikacji a przysyłają pismo że nie . Nieaktywne numery telefonów . Najgorszy bank .
  • ~Maciek / 2022-06-27 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informacji, co nie działa. Wyłączają dostęp kiedy chcą. Tragedia nigdy nie poleciłbym aplikacji pekao24!!! TRAGEDIA!!!
    ZaletyBRak
    WadyDużo można wymieniać
  • ~Sylwia / 2022-06-27 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja tragedia. Często nie działa. Człowiek się zastanawia czy awaria czy akurat konto mu czyszczą! Na stronie banku żadnej informacji nie uświadczysz!!!
    Obsługa banku porażka. Nie kompetentni pracownicy. Szczerze nie polecam tego banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalozmu i kompetencji.
  • ~Marcinek1981 / 2022-06-27 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy z najgorszych banków na rynku. Spłaciliśmy hipotekę i już miesiąc czekamy na zwrot prowizji. Inne banków robią to w kilka dni. W ogóle dodzwonić się do nich lub coś załatwić przy okienku to trzeba brać kulka dni urlopu. Generalnie dramat.
    ZaletyCałkowity brak zalet
    WadyWszystko
  • ~Petent / 2022-06-20 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w jakim byłem.Po 1,5 h oczekiwania pani w okienku oświadczyła, że nie wypłaci mi pieniążków bo drukarka jest zepsuta. Z uśmiechem na ustach zasugerowała aby udać się do innej filie banku.
  • ~Klara / 2022-06-17 21:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Ciężko tam cokolwiek załatwić bez kilku wizyt w placówce. Na infolinii każdy udziela innych informacji i wprowadza w błąd. Przez internet mało co można zrobić, chyba że wykonać przelew lub zaciągnąć kredyt. Jedyne co działa sprawnie to pobieranie różnych opłat.
  • ~zmiażdżony / 2022-06-17 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zażenowany poziomem obsługi a w zasadzie olewania klienta. Oddział w Krakowie na Rynku czy też ul. Szpitalnej to jakiś dramat, koszmar, dno i niedowierzanie, że taki bank ma jakichkolwiek klientów. Kolejka na kilometr, jedno okienko otwarte (standard), siedzi sześć pań, dwie sobie świergolą i mają ubaw nie wiadomo z czego, druga popija kawę a stałem tam ze 40 minut, pomimo, że byłem 4 w kolejce. Po 40 minutach stania (bez zmian w sytuacji kolejkowej) zrezygnowałem i poszedłem do oddziału na ul. Szpitalnej - tam jeszcze dłuższa kolejka i ta sama sytuacja - jedno okienko - 7 osób stojących. Obsługa pierwszego klienta trwała ponad 30 minut a była to banalna czynność aktualizacji danych i wypłaty z konta. W międzyczasie ukrainka chciała wypłacić z bankomatu hajs - pani powiedziała, że awaria i musi czekać do kasy. Czekałem tam ponad półtorej godziny aż wreszcie dotarłem do słynnej kasy. Na moje Uff! pani była bardzo zbulwersowana i bardzo nieprzyjemna, ponieważ jestem opanowanym człowiekiem mimo, że się we mnie gotowało nie wybuchłem, ale ten bak to CAŁKOWITA PORAŻKA, DNO i nawet jedna gwiazdka dla tych złodziei to za dużo. Niestety konto walutowe dla świadczeń z USA musi być w tym banku, co jest dla mnie niezrozumiałe, bo prowizję pobierają sowitą od każdej transakcji. Jakby to konto przestało być zasilane z zewnątrz to po kilku latach były niesamowity debet do spłacenia za nic.
    ZaletyMarmury i złote klamki jak w pałacu króla.
    Wadykatastrofalna obsługa klienta, ogólnie DNO, DNO i 6 metrów mułu. Dramat to za mało powiedziane.
  • ~B / 2022-06-15 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przysłali mi nową kartę. Bez PINu. Od tygodnia nie mogę płacić kartą. Byłam w banku. Straciłam godziny na infolinię. Na sam koniec poblokowali mi serwisy internetowe! Na długi weekend zostaje bez karty. Bez usług online!
  • ~B / 2022-06-15 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Przysłali mi nową kartę. Bez PINu. Od tygodnia nie mogę płacić kartą. Byłam w banku. Straciłam godziny na infolinię. Na sam koniec poblokowali mi serwisy internetowe! Na długi weekend zostaje bez karty. Bez usług online!
  • ~Przemekkk_83 / 2022-06-15 12:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Koszmar nie bank, do placówki na rynku głównym w krakowie nie da się dodzwonić. Na infolinii można czekać po 40 minut, próbowałem w różnych godzinach i tak nikt nie odbiera, nie pozostaje nic innego jak wizyta osobista.
    Chciałem założyć rachunek firmowy bo okropnie się chwalili jaką mają promocje, teraz Cieszę się, żę nie udało mi się do nich dodzwonić.
  • ~Elżbieta / 2022-06-13 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to totalne dno. Obsługa fatalna, niekompetentna. Patrząc z boku, wygląda to tak: Potrafią wlepić tylko kredyt naiwnym i na tym kończy się ich praca. Jeśli chcesz się coś dowiedzieć, zapomnij. Bankomatów mało po Polsce, jak są to awaria, żeby wpłacić pieniądze w banku płaci się kolosalną prowizję. Totalny bałagan w dokumentacji i brak kompetencji na każdym kroku. Nic nie można załatwić. Robią problemy ze wszystkiego.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważące podejście do klienta, niekompetentna obsługa, brak bankomatów, a jak już są to zazwyczaj mają awarie, totalne dno, po reklamacji za chamską obsługę nawet nie upomniano pracownika... i jeszcze wiele innych ..
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976