Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1549 opinii

1.82 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szutam1 / 2022-07-15 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga uwaga moja żona zamknęła konto w banku PKO SA l5.12.2021 roku pani która zamykała konto stwierdziła że wszystkie opłaty zostały uregulowane resztę pozostałych pieniędzy proszę wypłacić i sprawa zostanie załatwiona po pół roku przypadkiem dzięki informacji z urzędu skarbowego że pieniądze zostały przesłane już 25.05.2022 na konto które prawdopodobnie nie miało być zamknięte przejechaliśmy się do oddziału PKO SA by wyjaśnić sytuację i dobrze że to zrobiliśmy bo okazało się mało to że konto nie zostało zamkniete to na koncie widniał stan konta na minusie
    Przestrzegam wszystkich którzy zamykają konto w PKO SA ZEBY DOPILNOWAC OSOBISCIE I NA PISMIE ZE KONTO ZOSTALO ZAMKNIETE I NIE MA ZADNYCH ZOBOWIAZAN WOBEC ZKNIETEHO KONTA
    ZaletyNIE MA ZADNYCH ZALET
    WadyUwaga uwaga pracownicy banków PKO SA wprowadzają w błąd klientów
  • ~Марина / 2022-07-15 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Хочу обратиться, если есть возможность не открывайте здесь счет.Есть много других банков.
  • ~Marek / 2022-07-14 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno , lepiej iść odrazu do innego banku.
    Pracują idioci , 0 perspektywy
    ZaletyBrak
    WadySame wady tylko - do dupy
  • ~Bogusław / 2022-07-14 15:14
    Ocena: 1.50 / 5
    To co trwa w innym banku 30 minut tu 36 godzin braklo
    ZaletyTylko produkty
    WadyNikt nic nie wie
  • ~Ania / 2022-07-14 14:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem klientem banku od kilkunastu lat. Ale ostatnio z bankiem dzieje sie cos bardzo zlego. 2 miesiace temu bank bezpodstawnie sciagnal mi z konta prawie 1000zl. Zglosilam reklamacje, dostalam informacje ze na rozpatrzenie maja 30 dni. Po 30 dniach echo, zadnej informacji. Po interwencji otrzymalam informacje ze potrzebuja kolejnych 30 dni! Po 2 miesiacach otrzymalam informacje ze reklamacje uznano. Minely 3 tygodnie a pieniedzy nadal nie oddali. Alarmuje w banku, zlozylam kolejna reklamacje i nic. Maja mnie w nosie, pieniedzy nie mam. Czuje sie okradziona. Nie wiem co moge jeszcze zrobic.
    WadyBank nie dba o klienta, jest nieuczciwy.
  • ~Zażenowany poziomem banku a kwota jaką / 2022-07-12 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank wszystko utrudnia ta ich pozalsie. ... Aplikacja obsługi 0 intuicyjna , tylko żeby brać kredyty jak człowiek chce coś załatwić to nie wiadomo gdzie szukać , beznadzieja , nie polecam niech się nad sobą zastanowią zamiast brać nasza kasę , nic nie potrafią paniusie siedą i nic nie wiedzą
    ZaletyŻadne są beznadziejni
    Wady Nieintuicyjna aplikacja, wkurzające podpowiadanie kredytów, nic nie można znaleźć , beznadIena obsługa na infolinii ,
  • ~niki / 2022-07-12 14:34
    Ocena: 2.33 / 5
    bankomat nie wypłacił mi pieniędzy ale pobrał je z mojego konta. Panie z banku tuż za ścianą, miały gdzieś że bankomat jest uszkodzony i że nie jestem pierwszą osobą z takim problemem. Reklamację napisałem od razu. I teraz okazuje się że czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji to równy miesiąc. Potem okazało się że bank po rozpatrzeniu pozytywnym reklamacji, ma kolejne 30 dni na zwrot pieniędzy. Ogólnie maje pieniądze mogą być zamrożone przez 60 dni. To jest jakieś pieprzone złodziejstwo. W głowie się nie mieści. Chyba zrezygnuję z usług tego tragicznego banku.
  • ~viv / 2022-07-11 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można dodzwonić się na infolinie. 1,5h czekania drugi dzień bez skutku tam chyba nikt nie pracuje! Konto zablokowane bez żadnej informacji sms czy mailem, brak możliwości odblokowania przez internet czy przez telefon. Kod jednorazowy nie działa , prawdopodobnie skończy się na przymusowej wizycie w banku.
  • ~xyz / 2022-07-09 12:54
    Ocena: 4.67 / 5
    Bank jest godny polecenia oferuje wiele korzystnych usług. Już na starcie można zgarnąć 200zł za zwykłe transakcje które i tak na co dzień robimy różnica polega na tym że dostaniemy jeszcze za to pieniądze. Na prawdę polecam ten bank każdemu. Nie zwlekajcie!! Dla zainteresowanych ofertami banku zostawiam link to sprawdzenia.

    https://leadstar.pl/c?pid=46655&sid=767&ha=3626001111
    ZaletyMożliwość założenia konta poprzez weryfikację z innego banku
    Szybka weryfikacja
    Fajne oferty na starcie
    Łatwa w obsłudze aplikacja mobilna
    WadyJedyną wadą jest długi czas czekania na kartę
  • ~Kluska / 2022-07-08 20:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Zero poszanowania dla klienta
    Coś takiego jak terminy na odpowiedź, reklamację PKO zupełnie przestały obowiązywać!!
    Za to wciskac starszym.osobom kredyty na kiepskich warunkach, czy pchać się z ubezpieczeniem to pierwsi!
    Lekceważenie na każdym kroku!!!
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta.
  • ~Monia / 2022-07-08 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Na połączenie z infolinią czeka się ponad 55 minut. Wstyd
    Zaletynie znalazłam zalet
    Wadybrak kontaktu
  • ~rivia13 / 2022-07-07 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    O tym banku ciężko napisać choćby jedno dobre słowo. Pracownicy są mili tylko wtedy, kiedy chcą wepchnąć jakąś bankową usługę, przy dalszej współpracy są opryskliwi, leniwi (nie chce im się czytać przesłanych pism) i niedouczeni. Nie chcę operować nazwiskami - to już w pisemnej skardze - ale czytając wcześniejsze opinie - jaka płaca, taka praca. Kierownicy działów są zadufani w sobie, ponieważ dano im trochę władzy, a widoczne problemy osobowościowe rekompensują sobie poniżaniem klientów. Wchodząc do oddziałów tego banku, można odnieść wrażenie, że wcześniejsza epoka odcisnęła tam swoje piętno: klient to podnóżek, pracownik to władza.
    Zaletybrak
  • ~MAMA NASTOLATKA / 2022-07-06 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    https://www.pekao.com.pl/konto-mlodzi/?utm_source=search&utm_medium=KPKPERF&utm_campaign=kdm&saids=58700005415795404_p53391213631&gclid=Cj0KCQjw5ZSWBhCVARIsALERCvww13NWoHlliZ-UX5o0x42q_LGZ1yBhixo2pmYbjsJCiaVPPsZ2KK4aAmeqEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

    OFERTA WPROWADZA W BŁAD. NIE JEST W NIEJ NIGDZIE NAPISANE, ŻE ABY ZALOZYC KONTO DLA NASTOLATKA RODZIC MUSI MIEC KONTO W ICH BANKU. TWORZCĄC KONTO Z LINKU I W APLIKACJI WPISUJAC PESEL DZIECKA KONTO POWSTAJE BO UWAGA MIMO, ŻE NIE MA DZIECKO 18 LAT PRZECHODZI. ( W MBANKU NIE PRZESZLO WIEC MNIEJSZA STRATA CZASU )

    CO WIECEJ DZIECKO ZROBILO KONTO , MIALO KONTAKT Z BANKU I NIE BYLO O TYM WCZESNIEJ ANI SLOWA DOPIERO PO GODZINNEJ WIZYCIE W BANKU. NIC TYTLKO ZGŁOSIC DO UOKIK I KOMISJI ETYKI REKLAMY.
  • ~Gosc / 2022-07-06 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydaje mi sie, ze ten "bank" funkcjonuje jeszcze w czasach PRL. Aktualniebsie dxie w kolejce do kasy (!) , przede mna 15 osob, 1 okienko otwarte . Tym czasem w innych okienkach siedza 3 panie i nie maja kogo obslugiwac. Brawo Pekao!
  • ~Marek / 2022-07-05 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    witam wszystkich co korzystają z usług tego banku jest tragedia żeby wziąć jakiś kredyt lub limit trzeba zarabiać olbrzymie pieniądze nie wiem komu oni udzielają , może tylko biznesmenom lub jakimś oligarchom.
    Nie polecam tego banku .Nie pomagają ludziom prostym tylko utrudniają .
  • ~Liudmyla / 2022-07-05 16:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem klientem banku od 6 lat. Byłam zadowolona ze współpracy przez cały ten okres. 29 czerwca 2022 r. z mojego konta skradziono środki w wysokości 59,90 zł. Złożyłam reklamację z nadzieją na zwrot tych środków. Odpowiedź banku była taka, że ​​wypłata tych środków z mojego konta odbyła się według wszystkich zasad i środki nie zostaną mi zwrócone. Niestety. Oznacza to, że pieniądze można ukraść z naszych kont w tym banku, a bank w odpowiedzi mówi, że to normalne. Zablokowałam kartę, czekam na nową, ale nie ma gwarancji...
  • ~Raan78 / 2022-07-04 23:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Lokaty w tym banku są słabe dla porównania Konkurencja oprocentowanie 6% w pekao 2,5%
    Gdyby nie hipoteka zamknąłbym kanto.
    Konto również słabo wygląda na tle konkurencji.
    WadyLokaty
  • ~Lulek / 2022-07-01 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia jest o strony byłego już pracownika.
    Pracodawca chwali się że jest Pracodawcą roku. Niestety nic bardziej mylnego. Wyzysk, mobbing, słaba płaca to na porządku dziennym. Ranking jest robione wśród wybranych osób które wiadomo co mają mowić. Przepracowałem ładnych parenaście lat. To co można się nabawić to nerwicy. Każdy menadzer swoje wie najlepiej, wszyscy tylko obiecują. Jeszcze 2 lata temu zwalniali grupowo a teraz ogłaszają program rekomendacji kandydatów z kasą 2 i 5 tys. Coraz więcej ludzi doświadczonych odchodzi a Ci co przychodzą po czasie też rezygnują. Bardzo dużo wrzucają obowiązków a pensje najniższe na rynku. Robisz za kilku. W IT jest taka grobowa atmosfera że nikt tu nie chce pracować. Ja zmyłem się do innego banku w którym jest o niebo lepiej chodz też nie kolorowo, ale bynajmniej nie ma mobbingu.
    ZaletyBrak
    WadyNiska Płaca, kada managerska. Zakłamanie.
  • ~Justyna / 2022-06-30 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja wpłaty pieniędzy do wpłatomatu uznana dopiero po 2 miesiącach oczekiwanie na ich zwrot 30 dni...
  • ~Były klient ktory poszedł w koncu po ro / 2022-06-30 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Mniej niz zero skur....y złodzieje i oszuści. Likwidujcie rachunki. Jeb.... ten bank
    ZaletyZero
    WadySzkoda czasu bo za duzo by pisać, wystarczy poczytać opinie innych.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1549
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4705
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4505
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3969
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3039