strona 34 z 79
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~Adam / 2022-05-19 14:47Ocena: 1.00 / 5
Jestem kilentem 15 lat zawiodłem się NIEPOLECAM -
-
~Adam / 2023-03-08 11:41Ocena: 1.00 / 5
nie polecam 20 lat w tym banku i zdecydowanie jestem na nie
konta oszczednosciowe masakra opłaty 13 razy pobrało opłaty wchodzi na minus poraz kolejny na minus 13 zlZaletynie maWadyopłaty -
~Adam M. / 2022-01-15 17:27Ocena: 1.00 / 5
Nawet nie trzeba komentować. Dno i wodorosty to i tak za duża ocena na ten chłam. Wszystko pięknie jak zakładasz konto, a jak chcesz wybrać swoja kasę to już a tego nie ma a to trzeba mieć i tylko lataj i donoś a to pieczątki a to podpisy. PO to jest chyba dowód osobisty na którego podstawie zagląda się konto i po to on służy żeby z tego konta wybrać swoje pieniądze!!! Zaletynie maWadywszystko -
~Adi / 2021-12-09 16:41Ocena: 1.00 / 5
9 dni grudnia i już ponad 180 zł potrąceń (nie wiadomo za co). Ku....a, chyba za to, że pada śnieg... Przelewy nie wychodzą, za to opłaty wpadają zaskakująco i niespodziewanie. Ludzie, zgłaszamy to dziadostwo i robimy pozew zbiorowy! Zalety nie ma żadnych zalet, nawet tych opcjonalnychWadyza długo by pisać... -
~Adrian / 2025-07-15 20:46Ocena: 1.00 / 5
Bank coraz bardziej zacofany nie nadąża z innymi bankami ZaletyBrakWadyBrak kompetencji pracownikow -
~Aga / 2021-12-02 18:31Ocena: 1.00 / 5
Po 47 minutach czekania na obsługę pani odłożyła telefon
Rozmowa dzisiaj tj 02/12/2921 rozpoczęta o 17:38 skończyła się niczym
System jest do dupy, nie chce wlogowac hasła
Czyli sumując, Bank jest do dupy -
~Aga / 2022-01-23 10:46Ocena: 1.00 / 5
Nie można się niczego dowiedzieć, telefon zajęty non stop. Jak już ktoś odbiera to co chwilę odsyłają gdzie indziej, tam znowu zajęte. Cyrk! Po przejęciu mojego konta w Idea Banku nagle mam jakieś zadłużenie o którym nic nie wiem. Powiązany z tym leasing pokazuje, że nie mam zaległości. Wyjaśnienie sprawy narazi mnie na stratę czasu i zapewne kasy bo przecież oni zawsze mają racje. Likwiduję to konto jak tylko skończę leasing. I nigdy więcej mnie nie zobaczą. ZaletyŻadnej.WadyBrak kontaktu, nikt nic nie wie. -
~Aga / 2022-05-09 22:04Ocena: 1.00 / 5
Prawie dwa tygodnie jestem zablokowany no i niestety pracownicy dzwoniący nie są w stanie mi pomóc ciągle przełączają, jak się zapytałem czemu jestem zablokowany uzyskałem info że może ktoś ma podobny numer klienta. Dostałem kod PIN sms nie wchodził dziś dostałem pocztą jest to samo. Pracownicy, którzy odbierają tel to kompletna porażka. Najwyższy czas pożegnać się z tym bankiem -
-
~Aga / 2023-11-07 13:44Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!
Obsługa fatalna .
Brak zwrotu prowizji, pobieranie opłat z konta za nie wiadomo za co i brak zwrotu. Ciagle pisanie reklamacji i przeciąganie w czasie do maximum.
Brak bankomatów i prowizje w innych.
Najgorszy bank na rynku.
Byłam klientem wiele lat ale to co się tam teraz wyrabia to masakra.
Zamknęłam konto i nigdy więcej jakichkolwiek usług z tego banku.ZaletyBrakWadySame wady. -
~Aga / 2023-12-20 01:11Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!! Gość na infolinii totalny cham i prostak.
Pytając o ponowna instrukcje znalezienia panelu zaczął krzyczeć czy nie umiem wejść w pulpit.
Podnosil głos i bezczelnie się zwracał. Najgorszy bank. 0 pomocy w czym kolwiek. -
~Agata / 2023-10-28 08:55Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej denny bank w Polsce. Korzystam z różnych banków, ponieważ częste są promocje dla nowych klientów. Pokusiłam się na promocję lokaty z żubrem. Aby założyć lokatę musiałam także założyć konto osobiste. Po zakończeniu lokaty kwota wraz z odsetkami została przelana na konto osobiste. Odzyskanie moich własnych pieniędzy było trudne, czasochłonne i wymagało dwóch wizyt w oddziale w innym mieście. Po otwarciu konta okazało się, że nie mogę wykonać przelewu. Cały dzień zajęła mi próba dodzwonienia się na infolinię. Udało się dopiero o ok 23.00. Z informacji wynikło, że aby umożliwić przelew muszę się pofatygować do oddziału, oczywiście w innym mieście. Po wizycie w oddziale uruchomiono mi możliwość dokonania przelewu za pomocą kodu SMS. KODY SMS są oczywiście PŁATNE. Wypłata w oddziale płatna, wpłata na konto płatna. Udało się. Koniec z bankiem. Mój syn miał gorzej, ponieważ postanowił skorzystać z aplikacji za pomocą, której można dokonać bezpłatnie przelewu. Aplikacja działa albo nie działa. Udało się i dostał się do konta. Okazało się, że musi zmienić limity. Po zmianie limitu pojawił się komunikat, że w celu uwierzytelnienia oddzwoni konsultant. Konsultant nie oddzwonił, czyli operacja anulowana. Po kilkugodzinnych próbach dodzwonienia na infolinię udało się. Pani powiedziała, żeby zmienił limity a ona za kilka minut oddzwoni. Udało się oddzwoniła. Teraz próba przelewu. Po próbie dokonania przelewu, znowu pojawił się komunikat, że zadzwoni konsultant, który oczywiście nie zadzwonił. Anulowanie przelewu. I znowu po kilkugodzinnych próbach nie udało się dodzwonić na infolinię. Następny dzień kolejna wizyta oddziale. Tym razem w oddziale syn zrobił przelew. Udało się. Ja i syn pozamykaliśmy wszystkie produkty w tym banku i cofnęli wszystkie zgody marketingowe. NIGDY WIĘCEJ. KONTO Z ŻUBREM proponuję zamienić na KONTO Z WOŁEM. -
~Agatka / 2022-05-20 10:14Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Pekao SA kredyt rośnie z dnia na dzień, w wonga rata ta sama z Pekao ciagle wzrasta,zalegasz z rata co mc pismo do domu telefony do późnego wieczora nękają ludzi,nie pomagają zawiesić rate nawet na mc 1 wniosek złożyłam odmowa ze niby juz złożone,zastanówcie się na tym bankiem a ogólnie ciagle awarie systemu nie mozna sie logować nawet przez godzinę a żadnej informacji na str nie ma w ING nie ma problemu zawsze wszystko na czas za wszystko trzeba płacić za kartę za konto za wypłatę w innym banku kradną tylko w ing za darmo konto za kartę 0 zl przenoszę się mam dość... -
~Agnieszka / 2019-09-03 17:29Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem katastrofa!!!!!
Czekania godzinę na infolinii i nic nie załatwisz!ZaletyZeroWadyWszystko -
~Agnieszka / 2021-07-22 22:25Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank . W sobotę wpłaciliśmy 500 zł oczywiście ich wpłatomat . ....Do dzisiaj jest czwartek nie ma naszych pieniędzy.. Usłyszeliśmy proszę złożyć skargę a ona jest rozpatrywana do 2 tyg . Gdybym wyrzuciła potwierdzenie wpłaty jest po mnie... Zastanawiamy się czy nie złożyć zawiadomienia o popelnieniu przestapstwa ... Jak można przetrzymywać od kogoś pieniądze. Jak tylko to oddają zmieniamy ten bank PORAZKA!!! -
~Agnieszka / 2021-12-29 15:42Ocena: 1.00 / 5
Bardzo kiepski bank obsluga porazka .Stoisz 30 minut pid bankiem 30 minut w srodku podchodzisz do okienka a pani kasjerka ze ona waluty euro nie wyplaca i co kur...? stac do drugiej kasy ..i to nie pierwszy raz .Badz wychodzi z klientka do bankomatu ok. Ale stac z nia w kolejce 15 minut do tego bankomatu to juz kpina .Zmieniam bank bo nerw juz brak ZaletyBralWadyZa duzo by pisac -
~Agnieszka / 2022-01-28 13:48Ocena: 1.00 / 5
Powinny w tej opinii pojawić się słowa niecenzuralne, ponieważ poziom obsługi, traktowanie klienta i dostępność do usług jest po prostu nieakceptowalny!
Koszty prowadzenia konta w jednym miesiącu to ponad 100zł (zaznaczam przy wysokim saldzie).
Opłaty dodatkowe, opłaty za każdy przelew! Opłata za kartę pomimo wykonania nią wymaganych płatności a nawet przekroczenia ich kilkukrotnie!!!
Nie polecam, odradzam. Omijajcie ten bank!!!ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.WadyTotalnie wszystko, obsługa banku jest po prostu bezczelna i arogancka. Interfejs przypomina rok 2000 w najgorszym możliwym wydaniu. -
-
~Agnieszka / 2022-04-01 21:27Ocena: 1.00 / 5
Masakra awaria i tylko awaria... Niestety zbyt długo się to ciągnie, zmieniam bank może będzie lepiej. ZaletyzeroWadysłaby dostęp -
~Agnieszka / 2022-07-28 17:51Ocena: 1.00 / 5
Bank robi sobie kpiny z ludzi czekam na reklamacje 2 miesiac bo bankomat w Radomiu nie wyplacił mi kwoty bo byla awaria bankomatu i czekam na rozpatrzenie reklamacij nastepne 30 dni a mialo byc tylko 15 nie polecam tego banku czekam tylko na zwrot kwoty i rezygnuje z tego banku maja gdzies kiljetow kpiny banku ZaletyZadneWadyZadne -
~Agnieszka / 2022-07-29 15:24Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki moze byc czekam na reklamacje 2 miesiac z winy bankomatu a ze strony banku cisza maja gdzies klijetow dziadoski bank ZaletyZadneWadyWszystkie jakie sa -
~Agnieszka / 2022-12-02 12:31Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonienie się do obsługi banku graniczy z cudem. Najpierw prowadzi Cie robot, po tematach które nie są związane z Twoją sprawą, kilka razy informują Cię o RODO, reklamują swoje produkty, a jak już masz informację, że zostaniesz przekierowany do konsultanta to dostajesz informację, że jest długa kolejka i po 30 minutach dalej czekasz aż ktoś łaskawie z Tobą porozmawia.
Dramat, współczuję konsultantom, bo jeśli ktoś już ma to szczęści i się dodzwonił do konsultanta to musi być nieźle wkurzony.
Bank dla banku, a nie dla klienta.
strona 34 z 79
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
