Powinny w tej opinii pojawić się słowa niecenzuralne, ponieważ poziom obsługi, traktowanie klienta i dostępność do usług jest po prostu nieakceptowalny!
Koszty prowadzenia konta w jednym miesiącu to ponad 100zł (zaznaczam przy wysokim saldzie).
Opłaty dodatkowe, opłaty za każdy przelew! Opłata za kartę pomimo wykonania nią wymaganych płatności a nawet przekroczenia ich kilkukrotnie!!!
Nie polecam, odradzam. Omijajcie ten bank!!!
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.
WadyTotalnie wszystko, obsługa banku jest po prostu bezczelna i arogancka. Interfejs przypomina rok 2000 w najgorszym możliwym wydaniu.
~Agnieszka / 2022-04-01 21:27
Ocena: 1.00 / 5
Masakra awaria i tylko awaria... Niestety zbyt długo się to ciągnie, zmieniam bank może będzie lepiej.
Zaletyzero
Wadysłaby dostęp
~Agnieszka / 2022-07-28 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Bank robi sobie kpiny z ludzi czekam na reklamacje 2 miesiac bo bankomat w Radomiu nie wyplacił mi kwoty bo byla awaria bankomatu i czekam na rozpatrzenie reklamacij nastepne 30 dni a mialo byc tylko 15 nie polecam tego banku czekam tylko na zwrot kwoty i rezygnuje z tego banku maja gdzies kiljetow kpiny banku
ZaletyZadne
WadyZadne
~Agnieszka / 2022-07-29 15:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki moze byc czekam na reklamacje 2 miesiac z winy bankomatu a ze strony banku cisza maja gdzies klijetow dziadoski bank
ZaletyZadne
WadyWszystkie jakie sa
~Agnieszka / 2022-12-02 12:31
Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonienie się do obsługi banku graniczy z cudem. Najpierw prowadzi Cie robot, po tematach które nie są związane z Twoją sprawą, kilka razy informują Cię o RODO, reklamują swoje produkty, a jak już masz informację, że zostaniesz przekierowany do konsultanta to dostajesz informację, że jest długa kolejka i po 30 minutach dalej czekasz aż ktoś łaskawie z Tobą porozmawia.
Dramat, współczuję konsultantom, bo jeśli ktoś już ma to szczęści i się dodzwonił do konsultanta to musi być nieźle wkurzony.
Bank dla banku, a nie dla klienta.
~Agnieszka / 2023-10-26 11:06
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 17.10.23 wpłatomat który znajduje się w siedzibie banku wciągnął 1830 zł wypluwając karteczkę upsss coś poszło nie tak . Natychmiast z pracownikiem banku złożyliśmy reklamację . Pani za biurkiem stwierdziła , że nie mam się martwić bo dziś odzyskam jeszcze pieniądze , gdyż ona już zgłosiła awarię i czeka na serwis interwencyjny . Była to godzina 15:02.
Wpłatomat miał już info że jest nieczynny , bankomat w tym dniu nie funkcjonował wcale . O godz 17 podjechałam do banku i ku mojemu zdziwieniu i bankomat i wpłatomat działał sprawnie , a więc już było po interwencji serwisu.
Zadzwoniłam więc na infolinię i usłyszałam , że bank ma 30 dni na rozpatrzenie mojej reklamacji . Na drugi dzień po sprawdzeniu. Czy pieniądze zwrócono na moje konto zadzwoniłam ponownie na infolinię . Kolejna informacja , że mają 45 dni ????♀️ .
Więc tłumaczę kobiecie , że jaka to reklamacja … chce półtłusty moje pieniądze , które wciągnął ich uszkodzony wpłatomat . To nie było 18,30 czy 183 zł tylko 1830 zł . No ale pani tylko może w moim
Imieniu złożyć ponaglenie . Wczoraj to jest 25.10 zadzwoniłam ponownie , gdyż pieniędzy nadal mi nie zwrócono i słyszę , że mają 15 dni .
I komu tu wierzyć
Nie polecam tego banku . Mam tam konto firmowe , ale już nie długo .
Będę odradzała ten bank każdemu , kto zapyta mnie o
Opinie
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Agnieszka / 2023-12-20 01:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Pana Łukasza który bezczelnie się zwraca do klienta i podnosi głos. Zamiast pomocy uzyskałam nerwy i chamskie odzywki w moja stronę. Najgorszy bank !!! Jeden z wielu powodów dla których pora zmienić bank :).
~Agnieszka / 2024-04-15 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Moje doświadczenia z bakiem PKO SA pozostawiają wiele do życzenia. Personel infolinii nie jest w stanie udzielić klarownych informacji, wprowadzają zamieszanie i dezinformację. Pani w jednym z oddziału banku w Łodzi nie potrafiła wykonać przelewu zagranicznego, twierdziła, że podałam jej zły numer konta. Ponadto koszty związane z przelewami w obcej walucie są kolosalne. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !
ZaletyBRAK
~Agnieszka Zalewska / 2021-11-24 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Bank okrada klientów byłego Idea Bank. Produkty, które zostały przeniesione są blokowane, nie można z nich korzystać. Nie zgadzają się środki na kontach. Pracownicy na infolinii nie mogą pomóc, bo trzeba iść do oddziału. Lista oddziałów, która jest dostępna na stronach nie jest aktualna w większości. Pracownik infolinii śmieje się i rozłącza. Zero profesjonalizmu!!!!
ZaletyBrak
WadyZłodzieje i brak kompetencji i profesjonalnej obsługi
~Agu / 2023-03-26 21:03
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecę tego banku. Okradli moje dzieci z renty rodzinnej po ojcu. Obsługa fatalna (oddział Kłodzko), mimo przedstawiania dowodów , że to nie moje pieniądze , mają to w nosie. Żeby wam tak na chleb brakło, bo jak nam braknie , a bez renty dzieci brakuje to nie będę miała nawet na chleb dla dzieci. Nigdy więcej ten bank . Reklamacji również nie potraficie rozpatrzyć.
ZaletyOszuści, nie znający prawa
WadyZłodzieje
~aja / 2019-04-17 19:07
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo odradzam, na skutek jakiejś awarii systemu przy zapłacie kartą pokazała się u mnie odmowa, a kasa zniknęła z konta. Uwaga! Oddadzą do 8 dni!!! A 10 sekund zajęło im zabranie mi pieniędzy. Do tego infolinia mega niekompetentna. Poprosiłam laskę o połączenie z przełożonym, czekałam na linii ponad 40 minut, na szczęście na ich koszt.
Zamykam konto.
ZaletyBrak
WadySame
~Aleksa / 2019-08-13 03:23
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. W nocy nie da się robić przelewów - codziennie to samo: błąd techniczny itd. Między północą/ pierwszą w nocy a 6 rano nie można za nic zapłacić!!! Tragedia. Drogie prowadzenie konta. Brak ekspresowych przelewów. Średniowiecze. Gdyby nie kredyt na mieszkanie to zrezygnowałabym z tego beznadziejnego banku.
ZaletyKlik gotówka
WadyPermanentna nocna awaria systemu pekao24 i aplikacji - noc w noc!!!!! Drogo i nie na XXI wiek te usługi...
~Aleksander / 2018-06-10 12:32
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA BANK PKO to oszusci i zlodzieje niechca zwracac pieniedzy z Ubezpieczenia .
To co pisza to sie nadaje jedynie do Prokuratora i Sadu ojecie to barachlo
~Aleksandra / 2020-04-01 21:39
Ocena: 1.00 / 5
Jestem w tym banku dopiero niecałe 4 miesiące i już żałuję. Niekompetenta obsługa w oddziale, kolejki bez numerków jak za czasów starożytnych. Mamicie cudownymi ofertami, a potem na siłę wciskacie karty debetowe, za które każecie sobie płacić 9,99 zł miesięcznie jeżeli nie spełni się jakiś skomplikowanych warunków nie wspomnianych w ofercie. Dodam, że przy składanej reklamacji w oddziale wasz pracownik stwierdził, że to pewnie pomyłka, co świadczy o jego nieznajomości tabeli opłat. Przez to kolejny miesiąc nie miałam świadomości, że ponoszę opłaty. Nie polecam NIKOMU tego banku, to jest jakaś pomyłka.
~Aleksandra / 2022-01-27 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Po przeniesieniu Idea Banku dramat Przenoszą beż wysłania odpowiednich infor.acji,na infolini nic nie mozna załatwić,nie odpisują na wiadomości i do tego największy absurd-w placówce bankowej nie mogą zamknąć konta firmowego wie odsyłają do innej Do tego pobierają opłaty za kartę ,której nigdy nie posiadałam.
ZaletyBrak
WadySame
~Alicja / 2020-05-19 13:31
Ocena: 1.00 / 5
Ja tez tak uwazam ze to najgorszy bank z jaki mam doczynienia, zmienilam numer tel. Jest "opcja" w ustawieniach na zmiane , ale nic nie zrobisz, bo zeby zmienic numer kod musi byc wyslany na stary (poprzedni numer???????) ....wiec pytanie ...po co zmienilam numer jak mam stary???? ,bo bank nie pozwala , poniewaz "chroni"?????????!!!!!!! jak mnie raczyl poinformowac moje konta....ale przed Kim? ??? Zebym nie moge dysponowac swoimi pieniedzy, a chca zmienic numer tel. musze odwiedzic szanowny bank osobiscie lub w moim przypadku jechac do konsulatu ,I powiedziec ze ja to ja .... TO JEST TRAGICZNE !!!!!PO CO JEST BANKOWOSC INTERNETOWA!!!!!Jest pandemia , I ja mieszkajac za granica mam leciec -jak ikar plus koszty zeby laskawie bank widze mnie zmienil mi numer telefonu!!!!!!!! Po co jest kontakt przez przez czad, wideo ,itd (pieknie to wyglada) jezeli to nie dziala !!!!!! Rozmawiajac dzisiaj (wymieniajac sms) przez video bo nie dziala, a penny momecie rozmowa zostala przerwana I tyle....prosilam o kontakt do menadzera I tu juz zaczely sir schody ,ze nic to nie da bla bla....I koniec ...przerwalo!?...pisze email byl to samo , dluzsze pisanie wylogowywalo mnie z konta , jednym slowem , brak slow ... w innych krajach zmiana numeru tel. Przebiega bez problemu , logowanie I w ustawieniach robie to co chca....ZERO SZACUNKU W TYM BANKU PEKO DLA KILIJENTA I JEGO PIENIEDZY , TO DZIEKI NAM TEN BANK DZIALA , JAK TYLKO BEDE MOGLA "DOLECIEC"DO POLSKI OD RAZU ZAMYKAM !!!!KONTO W TYM BANKU , JAK NAJDALEJ OD NICH !!!!!!
~Alicja / 2020-12-16 10:09
Ocena: 1.00 / 5
Negatywnie oceniam nowe Pekao 24 .Stara szata pekao 24 była bardzo przejrzysta czytelna ,wszystkie operacje robiło się sprawnie i szybko .Nie rozumiem jak można było zepsuć coś co było dobre , przyjazne dla klienta. Nagły brak możliwości robienia e-lokat i zmuszanie do lokat standardowych to porażka. Nie oceniam obsługi Oddziału bo korzystam z pekao 24które w nowej szacie oceniam negatywnie. Beznadziejna szata. Nie dziwię się że wielu moich znajomych mających konto w Banku Pekao SA zamierza zmienić bank.
Zaletybrak
WadyBeznadziejna nowa szata Pekao 24
~ALICJA RYS / 2022-01-25 11:42
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA, BANDA ZLODZIEJI I IDIOTOW. Za przelew 300zl pobrali mi 100zl, za wszystko kasuje pieniądze, nawet zamknąć konta nie potrafią. Zawsze próbuje wspierać Polskie biznesy, dlatego wybrałam ten bank ale się nie da niestety.
Zaletynie ma żadnych zalet!!
WadyOPLATY ZA WSZYTSKO, NIC NIE DZIALA, NIKT CI NIE POMOZE, NAWET ZAMKNAC KONTA NIE POTRAFIA ZA PIERWSZYM RAZEM
~Amka / 2021-12-17 09:48
Ocena: 1.00 / 5
To mój pierwszy bank z jakim miałam kontakt. Niestety wszystko pod górkę. Brak kontaktu mimo próśb wysyłanych. Brak odpowiedzi na e-maile. Od miesiąca próbuje się skontaktować z działem reklamacji bezskutecznie. Zostaje tylko zamknąć konto i zapomnieć o straconych pieniądzach
~Andrzdj / 2022-02-12 17:14
Ocena: 1.00 / 5
Bank tragedia po przymusowym przejęciu IdeaBanku wraz z linia debetowa po roku nagle nie mogą z automatu przedłużyły oferty trzeba złożyć dokumenty . Myśle sobie Ok standardowa procedura jakże mylne to było . Procedura trwała ponad 10 dni wypytywanie o wszystko łącznie z historia z innych kont firmowych ulokowanych w innych bankach . W końcu finalnie na 2 dni przed końcem umowy oferta niższa plus pytanie o ile mogę linie miesięcznie zmniejszać . Myśle sobie jakiś żart No ale Ok życiem sumę niby wszystko Ok po czym następnego dnia całkowita zmiana warunków lina przyznana co miesiąc zmniejszana o 10 % tak aby po roku całkowicie ja zamknąć . Kompletnie maja ci w dupie nie zależy im na uczynieniu klienta.Jawny skok na kasę której nigdy nie pożyczali !!! Dodatków smaczek analityk 10 razy sprawdzał BIK w przeciągu 2 dni . Kończę współpracę za rok i nigdy więcej tam się nie pojawię