strona 33 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Ju / 2022-08-05 11:18
Przyszłam wybrać gotówkę i czekam i czekam. Jedno okienko.dostepne a ludzi tłum. To co można załatwić w kilka minut trwa godzinami. -
-
~MAREK SKIEPKO / 2022-08-03 20:27
Zostało zhakowane moje konto przelew był oczekujący zablokowalem ale bank jednak go puścił teraz zaczynam walkę o odzyskanie pieniędzy i to jest Jak walka z wiatrakami bo bank tak naprawdę ma to gdzieś jeżeli nic nie wskuram to na pewno się z niego wypisuje A jestem klientem od prawie 30 latjeszcze za bhp. -
~Georg / 2022-08-03 05:58
Bank wyjety z glebokiej komuny dziady i chamy do kwadratu omijac szerokim łukiem prowizje reklamacje zalatwiaja dzieci z przedszkola kierownicy placówek w rozmowie kieruja panstwa do innych bankow załozenie konta walutowego potrzeba dwa tygodie i jezdzenie 100 km do dwo h placowek jeszcze raz chamy dziady Wadysame wady nie mozna dac mniej niz zero -
~Daniel / 2022-08-02 19:53
Kontakt z infolinią to jest jakaś porażka. Na początku bot, kilka minut stracone żeby wybrać kontakt z konsultantem, ale oczywiście kilka ofert kredytów, pożyczek w tym czasie można było usłyszeć. Oczekiwanie na konsultanta to jakaś kpina. Już czekam 30min na połączenie. Może na cały kraj jest tylko jedna osoba - tego nie wiem. ZaletyMili konsultanciWadyCzas oczekiwania na połączenie z konsultantem -
~Nrkdkow / 2022-08-02 12:55
Dobra oferta karty wielowalutowej, konto oszczędnościowe na znośnym poziomie, ale szczerze, to w każdym banku oprocentowanie jest śmieszne.
Darmowa karta, darmowe konto, bardzo intuicyjna aplikacja (choć często w nocy ma prace serwisowe...), Po ostatnich aktualizacjach działa bez zarzutu.
Karta ma dostępne ciekawe wzory do wyboru.
Kiepska obsługa klienta, ale chat działa na dobrym poziomie i polecam z niego korzystać - dużo szybciej można załatwić sprawę:) -
~Kickyou / 2022-08-02 12:30
tragedia, nie da sie w ogole dodzwonic do konsulatanta, ustawili automat i zadowoleni ZaletybrakWadytragedia, nie da sie w ogole dodzwonic do konsulatanta, ustawili automat i zadowoleni -
~Ania / 2022-08-01 09:37
TRAGICZNA OBSLUGA KLIENTA - dlugi czas oczekiwania, mnostwo mozliwosci, z ktorych zadna nie pasuje a na koniec i tak nikt nic nie wie -
~Daria / 2022-07-30 11:42
Przy okazji wakacji kredytowych miałam szansę zobaczyć jak wygląda obsługa kredytu hipotecznego w PEKAO SA u osoby mi bliskiej. Osobiście spłacam już trzeci kredyt hipoteczny w trzecim banku i wiem jak wyglądają informacje o posiadanym kredycie. Wszystkie dotychczasowe banki informowały mnie dokładnie jaką część w racie, czy to spłaconej czy to zaplanowanej do spłaty jest kapitału a ile odsetek, nigdy nie miałam opłat za nadpłatę części kapitałowej. zawsze używając dostępnych w Internecie kalkulatorów kredytu hipotecznego mogłam obliczyć ile jaka będę miała rade po nadpłacie i ile będzie w niej części kapitałowej. W banku PEKAO wszystko jest niejasne, spłacając kredyt dwa lata kredytobiorca nie wie ile w racie jest części kapitałowej a ile odsetkowej, na naszym przykładzie, kredyt 300 000 zł na 25 lat, po dwóch latach spłacania mamy spłacone ok 367 zł kapitału i ponad 19 000 odsetek !!! Bank nie chce udostępnić informacji ile kredytobiorca spłacił kapitału w poszczególnych ratach oraz ile jaką kolejnych rat będzie stanowił kapitał. Jedyna informacja udostępniona przez bank to łączna wysokość raty. Na razie staramy się dowiedzieć się polubownie od banku w jaki sposób liczą raty i dlaczego jest to niezgodnie z wyliczeniami z kalkulatorów hipotecznych, kolejny krok to będzie skarga do KNF i ostatecznie sąd. Uważajcie na ten bank. PEKAO traktuje kredytobiorcę jak idiotę i brak informacji zasłania " dynamiczną sytuacją na rynku oraz dużą zmiennością stóp procentowych", a tak naprawdę ukrywa złodziejskie praktyki. Zaletyniestety brakWadybardzo wiele opisanych powyżej -
-
~A-ha / 2022-07-29 19:08
Ifolinia tragedia!!!!!! naleze takze do innego banku i trakowanie tutaj klientów to horror, na połaczenie czekam po 40 min - a pani i tak nie ptrafi mi sprawdzic to co zrobiłem w formie elektronicznej. A dzisiaj czekam już ponad 1 godzine Zaletybrak -
~Agnieszka / 2022-07-29 15:24
Najgorszy bank jaki moze byc czekam na reklamacje 2 miesiac z winy bankomatu a ze strony banku cisza maja gdzies klijetow dziadoski bank ZaletyZadneWadyWszystkie jakie sa -
~Tragedia / 2022-07-29 12:11
Dziś wielki dzień dla kredytobiorców, można bowiem składać wnioski o wakacje kredytowe. W Banku PKO S. A. Wygląda to tragicznie. Pani obsługująca okienko kasowe, 1 z 2ch,przyjmuje jako jedyna wnioski. Niestety na tym się nie zna, i co chwilę jest coś nie tak. Wnioski, a raczej ich składanie trwa właśnie ponad 30 min.... Czekamy cierpliwie w kolejce. Tragedia!!!! WadyTragedia pod każdym wzgledem -
~Agnieszka / 2022-07-28 17:51
Bank robi sobie kpiny z ludzi czekam na reklamacje 2 miesiac bo bankomat w Radomiu nie wyplacił mi kwoty bo byla awaria bankomatu i czekam na rozpatrzenie reklamacij nastepne 30 dni a mialo byc tylko 15 nie polecam tego banku czekam tylko na zwrot kwoty i rezygnuje z tego banku maja gdzies kiljetow kpiny banku ZaletyZadneWadyZadne -
~???? / 2022-07-27 15:55
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? -
~Irena / 2022-07-26 16:42
Pracownice banku ( Bydgoszcz ul. Trybunalska) nie rozumieją znaczenia "pełnomocnictwo notarialne". Nie wypłacono mi środków przyznanych mojej mamie, mimo iż posiadam pełnomocnictwo notarialne m.in. do pobierania takich środków. Panie zasłaniały się instrukcją bankową, w której nie było mowy , że nie mogą wypłacić na podstawie pełnomocnictwa. Żaden z prawników , doradców banku nie był dostępny. Gdy , przed udaniem się do banku, próbowałam się dodzwonić przez kilka dni, nigdy nikt nie odbierał telefonu. ZaletyNie ma -
~TOMASZ / 2022-07-26 16:38
Jestem zadowolony jestem klientem tego banku kilka lat nie rozumiem tych negatywnych opinii.
Jeżeli komuś nie pasuje ten bank to niech się przeniesie to innego nikt go nie trzyma w tym czy w innym bankuZaletySporoWadyBrak czynnego oddziału banku w sobotę -
~Teresa / 2022-07-26 14:43
Brak komunikacji. Brak szacunku i dbałości o klienta -
-
~Lidia / 2022-07-26 08:04
W mieście są 2 bankomaty z funkcją wpłatomatu oczywiście żaden nieczynny beznadziejny bank łącznie z bankomatami wpłatomatami i całą obsługą. Wiecznie problemy łącznie z niedziałającą aplikacją ZaletyBrakWadySame wady -
~Ania / 2022-07-26 01:45
Tragiczna obsługa, po zmianie hasła nie mogę korzystać z aplikacji a oni może zajmą się moim problemem za 2 tygodnie. W tym czasie nie mogę przeprowadzić prostych operacji i korzystać z tego konta. Gorzej niż w PRLu. P Anna Po-ty-ra przyjmująca zlecenie na ten problem bardzo ironicznie mnie traktowała. Co za tupet! WadyLudzie omijajcie ten bank dalekim łukiem bo jak będziecie mieli poważny problem to wam nie pomogą. -
~Anna / 2022-07-25 11:58
Co 3 dni dzwonią z propozycją pożyczki (nigdy nie byłam zainteresowana), a jak chcę coś załatwić to nie ma z kim rozmawiać, nikt nic nie wie. Przełączają od jednej osoby do drugiej. Załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem. ZaletyNiższe oprocentowanie kredytów hipotecznych.WadyFatalnie działająca infolinia. Namolni pracownicy wciskający pożyczkę. Mało intuicyjna aplikacja. -
~Ewa / 2022-07-21 14:26
Obsługa w banku jak za czasów PRL, kłania się brak jakichkolwiek szkoleń. Ale wiadomo ryba psuje się od głowy. Pracownicy u działający kredytów nie mają elementarnej wiedzy. Bank rozpatruje reklamacje ok. 60 dni. Aplikacja i strona Pekao24 tragiczna a użytkowaniu, brak szybkich przelewów. Średniowiecze. ZaletyŻadnychWadyZa mało miejsca na wymienienie wszystkiego
strona 33 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »