Jeśli tylko można zalecam unikać tego banku, którego pełna nazwa nie ma nic wspólnego z opieką. Klientów traktuje się jak idiotów.
ZaletyŻadnych
WadyArogancja
~Dariusz / 2022-08-26 21:38
Ocena: 1.00 / 5
Odrzucony wniosek kredytowy mimo dochodów 3x wyższych niż średnia krajowa. Zaważył fakt że kupiłem towar w grudniu, sprzedałem w styczniu. Decyzyjność IQ -100 czyli na poziomie PIS.
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencji, wygórowane opłaty, problemy z serwisem WWW, zacinające się bankomaty, problemy z reklamacjami
~Piotr / 2022-08-26 21:07
Ocena: 1.67 / 5
Bank obciążył mnie dwukrotnie na kilka tysięcy złotych i teraz 30 dni debatuje o co kaman. Do oddziału nie ma się jak dostać, bo otwarty od 9 do 16.30. Infolinia to kilka godzin użerania się z automatami po czym i tak nic nie załatwi. Masakra.
~Говно / 2022-08-25 18:33
Ocena: 1.00 / 5
Одни проблемы, с этим банком лучше дел не иметь. Если будут проблемы то без языка точно не решите
ZaletyНету
WadyГовно
~Zniesmaczony / 2022-08-25 10:06
Ocena: 2.67 / 5
Nie wiem, czy tak są uczeni, czy zatrudniają samych nieuków, ale jeszcze się nie spotkałem, żeby osoby z infolinii odmieniły nazwisko. Za każdym razem "czy rozmawiam z Panem Wojciechem Nowak?". Nie! Z Nowakiem!
Zablokowałem możliwość kontaktu telefonicznego. Ledwo się kliknie w pożyczkę i już dzwonią gluche telefony 500990160 10x dziennie.
~mar / 2022-08-24 21:43
Ocena: 1.00 / 5
przelew z osobistego konta na kartę kredytową /spłata karty/ księgowany jest 24h
Wadyj.w plus wysokie opłaty za każdą operację w ramach banku, "zawracanie głowy" ofertami,które są nierealne, masakryczne oprocentowanie kredytów
~DeustcheKKQC / 2022-08-24 19:11
Ocena: 3.00 / 5
Mam wrażenie że infolinia nie istnieje. Przed chwilą próbowałem się skontaktować z bankiem, czekałem 2h i połączenie zerwało. Niemniej jednak PEKAO jako jeden z nielicznych banków oferuje konta walutowe osobą niepełnoletnim. Niestety ten plus jest przysłonięty dużą wadą - żeby cokolwiek zrobić trzeba jechać z rodzicem do placówki. Co jest szczególnie uciążliwe w mojej sytuacji gdzie mieszkamy poza granicami Polski. Rodzic nie może zlecić etc. czegokolwiek związanego z dzieckiem przez panel rodzica/pekao24. W samym banku panuje dezinformacja, konsultant na infolinii podaje inne informacje niż pracownik oddziału i vice versa
ZaletyKonta walutowe poniżej 18 lat
Karta wielowalutowa -//-
WadyNiesamowicie długie czasy oczekiwania na infolinii
Rodzic musi jechać z podopiecznym aby złożyć jakąkolwiek dyspozycji - nie da się tego zrobić online
Dezinformacja i niedoinformowanie wśród pracowników
~Hania / 2022-08-24 10:11
Ocena: 1.00 / 5
ten bank to jakiś żart, obsługa klienta jest na poziomie PRLu, podają sprzeczne informacje, a klienta traktują, jak gdyby przeszkadzał im w porannej kawie, dramat i jeszcze raz dramat
~.Zawiedziona. / 2022-08-23 18:06
Ocena: 2.33 / 5
Oceniam ten bank negatywnie. Jestem klientem od 25 lat. To smutne, w tym banku jest brak zabezpieczeń. Posiadam kartę kredytową z której pobierane są pieniądze bez mojej akceptacji , to jest skandal. Dzwoniłam do swojej placówki w Ożarowie , bez skutku. Dzwoniłam na infolinie gdzie stwierdzono ,że są pobierane z karty pieniądze i nic nie mogą na to poradzić. Spłaciłam i Zablokowałam kartę oraz otrzymałam nową z innym numerem. Ale na nowej karcie nie ma pełnego limitu. Proszę o pomoc nie stać mnie na to aby dokładać do złodziei.
ZaletySzybki kredyt
WadyBrak zabezpieczeń.
~marco / 2022-08-21 12:29
Ocena: 3.33 / 5
W maju br załozyć konto przekorzystne w odziałe banku , gdyż nie mogłem z przyczyn ode mnie niezaleznych nie mogłem dokończyć procwdury elektronicznej. W odziale Banku podobną próbę podjeła pracownica Banku. Próba spaliła na panewce. Dopiero jak skazowała wszelki stare dane personalne, byłem w przeszłości klientem Banku, procedura zalozenia konta sie powiodła. zgodnie z warunkami promocji spełnialem kolejne warunki promocyjne by uzyskać przewidziane bonusy, niestety ale na start nie otrzymalem 50 zł. Reklamacja z 23 lipca nie rozpatrzono, trwa wyjasnianie do 21 wrzesnia - 2 misiace. Zeneujące
~Daniel12 / 2022-08-20 17:24
Ocena: 5.00 / 5
https://tmlead.pl/redirect/613908_1134 mają teraz całkiem spoko ofertę dla nowych klientów. Ja skorzystałem i jak na razie nie mam zastrzeżeń
~Anna / 2022-08-18 19:15
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, na odpowiedz w aplikacji czeka sie blisko tydzien, nic nie dziala. Zamykam konto…
ZaletyNic
WadyWszystko
~Psul / 2022-08-18 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo zły bank nie polecam trzymać się z daleka
ZaletyBrak
WadyMają klienta w 4 litersch
~Zniesmaczona / 2022-08-17 18:04
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia ten cały bank , za wypłacenie własnej kasy ściagają opłaty ŻENADA !!!!! Jestem w tym banku od 18 lat i nadszedł czas na zmiany i to szybkie ! Żebym nie mogła swobodnie wypłacić gotówki szok! A pani z kasy wielce zdziwiona ze przyszłam do kasy wypłacić pieniądze ????????????????
ZaletyBrak
WadyWszystko : obsługa , nastawienie do klienta , chęć do pracy , szacunek Słupsk
~Ares / 2022-08-17 17:26
Ocena: 4.33 / 5
https://tmlead.pl/redirect/613908_1134 super promocja
~Ilona / 2022-08-17 13:59
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję pracownikom oddziału w Chorzowie szczególnie Pani Adriannie z kasy ,fachową obsługą i doradztwo na wysokim poziomie
ZaletySzybko,fachowo na temat
WadyBrak
~Box / 2022-08-16 18:30
Ocena: 2.00 / 5
Nie można dodzwonić się na infolinię ani nawet na telefon stacjonarny oddziału banku. Co to jest?
ZaletyBrak
WadyNie szanowanie klienta
~Jurek1 / 2022-08-16 12:19
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, od 1,5 godziny stoimy w kolejce. 1 okienko czynne i od początku załatwiają panie kredyt.
Po godzinie uruchomiono drugie. Załatwianie idzie w takim tempie, że trzeba czekać chyba 3-4 godziny.
Co to jest? Lublin ul. K. PRZEDMIEŚCIE. DALEJ STOIMY.
PO WAKACJACH ZMIENIAM BANK.
NIE TYLKO JA.
ZaletyZero zalet
WadySame wady
~Нина / 2022-08-15 12:48
Ocena: 1.00 / 5
Отстой просто, нет слов. Все похудеть на клиента.
ZaletyНету
WadyВсе
~Waldek / 2022-08-12 23:48
Ocena: 5.00 / 5
Ja mam bardzo pozytywne zdanie o obsłudze pracownika infolinii. Dziś 12 sierpnia o godz. 23 rozmawiałem z Panią Karolina Durlak. Jestem miło zaskoczony profesjonalizmem wiedzą i cierpliwością tej Pani. Od niedawna jestem klientem banku i miałem kilkanaście pytań. Rzadko spotykam się, niestety, z takim podejściem do klienta. Można sobie wyrobić dobre zdanie o Banku na podstawie takich pracowników jak Pani Karolina.