Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1562 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jendrek / 2022-08-31 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli tylko można zalecam unikać tego banku, którego pełna nazwa nie ma nic wspólnego z opieką. Klientów traktuje się jak idiotów.
    ZaletyŻadnych
    WadyArogancja
  • ~Dariusz / 2022-08-26 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Odrzucony wniosek kredytowy mimo dochodów 3x wyższych niż średnia krajowa. Zaważył fakt że kupiłem towar w grudniu, sprzedałem w styczniu. Decyzyjność IQ -100 czyli na poziomie PIS.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji, wygórowane opłaty, problemy z serwisem WWW, zacinające się bankomaty, problemy z reklamacjami
  • ~Piotr / 2022-08-26 21:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank obciążył mnie dwukrotnie na kilka tysięcy złotych i teraz 30 dni debatuje o co kaman. Do oddziału nie ma się jak dostać, bo otwarty od 9 do 16.30. Infolinia to kilka godzin użerania się z automatami po czym i tak nic nie załatwi. Masakra.
  • ~Говно / 2022-08-25 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Одни проблемы, с этим банком лучше дел не иметь. Если будут проблемы то без языка точно не решите
    ZaletyНету
    WadyГовно
  • ~Zniesmaczony / 2022-08-25 10:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie wiem, czy tak są uczeni, czy zatrudniają samych nieuków, ale jeszcze się nie spotkałem, żeby osoby z infolinii odmieniły nazwisko. Za każdym razem "czy rozmawiam z Panem Wojciechem Nowak?". Nie! Z Nowakiem!
    Zablokowałem możliwość kontaktu telefonicznego. Ledwo się kliknie w pożyczkę i już dzwonią gluche telefony 500990160 10x dziennie.
  • ~mar / 2022-08-24 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    przelew z osobistego konta na kartę kredytową /spłata karty/ księgowany jest 24h
    Wadyj.w plus wysokie opłaty za każdą operację w ramach banku, "zawracanie głowy" ofertami,które są nierealne, masakryczne oprocentowanie kredytów
  • ~DeustcheKKQC / 2022-08-24 19:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam wrażenie że infolinia nie istnieje. Przed chwilą próbowałem się skontaktować z bankiem, czekałem 2h i połączenie zerwało. Niemniej jednak PEKAO jako jeden z nielicznych banków oferuje konta walutowe osobą niepełnoletnim. Niestety ten plus jest przysłonięty dużą wadą - żeby cokolwiek zrobić trzeba jechać z rodzicem do placówki. Co jest szczególnie uciążliwe w mojej sytuacji gdzie mieszkamy poza granicami Polski. Rodzic nie może zlecić etc. czegokolwiek związanego z dzieckiem przez panel rodzica/pekao24. W samym banku panuje dezinformacja, konsultant na infolinii podaje inne informacje niż pracownik oddziału i vice versa
    ZaletyKonta walutowe poniżej 18 lat
    Karta wielowalutowa -//-
    WadyNiesamowicie długie czasy oczekiwania na infolinii
    Rodzic musi jechać z podopiecznym aby złożyć jakąkolwiek dyspozycji - nie da się tego zrobić online
    Dezinformacja i niedoinformowanie wśród pracowników
  • ~Hania / 2022-08-24 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to jakiś żart, obsługa klienta jest na poziomie PRLu, podają sprzeczne informacje, a klienta traktują, jak gdyby przeszkadzał im w porannej kawie, dramat i jeszcze raz dramat
  • ~.Zawiedziona. / 2022-08-23 18:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Oceniam ten bank negatywnie. Jestem klientem od 25 lat. To smutne, w tym banku jest brak zabezpieczeń. Posiadam kartę kredytową z której pobierane są pieniądze bez mojej akceptacji , to jest skandal. Dzwoniłam do swojej placówki w Ożarowie , bez skutku. Dzwoniłam na infolinie gdzie stwierdzono ,że są pobierane z karty pieniądze i nic nie mogą na to poradzić. Spłaciłam i Zablokowałam kartę oraz otrzymałam nową z innym numerem. Ale na nowej karcie nie ma pełnego limitu. Proszę o pomoc nie stać mnie na to aby dokładać do złodziei.
    ZaletySzybki kredyt
    WadyBrak zabezpieczeń.
  • ~marco / 2022-08-21 12:29
    Ocena: 3.33 / 5
    W maju br załozyć konto przekorzystne w odziałe banku , gdyż nie mogłem z przyczyn ode mnie niezaleznych nie mogłem dokończyć procwdury elektronicznej. W odziale Banku podobną próbę podjeła pracownica Banku. Próba spaliła na panewce. Dopiero jak skazowała wszelki stare dane personalne, byłem w przeszłości klientem Banku, procedura zalozenia konta sie powiodła. zgodnie z warunkami promocji spełnialem kolejne warunki promocyjne by uzyskać przewidziane bonusy, niestety ale na start nie otrzymalem 50 zł. Reklamacja z 23 lipca nie rozpatrzono, trwa wyjasnianie do 21 wrzesnia - 2 misiace. Zeneujące
  • ~Daniel12 / 2022-08-20 17:24
    Ocena: 5.00 / 5
    https://tmlead.pl/redirect/613908_1134 mają teraz całkiem spoko ofertę dla nowych klientów. Ja skorzystałem i jak na razie nie mam zastrzeżeń
  • ~Anna / 2022-08-18 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, na odpowiedz w aplikacji czeka sie blisko tydzien, nic nie dziala. Zamykam konto…
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Psul / 2022-08-18 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zły bank nie polecam trzymać się z daleka
    ZaletyBrak
    WadyMają klienta w 4 litersch
  • ~Zniesmaczona / 2022-08-17 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ten cały bank , za wypłacenie własnej kasy ściagają opłaty ŻENADA !!!!! Jestem w tym banku od 18 lat i nadszedł czas na zmiany i to szybkie ! Żebym nie mogła swobodnie wypłacić gotówki szok! A pani z kasy wielce zdziwiona ze przyszłam do kasy wypłacić pieniądze ????????????????
    ZaletyBrak
    WadyWszystko : obsługa , nastawienie do klienta , chęć do pracy , szacunek Słupsk
  • ~Ares / 2022-08-17 17:26
    Ocena: 4.33 / 5
    https://tmlead.pl/redirect/613908_1134 super promocja
  • ~Ilona / 2022-08-17 13:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję pracownikom oddziału w Chorzowie szczególnie Pani Adriannie z kasy ,fachową obsługą i doradztwo na wysokim poziomie
    ZaletySzybko,fachowo na temat
    WadyBrak
  • ~Box / 2022-08-16 18:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie można dodzwonić się na infolinię ani nawet na telefon stacjonarny oddziału banku. Co to jest?
    ZaletyBrak
    WadyNie szanowanie klienta
  • ~Jurek1 / 2022-08-16 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, od 1,5 godziny stoimy w kolejce. 1 okienko czynne i od początku załatwiają panie kredyt.
    Po godzinie uruchomiono drugie. Załatwianie idzie w takim tempie, że trzeba czekać chyba 3-4 godziny.
    Co to jest? Lublin ul. K. PRZEDMIEŚCIE. DALEJ STOIMY.
    PO WAKACJACH ZMIENIAM BANK.
    NIE TYLKO JA.
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Нина / 2022-08-15 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Отстой просто, нет слов. Все похудеть на клиента.
    ZaletyНету
    WadyВсе
  • ~Waldek / 2022-08-12 23:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam bardzo pozytywne zdanie o obsłudze pracownika infolinii. Dziś 12 sierpnia o godz. 23 rozmawiałem z Panią Karolina Durlak. Jestem miło zaskoczony profesjonalizmem wiedzą i cierpliwością tej Pani. Od niedawna jestem klientem banku i miałem kilkanaście pytań. Rzadko spotykam się, niestety, z takim podejściem do klienta. Można sobie wyrobić dobre zdanie o Banku na podstawie takich pracowników jak Pani Karolina.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1034
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 993
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 934
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4827
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4037
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123