Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2022-01-23 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się niczego dowiedzieć, telefon zajęty non stop. Jak już ktoś odbiera to co chwilę odsyłają gdzie indziej, tam znowu zajęte. Cyrk! Po przejęciu mojego konta w Idea Banku nagle mam jakieś zadłużenie o którym nic nie wiem. Powiązany z tym leasing pokazuje, że nie mam zaległości. Wyjaśnienie sprawy narazi mnie na stratę czasu i zapewne kasy bo przecież oni zawsze mają racje. Likwiduję to konto jak tylko skończę leasing. I nigdy więcej mnie nie zobaczą.
    ZaletyŻadnej.
    WadyBrak kontaktu, nikt nic nie wie.
  • ~Aga / 2022-05-09 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawie dwa tygodnie jestem zablokowany no i niestety pracownicy dzwoniący nie są w stanie mi pomóc ciągle przełączają, jak się zapytałem czemu jestem zablokowany uzyskałem info że może ktoś ma podobny numer klienta. Dostałem kod PIN sms nie wchodził dziś dostałem pocztą jest to samo. Pracownicy, którzy odbierają tel to kompletna porażka. Najwyższy czas pożegnać się z tym bankiem
  • ~Aga / 2023-11-07 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!
    Obsługa fatalna .
    Brak zwrotu prowizji, pobieranie opłat z konta za nie wiadomo za co i brak zwrotu. Ciagle pisanie reklamacji i przeciąganie w czasie do maximum.
    Brak bankomatów i prowizje w innych.
    Najgorszy bank na rynku.
    Byłam klientem wiele lat ale to co się tam teraz wyrabia to masakra.
    Zamknęłam konto i nigdy więcej jakichkolwiek usług z tego banku.
    ZaletyBrak
    WadySame wady.
  • ~Aga / 2023-12-20 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Gość na infolinii totalny cham i prostak.
    Pytając o ponowna instrukcje znalezienia panelu zaczął krzyczeć czy nie umiem wejść w pulpit.
    Podnosil głos i bezczelnie się zwracał. Najgorszy bank. 0 pomocy w czym kolwiek.
  • ~Agata / 2023-10-28 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej denny bank w Polsce. Korzystam z różnych banków, ponieważ częste są promocje dla nowych klientów. Pokusiłam się na promocję lokaty z żubrem. Aby założyć lokatę musiałam także założyć konto osobiste. Po zakończeniu lokaty kwota wraz z odsetkami została przelana na konto osobiste. Odzyskanie moich własnych pieniędzy było trudne, czasochłonne i wymagało dwóch wizyt w oddziale w innym mieście. Po otwarciu konta okazało się, że nie mogę wykonać przelewu. Cały dzień zajęła mi próba dodzwonienia się na infolinię. Udało się dopiero o ok 23.00. Z informacji wynikło, że aby umożliwić przelew muszę się pofatygować do oddziału, oczywiście w innym mieście. Po wizycie w oddziale uruchomiono mi możliwość dokonania przelewu za pomocą kodu SMS. KODY SMS są oczywiście PŁATNE. Wypłata w oddziale płatna, wpłata na konto płatna. Udało się. Koniec z bankiem. Mój syn miał gorzej, ponieważ postanowił skorzystać z aplikacji za pomocą, której można dokonać bezpłatnie przelewu. Aplikacja działa albo nie działa. Udało się i dostał się do konta. Okazało się, że musi zmienić limity. Po zmianie limitu pojawił się komunikat, że w celu uwierzytelnienia oddzwoni konsultant. Konsultant nie oddzwonił, czyli operacja anulowana. Po kilkugodzinnych próbach dodzwonienia na infolinię udało się. Pani powiedziała, żeby zmienił limity a ona za kilka minut oddzwoni. Udało się oddzwoniła. Teraz próba przelewu. Po próbie dokonania przelewu, znowu pojawił się komunikat, że zadzwoni konsultant, który oczywiście nie zadzwonił. Anulowanie przelewu. I znowu po kilkugodzinnych próbach nie udało się dodzwonić na infolinię. Następny dzień kolejna wizyta oddziale. Tym razem w oddziale syn zrobił przelew. Udało się. Ja i syn pozamykaliśmy wszystkie produkty w tym banku i cofnęli wszystkie zgody marketingowe. NIGDY WIĘCEJ. KONTO Z ŻUBREM proponuję zamienić na KONTO Z WOŁEM.
  • ~Agatka / 2022-05-20 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Pekao SA kredyt rośnie z dnia na dzień, w wonga rata ta sama z Pekao ciagle wzrasta,zalegasz z rata co mc pismo do domu telefony do późnego wieczora nękają ludzi,nie pomagają zawiesić rate nawet na mc 1 wniosek złożyłam odmowa ze niby juz złożone,zastanówcie się na tym bankiem a ogólnie ciagle awarie systemu nie mozna sie logować nawet przez godzinę a żadnej informacji na str nie ma w ING nie ma problemu zawsze wszystko na czas za wszystko trzeba płacić za kartę za konto za wypłatę w innym banku kradną tylko w ing za darmo konto za kartę 0 zl przenoszę się mam dość...
  • ~Agnieszka / 2019-09-03 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem katastrofa!!!!!
    Czekania godzinę na infolinii i nic nie załatwisz!
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Agnieszka / 2021-07-22 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank . W sobotę wpłaciliśmy 500 zł oczywiście ich wpłatomat . ....Do dzisiaj jest czwartek nie ma naszych pieniędzy.. Usłyszeliśmy proszę złożyć skargę a ona jest rozpatrywana do 2 tyg . Gdybym wyrzuciła potwierdzenie wpłaty jest po mnie... Zastanawiamy się czy nie złożyć zawiadomienia o popelnieniu przestapstwa ... Jak można przetrzymywać od kogoś pieniądze. Jak tylko to oddają zmieniamy ten bank PORAZKA!!!
  • ~Agnieszka / 2021-12-29 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kiepski bank obsluga porazka .Stoisz 30 minut pid bankiem 30 minut w srodku podchodzisz do okienka a pani kasjerka ze ona waluty euro nie wyplaca i co kur...? stac do drugiej kasy ..i to nie pierwszy raz .Badz wychodzi z klientka do bankomatu ok. Ale stac z nia w kolejce 15 minut do tego bankomatu to juz kpina .Zmieniam bank bo nerw juz brak
    ZaletyBral
    WadyZa duzo by pisac
  • ~Agnieszka / 2022-01-28 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Powinny w tej opinii pojawić się słowa niecenzuralne, ponieważ poziom obsługi, traktowanie klienta i dostępność do usług jest po prostu nieakceptowalny!
    Koszty prowadzenia konta w jednym miesiącu to ponad 100zł (zaznaczam przy wysokim saldzie).
    Opłaty dodatkowe, opłaty za każdy przelew! Opłata za kartę pomimo wykonania nią wymaganych płatności a nawet przekroczenia ich kilkukrotnie!!!

    Nie polecam, odradzam. Omijajcie ten bank!!!
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.
    WadyTotalnie wszystko, obsługa banku jest po prostu bezczelna i arogancka. Interfejs przypomina rok 2000 w najgorszym możliwym wydaniu.
  • ~Agnieszka / 2022-04-01 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra awaria i tylko awaria... Niestety zbyt długo się to ciągnie, zmieniam bank może będzie lepiej.
    Zaletyzero
    Wadysłaby dostęp
  • ~Agnieszka / 2022-07-28 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank robi sobie kpiny z ludzi czekam na reklamacje 2 miesiac bo bankomat w Radomiu nie wyplacił mi kwoty bo byla awaria bankomatu i czekam na rozpatrzenie reklamacij nastepne 30 dni a mialo byc tylko 15 nie polecam tego banku czekam tylko na zwrot kwoty i rezygnuje z tego banku maja gdzies kiljetow kpiny banku
    ZaletyZadne
    WadyZadne
  • ~Agnieszka / 2022-07-29 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki moze byc czekam na reklamacje 2 miesiac z winy bankomatu a ze strony banku cisza maja gdzies klijetow dziadoski bank
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie jakie sa
  • ~Agnieszka / 2022-12-02 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonienie się do obsługi banku graniczy z cudem. Najpierw prowadzi Cie robot, po tematach które nie są związane z Twoją sprawą, kilka razy informują Cię o RODO, reklamują swoje produkty, a jak już masz informację, że zostaniesz przekierowany do konsultanta to dostajesz informację, że jest długa kolejka i po 30 minutach dalej czekasz aż ktoś łaskawie z Tobą porozmawia.
    Dramat, współczuję konsultantom, bo jeśli ktoś już ma to szczęści i się dodzwonił do konsultanta to musi być nieźle wkurzony.
    Bank dla banku, a nie dla klienta.
  • ~Agnieszka / 2023-10-26 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 17.10.23 wpłatomat który znajduje się w siedzibie banku wciągnął 1830 zł wypluwając karteczkę upsss coś poszło nie tak . Natychmiast z pracownikiem banku złożyliśmy reklamację . Pani za biurkiem stwierdziła , że nie mam się martwić bo dziś odzyskam jeszcze pieniądze , gdyż ona już zgłosiła awarię i czeka na serwis interwencyjny . Była to godzina 15:02.
    Wpłatomat miał już info że jest nieczynny , bankomat w tym dniu nie funkcjonował wcale . O godz 17 podjechałam do banku i ku mojemu zdziwieniu i bankomat i wpłatomat działał sprawnie , a więc już było po interwencji serwisu.
    Zadzwoniłam więc na infolinię i usłyszałam , że bank ma 30 dni na rozpatrzenie mojej reklamacji . Na drugi dzień po sprawdzeniu. Czy pieniądze zwrócono na moje konto zadzwoniłam ponownie na infolinię . Kolejna informacja , że mają 45 dni ????‍♀️ .
    Więc tłumaczę kobiecie , że jaka to reklamacja … chce półtłusty moje pieniądze , które wciągnął ich uszkodzony wpłatomat . To nie było 18,30 czy 183 zł tylko 1830 zł . No ale pani tylko może w moim
    Imieniu złożyć ponaglenie . Wczoraj to jest 25.10 zadzwoniłam ponownie , gdyż pieniędzy nadal mi nie zwrócono i słyszę , że mają 15 dni .
    I komu tu wierzyć
    Nie polecam tego banku . Mam tam konto firmowe , ale już nie długo .
    Będę odradzała ten bank każdemu , kto zapyta mnie o
    Opinie
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Agnieszka / 2023-12-20 01:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Pana Łukasza który bezczelnie się zwraca do klienta i podnosi głos. Zamiast pomocy uzyskałam nerwy i chamskie odzywki w moja stronę. Najgorszy bank !!! Jeden z wielu powodów dla których pora zmienić bank :).
  • ~Agnieszka / 2024-04-15 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje doświadczenia z bakiem PKO SA pozostawiają wiele do życzenia. Personel infolinii nie jest w stanie udzielić klarownych informacji, wprowadzają zamieszanie i dezinformację. Pani w jednym z oddziału banku w Łodzi nie potrafiła wykonać przelewu zagranicznego, twierdziła, że podałam jej zły numer konta. Ponadto koszty związane z przelewami w obcej walucie są kolosalne. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !
    ZaletyBRAK
  • ~Agnieszka Zalewska / 2021-11-24 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank okrada klientów byłego Idea Bank. Produkty, które zostały przeniesione są blokowane, nie można z nich korzystać. Nie zgadzają się środki na kontach. Pracownicy na infolinii nie mogą pomóc, bo trzeba iść do oddziału. Lista oddziałów, która jest dostępna na stronach nie jest aktualna w większości. Pracownik infolinii śmieje się i rozłącza. Zero profesjonalizmu!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje i brak kompetencji i profesjonalnej obsługi
  • ~Agu / 2023-03-26 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecę tego banku. Okradli moje dzieci z renty rodzinnej po ojcu. Obsługa fatalna (oddział Kłodzko), mimo przedstawiania dowodów , że to nie moje pieniądze , mają to w nosie. Żeby wam tak na chleb brakło, bo jak nam braknie , a bez renty dzieci brakuje to nie będę miała nawet na chleb dla dzieci. Nigdy więcej ten bank . Reklamacji również nie potraficie rozpatrzyć.
    ZaletyOszuści, nie znający prawa
    WadyZłodzieje
  • ~aja / 2019-04-17 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo odradzam, na skutek jakiejś awarii systemu przy zapłacie kartą pokazała się u mnie odmowa, a kasa zniknęła z konta. Uwaga! Oddadzą do 8 dni!!! A 10 sekund zajęło im zabranie mi pieniędzy. Do tego infolinia mega niekompetentna. Poprosiłam laskę o połączenie z przełożonym, czekałam na linii ponad 40 minut, na szczęście na ich koszt.
    Zamykam konto.
    ZaletyBrak
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976