Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ares / 2022-08-17 17:26
    Ocena: 4.33 / 5
    https://tmlead.pl/redirect/613908_1134 super promocja
  • ~Ilona / 2022-08-17 13:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję pracownikom oddziału w Chorzowie szczególnie Pani Adriannie z kasy ,fachową obsługą i doradztwo na wysokim poziomie
    ZaletySzybko,fachowo na temat
    WadyBrak
  • ~Box / 2022-08-16 18:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie można dodzwonić się na infolinię ani nawet na telefon stacjonarny oddziału banku. Co to jest?
    ZaletyBrak
    WadyNie szanowanie klienta
  • ~Jurek1 / 2022-08-16 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, od 1,5 godziny stoimy w kolejce. 1 okienko czynne i od początku załatwiają panie kredyt.
    Po godzinie uruchomiono drugie. Załatwianie idzie w takim tempie, że trzeba czekać chyba 3-4 godziny.
    Co to jest? Lublin ul. K. PRZEDMIEŚCIE. DALEJ STOIMY.
    PO WAKACJACH ZMIENIAM BANK.
    NIE TYLKO JA.
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Нина / 2022-08-15 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Отстой просто, нет слов. Все похудеть на клиента.
    ZaletyНету
    WadyВсе
  • ~Waldek / 2022-08-12 23:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam bardzo pozytywne zdanie o obsłudze pracownika infolinii. Dziś 12 sierpnia o godz. 23 rozmawiałem z Panią Karolina Durlak. Jestem miło zaskoczony profesjonalizmem wiedzą i cierpliwością tej Pani. Od niedawna jestem klientem banku i miałem kilkanaście pytań. Rzadko spotykam się, niestety, z takim podejściem do klienta. Można sobie wyrobić dobre zdanie o Banku na podstawie takich pracowników jak Pani Karolina.
  • ~kasia / 2022-08-12 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, dodzwonić się nie można, kilka prób, przez parę dni bez skutku. Z opiekunem konta też nie można się skontaktować. Trzeba zmienić. Mają w nosie klientów, świadczy to też o opiniach w/w wystawionych.
    Zaletyżadne
    Wadybardzo dużo
  • ~Cliopl / 2022-08-11 13:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Infolinia to porażka! Nie można dodzwonić się do konsultanta! Od m-c kwietnia mam problem z potwierdzeniem mojej karty kredytowej. Karta jest dobra, ale jak pyta się Booking, a wczoraj też Autopey to jest informacja, że karta nieważna. Mam tego dość i na pewno zmienię Bank.
    ZaletyBardzo mili pracownicy!
    WadyBrak wsparcia technicznego i możliwość połączenia się z konsultantem. Masa zbędnych informacji co zabiera czas i pieniądze za połączenie!
  • ~Magda / 2022-08-10 14:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Powinni lepiej szkolić pracowników infolini, bo to jest jakaś porażka. Pani przez 15 minut nie potrafiła mi powiedzieć gdzie mam kliknąć, żeby zwiększyć limit płatności blikiem. !5 minut..... i cały czas" proszę chwile poczekać, prosze poczekać, a jeszcze raz mogę Pani dane". No ludzie..... Szybciej sama znalazłam niż doczekałam odpowiedzi od pracownika banku.
  • ~Prezes Ochódzki / 2022-08-09 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwyższe opłaty, kasują za każdą czynność. Portal pekao24.pl na poziomie kamienia łupanego. Uwaga! na portalu nie zobaczysz nawet salda swojego konta: jeśli masz limit debetowy, np. 500 zł, w przypadku zerowego salda, strona pokazuje ci 500 zl. Jak zrobisz z tego przelew czy oplate (a nie pamietasz o limicie - a nie wiesz czy widzac 500, patrzysz na saldo czy na dostepne srodki), to za miesiac obudzis sie z odsetakmi karnymi z niesplaconego limitu debetowego. Wszystko ustawione tak, zebys co krok wpadał w pułapki i płacil. Dzis dzwonnie do infolinii i pytam jak sa oprocentowane lokaty walutowe. Pani na infolinii (centralnej) mowi, ze mi nie powie i musze isc do banku (tam odstac w kolejce), zeby sie dowiedzic czy to jest 0,01% czy 0,1% czy moze 1%. W ostatecznosci daje mi ntr komorki do banku i mowi, ze tam mi w przybliżeniu powiedzą.
    Nawiasem mowiac, to co sie dzieje w ich oddzialach to jest wziete prosto z Barei - kolejki emerytow ktorzy sa bezradni wobec tych pań za marmurowymi blatami. Panie zapytane o cos konkretnego stawiają oczy w słup. Wszystko wychodzi z drukarek jeszce XX-wiecznych, wydruk wychodzi w tempie lodowca. Godziny oczekiwania na uzyskanie najprostszej informacji, a potem jeszce płacisz za otwarcie drzwi. najgorsza obsługa w branży PRZY NAJWYZSZYCH KOSZTACH W BRANŻY. To bank dla ekonomicznych analfabetów
    ZaletyNic mi sie nie rzuciło w oczy
    Wadynajwyższe koszty, fatalna obsługa, zacofany i nieuczciwy portal internetowy, infolinia z Barei, obsluga w bankach jeszcze gorsza
  • ~. / 2022-08-09 14:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank ma słabe stopy procentowe w porównaniu do konkurencji i usługi np. płatności telefonem dla młodych są na znacząco niższym poziomie niż u konkurencji.
  • ~Logo / 2022-08-09 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonią po 10 razy w ciągu dnia o to samo i nie rozumieją, że klient nie jest zainteresowany. Totalna porażka
  • ~poszkodowany klient / 2022-08-07 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W tym banku pracuja sami niekompetentni ludzi.
    Dostałam wyliczenie ostatniej które nie było zgodne ze stanem faktycznym.
    Jak weszłam na konto w dniu splaty raty okazało się, ż erata jest wyższa niż w przesłanym liście, więc nie rozumiem po co mi go wysłali jak wpisali złą kwotę.
    Jak zadzwoniłam na infolinie i połączyłam się z osoba od kredytów hipotecznych to byłam zdziwiona jak osoba dedykowana do kredytó hipotecznych byla zdziwiona, ze na moim w koncie sa rozne kwoty spłaty podane i sama nie wiedziala ktora jest wlasciwa. za polaczenie zaplacilam 10 zł a zero, podkreslam zero informacji jaka powinna byc rata kredytu sama sie domyslilam chociaz jestem przecietny kowalski.
    Udałam sie do placówki banku obsługiwała mnie sama kiedrowniczka zapytalam ja jaka powinna byc moja ostatnia wysokosc raty to nie wiedziala raz podawala jedna potem druga a ja jej mowie ze bledna bo inaczej kredyt by mi sie rozliczyl. Kierowniczka bladzila po omacku nawet nie wiedziala iel finalnie powinna wyniesc wysokosc raty mowila ze ta z pisma a ja mielam tyle srodkow na koncie.
    W bolach z inna kolezanka w koncu ogarnely ze powinnam jednak zaplcic wyzsza,z e ten list to tylko szacunkowa kwota ostatniej raty wiec pytam po co tam bylo napisane ze to jest wysokosc mojej ostatniej raty kredytu i po co mi taki smieciowy dokument wysalli skoro yto i tak nie zawieralo rzetelnej informacji. Musiałam oczywiscie dopłacić. No szok ze kierownik nie potrafi powiedziec jaka jest wysokosc raty patrzac na moje informacje umieszczone pna moim koncie to nawet ja ogarnęłam. No coz tak to jest jak zatrudnia sie ludzi po znajomosci, a nie ludzi wykwalifikowanych. Na pewno nie była ta kierowniczka zatrudniona bo posiada kompetencje tylko posiadala koneksje albo dobrze obciagała swojemu przełożonemu. Dotyczy Banku PKO w Pruszkowie
    Zaletyżadne
    Wadyniekompetentni pracownicy, nawet kierownictwo
  • ~Małgorzata / 2022-08-05 19:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Aplikacja banku jest niesprawna. Przy większości rzeczy kręci się kółeczko w nieskończoność.
    ZaletyMiła obsługa
    Wadyźle działająca aplikacja na telefon
  • ~Ju / 2022-08-05 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyszłam wybrać gotówkę i czekam i czekam. Jedno okienko.dostepne a ludzi tłum. To co można załatwić w kilka minut trwa godzinami.
  • ~MAREK SKIEPKO / 2022-08-03 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostało zhakowane moje konto przelew był oczekujący zablokowalem ale bank jednak go puścił teraz zaczynam walkę o odzyskanie pieniędzy i to jest Jak walka z wiatrakami bo bank tak naprawdę ma to gdzieś jeżeli nic nie wskuram to na pewno się z niego wypisuje A jestem klientem od prawie 30 latjeszcze za bhp.
  • ~Georg / 2022-08-03 05:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wyjety z glebokiej komuny dziady i chamy do kwadratu omijac szerokim łukiem prowizje reklamacje zalatwiaja dzieci z przedszkola kierownicy placówek w rozmowie kieruja panstwa do innych bankow załozenie konta walutowego potrzeba dwa tygodie i jezdzenie 100 km do dwo h placowek jeszcze raz chamy dziady
    Wadysame wady nie mozna dac mniej niz zero
  • ~Daniel / 2022-08-02 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z infolinią to jest jakaś porażka. Na początku bot, kilka minut stracone żeby wybrać kontakt z konsultantem, ale oczywiście kilka ofert kredytów, pożyczek w tym czasie można było usłyszeć. Oczekiwanie na konsultanta to jakaś kpina. Już czekam 30min na połączenie. Może na cały kraj jest tylko jedna osoba - tego nie wiem.
    ZaletyMili konsultanci
    WadyCzas oczekiwania na połączenie z konsultantem
  • ~Nrkdkow / 2022-08-02 12:55
    Ocena: 4.00 / 5
    Dobra oferta karty wielowalutowej, konto oszczędnościowe na znośnym poziomie, ale szczerze, to w każdym banku oprocentowanie jest śmieszne.
    Darmowa karta, darmowe konto, bardzo intuicyjna aplikacja (choć często w nocy ma prace serwisowe...), Po ostatnich aktualizacjach działa bez zarzutu.
    Karta ma dostępne ciekawe wzory do wyboru.
    Kiepska obsługa klienta, ale chat działa na dobrym poziomie i polecam z niego korzystać - dużo szybciej można załatwić sprawę:)
  • ~Kickyou / 2022-08-02 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, nie da sie w ogole dodzwonic do konsulatanta, ustawili automat i zadowoleni
    Zaletybrak
    Wadytragedia, nie da sie w ogole dodzwonic do konsulatanta, ustawili automat i zadowoleni
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4705
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3969
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3038