W tym banku pracuja sami niekompetentni ludzi.
Dostałam wyliczenie ostatniej które nie było zgodne ze stanem faktycznym.
Jak weszłam na konto w dniu splaty raty okazało się, ż erata jest wyższa niż w przesłanym liście, więc nie rozumiem po co mi go wysłali jak wpisali złą kwotę.
Jak zadzwoniłam na infolinie i połączyłam się z osoba od kredytów hipotecznych to byłam zdziwiona jak osoba dedykowana do kredytó hipotecznych byla zdziwiona, ze na moim w koncie sa rozne kwoty spłaty podane i sama nie wiedziala ktora jest wlasciwa. za polaczenie zaplacilam 10 zł a zero, podkreslam zero informacji jaka powinna byc rata kredytu sama sie domyslilam chociaz jestem przecietny kowalski.
Udałam sie do placówki banku obsługiwała mnie sama kiedrowniczka zapytalam ja jaka powinna byc moja ostatnia wysokosc raty to nie wiedziala raz podawala jedna potem druga a ja jej mowie ze bledna bo inaczej kredyt by mi sie rozliczyl. Kierowniczka bladzila po omacku nawet nie wiedziala iel finalnie powinna wyniesc wysokosc raty mowila ze ta z pisma a ja mielam tyle srodkow na koncie.
W bolach z inna kolezanka w koncu ogarnely ze powinnam jednak zaplcic wyzsza,z e ten list to tylko szacunkowa kwota ostatniej raty wiec pytam po co tam bylo napisane ze to jest wysokosc mojej ostatniej raty kredytu i po co mi taki smieciowy dokument wysalli skoro yto i tak nie zawieralo rzetelnej informacji. Musiałam oczywiscie dopłacić. No szok ze kierownik nie potrafi powiedziec jaka jest wysokosc raty patrzac na moje informacje umieszczone pna moim koncie to nawet ja ogarnęłam. No coz tak to jest jak zatrudnia sie ludzi po znajomosci, a nie ludzi wykwalifikowanych. Na pewno nie była ta kierowniczka zatrudniona bo posiada kompetencje tylko posiadala koneksje albo dobrze obciagała swojemu przełożonemu. Dotyczy Banku PKO w Pruszkowie
Zaletyżadne
Wadyniekompetentni pracownicy, nawet kierownictwo
~Małgorzata / 2022-08-05 19:02
Ocena: 3.00 / 5
Aplikacja banku jest niesprawna. Przy większości rzeczy kręci się kółeczko w nieskończoność.
ZaletyMiła obsługa
Wadyźle działająca aplikacja na telefon
~Ju / 2022-08-05 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Przyszłam wybrać gotówkę i czekam i czekam. Jedno okienko.dostepne a ludzi tłum. To co można załatwić w kilka minut trwa godzinami.
~MAREK SKIEPKO / 2022-08-03 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Zostało zhakowane moje konto przelew był oczekujący zablokowalem ale bank jednak go puścił teraz zaczynam walkę o odzyskanie pieniędzy i to jest Jak walka z wiatrakami bo bank tak naprawdę ma to gdzieś jeżeli nic nie wskuram to na pewno się z niego wypisuje A jestem klientem od prawie 30 latjeszcze za bhp.
~Georg / 2022-08-03 05:58
Ocena: 1.00 / 5
Bank wyjety z glebokiej komuny dziady i chamy do kwadratu omijac szerokim łukiem prowizje reklamacje zalatwiaja dzieci z przedszkola kierownicy placówek w rozmowie kieruja panstwa do innych bankow załozenie konta walutowego potrzeba dwa tygodie i jezdzenie 100 km do dwo h placowek jeszcze raz chamy dziady
Wadysame wady nie mozna dac mniej niz zero
~Daniel / 2022-08-02 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z infolinią to jest jakaś porażka. Na początku bot, kilka minut stracone żeby wybrać kontakt z konsultantem, ale oczywiście kilka ofert kredytów, pożyczek w tym czasie można było usłyszeć. Oczekiwanie na konsultanta to jakaś kpina. Już czekam 30min na połączenie. Może na cały kraj jest tylko jedna osoba - tego nie wiem.
ZaletyMili konsultanci
WadyCzas oczekiwania na połączenie z konsultantem
~Nrkdkow / 2022-08-02 12:55
Ocena: 4.00 / 5
Dobra oferta karty wielowalutowej, konto oszczędnościowe na znośnym poziomie, ale szczerze, to w każdym banku oprocentowanie jest śmieszne.
Darmowa karta, darmowe konto, bardzo intuicyjna aplikacja (choć często w nocy ma prace serwisowe...), Po ostatnich aktualizacjach działa bez zarzutu.
Karta ma dostępne ciekawe wzory do wyboru.
Kiepska obsługa klienta, ale chat działa na dobrym poziomie i polecam z niego korzystać - dużo szybciej można załatwić sprawę:)
~Kickyou / 2022-08-02 12:30
Ocena: 1.00 / 5
tragedia, nie da sie w ogole dodzwonic do konsulatanta, ustawili automat i zadowoleni
Zaletybrak
Wadytragedia, nie da sie w ogole dodzwonic do konsulatanta, ustawili automat i zadowoleni
~Ania / 2022-08-01 09:37
Ocena: 1.00 / 5
TRAGICZNA OBSLUGA KLIENTA - dlugi czas oczekiwania, mnostwo mozliwosci, z ktorych zadna nie pasuje a na koniec i tak nikt nic nie wie
~Daria / 2022-07-30 11:42
Ocena: 1.00 / 5
Przy okazji wakacji kredytowych miałam szansę zobaczyć jak wygląda obsługa kredytu hipotecznego w PEKAO SA u osoby mi bliskiej. Osobiście spłacam już trzeci kredyt hipoteczny w trzecim banku i wiem jak wyglądają informacje o posiadanym kredycie. Wszystkie dotychczasowe banki informowały mnie dokładnie jaką część w racie, czy to spłaconej czy to zaplanowanej do spłaty jest kapitału a ile odsetek, nigdy nie miałam opłat za nadpłatę części kapitałowej. zawsze używając dostępnych w Internecie kalkulatorów kredytu hipotecznego mogłam obliczyć ile jaka będę miała rade po nadpłacie i ile będzie w niej części kapitałowej. W banku PEKAO wszystko jest niejasne, spłacając kredyt dwa lata kredytobiorca nie wie ile w racie jest części kapitałowej a ile odsetkowej, na naszym przykładzie, kredyt 300 000 zł na 25 lat, po dwóch latach spłacania mamy spłacone ok 367 zł kapitału i ponad 19 000 odsetek !!! Bank nie chce udostępnić informacji ile kredytobiorca spłacił kapitału w poszczególnych ratach oraz ile jaką kolejnych rat będzie stanowił kapitał. Jedyna informacja udostępniona przez bank to łączna wysokość raty. Na razie staramy się dowiedzieć się polubownie od banku w jaki sposób liczą raty i dlaczego jest to niezgodnie z wyliczeniami z kalkulatorów hipotecznych, kolejny krok to będzie skarga do KNF i ostatecznie sąd. Uważajcie na ten bank. PEKAO traktuje kredytobiorcę jak idiotę i brak informacji zasłania " dynamiczną sytuacją na rynku oraz dużą zmiennością stóp procentowych", a tak naprawdę ukrywa złodziejskie praktyki.
Zaletyniestety brak
Wadybardzo wiele opisanych powyżej
~A-ha / 2022-07-29 19:08
Ocena: 1.00 / 5
Ifolinia tragedia!!!!!! naleze takze do innego banku i trakowanie tutaj klientów to horror, na połaczenie czekam po 40 min - a pani i tak nie ptrafi mi sprawdzic to co zrobiłem w formie elektronicznej. A dzisiaj czekam już ponad 1 godzine
Zaletybrak
~Agnieszka / 2022-07-29 15:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki moze byc czekam na reklamacje 2 miesiac z winy bankomatu a ze strony banku cisza maja gdzies klijetow dziadoski bank
ZaletyZadne
WadyWszystkie jakie sa
~Tragedia / 2022-07-29 12:11
Ocena: 1.00 / 5
Dziś wielki dzień dla kredytobiorców, można bowiem składać wnioski o wakacje kredytowe. W Banku PKO S. A. Wygląda to tragicznie. Pani obsługująca okienko kasowe, 1 z 2ch,przyjmuje jako jedyna wnioski. Niestety na tym się nie zna, i co chwilę jest coś nie tak. Wnioski, a raczej ich składanie trwa właśnie ponad 30 min.... Czekamy cierpliwie w kolejce. Tragedia!!!!
WadyTragedia pod każdym wzgledem
~Agnieszka / 2022-07-28 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Bank robi sobie kpiny z ludzi czekam na reklamacje 2 miesiac bo bankomat w Radomiu nie wyplacił mi kwoty bo byla awaria bankomatu i czekam na rozpatrzenie reklamacij nastepne 30 dni a mialo byc tylko 15 nie polecam tego banku czekam tylko na zwrot kwoty i rezygnuje z tego banku maja gdzies kiljetow kpiny banku
Pracownice banku ( Bydgoszcz ul. Trybunalska) nie rozumieją znaczenia "pełnomocnictwo notarialne". Nie wypłacono mi środków przyznanych mojej mamie, mimo iż posiadam pełnomocnictwo notarialne m.in. do pobierania takich środków. Panie zasłaniały się instrukcją bankową, w której nie było mowy , że nie mogą wypłacić na podstawie pełnomocnictwa. Żaden z prawników , doradców banku nie był dostępny. Gdy , przed udaniem się do banku, próbowałam się dodzwonić przez kilka dni, nigdy nikt nie odbierał telefonu.
ZaletyNie ma
~TOMASZ / 2022-07-26 16:38
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolony jestem klientem tego banku kilka lat nie rozumiem tych negatywnych opinii.
Jeżeli komuś nie pasuje ten bank to niech się przeniesie to innego nikt go nie trzyma w tym czy w innym banku
ZaletySporo
WadyBrak czynnego oddziału banku w sobotę
~Teresa / 2022-07-26 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Brak komunikacji. Brak szacunku i dbałości o klienta
~Lidia / 2022-07-26 08:04
Ocena: 2.33 / 5
W mieście są 2 bankomaty z funkcją wpłatomatu oczywiście żaden nieczynny beznadziejny bank łącznie z bankomatami wpłatomatami i całą obsługą. Wiecznie problemy łącznie z niedziałającą aplikacją
ZaletyBrak
WadySame wady
~Ania / 2022-07-26 01:45
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa, po zmianie hasła nie mogę korzystać z aplikacji a oni może zajmą się moim problemem za 2 tygodnie. W tym czasie nie mogę przeprowadzić prostych operacji i korzystać z tego konta. Gorzej niż w PRLu. P Anna Po-ty-ra przyjmująca zlecenie na ten problem bardzo ironicznie mnie traktowała. Co za tupet!
WadyLudzie omijajcie ten bank dalekim łukiem bo jak będziecie mieli poważny problem to wam nie pomogą.