strona 32 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~Kamilla / 2022-09-02 10:22
MOJA POPRZEDNIA OPINIA DOTYCZY BANKU PKO POWSZECHNA KASA OSZCZEDNOSCI . ZA POMYLKE PRZEPRASZAM . TO PKO BANK POLSKI TAK OSZUKAL MOJEGO SYNA NA DEBET A NIE PKO SA . -
-
~Kamilla / 2022-09-02 10:05
Syn założył konto w tym niby banku. Miał regularne przelewy bo pracuje. Postanowił po roku zmienić bank i przekierował przelewy na nowy bank. I tu się zaczął problem bo PKO żąda od niego 1000 zl za niby jakiś debet, którego syn nigdy nie miał i nie wykorzystał nigdy żadnych pieniędzy od PKO nawet złotówki. Wyszalałam synowi 400 zl na konto potem 200 , nie wiedząc jeszcze o przekręcie PKO. zabrali MU TE PIENIADZE W ramach jakiegoś debetu . Teraz ma minus 400 zl na koncie , bo wcześniej miał tysiąc z kosmosu. A do tego nie może zamknąć konta bo ma ten minus i oni dalej jeszcze mu doliczają prowadzenie konta , posiadanie karty i odsetki. Większego przekrętu nie widziałam i to niby polski bank takie walki robi. Omijać szerokim lukiem tych złodziei i oszustów. Zaletynie maWadyoszustwo na niby debet -
~Tencopracuje / 2022-09-02 03:31
Nigdy nie miałem problemu z tym bankiem po tym co czytam wnioskuje ze macie problem z pieniędzmi na swoim koncie, bank mi nigdy nic ukradl..kredytu nie chce dać..dlaczego? -
~Anna / 2022-09-01 11:06
Jak mam napisać o banku PKO SA, który mnie okradł!!!! Rzeczowo piszę!!! Bankomat, który znajduje się w banku PKO SA przy ulicy al. Wojska Polskiego w Pruszkowie, okradł mnie na sumę 300 zł. Przy bankomacie od razu, kiedy zorientowałam się, że bankomat nie wypłacił mi żądanej sumy, udałam się wprost do kasy tej placówki i złożyłam reklamację. Reklamację przyjęto, ale za jakiś czas odpowiedź dostałam negatywną, więc ponownie złożyłam następną reklamację, na którą też dostałam odpowiedź negatywną, tylko trochę bardziej arogancką. Ponieważ w dalszym ciągu nie byłam usatysfakcjonowana, napisałam skargę i złożyłam wniosek do rzecznika klienta w Warszawie i do rzecznika konsumenta. Od rzecznika klienta dostałam odpowiedź również negatywną, a od rzecznika konsumenta, jeszcze nie dostałam wcale, więc tym faktem jestem bardzo rozgoryczona. Zatem pytam się? Jak to jest, że bank PKO SA okradł mnie na sumę dla mnie bardzo dużą, a ja z tym nic nie mogę zrobić. Gdyby okradł mnie złodziej na ''ul''chociaż mogłaby z tym iść na Policję, a tu nic więcej nie mogę zrobić, co najwyżej mogę ostrzec innych przed wypłacaniem pieniędzy z bankomatów PKO SA. Czyżby premie z bankowych ''przekrętów'' szły na aniołki prezesa? ZaletyBrak zaletWadyBank jest niewiarygodny, skoro kradnie mi pieniądze z mojej emerytury. Wystarczy, że oszukają tylko 200 osób w ten sposób i jest premia, ''JEST' -
~Kris / 2022-08-31 15:58
Najgorszy bank jaki znam!
Biurokratyczne procedury,tony papieru i pieczątek. Godzina czasu żeby założyć konto!
W oddziale na Dereniowej w Warszawie 1 kasjerka w okienku, druga jest "od czego innego" a klienci czekają GODZINAMI!
Omijać szerokim łukiem!ZaletyZadnychWadyGodziny stania żeby coś załatwić.Absurdalne procedury. Biurokracja. -
~Kris / 2022-08-31 15:57
Najgorszy bank jaki znam!
Biurokratyczne procedury,tony papieru i pieczątek. Godzina czasu żeby założyć konto!
W oddziale na Dereniowej w Warszawie 1 kasjerka w okienku, druga jest "od czego innego" a klienci czekają GODZINAMI!
Omijać szerokim łukiem!ZaletyZadnychWadyGodziny stania żeby coś załatwić.Absurdalne procedury. Biurokracja. -
~Jendrek / 2022-08-31 12:34
Jeśli tylko można zalecam unikać tego banku, którego pełna nazwa nie ma nic wspólnego z opieką. Klientów traktuje się jak idiotów. ZaletyŻadnychWadyArogancja -
~Dariusz / 2022-08-26 21:38
Odrzucony wniosek kredytowy mimo dochodów 3x wyższych niż średnia krajowa. Zaważył fakt że kupiłem towar w grudniu, sprzedałem w styczniu. Decyzyjność IQ -100 czyli na poziomie PIS. ZaletyBrakWadyBrak kompetencji, wygórowane opłaty, problemy z serwisem WWW, zacinające się bankomaty, problemy z reklamacjami -
-
~Piotr / 2022-08-26 21:07
Bank obciążył mnie dwukrotnie na kilka tysięcy złotych i teraz 30 dni debatuje o co kaman. Do oddziału nie ma się jak dostać, bo otwarty od 9 do 16.30. Infolinia to kilka godzin użerania się z automatami po czym i tak nic nie załatwi. Masakra. -
~Говно / 2022-08-25 18:33
Одни проблемы, с этим банком лучше дел не иметь. Если будут проблемы то без языка точно не решите ZaletyНетуWadyГовно -
~Zniesmaczony / 2022-08-25 10:06
Nie wiem, czy tak są uczeni, czy zatrudniają samych nieuków, ale jeszcze się nie spotkałem, żeby osoby z infolinii odmieniły nazwisko. Za każdym razem "czy rozmawiam z Panem Wojciechem Nowak?". Nie! Z Nowakiem!
Zablokowałem możliwość kontaktu telefonicznego. Ledwo się kliknie w pożyczkę i już dzwonią gluche telefony 500990160 10x dziennie. -
~mar / 2022-08-24 21:43
przelew z osobistego konta na kartę kredytową /spłata karty/ księgowany jest 24h Wadyj.w plus wysokie opłaty za każdą operację w ramach banku, "zawracanie głowy" ofertami,które są nierealne, masakryczne oprocentowanie kredytów -
~DeustcheKKQC / 2022-08-24 19:11
Mam wrażenie że infolinia nie istnieje. Przed chwilą próbowałem się skontaktować z bankiem, czekałem 2h i połączenie zerwało. Niemniej jednak PEKAO jako jeden z nielicznych banków oferuje konta walutowe osobą niepełnoletnim. Niestety ten plus jest przysłonięty dużą wadą - żeby cokolwiek zrobić trzeba jechać z rodzicem do placówki. Co jest szczególnie uciążliwe w mojej sytuacji gdzie mieszkamy poza granicami Polski. Rodzic nie może zlecić etc. czegokolwiek związanego z dzieckiem przez panel rodzica/pekao24. W samym banku panuje dezinformacja, konsultant na infolinii podaje inne informacje niż pracownik oddziału i vice versa ZaletyKonta walutowe poniżej 18 lat
Karta wielowalutowa -//-WadyNiesamowicie długie czasy oczekiwania na infolinii
Rodzic musi jechać z podopiecznym aby złożyć jakąkolwiek dyspozycji - nie da się tego zrobić online
Dezinformacja i niedoinformowanie wśród pracowników -
~Hania / 2022-08-24 10:11
ten bank to jakiś żart, obsługa klienta jest na poziomie PRLu, podają sprzeczne informacje, a klienta traktują, jak gdyby przeszkadzał im w porannej kawie, dramat i jeszcze raz dramat -
~.Zawiedziona. / 2022-08-23 18:06
Oceniam ten bank negatywnie. Jestem klientem od 25 lat. To smutne, w tym banku jest brak zabezpieczeń. Posiadam kartę kredytową z której pobierane są pieniądze bez mojej akceptacji , to jest skandal. Dzwoniłam do swojej placówki w Ożarowie , bez skutku. Dzwoniłam na infolinie gdzie stwierdzono ,że są pobierane z karty pieniądze i nic nie mogą na to poradzić. Spłaciłam i Zablokowałam kartę oraz otrzymałam nową z innym numerem. Ale na nowej karcie nie ma pełnego limitu. Proszę o pomoc nie stać mnie na to aby dokładać do złodziei. ZaletySzybki kredytWadyBrak zabezpieczeń. -
~marco / 2022-08-21 12:29
W maju br załozyć konto przekorzystne w odziałe banku , gdyż nie mogłem z przyczyn ode mnie niezaleznych nie mogłem dokończyć procwdury elektronicznej. W odziale Banku podobną próbę podjeła pracownica Banku. Próba spaliła na panewce. Dopiero jak skazowała wszelki stare dane personalne, byłem w przeszłości klientem Banku, procedura zalozenia konta sie powiodła. zgodnie z warunkami promocji spełnialem kolejne warunki promocyjne by uzyskać przewidziane bonusy, niestety ale na start nie otrzymalem 50 zł. Reklamacja z 23 lipca nie rozpatrzono, trwa wyjasnianie do 21 wrzesnia - 2 misiace. Zeneujące -
-
~Daniel12 / 2022-08-20 17:24
https://tmlead.pl/redirect/613908_1134 mają teraz całkiem spoko ofertę dla nowych klientów. Ja skorzystałem i jak na razie nie mam zastrzeżeń -
~Anna / 2022-08-18 19:15
Dramat, na odpowiedz w aplikacji czeka sie blisko tydzien, nic nie dziala. Zamykam konto… ZaletyNicWadyWszystko -
~Psul / 2022-08-18 13:55
Bardzo zły bank nie polecam trzymać się z daleka ZaletyBrakWadyMają klienta w 4 litersch -
~Zniesmaczona / 2022-08-17 18:04
Tragedia ten cały bank , za wypłacenie własnej kasy ściagają opłaty ŻENADA !!!!! Jestem w tym banku od 18 lat i nadszedł czas na zmiany i to szybkie ! Żebym nie mogła swobodnie wypłacić gotówki szok! A pani z kasy wielce zdziwiona ze przyszłam do kasy wypłacić pieniądze ???????????????? ZaletyBrakWadyWszystko : obsługa , nastawienie do klienta , chęć do pracy , szacunek Słupsk
strona 32 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »