Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~DeustcheKKQC / 2022-08-24 19:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam wrażenie że infolinia nie istnieje. Przed chwilą próbowałem się skontaktować z bankiem, czekałem 2h i połączenie zerwało. Niemniej jednak PEKAO jako jeden z nielicznych banków oferuje konta walutowe osobą niepełnoletnim. Niestety ten plus jest przysłonięty dużą wadą - żeby cokolwiek zrobić trzeba jechać z rodzicem do placówki. Co jest szczególnie uciążliwe w mojej sytuacji gdzie mieszkamy poza granicami Polski. Rodzic nie może zlecić etc. czegokolwiek związanego z dzieckiem przez panel rodzica/pekao24. W samym banku panuje dezinformacja, konsultant na infolinii podaje inne informacje niż pracownik oddziału i vice versa
    ZaletyKonta walutowe poniżej 18 lat
    Karta wielowalutowa -//-
    WadyNiesamowicie długie czasy oczekiwania na infolinii
    Rodzic musi jechać z podopiecznym aby złożyć jakąkolwiek dyspozycji - nie da się tego zrobić online
    Dezinformacja i niedoinformowanie wśród pracowników
  • ~Hania / 2022-08-24 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to jakiś żart, obsługa klienta jest na poziomie PRLu, podają sprzeczne informacje, a klienta traktują, jak gdyby przeszkadzał im w porannej kawie, dramat i jeszcze raz dramat
  • ~.Zawiedziona. / 2022-08-23 18:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Oceniam ten bank negatywnie. Jestem klientem od 25 lat. To smutne, w tym banku jest brak zabezpieczeń. Posiadam kartę kredytową z której pobierane są pieniądze bez mojej akceptacji , to jest skandal. Dzwoniłam do swojej placówki w Ożarowie , bez skutku. Dzwoniłam na infolinie gdzie stwierdzono ,że są pobierane z karty pieniądze i nic nie mogą na to poradzić. Spłaciłam i Zablokowałam kartę oraz otrzymałam nową z innym numerem. Ale na nowej karcie nie ma pełnego limitu. Proszę o pomoc nie stać mnie na to aby dokładać do złodziei.
    ZaletySzybki kredyt
    WadyBrak zabezpieczeń.
  • ~marco / 2022-08-21 12:29
    Ocena: 3.33 / 5
    W maju br załozyć konto przekorzystne w odziałe banku , gdyż nie mogłem z przyczyn ode mnie niezaleznych nie mogłem dokończyć procwdury elektronicznej. W odziale Banku podobną próbę podjeła pracownica Banku. Próba spaliła na panewce. Dopiero jak skazowała wszelki stare dane personalne, byłem w przeszłości klientem Banku, procedura zalozenia konta sie powiodła. zgodnie z warunkami promocji spełnialem kolejne warunki promocyjne by uzyskać przewidziane bonusy, niestety ale na start nie otrzymalem 50 zł. Reklamacja z 23 lipca nie rozpatrzono, trwa wyjasnianie do 21 wrzesnia - 2 misiace. Zeneujące
  • ~Daniel12 / 2022-08-20 17:24
    Ocena: 5.00 / 5
    https://tmlead.pl/redirect/613908_1134 mają teraz całkiem spoko ofertę dla nowych klientów. Ja skorzystałem i jak na razie nie mam zastrzeżeń
  • ~Anna / 2022-08-18 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, na odpowiedz w aplikacji czeka sie blisko tydzien, nic nie dziala. Zamykam konto…
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Psul / 2022-08-18 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zły bank nie polecam trzymać się z daleka
    ZaletyBrak
    WadyMają klienta w 4 litersch
  • ~Zniesmaczona / 2022-08-17 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ten cały bank , za wypłacenie własnej kasy ściagają opłaty ŻENADA !!!!! Jestem w tym banku od 18 lat i nadszedł czas na zmiany i to szybkie ! Żebym nie mogła swobodnie wypłacić gotówki szok! A pani z kasy wielce zdziwiona ze przyszłam do kasy wypłacić pieniądze ????????????????
    ZaletyBrak
    WadyWszystko : obsługa , nastawienie do klienta , chęć do pracy , szacunek Słupsk
  • ~Ares / 2022-08-17 17:26
    Ocena: 4.33 / 5
    https://tmlead.pl/redirect/613908_1134 super promocja
  • ~Ilona / 2022-08-17 13:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dziękuję pracownikom oddziału w Chorzowie szczególnie Pani Adriannie z kasy ,fachową obsługą i doradztwo na wysokim poziomie
    ZaletySzybko,fachowo na temat
    WadyBrak
  • ~Box / 2022-08-16 18:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie można dodzwonić się na infolinię ani nawet na telefon stacjonarny oddziału banku. Co to jest?
    ZaletyBrak
    WadyNie szanowanie klienta
  • ~Jurek1 / 2022-08-16 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, od 1,5 godziny stoimy w kolejce. 1 okienko czynne i od początku załatwiają panie kredyt.
    Po godzinie uruchomiono drugie. Załatwianie idzie w takim tempie, że trzeba czekać chyba 3-4 godziny.
    Co to jest? Lublin ul. K. PRZEDMIEŚCIE. DALEJ STOIMY.
    PO WAKACJACH ZMIENIAM BANK.
    NIE TYLKO JA.
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Нина / 2022-08-15 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Отстой просто, нет слов. Все похудеть на клиента.
    ZaletyНету
    WadyВсе
  • ~Waldek / 2022-08-12 23:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam bardzo pozytywne zdanie o obsłudze pracownika infolinii. Dziś 12 sierpnia o godz. 23 rozmawiałem z Panią Karolina Durlak. Jestem miło zaskoczony profesjonalizmem wiedzą i cierpliwością tej Pani. Od niedawna jestem klientem banku i miałem kilkanaście pytań. Rzadko spotykam się, niestety, z takim podejściem do klienta. Można sobie wyrobić dobre zdanie o Banku na podstawie takich pracowników jak Pani Karolina.
  • ~kasia / 2022-08-12 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, dodzwonić się nie można, kilka prób, przez parę dni bez skutku. Z opiekunem konta też nie można się skontaktować. Trzeba zmienić. Mają w nosie klientów, świadczy to też o opiniach w/w wystawionych.
    Zaletyżadne
    Wadybardzo dużo
  • ~Cliopl / 2022-08-11 13:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Infolinia to porażka! Nie można dodzwonić się do konsultanta! Od m-c kwietnia mam problem z potwierdzeniem mojej karty kredytowej. Karta jest dobra, ale jak pyta się Booking, a wczoraj też Autopey to jest informacja, że karta nieważna. Mam tego dość i na pewno zmienię Bank.
    ZaletyBardzo mili pracownicy!
    WadyBrak wsparcia technicznego i możliwość połączenia się z konsultantem. Masa zbędnych informacji co zabiera czas i pieniądze za połączenie!
  • ~Magda / 2022-08-10 14:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Powinni lepiej szkolić pracowników infolini, bo to jest jakaś porażka. Pani przez 15 minut nie potrafiła mi powiedzieć gdzie mam kliknąć, żeby zwiększyć limit płatności blikiem. !5 minut..... i cały czas" proszę chwile poczekać, prosze poczekać, a jeszcze raz mogę Pani dane". No ludzie..... Szybciej sama znalazłam niż doczekałam odpowiedzi od pracownika banku.
  • ~Prezes Ochódzki / 2022-08-09 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwyższe opłaty, kasują za każdą czynność. Portal pekao24.pl na poziomie kamienia łupanego. Uwaga! na portalu nie zobaczysz nawet salda swojego konta: jeśli masz limit debetowy, np. 500 zł, w przypadku zerowego salda, strona pokazuje ci 500 zl. Jak zrobisz z tego przelew czy oplate (a nie pamietasz o limicie - a nie wiesz czy widzac 500, patrzysz na saldo czy na dostepne srodki), to za miesiac obudzis sie z odsetakmi karnymi z niesplaconego limitu debetowego. Wszystko ustawione tak, zebys co krok wpadał w pułapki i płacil. Dzis dzwonnie do infolinii i pytam jak sa oprocentowane lokaty walutowe. Pani na infolinii (centralnej) mowi, ze mi nie powie i musze isc do banku (tam odstac w kolejce), zeby sie dowiedzic czy to jest 0,01% czy 0,1% czy moze 1%. W ostatecznosci daje mi ntr komorki do banku i mowi, ze tam mi w przybliżeniu powiedzą.
    Nawiasem mowiac, to co sie dzieje w ich oddzialach to jest wziete prosto z Barei - kolejki emerytow ktorzy sa bezradni wobec tych pań za marmurowymi blatami. Panie zapytane o cos konkretnego stawiają oczy w słup. Wszystko wychodzi z drukarek jeszce XX-wiecznych, wydruk wychodzi w tempie lodowca. Godziny oczekiwania na uzyskanie najprostszej informacji, a potem jeszce płacisz za otwarcie drzwi. najgorsza obsługa w branży PRZY NAJWYZSZYCH KOSZTACH W BRANŻY. To bank dla ekonomicznych analfabetów
    ZaletyNic mi sie nie rzuciło w oczy
    Wadynajwyższe koszty, fatalna obsługa, zacofany i nieuczciwy portal internetowy, infolinia z Barei, obsluga w bankach jeszcze gorsza
  • ~. / 2022-08-09 14:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank ma słabe stopy procentowe w porównaniu do konkurencji i usługi np. płatności telefonem dla młodych są na znacząco niższym poziomie niż u konkurencji.
  • ~Logo / 2022-08-09 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonią po 10 razy w ciągu dnia o to samo i nie rozumieją, że klient nie jest zainteresowany. Totalna porażka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3886
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929