Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2022-10-06 14:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Z tym Bankiem są jedynie problemy, fatalny system, fatalna infolinia (4 próby po 30min i nikt nie odebrał, ale jak za dzwonili z oferta to od razu odebrali)
    ZaletyBrak
    WadyKiepska obsługa klienta, kiepski system
  • ~EM / 2022-10-05 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali monego ojca kin to na ktore wplywa emerytura. Nie mozna z nikim sie porozumiec. Pracownicy jak roboty. Kwote nie zablokowana mozna tylko pobrac w oddziale... A co zrobic jak sie jest za granica?????
  • ~Piotr / 2022-10-05 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oszustów
    Przenoszą konto i zadają opłaty.Bez informacji o tym że jestem posiadaczem konta w ich banku
    Reklamacje odpowiedź negatywn
    Dno DNA
    Nigdy nie myślałem że w państwie prawa,może się coś takiego wydarzyć.
  • ~Piotr / 2022-10-03 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    W czerwcu/2022r/ dołączyliśmy do promocji Banku PKO SA/reklamy w tv etc/.Otwórz konto osobiste a do niego rachunek oszczędnościowy i oprocentowanie dla nowych klientów 5%.na rachunku oszczędnościowym.Zrobiliśmy wszystko wg wskazówek z infolini.Dwa razy potwierdzaliśmy czy dobrze.Tak państwa obowiązuje promocja 5% na nowe środki.Niestety odsetki 2% a nie 5%.Złożyliśmy reklamację 1 sierpnia a do dzisiaj nie ma odpowiedzi.Zlikwidowaliśmy konto u nie uczciwego banku.Nie polecam.Nigdy nie dam się nabrać na promocję tego banku.Czy zostaliśmy oszukani?Tak!!!!Przeciągali odpowiedź na reklamację wiedząc że zlikwidowaliśmy u nich rachunek.Do dzisiaj brak odpowiedzi a środki były maksymalne.
    Zaletybrak
    Wadymoją żonę obsługiwała ameba.Przy zamknięciu konta przelała część środków na nie nasze konto!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Basia / 2022-10-03 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez mojej autoryzacji zostały pobrane pieniądze- ukradzione. Natychmiast zglosiłam na infolinię,pieniądze pobrane były w trakcje realizacji - prosiłam o zablokowanie i nie dokonywanie transakcji.Dodatkowo zablokowałam kartę kredytową. Kazano mi napisać reklamacje- napisałam ją. Bank oczywiście to zignorował i dokonał transakcji bez mojej autoryzacji. Odpowiedz z reklamacji dostałam - że jest niezasadna. Napisałam ponowni 2x odwołania do reklamacji z dokładnymi wyjaśnieniami, po miesiącu dostałam odpowiedz na moje odwołania, że jest niezasadne. Bank lekceważy prośby klienta. W banku nie ma czegoś takiego jak za każdym razy trzeba autoryzować przelew. Gdy się coś kupi z karty kredytowej raz obojętnie od kogo- to następne pobranie pieniędzy z konta bez wiedzy właściciela od tej osoby nie musi być autoryzowane (może wyczyścić konto do zera). Bank pekap sa tpuszcza wszystkie transakcje - nieautoryzowane i uważ , że jest ok. Gdy dzwoni łam na infolinię to pani była bardzo nieuprzejma i powiedziała, że taka sytuacja jest ok.
    WadyBank pozwala oszustom pobierać pieniądze konta - puszczają nieautoryzowane transakcje. Pisanie reklamacji jest bez sensu i bo klient nie ma racji i reklamacja jest niezasadna. Nie ma możliwości porozmawiać z osobą z działu reklamacji. odpowie jest ciągle taka samo kopiuj wklej. Osoby na infolinii są delikatnie mówiąc nie przyjemne i nie pomocne. NIE POLECAM TEGO BANKU
  • ~Iwona / 2022-10-03 10:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam ostatnio w oddziale banku, bardzo szybko zostałam obsłużona, przemiła obsługa, cieszę się, że za wypłatę EURO w kasie niezależnie od kwoty opłata tylko 2 euro. Bardzo jestem zadowolona, że wreszcie została poszerzona oferta banku o obligacje skarbowe.
    Zaletyszybkość obsługi, sympatecznie
  • ~Marek / 2022-10-02 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego PKO SA oni robią z ludzi kpiny,prosisz o pomoc to zero pomocy żeby uzyskać wakacje kredytowe, bo musi być hipoteka a inny kredyt to nie pieniądze to jest chore i zasłaniają się rządem kupę dziadostwa ten bank powinien zniknąć raz na zawsze czysta komercja złodzieje
    ZaletyŻadnych
    WadyOkradanie ludzi, brak pomocy z ich strony
  • ~Marek / 2022-09-30 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem od prawie 30 lat jeszcze za czasów BPH. Kiedyś jak napisałem reklamację to był pozytywny odzew. Teraz zostałem okradziony i napisałem już cztery reklamacje które nie odniosły żadnego skutku. Mam wrażenie że nikt nie rozpatrywał moich listów bo odpowiedzi to regółki z komputera. Do dyrektora też napisałem ale jeszcze nie ma odpowiedzi pewnie list wylądował w koszu. Zostaje mi tylko arbitraż bankowy.
    Została zhakowana moja karta i pomimo natychmiastowej blokady konta i prośby wysłanej z oddziału o nie realizowanie przelewu bank puszcza go za dwa dni jakby nic się nie stało i tłumaczy że go autoyzowalem.
    To po co są te blokady i limity jak to nie działa?
    Mam wrażenie PKO sa jest przychylny przestępcom i nie chroni pieniędzy swoich klientów.
  • ~były klient tego syfu / 2022-09-29 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank powinien być dawno zamknięty, naćpana obsługa nie słucha klienta, brak jakiejkolwiek pomocy merytorycznej z dala od tego banku od tych ludzi masakra jakaś ...
    WadyNaćpana obsługa
  • ~Mysza / 2022-09-29 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wymyślają sobie swoje prawa, przetrzymują pieniądze bezprawnie i kłamią o korzyściach, których nie ma.
  • ~Ewelina / 2022-09-26 07:47
    Ocena: 2.00 / 5
    To jakaś masakra....w miasteczku rawa mazowiecka jeden oddzial banku i jeden jedyny bankomat. Oddzial banku zamkniety a bankomat od 3 tygodni nieczynny....zero szacunku dla Klientow..... ale już z mężem zmieniamy bank. Nie chca ..to nie.....a kiedyś mial taką renomę....a teraz dno...
    ZaletyTeraz już żadnych
    WadyDuuuzo....
  • ~Ciejo / 2022-09-24 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia infolinia nie polaczy bo potrzebuja w celu weryfikacji nr tel z przed 6 lat ktorego poprostu nie pamietam a umowa mi zginela 3 tyg probuje wyrobic karte do bankomatu ktora mi bakomat wciągnął zero pomocy bylem w oddziale to pani zanim mnie obsluzyla 15 min z kolezanka przez tel o wakacjach gadala i jak sie okazalo nie zglosila zlecenia o wyrobienie nowej karty nikomu nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyZero pomocy
    Ludzie tam pracujacy powinni w biurze turystycznym pracowac a nie w banku
  • ~Łukasz / 2022-09-22 16:55
    Ocena: 1.00 / 5

    To jest tragedia na całego. Od 8 miesięcy próbuję zamknąć konto. Od 8 miesięcy! A najlepsze jest to, że ja tam konta w ogóle nie chciałem, po prostu przejęli IdeaBank, przez co moje konto zostało automatycznie zmigrowane. A dlaczego chciałem zrezygnować? Wszystko było szalenie drogie. Absolutnie WSZYSTKO!

    Panie z placówki są nieprzeszkolone, opłaty horrendalnie wysokie, bank utrudnia wszystkie formalności, a zamknięcie konta graniczy z cudem. Odradzam!!!
    Wadyopłaty, trudności z reklamacjami, obsługa klienta, czasy realizacji, ciągłe spamowanie
  • ~Justyna / 2022-09-22 12:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie ODRADZAM !!!
    Każda, nawet najprostsza reklamacja jest z automatu przedłużana metodą kopiuj-wklej !!!
    Obsługa klienta SKANDALICZNA !!!
    UKRADZIONO MI PIENIĄDZE I NATYCHMIASTOWY KONTAKT Z NIMI SPOWODOWAŁ BRAK JAKICHKOLWIEK DZIAŁAŃ!!!
    KAZANO NAPISAĆ... REKLAMACJĘ
  • ~Niezadowolona / 2022-09-21 14:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank w jakim kiedykolwiek miałam konto. Całkowita spłata pożyczki po 2 tygodniach od jej wzięcia, dwa miesiące oczekiwania na oddanie przez bank zwrotu pobranych odsetek za niewykorzystany czas kredytowania, mimo telefonu na infolinie, wizyty w oddziale, złożeniu reklamacji przez aplikacje nie dzieje się nadal nic, mimo upłynięcia terminu jaki bank miał na spłatę odsetek. Będę musiała zasięgnąć porady prawnej żeby odzyskać własne pieniądze. Odradzam każdemu, jakikolwiek kontakt z tym bankiem
    ZaletyŻadne
    WadySame wady
  • ~Norbert / 2022-09-21 14:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem absolutnie oczarowany uprzejmością i profesjonalizmem Pana Przemyslawa Pochopień z biura obsługi klienta w Spędziliśmy dobre 20 minut rozwiązując zagadkę tajemniczego obciążenia mojego konta i choć nie ma jeszcze decyzji to już chcę podziękować za Jego niespotykaną cierpliwość i uprzejmość.
    Brawo Panie Przemku ????????????
  • ~Dorka / 2022-09-21 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna beznadzieja. Pani zamiast obsługiwać klienta, bo czekają osoby w kolejce, to wypytuje klienta o bzdury np wakacje, o urlop, a gdzie się wybiera ... a ja czekam już godzinę. Tak jest w banku na Grójeckiej 74
    Nie polecam
    Zawsze tak długo czekam
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Dora / 2022-09-21 13:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejny bank, zawsze się wysiedzę w kolejce co najmniej 1.5 godz do obsługi kredytu. Przedemna jest tylko osoba przy okienku. P przy okienku miła ale wszystko robi strasznie wolno. Nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadyPowolna obsługa, czynne tylko jedno stanowisko
  • ~Xd / 2022-09-21 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko beznadziejne i nie jasne.Bankomaty czesto ulegają awarii.Tylko na pożyczki namawiają.Nie warto.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~cxd / 2022-09-19 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od paru dni pekao blokuje mi gotówkę, której nie otrzymał sklep ani operator usługi. Niepoważne!!!
    Zaletybrak
    Wadyblokują pieniądze
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976