Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1539 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Miniratka / 2022-11-17 11:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Bardzo złodziejski Bank jak nie stopy procentowe to zmienne odsetki i kredyt cały czas rośnie kolega ma kredyt w innym banku i zmienne oprocentowanie a nie podnoszą tak jak w tym banku.
    ZaletyBrak
    WadyPotrafią upierdliwie wydzwaniać lub wysyłać wiadomości SMS
  • ~Maria / 2022-11-15 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta, którą tylko można sobie wyobrazić.
    Potrzebujesz czegoś więcej niż przepłacony kredyt? To zapnij pasy! Bank zabierze Cię na przygodę życia. :D
    Zaczniesz od rollercoster'a pomiędzy infolinią a placówką, bo nikt w całym banku nie będzie w stanie wytłumaczyć Ci jak wyglądają ich własne procedury. Terminy, w zależnośći od tego z kim się kontaktujesz, będą się różnić się od 1 tygodnia to całego kwartału.
    Następnym przystankiem będzie standartowa odpowiedź pracownika, czyli "nie wiem". Na Twoją próbę dowiedzieć się kto będzie wiedział, dostaniesz bonusowe burczanie pracownika pod nosem.
    Kolejnie, bank zaprosi Cię do wielokrotnego składania reklamacji na stronie czy aplikacji, po czym będzie się bawił w "chowanego" z Twoimi wnioskami.
    W odpowiedźi na Twoje podziękowanie pracownikowi banku za cierpliwość i poświęcony czas dostaniesz chamskie "nie mamy tutaj już nic do gadania".
    Masz za dużo czasu i brakuje Ci codziennego wkurwienia? Ten bank jest dla Ciebie! :D
  • ~Kubab / 2022-11-11 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    W rejonie Gdańska nie ma ani jednego oddziału czynnego w innych godzinach niż 9-17, o otwartym oddziale w sobotę nie wspomnę... Ale dobrze, wyszedłem z pracy szybciej, poszedłem do oddziału na Ogarnej w Gdańsku - ścisłe centrum - aby aktywować konto. Nie dawno potwierdzałem dowód osobisty w Banku ING w wersji elektronicznej i pomyślałem że ok, zrobię tak samo w oddziale PEKAO... No oczywiście wszystkie panie zaskoczone, że przyszedł kosmita który chce autoryzować się elektronicznym dowodem z aplikacji rządowej... Po ogólnym szoku i zestawie telefonów Pań międzyoddziałami dowiedziałem się że jedyny w Trójmieście czytnik dowodów jest w Gdańsku na Kołobrzeskiej, ale że jest 16:30 to na pewno Pan nie zdąży... Także do końca promocji posiedzę, zgarnę prezenty i zamknę konto, bo jednak wolę mieć do czynienia z poważnym bankiem, a nie wydmuszką, która w północnej Polsce nie ma oddziału z sobotnim dyżurem...
    Zaletyzalet nie stwierdzono
    Wady- nie ma oddziału dostosowanego godzinowo do osób pracujących
    - co tygodniowy spam telefoniczny przypominający o aktywacji konta w oddziale
  • ~Paula / 2022-11-11 07:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam ja również zostałam oszukana ledwo co założyłam konto w tym banku i ktoś robił oraz wykonywał na nim różne operacje wpłacał i wypłacał gotówke z czego z mojego konta zostały skradzione pieniązki dziecka jestem w trakcie wyjaśniana sprawy.Nie polecam nikomu tego banku nikt nie chce racze żeby spotkała go taka sytuacja jak u mnie.
  • ~D&S / 2022-11-10 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukańcy. Zrobili mi zaległość 25 euro. 7 dni walczyłem, że by wytłumaczyli mi , skąd ta zaległość, i nic... Pobrali to sami , jak dostałem przelew na konto.
  • ~Małgorzata Rosołowska / 2022-11-08 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim przyszło mi wojowac. Wypłacałem pieniądze z bankomatu należącego do banku 1400 zł. Pieniądze z konta pobrało a kasy z bankomatu nie wypłaciło. Najpierw oczekiwanie prawie 2 tyg na uznanie reklamacji po czym przychodzi odpowiedz , ze reklamacja uznana a na zwrot środków mam czekać 30 dni. To są jakieś jaja chyba. Dramat. Nie polecam tego banku. Brak placówek ( Bydgoszcz) brak bankomatów . Najgorszy z możliwych banków.
    ZaletyNie ma zadnych
    WadyBrak
  • ~BOGUSŁAW / 2022-11-08 08:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat i jakiś absurd, reklamacje rozpatrzone negatywnie pomimo braku mojej winy. Z konta skradziono mi prawie 6 tyś dlatego ze system zabezpieczeń był niewystarczający-brak żadania autoryzacji przelewu. Napisane 3 reklamacje, mija rok, sprawa u rzecznika finansowego a złodzieje na wolności postępowanie prokuratorskie umorzone. W odpowiedzi na jedna z reklamacji można wyczytać ze zostałem okradziony zgodnie z procedurami. Dramat z daleka od tego gównianej kasy opieki.








    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie i jeszcze wiele innych
  • ~BOGUSŁAW / 2022-11-08 08:08
    Ocena: 1.67 / 5
    W przypadku kradzieży dokonanej z konta osobistego, bank łamie prawo nie stosując zasady zwotu środków finansowych zgodnie z zsadą D+1. Zawsze i za wszystkie straty winny jest klient. Prawo swoje, bank swoje, sytuacja chora tak jak jest chory cały system w tym kraju
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
  • ~Basia / 2022-11-07 11:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Awarie trwają zbyt długo,czy ten bank nie wie,że klienci potrzebują mieć dostęp do operacji na kontach?Chyba podziękuję za współpracę ????
    ZaletyŁadne logo banku
    WadyNazbyt długo trwające awarie!
  • ~Rafal / 2022-11-05 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Skradziono mi portfel gdzie była karta debetowa ze spora gotówka. Niestety numer z zagranicy nie odbierał. Jest to wg mnie bardzo niebezpieczna praktyka.
    WadyBrak infolinii
  • ~Ona / 2022-11-03 18:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Wiszę właśnie na infolinii, i nie wiem kiedy ktoś raczy się odezwać,
    Zamiast informacji " jesteś któryś w kolejce", kretyński muzyczka z informacją " wszystkie linie są zajęte, proszę czekać na połączenie ze specjalistą "........Specjaliści od wk....nia ludzi
    Najprostszych rzeczy nie są w stanie logicznie zorganizować
    Dzwonię, nie po to żeby sobie "powisieć " na telefonie, chcę wiedzieć jaka jest perspektywa połączenia,
    A jest to możliwe wyłącznie, jak mam informację ile jest osób w kolejce !!!
    WadyTępota zarządzających, tą pożal się Boże firmą
  • ~Paweł / 2022-11-01 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    To oszukańcza instytucja a nie bank. Założyłem konto oszczędnościowe na 7 % a naliczają 1,5%.Reklamacja z dnia 26.08 do dzisiaj nie rozpatrzona. Termin odpowiedzi przedłużają najpierw do 26.10 a teraz do 5.12. Przestrzegam wszystkich przed wiązaniem się z tą instytucją.
  • ~Mati / 2022-10-30 15:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 18 latach korzystania z konta mam dość. Pracownicy banku w Łańcucie mają klientów za wrogów są nie pomocni a samo konto z nazwy powinno nazywać się kontem niekorzystne. Wciąż ponosze jakieś dodatkowe opłaty ostatnio bank zabrał mi 80zl za przelew 200zl na revoluta! Normalnie kradzież!
    WadyO zł za prowadzenie konta to fikcja
  • ~Ewelina / 2022-10-29 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i dwa metry mułu. W aplikacji nie widać opłat za kartę, przez prawie rok (!!) nie wiedziałam, że na koncie, które rzadko używam, jest zaległość. Na infolinii nic nie mogą, ze wszystkim odsyłają do oddziału. Zamknięcie konta jedynie w oddziale, albo listem poleconym (kto, nie mając czasu udać się do placówki banku, ma czas, aby stać w kolejce na poczcie??). Korespondencji elektronicznej nie uznają, aplikacja chodzi jak za czasów Samsunga Avila lub LG Cookie, nie widzę żadnych pozytywów z posiadania konta w Pekao...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Klient / 2022-10-23 13:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Przykro przyjąć bo polski bank ale golą za wszystko jak leci, to co u konkurencji bezpłatne to tutaj się płaci jak za cashback, bankomaty i łaskę robią że do końca roku szybkie przelewy blik są bezpłatne. Obsługa na infolinię mało zorientowana w temacie oferowanych uslsuch, kurs w kantorze internetowym średnio opłacalny patrząc na kurs w innych bankach. Zdecydowałem się na ofertę konkurencji ponieważ ma wszystkie wypłaty z bankomatów za darmo oraz nie kasuje tak za wszystko.
    ZaletyKarta wielowalutkwa
    WadyDużo, prowizja za cashback, słaba oferta kantoru internetowego, wygląd aplikacji mobilnej - akurat to subtelne ale według mnie kolorystyka paskudna, obsługa na infolinię mało zorientowana we własnej ofercie.
  • ~Kbipi / 2022-10-22 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystawiam negatywna opinie. Bankomat w miejscowości Kozy , przy wypłacie ściąga mi 200 złotych, ginie transakcja w historii konta i również ginie kwota z mojego konta. Reklamacja ?! Kpina . Bank zagarnia bezprawnie pieniądze z konta. Zgłaszam sprawę do Rzecznika oraz na prokuraturę . Ja mogę poczekać. A Bank niech się tłumaczy . Uważajcie na swoje zasoby i je kontrolujecie .
    ZaletyBrak
    WadyNastawieni na dojenie klientów.
    Niepolecam
  • ~K............................ / 2022-10-21 21:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Bez nadziejny Bank, aplikacja nie działa po wylogowaniu a na konto zalogujesz się tylko na zasadzie zmiany hasła do logowania za każdym razem. Zysk na koncie oszczędnościowym można przeliczyć tylko oczekując na saldo z końca miesiąca a nie jak w bankach konkurencyjnych za dzień, tydzień itp. Nie polecam bo jest brak kontroli nad swoim kontem ponieważ nie jesteś w stanie się zalogować podając identyfikator i hasło
    WadyBrak
  • ~Marian / 2022-10-21 10:14
    Ocena: 3.67 / 5
    Konto firmowe. Od kilku miesięcy bank co miesiąc pobiera opłatę 8 zł, mimo, że wg umowy konto miało być darmowe przez 2 lata, które jeszcze nie minęły...
    Piszę więc reklamacje, bank zwraca mi 8 zł, a w kolejnym miesiącu historia się powtarza.
    Nie mam zastrzeżeń co do apki, prostoty obsługi, ale sam fakt, że co miesiąc muszę pisać reklamację, skutecznie mnie zniechęca i po upływie 2 lat powiem BYE BYE!
  • ~Kacper / 2022-10-20 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wtorku tego tygodnia próbuję skontaktować się z bankiem bo z mojego konta znikają pieniądze , niestety bezskutecznie. Jak już udaję mi się z nimi skontaktować to bank nie potrafi mi odpowiedzieć gdzie jest reszta moich pieniędzy brakuję mi łącznie 37 tysięcy od początku tego roku , z początku myślałem że jest to wiarygodna spółka ale teraz niestety nie mogę tego powiedzieć oraz sprawa została zgłoszona na policję i do prokuratury pozdrawiam
    WadyWiarygodność, kultura ze strony banku, okradają ludzi
  • ~klent / 2022-10-15 01:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 4 dni usiłuje założyć lokatę w peo pey , aplikacja nie działa, dzwonię na infolinię z prośbą o pomoc mili ludzie przyjmują moje uwagi i nadal nie ma rozwiązania problemu , żenada, czekam do poniedziałku, jak sądzicie czy bank powinien oddać mi odsetki za czas oczekiwania na funkcjonującą aplikację, będę zmuszona złożyć reklamację, bo wszystkie warunki spełniłam założyłam aplikacje, udzieliłam zgody marketingowe, pozostało mi to kliknąć i założyć lokatę ale peo pey nie działa przy lokatach o dziwo przy pożyczce tak
    Zalety???
    Wadysystem 20 wiek
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2022
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 916
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4652
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004