Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1572 opinii

1.84 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.86
  • Obsługa klienta
    1.83

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arti / 2021-11-10 08:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeden z najgorszych banków, o ile nie najgorszy. Gdy włosi rządzili, może nie było super ale jakoś to działało, a teraz – czekanie na odpowiedź miesiącami, dziwne opłaty o których zwrot trzeba się upominać. Ciągle coś nie działa w systemie bankowym lub działa błędnie. No nie, już mam dość, wypisuję się.
    ZaletyWrócił żubr
    WadyDziałanie banku i obsługi.
  • ~B.M / 2022-06-02 17:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam, jestem klientem od 24 lat, ale to co ostatnio wyprawia się w tym banku to koszmar. Obsługa klienta niekompetentna, niegrzeczna. Pan na infolinii nie potrafi wytłumaczyć zaistniałego problemu, więc po prosty się rozłączył. Z takim chamstwem nie miałam jeszcze do czynienia. Po tylu latach szukam nowego banku.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji, niegrzeczna obsługa klienta i wiele innych
  • ~Barbara / 2017-10-30 15:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank pod każdym względem. Rozpatrzenie najprostszego wniosku zajmuje im średnio miesiąc, "uprzejma" Pani od kredytów hipotecznych zapewnia, że wszystko zostanie załatwione w przeciągu kilku dni, następnie wysyła maila z informacją, że rata kredytu nie zostanie podwyższona, a po 2 miesiącach, że również nie zostanie rozłożona na dłuższy czas, po tym wszystkim nie jest w stanie odpowiedzieć dlaczego i czemu tak długo to trwało? Jaki był powód negatywnej opinii? a następnie przestaje odbierać telefony i odpisywać na maile. Nie polecam!!!
  • ~Bardzo rozczarowana / 2023-12-11 22:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie odradzam i radzę stamtąd uciekać. Od września bank wysyła moją kartę do bankomatu na zły adres mimo wielokrotnych zgłoszeń. Co więcej Bank wysyła kartę mimo próśb o jej nie wysyłanie i mimo złożenia już 2 miesiące temu dyspozycji zamknięcia rachunku. W odpowiedzi na wysyłane reklamacje - przeprasza, przyznaje, że wysyła kartę płatniczą na zły adres, ale nic z tym nie robi (rzekomo adres składa się ze zbyt dużej ilości znaków i system tego nie czyta, wiec wysyłają na adres innej miejcowości!!!). Bank olewa również dyspozycję zamknięcia rachunku. Do tej pory nie doczekałam się zwrotu środków pozostałych na koncie (uwaga!! - nie można wyzerować samodzielnie konta - bo od razu bank nalicza dodatkowe odsetki).
    ZaletyOprocentowanie rachunku oszczędnościowego
    WadyWysyłanie kart płatniczych bez zamawiana na niepełne adresy, nie trzymanie się regulaminu, brak możliwości odzyskania środków z zamkniętego rachunku, blokowanie kart płatniczych bez przyczyny, brak wysyłania informacji drogą tradycyjną, mailem lub sms (niewygodne informacje idą tylko przez pocztę wewnętrzną, między reklamami), nie uwzględnianie reklamacji, bardzo długi czas oczekiwania na infolinii, brak możliwości załatwienia wielu spraw przez infolinię. Moim zdaniem najgorszy ban ever.
  • ~Bert / 2023-07-14 08:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Chciałem założyć konto przez internet. Już 2 tydzień wydzwaniam do nich bo ciągle jest coś nie tak.
    ZaletyBrak
    WadyNa wszystko trzeba czekać min. 24 godziny
  • ~BOGUSŁAW / 2022-11-08 08:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat i jakiś absurd, reklamacje rozpatrzone negatywnie pomimo braku mojej winy. Z konta skradziono mi prawie 6 tyś dlatego ze system zabezpieczeń był niewystarczający-brak żadania autoryzacji przelewu. Napisane 3 reklamacje, mija rok, sprawa u rzecznika finansowego a złodzieje na wolności postępowanie prokuratorskie umorzone. W odpowiedzi na jedna z reklamacji można wyczytać ze zostałem okradziony zgodnie z procedurami. Dramat z daleka od tego gównianej kasy opieki.








    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie i jeszcze wiele innych
  • ~Bss / 2022-05-09 13:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Bankomat wyłączył się !! przy wpłacie pieniędzy , zabrał pieniądze, moja reklamacja została odrzucona !! Ponad 1000 zł. Pieniądze wyparowały, infolinia twierdzi ze to ja mam teraz udowodnić, że pieniądze były w ogole wpłacane. Chetnie zlikwiduję teraz wszystko co mam w tym banku, wieczne problemy z wpłatami i wypłatami, ale ta sytuacja to już szczyt.
    ZaletyDno
    WadyDno
  • ~Daniel / 2022-02-12 08:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta,beznadziejna,oddz, Toruń .Jednym słowem masakra.ul.Grudziadzka to jakas porażka, nie przyjemna obsługa.Brak kontaktu telefonicznego
  • ~Darek / 2019-08-27 21:58
    Ocena: 1.33 / 5
    bank narzucił nam posiadanie smartfonów, likwidując karty kodów jednorazowych i tokeny, czuje się oszukany likwiduj
  • ~Dariusz / 2020-10-06 21:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Nysa, ul. Marcinkowskiego. 06.10.2020 r. Obsługa....Trzy panie jedna nie przyjmuje...czas oczekiwania na obsługę...(byłem pierwszy do dwóch stanowisk)... 20 minut!!! Tragedia... PANI KTÓRA MNIE W KOŃCU OBSŁÓŻYŁA, PRZY WYPŁACIE 10 BANKNOTÓW POSZŁA NA KONSULTACJE DO STANOWISKA OBOK... Kolejne kilka minut... ZŁOŚLIWOŚĆ?? Nieee skąd... Po wybranie moich pieniędzy którymi obracają czekałem w Niskiej placówce 28 minut!!! SKANDAL... A pani puszystej kasjerka, pełnej złośliwej profesjonaliści życzę żeby spotkało ja to samo albo może jeszcze gorzej na kuroniówce....
    ZaletyTragedia i skandaliczna wz. z obsługą... Gdzie jest dyrektor tej żenującej placówki
    WadyLenistwo, łaska obsługi, beznadziejna obsługa...
  • ~Dodi / 2022-12-13 12:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank na świecie niegdy nie zakładajcie tam konta nic nie da się załatwić aplikacja tandeta brak kontaktu nie można otworzyć żadnych dokumentów I od miesiąca nikt nawet nie próbuje tego rozwiązać naliczają za wszystko ogromne opłaty I procenty nie warto naprawdę
    ZaletyBrak
  • ~Dolcenera / 2025-04-04 20:07
    Ocena: 1.33 / 5
    W skali od 0 do 10 to jest -50. Ten bank to jest pozostałość komunistycznego monopolu i pisowskiej władzy do pobierania zaliczki na podatek. Posiadam tu konto w zł oraz €, na które przychodzi moja zagraniczna e.emerytura. Na samych wewnętrznych transakcjach (zaliczka na podatek, międzynarodowe przelewy ekspres oraz przelewy z jednego konta na drugie) bank zarobił na mnie 950 euro w ciągu 10 miesięcy co oznacza koszt w wysokości 95 EURO miesięcznie. Do tego niekompetenta obsługa w siedzibie oraz na infolini ora wszystkie reklamacje, które są niezasadne. Mają szczęście bycia wyłącznie polskim bankiem bo zagranicą zamknęli by swoje odziały. Merda totalne. Total shit.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko. Zamknąć barak.
  • ~Dorota / 2023-09-04 11:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Wszystko ok przy otwarciu konta. Przy zamknięciu przepytywanie, a dlaczego, a po co, przecież konto darmowe. Przelew większej kwoty na inne konto wymaga dodatkowego zatwierdzenia, na które czekam trzeci dzień. Za wykonanie go w kasie opłata 10 zł. W kasie działają 4 stanowiska, jedno obsługuje, a w kolejce 11 osób. Jedna pani nie zwraca w ogóle uwagi na kolejkę, druga liczy torby drobnych, trzecia stuka zapamiętale w klawiaturę. 40 minut czekania. PORAŻKA. I to ganianie ludzi od stanowiska obsługi do kasy i z powrotem. Po co?!
  • ~Dorota / 2024-01-26 20:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Wydzwaniają do ludzi wciskając pożyczki. Do mnie dzwonili co najmniej raz w tygodniu. Nadszedł moment, w którym pożyczka rzeczywiście by mi się przydała, więc kiedy zadzwonili po raz kolejny - umówiłam się. Teraz tego bardzo żałuję. Powinęła mi się noga i nie zawsze jestem w stanie ratę spłacić na czas, ale spłacam ją. Pomimo to wydzwaniają, nawet napisali pismo do mnie że mogę mieć problemy z następną pożyczką, że mogą nakazać mi spłatę w całości. To jest zastraszanie klienta. Ja pożyczkę spłacę, tylko z nimi przez telefon nie warto rozmawiać bo to tylko konsultanci.
    WadyKażą za wszystko płacić. Pobranie gotówki w kasie a nie w bankomacie - 8 zł. Wkład na konto w kasie a nie w bankomacie - 8 złotych. Wydruk transakcji z kilku miesięcy - ok. 8 zł za stronicę. Brak empatii dla klienta - starszej osoby. Wydzwaniają nawet w godzinach wieczornych.
  • ~EMILIA / 2020-10-15 12:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam wszystkich chcę przestrzec wszystkich przed bankiem pko s.a próbuje od jakiegoś czasu załatwić sprawę w różnych punktach tego banku ale to chyba jest nie możliwe nikt nie umie udzielić informacji ani wysłać odpowiedzi kontakt jest uniemożliwiony
    WadyZła obsługa
  • ~francois / 2022-03-01 09:58
    Ocena: 1.33 / 5
    fakty : aby po prostu zmienić adres firmy w systemie, to był kabaret. krótka wersja : na internecie nie wiadomo jak to zrobić, dzwonimy kilka raze do obsługi telefonicznej, po 3ch próbach i menu tak skomplikowany że przepominają biurokracja z innych czasach. wreście jednak dowienmy trzeba do oddziału. edziemy, tam osoba nam mówi że nie może tego wykonać, bo jesteśmy klientem internetowy ... ekstra. Jednak w końcu dzwoni do jedynej osoby w całej placówce która chyba mogłaby to zrobić, pokazuje jak to zrobić, i po 3ch miesiącach, voila! jeżeli macie czas i nerwy do stracenia, polecam
  • ~g / 2024-02-29 13:40
    Ocena: 1.33 / 5
    nic nie można normalnie załatwić, infolinia kieruje do oddziału banku, jednego i jedynego i żadnego innego ew. do aplikacji mobilnej. Na każda akcje trzeba czekać po kilka dni jak nie kilka tygodni. Gorąco odradzam korzystanie z usług tego banku
  • ~Grzegorz / 2019-04-08 12:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa fatalna i powolna. Kolejki jak za komuny po mięso. Kierownik oddziału nie chce nawet wyjść do czekających ludzi w kolejce. Żenada
    WadyBrak czynnych kas
  • ~I. / 2021-01-12 00:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem byłym pracownikiem Pekao SA. Teraz jestem ekspertem kredytowym i pomimo doskonałej znajomości procedur nie składam tam wniosków, ponieważ oferta jest fatalna. Moi koledzy nie mogli do tej pory znaleźć doradcy KH- mega niekompetencja. Zostało niewielu ekspertów od hipoteki, którzy znają się na pracy.
    ZaletyTylko to, że znam jeszcze kilka osób, które znają się tam.nanpracy
  • ~Idol / 2022-04-06 22:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Awaria za awarią, Bank dla Mopsów i rach. zajętych. Omijać z daleka. !! Zarządzają tą instytucją pseudo eksperci i tzn. spadochraniarze, to Ci którzy gdzie indziej się nie sprawdzili i co chwile zmieniali prace. Nie dajcie się na dziać na rogi !!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1572
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1075
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 998
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 947
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4908
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4613
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4082
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3158