Wadynowa szata graficzna
strona 29 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~Ja / 2020-09-25 20:27
Nowa szata graficzna to masakra. Mnóstwo informacji zbędnych. Totalna beznadzieja. Jestem klientem banku od 25 lat- Chyba czas na zmianę banku, bo tak złej szaty graficznej jeszcze nie było. -
-
~Jackie / 2021-09-13 20:09
Zarządzanie przez obecnego dyrektora Regionu w Szczecinie Katarzyne K to nieustanny mobbing stres i niechęć do pracy w tym Banku -
~Jan / 2022-02-22 14:48
Miałem przyjemność założyć sobie konto internetowe po raz pierwszy w tym banku. Okazuje się, że bank posiada moje i jako nowy klient nie będę traktowany. Prosiłem o udowodnienie mnie jakie konto posiadałem w tym banku i nic nie potrafiła obsługa znaleźć, ale jako nowego klienta nie uznano
Jak później dowiedziałem się moje dane przekazał idea bank gdzie zlikwidowałem dawno konto, ale to też nie było w banku pkosa. Banki po za wiedzą klienta handlują danymi klienta i są z tego powodu szczęśliwe. Ciekawe ile i jakie banki posiadają moje dane w Polsce lub za granicąZaletyNie widzę zadnychWadyHandel danymi klienta bez jego wiedzy -
~Janusz / 2021-06-14 15:56
Bardzo zła obsługa klienta, na czas umówiony nikt nie podchodzi do klienta -
~JerkovPL / 2015-04-19 21:54
O, jak dobrze że tutaj trafiłem! No to pozwólcie, że opiszę swoją historię z tym bankiem i o tym, jak stałem się ich (już byłym) klientem. Oczywiście od razu warto wspomnieć, że zarówno historia - jak i wydarzenia w niej opisane - rozegrały się naprawdę.
Złożyło się, że mój ojciec posiadał konto w tym banku. Niestety, w 2010 roku dorwała go nagła śmierć. Po kilku latach różnych potyczek sądowych (prywatne, niezwiązane z historią), dostałem info że z racji że jestem pełnoletni, mam pojechać do oddziału Pekao - gdzie ojciec zakładał konto - w celu zamknięcia jego konta.
Przyjechałem więc pod koniec sierpnia 2014 do tego oddziału. Na początku wszystko wyglądało elegancko - babka z obsługi spoko, wytłumaczyła co i jak, myślałem "Nie no, spoko". Tu jednak coś mi nie pasowało i żeby nie wpaść w jakąś pułapkę, spytałem się wprost o pochodzenie tej gotówki na koncie ojca - uzyskałem odpowiedź że to jest gotówka która należy się mi i siostrze w ramach spadku, oczywiście po połowie. Właściwie wszystko co musiałem zrobić, to zameldować się z siostrą do banku i zamknąć konto ojca.
Początek września 2014, zajechałem z siostrą i zamknęliśmy konto ojca. Odpowiednie papiery podpisaliśmy, ona dostała kasę, ja natomiast z racji tego że wtedy nie posiadałem żadnego konta w banku poprosiłem o wypłatę bezpośrednią - babka kazała mi chwilę poczekać...
...w międzyczasie siostra wyszła z oddziału. Babka z obsługi po chwili wróciła i odpowiedziała mi że nie ma możliwości wypłaty bezpośredniej, bo jest coś zablokowane. Coś czułem że coś jest nie tak, ale z racji tego że byłem wtedy świeżakiem w bankowości, toteż pomyślałem że chyba tak musi być.
Powiedziałem więc prawdę że nie mam żadnego konta w żadnym banku. I tutaj zaczęła się super propozycja - Eurokonto Intro. Oczywiście same zalety, normalnie oferta jak na początek z gatunku "żyć nie umierać"! Koniec końców założyłem to konto, a z racji dzisiejszych czasów poprosiłem również o wydanie karty debetowej. Wg. zapewnień obsługi, karta miała dojść pod koniec tygodnia, a PIN do niej tydzień później. I tu się zaczyna zabawa z tym bankiem...
Karta nie doszła. Poszedłem więc do siedziby zapytać się o kartę - okazało się, że zlecenie wydania karty NIE ZOSTAŁO WYSŁANE! Ładnie się zaczyna, ale dobra - wysłali przy mnie tą dyspozycję. Kilka dni później dostałem tą kartę, PIN doszedł po 6 dniach. Tutaj się zaczyna powód, dla którego ten bank to dla mnie jeden wielki ściek...
Początek października 2014. Zajrzałem do swojej skrzynki pocztowej, znalazłem awizo. Poszedłem odebrać ten list, okazało się że nadawcą jest Pekao. Po grubości koperty pomyślałem że prawdopodobnie jakaś oferta handlowa, albo nowy regulamin... NO GDZIE PROSZĘ PAŃSTWA! Pekao zjechało mnie i siostrę, że gotówka którą dostaliśmy, okazała się nam NIENALEŻNA i mamy zwracać kasę szybciutko, biegusiem w ciągu 2 tygodni.
Okazało się, że pieniądze które - wg. babki z obsługi - należały się mi i siostrze w ramach spadku, były tak naprawdę zasiłkiem pielęgnacyjnym który to jak wiadomo nie podlega pod spadek. Jako bonus, spadek ten był wypłacany pośmiertnie (!!!).
Po prostu SUPER BANK jak nic innego! Na szczęście procedura zamykania konta nie była trudna.ZaletyBrakWadyNiekompetencja opisana w powyższej historii. Brak słów po prostu.Miałem 7 miesięcy. Nigdy więcej tam nie wrócę. -
~Kamcia / 2020-11-06 13:19
W całej Gdyni bank jest czynny do godziny 15.30. Ciekawe dla kogo? Na pewno nie dla osób pracujących. Bank nie odpowiada na meile. Jestem rozżalona. Czas poszukać banku, który szanuje klienta. -
~Karolina / 2023-12-11 21:42
Bank bezpodstawnie przetrzymuje pieniądze! To skandal. Wyszedł przelew w piątek przed południem i nie doszedł... Jest poniedziałek noc. Co za absurd!
-
~KK / 2023-10-02 16:55
Bochnia- całkowity brak organizacji pracy na sali w kwestii OBSLUGI klienta - dramat! Jedna pani na stanowisku „ obsługa rachunków „ wpłaty/ wypłaty . Osób w kolejce 14! W ciągu godziny obsługuje 2 klientów w tym również trwają tam konsultacje w kwestiach otwierania rachunków oraz rozmowy i konsultacje z klientami przez telefon…Pani twierdzi ze na tym stanowisku wykonuje wszystko. W tym czasie pani kierownik przechadza się po sali i mówi ze na nic nie ma wpływu… a zajmuje się obsługa klienta „ jedynie jakie rozwiązanie widzi to usiąść i poczekać …. SKANDAL…Ludzie starsi stoją i stoją w kolejkach godzinami tak mówią ze tutaj jest tak codziennie???? Straszą pani wychodzi co godzinę przedłużać parking bo musi załatwić sprawę w banku dzisiaj… ludzie w jakich czasach my żyjemy?????ja również wyszłam po godzinie stania i nic nie załatwiłam… najwyższa pora zmienić BANK pani Dyrektor myśle ze lepiej będziemy zaopiekowani gdzie indziej i ktoś okaże nam empatię tak mówili dzisiaj osoby stojące w tej kolejce. Chcąc porozmawiać z panią Dyrektor była nieobecna dzisiaj i jutro ponoć tez …… czas na zmiany po ponad 20 latach???? ZaletyBrakWadySame wady -
-
~Klient / 2023-03-05 22:34
Rata kredytu wyższa o 120%, ciągłe przedkładanie dokumentów, bank się czepia jak żaden inny o najmniejsze szczegóły, z każdym początkiem roku trzeba przedkładać tonę dokumentów. Czepiają się o każda złotówkę, nawet ubezpieczyciele się dziwią, że robią problemy o każdy drobiazg. ZaletybrakWadybrak zalet -
~kredytobiorca / 2019-06-21 18:33
Po raz kolejny zlekceważona przez doradcę klienta (a może raczej odradcę). Pani Pieprzyk z oddziału w Rynku nienastawiona na klienta, kliencie raczej jej przeszkadzają w prywatnych rozmowach telefonicznych. Obsługa jest żenująca, pomoc żadna. Pani nie posiada wiedzy dotyczącej produktów proponowanych przez bank a takze nie obsługuje klientów, którzy nie są "jej" ... "nie będe rozwiązywała problemów, jakie ma Pani z Panią X (inny doradca z tej placówki)".
I prawdą jest to,że jeżeli chcemy uzyskać kredyt w tym banku wszystko jest możliwe, wszyscy są mili, nawet sam dyrektor interesuje się klientem, poźniej - lepiej omijać ten oddział z daleka... Chyba, że ktoś potrzebuje dodatkowej dawki adrenalinyWadyLekceważący stosunek do klienta -
~Kris / 2022-08-31 15:57
Najgorszy bank jaki znam!
Biurokratyczne procedury,tony papieru i pieczątek. Godzina czasu żeby założyć konto!
W oddziale na Dereniowej w Warszawie 1 kasjerka w okienku, druga jest "od czego innego" a klienci czekają GODZINAMI!
Omijać szerokim łukiem!ZaletyZadnychWadyGodziny stania żeby coś załatwić.Absurdalne procedury. Biurokracja. -
~Kris / 2022-08-31 15:58
Najgorszy bank jaki znam!
Biurokratyczne procedury,tony papieru i pieczątek. Godzina czasu żeby założyć konto!
W oddziale na Dereniowej w Warszawie 1 kasjerka w okienku, druga jest "od czego innego" a klienci czekają GODZINAMI!
Omijać szerokim łukiem!ZaletyZadnychWadyGodziny stania żeby coś załatwić.Absurdalne procedury. Biurokracja. -
~Krystian / 2023-09-29 11:32
Błazna ze mnie robią. Stałe awarie peyopay.
Nie polecam.ZaletyNie maWadyKażda możliwa -
~Krzysztof / 2023-01-09 12:33
Ojciec ma 99 lat. Jest w domu seniora. Nie chodzi. Chciał zamknąć konto, którego nie używa. Stałem 1 godzinę w kolejce w placówce w Warszawie przy Dereniowej, żeby się dowiedzieć, że nic nie można załatwić, przez Internet też,telefonicznie również Ojciec musi przyjść osobiście! Ten bank to tragedia!!! WadyBiurokracja jak z PRL. Procedury utrudniające życie klientom i bankowi. -
~Krzysztof / 2024-02-01 22:38
Przez 35 lat miałem konto w różnych bankach. Niestety kiedy nastąpiło przejęcie Idea Banku przez Pekao s.a to jest jakiś koszmar. ZaletyBrakWadyJak można komuś zablomować konto na tydzień z kwotą 20 tysięcy złotych bo komornik przysłał zawiadomienie o egzekucji na kwotę 160zł. Po odblokowaniu po tygodniu odpowiedź cytuję " bo takie są zasady w naszym banku"Blokada całości konta bez względu na kwotę egzekucji komorniczej. -
~lalalala / 2014-05-07 22:57
Bank wydaje promesse , wpłacam zadatek na mieszkanie po czym bank się wycofuję bo mu firma nie pasuje podobno pośrednictwo pracy...!! Ja się pytam kto wystawił promesse. analityk czy sprzataczka , ktora przypadkowo przechodziła.. porażka dodam , ze 3 tyg czekalam na taka odpowiedz ZaletyzadneWadymnóstwowcale -
-
~Lily / 2022-02-23 11:37
Konto oszczędnościowe? Trzydzieści groszy odsetek, od których jeszcze potem odejmą sześć za opłaty.
Rodzice założyli mi konto długo jeszcze nim byłam pełnoletnia i przez lata żyłam w przekonaniu że ich opłaty są normalne. Aż przelałam ostatnio 50 złotych na konto zagraniczne... I pojawiły się trzy różne opłaty, 72 złotych. Nie od razu. Dwa dni później powtórzyłam przelew i dopiero wtedy widzę; 20 zł opłaty, 22 zł opłaty, 30 zł opłaty. Razy dwa. 100 złotych przelanych, a 144 opłaty.
Nie róbcie sobie krzywdy, nie zakładajcie tu konta.WadyKosmiczne ceny za podstawowy przelew zagraniczny -
~LM / 2014-11-26 18:52
najgorszy, najbardziej zacofany i najbardziej trudny do stosowania system internetowego dostępu do konta.
o ile system dla firm - motywujecie w tym względzie bezpieczeństwem - o tyle system dla indywidualnych - tak sie wytłumaczyć nie da. jesteście dinozaurem - którego nigdy i nikomu nie polece, a jutro ide zrezygnowac z osobistego. żenada i porażka. życze sukcesó wsród dinozaurówZaletybrakWadyzacofany, wolno weryfikowalny, nie działa dobrze z niczym poza IE. żenadao 3 miesiące za długo -
~Luk / 2019-11-05 10:49
Serwis banku więcej czasu NIE DZIAŁA niż działa. Non stop problemy z logowaniem, błędy i opóźnienia. Kilka dni temu próbowałem wykonac płatnośc przez aplikację na 1800zł. Płatność była dwukrotnie nieudana przez błąd w aplikacji, ale pieniądze zostały pobrane z mojego konta dwa razy!!! Pośrednik, czyli dotpay nie otrzymał tych pieniędzy, czyli po prostu wyparowały z mojego konta. Powtórze to jeszcze raz. Prawie 4000zł wyparowały z mojego konta, a jedyne co mogę zrobić to wysłać reklamację, na którą szanowny bank ma 3 tygodnie na odpowiedź i ma w dupi@ czy mam za co żyć czy nie. A gdyby to były moje ostatnie pieniądze i nie mam na rachunki i jedzenie? Mam iść pożyczyć w skoku? Pekao sa to dno i metr mułu. Odradzam każdemu. -
~Maciek / 2022-03-24 11:08
Byłem klientem peako sa ok 10 lat ze względu na posiadane u nich 2 kredyty hipoteczne. Przez cały ten okes prowadziłem u nich rachunek bieżący przez który przewineło się setki tysięcy złotych. Na odsetkach zarobili na mnie ok 100-120K pln.
W całym tym czasie ani razu nikt nie zainteresował się mną jako klientem, nikt nie zaoferował mi poprawy oferowanych usług, wizyty w oddziałach przyprawiały mnie o drgawki - fatalne podejscie do klienta, zero dyskrecji przy stanowiskach, długie kolejki. Dramat.
Zakończenie współpracy z tym bankiem to najlepsza rzecz jaka mnie spotkała w ciagu ostatniego roku.
Oczywiście na koniec naliczyli mi jeszcze jakies 45zł za polecenia przelewów, których nigdy nie zlecałem.
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM BANKIEM!ZaletyBRAKWadyJW
strona 29 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »