WadyKażą za wszystko płacić. Pobranie gotówki w kasie a nie w bankomacie - 8 zł. Wkład na konto w kasie a nie w bankomacie - 8 złotych. Wydruk transakcji z kilku miesięcy - ok. 8 zł za stronicę. Brak empatii dla klienta - starszej osoby. Wydzwaniają nawet w godzinach wieczornych.
strona 29 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~Dorota / 2024-01-26 20:14
Wydzwaniają do ludzi wciskając pożyczki. Do mnie dzwonili co najmniej raz w tygodniu. Nadszedł moment, w którym pożyczka rzeczywiście by mi się przydała, więc kiedy zadzwonili po raz kolejny - umówiłam się. Teraz tego bardzo żałuję. Powinęła mi się noga i nie zawsze jestem w stanie ratę spłacić na czas, ale spłacam ją. Pomimo to wydzwaniają, nawet napisali pismo do mnie że mogę mieć problemy z następną pożyczką, że mogą nakazać mi spłatę w całości. To jest zastraszanie klienta. Ja pożyczkę spłacę, tylko z nimi przez telefon nie warto rozmawiać bo to tylko konsultanci. -
-
~EMILIA / 2020-10-15 12:24
Witam wszystkich chcę przestrzec wszystkich przed bankiem pko s.a próbuje od jakiegoś czasu załatwić sprawę w różnych punktach tego banku ale to chyba jest nie możliwe nikt nie umie udzielić informacji ani wysłać odpowiedzi kontakt jest uniemożliwiony WadyZła obsługa -
~francois / 2022-03-01 09:58
fakty : aby po prostu zmienić adres firmy w systemie, to był kabaret. krótka wersja : na internecie nie wiadomo jak to zrobić, dzwonimy kilka raze do obsługi telefonicznej, po 3ch próbach i menu tak skomplikowany że przepominają biurokracja z innych czasach. wreście jednak dowienmy trzeba do oddziału. edziemy, tam osoba nam mówi że nie może tego wykonać, bo jesteśmy klientem internetowy ... ekstra. Jednak w końcu dzwoni do jedynej osoby w całej placówce która chyba mogłaby to zrobić, pokazuje jak to zrobić, i po 3ch miesiącach, voila! jeżeli macie czas i nerwy do stracenia, polecam -
~g / 2024-02-29 13:40
nic nie można normalnie załatwić, infolinia kieruje do oddziału banku, jednego i jedynego i żadnego innego ew. do aplikacji mobilnej. Na każda akcje trzeba czekać po kilka dni jak nie kilka tygodni. Gorąco odradzam korzystanie z usług tego banku -
~Grzegorz / 2019-04-08 12:30
Obsługa fatalna i powolna. Kolejki jak za komuny po mięso. Kierownik oddziału nie chce nawet wyjść do czekających ludzi w kolejce. Żenada WadyBrak czynnych kas -
~I. / 2021-01-12 00:20
Jestem byłym pracownikiem Pekao SA. Teraz jestem ekspertem kredytowym i pomimo doskonałej znajomości procedur nie składam tam wniosków, ponieważ oferta jest fatalna. Moi koledzy nie mogli do tej pory znaleźć doradcy KH- mega niekompetencja. Zostało niewielu ekspertów od hipoteki, którzy znają się na pracy. ZaletyTylko to, że znam jeszcze kilka osób, które znają się tam.nanpracy -
~Idol / 2022-04-06 22:00
Awaria za awarią, Bank dla Mopsów i rach. zajętych. Omijać z daleka. !! Zarządzają tą instytucją pseudo eksperci i tzn. spadochraniarze, to Ci którzy gdzie indziej się nie sprawdzili i co chwile zmieniali prace. Nie dajcie się na dziać na rogi !!!!! -
~ie / 2022-12-09 11:31
Nie polecam tego banku co za bank.dał zabrać piniodze jak tak moznia wolę bank został zamknięty bank zubrem go fcale polecam ZaletyNieWadyTak -
-
~Igi / 2022-02-09 18:10
Najgorszy bank w jakim byłam, a mam go tylko z uwagi na kredyt mieszkaniowy. Wpływy przychodzą jak ślimaki pomimo ze wszyscy dookoła mają już środki na kontach z tego samego źródła. PRL wita! ZaletyBrakWadyPowolność księgowania, brak możliwości samodzielnej spłaty kredytu mieszkaniowego, dramatyczna strona -
~Iwona / 2018-05-08 14:50
Miałam konto w tym banku bardzo długo, ale po wprowadzeniu przez bank nowych opłat, rezygnuję, gdyż czuję się oszukana na kilkaset złotych (podwyższenie opłat za konto, wypłaty z bankomatu bez poinformowania mnie o tym) ZaletybrakWadyopłaty za prawie wszystkie operacje
"sprytne" zmiany opłat i prowizji przez bank -
~Iza / 2021-06-16 14:44
Bank z roku na rok spada jakosciowo. Pomijając ogromny bajzel - co dziwne bo np. taki Santander wchłonął kilka innych i świetnie sobie radzi a ten bank zamyka się póki co we własnej strukturze i systemach ale nie panują kompletnie nad obsługą klienta, danymi w systemach, ich forma zdalna jest sprzed 10 lat. Cokolwiek człowieku chcesz załatwić - leć osobiście, 4 usług na krzyż dostępne a i to wyłącznie w podstawowym zakresie. Panel aplikacji fatalny, połowy się nie da wyedytować, wielu czynności dostępnych u innych on line tu się nie da. Mimo iż od wielu lat jestem klientką czas chyba na zmianę. Ten bank stanął w realiach monopolu, wyłącznie pozornie dba o klientów i nie widzi własnych błędów. ) -
~Ja / 2020-09-25 20:27
Nowa szata graficzna to masakra. Mnóstwo informacji zbędnych. Totalna beznadzieja. Jestem klientem banku od 25 lat- Chyba czas na zmianę banku, bo tak złej szaty graficznej jeszcze nie było. Wadynowa szata graficzna -
~Jackie / 2021-09-13 20:09
Zarządzanie przez obecnego dyrektora Regionu w Szczecinie Katarzyne K to nieustanny mobbing stres i niechęć do pracy w tym Banku -
~Jan / 2022-02-22 14:48
Miałem przyjemność założyć sobie konto internetowe po raz pierwszy w tym banku. Okazuje się, że bank posiada moje i jako nowy klient nie będę traktowany. Prosiłem o udowodnienie mnie jakie konto posiadałem w tym banku i nic nie potrafiła obsługa znaleźć, ale jako nowego klienta nie uznano
Jak później dowiedziałem się moje dane przekazał idea bank gdzie zlikwidowałem dawno konto, ale to też nie było w banku pkosa. Banki po za wiedzą klienta handlują danymi klienta i są z tego powodu szczęśliwe. Ciekawe ile i jakie banki posiadają moje dane w Polsce lub za granicąZaletyNie widzę zadnychWadyHandel danymi klienta bez jego wiedzy -
~Janusz / 2021-06-14 15:56
Bardzo zła obsługa klienta, na czas umówiony nikt nie podchodzi do klienta -
~JerkovPL / 2015-04-19 21:54
O, jak dobrze że tutaj trafiłem! No to pozwólcie, że opiszę swoją historię z tym bankiem i o tym, jak stałem się ich (już byłym) klientem. Oczywiście od razu warto wspomnieć, że zarówno historia - jak i wydarzenia w niej opisane - rozegrały się naprawdę.
Złożyło się, że mój ojciec posiadał konto w tym banku. Niestety, w 2010 roku dorwała go nagła śmierć. Po kilku latach różnych potyczek sądowych (prywatne, niezwiązane z historią), dostałem info że z racji że jestem pełnoletni, mam pojechać do oddziału Pekao - gdzie ojciec zakładał konto - w celu zamknięcia jego konta.
Przyjechałem więc pod koniec sierpnia 2014 do tego oddziału. Na początku wszystko wyglądało elegancko - babka z obsługi spoko, wytłumaczyła co i jak, myślałem "Nie no, spoko". Tu jednak coś mi nie pasowało i żeby nie wpaść w jakąś pułapkę, spytałem się wprost o pochodzenie tej gotówki na koncie ojca - uzyskałem odpowiedź że to jest gotówka która należy się mi i siostrze w ramach spadku, oczywiście po połowie. Właściwie wszystko co musiałem zrobić, to zameldować się z siostrą do banku i zamknąć konto ojca.
Początek września 2014, zajechałem z siostrą i zamknęliśmy konto ojca. Odpowiednie papiery podpisaliśmy, ona dostała kasę, ja natomiast z racji tego że wtedy nie posiadałem żadnego konta w banku poprosiłem o wypłatę bezpośrednią - babka kazała mi chwilę poczekać...
...w międzyczasie siostra wyszła z oddziału. Babka z obsługi po chwili wróciła i odpowiedziała mi że nie ma możliwości wypłaty bezpośredniej, bo jest coś zablokowane. Coś czułem że coś jest nie tak, ale z racji tego że byłem wtedy świeżakiem w bankowości, toteż pomyślałem że chyba tak musi być.
Powiedziałem więc prawdę że nie mam żadnego konta w żadnym banku. I tutaj zaczęła się super propozycja - Eurokonto Intro. Oczywiście same zalety, normalnie oferta jak na początek z gatunku "żyć nie umierać"! Koniec końców założyłem to konto, a z racji dzisiejszych czasów poprosiłem również o wydanie karty debetowej. Wg. zapewnień obsługi, karta miała dojść pod koniec tygodnia, a PIN do niej tydzień później. I tu się zaczyna zabawa z tym bankiem...
Karta nie doszła. Poszedłem więc do siedziby zapytać się o kartę - okazało się, że zlecenie wydania karty NIE ZOSTAŁO WYSŁANE! Ładnie się zaczyna, ale dobra - wysłali przy mnie tą dyspozycję. Kilka dni później dostałem tą kartę, PIN doszedł po 6 dniach. Tutaj się zaczyna powód, dla którego ten bank to dla mnie jeden wielki ściek...
Początek października 2014. Zajrzałem do swojej skrzynki pocztowej, znalazłem awizo. Poszedłem odebrać ten list, okazało się że nadawcą jest Pekao. Po grubości koperty pomyślałem że prawdopodobnie jakaś oferta handlowa, albo nowy regulamin... NO GDZIE PROSZĘ PAŃSTWA! Pekao zjechało mnie i siostrę, że gotówka którą dostaliśmy, okazała się nam NIENALEŻNA i mamy zwracać kasę szybciutko, biegusiem w ciągu 2 tygodni.
Okazało się, że pieniądze które - wg. babki z obsługi - należały się mi i siostrze w ramach spadku, były tak naprawdę zasiłkiem pielęgnacyjnym który to jak wiadomo nie podlega pod spadek. Jako bonus, spadek ten był wypłacany pośmiertnie (!!!).
Po prostu SUPER BANK jak nic innego! Na szczęście procedura zamykania konta nie była trudna.ZaletyBrakWadyNiekompetencja opisana w powyższej historii. Brak słów po prostu.Miałem 7 miesięcy. Nigdy więcej tam nie wrócę. -
-
~Kamcia / 2020-11-06 13:19
W całej Gdyni bank jest czynny do godziny 15.30. Ciekawe dla kogo? Na pewno nie dla osób pracujących. Bank nie odpowiada na meile. Jestem rozżalona. Czas poszukać banku, który szanuje klienta. -
~Karolina / 2023-12-11 21:42
Bank bezpodstawnie przetrzymuje pieniądze! To skandal. Wyszedł przelew w piątek przed południem i nie doszedł... Jest poniedziałek noc. Co za absurd!
-
~KK / 2023-10-02 16:55
Bochnia- całkowity brak organizacji pracy na sali w kwestii OBSLUGI klienta - dramat! Jedna pani na stanowisku „ obsługa rachunków „ wpłaty/ wypłaty . Osób w kolejce 14! W ciągu godziny obsługuje 2 klientów w tym również trwają tam konsultacje w kwestiach otwierania rachunków oraz rozmowy i konsultacje z klientami przez telefon…Pani twierdzi ze na tym stanowisku wykonuje wszystko. W tym czasie pani kierownik przechadza się po sali i mówi ze na nic nie ma wpływu… a zajmuje się obsługa klienta „ jedynie jakie rozwiązanie widzi to usiąść i poczekać …. SKANDAL…Ludzie starsi stoją i stoją w kolejkach godzinami tak mówią ze tutaj jest tak codziennie???? Straszą pani wychodzi co godzinę przedłużać parking bo musi załatwić sprawę w banku dzisiaj… ludzie w jakich czasach my żyjemy?????ja również wyszłam po godzinie stania i nic nie załatwiłam… najwyższa pora zmienić BANK pani Dyrektor myśle ze lepiej będziemy zaopiekowani gdzie indziej i ktoś okaże nam empatię tak mówili dzisiaj osoby stojące w tej kolejce. Chcąc porozmawiać z panią Dyrektor była nieobecna dzisiaj i jutro ponoć tez …… czas na zmiany po ponad 20 latach???? ZaletyBrakWadySame wady -
~Klient / 2023-03-05 22:34
Rata kredytu wyższa o 120%, ciągłe przedkładanie dokumentów, bank się czepia jak żaden inny o najmniejsze szczegóły, z każdym początkiem roku trzeba przedkładać tonę dokumentów. Czepiają się o każda złotówkę, nawet ubezpieczyciele się dziwią, że robią problemy o każdy drobiazg. ZaletybrakWadybrak zalet
strona 29 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »