Miałem (i mam) konta w wielu bankach.
Ale czegoś takiego jak na infolinii tego banku nigdzie nie spotkałem. Czekanie w nieskończoność, rozłączenia podczas oczekiwania, przekazywanie połączeń niby poziom wyżej, w rzeczywistości niekończąca się pętla (o dziwo bez rozłączeń) dopiero sprawdzająca cierpliwość klienta..
WadyProblemy rożnej maści już na etapie zakładania konta. Infolinia bezużyteczna.
~Wkrótce były / 2024-01-26 22:47
Ocena: 1.67 / 5
Niestety na infolinii spotkałem się z bardzo nieprofesjonalnym zachowaniem. Nie należę już do osób młodych i dla mnie te całe logowanie się przez telefon jest trudne. Konsultant najpierw przełączył mnie do lektora gdzie wpisałem swój login ten sam co do strony i zatwierdziłem krzyżykiem. Pinu nie znałem oczywiście nic z tego nie wyszło, po czym zostałem przełączony jeszcze raz i po drugiej stronie odezwała się kobieta. A wcześniej rozmawiałem przecież z mężczyzną! Nie powiedział mi, że przełączy mnie do koleżanki, musiałem wszystko opowiadać od nowa tamta Pani nie wiedziała z czym dzwonię. Druga sytuacja miała miejsce, gdy chciałem złożyć reklamacje. Te bankomaty ciągle się psują usłyszałem, że reklamacje mogę złożyć sam na stronie. To po co dzwonię i wiszę na linii kilkadziesiąt minut czekając na konsultanta? Ale na temat kredytu zadajecie tyle pytań i tak naciskacie iż możnaby było pomyśleć, że tylko do tego potrzebni są klienci, o pomoc trzeba się prosić, ale na rozmowę o kredycie namawiacie nawet kilka minut! Poświęce się i zamknę konto w tym dziadowskim banku!!!
ZaletyW miarę czytelna strona banku.
WadyZbywanie klienta, próba wciśnięcia kredytu za wszelką cenę.
~wściekły klient / 2020-02-25 11:04
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa klienta na ifolinii niekompetenta, totalna porazka. Przez brak wiedzy obsługi moje przelewy zaimportowane, które utknęły w systemie zostały nagle wysłąne dwukrotnie do kontrahentów. Obsługa zwaliła winę na mnie. Absolutnie nie polecam tego banku nikomu. Panel biznesowy tragiczny. Oszczędźcie sobie ludzie nerwów.
Zaletybrak zalet
~Zbych / 2021-08-23 16:41
Ocena: 1.67 / 5
Skrajna niekompetencja. Bardzo utrudnione procedury. Zalozenie konta to duze wyzwanie.
~Zniesmaczony / 2021-10-19 12:11
Ocena: 1.67 / 5
Po prostu jest niesamowitym , że u konkurencji wszystko można ...u nich się nie da
ZaletyBrak
WadyPełno
~Zunka / 2019-09-04 11:41
Ocena: 1.67 / 5
Beznadziejna obsługa klienta w banku na Pijarskiej 1. Dzwoni się godzinami. Numery telefonów podane przez infolinię nie odpowiadają. Pracownica działu kredytów hipotecznych totalnie mnie zignorowała i wprowadziła w błąd twierdząc że moja polisa ubezpieczeniowa w banku zaginęła. Na kolejne maile( wysłane w dniu kiedy pracowała, po rozmowie telefonicznej) nie odpowiedziala, poszła na urlop.
Jestem sfrustrowana i przenoszę swoje konto do innego banku.
Zaletybrak
Wadybeznadziejna obsługa klientów
~Bogusław / 2022-07-14 15:14
Ocena: 1.50 / 5
To co trwa w innym banku 30 minut tu 36 godzin braklo
ZaletyTylko produkty
WadyNikt nic nie wie
~Cichy / 2021-08-23 13:42
Ocena: 1.50 / 5
Witam chciałbym napisać o tym banku nikomu tego banku nie polecam a w szczególności w Konstantynowie łódzkim okradają ludzi za byle co zabierają z konta to jest żenada jak by ktoś chciał założyć konto to odradzam t zakładać konto w bankomacie czy w banku nie polecam i daje opinie negatywma
ZaletyNegatywme
WadyOkradają ludzi
~George / 2022-03-02 10:46
Ocena: 1.50 / 5
Pracownicy Banku nie znają obowiązujących przepisów!!! Arogancja w tym zakresie jest bardzo znaczna.
WadyNiekompetentna obsługa. Mam wrażenie że nie wszyscy potrafią czytać.
~Monika / 2024-11-29 16:35
Ocena: 1.50 / 5
Bank w Policach PKO S.A. NA UL. BAKOWEJ.Jestem w tym baku średnio jeden raz w tygodniu i krew mnie zalewa jak muszę kwitnąć godzinę czasu, żeby zrobić wpłatę ( max 10 min obsługi). Pani manager tej placówki nie widzi problemu przechadzając się po sali i widząc potworną kolejkę do kas, gdy pozostałe punkty obsługi świecą pustkami. Kasjerki mają w obowiązku proponowanie klientom jakiś dodatkowych usług bankowych np. otwieranie kont, odblokowywanie itd.a to niestety wpływa na płynność obsługi. Czy naprawdę nie ma możliwości ulepszenia, uzdrowienia tej chorej sytuacji?
ZaletyMiłe Panie kasjerki
WadyKolejki spowodowane złym zarządzaniem
~ d t / 2020-12-07 20:12
Ocena: 1.33 / 5
wita mam konto w tym banku ale nie polecam tego baanku to co w tym banku wyprawiaja to jest zenada włos si jezy na glowie kradna ludziom z konta pieniadze mowiac ze to nie ich wina tlyko ludzi normlanie roozbiór w biały dzien zlodzieje niedlugo my lub ten bank upadnie i oglosza bankructwo banku peako24 lub bank pekao zamiast zrobic klientom aby mieli lepeij to robi im pod gure i tylko ich upierdzielaja z kasy najlepeij jak by to dac do tv lub do gazety opisac ten bank to cos by z tymi co w banku pracuja by sie za dziadostwo wzieli brak słów złodzieje i darmozjady a czowiek na takie dziadostwo musi robic szok i zenada
Wadyten bank ma same wady
~A.C / 2018-03-05 15:51
Ocena: 1.33 / 5
Byłam dzisiaj w banku Pekao SA na grzeczne zapytanie kto jest ostatni w kolejce zostałam zaatakowana słownie w nieprzyjemny sposób przez jednego z klientów oczekujących w kolejce. Niestety nikt z obsługi banku nie zareagował. Miejsce pl. Centralny w Nowej Hucie 5.03.2018 Bardzo przykre.
~Adam / 2021-12-03 15:35
Ocena: 1.33 / 5
Beznadziejna aplikacja PeoPay. Starsza osoba aby coś odczytać musi używać szkła powiększającego.
W aplikacji jest malutka szara cieniutka czcionka. Wygląda to tak jakby jakiś chińczyk robił tą aplikację. Powinni brać przykład z mBanku, tam jest super.
ZaletyBrak
WadyMała czcionka w aplikacji.
~Alicja / 2022-01-27 12:16
Ocena: 1.33 / 5
najgorszy bank ,infolinia 20min czekania,za wszystko naliczana prowizja
Zaletyprzy podpisaniu umowy ,wszystko za darmo
Wadypo kilku latach prowadzenia konta,za wypłate z obcego bankomatu prowizja 4,5%?za prowadzenie-opłata,czyli za wszystko bulimy
~Amelua / 2019-09-17 09:37
Ocena: 1.33 / 5
Nastąpiła kradzież środków z mojego konta, złożyłam reklamację. Do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu środków choć minęły prawie dwa miesiące. Na wysylane e-maile nie otrzymalam żadnego wyjaśnienia dlaczego tak długo ta sprawa jest rozpatrywana. Jesli ktoś odpowiedzialny z pracowników banku czyta teraz tą opinię i chce pomoc proszę o kontakt na podany w załączeniu e-mail. Nadmienię że jestem klientką od 23 lat i do tej pory wszystko było prawidłowo prowadzone.
WadyOpieszałość, łamanie prawa finansowego
~Andrzej / 2020-01-15 16:47
Ocena: 1.33 / 5
Posaidam konto firmowe i prywatne. Dołączają za SMS autoryzacyjne. Wplatomat 1 w całym mieście notorycznie uszkodzony. W tym już 2 krotnie wciągnął pieniądze i zgasł. Wysoka prowizja za wpłaty w kasie. XXI wiek A mamy płacić za wpłaty w kasie.
ZaletyAplikacja PeoPay
WadyProwizje
Opłaty za wszystko
Brak wersji www konta osobistego mobilnie tylko aplikacja która posiada ograniczenia.
~Andrzej / 2021-10-30 01:01
Ocena: 1.33 / 5
Jeden z najgorszych. Częste awarie z kretyńskim komentarzem zamiast przeprosin. Wyłączenia w godz nocnych, jakoby dla dobra klientów. Długie oczekiwanie na połączenie telefoniczne. Obsługa uprzejma, ale nie daje sobie rady z trudniejszymi sprawami.
ZaletyRozbudowana się placówek i bankomatow. Przynajmniej w Warszawie.
~Aneta / 2023-08-17 14:52
Ocena: 1.33 / 5
Najgorszy bank.Pani w oddziale w Rumii na dziale kredytów, mowi że nie obsłuży bo jest zajęta, a za 2 dni jedzie na urlop. Mogę się umówić na audiencję może w przyszłym tygodniu!!!
~Anita / 2023-07-24 11:24
Ocena: 1.33 / 5
Wiecznie nieczynne bankomaty przy oddziale w Skawinie. Przez cały weekend nikt nie naprawił awarii. same urzadzenie brudne i polkejone .Wstyd!
Zaletybrak
~Anna / 2022-12-02 22:21
Ocena: 1.33 / 5
Oszukują na promocjach. Zwykli naciągacze działający w majestacie państwa. Namawiają a później wymyślają że nie są spełnione warunki. Oszuści i tyle