Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Edyta / 2022-12-14 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra!!! omijać szerokim łukiem, mam konto firmowe w tymże pseudo banku, chciałam zwiększyć limit wypłat na karcie, ale UWAGA, Pani z banku stwierdziła, że sama nie mogę podjąć tej decyzji, musi wyrazić zgodę dyrektor banku, kpina!
  • ~Dodi / 2022-12-13 12:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank na świecie niegdy nie zakładajcie tam konta nic nie da się załatwić aplikacja tandeta brak kontaktu nie można otworzyć żadnych dokumentów I od miesiąca nikt nawet nie próbuje tego rozwiązać naliczają za wszystko ogromne opłaty I procenty nie warto naprawdę
    ZaletyBrak
  • ~Okradziona / 2022-12-12 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści.Przez pomyłkę pobrali sobie z konta ratę za 2 miesiące do przodu czyszcząc mi konto do zera.Miesiac czasy czekam na rozpatrzenie reklamacji i nic.Czeski film nic nie wie.A pokolejnym wpływie na konto nagła rozpływają 300 zł z tych środków i nie ma żadnej takiej transakcji na koncie.Oczywiście po telefonie na infolinię nie wiedzą co się stało i nie potrafią pomóc.Normalnie złodziejstwo w biały dzień inikajcie tego banku jak ognia.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~ie / 2022-12-09 11:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego banku co za bank.dał zabrać piniodze jak tak moznia wolę bank został zamknięty bank zubrem go fcale polecam
    ZaletyNie
    WadyTak
  • ~Nie / 2022-12-09 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku inym klimom bank beszczelny dał zabrać 700 zł komornik po naszej krajowej jak mozna zabrać
    ZaletyNie
    WadyTak
  • ~Elżbieta / 2022-12-07 22:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Od miesiąca września bank ma problem w rozwiązaniu problemu gdyż mimo prawidłowych ustawień w peopay mój mąż nadal nie może otrzymać przelewu na nr telefonu. W dniu wczorajszym otrzymaliśmy info, że sprawa przedłuży się do stycznia. Drodzy Państwo ile można czekać na ustalenie co jest przyczyną takiej sytuacji. Mąż płaci blikiem, wysyła pieniądze na nr telefonu a sam nie może otrzymać przelewu na nr telefonu. Pierwsza rozmową z konsultantem 12.09.22 a następne 13.09.22 17.09.22, 23.09.22, 28.09.22 02.10.22, 14.10.22 i 7.11.22. To jest po prostu żenada i brak profesjonalizmu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak prawidłowego przepływu informacji między pracownikami
  • ~zygmunt / 2022-12-06 18:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszuści. Na koncie oszczędnościowym wg infolinii miało być promocyjne
    oprocentowanie 8%, a dostałem podstawowe 2%. Pieniądze szybko
    zabrałem z tego banku. Czują się bezkarni . Co na to KNF?
    ZaletyNie ma
    WadyWprowadzanie w błąd klienta
  • ~Anna / 2022-12-02 22:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszukują na promocjach. Zwykli naciągacze działający w majestacie państwa. Namawiają a później wymyślają że nie są spełnione warunki. Oszuści i tyle
  • ~Agnieszka / 2022-12-02 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonienie się do obsługi banku graniczy z cudem. Najpierw prowadzi Cie robot, po tematach które nie są związane z Twoją sprawą, kilka razy informują Cię o RODO, reklamują swoje produkty, a jak już masz informację, że zostaniesz przekierowany do konsultanta to dostajesz informację, że jest długa kolejka i po 30 minutach dalej czekasz aż ktoś łaskawie z Tobą porozmawia.
    Dramat, współczuję konsultantom, bo jeśli ktoś już ma to szczęści i się dodzwonił do konsultanta to musi być nieźle wkurzony.
    Bank dla banku, a nie dla klienta.
  • ~Monika / 2022-12-02 10:56
    Ocena: 4.33 / 5
    Oferowali 200zl nagrody za założenie konta dał dzieci (Kids). Spelnilismy wszystkie warunki. Osobiście nawet poprosiłam panią z banku czy są spełnione warunki. Czy nic nie przegapiliśmy. Pani sprawdziła i mówiła że wszystko jest dobrze . Do 30 listopada na dzieci konto powinno wpłynąć 200zl . Oczywiście wpłynęło ale nie 200 tylko 50zl
  • ~Seri / 2022-12-01 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję, ze nie przeczytałam wcześniej opinii. Na kartę firmową czekam ponad miesiąc. Numer klienta przeinaczony w aplikacji, opiekun wprowadzil mój adres podając ulicę bez numeru mieszkania i domu. Po interwencji zmienił tylko adres zamieszkania, korespondencyjny pozostawil bez zmian. Piszę na czacie - co chwilę mnie wyrzuca. Dzwonie na infolinie - jak juz mi sie uda do doradcy, przelacza do innego. Czekam 20 minut. Wchodze na czat, "prosze sie kontaktowac z opiekunem". Rezygnuje. Zamykam konto. Szkoda nerwow.
    ZaletyHa ha
    Wadywszystko
  • ~K / 2022-12-01 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Ludzie nie bierzcie kredytu w PKO SA, to kretacki bank, który robi wszystko aby ściągnąć z ludzi pieniądze. Pan Rafał jest osobą niekompetentną na tym stanowisku. Ostrzegam nie bierzcie tu kredytów, a broń Boże mieszkaniowych. Ja zostałam oszukana przez Pana Rafała, a teraz nie mam za co żyć.
    ZaletyNie ma
    WadyNie bierzcie kredytów w tym banku.
  • ~Katarzyna / 2022-12-01 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank przy przelewach walutowych krajowych biorą gigantyczne opłaty gdzie np. w ING miałam za darmo gdyby nie to że ING nie ma konta w koronie duńskiej nigdy bym nie założyła tam konta. Kantor wymiany walut trzeba dzwonić specjalnie i otwierać. Beznadzieja nie otwierajcie tu konta.
  • ~Zuza Kalina / 2022-11-30 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadowski bank. Dokonałam przelewu,pobrali mi środki. Przelew nie dotarł do odbiorcy, pieniądze nie wróciły na konto, nie ma śladu w historii płatności jedynym śladem jest sms aktywacyjny. Złożona reklamacja w kolejnym dniu roboczym, pieniędzy nie znaleźli, zapadły się pod ziemię. Reklamacja negatywnie rozpatrzona. Niech szlag trafi tych złodziei.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBeznadzieja instytucja!!! Trzymać się z daleka
  • ~Krzysztof / 2022-11-29 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA OSZÓSTÓW Z PKO SA. Oferują wysokie oprocentowanie oszczędności natomiast po założenia konta i wpłacie oszczędności nie dotrzymują słowa. Obsługa klienta nie istnieje - udają że nie są w stanie sprawdzić na jakim oprocentowaniu są oszczędnośći. Każą wysłać wiadomość na którą nikt nie odpisuje! Następnie wysyłają maila informującego o limitach na konto założonym na selfie jak by sie chciało od nich uciec - max 3000zl/dzień można przesłąć czyli przy kwocie 200k ponad 2 miesiące!
  • ~Tom / 2022-11-19 19:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Chwalą się wysokim % na koncie oszczędnościowym, ale po założeniu konta nie dotrzymują warunków umowy i oprocentowanie jest standardowe 2%. Reklamacje są olewane.
    ZaletyFajna apka
    WadyObsługa reklamacji nie istnieje
  • ~Michał / 2022-11-17 12:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadziejny bank... w porównaniu np do PKO BP. odstaje diametralnie.
    WadySkasowano możliwość płacenia po przez NFC w oficjalnej aplikacji banku na rzecz Google Pay...
    Ciągły spam na email oraz w powiadomieniach aplikacji
    Brak możliwości ustawienia powiadomień SMS o wpływach na konto
    Długi czas oczekiwania na konsultację i przełączenia między działami.
    Nie mogę płacić kartą zbliżeniowo bez podania pinu mimo jej restartu do ustawień początkowych a obsługa banku nie umie pomóc.
  • ~Miniratka / 2022-11-17 11:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Bardzo złodziejski Bank jak nie stopy procentowe to zmienne odsetki i kredyt cały czas rośnie kolega ma kredyt w innym banku i zmienne oprocentowanie a nie podnoszą tak jak w tym banku.
    ZaletyBrak
    WadyPotrafią upierdliwie wydzwaniać lub wysyłać wiadomości SMS
  • ~Maria / 2022-11-15 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta, którą tylko można sobie wyobrazić.
    Potrzebujesz czegoś więcej niż przepłacony kredyt? To zapnij pasy! Bank zabierze Cię na przygodę życia. :D
    Zaczniesz od rollercoster'a pomiędzy infolinią a placówką, bo nikt w całym banku nie będzie w stanie wytłumaczyć Ci jak wyglądają ich własne procedury. Terminy, w zależnośći od tego z kim się kontaktujesz, będą się różnić się od 1 tygodnia to całego kwartału.
    Następnym przystankiem będzie standartowa odpowiedź pracownika, czyli "nie wiem". Na Twoją próbę dowiedzieć się kto będzie wiedział, dostaniesz bonusowe burczanie pracownika pod nosem.
    Kolejnie, bank zaprosi Cię do wielokrotnego składania reklamacji na stronie czy aplikacji, po czym będzie się bawił w "chowanego" z Twoimi wnioskami.
    W odpowiedźi na Twoje podziękowanie pracownikowi banku za cierpliwość i poświęcony czas dostaniesz chamskie "nie mamy tutaj już nic do gadania".
    Masz za dużo czasu i brakuje Ci codziennego wkurwienia? Ten bank jest dla Ciebie! :D
  • ~Kubab / 2022-11-11 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    W rejonie Gdańska nie ma ani jednego oddziału czynnego w innych godzinach niż 9-17, o otwartym oddziale w sobotę nie wspomnę... Ale dobrze, wyszedłem z pracy szybciej, poszedłem do oddziału na Ogarnej w Gdańsku - ścisłe centrum - aby aktywować konto. Nie dawno potwierdzałem dowód osobisty w Banku ING w wersji elektronicznej i pomyślałem że ok, zrobię tak samo w oddziale PEKAO... No oczywiście wszystkie panie zaskoczone, że przyszedł kosmita który chce autoryzować się elektronicznym dowodem z aplikacji rządowej... Po ogólnym szoku i zestawie telefonów Pań międzyoddziałami dowiedziałem się że jedyny w Trójmieście czytnik dowodów jest w Gdańsku na Kołobrzeskiej, ale że jest 16:30 to na pewno Pan nie zdąży... Także do końca promocji posiedzę, zgarnę prezenty i zamknę konto, bo jednak wolę mieć do czynienia z poważnym bankiem, a nie wydmuszką, która w północnej Polsce nie ma oddziału z sobotnim dyżurem...
    Zaletyzalet nie stwierdzono
    Wady- nie ma oddziału dostosowanego godzinowo do osób pracujących
    - co tygodniowy spam telefoniczny przypominający o aktywacji konta w oddziale
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3886
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929