Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1572 opinii

1.84 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.86
  • Obsługa klienta
    1.83

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PB / 2023-07-25 13:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Oddział w Inowrocławiu to jakaś porażka nie interesują się klientem pomimo że patrzą na ciebie od 30 min.jak czekasz do twoim zdaniem prawidłowego stanowiska,brak informacji o tym, że na piętrze obsługiwane są kredyty hipoteczne a jak już tam wejdziesz to Pani od tych kredytów zmęczona życiem traktuje klienta jak intruza. Po zapytaniu o zrobienie symulacji kredytu, która trwa 15 min Pani mówi, że nie ma czasu w tym tygodniu a w następnym ma urlop.Jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z taką słabą obsługą w banku.
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo słaba obsługa klienta
  • ~Piotr / 2020-02-08 09:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Pekao24 jest jedynym znanym mi bankiem , który nie potrafi zweryfikować klijenta bez wizyty w oddziale . To niebezpieczne dla klijenta , a już bardzo brzemienne w skutki jeśli np. Masz w planie dłuższe pobyty za granicą .
  • ~Piotr / 2022-08-26 21:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank obciążył mnie dwukrotnie na kilka tysięcy złotych i teraz 30 dni debatuje o co kaman. Do oddziału nie ma się jak dostać, bo otwarty od 9 do 16.30. Infolinia to kilka godzin użerania się z automatami po czym i tak nic nie załatwi. Masakra.
  • ~Piotr / 2023-07-28 17:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem użytkownikiem peopay kids gdy wybierałem kartę jasno było napisane że przyjdzie mi karta wybrana przez mnie ale przyszła mi inna nie polecam
    ZaletyDosyć dobra obsługa
    WadyPrzysyłanie innych kart
  • ~princess12 / 2018-12-10 13:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Do banku nie mam zarzutów, ale zarówno aplikacja mobilna jak i strona internetowa jest kompletnie bezużyteczna, ciągle są jakieś prace serwisowe i kiedy muszę szybko dokonać płatności to akurat trwają pracę serwisowe, nie polecam.
  • ~Przemekkk_83 / 2022-06-15 12:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Koszmar nie bank, do placówki na rynku głównym w krakowie nie da się dodzwonić. Na infolinii można czekać po 40 minut, próbowałem w różnych godzinach i tak nikt nie odbiera, nie pozostaje nic innego jak wizyta osobista.
    Chciałem założyć rachunek firmowy bo okropnie się chwalili jaką mają promocje, teraz Cieszę się, żę nie udało mi się do nich dodzwonić.
  • ~Raan78 / 2022-07-04 23:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Lokaty w tym banku są słabe dla porównania Konkurencja oprocentowanie 6% w pekao 2,5%
    Gdyby nie hipoteka zamknąłbym kanto.
    Konto również słabo wygląda na tle konkurencji.
    WadyLokaty
  • ~Robert / 2023-03-11 12:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Najpierw rozmowa z Panią która była mocno znudzona, później 30 minut na infolinii bez reakcji. Ich konto to fikcja- nie działa. Nie wiem jak ten bank utrzymuje się na rynku, porażka.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Romi / 2023-03-08 10:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo długo się czeka na zaksięgowanie przelewów. Pomimo informacji, że pieniądze z innego banku są dawno przelane nie pojawiają się na koncie. Dramat!
    ZaletyBrak
    WadyOpieszałość
  • ~Rozczarowanie / 2023-08-18 11:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Infolinia = tragedia, dodzwonić to się można szybciej ale do prezydenta niż do banku, dodatkowo często samoczynnie rozłącza podłączenie. Do czasu podpisania umowy wszystko w miarę sprawnie i przyjemnie, jednak po podpisaniu umowy rozczarowanie przy pierwszej racie. Pomimo dostarczenia wymaganych dokumentów rata nie pokrywała się z ofertą która była przedstawiona w banku. Reklamacja? Złożonych 5 reklamacji, każda przedłużona o czym informują w wiadomości bankowej aplikacji. Każda z reklamacji rozpatrzona z odpowiedzią odmowną, pomimo że przyznają się do błędu technicznego to nie poczuwają się do zadośćuczynienia. Czas odpowiedzi na reklamację od 3-5 miesięcy, pomimo że ustawowy mają do 60 dni. Nie można być zadowolonym z takiej obslugi i kontaktu już po zawarciu umowy z bankiem. Nie potrafię znaleźć zalet, pomimo wytężenia umysłu...
  • ~ryszard / 2019-08-02 22:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Pko24 i mpko24 poco dwie strony?

    totalnie brak ergonomii, nie da się znaleźć tego czego się szuka, najłatwiej jest otworzyć nową kartę lub nowy kredyt,

    Brak przelewów szybkich "elixir" to już jest ŚREDNIOWIECZE!

    Dodzwonić się na infolinie to 10minut słuchania debilnej melodyjki.
    ZaletyBRAK!!!
    Wadysame wady, średniowiecze!! brak szybkich przelewów!, brak możliwości zmiany limitów maksymalnych, brak ergonomii interfejsu!
  • ~Salty / 2022-02-26 11:40
    Ocena: 1.67 / 5
    w całej warszawie brak otwartej placówki w sobotę
    Wadywiele banków a nawet placówki tego banku są otwarte w weekedndy ale nie oni większość otwarta tylko do 17 trzeba brać wolne w pracy żeby cokolwiek załatwić bank nie przyjazny klientowi bardziej jak urząd
  • ~Stara kobieta / 2021-10-07 17:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Nic nie jest już dopasowane do klienta, tylko klient ma się dopasować do banku. To mi się nie podoba.
  • ~Sylwuś / 2024-02-22 13:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Jedyną opcją ich aplikacji jest wk**wianie użytkownika. Nic nie działa, ciągle wywala, czas oczekiwania na weryfikację tożsamości, to 21h, po czym wywala błąd xD ponowna próba weryfikacji miała, tym razem innym sposobem miała trwać do 5 minut, a trwała 3h. Następnie już nie można było przejść dalej, bo uwaga... wykorzystano limit SMSów (gdzie by wysłane z 3 SMSy z kodem danego dnia. Obsługa klienta odpowiada, że pewnie mam przepełnioną skrzynkę SMS. Mają klienta za idiotę
    ZaletyBrak
    WadyW c**j
  • ~Tamii / 2022-02-11 11:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam Bank, kontakt tragiczny. Kredyt spłącony przed terminem, wniosek o zwrot prowizji wraz polisą ubezpieczeniową. potrzebowali 60 dni na rozpatrzenie wniosku o prowizje plus wiadomość że za polisę to trzeba osobny wniosek, jakby nie mogli od razu napisać czy poinformować wcześniej w oddziale banku jak byłam. jak chce się zamknąc konto czy z czegokolwiek zrezygnować czy z karty trzeba być osobiście w oddziale, ale jak chcesz otworzyć to można internetowo. Gdzie tu logika? Pieniądze idą wolno i wgl tamn ikt nic nie wie. Wybrałam ten bank bo akurat mieli dobre warunki pod hipoteczny, ale już się uwolniłam stamtąd.
    Zaletybrak
    Wadycały bank
  • ~Tasman2320 / 2021-08-22 18:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam jestem klientem banku PKO SA w Limanowej od 3 lat jest problem z bankomatem,wpłatomatem który jest notoryczne zepsuty zgłaszałem problem gdzie się da i zero REAKCJI.KTO MOŻE NIECH OMIJA TEN BANK TO JEST PORAŻKA.!!!
  • ~Tesa / 2025-09-11 11:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Cały długi dzień spędzony w banku /Bielsko/, nie można założyć konta online ponieważ 30 lat temu było się klientem tegoż banku. Panie bardzo miłe, ale również bardzo niekompetentne. Wzajemnie pytały się o przepisy bankowe. Odnosiło się wrażenie, że tych osób nikt nie szkoli. Zamiast dać nr klienta i nr założonego konta, aby klient sam mógł założyć bez problemu aplikację, twierdziły, że to one muszą zrobić, niestety z bardzo marnym skutkiem. Klikały, wysyłały różne informacje na aplikacje, niestety bezskutecznie. I tak trzeba było założyć samodzielnie. Straconego czasu nikt nie odda. Infolinia banku to również totalna porażka. Na 4 osoby jedna kompetentna. Cała reszta funkcjonowania konta-do analizy w trakcie bycia klientem tegoż banku. Opinie nie napawają optymizmem. Bank wg informacji /Al/ miał być najbardziej zaawansowany cyfrowo, na razie nic na to nie wskazuje.
    ZaletyTrudno na razie dostrzec
    WadyWięcej szkoleń dla pracowników, wówczas mniej straconego czasu przez klientów.
  • ~tom / 2023-06-06 22:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Osoby które pisą że jest ok musiały nie mieć kontaktu w innym banku.
    internetowo jest bardzo źle .
    reklamacje ? nie istnieją dla Pekao .
    Błacha sprawa 60 dni
    u konkurenci 6 dni
    Testowaliśmy konta i te konto jest naj gorsze i obsługa też
    skarga w odział albo pisemnie
    przez aplikację 4m błacha sprawa 30 + 30 następnie odwołanie 30+ 30
    żałosne
    Zaletyna ten moment nie widzę
    Wadymax lekceważenie klientów
  • ~tom / 2023-07-05 13:01
    Ocena: 1.67 / 5
    masz konto to masz mieć a nie zeby go zamykać bo to pekao

    dramat
  • ~Tomasz / 2023-07-03 08:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Składanie dyspozycji na dostarczenie polisy ubezpieczeniowej to jest gehenna. Dziwnym trafem zawsze trzeba składać kilka razy, bo mają problem widać, żeby wklepać dane. Poszedłem do banku - to samo, dwa razy bo jeden raz to mało. Ale odsetki od razu wchodzą większe za brak polisy. Nienawidzę tego banku, jak tylko spłacę kredyt zamykam konto!!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1572
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1075
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 998
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 947
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4908
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4613
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4082
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3158