Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Stara kobieta / 2021-10-07 17:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Nic nie jest już dopasowane do klienta, tylko klient ma się dopasować do banku. To mi się nie podoba.
  • ~Sylwuś / 2024-02-22 13:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Jedyną opcją ich aplikacji jest wk**wianie użytkownika. Nic nie działa, ciągle wywala, czas oczekiwania na weryfikację tożsamości, to 21h, po czym wywala błąd xD ponowna próba weryfikacji miała, tym razem innym sposobem miała trwać do 5 minut, a trwała 3h. Następnie już nie można było przejść dalej, bo uwaga... wykorzystano limit SMSów (gdzie by wysłane z 3 SMSy z kodem danego dnia. Obsługa klienta odpowiada, że pewnie mam przepełnioną skrzynkę SMS. Mają klienta za idiotę
    ZaletyBrak
    WadyW c**j
  • ~Tamii / 2022-02-11 11:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam Bank, kontakt tragiczny. Kredyt spłącony przed terminem, wniosek o zwrot prowizji wraz polisą ubezpieczeniową. potrzebowali 60 dni na rozpatrzenie wniosku o prowizje plus wiadomość że za polisę to trzeba osobny wniosek, jakby nie mogli od razu napisać czy poinformować wcześniej w oddziale banku jak byłam. jak chce się zamknąc konto czy z czegokolwiek zrezygnować czy z karty trzeba być osobiście w oddziale, ale jak chcesz otworzyć to można internetowo. Gdzie tu logika? Pieniądze idą wolno i wgl tamn ikt nic nie wie. Wybrałam ten bank bo akurat mieli dobre warunki pod hipoteczny, ale już się uwolniłam stamtąd.
    Zaletybrak
    Wadycały bank
  • ~Tasman2320 / 2021-08-22 18:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam jestem klientem banku PKO SA w Limanowej od 3 lat jest problem z bankomatem,wpłatomatem który jest notoryczne zepsuty zgłaszałem problem gdzie się da i zero REAKCJI.KTO MOŻE NIECH OMIJA TEN BANK TO JEST PORAŻKA.!!!
  • ~tom / 2023-06-06 22:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Osoby które pisą że jest ok musiały nie mieć kontaktu w innym banku.
    internetowo jest bardzo źle .
    reklamacje ? nie istnieją dla Pekao .
    Błacha sprawa 60 dni
    u konkurenci 6 dni
    Testowaliśmy konta i te konto jest naj gorsze i obsługa też
    skarga w odział albo pisemnie
    przez aplikację 4m błacha sprawa 30 + 30 następnie odwołanie 30+ 30
    żałosne
    Zaletyna ten moment nie widzę
    Wadymax lekceważenie klientów
  • ~tom / 2023-07-05 13:01
    Ocena: 1.67 / 5
    masz konto to masz mieć a nie zeby go zamykać bo to pekao

    dramat
  • ~Tomasz / 2023-07-03 08:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Składanie dyspozycji na dostarczenie polisy ubezpieczeniowej to jest gehenna. Dziwnym trafem zawsze trzeba składać kilka razy, bo mają problem widać, żeby wklepać dane. Poszedłem do banku - to samo, dwa razy bo jeden raz to mało. Ale odsetki od razu wchodzą większe za brak polisy. Nienawidzę tego banku, jak tylko spłacę kredyt zamykam konto!!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~tony clifton / 2019-07-09 20:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam

    Miałem (i mam) konta w wielu bankach.
    Ale czegoś takiego jak na infolinii tego banku nigdzie nie spotkałem. Czekanie w nieskończoność, rozłączenia podczas oczekiwania, przekazywanie połączeń niby poziom wyżej, w rzeczywistości niekończąca się pętla (o dziwo bez rozłączeń) dopiero sprawdzająca cierpliwość klienta..
    WadyProblemy rożnej maści już na etapie zakładania konta. Infolinia bezużyteczna.
  • ~Wkrótce były / 2024-01-26 22:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety na infolinii spotkałem się z bardzo nieprofesjonalnym zachowaniem. Nie należę już do osób młodych i dla mnie te całe logowanie się przez telefon jest trudne. Konsultant najpierw przełączył mnie do lektora gdzie wpisałem swój login ten sam co do strony i zatwierdziłem krzyżykiem. Pinu nie znałem oczywiście nic z tego nie wyszło, po czym zostałem przełączony jeszcze raz i po drugiej stronie odezwała się kobieta. A wcześniej rozmawiałem przecież z mężczyzną! Nie powiedział mi, że przełączy mnie do koleżanki, musiałem wszystko opowiadać od nowa tamta Pani nie wiedziała z czym dzwonię. Druga sytuacja miała miejsce, gdy chciałem złożyć reklamacje. Te bankomaty ciągle się psują usłyszałem, że reklamacje mogę złożyć sam na stronie. To po co dzwonię i wiszę na linii kilkadziesiąt minut czekając na konsultanta? Ale na temat kredytu zadajecie tyle pytań i tak naciskacie iż możnaby było pomyśleć, że tylko do tego potrzebni są klienci, o pomoc trzeba się prosić, ale na rozmowę o kredycie namawiacie nawet kilka minut! Poświęce się i zamknę konto w tym dziadowskim banku!!!
    ZaletyW miarę czytelna strona banku.
    WadyZbywanie klienta, próba wciśnięcia kredytu za wszelką cenę.
  • ~wściekły klient / 2020-02-25 11:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta na ifolinii niekompetenta, totalna porazka. Przez brak wiedzy obsługi moje przelewy zaimportowane, które utknęły w systemie zostały nagle wysłąne dwukrotnie do kontrahentów. Obsługa zwaliła winę na mnie. Absolutnie nie polecam tego banku nikomu. Panel biznesowy tragiczny. Oszczędźcie sobie ludzie nerwów.
    Zaletybrak zalet
  • ~Zbych / 2021-08-23 16:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Skrajna niekompetencja. Bardzo utrudnione procedury. Zalozenie konta to duze wyzwanie.
  • ~Zniesmaczony / 2021-10-19 12:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Po prostu jest niesamowitym , że u konkurencji wszystko można ...u nich się nie da
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~Zunka / 2019-09-04 11:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta w banku na Pijarskiej 1. Dzwoni się godzinami. Numery telefonów podane przez infolinię nie odpowiadają. Pracownica działu kredytów hipotecznych totalnie mnie zignorowała i wprowadziła w błąd twierdząc że moja polisa ubezpieczeniowa w banku zaginęła. Na kolejne maile( wysłane w dniu kiedy pracowała, po rozmowie telefonicznej) nie odpowiedziala, poszła na urlop.
    Jestem sfrustrowana i przenoszę swoje konto do innego banku.
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna obsługa klientów
  • ~Bogusław / 2022-07-14 15:14
    Ocena: 1.50 / 5
    To co trwa w innym banku 30 minut tu 36 godzin braklo
    ZaletyTylko produkty
    WadyNikt nic nie wie
  • ~Cichy / 2021-08-23 13:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam chciałbym napisać o tym banku nikomu tego banku nie polecam a w szczególności w Konstantynowie łódzkim okradają ludzi za byle co zabierają z konta to jest żenada jak by ktoś chciał założyć konto to odradzam t zakładać konto w bankomacie czy w banku nie polecam i daje opinie negatywma
    ZaletyNegatywme
    WadyOkradają ludzi
  • ~George / 2022-03-02 10:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Pracownicy Banku nie znają obowiązujących przepisów!!! Arogancja w tym zakresie jest bardzo znaczna.
    WadyNiekompetentna obsługa. Mam wrażenie że nie wszyscy potrafią czytać.
  • ~Monika / 2024-11-29 16:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Bank w Policach PKO S.A. NA UL. BAKOWEJ.Jestem w tym baku średnio jeden raz w tygodniu i krew mnie zalewa jak muszę kwitnąć godzinę czasu, żeby zrobić wpłatę ( max 10 min obsługi). Pani manager tej placówki nie widzi problemu przechadzając się po sali i widząc potworną kolejkę do kas, gdy pozostałe punkty obsługi świecą pustkami. Kasjerki mają w obowiązku proponowanie klientom jakiś dodatkowych usług bankowych np. otwieranie kont, odblokowywanie itd.a to niestety wpływa na płynność obsługi. Czy naprawdę nie ma możliwości ulepszenia, uzdrowienia tej chorej sytuacji?
    ZaletyMiłe Panie kasjerki
    WadyKolejki spowodowane złym zarządzaniem
  • ~ d t / 2020-12-07 20:12
    Ocena: 1.33 / 5
    wita mam konto w tym banku ale nie polecam tego baanku to co w tym banku wyprawiaja to jest zenada włos si jezy na glowie kradna ludziom z konta pieniadze mowiac ze to nie ich wina tlyko ludzi normlanie roozbiór w biały dzien zlodzieje niedlugo my lub ten bank upadnie i oglosza bankructwo banku peako24 lub bank pekao zamiast zrobic klientom aby mieli lepeij to robi im pod gure i tylko ich upierdzielaja z kasy najlepeij jak by to dac do tv lub do gazety opisac ten bank to cos by z tymi co w banku pracuja by sie za dziadostwo wzieli brak słów złodzieje i darmozjady a czowiek na takie dziadostwo musi robic szok i zenada
    Wadyten bank ma same wady
  • ~A.C / 2018-03-05 15:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłam dzisiaj w banku Pekao SA na grzeczne zapytanie kto jest ostatni w kolejce zostałam zaatakowana słownie w nieprzyjemny sposób przez jednego z klientów oczekujących w kolejce. Niestety nikt z obsługi banku nie zareagował. Miejsce pl. Centralny w Nowej Hucie 5.03.2018 Bardzo przykre.
  • ~Adam / 2021-12-03 15:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadziejna aplikacja PeoPay. Starsza osoba aby coś odczytać musi używać szkła powiększającego.
    W aplikacji jest malutka szara cieniutka czcionka. Wygląda to tak jakby jakiś chińczyk robił tą aplikację. Powinni brać przykład z mBanku, tam jest super.
    ZaletyBrak
    WadyMała czcionka w aplikacji.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3035