Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zniesmaczony / 2021-10-19 12:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Po prostu jest niesamowitym , że u konkurencji wszystko można ...u nich się nie da
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~Zunka / 2019-09-04 11:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta w banku na Pijarskiej 1. Dzwoni się godzinami. Numery telefonów podane przez infolinię nie odpowiadają. Pracownica działu kredytów hipotecznych totalnie mnie zignorowała i wprowadziła w błąd twierdząc że moja polisa ubezpieczeniowa w banku zaginęła. Na kolejne maile( wysłane w dniu kiedy pracowała, po rozmowie telefonicznej) nie odpowiedziala, poszła na urlop.
    Jestem sfrustrowana i przenoszę swoje konto do innego banku.
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna obsługa klientów
  • ~Bogusław / 2022-07-14 15:14
    Ocena: 1.50 / 5
    To co trwa w innym banku 30 minut tu 36 godzin braklo
    ZaletyTylko produkty
    WadyNikt nic nie wie
  • ~Cichy / 2021-08-23 13:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam chciałbym napisać o tym banku nikomu tego banku nie polecam a w szczególności w Konstantynowie łódzkim okradają ludzi za byle co zabierają z konta to jest żenada jak by ktoś chciał założyć konto to odradzam t zakładać konto w bankomacie czy w banku nie polecam i daje opinie negatywma
    ZaletyNegatywme
    WadyOkradają ludzi
  • ~George / 2022-03-02 10:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Pracownicy Banku nie znają obowiązujących przepisów!!! Arogancja w tym zakresie jest bardzo znaczna.
    WadyNiekompetentna obsługa. Mam wrażenie że nie wszyscy potrafią czytać.
  • ~Monika / 2024-11-29 16:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Bank w Policach PKO S.A. NA UL. BAKOWEJ.Jestem w tym baku średnio jeden raz w tygodniu i krew mnie zalewa jak muszę kwitnąć godzinę czasu, żeby zrobić wpłatę ( max 10 min obsługi). Pani manager tej placówki nie widzi problemu przechadzając się po sali i widząc potworną kolejkę do kas, gdy pozostałe punkty obsługi świecą pustkami. Kasjerki mają w obowiązku proponowanie klientom jakiś dodatkowych usług bankowych np. otwieranie kont, odblokowywanie itd.a to niestety wpływa na płynność obsługi. Czy naprawdę nie ma możliwości ulepszenia, uzdrowienia tej chorej sytuacji?
    ZaletyMiłe Panie kasjerki
    WadyKolejki spowodowane złym zarządzaniem
  • ~ d t / 2020-12-07 20:12
    Ocena: 1.33 / 5
    wita mam konto w tym banku ale nie polecam tego baanku to co w tym banku wyprawiaja to jest zenada włos si jezy na glowie kradna ludziom z konta pieniadze mowiac ze to nie ich wina tlyko ludzi normlanie roozbiór w biały dzien zlodzieje niedlugo my lub ten bank upadnie i oglosza bankructwo banku peako24 lub bank pekao zamiast zrobic klientom aby mieli lepeij to robi im pod gure i tylko ich upierdzielaja z kasy najlepeij jak by to dac do tv lub do gazety opisac ten bank to cos by z tymi co w banku pracuja by sie za dziadostwo wzieli brak słów złodzieje i darmozjady a czowiek na takie dziadostwo musi robic szok i zenada
    Wadyten bank ma same wady
  • ~A.C / 2018-03-05 15:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłam dzisiaj w banku Pekao SA na grzeczne zapytanie kto jest ostatni w kolejce zostałam zaatakowana słownie w nieprzyjemny sposób przez jednego z klientów oczekujących w kolejce. Niestety nikt z obsługi banku nie zareagował. Miejsce pl. Centralny w Nowej Hucie 5.03.2018 Bardzo przykre.
  • ~Adam / 2021-12-03 15:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadziejna aplikacja PeoPay. Starsza osoba aby coś odczytać musi używać szkła powiększającego.
    W aplikacji jest malutka szara cieniutka czcionka. Wygląda to tak jakby jakiś chińczyk robił tą aplikację. Powinni brać przykład z mBanku, tam jest super.
    ZaletyBrak
    WadyMała czcionka w aplikacji.
  • ~Alicja / 2022-01-27 12:16
    Ocena: 1.33 / 5
    najgorszy bank ,infolinia 20min czekania,za wszystko naliczana prowizja
    Zaletyprzy podpisaniu umowy ,wszystko za darmo
    Wadypo kilku latach prowadzenia konta,za wypłate z obcego bankomatu prowizja 4,5%?za prowadzenie-opłata,czyli za wszystko bulimy
  • ~Amelua / 2019-09-17 09:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Nastąpiła kradzież środków z mojego konta, złożyłam reklamację. Do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu środków choć minęły prawie dwa miesiące. Na wysylane e-maile nie otrzymalam żadnego wyjaśnienia dlaczego tak długo ta sprawa jest rozpatrywana. Jesli ktoś odpowiedzialny z pracowników banku czyta teraz tą opinię i chce pomoc proszę o kontakt na podany w załączeniu e-mail. Nadmienię że jestem klientką od 23 lat i do tej pory wszystko było prawidłowo prowadzone.
    WadyOpieszałość, łamanie prawa finansowego
  • ~Andrzej / 2020-01-15 16:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Posaidam konto firmowe i prywatne. Dołączają za SMS autoryzacyjne. Wplatomat 1 w całym mieście notorycznie uszkodzony. W tym już 2 krotnie wciągnął pieniądze i zgasł. Wysoka prowizja za wpłaty w kasie. XXI wiek A mamy płacić za wpłaty w kasie.
    ZaletyAplikacja PeoPay
    WadyProwizje
    Opłaty za wszystko
    Brak wersji www konta osobistego mobilnie tylko aplikacja która posiada ograniczenia.

  • ~Andrzej / 2021-10-30 01:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeden z najgorszych. Częste awarie z kretyńskim komentarzem zamiast przeprosin. Wyłączenia w godz nocnych, jakoby dla dobra klientów. Długie oczekiwanie na połączenie telefoniczne. Obsługa uprzejma, ale nie daje sobie rady z trudniejszymi sprawami.
    ZaletyRozbudowana się placówek i bankomatow. Przynajmniej w Warszawie.
  • ~Aneta / 2023-08-17 14:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank.Pani w oddziale w Rumii na dziale kredytów, mowi że nie obsłuży bo jest zajęta, a za 2 dni jedzie na urlop. Mogę się umówić na audiencję może w przyszłym tygodniu!!!
  • ~Anita / 2023-07-24 11:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Wiecznie nieczynne bankomaty przy oddziale w Skawinie. Przez cały weekend nikt nie naprawił awarii. same urzadzenie brudne i polkejone .Wstyd!
    Zaletybrak
  • ~Anna / 2022-12-02 22:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszukują na promocjach. Zwykli naciągacze działający w majestacie państwa. Namawiają a później wymyślają że nie są spełnione warunki. Oszuści i tyle
  • ~Arti / 2021-11-10 08:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeden z najgorszych banków, o ile nie najgorszy. Gdy włosi rządzili, może nie było super ale jakoś to działało, a teraz – czekanie na odpowiedź miesiącami, dziwne opłaty o których zwrot trzeba się upominać. Ciągle coś nie działa w systemie bankowym lub działa błędnie. No nie, już mam dość, wypisuję się.
    ZaletyWrócił żubr
    WadyDziałanie banku i obsługi.
  • ~B.M / 2022-06-02 17:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam, jestem klientem od 24 lat, ale to co ostatnio wyprawia się w tym banku to koszmar. Obsługa klienta niekompetentna, niegrzeczna. Pan na infolinii nie potrafi wytłumaczyć zaistniałego problemu, więc po prosty się rozłączył. Z takim chamstwem nie miałam jeszcze do czynienia. Po tylu latach szukam nowego banku.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji, niegrzeczna obsługa klienta i wiele innych
  • ~Barbara / 2017-10-30 15:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank pod każdym względem. Rozpatrzenie najprostszego wniosku zajmuje im średnio miesiąc, "uprzejma" Pani od kredytów hipotecznych zapewnia, że wszystko zostanie załatwione w przeciągu kilku dni, następnie wysyła maila z informacją, że rata kredytu nie zostanie podwyższona, a po 2 miesiącach, że również nie zostanie rozłożona na dłuższy czas, po tym wszystkim nie jest w stanie odpowiedzieć dlaczego i czemu tak długo to trwało? Jaki był powód negatywnej opinii? a następnie przestaje odbierać telefony i odpisywać na maile. Nie polecam!!!
  • ~Bardzo rozczarowana / 2023-12-11 22:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie odradzam i radzę stamtąd uciekać. Od września bank wysyła moją kartę do bankomatu na zły adres mimo wielokrotnych zgłoszeń. Co więcej Bank wysyła kartę mimo próśb o jej nie wysyłanie i mimo złożenia już 2 miesiące temu dyspozycji zamknięcia rachunku. W odpowiedzi na wysyłane reklamacje - przeprasza, przyznaje, że wysyła kartę płatniczą na zły adres, ale nic z tym nie robi (rzekomo adres składa się ze zbyt dużej ilości znaków i system tego nie czyta, wiec wysyłają na adres innej miejcowości!!!). Bank olewa również dyspozycję zamknięcia rachunku. Do tej pory nie doczekałam się zwrotu środków pozostałych na koncie (uwaga!! - nie można wyzerować samodzielnie konta - bo od razu bank nalicza dodatkowe odsetki).
    ZaletyOprocentowanie rachunku oszczędnościowego
    WadyWysyłanie kart płatniczych bez zamawiana na niepełne adresy, nie trzymanie się regulaminu, brak możliwości odzyskania środków z zamkniętego rachunku, blokowanie kart płatniczych bez przyczyny, brak wysyłania informacji drogą tradycyjną, mailem lub sms (niewygodne informacje idą tylko przez pocztę wewnętrzną, między reklamami), nie uwzględnianie reklamacji, bardzo długi czas oczekiwania na infolinii, brak możliwości załatwienia wielu spraw przez infolinię. Moim zdaniem najgorszy ban ever.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976