Konto w tym banku to kpina. Naliczają horrendalne prowizje i ogólnie spijają pieniądze na każdym możliwym kroku. Ludzie w bankach opowiadają baśnie z tysiąca i jednej nocy. Człowiek się nasłucha, że niby to za darmo, tamto za darmo, owamto za darmo - cud, miód i orzeszki. Mucha zdycha, zanim pomyśli nawet, żeby usiąść. Jak przychodzi co do czego, nagle widać, że ma na koncie mniej o jakąś sumkę pieniędzy. "No dobra, może coś kupiłem, może" - spojrzenie na historię - "Z JAKIEJ RACJI?!" ODRADZAM, podpisując się OBURĄCZ i OBUNÓŻ! Skończy się lokata - niech oddadzą to, co mi zabrali - i uciekam!
ZaletyJakie?
WadyWymieniać?
Dużo za długo
~Oem / 2018-04-20 13:19
Ocena: 1.67 / 5
Bytowski bank PKO BP jest beznadzieny pod względem obsługi klienta moja firma ma tu konto ale to porażka
~OjejejejeX / 2022-06-13 13:11
Ocena: 1.67 / 5
Załatwienie banalnej( z pozoru) sprawy na infolinii jest niemożliwe po tym jak "wisi" się w kolejce po 30-60min. Jestem klientem od wielu ale to co się dzieje ostatnio to jest jakiś dramat
~Ona / 2022-11-03 18:26
Ocena: 1.67 / 5
Wiszę właśnie na infolinii, i nie wiem kiedy ktoś raczy się odezwać,
Zamiast informacji " jesteś któryś w kolejce", kretyński muzyczka z informacją " wszystkie linie są zajęte, proszę czekać na połączenie ze specjalistą "........Specjaliści od wk....nia ludzi
Najprostszych rzeczy nie są w stanie logicznie zorganizować
Dzwonię, nie po to żeby sobie "powisieć " na telefonie, chcę wiedzieć jaka jest perspektywa połączenia,
A jest to możliwe wyłącznie, jak mam informację ile jest osób w kolejce !!!
WadyTępota zarządzających, tą pożal się Boże firmą
~Oszukana / 2019-09-09 18:01
Ocena: 1.67 / 5
Bank w okresie wypowiedzenia rachunku przyjął na niego należne mi środki.
Nie poinformowali mnie, że pieniądze przyszły i w 2 dni po zamknięciu rachunku przeksiegowali moje pieniądze na swoje oddziałowe konto.
Dzisiaj musialam prawie 2 godziny czekać w oddziale, aby oddali mi moje pieniądze.
To się nazywa chyba usiłowanie kradzieży...
ZaletyMile panie w obsłudze
WadyBrak zaufania do banku. Biurokracja. Brak odpowiedzialności za błędy. Mnóstwo wydruków na potrzeby wewnętrzne banku. Zero dbałości o środowisko.
~Pati / 2020-09-07 09:28
Ocena: 1.67 / 5
Nowa szata graficzna to totalna porażka. Mnóstwo informacji zbędnych utrudniających proste wykonanie operacji. Brak możliwości przeanalizowania np zleceń stałych zakończonych. Analiza wływów i wydatków to rzecz absolutnie zbędna to zaśmiecanie ekranu. Realizacja operacji podstawowych powinna byc prosta i nieskomplikowana a wszystkie dodatkowe informacje za dodatkowym kliknięciem. Poprzednia wersja była super !!! Prosta, czytelna, można było kilka operacji wykonać w ciągu 15 min. teraz z jedną można sobie poradzić.
W poprzedniej aplikacji mogłam przeanalizować przelewy stałe w ciągu roku wpisując w historii bank i kwotę przelewaną. Miałam jasny obraz spłat kolejnych rat np rata 1/10, 2/10, 3/10 itd. Teraz kończy się okres spłat i wszystko znika. Równiez rozważam inny Bank.
~Paulina / 2020-06-17 16:50
Ocena: 1.67 / 5
Problem z kartą (odrzucanie pin bez powodu), nie przyjmowanie płatności. Na infolinię nie można się dodzwonić, w punkcie obsługi kazali mi wykonać duplikat kart na WŁASNY koszt... nie polecam, promocja 200 zł za konto przekorzystne też jest jedną wielką ściemą, warunki spelnilam a pieniedzy nie dostalam. Nie polecam tego banku
~Paweł / 2023-05-04 10:47
Ocena: 1.67 / 5
Ten bank to jakaś parodia...
Najgorszy bank w tym kraju...
Nie można praktycznie nic załatwić online...
Dodzwonić się to jakaś porażka...
Nawet głupiego formularzu nie mogą wysłać na email...
ZaletyOferta jest przeciętna...
WadyZa dużo pisać...
~PB / 2023-07-25 13:32
Ocena: 1.67 / 5
Oddział w Inowrocławiu to jakaś porażka nie interesują się klientem pomimo że patrzą na ciebie od 30 min.jak czekasz do twoim zdaniem prawidłowego stanowiska,brak informacji o tym, że na piętrze obsługiwane są kredyty hipoteczne a jak już tam wejdziesz to Pani od tych kredytów zmęczona życiem traktuje klienta jak intruza. Po zapytaniu o zrobienie symulacji kredytu, która trwa 15 min Pani mówi, że nie ma czasu w tym tygodniu a w następnym ma urlop.Jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z taką słabą obsługą w banku.
ZaletyŻadnych
WadyBardzo słaba obsługa klienta
~Piotr / 2020-02-08 09:59
Ocena: 1.67 / 5
Pekao24 jest jedynym znanym mi bankiem , który nie potrafi zweryfikować klijenta bez wizyty w oddziale . To niebezpieczne dla klijenta , a już bardzo brzemienne w skutki jeśli np. Masz w planie dłuższe pobyty za granicą .
~Piotr / 2022-08-26 21:07
Ocena: 1.67 / 5
Bank obciążył mnie dwukrotnie na kilka tysięcy złotych i teraz 30 dni debatuje o co kaman. Do oddziału nie ma się jak dostać, bo otwarty od 9 do 16.30. Infolinia to kilka godzin użerania się z automatami po czym i tak nic nie załatwi. Masakra.
~Piotr / 2023-07-28 17:31
Ocena: 1.67 / 5
Jestem użytkownikiem peopay kids gdy wybierałem kartę jasno było napisane że przyjdzie mi karta wybrana przez mnie ale przyszła mi inna nie polecam
ZaletyDosyć dobra obsługa
WadyPrzysyłanie innych kart
~princess12 / 2018-12-10 13:48
Ocena: 1.67 / 5
Do banku nie mam zarzutów, ale zarówno aplikacja mobilna jak i strona internetowa jest kompletnie bezużyteczna, ciągle są jakieś prace serwisowe i kiedy muszę szybko dokonać płatności to akurat trwają pracę serwisowe, nie polecam.
~Przemekkk_83 / 2022-06-15 12:28
Ocena: 1.67 / 5
Koszmar nie bank, do placówki na rynku głównym w krakowie nie da się dodzwonić. Na infolinii można czekać po 40 minut, próbowałem w różnych godzinach i tak nikt nie odbiera, nie pozostaje nic innego jak wizyta osobista.
Chciałem założyć rachunek firmowy bo okropnie się chwalili jaką mają promocje, teraz Cieszę się, żę nie udało mi się do nich dodzwonić.
~Raan78 / 2022-07-04 23:38
Ocena: 1.67 / 5
Lokaty w tym banku są słabe dla porównania Konkurencja oprocentowanie 6% w pekao 2,5%
Gdyby nie hipoteka zamknąłbym kanto.
Konto również słabo wygląda na tle konkurencji.
WadyLokaty
~Robert / 2023-03-11 12:19
Ocena: 1.67 / 5
Najpierw rozmowa z Panią która była mocno znudzona, później 30 minut na infolinii bez reakcji. Ich konto to fikcja- nie działa. Nie wiem jak ten bank utrzymuje się na rynku, porażka.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Romi / 2023-03-08 10:55
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo długo się czeka na zaksięgowanie przelewów. Pomimo informacji, że pieniądze z innego banku są dawno przelane nie pojawiają się na koncie. Dramat!
ZaletyBrak
WadyOpieszałość
~Rozczarowanie / 2023-08-18 11:47
Ocena: 1.67 / 5
Infolinia = tragedia, dodzwonić to się można szybciej ale do prezydenta niż do banku, dodatkowo często samoczynnie rozłącza podłączenie. Do czasu podpisania umowy wszystko w miarę sprawnie i przyjemnie, jednak po podpisaniu umowy rozczarowanie przy pierwszej racie. Pomimo dostarczenia wymaganych dokumentów rata nie pokrywała się z ofertą która była przedstawiona w banku. Reklamacja? Złożonych 5 reklamacji, każda przedłużona o czym informują w wiadomości bankowej aplikacji. Każda z reklamacji rozpatrzona z odpowiedzią odmowną, pomimo że przyznają się do błędu technicznego to nie poczuwają się do zadośćuczynienia. Czas odpowiedzi na reklamację od 3-5 miesięcy, pomimo że ustawowy mają do 60 dni. Nie można być zadowolonym z takiej obslugi i kontaktu już po zawarciu umowy z bankiem. Nie potrafię znaleźć zalet, pomimo wytężenia umysłu...
~ryszard / 2019-08-02 22:05
Ocena: 1.67 / 5
Pko24 i mpko24 poco dwie strony?
totalnie brak ergonomii, nie da się znaleźć tego czego się szuka, najłatwiej jest otworzyć nową kartę lub nowy kredyt,
Brak przelewów szybkich "elixir" to już jest ŚREDNIOWIECZE!
Dodzwonić się na infolinie to 10minut słuchania debilnej melodyjki.
ZaletyBRAK!!!
Wadysame wady, średniowiecze!! brak szybkich przelewów!, brak możliwości zmiany limitów maksymalnych, brak ergonomii interfejsu!
~Salty / 2022-02-26 11:40
Ocena: 1.67 / 5
w całej warszawie brak otwartej placówki w sobotę
Wadywiele banków a nawet placówki tego banku są otwarte w weekedndy ale nie oni większość otwarta tylko do 17 trzeba brać wolne w pracy żeby cokolwiek załatwić bank nie przyjazny klientowi bardziej jak urząd