Jestem użytkownikiem peopay kids gdy wybierałem kartę jasno było napisane że przyjdzie mi karta wybrana przez mnie ale przyszła mi inna nie polecam
ZaletyDosyć dobra obsługa
WadyPrzysyłanie innych kart
~princess12 / 2018-12-10 13:48
Ocena: 1.67 / 5
Do banku nie mam zarzutów, ale zarówno aplikacja mobilna jak i strona internetowa jest kompletnie bezużyteczna, ciągle są jakieś prace serwisowe i kiedy muszę szybko dokonać płatności to akurat trwają pracę serwisowe, nie polecam.
~Przemekkk_83 / 2022-06-15 12:28
Ocena: 1.67 / 5
Koszmar nie bank, do placówki na rynku głównym w krakowie nie da się dodzwonić. Na infolinii można czekać po 40 minut, próbowałem w różnych godzinach i tak nikt nie odbiera, nie pozostaje nic innego jak wizyta osobista.
Chciałem założyć rachunek firmowy bo okropnie się chwalili jaką mają promocje, teraz Cieszę się, żę nie udało mi się do nich dodzwonić.
~Raan78 / 2022-07-04 23:38
Ocena: 1.67 / 5
Lokaty w tym banku są słabe dla porównania Konkurencja oprocentowanie 6% w pekao 2,5%
Gdyby nie hipoteka zamknąłbym kanto.
Konto również słabo wygląda na tle konkurencji.
WadyLokaty
~Robert / 2023-03-11 12:19
Ocena: 1.67 / 5
Najpierw rozmowa z Panią która była mocno znudzona, później 30 minut na infolinii bez reakcji. Ich konto to fikcja- nie działa. Nie wiem jak ten bank utrzymuje się na rynku, porażka.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Romi / 2023-03-08 10:55
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo długo się czeka na zaksięgowanie przelewów. Pomimo informacji, że pieniądze z innego banku są dawno przelane nie pojawiają się na koncie. Dramat!
ZaletyBrak
WadyOpieszałość
~Rozczarowanie / 2023-08-18 11:47
Ocena: 1.67 / 5
Infolinia = tragedia, dodzwonić to się można szybciej ale do prezydenta niż do banku, dodatkowo często samoczynnie rozłącza podłączenie. Do czasu podpisania umowy wszystko w miarę sprawnie i przyjemnie, jednak po podpisaniu umowy rozczarowanie przy pierwszej racie. Pomimo dostarczenia wymaganych dokumentów rata nie pokrywała się z ofertą która była przedstawiona w banku. Reklamacja? Złożonych 5 reklamacji, każda przedłużona o czym informują w wiadomości bankowej aplikacji. Każda z reklamacji rozpatrzona z odpowiedzią odmowną, pomimo że przyznają się do błędu technicznego to nie poczuwają się do zadośćuczynienia. Czas odpowiedzi na reklamację od 3-5 miesięcy, pomimo że ustawowy mają do 60 dni. Nie można być zadowolonym z takiej obslugi i kontaktu już po zawarciu umowy z bankiem. Nie potrafię znaleźć zalet, pomimo wytężenia umysłu...
~ryszard / 2019-08-02 22:05
Ocena: 1.67 / 5
Pko24 i mpko24 poco dwie strony?
totalnie brak ergonomii, nie da się znaleźć tego czego się szuka, najłatwiej jest otworzyć nową kartę lub nowy kredyt,
Brak przelewów szybkich "elixir" to już jest ŚREDNIOWIECZE!
Dodzwonić się na infolinie to 10minut słuchania debilnej melodyjki.
ZaletyBRAK!!!
Wadysame wady, średniowiecze!! brak szybkich przelewów!, brak możliwości zmiany limitów maksymalnych, brak ergonomii interfejsu!
~Salty / 2022-02-26 11:40
Ocena: 1.67 / 5
w całej warszawie brak otwartej placówki w sobotę
Wadywiele banków a nawet placówki tego banku są otwarte w weekedndy ale nie oni większość otwarta tylko do 17 trzeba brać wolne w pracy żeby cokolwiek załatwić bank nie przyjazny klientowi bardziej jak urząd
~Stara kobieta / 2021-10-07 17:58
Ocena: 1.67 / 5
Nic nie jest już dopasowane do klienta, tylko klient ma się dopasować do banku. To mi się nie podoba.
~Sylwuś / 2024-02-22 13:26
Ocena: 1.67 / 5
Jedyną opcją ich aplikacji jest wk**wianie użytkownika. Nic nie działa, ciągle wywala, czas oczekiwania na weryfikację tożsamości, to 21h, po czym wywala błąd xD ponowna próba weryfikacji miała, tym razem innym sposobem miała trwać do 5 minut, a trwała 3h. Następnie już nie można było przejść dalej, bo uwaga... wykorzystano limit SMSów (gdzie by wysłane z 3 SMSy z kodem danego dnia. Obsługa klienta odpowiada, że pewnie mam przepełnioną skrzynkę SMS. Mają klienta za idiotę
ZaletyBrak
WadyW c**j
~Tamii / 2022-02-11 11:27
Ocena: 1.67 / 5
Odradzam Bank, kontakt tragiczny. Kredyt spłącony przed terminem, wniosek o zwrot prowizji wraz polisą ubezpieczeniową. potrzebowali 60 dni na rozpatrzenie wniosku o prowizje plus wiadomość że za polisę to trzeba osobny wniosek, jakby nie mogli od razu napisać czy poinformować wcześniej w oddziale banku jak byłam. jak chce się zamknąc konto czy z czegokolwiek zrezygnować czy z karty trzeba być osobiście w oddziale, ale jak chcesz otworzyć to można internetowo. Gdzie tu logika? Pieniądze idą wolno i wgl tamn ikt nic nie wie. Wybrałam ten bank bo akurat mieli dobre warunki pod hipoteczny, ale już się uwolniłam stamtąd.
Zaletybrak
Wadycały bank
~Tasman2320 / 2021-08-22 18:02
Ocena: 1.67 / 5
Witam jestem klientem banku PKO SA w Limanowej od 3 lat jest problem z bankomatem,wpłatomatem który jest notoryczne zepsuty zgłaszałem problem gdzie się da i zero REAKCJI.KTO MOŻE NIECH OMIJA TEN BANK TO JEST PORAŻKA.!!!
~tom / 2023-06-06 22:53
Ocena: 1.67 / 5
Osoby które pisą że jest ok musiały nie mieć kontaktu w innym banku.
internetowo jest bardzo źle .
reklamacje ? nie istnieją dla Pekao .
Błacha sprawa 60 dni
u konkurenci 6 dni
Testowaliśmy konta i te konto jest naj gorsze i obsługa też
skarga w odział albo pisemnie
przez aplikację 4m błacha sprawa 30 + 30 następnie odwołanie 30+ 30
żałosne
Zaletyna ten moment nie widzę
Wadymax lekceważenie klientów
~tom / 2023-07-05 13:01
Ocena: 1.67 / 5
masz konto to masz mieć a nie zeby go zamykać bo to pekao
dramat
~Tomasz / 2023-07-03 08:52
Ocena: 1.67 / 5
Składanie dyspozycji na dostarczenie polisy ubezpieczeniowej to jest gehenna. Dziwnym trafem zawsze trzeba składać kilka razy, bo mają problem widać, żeby wklepać dane. Poszedłem do banku - to samo, dwa razy bo jeden raz to mało. Ale odsetki od razu wchodzą większe za brak polisy. Nienawidzę tego banku, jak tylko spłacę kredyt zamykam konto!!!!
ZaletyBRAK
WadySAME
~tony clifton / 2019-07-09 20:21
Ocena: 1.67 / 5
Witam
Miałem (i mam) konta w wielu bankach.
Ale czegoś takiego jak na infolinii tego banku nigdzie nie spotkałem. Czekanie w nieskończoność, rozłączenia podczas oczekiwania, przekazywanie połączeń niby poziom wyżej, w rzeczywistości niekończąca się pętla (o dziwo bez rozłączeń) dopiero sprawdzająca cierpliwość klienta..
WadyProblemy rożnej maści już na etapie zakładania konta. Infolinia bezużyteczna.
~Wkrótce były / 2024-01-26 22:47
Ocena: 1.67 / 5
Niestety na infolinii spotkałem się z bardzo nieprofesjonalnym zachowaniem. Nie należę już do osób młodych i dla mnie te całe logowanie się przez telefon jest trudne. Konsultant najpierw przełączył mnie do lektora gdzie wpisałem swój login ten sam co do strony i zatwierdziłem krzyżykiem. Pinu nie znałem oczywiście nic z tego nie wyszło, po czym zostałem przełączony jeszcze raz i po drugiej stronie odezwała się kobieta. A wcześniej rozmawiałem przecież z mężczyzną! Nie powiedział mi, że przełączy mnie do koleżanki, musiałem wszystko opowiadać od nowa tamta Pani nie wiedziała z czym dzwonię. Druga sytuacja miała miejsce, gdy chciałem złożyć reklamacje. Te bankomaty ciągle się psują usłyszałem, że reklamacje mogę złożyć sam na stronie. To po co dzwonię i wiszę na linii kilkadziesiąt minut czekając na konsultanta? Ale na temat kredytu zadajecie tyle pytań i tak naciskacie iż możnaby było pomyśleć, że tylko do tego potrzebni są klienci, o pomoc trzeba się prosić, ale na rozmowę o kredycie namawiacie nawet kilka minut! Poświęce się i zamknę konto w tym dziadowskim banku!!!
ZaletyW miarę czytelna strona banku.
WadyZbywanie klienta, próba wciśnięcia kredytu za wszelką cenę.
~wściekły klient / 2020-02-25 11:04
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa klienta na ifolinii niekompetenta, totalna porazka. Przez brak wiedzy obsługi moje przelewy zaimportowane, które utknęły w systemie zostały nagle wysłąne dwukrotnie do kontrahentów. Obsługa zwaliła winę na mnie. Absolutnie nie polecam tego banku nikomu. Panel biznesowy tragiczny. Oszczędźcie sobie ludzie nerwów.
Zaletybrak zalet
~Zbych / 2021-08-23 16:41
Ocena: 1.67 / 5
Skrajna niekompetencja. Bardzo utrudnione procedury. Zalozenie konta to duze wyzwanie.