Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zofia / 2023-02-15 17:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa, bardzo miła atmosfera Tarnów pl.kazimierxa Wielkiego 3a
    ZaletyProfesjonalizm
    WadyBrak
  • ~EwaP. / 2023-02-15 15:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddział Banku PEKAO SA w Jaworznie ( Ul. Mickiewicza ) to solidna i rzetelna firma z miłą i kompetentną obsługą.
    ZaletyBudynek zlokalizowany w centrum miasta .
    Pomocne i urocze pracownice.
  • ~Zdzisław / 2023-02-14 14:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem Banku Pekao SA – I oddział w Jaworznie od 1993.roku.Do tej pory nie było żadnych problemów i niech tak zostanie.
    ZaletyMiła i kompetentna obsługa .
    Doskonała lokalizacja
    WadyGodziny urzędowania
  • ~Mietek / 2023-02-14 09:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank przyjazny dla zorientowanych i ogarniętych w kwestiach finansowych.
    ZaletyBlisko
    WadySchody
  • ~WoSu / 2023-02-10 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    To kiedyś był świetny Bank. Był. W 2015r "dobra zmiana" wsadziła tam swoich ludzi i zaczął się desant z " rajfanzena". Ludzie z małego banczku (małego w Polsce) dorwali się do koryta, obsadzając wszędzie swoich. Wszędzie na stanowiskach kierowniczych, a nie do pracy. Masa kompetentnych ludzi została zwolniona, oraz odeszli sami bo nie mogli znieść idiotów u steru.
    To przekazał mi jeden z byłych pracowników z którym rozmawiałem prywatnie. Szczerze mówiąc to wszystko widać w jakości obsługi. Posiadałem tam rachunek kilkanaście lat, ale z uwagi na mierną jakość usług już nie.
  • ~Lena / 2023-02-09 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to jakaś porażka!! Przelewy dochodzą najpóźniej,wysłanie przelewu również,w pracy znajomi zawsze pensję mają do popołudnia a w tym jakże wspaniałym banku najpóźniej,a załatwić coś w oddziale to graniczy z cudem szkoda czasu w szkoda nerwów lepiej przenieść konto do innego banku co przynajmniej wiedzą jak doradzić klientowi.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko źle
  • ~Tomek / 2023-02-06 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam po wzięciu kredytu brak kontaktu z opiekunem.Infolińa porażka, nic się nie można dowiedzieć,dużo ukrytych kosztów o których nikt nie mówi przy podpisywaniu umowy, a myślałem że Getin Bank jest słaby,myliłem się i to bardzo
    ZaletyBrak
    WadyKontakt z opiekunem oraz z infolinią,brak konkretnych odpowiedzi na pytania
  • ~Katarzyna / 2023-02-05 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu najgorszy bank że wszystkich wypowiedzieli mi umowę i zamknęli mi konto bez poinformowania mnie o tym i nie chcą oddać mi 300zł które znajdowało się na końce
  • ~Xyzvcz / 2023-02-03 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy w tym banku to istna tragedia przelew wysłany w piątek rano dochodzi dopiero w poniedziałek wieczorem dramat totalny
    WadyWszystko
  • ~Patrycja / 2023-02-03 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, jaki można wybrać. Beznadziejna obsługa klienta - nic się nie da załatwić. Blokują przelewy natychmiastowe do "ponownej autoryzacji" - trzeba czekać, aż ktoś się skontaktuje. Ja czekam już 2 h, a mogę czekać nawet do godz. 22 według komunikatu. Szkoda, że miał być to przelew natychmiastowy, czyli pieniądze są potrzebne na już! Kpina totalna, radzę omijać jak największym łukiem
  • ~Maciej / 2023-02-02 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Na załatwienie sprawy trzeba czekać miesiącami.
    ZaletyBrak
  • ~Sweet Bird / 2023-02-01 22:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Składałem reklamacje w zakresie podwójnego a nawet potrójnego naliczenia opłat od egzekucji. W praktyce pobrana kwota większa niż suma na rachunku. Pracownik BOK wprowadził w mnie w błąd. Na reklamacje pisemne zakłamywanie i stwarzanie wrażenia, że co innego było podstawą reklamacji. Na wszystko dowody. Pożegnałem się z bankiem. Nigdy więcej.
    ZaletyBankowość przez WWW była ok.
    WadyZakłamanie w odpowiedziach na reklamacje i inne.
  • ~Marcin / 2023-02-01 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie życzę tego banku najgorzsemu wrogowi. Obsługa klienta leży, nikt nic nie wie. Pobierają opłaty, ale sami nie wiedzą za co.
    Zaletybrak
    WadyCały bank jest wadą
  • ~Robert / 2023-02-01 09:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Dopiero co założyłem firmowe konto w tym banku a już rozważam przejście do innego. Żeby w XXI wieku nie funkcjonowały ( w ogóle nie było) powiadomienia o przelewach!!!!!!!!!
    WadyOgromna wada w dzisiejszych czasach- brak powiadomień o przelewach przychodzących, szczególnie jak ktoś ma wiele przelewów!!! Dotyczy to tylko kont firmowych.
  • ~Anna / 2023-01-30 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim współpracowałam.Rozpatrzenie reklamacji trwa pół roku. Oszukują na promocjach. Nie informują o wszystkim żeby nie wypłacić bonusów. Nie wiem czy konsultanci robią to celowo czy są niedoszkoleni ale radzę unikać tego banku
  • ~Xxxx / 2023-01-26 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w Rzeszowie to kpina.Likwidują odziały.Jest mało odziałów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak drugiej osoby w filii tworzą się kolejki ,klienci klną na korytarzu
  • ~Bartosz / 2023-01-21 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako klient od 20 lat mam już oficjalnie dość tego banku. Kiedyś był dobry, od dobrych kilku lat jest tylko gorzej. Gwoździem do trumny jest to, że nie mogłem za pomocą karty zapłacić za kupno kryptowalut - dane karty ok, potwierdzenie w aplikacji, ale i tak płatność nie została zrealizowana. Z tego co czytałem ten bank tak ma, do tego żadnego kontaktu ze strony banku aby mnie o tym poinformować. Musiałem przez to kupować później, po dużo wyższym kursie. Po co mi bank, który nie pozwala mi wydać własnych pieniędzy?

    Pekao SA obecnie zachowuje się jak zgraja oszustów którzy tylko czychają aby wcisnąć kredyt. Brakuje mi cenzuralnych słów aby określić ich "praktyki biznesowe". Nie mam już do nich żadnego szacunku ani zaufania, oby stracili jak najwięcej klientów to może nabiorą trochę pokory.
    Zalety+ mają placówki nawet w małych miastach
    Wady- wypłacać bez prowizji można tylko w ich bankomatach
    - ich bankomaty często nie działają
    - od jakiegoś czasu wypłata w placówce również jest płatna
    - zmuszają do swojej aplikacji poprzez płatne smsy (20 gr za sms)
    - aplikacja działa źle, czasem trzeba restartować bo nie wyświetla ekranu potwierdzenia
    - aplikacja wyświetla reklamy poprzez system powiadomień w telefonie. Wyłączenie powiadomień powoduje wielkie czerwone pop-upy przy każdym uruchamianiu aplikacji
    - aplikacja wyświetla za każdym razem pop-up o aktualizacji. Łącznie to dwa za każdym razem
    - aplikacja przestała się otwierać, żąda aktualizacji. Moje szczęście, że nie płacę w sklepach telefonem
    - reklamy kredytów przychodzą również pocztą elektroniczną, często
    - reklamy wyświetlają się również na stronie internetowej
    - nieopatrzne kliknięcie w reklamę na stronie internetowej powoduje kontakt z banku kilka godzin później
    - potrafią wydzwaniać codziennie gdy nie wyraża się zgody na nagrywanie rozmowy
    - oprocentowanie lokat to około połowa tego co można dostać w innych bankach
  • ~wso / 2023-01-21 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Utrudnianie złożenia dokumentów online - dotyczy hipoteki. Zero kontaktu i brak możliwości wyjaśnienia problemów. Nie polecam. Żałosny bank.
    Zaletyha ha
    Wadysami wybierzcie
  • ~Nika / 2023-01-19 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomat połknął mi pieniądze i nie zaksięgował ich na koncie, mam czekać 3 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji (co tu rozpatrywać?) a jak potrzebuje tych pieniędzy, które wpłacałam, to proponują kredyt. Po poinformowaniu wspaniałej konsultantki, że nie mam zamiaru płacić za to, że bankomat mi zabrał pieniądze, powiedziała, że "jeśli odzyskam te pieniądze wcześniej to moge spłacić wcześniej i odsetki będą mniejsze". Wspaniały model biznesowy. Ukradnijmy ludziom ich pieniądze a potem proponujmy kredyty, żeby nam płacili za to, że nasze bankomaty nie działają. Polecam.
  • ~Tomasz / 2023-01-19 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem z kilku różnych banków i jak na razie pekao jest najgorszym bankiem, biorą 20gr za każdy SMS autoryzujący, przelew przez stronę kosztują bodajże 9zl, ciągle dzwonią i wciskają kredyt, patrzą w aplikacji na co wchodzisz, więc jak wejdziesz np w jakies propozycje dla ciebie od razu wydzwaniają i coś wciskają, totalna inwigilacja. Nie odpisują na wiadomości, a jak odpiszą to po kilku tygodniach, na reklamację się czeka po kilka miesięcy, mi nie wypłacili 50zl za założenie konta przez selfie, złożyłem reklamację, czekam już ponad miesiąc na jakąś odpowiedź. Jest też blokada na przelew pieniędzy, żeby ją odblokować trzeba iść do oddziału, za odblokowanie biorą chyba 10zł. Nie polecam tego banku nikomu, na wszystkim chcą wyciągnąć od ciebie kasę, skończy mi się promocja na konto oszczędnościowe i uciekam.
    ZaletyŻadne.
    WadyNajgorszy bank z jakim miałem doczynienka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3885
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929