Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2023-12-11 13:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie otrzymuje przelewów!!! Dramat w piątek rano została przesłana kasa, jest poniedziałek 14 i nie ma kasy!
    ZaletyBrak
    WadyWiecznie zajęta infolinia
  • ~Klient / 2022-10-23 13:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Przykro przyjąć bo polski bank ale golą za wszystko jak leci, to co u konkurencji bezpłatne to tutaj się płaci jak za cashback, bankomaty i łaskę robią że do końca roku szybkie przelewy blik są bezpłatne. Obsługa na infolinię mało zorientowana w temacie oferowanych uslsuch, kurs w kantorze internetowym średnio opłacalny patrząc na kurs w innych bankach. Zdecydowałem się na ofertę konkurencji ponieważ ma wszystkie wypłaty z bankomatów za darmo oraz nie kasuje tak za wszystko.
    ZaletyKarta wielowalutkwa
    WadyDużo, prowizja za cashback, słaba oferta kantoru internetowego, wygląd aplikacji mobilnej - akurat to subtelne ale według mnie kolorystyka paskudna, obsługa na infolinię mało zorientowana we własnej ofercie.
  • ~Klient banku. / 2020-11-19 11:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Myślałem, że to ja mam problem z tą nowa szata graficzną, ale czytam opinie i widzę, że większość podziela moje odczucia. Pytanie zatem po co coś robić żeby zniechęcać do siebie starych klientów i odstraszać nowych. Nową stronę stworzył pewnie jakiś nawiedzony informatyk, który nie zapytał o oczekiwania klientów. Jak widać stara strona była prosta czytelna i nikt nie narzekał. Jestem wieloletnim klientem banku, przeżyłem z wami kilka transformacji i jestem zawiedziony w jakim kierunku zmierzacie. Przelewy z moją wypłatą dostaję najpóźniej ze wszystkich kolegów z pracy. Nagły brak możliwości robienia e-lokat i zmuszanie do lokat standardowych to porażka, tracicie pieniądze które są przelewane na inne konta. W ostatnich latach polikwidowano placówki i Bankomaty Pekao w mojej okolicy. Nie wiem czy ktoś z waszego banku przejmuje się klientami i ich potrzebami, ale chyba nie. Może coś do was dotrze jak zaczniecie tracić klientów, ja też powoli dojrzewam do takiej decyzji.
    ZaletyOstatnio brak.
    WadyOpisane w opini.
  • ~kris37 / 2020-02-24 19:40
    Ocena: 1.67 / 5
    porazka maja w dupie klienta oplaty z kosmosu np blik platny inne bank maja za free
  • ~Krzysztof / 2020-08-15 09:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo skomplikowane procedury związane z nadpłatą kredytu hipotecznego. Zamiast umożliwić proste zrobienie przelewu trzeba aneksować Umowę oczywiscie konieczna jest obecność wszystkich kredyrobiorcow. W tej kwestii w XXI w kiedy praktycznie wszystko można zalatwiać zdalnie Pekao odstaje od konkurencj. Szkoda, że stoją w miejscu.
    ZaletyCzyste placowki
    WadySkoplikowane procedury nadplat kred. hip.
  • ~Krzysztof B / 2023-07-03 09:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Pekao wyłączyło dostęp do aplikacji mobilnej posiadaczom starszych telefonów - ot tak, po prostu, najpierw nachalnie zachęcali do instalowania apki a potem zablokowali do niej dostęp - dziwne, że przy okazji nie przekierowali do serwisu pekaosmartfony24, gdzie można kupić odpowiedni tel. Dodatkowo, próba wysłanie większej płatności przez bankowość mobilną zakończyła się zablokowaniem wszystkich dostępów, żeby je odblokować należy połączyć się z infolinią - automat z infolinii odsyła na stronę www, na której jest komunikat że dostępy zablokowany więc należy zadzwonić na infolinię, która odsyła na wwww itd itd. I nie, nie ma możliwości wybrania połączenia z konsultantem. Podsumowując, jeśli ktoś lubi biegać z byle czym do placówki i ślęczeć w kolejkach zapraszam do Pekao SA, ja to mam w **** i zawijam się z tego banku, czego też wszystkim pozostałym klientom tego banku życzę
  • ~Ludwik / 2020-11-16 21:17
    Ocena: 1.67 / 5
    moja bankowość elektroniczna w nowym PEKAO24 sprowadza się do komunikatu: wystąpił problem z połączeniem, spróbuj za kilka minut.
    I tak na okrągło.
    Trzymajcie się od tego banku z daleka. Ja w przyszłym miesiącu kończę zabawę.
    ZaletyPrzemiłe, kompetentne panie z banku na Zielińskiej w Krakowie, to jedyna zaleta.
    WadyPekao24 (nowe, stare było niezawodne) to jedna wielka pomyłka!!!
  • ~Lukasz / 2021-09-06 18:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank ma mega nachalna reklamę w internecie, bez mozliwosci odlaczenia po kilku sekundach, zamiast zachecac, to zniecheca, w moim miescie, polikwidowali oddzialy banku, trzeba stac w dlugiej kolejce, goraco bez klimy, do tego , jeden kasjer, bo drugi ma przerwe, a kolejka tasiemiec, mimo kilku innych pracownikow, nikt nie moze pomoc. Moim zdaniem, dziadostwo.
    Zaletybrak
    Wadyszacunek do klienta,zero
  • ~M / 2021-07-08 13:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Wczoraj zadzwoniła do mnie pani z banku Pekao S.A., która nie przedstawiła na początku tematu rozmowy. Wydawała się obrażona, że w dzień roboczy, w godzinach, w których wiele osób pracuje, nie mam czasu na jej weryfikację i długie dochodzenie do sedna (przypuszczam, że chodziło o zaproponowanie kredytu). Natomiast poniżej wszelkiej krytyki było, gdy zasugerowała, że ja MUSZĘ z nią rozmawiać, bo jestem klientką banku. Jeszcze jeden taki telefon i zmieniam bank w trybie natychmiastowym!
    Poza tym - nowy serwis pekao 24 znacznie mniej przejrzysty od starego.
  • ~MADZIULA9209 / 2019-11-08 13:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra,kiedy muszę zrobić przelew aplikacja nie działa. Ch** Mnie strzela! Aplikacja więcej nie działa niż działa. Zastanawiam się nad zmianą banku. Wcześniej nie miałam uwag ale aplikacja paopay jest do kitu,nie ma większego gowna
  • ~Marcin / 2021-12-25 17:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak mozliwosci odblokowania dostepu do konta poprzez infolinie, tylko w oddziale i trwa to caly dzien, z konta gina pieniadze a rozpatrzenie spraw trwa 30 dni a i tak nie zwracaja to co kradna
    ZaletyBrak,
    WadyKiepski dostep do bankowosci elektronicznej i pko24/peopay
  • ~Marek / 2022-09-30 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem od prawie 30 lat jeszcze za czasów BPH. Kiedyś jak napisałem reklamację to był pozytywny odzew. Teraz zostałem okradziony i napisałem już cztery reklamacje które nie odniosły żadnego skutku. Mam wrażenie że nikt nie rozpatrywał moich listów bo odpowiedzi to regółki z komputera. Do dyrektora też napisałem ale jeszcze nie ma odpowiedzi pewnie list wylądował w koszu. Zostaje mi tylko arbitraż bankowy.
    Została zhakowana moja karta i pomimo natychmiastowej blokady konta i prośby wysłanej z oddziału o nie realizowanie przelewu bank puszcza go za dwa dni jakby nic się nie stało i tłumaczy że go autoyzowalem.
    To po co są te blokady i limity jak to nie działa?
    Mam wrażenie PKO sa jest przychylny przestępcom i nie chroni pieniędzy swoich klientów.
  • ~Mariusz / 2023-04-14 12:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Założyłem rachunek oprocentowany na 8%, naliczyło się 2% po reklamacji trwającej ponad 90 dni nadal nie przeslali naleznych odsetek. nikt nic nie wie, czekac czekac i czekac, gówno a nie bank
    Zaletyjakies na pewno
    Wadywiarygodność
  • ~Marta / 2022-04-29 04:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Żenada! Poziom niekompetencji i absurdu przekroczył już wszelkie granice. Jedni mówią to, drudzy coś zupełnie innego. Bank nie odpowiada na pisma, a w emailach wypisują gotowe formułki jakby pracowały tam automaty. Do takiej pracy to i ratlerka można zatrudnić. Zamawiasz kontakt telefoniczny? To cię zignorują. Sami wydzwaniają o różnych porach i łaszą się z jakimiś debilnymi produktami, ale jak oczekuje się od nich rzetelnej informacji na piśmie to nagle morda w ciup. Pensje to się chce pobierać, ale odpowiedzialności żadnej. Odradzam, chyba, że lubicie sobie fundować ataki furii i zgryzoty.
    WadyObsługa, kompetencje pracowników.
  • ~Mati / 2022-10-30 15:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 18 latach korzystania z konta mam dość. Pracownicy banku w Łańcucie mają klientów za wrogów są nie pomocni a samo konto z nazwy powinno nazywać się kontem niekorzystne. Wciąż ponosze jakieś dodatkowe opłaty ostatnio bank zabrał mi 80zl za przelew 200zl na revoluta! Normalnie kradzież!
    WadyO zł za prowadzenie konta to fikcja
  • ~Meg / 2024-07-19 09:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa w placówce w Łowiczu słaba. Wolno i „z łaski”.
    Infolinia zupełnie bezużyteczna. Nie można rozwiązać problemu. Aplikacja
    Nigdy więcej nie skorzystam. NIE POLECAM!!!
  • ~Michał / 2021-11-07 13:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadzieja brak słów Prowizja przy wyplacie z bankomatu przez Blik 40 zł
    ZaletyBrak
  • ~mystyphic / 2019-11-13 19:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Od tygodnia próbuję dodzwonić się na infolinię, żeby odblokować konto i jeszcze nie udało mi się połączyć z konsultantem (a dzwonię na oba numery). To jakiś żart a nie obsługa klienta. Na szczęście jest to tylko moje dodatkowe konto, jeśli w końcu uda mi się dodzwonić jakimś cudem i odblokować to uciekam z tego banku.
  • ~na pewno nie konsultant PKO SA / 2021-04-13 14:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Co konsultant to inne informacje. Od tygodnia próbuję odblokować kryptowaluty, jedna pani powiedziała że to niemożliwe, druga że od razu ukradną mi pieniądze z karty, trzeci na szczescie pomogl i odblokowanie mialo zająć do 48 godzin. Niestety po tygodniu czekania nadal nie mogę dokonac zadnej transakcji na platformie, ktora rzekomo miala byc odblokowana. Dzis dzwoniac dowiedzialam sie, ze bank nie musi w 100% zezwolic na odblkokowanie platformy i w miedzyczasie konsultantka się rozłączyła. Zadzwoniłam ponownie, tym razem rozmawiałam z inną i tutaj z kolei dowiedziałam się, ze platforma jest rzekomo odblokowana i to nie ich wina ze nie mogę dokonać płatności ich kartą. śmiech na sali, żenada
    Zaletybrak
    Wadykonsultanci bez wiedzy
    niesłowność
    niekompetentność
  • ~Nick / 2018-10-15 13:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Czekanie w kolejce, kiedykolwiek się nie przyjdzie!!!! Czy takiego dużego banku nie stać na zatrudnienie większej liczby pracowników.?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3035