Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2022-09-30 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem od prawie 30 lat jeszcze za czasów BPH. Kiedyś jak napisałem reklamację to był pozytywny odzew. Teraz zostałem okradziony i napisałem już cztery reklamacje które nie odniosły żadnego skutku. Mam wrażenie że nikt nie rozpatrywał moich listów bo odpowiedzi to regółki z komputera. Do dyrektora też napisałem ale jeszcze nie ma odpowiedzi pewnie list wylądował w koszu. Zostaje mi tylko arbitraż bankowy.
    Została zhakowana moja karta i pomimo natychmiastowej blokady konta i prośby wysłanej z oddziału o nie realizowanie przelewu bank puszcza go za dwa dni jakby nic się nie stało i tłumaczy że go autoyzowalem.
    To po co są te blokady i limity jak to nie działa?
    Mam wrażenie PKO sa jest przychylny przestępcom i nie chroni pieniędzy swoich klientów.
  • ~Mariusz / 2023-04-14 12:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Założyłem rachunek oprocentowany na 8%, naliczyło się 2% po reklamacji trwającej ponad 90 dni nadal nie przeslali naleznych odsetek. nikt nic nie wie, czekac czekac i czekac, gówno a nie bank
    Zaletyjakies na pewno
    Wadywiarygodność
  • ~Marta / 2022-04-29 04:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Żenada! Poziom niekompetencji i absurdu przekroczył już wszelkie granice. Jedni mówią to, drudzy coś zupełnie innego. Bank nie odpowiada na pisma, a w emailach wypisują gotowe formułki jakby pracowały tam automaty. Do takiej pracy to i ratlerka można zatrudnić. Zamawiasz kontakt telefoniczny? To cię zignorują. Sami wydzwaniają o różnych porach i łaszą się z jakimiś debilnymi produktami, ale jak oczekuje się od nich rzetelnej informacji na piśmie to nagle morda w ciup. Pensje to się chce pobierać, ale odpowiedzialności żadnej. Odradzam, chyba, że lubicie sobie fundować ataki furii i zgryzoty.
    WadyObsługa, kompetencje pracowników.
  • ~Mati / 2022-10-30 15:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 18 latach korzystania z konta mam dość. Pracownicy banku w Łańcucie mają klientów za wrogów są nie pomocni a samo konto z nazwy powinno nazywać się kontem niekorzystne. Wciąż ponosze jakieś dodatkowe opłaty ostatnio bank zabrał mi 80zl za przelew 200zl na revoluta! Normalnie kradzież!
    WadyO zł za prowadzenie konta to fikcja
  • ~Meg / 2024-07-19 09:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa w placówce w Łowiczu słaba. Wolno i „z łaski”.
    Infolinia zupełnie bezużyteczna. Nie można rozwiązać problemu. Aplikacja
    Nigdy więcej nie skorzystam. NIE POLECAM!!!
  • ~Michał / 2021-11-07 13:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadzieja brak słów Prowizja przy wyplacie z bankomatu przez Blik 40 zł
    ZaletyBrak
  • ~mystyphic / 2019-11-13 19:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Od tygodnia próbuję dodzwonić się na infolinię, żeby odblokować konto i jeszcze nie udało mi się połączyć z konsultantem (a dzwonię na oba numery). To jakiś żart a nie obsługa klienta. Na szczęście jest to tylko moje dodatkowe konto, jeśli w końcu uda mi się dodzwonić jakimś cudem i odblokować to uciekam z tego banku.
  • ~na pewno nie konsultant PKO SA / 2021-04-13 14:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Co konsultant to inne informacje. Od tygodnia próbuję odblokować kryptowaluty, jedna pani powiedziała że to niemożliwe, druga że od razu ukradną mi pieniądze z karty, trzeci na szczescie pomogl i odblokowanie mialo zająć do 48 godzin. Niestety po tygodniu czekania nadal nie mogę dokonac zadnej transakcji na platformie, ktora rzekomo miala byc odblokowana. Dzis dzwoniac dowiedzialam sie, ze bank nie musi w 100% zezwolic na odblkokowanie platformy i w miedzyczasie konsultantka się rozłączyła. Zadzwoniłam ponownie, tym razem rozmawiałam z inną i tutaj z kolei dowiedziałam się, ze platforma jest rzekomo odblokowana i to nie ich wina ze nie mogę dokonać płatności ich kartą. śmiech na sali, żenada
    Zaletybrak
    Wadykonsultanci bez wiedzy
    niesłowność
    niekompetentność
  • ~Nick / 2018-10-15 13:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Czekanie w kolejce, kiedykolwiek się nie przyjdzie!!!! Czy takiego dużego banku nie stać na zatrudnienie większej liczby pracowników.?
  • ~Niezadowolony / 2014-11-30 08:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Konto w tym banku to kpina. Naliczają horrendalne prowizje i ogólnie spijają pieniądze na każdym możliwym kroku. Ludzie w bankach opowiadają baśnie z tysiąca i jednej nocy. Człowiek się nasłucha, że niby to za darmo, tamto za darmo, owamto za darmo - cud, miód i orzeszki. Mucha zdycha, zanim pomyśli nawet, żeby usiąść. Jak przychodzi co do czego, nagle widać, że ma na koncie mniej o jakąś sumkę pieniędzy. "No dobra, może coś kupiłem, może" - spojrzenie na historię - "Z JAKIEJ RACJI?!"
    ODRADZAM, podpisując się OBURĄCZ i OBUNÓŻ! Skończy się lokata - niech oddadzą to, co mi zabrali - i uciekam!
    ZaletyJakie?
    WadyWymieniać?
    Dużo za długo
  • ~Oem / 2018-04-20 13:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Bytowski bank PKO BP jest beznadzieny pod względem obsługi klienta moja firma ma tu konto ale to porażka
  • ~OjejejejeX / 2022-06-13 13:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Załatwienie banalnej( z pozoru) sprawy na infolinii jest niemożliwe po tym jak "wisi" się w kolejce po 30-60min. Jestem klientem od wielu ale to co się dzieje ostatnio to jest jakiś dramat
  • ~Ona / 2022-11-03 18:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Wiszę właśnie na infolinii, i nie wiem kiedy ktoś raczy się odezwać,
    Zamiast informacji " jesteś któryś w kolejce", kretyński muzyczka z informacją " wszystkie linie są zajęte, proszę czekać na połączenie ze specjalistą "........Specjaliści od wk....nia ludzi
    Najprostszych rzeczy nie są w stanie logicznie zorganizować
    Dzwonię, nie po to żeby sobie "powisieć " na telefonie, chcę wiedzieć jaka jest perspektywa połączenia,
    A jest to możliwe wyłącznie, jak mam informację ile jest osób w kolejce !!!
    WadyTępota zarządzających, tą pożal się Boże firmą
  • ~Oszukana / 2019-09-09 18:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank w okresie wypowiedzenia rachunku przyjął na niego należne mi środki.
    Nie poinformowali mnie, że pieniądze przyszły i w 2 dni po zamknięciu rachunku przeksiegowali moje pieniądze na swoje oddziałowe konto.
    Dzisiaj musialam prawie 2 godziny czekać w oddziale, aby oddali mi moje pieniądze.
    To się nazywa chyba usiłowanie kradzieży...
    ZaletyMile panie w obsłudze
    WadyBrak zaufania do banku. Biurokracja. Brak odpowiedzialności za błędy. Mnóstwo wydruków na potrzeby wewnętrzne banku. Zero dbałości o środowisko.
  • ~Pati / 2020-09-07 09:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowa szata graficzna to totalna porażka. Mnóstwo informacji zbędnych utrudniających proste wykonanie operacji. Brak możliwości przeanalizowania np zleceń stałych zakończonych. Analiza wływów i wydatków to rzecz absolutnie zbędna to zaśmiecanie ekranu. Realizacja operacji podstawowych powinna byc prosta i nieskomplikowana a wszystkie dodatkowe informacje za dodatkowym kliknięciem. Poprzednia wersja była super !!! Prosta, czytelna, można było kilka operacji wykonać w ciągu 15 min. teraz z jedną można sobie poradzić.
    W poprzedniej aplikacji mogłam przeanalizować przelewy stałe w ciągu roku wpisując w historii bank i kwotę przelewaną. Miałam jasny obraz spłat kolejnych rat np rata 1/10, 2/10, 3/10 itd. Teraz kończy się okres spłat i wszystko znika. Równiez rozważam inny Bank.
  • ~Paulina / 2020-06-17 16:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Problem z kartą (odrzucanie pin bez powodu), nie przyjmowanie płatności. Na infolinię nie można się dodzwonić, w punkcie obsługi kazali mi wykonać duplikat kart na WŁASNY koszt... nie polecam, promocja 200 zł za konto przekorzystne też jest jedną wielką ściemą, warunki spelnilam a pieniedzy nie dostalam. Nie polecam tego banku
  • ~Paweł / 2023-05-04 10:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank to jakaś parodia...
    Najgorszy bank w tym kraju...
    Nie można praktycznie nic załatwić online...
    Dodzwonić się to jakaś porażka...
    Nawet głupiego formularzu nie mogą wysłać na email...
    ZaletyOferta jest przeciętna...
    WadyZa dużo pisać...
  • ~PB / 2023-07-25 13:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Oddział w Inowrocławiu to jakaś porażka nie interesują się klientem pomimo że patrzą na ciebie od 30 min.jak czekasz do twoim zdaniem prawidłowego stanowiska,brak informacji o tym, że na piętrze obsługiwane są kredyty hipoteczne a jak już tam wejdziesz to Pani od tych kredytów zmęczona życiem traktuje klienta jak intruza. Po zapytaniu o zrobienie symulacji kredytu, która trwa 15 min Pani mówi, że nie ma czasu w tym tygodniu a w następnym ma urlop.Jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z taką słabą obsługą w banku.
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo słaba obsługa klienta
  • ~Piotr / 2020-02-08 09:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Pekao24 jest jedynym znanym mi bankiem , który nie potrafi zweryfikować klijenta bez wizyty w oddziale . To niebezpieczne dla klijenta , a już bardzo brzemienne w skutki jeśli np. Masz w planie dłuższe pobyty za granicą .
  • ~Piotr / 2022-08-26 21:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank obciążył mnie dwukrotnie na kilka tysięcy złotych i teraz 30 dni debatuje o co kaman. Do oddziału nie ma się jak dostać, bo otwarty od 9 do 16.30. Infolinia to kilka godzin użerania się z automatami po czym i tak nic nie załatwi. Masakra.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976