strona 24 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Robert / 2023-03-13 13:06
Omijać szerokim łukiem . Oszuści i naciągacze . Uważnie czytajcie umowy . Pełno kruczków -
-
~Karolina / 2023-03-12 20:25
Ten bank to tragedia, infolinia tragedia, bankomaty albo nie wypłacają pieniędzy albo wciągają karty. Na infolinii osoby, którym się nie chce pracować i jest problem z nadaniem pinu do karty. W oddziale banku pracownicy, którzy pytają czy na pewno właściwie włożyłam kartę do bankomatu...serio? Najlepiej zwalić winę na klienta zamiast przyznać, że system leży. Wszystko podparte przysłowiowym "CH...". NIE POLECAM!!!! Mam włąsne konta w innych bankch i przez 20 lat nigdy nic podobnego mnie nie spotkało co w 3 miesiące w tym banku. ZaletybrakWadyWSZYSTKO JEST WADĄ -
~Aneta / 2023-03-11 12:25
Bardzo Dziękuję Pani Iwonie Bartkirwiecz za Bardzo miłą obsługę jako doradca finansowy .z poważaniem Tetesa Zabłocka. -
~Robert / 2023-03-11 12:19
Najpierw rozmowa z Panią która była mocno znudzona, później 30 minut na infolinii bez reakcji. Ich konto to fikcja- nie działa. Nie wiem jak ten bank utrzymuje się na rynku, porażka. ZaletyBrakWadyWszystko -
~tom / 2023-03-10 11:56
program polecam nie dziala to fikcja reklamacja 2 miesiące i dalej odwolanie Zaletykonto oszczednoscioweWadyslaba komunikacja -
~Piotr / 2023-03-10 06:26
Niesamowite jak w dzisiejszych czasach można oscentacyjnie pokazywać gdzie ma się klienta ???? Czas odpowiedzi na proste pytanie na razie nie znany bo czekam już 3 dzień ???? Oczywiście na infolinii nie uzyskacie informacji na pytanie o Wasze konto bo nie mają dostępu. -
~Whoami / 2023-03-09 12:33
Bardzo mili Państwo. Którzy wiedzą czym się zajmują. Zawsze wszystko zostawało mi doskonale wytłumaczone i przekazane. -
~Kinga / 2023-03-08 22:58
Okradli mnie na koncie bank przyznał złodziejką pozyczkę na falszywe dane 14 lat konto z mezem wnioski na 50p+ składane przez bankowosc elektroniczna a pozyczka udzielona na panna bez dzieci. W odpowiedzi na teklamacje uslyszalam ze ktedyt przyznany po analizie kienta pytam jakiej moja zdolnosc pate miesiecy temu nie była na 4 tys zl a yetaz byla na 18 tys czyli dla zlodzieji zdolnosc jest. Pani w banku zagrizila mi ze moga oni podac mnie do sadu za falszywr dane a najlepsze jest to ze bank z 18tys zl odzyskal 3 tys zl i oni mnie strasza sadem. Zenada nie bank . naprawde nie powiezajcie im pieniedzy -
-
~Ania / 2023-03-08 15:39
Realnie nie ma możliwości założenia e pułapu . Od razu gdy w oddziale w Sopocie chcieliśmy to zrobić -działania na zniechęcenie . Tylko 1 pani wiedziała jak to zrobić w ich programie w ich oddziale. Niestety po 1 godz pani się poddała my po 2 . Oprogramowanie beznadziejne. Ich oddział ich sprzęt ich oprogramowanie i jeśli tam się nie da to znaczy ze to w tym banku jest niewykonalne . Beznadziejny bank Zalety1 pani próbowała pomoc -
~Adam / 2023-03-08 11:41
nie polecam 20 lat w tym banku i zdecydowanie jestem na nie
konta oszczednosciowe masakra opłaty 13 razy pobrało opłaty wchodzi na minus poraz kolejny na minus 13 zlZaletynie maWadyopłaty -
~Romi / 2023-03-08 10:55
Bardzo długo się czeka na zaksięgowanie przelewów. Pomimo informacji, że pieniądze z innego banku są dawno przelane nie pojawiają się na koncie. Dramat! ZaletyBrakWadyOpieszałość -
~HZ / 2023-03-08 09:53
Polecam ten bank a najbardziej w Wieluniu miła i szybka obsługa. ZaletyMiła szybka obsługaWadyBrak -
~Damian / 2023-03-07 21:13
Mają tak stare bankomaty ze szok w przeciągu 2 miesięcy 2razy bankomat zabral kase z konta nie wypłacając jej zlodzieje i tyle ZaletyBrakWadyDodzwonic sie na infolinie tragedia obsługa masakra 20 lat w tym banku i ostatni rok zenada -
~Tim / 2023-03-07 14:48
Dzień dobry,
Przestrzegam przed bankiem Pekao S.A.
Podczas rozmowy telefoncznej wprowadzają w błąd na temat opłaty za wcześniejszą spłatę kredytu hipotecznego.
Mnie poinformowano że opłaty nie będzei tylko nie dodano że powinnienm założyc kartę kredytową.
Dyspozycja spłaty całkowitej nie powiodła się. Konsultant wyjasnił że to taki błąd systemu i trzeba spłacić wraz z 2% prowizją o potem złożyć reklamację i prowizję bank zwraca.
Kiedy zwróciłem się o zwrot po spłacie wtedy dowiedziałem się że warunkiem spłaty było założenie karty.
Pomimo spełnienia tego warunku reklamacja została rozpatrzona negatywnie po 2 miesiacach gdzie konsultant nawet specjalnie nie czytał zapisów z mojej umowy.
Nie spodziewałem sie że instytucja zaufania publicznego jaką jest bank może w ten sposób wprowadzać w błąd i wyłudzać prowizję która zgodnie z umową się nie należała.
Szczrze odradzam, je rezygnuje z usług tego banku.
Z poważaniemZaletyBrakWadyBałagan, brak wiedzy i parcie na szybki zysk bez liczenia się z kliente, -
~Ag / 2023-03-06 18:34
Bardzo polecam wizytę w tym oddziale , w szczególności osobę jaką jest Pani Teresa Wajdzik .
Pełen profesjonalizm, wysoka kultura osobista ,świetna opieka sprzedażowa o posprzedażowa.
Wszystko dokładnie wytłumaczone ,pokazane co i jak .
Jeśli będę miała kolejną sprawę do załatwienia to tylko u Pani Teresy WajdzikZaletyPunktualność, uczciwość -
~Klient / 2023-03-05 22:34
Rata kredytu wyższa o 120%, ciągłe przedkładanie dokumentów, bank się czepia jak żaden inny o najmniejsze szczegóły, z każdym początkiem roku trzeba przedkładać tonę dokumentów. Czepiają się o każda złotówkę, nawet ubezpieczyciele się dziwią, że robią problemy o każdy drobiazg. ZaletybrakWadybrak zalet -
-
~adis231 / 2023-03-05 20:48
Ja znalazłem dla siebie coś fajnego i serdecznie polecam: https://tmlead.pl/redirect/666850_1134 -
~Anita / 2023-03-04 07:22
Brudne bankomaty to znak rozpoznawczy. Człowiek rezygnuje po zobaczeniu poklejonej klawiatury. Wstyd.
Miasto- Skawina -
~Monika / 2023-03-03 13:57
Beznadziejna obsługa. Ile można pisać, że ten oddział jest do zamknięcia, jeśli nie radzą sobie normalnie z obsługą klienta. Weźcie coś w końcu zróbcie?!!! Ja się stąd wypisuje, będę namawiać innych by zrobili to samo. Codziennie w dzien powszedni ok 13 kolejki stąd jak na Syberię. Czy naprawdę nie można problemu rozwiązać???? I nie chodzi o to, że to centrum miasta i dużo ludzi. No wola to o pomstę do nieba ZaletyŻadnychWadyKolejki, niemiła obsługa, bardzo bardzo wolne żółwie tempo. Wystrzegajcie się tego oddziału -
~Hanna / 2023-03-03 12:26
Chciałam serdecznie podziękować Pani Ż.Andżelice /konsultantka infolinii/za profesjonalizm,empatię i próbę wyjaśnienia błędu pracownika w IX oddziale W Warszawie.Niestety nie wszystko może wyprostować konsultant.
Oby jak najwięcej takich pracowników miała ta instytucja.
Rozmowa w dniu 03.03.2023 ok.godz.11
Szkoda,że wcześniej nie trafiłam na tę Panią.WadyMało oddziałów,jedna kasa,jedno stanowisko do obsługi rachunków.
Zlikwidowałam konto.
strona 24 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »