strona 24 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~ela / 2019-12-20 19:46
Bardzo "tępy" program do obsługi firm. Częste problemy z przelewami i komunikaty, które niczego nie tłumaczą. -
-
~Elżbieta / 2020-10-21 18:14
Podzielam wszystkie negatywne opinie , jakie przeczytałam o tym banku. MAM TU KONTO OD PONAD 30 LAT I CHYBA NADSZEDŁ CZAS POŻEGNANIA. Są głusi na uwagi klienta, nowa strona internetowa to totalna porażka, nieczytelna, mało intuicyjna i koszmarnie rozbudowana. Należe to tzw. klientów bankowości premium, ale słowo premium jest w tym banku chyba niezrozumiałe. Pomimo umówienia się z " doradcą" na konkretną godzinę- 15 minutowe opóźnienie, bo pani źle wpisała godzinę i nie wyjrzała na korytarz , czy ktoś czeka. Na zgłaszane uwagi reakcja "urażonej dumy" pracownika banku. Generalnie, współpraca z takim bankiem, który nie szanuje ani czasu klienta ani jego pieniędzy, to strata czasu. Wadysame wady -
~fff / 2021-10-30 02:31
bardzo serdecznie nie polecam tego banku stworzyłem konto z promocji selfie by otrzymać 100 zł od banku w czerwcu do wczoraj powinienem dostać pieniądze tak się wyraziła Pani w pomocy banku na chacie spełniłem wymagania A pieniędzy jak nie było tak nie ma BRAK zdecydowanie słowności serwisu. Opinia negatywna NIE POLECAM ZaletybrakWadyza dużo by wymieniać -
~gb / 2024-10-18 19:23
Zdecydowałem spróbować nowy bank. Potrzebowałem: systematyzację I statystykę potrąceń, płanowanie budżetu, procent oszczędności, złapać jakąś promocję jako nowy klient.
Jestem obcokrajowcem z legalnym pobytem, mieszkam w Polsce już 5 lat, legalnie pracuję, to jest mój nowy dom. Po przemyśleniu ofert, wybrałem Pekao. Łatwo było dodzwonić się na infolinię, 4/5 konsultantów byłi pomocne, jakby apka nie zła i promocja dobra.
Przygoda zaczęła się od weryfikacji tożsamości w aplikacji. Pokazywało błąd i tyle. Sprawa była w karcie pobytu, jako obcokrajowiec musiałem jechać do banku. Ok, nie super, ale rozumiem.
W oddziale kolejka "po staremu", bez numerków, pracownicy się nie spieszą. 30 minut czekania, żeby dowiedzieć się, że jest problem otwierania konta z Białoruskim paszportem, będzie odmowa.
Dzwonię na infolinię, 3 razy, konsultanci mówią, że nie powinno być problemu, potrzebuję taki komplet dokumentów, radzą spróbować inny odział. Ok, już zdecydowałem się, dam jeszcze szansę przygodzie, warunki dobre.
Przygotowałem się, zaplanowałem, pojechałem do dużego oddziału. Myślę: "Tam powinna być profesjonalna obsługa, będzie szybko, wezmę wszystkie dokumenty". Kolejka "po staremu" na 50 minut... 90% ludzie w wieku. Pracownicy z nimi raczej gadają, niż obslugują...
W końcu doszła kolejka do mnie, ją też musiałem chronić, bo nie ma elektronicznego systemu. Pani nie była miła i uprzejma na początku. I tutaj na weryfikację, kontakt z innymi oddziałami banku, czekanie na odpowiedzi i jakieś kwestionariuszy w których chcą wiedzieć wszystko wydałem 5 godzin własnego czasu... Żeby otrzymać ultimatum, trzeba jeszcze dodatkowy dokument... Nie, no to jest żart ;) Zrezygnowałem. Jeżeli taki problem z otwieraniem konta, boję się wyobrazić co tam się dzieje z korzystaniem takim bankiem.
Nikt nie zwróci mnie czas, energię i nerwy, ale dziękuję za pomóc w zdecydowaniu na korzyść innego banku :)
P.S. Podczas czekania otworzyłem konto w zagranicznym banku przez aplikację za 3 minuty)))) -
~gberas / 2008-10-01 21:23
Zdzierstwo...!!!
Opłaty za prowadzenie zwykłego konta to ok 20zl miesięcznie a od 01.10.2008 postanowili wprowadzić opłatę za przesłanie SMS'a z hasłem jednorazowym.ZaletyNICWadyZachłanność8 lat -
~Gigachad / 2023-09-02 10:09
Ten bank to porażka i to totalna. Nie da się skorzystać z dwu promocji i nikt k tym nie powiedział, nawet Pani w oddziale oczywiście przypisali mnie do promocji na której mniej stracą czyli przez polecenie. Ponadto, płaci się 7 zł za przelew z konta oszczędnościowego na ror co jest absolutnym ewenementem. Jedynie chyba za przelew z aplikacji mobilnej nic się nie płaci i znów nikt o tym nie powiedział itp. Prze potężnie tragiczny bank, zostaje ze względu na obligacje. ZaletyObligacje skarboweWadyCała reszta i osoby pracujące w oddziale nie wiedzące po co tam są. Setki telefonów w sprawie pożyczek, wystarczy źle kliknąć coś w apce xd -
~Grzegorz / 2019-08-09 16:41
Bank duży ale niestety jakość obsługi tragiczna. Puste stanowiska kolejka długa na obsłudze klientów dwie osoby. Reszta obsługi pochowana na zapleczu tylko się pojawia na chwile i znika . ZaletyNie zauwazylemWadyDługi czas obsługi klienta -
~Grzegorz / 2023-08-17 19:10
Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię. 15 prób w ciągu dnia i wciąż komunikat, że wszyscy konsultanci są zajęci, a po 5 minutach czekania automatyczne rozłączenie. Dramat -
-
~Hanna / 2021-07-01 22:01
Po 20 latach korzystania z usług PKO SA zmieniam zdecydowanie bank. Nowa strona internetowa jest beznadziejnym wymysłem w myśl powiedzenia "co by tu jeszcze spieprzyć Panowie..."Nieczytelna, z informacjami dla księgowych, albo analityków finansowych, nie dla zwykłych klientów: (Na starej stronie miałam czytelny obraz moich kont i sum, teraz muszę szukać, wśród mnogości całkowicie zbędnych i dla mnie nieczytelnych danych. Udręka! Jestem pewna, że ta zmiana, wpłynie na znaczący odpływ klientów drogiego w obsłudze i mało przyjaznego banku: ( ZaletyMiłe niektóre Panie w punktach obsługi:)WadyFatalna nowa strona internetowa. Absolutnie wydumana i mało funkcjonalna -
~IvonaeR / 2020-04-23 16:29
Trochę zawyzylam ocenę że względu na obsługę klienta, która jak już się dodzwonisz - jest sympatyczna i bardzo chce pomóc. Chyba zdają sobie sprawę w jak archaicznym banku pracują. Strona w panelu klienta po zalogowaniu jest bardzo nieczytelna, ciężko się w niej odnaleźć i nie jest za grosz intuicyjna. Każda zmiana wymaga pierdyliarda czynności, kontaktu z infolinia, na którą dodzwonienie się graniczy z cudem. Płacić trzeba za najmniejsza drobnostke w tym banku. A jeśli już zdzierają dosłownie za wszystko, to chociaż obsługa powinna być godna tej ceny. Nie polecam -
~Iwona / 2016-03-08 13:42
Strona logowania do pekao24 ma wiecznie przerwy techniczne, często nie idzie zapłacić za przedmioty kupione w serwisach, kiedy sie to w końcu skończy!!! Najgorsza syrona banku z jaką miałam doczynienia!!!! Pod tym względem najleosze było iPKO. Tam nigdy nie miałam problemów z aplikacją ani ze stroną internetową! Zaletyzalet to chyba brak bo wiecznie przerwy techniczneWadyciągłe przerwy techniczne, brak możlowości zapłaty przez pekao24korzystam od października 2015 -
~Ja Ol / 2019-09-22 17:03
NAjgorszy bank! Odradzam wybór. Częste awarie kart i systemu online, więc zamrażają Ci pieniądze, nie możesz z nich skorzystać. Wyobraź sobie najgorsze - robisz zakupy na cały tydzień, przy kasie kolejka. A Tobie nie przechodzi autoryzacja. Próbujesz trzy razy i nic. A masz na koncie ponad 6000 zł. Wstyd i wkur*** A sytuacja powtarzała mi się przez kilka miesięcy raz na dwa tygodnie. ZaletybrakWadywszystko -
~Jan / 2023-05-08 19:39
Bardzo słaby kontakt. Trudno się dodzwonić, trudno dostać do okienka. Czekanie na obsługę niskiej jakości. ZaletyKonkurencyjna oferta sprawiła że stałem sie kiedyś klientem.WadySłaba obsługa. -
~Justyna / 2019-09-04 14:33
Mając kredyt hipoteczny zero kontaktu z bankiem. Dałam polecenie wykonania transzy kredytowej do dewelopera, nie zrobili tego. Chcąc wyjaśnić dzwonie od kilku dni , nikt nie odbiera. Pisze do swojej opiekunki i innych osob nikt nie odpisuje. Ide osobiście do banku dział kredytowy zamknięty, nie pracuje w godzinach jak bank W kasach nie wiedza w jakich godzinach pracują, ani nie mogą udzielić żadnych informacji, bo dostępu nie mają. Najgorszy bank jakikolwiek istnieje. Co mam okupowac bank brac urlop i czekac kiedy będzie dział kredytowy otwarty, że by wyjaśnić dlaczego nie wykonali swojego obowiązku jak należy. ZaletyZadnychWadyMasa -
~Justyna / 2022-09-22 12:23
Zdecydowanie ODRADZAM !!!
Każda, nawet najprostsza reklamacja jest z automatu przedłużana metodą kopiuj-wklej !!!
Obsługa klienta SKANDALICZNA !!!
UKRADZIONO MI PIENIĄDZE I NATYCHMIASTOWY KONTAKT Z NIMI SPOWODOWAŁ BRAK JAKICHKOLWIEK DZIAŁAŃ!!!
KAZANO NAPISAĆ... REKLAMACJĘ -
~K / 2018-06-21 13:36
Po założeniu konta otrzymałam dosyć szybko karte, lecz z BŁĘDEM W NAZWISKU, potem czekałam na pin ktory miał przyjść pocztą, niestety nie doczekałam się. Po prawie 3 tygodniach poszłam do oddziału w Grodzisku Mazowieckim. Pani podała mi papiery i powiedziała, że wyślą duplikat oraz że do tygodnia czasu powinien u mnie być. Zapytałan czy moge zmienić na odsłuch, Pani że nie, bo już w systemie jest że pocztą. Więc cierpliwie czekałam, po tygodniu zadzownilam do oddziału, nikt nie odbieral, więc na infolinie, tam straciłam fure pieniędzy na połączenia, ale dowiedziałam się że odkąd byłam ostatni raz w oddziale mam juz teraz pin na odsłuch(kobieta w oddziale wprowadziła mnie w fatalny błąd). Jednakże chyba chciałam odsłuchać słyszałam, że nieprawidłowe dane, zablokowało sie, musiałam regenerować pin do pekao 24 na infolinii. W końcu po wieli trudach mam już pin i wygląda na to, że już chyba będzie w porządku. Fatalna obsługa w oddziale w Grodzisku Mazowieckim. Łącznir na pin czekałam prawie miesiąc. Nie polecam. ZaletyCiekawa oferta dla młodychWadyZa dużo haseł, pinów, kręcenia, niekompetentne osoby w oddziale, bałagan. -
-
~K............................ / 2022-10-21 21:57
Bez nadziejny Bank, aplikacja nie działa po wylogowaniu a na konto zalogujesz się tylko na zasadzie zmiany hasła do logowania za każdym razem. Zysk na koncie oszczędnościowym można przeliczyć tylko oczekując na saldo z końca miesiąca a nie jak w bankach konkurencyjnych za dzień, tydzień itp. Nie polecam bo jest brak kontroli nad swoim kontem ponieważ nie jesteś w stanie się zalogować podając identyfikator i hasło WadyBrak -
~Kamil / 2022-10-06 14:29
Z tym Bankiem są jedynie problemy, fatalny system, fatalna infolinia (4 próby po 30min i nikt nie odebrał, ale jak za dzwonili z oferta to od razu odebrali) ZaletyBrakWadyKiepska obsługa klienta, kiepski system -
~Karo / 2024-11-17 20:49
Nie polecam. Całe szczęście moja jedyna styczność z tym bankiem wynika z kupienia mebla na raty przez stronę sklepu. Raz pomyliłam kwotę przelewu raty o, uwaga, 79 groszy i zaczęło się wydzwanianie. Wręcz groźnym tonem pani zapytała mnie CZY WIEM, ŻE OD MIESIĄCA MAM ZADŁUŻENIE. Na 79 groszy. Milion telefonów w godzinach pracy, a nawet w sobotę. Dla porówania w Alior Banku miałam podobną sytuację i dostałam jedynie SMS z informacją i prośbą o zwiększenie kolejnej wpłaty o daną kwotę. Bez nękania telefonami w weekend. Dodatkowo specjalnie ściągnełam PeoPay aby mieć informacje o usłudze. Ani nie ma konta do wpłat, a wyświetlana kwota raty najwyraźniej jest błedna, bo na taką kwotę zrobiłam przelew i było źle. Nie polecam. Całe szczęście nie mam tam konta. WadyNękające telefony
Nieintuicyjna aplikacja -
~Karolina / 2022-01-13 16:21
Bank i obsługa klienta na najwyższym poziomie, jeśli ktoś nie ma "musu" zakładania konta to szczerze odradzam. Co chwilę wychodzą błędy i niejasności w obsłudze konta, a pracownicy obsługi klienta nie dość, że z uprzejmością nie mają nic wspólnego to i z kompetencjami niestety też nie. Odliczam dni do możliwości zakończenia współpracy WadyNiemiła, niekompetentna obsługa na infolinii.
strona 24 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »