Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja Ol / 2019-09-22 17:03
    Ocena: 1.67 / 5
    NAjgorszy bank! Odradzam wybór. Częste awarie kart i systemu online, więc zamrażają Ci pieniądze, nie możesz z nich skorzystać. Wyobraź sobie najgorsze - robisz zakupy na cały tydzień, przy kasie kolejka. A Tobie nie przechodzi autoryzacja. Próbujesz trzy razy i nic. A masz na koncie ponad 6000 zł. Wstyd i wkur*** A sytuacja powtarzała mi się przez kilka miesięcy raz na dwa tygodnie.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Jan / 2023-05-08 19:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo słaby kontakt. Trudno się dodzwonić, trudno dostać do okienka. Czekanie na obsługę niskiej jakości.
    ZaletyKonkurencyjna oferta sprawiła że stałem sie kiedyś klientem.
    WadySłaba obsługa.
  • ~Justyna / 2019-09-04 14:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Mając kredyt hipoteczny zero kontaktu z bankiem. Dałam polecenie wykonania transzy kredytowej do dewelopera, nie zrobili tego. Chcąc wyjaśnić dzwonie od kilku dni , nikt nie odbiera. Pisze do swojej opiekunki i innych osob nikt nie odpisuje. Ide osobiście do banku dział kredytowy zamknięty, nie pracuje w godzinach jak bank W kasach nie wiedza w jakich godzinach pracują, ani nie mogą udzielić żadnych informacji, bo dostępu nie mają. Najgorszy bank jakikolwiek istnieje. Co mam okupowac bank brac urlop i czekac kiedy będzie dział kredytowy otwarty, że by wyjaśnić dlaczego nie wykonali swojego obowiązku jak należy.
    ZaletyZadnych
    WadyMasa
  • ~Justyna / 2022-09-22 12:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie ODRADZAM !!!
    Każda, nawet najprostsza reklamacja jest z automatu przedłużana metodą kopiuj-wklej !!!
    Obsługa klienta SKANDALICZNA !!!
    UKRADZIONO MI PIENIĄDZE I NATYCHMIASTOWY KONTAKT Z NIMI SPOWODOWAŁ BRAK JAKICHKOLWIEK DZIAŁAŃ!!!
    KAZANO NAPISAĆ... REKLAMACJĘ
  • ~K / 2018-06-21 13:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Po założeniu konta otrzymałam dosyć szybko karte, lecz z BŁĘDEM W NAZWISKU, potem czekałam na pin ktory miał przyjść pocztą, niestety nie doczekałam się. Po prawie 3 tygodniach poszłam do oddziału w Grodzisku Mazowieckim. Pani podała mi papiery i powiedziała, że wyślą duplikat oraz że do tygodnia czasu powinien u mnie być. Zapytałan czy moge zmienić na odsłuch, Pani że nie, bo już w systemie jest że pocztą. Więc cierpliwie czekałam, po tygodniu zadzownilam do oddziału, nikt nie odbieral, więc na infolinie, tam straciłam fure pieniędzy na połączenia, ale dowiedziałam się że odkąd byłam ostatni raz w oddziale mam juz teraz pin na odsłuch(kobieta w oddziale wprowadziła mnie w fatalny błąd). Jednakże chyba chciałam odsłuchać słyszałam, że nieprawidłowe dane, zablokowało sie, musiałam regenerować pin do pekao 24 na infolinii. W końcu po wieli trudach mam już pin i wygląda na to, że już chyba będzie w porządku. Fatalna obsługa w oddziale w Grodzisku Mazowieckim. Łącznir na pin czekałam prawie miesiąc. Nie polecam.
    ZaletyCiekawa oferta dla młodych
    WadyZa dużo haseł, pinów, kręcenia, niekompetentne osoby w oddziale, bałagan.
  • ~K............................ / 2022-10-21 21:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Bez nadziejny Bank, aplikacja nie działa po wylogowaniu a na konto zalogujesz się tylko na zasadzie zmiany hasła do logowania za każdym razem. Zysk na koncie oszczędnościowym można przeliczyć tylko oczekując na saldo z końca miesiąca a nie jak w bankach konkurencyjnych za dzień, tydzień itp. Nie polecam bo jest brak kontroli nad swoim kontem ponieważ nie jesteś w stanie się zalogować podając identyfikator i hasło
    WadyBrak
  • ~Kamil / 2022-10-06 14:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Z tym Bankiem są jedynie problemy, fatalny system, fatalna infolinia (4 próby po 30min i nikt nie odebrał, ale jak za dzwonili z oferta to od razu odebrali)
    ZaletyBrak
    WadyKiepska obsługa klienta, kiepski system
  • ~Karo / 2024-11-17 20:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Całe szczęście moja jedyna styczność z tym bankiem wynika z kupienia mebla na raty przez stronę sklepu. Raz pomyliłam kwotę przelewu raty o, uwaga, 79 groszy i zaczęło się wydzwanianie. Wręcz groźnym tonem pani zapytała mnie CZY WIEM, ŻE OD MIESIĄCA MAM ZADŁUŻENIE. Na 79 groszy. Milion telefonów w godzinach pracy, a nawet w sobotę. Dla porówania w Alior Banku miałam podobną sytuację i dostałam jedynie SMS z informacją i prośbą o zwiększenie kolejnej wpłaty o daną kwotę. Bez nękania telefonami w weekend. Dodatkowo specjalnie ściągnełam PeoPay aby mieć informacje o usłudze. Ani nie ma konta do wpłat, a wyświetlana kwota raty najwyraźniej jest błedna, bo na taką kwotę zrobiłam przelew i było źle. Nie polecam. Całe szczęście nie mam tam konta.
    WadyNękające telefony
    Nieintuicyjna aplikacja
  • ~Karolina / 2022-01-13 16:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank i obsługa klienta na najwyższym poziomie, jeśli ktoś nie ma "musu" zakładania konta to szczerze odradzam. Co chwilę wychodzą błędy i niejasności w obsłudze konta, a pracownicy obsługi klienta nie dość, że z uprzejmością nie mają nic wspólnego to i z kompetencjami niestety też nie. Odliczam dni do możliwości zakończenia współpracy
    WadyNiemiła, niekompetentna obsługa na infolinii.
  • ~Karolina / 2023-12-11 13:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie otrzymuje przelewów!!! Dramat w piątek rano została przesłana kasa, jest poniedziałek 14 i nie ma kasy!
    ZaletyBrak
    WadyWiecznie zajęta infolinia
  • ~Klient / 2022-10-23 13:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Przykro przyjąć bo polski bank ale golą za wszystko jak leci, to co u konkurencji bezpłatne to tutaj się płaci jak za cashback, bankomaty i łaskę robią że do końca roku szybkie przelewy blik są bezpłatne. Obsługa na infolinię mało zorientowana w temacie oferowanych uslsuch, kurs w kantorze internetowym średnio opłacalny patrząc na kurs w innych bankach. Zdecydowałem się na ofertę konkurencji ponieważ ma wszystkie wypłaty z bankomatów za darmo oraz nie kasuje tak za wszystko.
    ZaletyKarta wielowalutkwa
    WadyDużo, prowizja za cashback, słaba oferta kantoru internetowego, wygląd aplikacji mobilnej - akurat to subtelne ale według mnie kolorystyka paskudna, obsługa na infolinię mało zorientowana we własnej ofercie.
  • ~Klient banku. / 2020-11-19 11:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Myślałem, że to ja mam problem z tą nowa szata graficzną, ale czytam opinie i widzę, że większość podziela moje odczucia. Pytanie zatem po co coś robić żeby zniechęcać do siebie starych klientów i odstraszać nowych. Nową stronę stworzył pewnie jakiś nawiedzony informatyk, który nie zapytał o oczekiwania klientów. Jak widać stara strona była prosta czytelna i nikt nie narzekał. Jestem wieloletnim klientem banku, przeżyłem z wami kilka transformacji i jestem zawiedziony w jakim kierunku zmierzacie. Przelewy z moją wypłatą dostaję najpóźniej ze wszystkich kolegów z pracy. Nagły brak możliwości robienia e-lokat i zmuszanie do lokat standardowych to porażka, tracicie pieniądze które są przelewane na inne konta. W ostatnich latach polikwidowano placówki i Bankomaty Pekao w mojej okolicy. Nie wiem czy ktoś z waszego banku przejmuje się klientami i ich potrzebami, ale chyba nie. Może coś do was dotrze jak zaczniecie tracić klientów, ja też powoli dojrzewam do takiej decyzji.
    ZaletyOstatnio brak.
    WadyOpisane w opini.
  • ~kris37 / 2020-02-24 19:40
    Ocena: 1.67 / 5
    porazka maja w dupie klienta oplaty z kosmosu np blik platny inne bank maja za free
  • ~Krzysztof / 2020-08-15 09:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo skomplikowane procedury związane z nadpłatą kredytu hipotecznego. Zamiast umożliwić proste zrobienie przelewu trzeba aneksować Umowę oczywiscie konieczna jest obecność wszystkich kredyrobiorcow. W tej kwestii w XXI w kiedy praktycznie wszystko można zalatwiać zdalnie Pekao odstaje od konkurencj. Szkoda, że stoją w miejscu.
    ZaletyCzyste placowki
    WadySkoplikowane procedury nadplat kred. hip.
  • ~Krzysztof B / 2023-07-03 09:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Pekao wyłączyło dostęp do aplikacji mobilnej posiadaczom starszych telefonów - ot tak, po prostu, najpierw nachalnie zachęcali do instalowania apki a potem zablokowali do niej dostęp - dziwne, że przy okazji nie przekierowali do serwisu pekaosmartfony24, gdzie można kupić odpowiedni tel. Dodatkowo, próba wysłanie większej płatności przez bankowość mobilną zakończyła się zablokowaniem wszystkich dostępów, żeby je odblokować należy połączyć się z infolinią - automat z infolinii odsyła na stronę www, na której jest komunikat że dostępy zablokowany więc należy zadzwonić na infolinię, która odsyła na wwww itd itd. I nie, nie ma możliwości wybrania połączenia z konsultantem. Podsumowując, jeśli ktoś lubi biegać z byle czym do placówki i ślęczeć w kolejkach zapraszam do Pekao SA, ja to mam w **** i zawijam się z tego banku, czego też wszystkim pozostałym klientom tego banku życzę
  • ~Ludwik / 2020-11-16 21:17
    Ocena: 1.67 / 5
    moja bankowość elektroniczna w nowym PEKAO24 sprowadza się do komunikatu: wystąpił problem z połączeniem, spróbuj za kilka minut.
    I tak na okrągło.
    Trzymajcie się od tego banku z daleka. Ja w przyszłym miesiącu kończę zabawę.
    ZaletyPrzemiłe, kompetentne panie z banku na Zielińskiej w Krakowie, to jedyna zaleta.
    WadyPekao24 (nowe, stare było niezawodne) to jedna wielka pomyłka!!!
  • ~Lukasz / 2021-09-06 18:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank ma mega nachalna reklamę w internecie, bez mozliwosci odlaczenia po kilku sekundach, zamiast zachecac, to zniecheca, w moim miescie, polikwidowali oddzialy banku, trzeba stac w dlugiej kolejce, goraco bez klimy, do tego , jeden kasjer, bo drugi ma przerwe, a kolejka tasiemiec, mimo kilku innych pracownikow, nikt nie moze pomoc. Moim zdaniem, dziadostwo.
    Zaletybrak
    Wadyszacunek do klienta,zero
  • ~M / 2021-07-08 13:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Wczoraj zadzwoniła do mnie pani z banku Pekao S.A., która nie przedstawiła na początku tematu rozmowy. Wydawała się obrażona, że w dzień roboczy, w godzinach, w których wiele osób pracuje, nie mam czasu na jej weryfikację i długie dochodzenie do sedna (przypuszczam, że chodziło o zaproponowanie kredytu). Natomiast poniżej wszelkiej krytyki było, gdy zasugerowała, że ja MUSZĘ z nią rozmawiać, bo jestem klientką banku. Jeszcze jeden taki telefon i zmieniam bank w trybie natychmiastowym!
    Poza tym - nowy serwis pekao 24 znacznie mniej przejrzysty od starego.
  • ~MADZIULA9209 / 2019-11-08 13:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra,kiedy muszę zrobić przelew aplikacja nie działa. Ch** Mnie strzela! Aplikacja więcej nie działa niż działa. Zastanawiam się nad zmianą banku. Wcześniej nie miałam uwag ale aplikacja paopay jest do kitu,nie ma większego gowna
  • ~Marcin / 2021-12-25 17:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak mozliwosci odblokowania dostepu do konta poprzez infolinie, tylko w oddziale i trwa to caly dzien, z konta gina pieniadze a rozpatrzenie spraw trwa 30 dni a i tak nie zwracaja to co kradna
    ZaletyBrak,
    WadyKiepski dostep do bankowosci elektronicznej i pko24/peopay
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976