strona 24 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Teresa / 2023-03-29 07:47
Bardzo miła i fachowa pomoc w biurze obsługi klienta w Zakopanem. Pani niejednokrotnie pomagała, zawsze grzeczna i pomocna. -
-
~Agata / 2023-03-28 12:37
Chciałam ogromnie podziekować Pani Danucie Olszewskiej, która jest moim doradcą w oddziale na Witosa 31 w Warszawie za życzliwość , profesjonalizm, otwartość na poszukiwanie rozwiązań dla klienta. Bardzo się cieszę , że możemy współpracować, bo dl amnie osobiście to role model w obsłudze klienta! Tego typu obsługa jest w stanie nieco zamortyzować braki w ofercie np. dla klientów powyżej 50 roku życia -
~Agu / 2023-03-26 21:03
Nikomu nie polecę tego banku. Okradli moje dzieci z renty rodzinnej po ojcu. Obsługa fatalna (oddział Kłodzko), mimo przedstawiania dowodów , że to nie moje pieniądze , mają to w nosie. Żeby wam tak na chleb brakło, bo jak nam braknie , a bez renty dzieci brakuje to nie będę miała nawet na chleb dla dzieci. Nigdy więcej ten bank . Reklamacji również nie potraficie rozpatrzyć. ZaletyOszuści, nie znający prawaWadyZłodzieje -
~Aga / 2023-03-24 21:12
Bardzo miło wspominam wizytę w oddziale na sw.Marcinie w Poznaniu. Doradczyni jasno i prosto wyjaśniła mi działanie aplikacji. Pomogła się zalogować i pokazała możliwości. Zaproponowała zapisanie nr telefonu do kontaktu, jak mam z czymś problem to wiem do kogo dzwonię. -
~TomaszW / 2023-03-23 23:42
Konto prywatne i firmowe miało być darmowe. (TAK PREDSTAWIŁA OPIEKUNKA KONTA!)Zostałem oszukany. Za każde zajęcie z us jest opłata 100! PLN bez względu na kwotę i blokują konto CAŁE NA TYDZIEŃ!!! MAJĄ W DUPIE KLIEBTA. NAJGORSZA OBSLUGA EVER. WYPOWIADAM WSZYSTKIE KONTA!!! WadyOszuści i złodzieje -
~ND / 2023-03-23 21:54
do Banku O.W-wa ul. Witosa poszłam na umówione wcześniej spotkanie które odbyło się o umówionej godzinie. Miałam kilka spraw do załatwienia, które przedstawiłam Doradcy p. Katarzynie. Po wysłuchaniu Doradca omówił każdą sprawę z którą przyszłam, przedstawił mi rozwiązanie i ofertę która bardzo mi odpowiadała. podpisałam odpowiednie dokumenty. Z Banku wyszłam zadowolona. Szybko i kompetentnie zostałam obsłużona. Zaletysprawna i kompetentna obsługa
zainteresowanie każdym Klientem który wchodzi do oddziału -
~Ania / 2023-03-21 21:34
Po kilku probach zawarcia umowy konta zdalnie trafilam na Pana na infolini, ktory w koncu znalazł powod dlaczego nie moge aktywowac rachunku. Pan Karol Wszołek mimo późnej godziny że spokojem czekał jak odnajdę loginy i wyjaśnił problem. Pomógł mi się zalogować i mam nadzieję, że wszystko będzie działało. Bardzo dziękuję Panu Karolowi za pomoc i zaangażowanie w wyjaśnienie sprawy. Mam nadziej że współpraca z bankiem będzie się dobrze układała. -
~Tim / 2023-03-21 15:31
Historia współpracy z Bankiem Pekao S.A.: 1. Na Infolinii dowiedziałem się że zgodnie z zapisami mojej umowy kredytowej prowizja nie zostanie pobrana. 2 Bank pobiera prowizję. 3. Składam reklamację. 4. Bank przyznaje że wprowadził mnie w błąd bo warunkiem braku prowizji było posidania karty kredytowej. 5. Wnioskuje o kartę którą do tej pory aktywnie używam. 6. Składam reklamację o zwrot prowizji. 7. Bank odrzuca. 8. Składam odwołanie. 9. Bank odrzuca informując, że mogę swoich praw dochodzic u RF. Gdybym od razu został poinformowany o konieczności zawnioskowania o kartę to bym to zrobił. Myślę, że nadszarpnięty wizerunek Banku jest dużo więcej wart niż ta niesłusznie zainkasowana prowizja ZaletyBrakWadyCałe mnóstwo -
-
~xxxp / 2023-03-18 15:42
Zadałam 2 proste pytania do Estery W. Jedno z nich musiałam zadać 3 razy, żeby usłyszeć odpowiedź, która i tak nie była na temat!! Spytałam się ile wynosi prowizja za wpłatę EURO w gotówce w placówce a dostaje wiadomość, że za wpłatę PLN w placówce pobierają prowizje 8zł.(potem mi napisała, że jak wpłacamy euro to 0zl i już coś mi tu śmierdziało, bo byłoby to nielogiczne) Ponadto bardzo nieprofesjonalny konsultant. Łączyła wyrazy ze sobą, na początku napisała Pan zamiast Pani i dwa razy się poprawiała bo na szybko odpisywała i nie trafiała w poprawne klawisze. Napisałam jej, że nie rozumiem co do mnie pisze bo sklejała te wyrazy i ona, że już wysłała odpowiedź na to pytanie. Gdzie ja wcześniej musiałam napisać jej TRZY RAZY pytanie, żeby mi na nie w ogóle odpisała. Że na da ZaletyBrak -
~Jolanta / 2023-03-18 09:38
Posiadam konto w PKO od dawna ale od tego miesiąca straciłam do banku zaufanie gdy bez mojej zgody wypłynęły mi całe wynagrodzenie,więc się pytam gdzie zaufanie klienta do banku? Dlatego też zamknęłam konto ZaletyŻadneWadyDuże -
~Korp / 2023-03-17 16:50
Najgłupszy bank jaki widziałem, aplikacje za czasów Gierka .Dramat .Nie polecam . ZaletyBrakWadyWiększość -
~Zofia / 2023-03-15 20:19
jakość obsługi w częśći oznaczonej symbolem B /kredyty/ -skandaliczna
Nit nie przejmuuje się czekającym klientem - rozmawiają między sobą, spacerują raz w jedną raz drugą stronę, , przesiadają z jednego boxu do drugiego, żeby porozmawiać, osoba nadzorująca /siedzi w osobnym -pod oknem
boxie, zachowuje się jak na wybiegu włoski, kremowanie rąk, i wreszcie znika jak parę pozostałych .
Jedna z nich stwierdziła że mają zebranie /w godzinach pracy?!!!
a klient czeka.
Całość robi wrażenie Ze to króliczki szefa /przypomina sytuację prezesa Nar. Banku/
wszystko im wolno a klient niech czeka.Czy ktoś to widział, sprawdza jak pracują podwładni, bo wydaje się że to obsługa robi łaskę klientowi, zy ktoś sprawdził powiązania np p.kierownik z prezesem, ? dlaczego czuje się tak pewnie jak by była włascicielem firmy, a nie jej pracownikiem.
Jestem tu od 40 lat, ale tak żle nie było nigdy. -
~Zofia / 2023-03-15 20:18
jakość obsługi w częśći oznaczonej symbolem B /kredyty/ -skandaliczna
Nit nie przejmuuje się czekającym klientem - rozmawiają między sobą, spacerują raz w jedną raz drugą stronę, , przesiadają z jednego boxu do drugiego, żeby porozmawiać, osoba nadzorująca /siedzi w osobnym -pod oknem
boxie, zachowuje się jak na wybiegu włoski, kremowanie rąk, i wreszcie znika jak parę pozostałych .
Jedna z nich stwierdziła że mają zebranie /w godzinach pracy?!!!
a klient czeka.
Całość robi wrażenie Ze to króliczki szefa /przypomina sytuację prezesa Nar. Banku/
wszystko im wolno a klient niech czeka.Czy ktoś to widział, sprawdza jak pracują podwładni, bo wydaje się że to obsługa robi łaskę klientowi, zy ktoś sprawdził powiązania np p.kierownik z prezesem, ? dlaczego czuje się tak pewnie jak by była włascicielem firmy, a nie jej pracownikiem.
Jestem tu od 40 lat, ale tak żle nie było nigdy. -
~Magda / 2023-03-14 13:29
Najgorszy bank z który kiedykolwiek miałam do czynienia. Nie polecam nikomu!!! Brak możliwości skontaktowania się z pracownikiem banku, gdy dzwonisz na infolinie to odbierają osoby, które mają tylko wiedzę o udzieleniu kredytu !!! Tragedia. Nie dbają o klienta! Naprawdę jak tylko możecie omijajcie ten bank!!! ZaletyŻadnychWadyKontakt z bankiem to totalna porażka, chyba ze chcą Cię naciągnąć na kredyt -
~Robert / 2023-03-13 13:06
Omijać szerokim łukiem . Oszuści i naciągacze . Uważnie czytajcie umowy . Pełno kruczków -
~Karolina / 2023-03-12 20:25
Ten bank to tragedia, infolinia tragedia, bankomaty albo nie wypłacają pieniędzy albo wciągają karty. Na infolinii osoby, którym się nie chce pracować i jest problem z nadaniem pinu do karty. W oddziale banku pracownicy, którzy pytają czy na pewno właściwie włożyłam kartę do bankomatu...serio? Najlepiej zwalić winę na klienta zamiast przyznać, że system leży. Wszystko podparte przysłowiowym "CH...". NIE POLECAM!!!! Mam włąsne konta w innych bankch i przez 20 lat nigdy nic podobnego mnie nie spotkało co w 3 miesiące w tym banku. ZaletybrakWadyWSZYSTKO JEST WADĄ -
-
~Aneta / 2023-03-11 12:25
Bardzo Dziękuję Pani Iwonie Bartkirwiecz za Bardzo miłą obsługę jako doradca finansowy .z poważaniem Tetesa Zabłocka. -
~Robert / 2023-03-11 12:19
Najpierw rozmowa z Panią która była mocno znudzona, później 30 minut na infolinii bez reakcji. Ich konto to fikcja- nie działa. Nie wiem jak ten bank utrzymuje się na rynku, porażka. ZaletyBrakWadyWszystko -
~tom / 2023-03-10 11:56
program polecam nie dziala to fikcja reklamacja 2 miesiące i dalej odwolanie Zaletykonto oszczednoscioweWadyslaba komunikacja -
~Piotr / 2023-03-10 06:26
Niesamowite jak w dzisiejszych czasach można oscentacyjnie pokazywać gdzie ma się klienta ???? Czas odpowiedzi na proste pytanie na razie nie znany bo czekam już 3 dzień ???? Oczywiście na infolinii nie uzyskacie informacji na pytanie o Wasze konto bo nie mają dostępu.
strona 24 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »