Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2018-11-28 18:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta w telepeakao24 tragedia. Po odebraniu telefonu Pan konsultant rozłącza się. Dopiero po ponownym połączeniu i spisaniu danych osobowych konsultanta otrzymałem informacje, że muszę się połączyć z centrum informacyjnym dotyczącym kart.
    ZaletyKredyty, karty kredytowe.
    WadyMało oprocentowane lokaty, fundusze inwestycyjne, drogie opłaty za konto ROR.
  • ~AW / 2019-04-24 20:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank PKO SA nie zwraca środków z zamkniętego konta jeśli ktoś pomyłkowo wyśle środki na takie konto. Konto w banku zamknąłem z powodu wciąż rosnących opłat za każdą jedną rzecz i każdy ruch na koncie. Teraz jeszcze okazuje się, że Bank lubuje się w przywłaszczaniu pieniędzy bez możliwości zwrócenia ich właścicielowi. Proszę zastanowić się dwa razy zanim podejmiecie Państwo jakiekolwiek działąnia z Bankiem PKO SA
  • ~BOGUSŁAW / 2022-11-08 08:08
    Ocena: 1.67 / 5
    W przypadku kradzieży dokonanej z konta osobistego, bank łamie prawo nie stosując zasady zwotu środków finansowych zgodnie z zsadą D+1. Zawsze i za wszystkie straty winny jest klient. Prawo swoje, bank swoje, sytuacja chora tak jak jest chory cały system w tym kraju
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
  • ~Bolek / 2020-11-20 12:43
    Ocena: 1.67 / 5
    traktują ludzi jak przestępców , płacą zasiłki z opieki społecznej i uważają każdego klienta za kloszarda, obsługa bez kultury, straszą ochroną .- porażka .
  • ~Daniel / 2022-04-06 18:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie wiem jak biznesowy, ale klient indywidualny jest w tym (pseudo)banku po prostu dy..y. Za wszystko (albo prawie wszystko) jest pobierana prowizja, opłata itd. Kredyt ok. 15% a lokaty 0,1% - pomimo kolejnego wzrostu stóp procentowych. Żenada. OMIJAĆ Z DALEKA.
    ZaletyBrak jakichkolwiek.
    Wadyza dużo żeby wymieniać.
  • ~Demkrel / 2018-09-03 18:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank długo ksieguje przelewy np zlecenie przelewu z innego banku w piątek na koncie pojawia się we wtorek po południu. Jakość obsługi fatalna.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Dora / 2022-09-21 13:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejny bank, zawsze się wysiedzę w kolejce co najmniej 1.5 godz do obsługi kredytu. Przedemna jest tylko osoba przy okienku. P przy okienku miła ale wszystko robi strasznie wolno. Nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadyPowolna obsługa, czynne tylko jedno stanowisko
  • ~Dorota / 2021-06-21 18:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Słaba obsługa online. Co i rusz pojawiające się nowe opłaty za użytkowanie konta, konieczność ciągłego śledzenia korespondencji i regulaminów. Korespondencja mailowa w sprawie reklamacji trwająca ponad 90 dni. Z każdym błedem lub zawieszeniem w uslugach konta trzeba chodzić do banku, który w dodatku jest oznakowany niepoprawnymi godzinami otrwarcia. Zdecydowanie odradzam.
  • ~EB. / 2020-12-30 15:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Oddział przy ul. Wielickiej w Krakowie to nieporozumienie. Aby coś załatwić trzeba brać urlop z pracy, bo czas oczekiwania to długie godziny. Panie łaskę robią. Niekompetencja,podają różne wersje prostej operacji. Opłaty za wszystko, średniowiecze! Kody SMS płatne przy operacjach. Rezygnuję!!
    ZaletyCałkowity BRAK
    WadyPełna gama
  • ~ela / 2019-12-20 19:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo "tępy" program do obsługi firm. Częste problemy z przelewami i komunikaty, które niczego nie tłumaczą.
  • ~Elżbieta / 2020-10-21 18:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Podzielam wszystkie negatywne opinie , jakie przeczytałam o tym banku. MAM TU KONTO OD PONAD 30 LAT I CHYBA NADSZEDŁ CZAS POŻEGNANIA. Są głusi na uwagi klienta, nowa strona internetowa to totalna porażka, nieczytelna, mało intuicyjna i koszmarnie rozbudowana. Należe to tzw. klientów bankowości premium, ale słowo premium jest w tym banku chyba niezrozumiałe. Pomimo umówienia się z " doradcą" na konkretną godzinę- 15 minutowe opóźnienie, bo pani źle wpisała godzinę i nie wyjrzała na korytarz , czy ktoś czeka. Na zgłaszane uwagi reakcja "urażonej dumy" pracownika banku. Generalnie, współpraca z takim bankiem, który nie szanuje ani czasu klienta ani jego pieniędzy, to strata czasu.
    Wadysame wady
  • ~fff / 2021-10-30 02:31
    Ocena: 1.67 / 5
    bardzo serdecznie nie polecam tego banku stworzyłem konto z promocji selfie by otrzymać 100 zł od banku w czerwcu do wczoraj powinienem dostać pieniądze tak się wyraziła Pani w pomocy banku na chacie spełniłem wymagania A pieniędzy jak nie było tak nie ma BRAK zdecydowanie słowności serwisu. Opinia negatywna NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by wymieniać
  • ~gb / 2024-10-18 19:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowałem spróbować nowy bank. Potrzebowałem: systematyzację I statystykę potrąceń, płanowanie budżetu, procent oszczędności, złapać jakąś promocję jako nowy klient.

    Jestem obcokrajowcem z legalnym pobytem, mieszkam w Polsce już 5 lat, legalnie pracuję, to jest mój nowy dom. Po przemyśleniu ofert, wybrałem Pekao. Łatwo było dodzwonić się na infolinię, 4/5 konsultantów byłi pomocne, jakby apka nie zła i promocja dobra.

    Przygoda zaczęła się od weryfikacji tożsamości w aplikacji. Pokazywało błąd i tyle. Sprawa była w karcie pobytu, jako obcokrajowiec musiałem jechać do banku. Ok, nie super, ale rozumiem.

    W oddziale kolejka "po staremu", bez numerków, pracownicy się nie spieszą. 30 minut czekania, żeby dowiedzieć się, że jest problem otwierania konta z Białoruskim paszportem, będzie odmowa.

    Dzwonię na infolinię, 3 razy, konsultanci mówią, że nie powinno być problemu, potrzebuję taki komplet dokumentów, radzą spróbować inny odział. Ok, już zdecydowałem się, dam jeszcze szansę przygodzie, warunki dobre.

    Przygotowałem się, zaplanowałem, pojechałem do dużego oddziału. Myślę: "Tam powinna być profesjonalna obsługa, będzie szybko, wezmę wszystkie dokumenty". Kolejka "po staremu" na 50 minut... 90% ludzie w wieku. Pracownicy z nimi raczej gadają, niż obslugują...

    W końcu doszła kolejka do mnie, ją też musiałem chronić, bo nie ma elektronicznego systemu. Pani nie była miła i uprzejma na początku. I tutaj na weryfikację, kontakt z innymi oddziałami banku, czekanie na odpowiedzi i jakieś kwestionariuszy w których chcą wiedzieć wszystko wydałem 5 godzin własnego czasu... Żeby otrzymać ultimatum, trzeba jeszcze dodatkowy dokument... Nie, no to jest żart ;) Zrezygnowałem. Jeżeli taki problem z otwieraniem konta, boję się wyobrazić co tam się dzieje z korzystaniem takim bankiem.

    Nikt nie zwróci mnie czas, energię i nerwy, ale dziękuję za pomóc w zdecydowaniu na korzyść innego banku :)

    P.S. Podczas czekania otworzyłem konto w zagranicznym banku przez aplikację za 3 minuty))))
  • ~gberas / 2008-10-01 21:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdzierstwo...!!!
    Opłaty za prowadzenie zwykłego konta to ok 20zl miesięcznie a od 01.10.2008 postanowili wprowadzić opłatę za przesłanie SMS'a z hasłem jednorazowym.
    ZaletyNIC
    WadyZachłanność
    8 lat
  • ~Gigachad / 2023-09-02 10:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank to porażka i to totalna. Nie da się skorzystać z dwu promocji i nikt k tym nie powiedział, nawet Pani w oddziale oczywiście przypisali mnie do promocji na której mniej stracą czyli przez polecenie. Ponadto, płaci się 7 zł za przelew z konta oszczędnościowego na ror co jest absolutnym ewenementem. Jedynie chyba za przelew z aplikacji mobilnej nic się nie płaci i znów nikt o tym nie powiedział itp. Prze potężnie tragiczny bank, zostaje ze względu na obligacje.
    ZaletyObligacje skarbowe
    WadyCała reszta i osoby pracujące w oddziale nie wiedzące po co tam są. Setki telefonów w sprawie pożyczek, wystarczy źle kliknąć coś w apce xd
  • ~Grzegorz / 2019-08-09 16:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank duży ale niestety jakość obsługi tragiczna. Puste stanowiska kolejka długa na obsłudze klientów dwie osoby. Reszta obsługi pochowana na zapleczu tylko się pojawia na chwile i znika .
    ZaletyNie zauwazylem
    WadyDługi czas obsługi klienta
  • ~Grzegorz / 2023-08-17 19:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię. 15 prób w ciągu dnia i wciąż komunikat, że wszyscy konsultanci są zajęci, a po 5 minutach czekania automatyczne rozłączenie. Dramat
  • ~Hanna / 2021-07-01 22:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 20 latach korzystania z usług PKO SA zmieniam zdecydowanie bank. Nowa strona internetowa jest beznadziejnym wymysłem w myśl powiedzenia "co by tu jeszcze spieprzyć Panowie..."Nieczytelna, z informacjami dla księgowych, albo analityków finansowych, nie dla zwykłych klientów: (Na starej stronie miałam czytelny obraz moich kont i sum, teraz muszę szukać, wśród mnogości całkowicie zbędnych i dla mnie nieczytelnych danych. Udręka! Jestem pewna, że ta zmiana, wpłynie na znaczący odpływ klientów drogiego w obsłudze i mało przyjaznego banku: (
    ZaletyMiłe niektóre Panie w punktach obsługi:)
    WadyFatalna nowa strona internetowa. Absolutnie wydumana i mało funkcjonalna
  • ~IvonaeR / 2020-04-23 16:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Trochę zawyzylam ocenę że względu na obsługę klienta, która jak już się dodzwonisz - jest sympatyczna i bardzo chce pomóc. Chyba zdają sobie sprawę w jak archaicznym banku pracują. Strona w panelu klienta po zalogowaniu jest bardzo nieczytelna, ciężko się w niej odnaleźć i nie jest za grosz intuicyjna. Każda zmiana wymaga pierdyliarda czynności, kontaktu z infolinia, na którą dodzwonienie się graniczy z cudem. Płacić trzeba za najmniejsza drobnostke w tym banku. A jeśli już zdzierają dosłownie za wszystko, to chociaż obsługa powinna być godna tej ceny. Nie polecam
  • ~Iwona / 2016-03-08 13:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Strona logowania do pekao24 ma wiecznie przerwy techniczne, często nie idzie zapłacić za przedmioty kupione w serwisach, kiedy sie to w końcu skończy!!! Najgorsza syrona banku z jaką miałam doczynienia!!!! Pod tym względem najleosze było iPKO. Tam nigdy nie miałam problemów z aplikacją ani ze stroną internetową!
    Zaletyzalet to chyba brak bo wiecznie przerwy techniczne
    Wadyciągłe przerwy techniczne, brak możlowości zapłaty przez pekao24
    korzystam od października 2015
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976