Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wasyl / 2023-04-05 22:29
    Ocena: 3.67 / 5
    Marszkowska 111 Warszawa
    Polecam placówkę i Panią Larysę zawsze pomoże , wysłucha.
    Bardzo pomocna.
    Inni pracownicy placówki wiele do życzenia.
    Jak masz zproblem do jedynej Pani Larysu
    ZaletyZrozumieni wysłuchanie chęć pomocy społecznej
    WadyBrak
  • ~Kalina / 2023-04-05 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez kilka lat (!) nie mogliśmy uzyskać danych własnego kredytu. Włączyła się instytucja nadzorcza, ale sprawa trwa kilka lat, a płacić co miesiąc trzeba. I to punktualnie, bo zerwą kredyt jak najszybciej im się uda, świetnie na tym zarabiają.

    Jedna z taktyk banku Pekao to jak najszybsze wpisanie Klienta do BIK żeby związać go ze sobą i zamknąć możliwość przejścia do innego banku.
    To są metody, nie pojedyncze przypadki - mają ocenę 1 na 5, o czymś to świadczy.

    To jest poPRLowska machina, tylko żre, niczego nie oferuje.
    Nie wolno z nimi mieć nic wspólnego jeśli się chce spokojnie żyć.

    Nie wiadomo jak ten moloch stoi jeszcze na nogach i zarabia! W tym banku NIC nie działa poprawnie. Może garść osób wie co robi, a te się wstydzą - rozmawiałem ostatnio z pracownicą. A jeśli się nie wstydzą to powinny.

    Masa niekompetentnych ludzi, chaos w systemie, jeśli raz coś pójdzie "nie tak", mataczą, kłamią, nigdy się nie przyznają (to jest również metoda) i wyciskają każdy grosz - zgodnie z prawem czy nie, wiedzą, że przed Sądem wygrają z każdym, mają silną pozycję i nikt nie dojdzie w tym chaosie co się stało. Doprowadzają do tragedii swoją bezbrzeżną głupotą i niekompetencją.

    Z drobnych i ostatnich - dwukrotnie wysyłali nas z infolinii do dwóch siedzib, które są zamknięte od przynajmniej 5 lat, ale nikomu nie wpadło do głowy, żeby to dodać do systemu żeby ludzie nie jeździli bez sensu. Lepiej wygląda na mapie jak jest dużo siedzib, nie ważne czy działają :)

    Wysyłają korespondencję o kredycie do obcych ludzi. Po pisemnej prośbie o zmianę adresu - dwukrotnie - okazało się, że kilka dni temu nadal był zły adres! :) I przez kilka lat nie udaje im się dostarczyć informacji o kredycie choć kłamią, że stale dostarczają. Nikt nie wie gdzie! :)
    To jest niestety prawda, jest to śmieszne i tragiczne zarazem.

    PEKAO TO TRAGEDIA i ten bank powinien dawno upaść - UNIKAJCIE PAŃSTWO tej koszmarnej instytucji!
    Mają opinie 1 na 5, ale i tak prosperują, i mają ludzi w nosie, bo ciągle łapią naiwnych na reklamy.

    Wypiszcie się jeśli jeszcze możecie, a pracownicy powinni się wstydzić, że tam pracują.
    Zaletyzero zalet
    WadyOgólny koszmar, chaos
  • ~Tomek / 2023-04-05 08:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Teraz promocja 250zł za założenie konta https://tmlead.pl/redirect/677817_1134
  • ~PAWEŁ / 2023-04-03 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety miałem nieprzyjemność być przez 2 tygodnie klientem tego banku. Już podczas otwierania konta przekorzystnego zaczęły się problemy z jego otwarciem. Potem otworzyłem konto oszczędnościowe z oprocentowaniem niby 8 %, okazało się, że pomimo spełniania wszystkich warunkówmpromocji nie mam 8 a jedynie 2 % na koncie i nikt nie potrafił mi odpowiedzieć na pytanie dlaczego tak jest. Czuję się oszukany. Niekompetencja, chaos, brak możliwości uzyskania wiarygodnych informacji. Obsługa w placówce banku zarozumiała, prawie jak za PRL. To wszystko skłoniło mnie do odstąpienia od umowy.
    Zaletybrak
    WadyNiekompetentna obsługa, nierzetelne, niewiarygodne informacje,
  • ~Hanusia / 2023-04-01 01:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Bardzo kopetetna obsługa, wiedza , empatia oraz cierpliwości dla Kluenta to jest filar tego Banku dotyczy o Tarnów pl Kazimierza Wlk i pracownika tegoż działu Pani Katarzyny Kaczor
    WadyKOLEJKI !!!, płatne obce bankomaty
  • ~Ania / 2023-03-31 17:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona z obsługi, kompetencji pracownika . Zawsze pełny profesjonalizm . Dyrektor zawsze w gotowości do klienta.
    ZaletyUśmiech kompetencja
    WadyBrak
  • ~Nikt / 2023-03-29 14:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Oddział Marszałkowska 111 stanął na wysokości zadania i rozwiązał problem nie do przejścia dla dwóch innych placówek tego banku.
    ZaletyMiła, kompetentna obsługa - pracownicy z dużym doświadczeniem i empatią.
    Dostępność placówek.
    Sprawna, intuicyjna aplikacja bez zbędnych wodotrysków.
    Rozsądne koszty usług (ROR, CC)
    Bank jest spółką publiczną, więc jest dostęp do sprawozdań finansowych.
    WadyDłuższy niż gdzie indziej czas oczekiwania na przelew przychodzący.
    Mało bankomatów. Wpłatomatów jeszcze mnie, a jak się taki znajdzie to zwykle nie działa.
    Procedury wymagają wielu stopni zatwierdzania nawet w oczywistych sprawach.
  • ~Franciszek / 2023-03-29 11:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i fachową obsługą polecam Pani miła chętnie pomaga .Sprawa załatwiona bardzo merytorycznie
  • ~Teresa / 2023-03-29 07:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła i fachowa pomoc w biurze obsługi klienta w Zakopanem. Pani niejednokrotnie pomagała, zawsze grzeczna i pomocna.
  • ~Agata / 2023-03-28 12:37
    Ocena: 4.67 / 5
    Chciałam ogromnie podziekować Pani Danucie Olszewskiej, która jest moim doradcą w oddziale na Witosa 31 w Warszawie za życzliwość , profesjonalizm, otwartość na poszukiwanie rozwiązań dla klienta. Bardzo się cieszę , że możemy współpracować, bo dl amnie osobiście to role model w obsłudze klienta! Tego typu obsługa jest w stanie nieco zamortyzować braki w ofercie np. dla klientów powyżej 50 roku życia
  • ~Agu / 2023-03-26 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecę tego banku. Okradli moje dzieci z renty rodzinnej po ojcu. Obsługa fatalna (oddział Kłodzko), mimo przedstawiania dowodów , że to nie moje pieniądze , mają to w nosie. Żeby wam tak na chleb brakło, bo jak nam braknie , a bez renty dzieci brakuje to nie będę miała nawet na chleb dla dzieci. Nigdy więcej ten bank . Reklamacji również nie potraficie rozpatrzyć.
    ZaletyOszuści, nie znający prawa
    WadyZłodzieje
  • ~Aga / 2023-03-24 21:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miło wspominam wizytę w oddziale na sw.Marcinie w Poznaniu. Doradczyni jasno i prosto wyjaśniła mi działanie aplikacji. Pomogła się zalogować i pokazała możliwości. Zaproponowała zapisanie nr telefonu do kontaktu, jak mam z czymś problem to wiem do kogo dzwonię.
  • ~TomaszW / 2023-03-23 23:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto prywatne i firmowe miało być darmowe. (TAK PREDSTAWIŁA OPIEKUNKA KONTA!)Zostałem oszukany. Za każde zajęcie z us jest opłata 100! PLN bez względu na kwotę i blokują konto CAŁE NA TYDZIEŃ!!! MAJĄ W DUPIE KLIEBTA. NAJGORSZA OBSLUGA EVER. WYPOWIADAM WSZYSTKIE KONTA!!!
    WadyOszuści i złodzieje
  • ~ND / 2023-03-23 21:54
    Ocena: 5.00 / 5
    do Banku O.W-wa ul. Witosa poszłam na umówione wcześniej spotkanie które odbyło się o umówionej godzinie. Miałam kilka spraw do załatwienia, które przedstawiłam Doradcy p. Katarzynie. Po wysłuchaniu Doradca omówił każdą sprawę z którą przyszłam, przedstawił mi rozwiązanie i ofertę która bardzo mi odpowiadała. podpisałam odpowiednie dokumenty. Z Banku wyszłam zadowolona. Szybko i kompetentnie zostałam obsłużona.
    Zaletysprawna i kompetentna obsługa
    zainteresowanie każdym Klientem który wchodzi do oddziału
  • ~Ania / 2023-03-21 21:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Po kilku probach zawarcia umowy konta zdalnie trafilam na Pana na infolini, ktory w koncu znalazł powod dlaczego nie moge aktywowac rachunku. Pan Karol Wszołek mimo późnej godziny że spokojem czekał jak odnajdę loginy i wyjaśnił problem. Pomógł mi się zalogować i mam nadzieję, że wszystko będzie działało. Bardzo dziękuję Panu Karolowi za pomoc i zaangażowanie w wyjaśnienie sprawy. Mam nadziej że współpraca z bankiem będzie się dobrze układała.
  • ~Tim / 2023-03-21 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Historia współpracy z Bankiem Pekao S.A.: 1. Na Infolinii dowiedziałem się że zgodnie z zapisami mojej umowy kredytowej prowizja nie zostanie pobrana. 2 Bank pobiera prowizję. 3. Składam reklamację. 4. Bank przyznaje że wprowadził mnie w błąd bo warunkiem braku prowizji było posidania karty kredytowej. 5. Wnioskuje o kartę którą do tej pory aktywnie używam. 6. Składam reklamację o zwrot prowizji. 7. Bank odrzuca. 8. Składam odwołanie. 9. Bank odrzuca informując, że mogę swoich praw dochodzic u RF. Gdybym od razu został poinformowany o konieczności zawnioskowania o kartę to bym to zrobił. Myślę, że nadszarpnięty wizerunek Banku jest dużo więcej wart niż ta niesłusznie zainkasowana prowizja
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~xxxp / 2023-03-18 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadałam 2 proste pytania do Estery W. Jedno z nich musiałam zadać 3 razy, żeby usłyszeć odpowiedź, która i tak nie była na temat!! Spytałam się ile wynosi prowizja za wpłatę EURO w gotówce w placówce a dostaje wiadomość, że za wpłatę PLN w placówce pobierają prowizje 8zł.(potem mi napisała, że jak wpłacamy euro to 0zl i już coś mi tu śmierdziało, bo byłoby to nielogiczne) Ponadto bardzo nieprofesjonalny konsultant. Łączyła wyrazy ze sobą, na początku napisała Pan zamiast Pani i dwa razy się poprawiała bo na szybko odpisywała i nie trafiała w poprawne klawisze. Napisałam jej, że nie rozumiem co do mnie pisze bo sklejała te wyrazy i ona, że już wysłała odpowiedź na to pytanie. Gdzie ja wcześniej musiałam napisać jej TRZY RAZY pytanie, żeby mi na nie w ogóle odpisała. Że na da
    ZaletyBrak
  • ~Jolanta / 2023-03-18 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam konto w PKO od dawna ale od tego miesiąca straciłam do banku zaufanie gdy bez mojej zgody wypłynęły mi całe wynagrodzenie,więc się pytam gdzie zaufanie klienta do banku? Dlatego też zamknęłam konto
    ZaletyŻadne
    WadyDuże
  • ~Korp / 2023-03-17 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgłupszy bank jaki widziałem, aplikacje za czasów Gierka .Dramat .Nie polecam .
    ZaletyBrak
    WadyWiększość
  • ~Zofia / 2023-03-15 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    jakość obsługi w częśći oznaczonej symbolem B /kredyty/ -skandaliczna

    Nit nie przejmuuje się czekającym klientem - rozmawiają między sobą, spacerują raz w jedną raz drugą stronę, , przesiadają z jednego boxu do drugiego, żeby porozmawiać, osoba nadzorująca /siedzi w osobnym -pod oknem
    boxie, zachowuje się jak na wybiegu włoski, kremowanie rąk, i wreszcie znika jak parę pozostałych .
    Jedna z nich stwierdziła że mają zebranie /w godzinach pracy?!!!
    a klient czeka.
    Całość robi wrażenie Ze to króliczki szefa /przypomina sytuację prezesa Nar. Banku/
    wszystko im wolno a klient niech czeka.Czy ktoś to widział, sprawdza jak pracują podwładni, bo wydaje się że to obsługa robi łaskę klientowi, zy ktoś sprawdził powiązania np p.kierownik z prezesem, ? dlaczego czuje się tak pewnie jak by była włascicielem firmy, a nie jej pracownikiem.
    Jestem tu od 40 lat, ale tak żle nie było nigdy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3885
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929