strona 22 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Tencopracuje / 2022-09-02 03:31
Nigdy nie miałem problemu z tym bankiem po tym co czytam wnioskuje ze macie problem z pieniędzmi na swoim koncie, bank mi nigdy nic ukradl..kredytu nie chce dać..dlaczego? -
-
~Tomek / 2020-03-04 17:00
W banku pekao sa przy kredytach hipotecznych pracuja sami kretyni,najpierw kaza wyslac pelna dokumentacje do udzielenia kredytu hipotecznego,zarobki moje i malzonki sa wysokie a na koncu informuja ze kredyt nie zostal przyznany bo analityk go nie zaakceptowal mimo ze zaproponowalem ze moge podwoic wklad wlasny... poprostu zenada,jesli zamierzacie skladac tam jakiekolwiek papiery to odpusćcie sobie bo skonczy sie na obietnicach. ZaletyNie maWadySą -
~Wiesław / 2021-12-04 14:09
Czy tylko ja po przeniesieniu z Idea Bank nie mogę się zalogować, bo system zamiast żądania nr pesel żąda hasła 16 znaków? Na infolini nic nie wiedzą - nikt nie potrafi wskazać gdzie są moje pieniądze z lokaty. Czy ktoś miał taki problem i go rozwiązał? -
~Wiesława / 2019-04-18 07:00
Od pewnego czasu bank nie liczy się z klientem.Przebywam często za granicą i już kilka razy miałam sytuację że przy kasie w sklepie nie mogę zapłacić.Z bankomatu też nie mogę wypłacić.W tym momencie zostaję bez środków,a Pani na infolinię mi mówi,że mają awarię i nie wie kiedy naprawą.Pieniadze z konta również zniknęły i w tej kwestii Pani też nie wie kiedy wrócą,bo jest awaria.Jestem zrozpaczona,nie pójdę do banku bo jestem w Austrii i chyba powinnam iść do konsulatu po pomoc.Masakra jakaś ZaletyW mojej fili w banku w Łodzi miła obsługa,ale niestety kolejkiWadyChyba teraz same wady -
~Zako / 2019-03-18 10:52
Placówka w Nowy Targ rynek, godzina 10:50 siedem osób w kolejce i tylko jedna Kasa czynna... Chyba oszczędzają na personelu kosztem czasu klientów. Bank dla ludzi czy odwrotnie, bo się pogubiłem. ZaletyMiła obsługaWadyWieczne kolejki, 10 minut to minimum. -
~ZBIGNIEW GOLEBIEWSKI / 2024-09-21 18:36
Infolinia nikompetentna i nie zaintresowana moimi problemami..Wyslalem do chase banku pieniadze po udanej prze ze mnie uautoryzacji na tel.myslalem ze wszystko zalatwione nistety po tel z Banku chcieli jeszcze raz autoryzacje Banku
to nie problem ale rozmowa zostala pprzerwana przeez bank iowszystkie konta sa zablokowaneod od13;30 juz 6 razy
dzwwonilem i rozmawialem ze konsultant do mni zadzwoni za kilka minut no i tak czkam.juz jest18;30
i nikt nie dzwoni.
PROSZE O POMOC ZBIGNIEW.GOLEBIEWSKIWadyBRAK ZAINERSOWANI KLIENTEM -
~Zniesmaczony / 2023-08-26 12:46
Bank robiacy ze wszystkim problemy nie mówiac juz ze jak chcesz zabrac kredyt to jest dramat. Brak indywidualnego podejscia do klienta tylko wszystko ksiazkowi. Przetwarzanie danych w biku jak zakonczyles kredyt ale miales opoznienie (rozne sytuacje zyciowe mogs sie zdarzyc) powyzej 60 dni jest niemozliwe. Inne banki smialo daly wpisy do czesci statystycznej ale ci twardo trzymaja sie zapisów a fakt jest taki ze nie musieli by. Nie polecam a najlepsze ze po zamknieciu konta i karty u nich wydzwaniaja z oferta kredytu mimo iz wczesniej odmowili przesuniecia wpisu negatywnego do czesci statystycznej w bik serio to kpina. WadySame problemy i brak indywidualnego podejscia do klienta. -
~Żaneta / 2024-02-19 13:41
Czekanie w oddziale banku w Radomsku to mordega.godzina z głowy. Jedna kasa otwarta a co chwila przewija się jakaś kasjerka
Zero poszanowania dla klientówZaletyBrak -
-
~Żaneta / 2024-02-19 13:42
Czekanie w oddziale banku w Radomsku to mordega.godzina z głowy. Jedna kasa otwarta a co chwila przewija się jakaś kasjerka
Zero poszanowania dla klientówZaletyBrak -
~. / 2022-08-09 14:42
Bank ma słabe stopy procentowe w porównaniu do konkurencji i usługi np. płatności telefonem dla młodych są na znacząco niższym poziomie niż u konkurencji. -
~33 / 2024-01-29 20:56
Bankomat nie wypłacił kasy a obciąż konto. Na zwrot czekam już prawie tydzień i niewiadomo kiedy będzie bo nie ma żadnej odpowiedzi na reklamację. Nie polecam tego banku i rozważam zmianę na inny bo to już kolejny taki problem. -
~Adela / 2024-02-13 15:26
Jedno i to samo pytanie - za to dwie różne odpowiedzi w banku i na infolinii. Brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego z kimkolwiek oprócz infolinii - ale na połączenie czeka się wieki całe. Nie potrafią udzielić odpowiedzi na jedno proste pytanie a jak słyszą pytanie to robią oczy jak 5 zł i nie mają pojęcia o co chodzi. I nie, nie jest to nic skomplikowanego - co roku ta sama sprawa do załatwienia. Jakieś 10-8 lat temu - wszystko załatwiałam w oddziale od razu: informacja i obsługa może nie były idealna i bez zastrzeżeń, ale na duuuuużo wyższym poziomie niż obecnie. ZaletybrakWadybrak kompetencji
niemiła obsługa
brak kontaktu telefonicznego -
~Agata / 2018-05-22 12:45
Bardzo długi czas oczekiwania w kolejce do kas zwlaszcza na Kasprowicza. Na dole siedza osoby bez klientów. Na gorze 1 osoba obsluguje. Czas oczekiwania 1 h skandal !!! obok druga Pani robi swoje rzeczy. Sa 3 staniwiska obsługuje zawsze jedna. Wadyobsługa - czas oczekiwania na obsługę -
~Agnieszka jar / 2023-08-28 14:40
Najgorszy bank! Przytrzymują pieniądze, przelewy przychodzą z opóźnieniem nawet te expresowe do 15 minut. Połączenie na infolinii graniczy z cudem. ZaletyBrakWadyPrzytrzymują przelewy przychodzące przychodzą z opoznieniem w następnej sesji. -
~Andrzej / 2023-08-04 17:25
Niczego nie można się dowiedzieć, ani osobiście ani on linę. Ps. Aplikacja przestała działać ZaletyMiła obsługaWadyNikt nie odbiera telefonu. Nieczytelne narzędzia, jak np. dyspozycje. -
~Andrzej / 2024-09-20 14:43
Oddział banku w Pile przy ul. Witaszka absolutne nieporozumienie w XXI wieku. Część personelu nie ma podstawowych wiadomości potrzebnych do tej pracy. Brak profesjonalizmu i brak znajomości przepisów, również bankowych. Kadra kierownicza nie ustępuje w tym zakresie podległym pracownikom. Żenada. ZaletyZalet jak na razie nie widaćWadyWad jest aż za dużo, można napisać sporą opowieść. -
-
~Anna / 2019-11-05 23:10
Dodzwonić się na infolinię banku graniczy z cudem. -
~Anna / 2023-09-12 06:18
Dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem !!!1,5 dnia straciłam na połączenia i z nikim nie udało się połączyć !!!! Ponoć infolinia całodobowa a wiecznie słyszę ze wszyscy konsultanci są zajęci !!! Kpina !!! -
~Arek / 2021-10-07 15:29
Krotko mowiac bardziej zjebany bank to chyba tylko idea bank. Sie polaczyly zreszta...
W tym banku doslownie we wszystkim jest problem...
Gorzej tylko w bankach z filmow bareiZaletyBrakWadyTen bank nawet przepisy bankowe lamie -
~Artur / 2018-04-05 07:13
UWAGA
Po przejęciu przez ubezpieczyciela narodowego PeKao stał sie banikiem w którym czuję się jak petent a opłaty zostały zmienione celem WYDOJENIA KLIENTA Z KASY
NIE POLECAMWadyrabunkowe opłaty za wypłatę w kasie za wypłatę w bankomatach i za przelewy ;-))
strona 22 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »