Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MJ / 2025-01-31 09:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam w Banku Pekao SA kredyt hipoteczny na mieszkanie. Jedna z osób, od której kupiłam mieszkanie mieszka za granicą i przelew do tej osoby "odbił się" i wrócił na konto techniczne (ja nie mam dostępu do tego konta). NIKT z banku mnie o tym nie poinformował... Dowiedziałam się o tym tylko dlatego, że osoba od której kupiłam mieszkanie dopytywała się o pieniądze. Nie usłyszałam żadnego przepraszam, ktoś powinien był się odezwać - cokolwiek. Musiałam wywalczyć nie płacenie za drugi przelew.
    Wczoraj prosiła o wyciąg z banku w języku angielskim.... Bank czegoś takiego nie oferuje... No to już jest kompletne dno. Przecież takie rzeczy się planuje już na etapie budowania strony www czy aplikacji.
    Jeśli nie musisz to absolutnie nie korzystaj z tego banku! Polecam ING lub Millennium - oni wydają się być bardziej przychylni użytkownikom.
  • ~nabity w PEKAO / 2023-09-22 15:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Dot. działu kredytów hipotecznych. Obsługa Banku nastawiona tylko na targety i do czasu podpisania umowy bardzo pomocni. Przy dalszej obsłudze klienta nic z bankiem nie można załatwić. Opiekun, który został mi przypisany - nie odbiera telefonów. Trzeba zmienić swój numer, z którego się dzwoni na taki, którego jeszcze bank nie zna, żeby 'przypadkowo' się dodzwonić. Gdy sprawa ostatecznie nie zostaje załatwiona, bo wymaga kolejnej iteracji, to kolejna próba połączenia telefonicznego wymaga znowu zmiany nr telefonu.... .
    Postanowiłem w inny sposób uzyskać pomoc, tym razem na infolinii - bezskutecznie, przekierowują mnie do placówki banku (teoretycznie dowolnej), lecz sugerują, że najlepiej do "swojego" opiekuna.
    Skierowałem się do innej placówki banku z prośbą o zmianę opiekuna. Moją prośbę odrzucono, do czasu załatwienia tematu z obecnym opiekunem. Zapewniono mnie jednak, że jak już problem rozwiążę, to będę mógł skorzystać z usług nowej placówki.

    Tylko tak się zastanawiam w jakim celu, jak już może ktoś wreszcie się zlituje i rozwiąże mój problem to będę omijał ten bank szerokim łukiem, czego i Państwu życzę!

    PS ja tylko chcę dostarczyć dokumenty o zakończeniu budowy i zacząć spłacać kapitał swojego kredytu a nie tylko odsetki a czuję się jakbym grał w filmie znanego reżysera z lat 80tych ubiegłego wieku ;/
    Wadyobsługa
  • ~Niezadowolony klient / 2019-09-04 19:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy udzielaniu kredytu hipotecznego bank wymagał zrobienia wyceny nieruchomości. Po przeprowadzonej wycenie przez okazało się, że cena nieruchomości jest większa niż cena, za którą nieruchomość została zakupiona. Po wysłanej wycenie do banku analityk bankowy stwierdził jednak, że cena nieruchomości jest niższa od ceny zakupu, co skutkowało podwyższeniem wkładu własnego o 2%, czyli o parę tysięcy. Po co więc robić wymaganą wycenę nieruchomości skoro inny pracownik banku i tak wycenia ją po swojemu? Inna sprawa - godzina 18, na drugi dzień podpisuje akt notarialny, notariusz w cenie aktu załatwia wszystkie sprawy związane z hipoteką umowną. Problem w tym, że we wniosku o udzielenie kredytu zaznaczyłem, że hipoteka umowna zostanie ustanowiona na wniosek a nie w formie aktu. Dzwonie na infolinię ponieważ bank już zamknięty, pan po drugiej stronie na moje pytanie czy można zmienić formę ustanowienia hipoteki na podstawie umowy kredytowej w akcie notarialnym zamiast zanosić samemu wnioski i biegać po bankach po jakieś oświadczenia, mówi mi żebym zadzwonił do swojego doradcy kredytowego, u którego podpisywana była umowa. Informuję, że banki są zamknięte i po to dzwonię na infolinię żeby się dowiedzieć bo jutro z rana podpisuję akt notarialny, który musi być przygotowany w odpowiedniej formię. Pan mówi żebym poczekał to się dowie. Po 10 minutach ciszy oznajmia mi, że na poziomie infolinii nie są w stanie tego określić. Drugie moje pytanie - po co taka infolinia? Sama Pani od doradztwa kredytowego co innego mówi a co innego wychodzi w praniu. Po telefonach z pytaniami odnośnie kredytu oznajmia, że musi się dowiedzieć i oddzwoni po czym tego nie robi. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    Wady- nie kompetentna obsługa;
    - znaczne różnice w warunkach udzielenia kredytu między symulacją a ostateczną decyzją;
  • ~Niezadowolony Klient / 2023-01-02 18:44
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest moja pierwsza opinia w Internecie, ale drogi Polaku nie polecam Ci tego banku. Oczekiwałem na rozpatrzenie reklamacji ponad 2 miesiące - w tym czasie nie miałem kontroli nad produktem i naliczały mi się odsetki, przekraczające wartość kilku miesięcy - pomimo niewymagalnej spłaty raty (brak podanej daty). Po otrzymaniu odpowiedzi reklamacji, pracownik nie odniósł się do moich uwag, tylko skupił na czymś innym - nie rozumiem?!

    Gdy napisałem zażalenie, to jest dalej cisza, a odsetki są naliczane. W dniu dzisiejszym na szczęście spłacam ten produkt i uwalniam się z tego szaleństwa.
  • ~Nilll / 2019-11-08 13:00
    Ocena: 2.00 / 5
    CIĄGLE NIE DZIAŁA SERWER BANKU !!! BEZNADZIEJA TOTALNA
    Zróbcie coś w końcu z tym to nie pierwszy taki komentarz !
  • ~Oburzony / 2023-11-23 19:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten bank to jest tragedia! Gdzie sa jakies darmowe bankkmaty, za granica?? W polsce tylko wlasne, czesto jeden albo wcale w mniejszych miejscowosciach i to ma byc dbanie o klienta?! Do tego za wszystko oplaty..za wyplate wlasnych pieniedzy z konta w banku min 8zl, za przelew 10zl, co to ma byc? Skandal!
    ZaletyBrak
    WadyBrak darmowych wyplat z bankomatow.
    Oplaty za wyplaty w banku
  • ~Piotr / 2021-12-10 13:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Razem z żoną mamy w banku kredyt hipoteczny.
    Przed chwilą zadzwoniła jakaś pani do mojej żony na telefon komórkowy, wskazany w dokumentach kredytowych, ktoś z numeru 22 244 18 30 .
    Rozmawiając po rosyjsku (w dokumentach kredytowych wpisano obywatelstwo mojej żony białoruskie), potrzebowała od mojej żony potwierdzenia wypłaty 500 zł.
    Na moje pytanie "z kim rozmawiam?" dostałem obraźliwą odpowiedź i połączenie zostało zerwane.
    Poprosiłem służbę bezpieczeństwa banku odpowiedzieć, jak dane prywatne trafiły do osób trzecich.
    Czekam na odpowiedź.
  • ~Rafał / 2021-07-07 09:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinie Idea Banku po przejęciu przez PKO to jakaś droga przez mękę 3x po ponad 30min i jeszcze rozłączają. Pieniedzy z bankomatu nie idzie wypłacić, a środki na koncie sa, przelewy mozna wykonywać.jeszcze skasowali za sprawdzenie salda w bankomacie, bo byłem zdziwiony dlaczego nie ma środków na koncie skoro rano sprawdzalem i były.
    Zaletynie widze
    Wadybardzo słaby kontakt z infolinia, jak również zero odpowiedzi po przez wysłanie wiadomości z konta
  • ~Ras / 2023-02-26 09:44
    Ocena: 2.00 / 5

    Transakcja zapłaty za hotel pobrana dwukrotnie. Bank twierdzi, że jedynym sposobem jest reklamacja. Po ponad 2 miesiącach (reklamacja rozpatrzona pozytywnie) pieniedzy nadal nie oddali. Rzecznik finansowy kazał mi składać reklamację kolejny raz! Teraz czekam. Przy otwieraniu konta sugerowalem się marką. Więcej tego błędu nie popełnię. Odradzam.
    ZaletyCiężko znaleźć
    WadyBałagan, "olewanie " klienta.
  • ~Robert / 2015-04-08 21:34
    Ocena: 2.00 / 5
    14 miesiecy temu zlozylem pisemna reklamacje w banku Pekao SA w Bydgoszczy rozmawialem z pania kierownik, sprawa bardzo powazna i do tej pory nie otrzymalem odpowiedzi, dziwny ten bank w Bydgoszczy , a moze jest na "wlasnej dzialalnosci" ze nie obowiazuje prawo bankowe, Pozdrawiam. Ps. teraz druga reklamacja zobaczymy jak sie skonczy,.....
    Zaletybrak zalet
    Wadyniekompetencja, manipulacja
  • ~Stefania / 2021-05-12 09:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank wywala ludzi na bruk. Kadry prowadzą zwolnienia pracowników przez SKYPE! Takiej dziczy nie było nigdy.
    Dzięki za 20 lat współpracy w tym b..lu
    ZaletyPIS żondzi
    WadyPIS
  • ~Tencopracuje / 2022-09-02 03:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy nie miałem problemu z tym bankiem po tym co czytam wnioskuje ze macie problem z pieniędzmi na swoim koncie, bank mi nigdy nic ukradl..kredytu nie chce dać..dlaczego?
  • ~Tomek / 2020-03-04 17:00
    Ocena: 2.00 / 5
    W banku pekao sa przy kredytach hipotecznych pracuja sami kretyni,najpierw kaza wyslac pelna dokumentacje do udzielenia kredytu hipotecznego,zarobki moje i malzonki sa wysokie a na koncu informuja ze kredyt nie zostal przyznany bo analityk go nie zaakceptowal mimo ze zaproponowalem ze moge podwoic wklad wlasny... poprostu zenada,jesli zamierzacie skladac tam jakiekolwiek papiery to odpusćcie sobie bo skonczy sie na obietnicach.
    ZaletyNie ma
    Wady
  • ~Wiesław / 2021-12-04 14:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Czy tylko ja po przeniesieniu z Idea Bank nie mogę się zalogować, bo system zamiast żądania nr pesel żąda hasła 16 znaków? Na infolini nic nie wiedzą - nikt nie potrafi wskazać gdzie są moje pieniądze z lokaty. Czy ktoś miał taki problem i go rozwiązał?
  • ~Wiesława / 2019-04-18 07:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pewnego czasu bank nie liczy się z klientem.Przebywam często za granicą i już kilka razy miałam sytuację że przy kasie w sklepie nie mogę zapłacić.Z bankomatu też nie mogę wypłacić.W tym momencie zostaję bez środków,a Pani na infolinię mi mówi,że mają awarię i nie wie kiedy naprawą.Pieniadze z konta również zniknęły i w tej kwestii Pani też nie wie kiedy wrócą,bo jest awaria.Jestem zrozpaczona,nie pójdę do banku bo jestem w Austrii i chyba powinnam iść do konsulatu po pomoc.Masakra jakaś
    ZaletyW mojej fili w banku w Łodzi miła obsługa,ale niestety kolejki
    WadyChyba teraz same wady
  • ~Zako / 2019-03-18 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Placówka w Nowy Targ rynek, godzina 10:50 siedem osób w kolejce i tylko jedna Kasa czynna... Chyba oszczędzają na personelu kosztem czasu klientów. Bank dla ludzi czy odwrotnie, bo się pogubiłem.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyWieczne kolejki, 10 minut to minimum.
  • ~ZBIGNIEW GOLEBIEWSKI / 2024-09-21 18:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia nikompetentna i nie zaintresowana moimi problemami..Wyslalem do chase banku pieniadze po udanej prze ze mnie uautoryzacji na tel.myslalem ze wszystko zalatwione nistety po tel z Banku chcieli jeszcze raz autoryzacje Banku

    to nie problem ale rozmowa zostala pprzerwana przeez bank iowszystkie konta sa zablokowaneod od13;30 juz 6 razy
    dzwwonilem i rozmawialem ze konsultant do mni zadzwoni za kilka minut no i tak czkam.juz jest18;30
    i nikt nie dzwoni.

    PROSZE O POMOC ZBIGNIEW.GOLEBIEWSKI
    WadyBRAK ZAINERSOWANI KLIENTEM
  • ~Zniesmaczony / 2023-08-26 12:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank robiacy ze wszystkim problemy nie mówiac juz ze jak chcesz zabrac kredyt to jest dramat. Brak indywidualnego podejscia do klienta tylko wszystko ksiazkowi. Przetwarzanie danych w biku jak zakonczyles kredyt ale miales opoznienie (rozne sytuacje zyciowe mogs sie zdarzyc) powyzej 60 dni jest niemozliwe. Inne banki smialo daly wpisy do czesci statystycznej ale ci twardo trzymaja sie zapisów a fakt jest taki ze nie musieli by. Nie polecam a najlepsze ze po zamknieciu konta i karty u nich wydzwaniaja z oferta kredytu mimo iz wczesniej odmowili przesuniecia wpisu negatywnego do czesci statystycznej w bik serio to kpina.
    WadySame problemy i brak indywidualnego podejscia do klienta.
  • ~Żaneta / 2024-02-19 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekanie w oddziale banku w Radomsku to mordega.godzina z głowy. Jedna kasa otwarta a co chwila przewija się jakaś kasjerka
    Zero poszanowania dla klientów
    ZaletyBrak
  • ~Żaneta / 2024-02-19 13:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekanie w oddziale banku w Radomsku to mordega.godzina z głowy. Jedna kasa otwarta a co chwila przewija się jakaś kasjerka
    Zero poszanowania dla klientów
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3034