strona 21 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Kalki / 2021-10-14 14:41
Likwidacja oddziałów. Jeden pracownik na kilka stanowisk, żeby wypłacić gotówkę. Miałam kilka podejść do trzech oddziałów na Ursynowie. Wszędzie czekałam około godziny do kasy -
-
~karme999 / 2021-08-01 11:26
Bardzo źle wspominam ten bank. Ogromne opłaty miesiąc w miesiąc a funkcjonalność bardzo słaba. Mało możliwości i drogo. Nie polecam Wadymała funkcjonalność, mnóstwo opłat pobocznych -
~Karmelel / 2021-08-03 23:39
Korzystam już jakiś czas i obsługa czat i infolinia to istny dramat.Dzwonisz z pytaniem za co jest naliczona opłata , usłyszałam nie wiem ....Na czacie prosisz o podanie konkretów tez nic się nie dowiesz. -
~KC / 2020-01-04 15:43
Obsluga bardzo mila ale nie moze nic pomoc.Zablokowalam usluge Peopay i nie moge nic odblokowac telefonicznie bo bankowy system nie pozwala.Musze pojsc do Banku i to odblokowac. W soboty tylko w trzech miastach placowki sa otwarte. Wyjezdzam w Niedziele. -
~Klara / 2022-06-17 21:01
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Ciężko tam cokolwiek załatwić bez kilku wizyt w placówce. Na infolinii każdy udziela innych informacji i wprowadza w błąd. Przez internet mało co można zrobić, chyba że wykonać przelew lub zaciągnąć kredyt. Jedyne co działa sprawnie to pobieranie różnych opłat. -
~klent / 2022-10-15 01:30
Od 4 dni usiłuje założyć lokatę w peo pey , aplikacja nie działa, dzwonię na infolinię z prośbą o pomoc mili ludzie przyjmują moje uwagi i nadal nie ma rozwiązania problemu , żenada, czekam do poniedziałku, jak sądzicie czy bank powinien oddać mi odsetki za czas oczekiwania na funkcjonującą aplikację, będę zmuszona złożyć reklamację, bo wszystkie warunki spełniłam założyłam aplikacje, udzieliłam zgody marketingowe, pozostało mi to kliknąć i założyć lokatę ale peo pey nie działa przy lokatach o dziwo przy pożyczce tak Zalety???Wadysystem 20 wiek -
~Klientka / 2019-09-09 17:54
Biurokracja i tony druków.
Kasjerka przepisuje na potwierdzenie wypłaty ręcznie wszystko to, co poprzednia pani wydrukowala do kasy, jako polecenie wypłaty.
Panie miłe, ale ptocesy komplenie nie przemyślane.
Gratulacje dla zarządzających za brak organizacji.ZaletyBrakWadyBrak organizacji pracy. Procesy nie zautomatyzowane w 21 wieku. -
~Konrad / 2024-12-15 18:13
1. Największy zarzut: Konsultant dzwoniący z konkretną propozycją jeśli otrzyma odmowę ignoruje potrzeby klienta, mimo że zapewnił że ktoś się skontaktuje w danym temacie. 2. Częste awarie wybranych funkcjonalności elektronicznych, czesto ciągnące się miesiącami. 3. Obsługa w wielu placówkach fizycznych pozostawia wiele do życzenia w kwestii obsługi klienta. Często spotkać się można z lekceważącym i dość niemiłym podejściem. ZaletyJeżeli funkcjonalności, których używamy działają, to jest OK.WadyObsługa klienta, nastawienie na zysk przy jednoczesnym ignorowaniu potrzeb klienta, awarie usług elektronicznych -
-
~Kotuś / 2023-07-07 17:20
Co za przedpotopowy bank. Nigdzie już tak nie ma, że mając komornika na koncie musisz jechać do placówki wypłacić pieniądze. Wszędzie możesz normalnie używać karty, a w Pekao wyplata tylko w placówce. Wstyd i hańba dla tego banku. Pekao to bank z epoki kamienia łupanego. ZaletyBrakWadyBrak możliwości wypłacenia pieniędzy z bankomatu i płacenia kartą jak się ma komornika. Tylko wyplata w placówce banku. Śmiech na sali. -
~Krzysztof / 2021-09-30 19:58
W Czestochowie przy ul.Kopernika bankomat i wplatomat ciagle zepsute.Trzeba bedzie zmienic bank ? Obsluga obrosla w piorka? Jak bedzie tak dalej to klienci pokażą fige, cierpliwosc sie konczy !!! Zalety0000000!!!!!!!!WadyObsluga kasowa slamazarna,najczesciej dwie kasjerki, za wszystkie operacje tzn.wplata na swoje konto np.50 pln pobieraja opłatę 8 pln !!! -
~krzysztof / 2023-01-10 14:41
Przestrzegam przed korzystaniem z usług placówki bank w Łodzi ul. Aleksandrowska 38. Długi czas obsługi, wszyscy dostępni pracownicy przyjmują tylko osoby wcześniej umówione albo znajomych, a nie ma nigdzie informacji że należy się wcześniej umówić na godzinę. Połowa personelu na zapleczu na przerwie? nie przejmując się kolejką na sali. Zupełnie jakby pracownikom/bankowi nie zależało na klientach. Miałem wrażenie że przeszkadzam w pracy tego oddziału. W efekcie strata czasu, nerwów i niesmak, no i nie załatwiona prosta sprawa, której nie można załatwić niestety przez internet -
~Łukasz / 2021-06-22 09:21
Dziadostwo jakich mało. Kiedyś to był bank, teraz chłam. Wydzwaniają o 10 groszy niedoplaty!!!!Cały czas. Powiedziałem, żeby doliczyli do następnej raty odpowiedź: NIE BO TO NIE ZGODNE Z UMOWĄ!!! tylko, że ja podpisując byłem poinformowany, że tak będzie. Co za shitowie. Wyobraźcie sobie, że prowadzicie firmę, macie stałego klienta od ponad 10 lat. Przy inwestycji nie dopłacił 10 groszy a Wy do niego ciągle o te 10 groszy wydzwaniacie. Debilizm i nękanie poprzez opłacane za Swoje pieniądze szczekaczki. Ostatnia współpraca. -
~Maciek / 2023-09-27 12:49
Prywatny konsultant nie odebrał jeszcze nigdy telefonu - jestem klientem of dwóch lat i próbowałem się skontaktować 5-6 razy w różnym terminie. I najważniejsze - nigdy nie oddzwonił żeby zapytać o co chodziło. Jedyny kontakt ze strony banku jest inicjowany wtedy, gdy chcą Ci wcisnąć kolejne usługi. Porażka. ZaletytanioWadywszystko po za jedną zaletą -
~Magma / 2020-08-01 13:25
Mam konto od 3 lat, nie dbają o stałych klientów, jedyne oferty na stronie to dla nowych klientów. Nie robią nic, żeby przy sobie zatrzymać. Wiecznie są jakieś przerwy techniczne, a księgowanie wpłat to jakiś żart. -
~Marc / 2021-12-22 19:37
Migracja z Idea Banku w moim przypadku to kompletna katastrofa:
1. Czas oczekiwania na infolinii ok 20-30min
2. Mnóstwo opłat (bardzo wysokich)
3. Płatne usługi których nie zamawiałem
-
~Marcin / 2023-04-23 10:20
Z konta skradziono mi 2500 zł ktoś podał dane karty i tak zapłacił za inpost po ad 400km dalej. Bank twierdzi, ze wszystko ok.
Bardzo słabe zabezpieczenie klienta.
Każda reklamacje odzucają.
Kolejna kwesta mam opłacone u nich ubezpieczenie , a twierdzą , ze nie i musisz Ty udowadniać, ze opłaciłeś.
Będę rezygnował bo mam tu i hipotekę i konto standardowe i biznesowe.
Lepszy Alior , Santander i PKOBP, a także NestBankZaletyIlość placówekWadyKradzież z kont zle zabezpieczenie. Naliczenie punktów procentowych do kredytów bo czegoś brakuje notabene Ty musisz udowadniać ze nie brakuje np. Ubezpieczenia -
-
~Marek / 2025-06-01 15:27
Podczas próby uzyskania kredytu obiecują gruszki na wierzbie, dyrektor oddziału twierdzi że wszystko jest ok tylko trzeba założyć konto. Zakładamy z żoną i nagle po przesłaniu danych do ich systemu okazuje się że jednak nie dostaniemy kredytu. Mam działalność na karcie podatkowej i rozumiem że dla nich to czarna magia ale naciąganie na dane osobowe i zakładanie konta tylko dla ich statystyk to wg mnie lekkie oszustwo. Beznadzieja i dno mułu. ZaletyBrakWadyOpisałem -
~Marek S. / 2021-07-28 15:05
Radzę unikać jak ognia! Dzisiaj już TRZECI raz...
...w banku, bo bank postanowił zweryfikować przelew wewnętrzny! W dodatku trzecie pytanie weryfikacyjne było tak niezrozumiałe, że oczywiście weryfikacja przeszła negatywnie. Mamy zablokowane karty, konta i dostęp do aplikacji. Z każdą usługą wiążą się niezliczone odwiedziny w tym banku i mnóstwo telefonów na infolinię. Terminal - odkąd go mamy ciągłe brak usług związanych jego z normalnym funkcjonowaniem i kolejne wizyty w banku. Nic nie jest jak powinno być a sam bank jest bardzo absorbujący, w tym tygodniu musiałem być w nim SIEDEM razy po min 1 godzinie! Telefonów w oddziale nikt nie odbiera a Infolinia pisze do nich maile, które są bez odpowiedzi. Jak ci coś obiecają to po twoim wyjściu z banku zaraz zapominają. Infolinia to też totalna porażka i obiecanki bez pokrycia. Jestem hotelarzem, zamiast zająć się swoimi sprawami codziennie mam negatywną przygodę z bankiem...ZaletyNie ma -
~Mikołaj / 2024-07-05 20:43
Absurdalna opłata za przelew z konta oszczędnościowego na konto własne wykonana przez internet! 7zł! Za każdy! Darmowy przelew jest tylko i wyłącznie z aplikacji mobilnej. Opłata jest tak absurdalna, że widać, że usilnie na czymś chcieli zarobić, reklamując się przy tym, że ich konta są tak bardzo darmowe. ZaletyWysokie promocyjne oprocentowanieWadyAbsurdalna opłata za każdy przelew własny z rachunku oszczędnościowego wykonana przez internet. -
~mirek / 2021-06-10 09:38
w czterech oddziałach w Lublinie próbowałem wpłacić pieniądze na swoje konto jeden dopiero od 9 drugi- wpłatomat uszkodzona funkcja wpłacania trzeci przy wieniawskiej przy urzędzie miasta powiedziano mi, że obsługują tylko wpłaty do urzędu w dwóch miejscach płaciłem za parkowanie i czekałem w kolejce w urzędzie ponad 15 minut. przy krakowskim nieczynny. tragedia Zaletypeopay - obsługa przez internetWadymnóstwo problemów dla chcących wpłacić pieniądze zmarnowałem 1,5 godz i objeździłem 10 km i nie dokonałem wpłaty
strona 21 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »