Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1560 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Graza / 2022-06-09 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziwnym trafem w firmie TOYSTAR składanie zabawek, trzeba celem podjęcia pracy założyć konto właśnie w tym banku. Przypadek? Lata temu wycofałam się z uwagi na skostniały sposób obsługi klienta. Sądzę, że przez to wielu klientów odpłynęło, a teraz reflinek akurat do tego banku. Hmmm......
  • ~Igor / 2023-10-03 08:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Przebywam na Ukrainie, w związku z wojną nie mam możliwości wyjazdu, zablokowała się aplikacja peopay numer telefonu pod który podpięte konto już nie aktualny. Wiele czasu wałczę z tym żeby zmienić numer kontaktowy na który musze otrzymać powiadomienie w celu potwierdzenia, ale niestety złożone reklamacje nie pomagają, konsultanci jak jeden twierdzą ze musze pojawić się w płacówce banku osobiście. Cały czas jakieś niejasne odpowiedzi na złożone reklamacje, niby jaja się robią. Jak by nie posiadałam kredytu w tym banku chętnie nie korzystałem by z ich usług. Naprawdę żałośne podejście do Klienta, żadnej wyrozumiałości. A ni przelewu nie zrobisz normalnie, nie z aktualizujesz swoje dane, nic.
    Probuje zdalnie przewrócić numer co jest tez tak mi się wydaje niemożliwe.
  • ~Iwona / 2020-12-04 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy serwis PKO24 to totalne nieporozumienie. Wykonanie prostego przelewu wymaga kilkakrotnego zalogowania z powodu: " zalogowanie w serwisie jest obecnie niemożliwe", " odmowa dostępu" po czym jak mi się wydaje ,że jest już ok to wywala mnie w trakcie operacji. Poprzedni serwis szary skromny działał bez zarzutu, widać " dobra zmiana " dopadła też bank. Reasumując - przykro mi , ale po wieloletnim korzystaniu z usług banku otworzę rachunek u konkurencji. Próbowałam telefonicznie zgłaszać problem - miła Pani na infolinii wyraziła przekonanie, że może korzystam z nieodpowiedniej przeglądarki ( wiem, że to bzdura- ale sprawdziłam- to samo ). Nie polecam nikomu korzystania z tej usługi w jej obecnej wersji.
  • ~Izabela / 2022-12-30 11:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Prawie nic nie można załatwić w oddziale banku. Wszystko przez konto 24 lub infolinię. Jeżeli chodzi o watiwosci i złożenie zapytania przez infinię to jest dramat. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem ok godziny. To jest niepoważne!
  • ~Julia / 2019-09-12 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia to tragedia. Zero pomocy, zero wyjaśniania.
    ZaletyOferta/karta
    WadyObsługa klienta, pomoc w rozwiązaniu problemów.
  • ~kaja / 2021-10-18 10:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Takiego bałaganu jakie sprawia nowa poczta jeszcze nie było, stara była czytelna i łatwiejsza w obsłudze, tu to masakra
    Zaletybrak
    Wadyskomplikowanie elektronicznej obsługi
  • ~Kalki / 2021-10-14 14:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Likwidacja oddziałów. Jeden pracownik na kilka stanowisk, żeby wypłacić gotówkę. Miałam kilka podejść do trzech oddziałów na Ursynowie. Wszędzie czekałam około godziny do kasy
  • ~karme999 / 2021-08-01 11:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo źle wspominam ten bank. Ogromne opłaty miesiąc w miesiąc a funkcjonalność bardzo słaba. Mało możliwości i drogo. Nie polecam
    Wadymała funkcjonalność, mnóstwo opłat pobocznych
  • ~Karmelel / 2021-08-03 23:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystam już jakiś czas i obsługa czat i infolinia to istny dramat.Dzwonisz z pytaniem za co jest naliczona opłata , usłyszałam nie wiem ....Na czacie prosisz o podanie konkretów tez nic się nie dowiesz.
  • ~KC / 2020-01-04 15:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsluga bardzo mila ale nie moze nic pomoc.Zablokowalam usluge Peopay i nie moge nic odblokowac telefonicznie bo bankowy system nie pozwala.Musze pojsc do Banku i to odblokowac. W soboty tylko w trzech miastach placowki sa otwarte. Wyjezdzam w Niedziele.
  • ~Klara / 2022-06-17 21:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Ciężko tam cokolwiek załatwić bez kilku wizyt w placówce. Na infolinii każdy udziela innych informacji i wprowadza w błąd. Przez internet mało co można zrobić, chyba że wykonać przelew lub zaciągnąć kredyt. Jedyne co działa sprawnie to pobieranie różnych opłat.
  • ~klent / 2022-10-15 01:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 4 dni usiłuje założyć lokatę w peo pey , aplikacja nie działa, dzwonię na infolinię z prośbą o pomoc mili ludzie przyjmują moje uwagi i nadal nie ma rozwiązania problemu , żenada, czekam do poniedziałku, jak sądzicie czy bank powinien oddać mi odsetki za czas oczekiwania na funkcjonującą aplikację, będę zmuszona złożyć reklamację, bo wszystkie warunki spełniłam założyłam aplikacje, udzieliłam zgody marketingowe, pozostało mi to kliknąć i założyć lokatę ale peo pey nie działa przy lokatach o dziwo przy pożyczce tak
    Zalety???
    Wadysystem 20 wiek
  • ~Klientka / 2019-09-09 17:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Biurokracja i tony druków.
    Kasjerka przepisuje na potwierdzenie wypłaty ręcznie wszystko to, co poprzednia pani wydrukowala do kasy, jako polecenie wypłaty.
    Panie miłe, ale ptocesy komplenie nie przemyślane.
    Gratulacje dla zarządzających za brak organizacji.
    ZaletyBrak
    WadyBrak organizacji pracy. Procesy nie zautomatyzowane w 21 wieku.
  • ~Konrad / 2024-12-15 18:13
    Ocena: 2.00 / 5
    1. Największy zarzut: Konsultant dzwoniący z konkretną propozycją jeśli otrzyma odmowę ignoruje potrzeby klienta, mimo że zapewnił że ktoś się skontaktuje w danym temacie. 2. Częste awarie wybranych funkcjonalności elektronicznych, czesto ciągnące się miesiącami. 3. Obsługa w wielu placówkach fizycznych pozostawia wiele do życzenia w kwestii obsługi klienta. Często spotkać się można z lekceważącym i dość niemiłym podejściem.
    ZaletyJeżeli funkcjonalności, których używamy działają, to jest OK.
    WadyObsługa klienta, nastawienie na zysk przy jednoczesnym ignorowaniu potrzeb klienta, awarie usług elektronicznych
  • ~Kotuś / 2023-07-07 17:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Co za przedpotopowy bank. Nigdzie już tak nie ma, że mając komornika na koncie musisz jechać do placówki wypłacić pieniądze. Wszędzie możesz normalnie używać karty, a w Pekao wyplata tylko w placówce. Wstyd i hańba dla tego banku. Pekao to bank z epoki kamienia łupanego.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości wypłacenia pieniędzy z bankomatu i płacenia kartą jak się ma komornika. Tylko wyplata w placówce banku. Śmiech na sali.
  • ~Krzysztof / 2021-09-30 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    W Czestochowie przy ul.Kopernika bankomat i wplatomat ciagle zepsute.Trzeba bedzie zmienic bank ? Obsluga obrosla w piorka? Jak bedzie tak dalej to klienci pokażą fige, cierpliwosc sie konczy !!!
    Zalety0000000!!!!!!!!
    WadyObsluga kasowa slamazarna,najczesciej dwie kasjerki, za wszystkie operacje tzn.wplata na swoje konto np.50 pln pobieraja opłatę 8 pln !!!
  • ~krzysztof / 2023-01-10 14:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestrzegam przed korzystaniem z usług placówki bank w Łodzi ul. Aleksandrowska 38. Długi czas obsługi, wszyscy dostępni pracownicy przyjmują tylko osoby wcześniej umówione albo znajomych, a nie ma nigdzie informacji że należy się wcześniej umówić na godzinę. Połowa personelu na zapleczu na przerwie? nie przejmując się kolejką na sali. Zupełnie jakby pracownikom/bankowi nie zależało na klientach. Miałem wrażenie że przeszkadzam w pracy tego oddziału. W efekcie strata czasu, nerwów i niesmak, no i nie załatwiona prosta sprawa, której nie można załatwić niestety przez internet
  • ~Łukasz / 2021-06-22 09:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziadostwo jakich mało. Kiedyś to był bank, teraz chłam. Wydzwaniają o 10 groszy niedoplaty!!!!Cały czas. Powiedziałem, żeby doliczyli do następnej raty odpowiedź: NIE BO TO NIE ZGODNE Z UMOWĄ!!! tylko, że ja podpisując byłem poinformowany, że tak będzie. Co za shitowie. Wyobraźcie sobie, że prowadzicie firmę, macie stałego klienta od ponad 10 lat. Przy inwestycji nie dopłacił 10 groszy a Wy do niego ciągle o te 10 groszy wydzwaniacie. Debilizm i nękanie poprzez opłacane za Swoje pieniądze szczekaczki. Ostatnia współpraca.
  • ~Maciek / 2023-09-27 12:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Prywatny konsultant nie odebrał jeszcze nigdy telefonu - jestem klientem of dwóch lat i próbowałem się skontaktować 5-6 razy w różnym terminie. I najważniejsze - nigdy nie oddzwonił żeby zapytać o co chodziło. Jedyny kontakt ze strony banku jest inicjowany wtedy, gdy chcą Ci wcisnąć kolejne usługi. Porażka.
    Zaletytanio
    Wadywszystko po za jedną zaletą
  • ~Magma / 2020-08-01 13:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam konto od 3 lat, nie dbają o stałych klientów, jedyne oferty na stronie to dla nowych klientów. Nie robią nic, żeby przy sobie zatrzymać. Wiecznie są jakieś przerwy techniczne, a księgowanie wpłat to jakiś żart.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1013
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4008
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100